Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Mindeközben judapestisben

“Charasho-charasho, life is good!” Megnyílt Budapest legújabb zsinagógája, a Pesti Stibel Hatalmas népünnepéllyel nyitotta meg legújabb zsinagógáját az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség (EMIH) péntek délután a VI. kerületi Vörösmarty utca 55-ben, ahol csaknem 40 év után lesz ismét hitélet. A Pesti Stibel avatásán jártunk.


Az EMIH Zsinagógák Hete című augusztus 27-től szeptember 5-ig tartó rendezvénysorozatának első eseménye péntek délután kezdődött egy Teréz körúti szálloda különtermében, ahol egy Tóratekercs utolsó betűit jegyezték be a szent írásba.

A ceremóniára összesereglett külföldi és magyar ünneplők tánccal és énekszóval kísérték az eseményt.

Idősek és fiatalok, férfiak és asszonyok közösen figyelték, ahogy Köves Slomó rabbi a terem közepén elhelyezett asztalnál míves gondossággal dolgozik a Tóra elkészítésén. Több segítője is akadt, majd az utolsó betűvetés megtisztelő feladatára Bodnár Dánielt, a Milton Friedman Egyetem elnökét kérte fel.
Majdnem kész a Tóra… Köves Slomó és Oirechman Smuel

A tömeg ezután folyamatos dalolászással, utcai karnevál hangulatát idézve folytatta útját tánclépéssel/ugrással az autók előtt lezárt Szondi utcában. A pár száz méteres távolságot a Vörösmarty utca 55. alatti régi-új zsinagóga felé rendőrök biztosították a vonulók előtt. A pesti Nagykörút forgalma ugyan nem állt le, de

sok járókelő maga is megállt a környékbeli utcákban, és fotókkal örökítette meg az ünneplő zsidók nem mindennapi látványát.

A résztvevők Benny Friedman, amerikai haszid popénekes „Slava Bogu Charasho” (Hála Istennek rendben) dalára koreografált “Stibel-táncukkal” alighanem az év egyik legvidámabb performanszát mutatták be ország-világ előtt. A “Charasho-charasho, life is good” refrénre több száz tenyér csapott össze a hatodik kerületben. Ez a lendület vitte el az ünneplőket a helyszínre, ahol legutóbb közel 40 évvel ezelőtt gyűltek össze zsidók sábeszra.
Oirechman Smuel

Akkor, az 1980-as évek közepén, ugyanis a megfogyatkozott közösség szó szerint lehúzta a rolót. Érdeklődés és hitélet hiányában az ortodoxokhoz tartozó zsinagóga bezárta kapuját. És ez talán maradt is volna így, ha a Kazinczy utcában az év elején megválasztott elnök, Deutsch Róbert nem kereste volna fel az EMIH-et.

A Magyarországi Autonóm Orthodox Izraelita Hitközség (MAOIH) új vezetője ugyanis Köves Slomóéknál négy hónappal ezelőtt arról érdeklődött, hogy vajon mit javasolnak a romos helyiséggel kapcsolatban.

Az EMIH vezető rabbija számára nem is lehetett más ötlet, mintsem, hogy élettel és új közösséggel vértezze fel a Vörösmarty utcai zsinagógát. Minderről a felek – azok után, hogy Nógrádi Bálint, az EMIH egyik munkatársa felhelyezte a mezüzét a bejárat ajtajára — már a zsinagóga épületében beszéltek az ünneplő közönségük előtt.

A héber és magyar nyelven megtartott köszöntő-avató beszédek sorát Köves Slomó kezdte. A rabbi – minekután megfújta a sófárt a bejáratnál – Ezékiel próféta szavait idézve hitet tett arról, hogy “mindent megtesznek azért, hogy a száraz csontok újra élettel teljenek meg”. Köves kiemelte, hogy

a főváros utcáin vonuló tömegük félelem és szégyenérzet nélkül, büszke zsidóként példát akar mutatni másoknak is.

Deutsch Róbert, Alex Clare, Köves Slomó

Az, hogy az utóbbi öt évben öt zsinagógát nyitott az EMIH, csak a kezdet, mert a következő 10 évben 50 zsinagógát akarunk nyitni

– mondta a rabbi, aki után Deutch Róbert szólt az egybegyűltekhez. A MAOIH vezetője ugyancsak optimista hangvételben említette, hogy szemben egyes hangokkal, “nem érzi azt, hogy szervezete a konkurens EMIH-nek adta át a zsinagógát”, mert szerinte mindenki számára előnyös, és saját magukra nézve inspiráló, ha élettel telik meg egy zsinagóga Magyarországon.

A vezetők után egy különleges vendég kapott szót: az Izraelben született, de évek óta Pesten élő Amnon Frankl, aki az imaház több mint 100 éves történetének legnagyobb hatású szellemi vezetőjének, Jicchák Slomó Zálmán Günsbergernek a dédunokája. Nagy tisztelettel idézte fel a Talmudista rabbi szerény, a vallásának szigorúan élő alakját, aki 40 évig, 1947-ig szolgált itt. Ezután alijázott családjával Izraelbe, ahol ő is született.

“Boldog vagyok, hogy itt lehetek, remélem, minél hamarabb virágzó és népes közösség tud itt felépülni. Bár én mivel ott lakom, a 13. kerületi Zsilipbe fogok járni, de azért igyekszem ide is benézni időnként” – mondta Frankl, aki a pár hónappal ezelőtt elkezdődött felújítás kezdetén a zsinagógát olyan állapotban találta, mintha a hívek nem 40 évvel ezelőtt, hanem mindössze egy nappal korábban távoztak volna onnan.

A beszédeket Oirechman Smuel zárta, aki a templomkörzet vallási vezetőjeként felel majd a Vörösmarty utca 55 alatti életért. A csengelei kóser vágóhíd vezetőjeként határozott üzletemberként is ismert fiatalember szokatlan megindultsággal kezdte magyar nyelvű köszöntőjét. Az elérzékenyültségében oka lehetett annak, hogy édesapja nem élhette meg ezt a napot – első áldását neki ajánlotta.

Oirechman beszédében sorszerűnek nevezte, hogy amikor alig fél évvel ezelőtt először járt a zsinagógában, talált ott egy abból az évből származó — 1983-as — zsidó újságot, amikor született. Mint mondta,

zsinagógája azért is kapta a stibel nevet, mert — ahogy jiddüsül hívják — kicsi, meghitt, családias zsinagógát szeretne vezetni, amelyet vidámmá, barátságossá, otthonossá kívánnak tenni fiataloknak és időseknek egyaránt.

Büszkén és hálásan szólt közönségéhez, és mondandója végén bejelentette, hogy az imaház kivitelezőjétől ajándékba kapott, bearanyozott kulcsot el fogja vinni a lubavicsi rebbe sírjához, ezzel is jelezve, hogy a Pesti Stibel mától mindenki előtt nyitva áll. Az esti ünnepi imát és a szombatvárást az eseményt a helyszínen követő világhírű brit-izraeli énekes, Alex Clare imaéneke zárta. Vele most vasárnap a Sóletfesztivál közönsége is találkozhat majd.

Az EMIH ezekben a napokban három új zsinagógát is megnyit. A Stibel után most vasárnap délután Újbudán, a Bocskai út 37-nél Isaac Stell rabbi, majd szeptember 5-én, az újlipótvárosi Zsilipben, az Újpesti rkp. 1-ben Glitzenstein Sámuel rabbi vezetéseivel.
[url]https://neokohn.hu/2021/08/29/charasho-charasho-life-is-good-megnyilt-budapest-legujabb-zsinagogaja-a-pesti-stibel/[/url]

Posta Imre 2021.08.29 3007 olvasás 56 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

56 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • S
    “Az, hogy az utóbbi öt évben öt zsinagógát nyitott az EMIH, csak a kezdet, mert a következő 10 évben 50 zsinagógát akarunk nyitni “


    Kèrdés hogy kiknek és miért?
    Mert a zsidók nagyon nagy része, még Izraelben is ateista.
    - 2021. 08. 29. 09:05
  • S
    Akkor bonyolódik a dolog.
    50 nyilvános wc?
    Miért, mennyi zsidó van itt?
    3 millió?
    Vagy mire kell 50?
    - 2021. 08. 29. 09:06
  • D
    De ez jó igy ösze jönnek egy hejre.
    - 2021. 08. 29. 09:53
  • M
    Imi ! Most szándékosan hergelsz minket ezzel a sok zsidó ömlengő faszsággal ? ..... Elég lenne betenni a linket, meg némi anyázó kommentárt . hogy az itteni ügynökök is ajvékolhassanak ! Értem én , hogy fontos látni mi folyik a csatornában, hogy képben legyünk, de ne kelljen már ilyeneket még látni se ! Egy dolog miatt látom értelmét, hogy az említett vágottpöcsüek felkerülhessenek a listára !
    - 2021. 08. 29. 13:04
    • S
      Melyik listára? Mert elmondom neked, egy se lesz azok közül helyre téve.
      - 2021. 08. 29. 13:48
      • M
        A kihalási listára. Ha azt gondolod, hogy nem lesz retorzió, akkor mi is a cél, amiért itt vagy ?
        - 2021. 08. 29. 16:05
        • S
          majd pont rátok bízzák ugye?
          mennyire vagytok naivak?
          majd ti fogtok az egész zsidó államaparàtuson revansot venni? Ugyan màr.
          - 2021. 08. 29. 17:19
          • M
            Kit értesz ti alatt ? Amúgy meg miért gondolod, hogy nekem megbízás kell ahhoz, hogy azt tegyem amit akarok ? Te így működsz ? Csak parancsra ? De még nem válaszoltál ! Miért is vagy itt ilyen hozzáállással ?
            - 2021. 08. 30. 06:56
            • S
              <p>Ti. Vagy minek gondolod magad? Majd a kezedbe adják a dolgokat? </p>
              <p>Mert még mindig nem tettél semmit?! A kellő pillanatra vársz? Az a parancs?!<br /><br />Miért is nem tett eddig senki semmit, “ilyen hozzáállással, mert ennyire felvilágosult?! Jaaa, mert nincs kiért tűzbe menni s kiket megmenteni? Az más. </p>
              - 2021. 08. 30. 07:07
              • M
                Ez a hanta rész ! Te mit tettél eddig ? A kérdés pedig még mindig áll ! Mit keresel itt ilyen hozzáállással ? Vagy problémáid vannak a szöveg értelmezéssel ?
                - 2021. 08. 30. 17:00
                • S
                  Miért? Annyira kellett volna teperni valakiért is? Menjél tarzant játszani, ha te annyira meg akarsz halni a hülyékért, rajta, tegyél valamit nagyot, hogy végül semmi értelme ne legyen.Marci szerint az ő generációja, elveszett, az apja mondja, már Máté generációja is elveszett, az a sok szintén 20-on éves liberálbuzi, aztán mondja az öreg’, már az ő generációjuk is teljesen debil.Ma beszélgettem egy nővérrel aki fájzerrel oltatott, azóta sokkal gyengébb, kevesebbet bír futni mint előtte, az egyik karját nem tudja felemelni mert fáj benne az ízület - Az egyik ismerős rokonát tegnap vitte be az öccse meg a férje a kórházba mert rosszul lett, stroke-ot kapott, májusban oltattak fájzerral -  és hogy szerint ez a járvány szerint nem az aminek eladják, láttak olyanokat meghalni az ún korona osztályokon, akikkel egyszerűen nem tudtak mit kezdeni, szerinte ez nem vírus, hanem mérgezés, és repülőről szórták ránk, tehát egyre több a “konteós” a hétköznapi utca embere között is?! Nahát?!
                  És még mindig le vannak maradva, de legalább már ennyit kapizsgálnak.
                  - 2021. 08. 30. 22:04
                  • M
                    Ha az őseink is a te hozzáállásoddal álltak volna a dolgokhoz, te már nem lennél itt ! Persze te vígan élvezed azokat a lehetőségeket, amelyeket az ő személyes áldozatuk adott neked és közben meg azt harsogod, hogy nem kell semmit tenni másokért!Olyanokért akiket még nem is ismersz, hogy ők is elmondhassák, még élnek egy jobb világban,mert voltak akik nem a fotelből osztották az észt, hanem tettek is valamit egy élhetőbb jövőért ! Tudod életem során mindig lázadó voltam és küzdöttem az igazságért akkor is, ha semmi esélyem nem volt. Mindig voltak hozzád hasonlók, akik míg én harcoltam, fülüket farkukat behúzva a te hozzáállásodat követték, és persze ajvékoltak, hogy ezt most miért kell, mert be voltak szarva a retorzióktól ! Majd mikor én győztem, előbújtak és élvezték annak hasznát amit elértem ! Szóval ilyen hozzáállással  mit is keresel itt ?
                    - 2021. 08. 31. 07:49
                    • S
                      Nagyon rossza példakénthasonlítod magad olyanokhoz, amikor volt még kikért és volt még miért lázadni.<br /><br />Viszont ha te akkora lázadó vagy, menj és lázadj, de ne innen a fotelból. Látni akarlak a hírekben hogy a parlamentvagy valamelyik hivatal ablakán mondjuk belőttél.<br />Lépj a tettek mezejire’ és lázaggyá,hogy látni lehessön hogy mindenkié is vagy, csak éppen akikört lázadni kellene, azok nincsenek.<br /><br />ilyen hozzállassal miért vagy itt, és miért nem azt teszed amit fent írtam? Tán csak nem gyáva vagy megtenni?
                      - 2021. 08. 31. 17:00
                • S
                  Na, ilyenkor mi van? Repülőről leszórtak minket, mondja a nővér, ez nem vírus, ez valami méreg.
                  - 2021. 08. 30. 22:07
  • G
    A zsidók többsége ateista?

    Szalonna logikusan, következesen és jogosan teszi fel a kérdést:
    Miért annyi drága és cifra zsinagóga ha a zsidók többsége ateista, még Izraelben is?

    Na akkor nézzük csak meg közelebbről, hogy milyen is egy ateista, liberális, felvilágosult zsidó?
    A hímnemű része majdnem kivétel nélkül megcsonkított hímvesszővel rendelkezik, ahogy az ősi vallási törvények előírják. A gyengébb nem az szerencsésebb, mert nincs csonkítás mint a muszlimoknál, csak maximum tervezett párválasztás, de bármilyen felállásban ők viszik tovább a fajt.

    A zsidóknak a "vallás" sokkal több mint a keresztényeknek, nekik ez a kultúrájuk, az összetartozásuk lényege, a kiválasztottság, mindenki felett lévő állapot, a világ feletti uralkodás joga.
    -és nem utolsó sorban pénz és pénz.

    A zsinagógák, hasonlóan a muszlim mecsetekhez, szimbolikusan térfoglalást jelképeznek: ahol épülnek az már hozzánk tartozik, nekünk fizet adót.
    - 2021. 08. 29. 14:32
    • S
      A libsi zsidók, azok nőve vagy férfivá operáltatják magukat, és erre buzdítják az agymosott fehér népeket is, mennek érzékenyíteni az óvodákba vagy máshova, bizton kitermelni maguknak a jövő köcsögeit, nameg a rendszer rabszolgáit, aki maga is ferde - mert azzá tették az érzékenyítés során - és állati ösztöneinek átadva magát már zsarolható is, az őshonos lesz a nyálas, a köcsög, az egyéb módon összezavart és megmosott agyú, addig a kitudja milyen bevándorló lesz a hím példakép, persze akik a programot írják, azok nem fognak nemet váltani.<br />Persze ezek között is van elèg ferde hajlamú, lásd Kristóf Steiner vagy Györgyi Lang.<br />Ezek hírből is köpnek a vallásra.<br /><br />slomóék akik metéléskor szájjal szívják el a vért a csecsemő farkáról, ők a másik pedofil zsidó csürhe, a vallásos banda, most ezek harcolnak meg egymással a fidesz, illetve a fenti pèlda alapján a DK és az össze**** színeiben. Míg az egyiket az oroszok és kína prezentàl, nameg Netanjahu, addig a másikat, bidé, soros, Hilary, rotschild, obamajom, és a többi ilyen zsidó.<br /><br />A végeredmény ugyan az lesz. A magyarok fizikai síkon is ki fognak halni, erre vegyetek mérget, az előbbivel gyorsan, az utóbbival lassabban.<br />Imre szerint a zsidókat felszámolják, megsúgom, nem fogják. Betelepítik őket ide, itt felveszik a magyar álarcot, már amennyire a fizimiska engedi, aztán szaporodva kisebbségbe taszítva az őshonos fajt, akinek az anyagi nehézségeit IS, ők okozzák, a gójok romokban heverő társadalmán létrehozzák itt az Új-Izraelt, nem csak burkoltan, ennél látványosabban is.<br />Imre is jól tudja, hogy amint a betelepítésnek vége, a magyar genetika úgy 30-50 év alatt teljesen megszűnik, vagy csak foltokban lesz megtalálható.<br />Ennyit arról hogy a zsidókat felszámolnàk itt.<br />Majd ha valami kamu indokkal, tömegesen hagynàk el az országot, menekülve ki az USA-ba, mert ugye Izraelnek annyi, meg ki a kínai orosz határra, na, akkor majd mondjuk, a zsidók felszámolása elkezdődött.<br />de olyan, ami ránk nézve pozitívan hatna, olyan, itt nem lesz.<br />Ezt ti is tudjátok, csak erről a tévkèpzetről hogy a zsidókat itt felszámolják, meg csapdába ejtik, senki nem beszél itt sem.
      - 2021. 08. 29. 15:23
  • Bazalt
    Bazalt
    Már tudnak..ilyet is ??????
    - 2021. 08. 29. 18:23
  • J
    Mintha 2 párhuzamos állam működne egyszerre Magyarországon. Az egyikben kiváltságok, elit iskolák, lakótelepek, utcák, imaházak, kórházak, külön vágonhídak, minőségibb élelmiszerek, a másikban mindennapos küzdés a túlélésért, kemény robot aprópénzért. Az előbbi állam lakói közben nap mint nap vádolják az utóbbi lakóit a II.vh. alatt elszenvedett sérelmeikért. Oyan embereket, akikek a szülei, hozzátartózói sem vettek részt depotálások elkövetésében. Fel nem foghatom, miért kellene bűnösnek éreznie magát a háború után felnött generációknak.
    - 2021. 08. 29. 20:29
    • Bazalt
      Bazalt
      Kitűnő,meglátás ! És mindezt,teszik a magyarok kontójára .
      - 2021. 08. 30. 05:44
    • S
      Hogy miért világprobléma a zsidókérdés, azt a legpregnánsabban Balás Károly egyetemi tanár fejezi ki „Társadalmi politika“ című könyvének 74. oldalán, mikor a következőket írja: A zsidóknak évezredes szociális és tàrsadalmi szerepe ugyanis a legutóbbi időszakban jelentőségében rendkívül megnôtt.<br />A társadalmi, faji és gazdasági értelemben vett zsidó problémànak a modern viszonyok között is egyre fokozódó jelentőségét különösen az adja meg, hogy ma már 17-18 millióra szaporodott zsidók nemzetközileg a föld javainak és az egyes nemzeti jövedelmeknek egyre nagyobb részét foglalja le maga számára, egyre felsőbb, gazdagabb és befolyásosabb társadalmi rétegekbe nyomul be és egyre inkàbb kiszorítja onnét a hatalom és a jólét előbbi birtokosait.<br />Azon az úton van, és nem is egy tekintetben el is érte már, hogy gazdaságilag és ezen keresztül más vonatkozásban is uralkodó réteggé váljèk mindenütt.<br />S míg egyrészt a gazdagság és a hatalom előnyeit és megszerzésüknek eszközeit egyre inkább egyesíti kezei között, addig másrészt alulról a társadalmi forradalomban való vezető szerepében egyre döngeti a társadalmi rend alapjait.<br />Tőke, sajtó, szocializmus, nemzetközi titkos szervezetek nagyobbrészt kezeik között vagy erős befolyásuk alatt vannak.<br />Ott pedig, ahol a kommunisztikus forradalom megdöntötte a régi rendet, politikailag is az egyedül uralkodó réteggé tették magukat.<br />Ugyanezen mű 86-87. oldalán pedig a következőket olvashatjuk: alapvető nemzeti érdekből folyólag a nemzettel, illetve a nemzeti fajjal homogén kisebbségek parazitizmusánál ugyancsak nemzeti és szociálpolitikai tekintetben sokkal veszedelmesebb a heterogén kisebbségek parazitizmusa.<br />Ezért sokkal nagyobb és a nemzeti èletbe mèlyebben belevágó jelentőségű probléma a heterogén kisebbségek utilitarizmusának és parazitizmusának problèmàja<br />A heterogén kisebbségek parazitizmusa azt jelenti ugyanis, hogy valamely nemzet keretein belül idegenek szerzik meg maguknak a legelőnyösebb gazdasági és jövedelmi alkalmakat és ekkènt idegen nyelvű vagy fajú rétegek válnak a gazdagok, a jobban élők, gazdasági téren vezetők osztályává.<br />Különösen veszedelmes a helyzet akkor, ha nehezen asszimilálható idegen fajról van szó, mert egy ilyen társadalmi elemnek következetes és szívós térfoglalása esetében a gazdasági téren uralkodók és vezetők rétege egészen, vagy túlnyomóan ezekből kerülvèn ki, megtörtènhetik, hogy vègül is csak a túlnyomó részben nehèz és hálátlan munkàk végzői kerülnek ki a tulajdonképpeni nemzeti faj fiaiból, míg az előnyösebb, a vezető, a nagyobb anyagi boldogságot és a kisebb életküzdelmet jelentők az uralkodóvá lett idegeneknek jutnak.<br /><br />A zsidók azt a hatalmat, amelyet a közölt idézetekben olyan tömören, de mégis szemléltetően jellemzett Balás professzor, megfelelően ki is tudta hasznàlni.<br />A világháborút a nemzetközi zsidó szabadkőművesség, bankárkapitalizmus és a világsajtó cselszövése idézte elő elsősorban, s az eredmény a népek elszegényedése, a zsidók hirtelen arányú meggazdagodása s a zsidó szabadkőművesség által célul kitűzött trón és oltár ledöntèse lett, Oroszországban, Németországban, Ausztria-Magyarorszàgon és Spanyolországban tovább néhàny kisebb államban.<br />A különböző baloldali forradalmakat minden államban a zsidók izgatása idézte elő és kétes zsidó egzisztenciákat segített nyeregbe.<br /><br />Kétségtelenül legjobban sikerült a zsidóknak az uralmát Szovjet-Oroszországban megalapoznia, ahol a zsidóellenes érzületet államellenesnek tekintik és a legszigorúbban büntetik, ahol az állam pènzén, óriási költséggel telepítik le az orosz az orosz őslakosságtól elrabolt földekre azokat a zsidókat, akik àllami hivatalokban elhelyezkedni nem tudtak, ahol hivatalosan importáljàk a zsidó lakosság szàmára a maceszt és a zsidó imakönyveket.
      - 2021. 08. 30. 05:56
      • Gerry
        Szalonna - annyit azért megtehetnél ha írsz egy hozzászólást akkor egy mondat után elküldöd, majd a [szerkeszt] megnyomásával ("javítod) egészíted ki amit közölni szeretnél az így elindított szerkesztõ felület már jól müködik.
        Sajnos a másik nem de - bár kerestük, hogy lehetne átcserélni de végül nem találtunk lehetõséget.

        üdv
        Gerry
        - 2021. 08. 30. 13:55
        • S
          Igen, már tapasztaltam. Utána az elsőt kitörlöm és a javított megmarad.danke sőn.
          Bár nem mindig sikerül.
          - 2021. 08. 30. 21:51
  • Bazalt
    Bazalt
    És hülye zenéket adnak a fiataloknak.
    - 2021. 08. 30. 05:46
  • V

    Idézet

    a főváros utcáin vonuló tömegük félelem és szégyenérzet nélkül, büszke zsidóként példát akar mutatni másoknak is.

    - de nem tömegben azért félnek, úgy hallottam...
    - 2021. 08. 30. 10:40
  • Bazalt
    Bazalt
    Hivatásos hazudozó. Beszéde ?
    - 2021. 08. 31. 03:59
  • Bazalt
    Bazalt
    - 2021. 08. 31. 04:04
  • Dance Monkey
    Dance Monkey
    És még nézegethetik az egykori besúgó, ügynük szarikó rusnya zsidó pofáját is.

    https://hvg.hu/kultura/20210831_karik...tina_korut
    - 2021. 08. 31. 11:25
  • M
    Látom önkritikai szinten komoly kihívással küzdesz ! Mi ez az egoista nagyképűség a részedről, hogy azt képzeled majd pont neked akarok bizonyítani ? Mert az, hogy ki vagy, és mennyit érsz, már leírtad. Ha nem megy a szkíta szemlélet, hát ne erőltesd! Egy valamin azért gondolkodj el, ha ez nem okoz túl nagy megterhelést a számodra. Ha elfogynak mellőled azok, akiket itt az oldalon és a mindennapi életben is folyamatosan lenézel és minősítesz ki fog következni ? És mivel nem lesz már előtted senki téged is könnyebb lesz levadászni ! Szóval akkor kiért is küzdesz, nem magadért is ?
    - 2021. 08. 31. 17:31
    • S
      Szóval magatokkal is harcoltok? Ez a ti legnagyobb bajotok első sorban. Főleg.Jaa, értem, ilyenkor már nagyképűség meg egoizmus van, amikor nem akarsz menni ugye? Áhá, még se akarsz lázadni hirtelen. Értem. Csak így az oldalon, csak úgy online, végülis ez is lázadás.Leírtam, hülyék miatt nem halnék meg, de viszont te lehetsz olyan hülye hogy a csordáért meghóná'. Senki nem tiltja, csak értelme nem lesz.Te aztán tudod milyen az a szemlétet látom, fejjel a falnak, tűzbe menetel a hülyékért, nem fogynak el, mert nincsenek, akik itt az oldalon vannak, azok javarészt az életüket leélt nyugdíjas közeg, nehogy már ezek csináljanak forradalmat, nem is az ő dolguk lenne, de őszintén szólva, a hozzád hasonlók nem is tudom mit gondolnak vagy akarnak gondolni, mik vagytok ti, valami elitkommandó akiket majd bevetnek a zsidajok ellen? Még is ki fog titeket bevetni? Még is? Ez annyira nemzeti ratyikális szint, hogy elmondani is kár, majd megyek aztán letarzanozom a zsidókat, mintha ez majd ide lenne bízva, bárhogyan is.Ha tudnál hogy miről beszélsz, akkor nem írnád a hülyeségeket, a mindennapi "életben" az embert sík hülyék veszik körbe, 15 év alatt, 4 nem hülyével találkoztam eddig.15 év alatt. És hol a többi? Ja hogy azok sose voltak, lenni még lehetnek, mert ezzel a kamu járvánnyal most is csináltak egy csomó konteós birkát, aki elhiszi az egész járvány hugyozást, milyen érdekes, hirtelen mennyi kontejóst.Miért, hány van aki itt küzd? Vagy bárhol? Leríjjük az okosságot, aztán ennyi, ez nem küzdelem, de akikért meg kellene azok jelenleg nincsenek, hogy lesznek e azt meg kitudja? Csak a szolgálatok.
      - 2021. 08. 31. 19:36
  • M
    Tényleg ennyire meghaladja az értelmi képességeidet, hogy értelmezd amit olvasol ? Nem tudsz , vagy nem akarsz szabadulni ettől folyamatos " ti " - zéstől ? Itt csak én vagyok és én csinálom vagy nem csinálom amit akarok . Ennyire nem megy át, hogy nekem , veled ellentétben nem kell parancs senkitől ha meg akarok tenni valamit ? Egy dologban viszont igazad van . Rengeteg az eszetlen barom, olyan mint te, aki osztja az észt, lehurrog másokat, de egy értelmes megmozdulása, vagy elképzelése nincs, hogy mit is kellene tenni, hogy jó irányba változzanak a dolgok ! Van esetleg valami kézzel fogható, megvalósítható terved, vagy csak játszod az agyad, hogy te aztán kurvára mindent tudsz és mindenki fölött állsz ? És ha nem , akkor még áll a kérdés : Mi is a célja, hogy ebben a csoportban vagy ? Még egy tanács. Ha válaszolsz próbálj már egy kicsit összeszedettebben , a helyesírásra is adva reagálni, mert ez így nagyon égő !
    - 2021. 09. 01. 09:17
    • S
      Nekem ne akarjon egy olyan magyarázni, aki érzelmi alapon akar itt pattogni, de reálisan gondolkodni kèptelen.Ti. Pontosan.Vázold már fel itt a nagy PI-ben, a PI-seknek, hogy milyen eszközökkel, tartalmakkal, lehetőségekkel, és főleg kikből válogatnàl a nagy harcra, amit te vívsz?! Főleg, milyen eszközök àllnak erre rendelkezésedre? 
      Amit eddig itt előadtál az egy nulla, vered a billentyűztet és vergődsz hogy te harcos vagy, de még mindig nem indultál el egy rendőrt, egy ügyészt vagy akár egy gyámügyest, legalább felrúgni, vagy egy bíróval “elbaszélgetni”.Vagy akkor még se vagy harcos? 
      Az ilyen hülyék mint te, az ilyen mű szabaccságharcosok, annyi elképzéssel rendelkeznek, hogy a jó irànyba menjek a dolgok, csak éppen azt nem tudjátok, hogy kikkel és hogyan! És főleg KIÉRT ÉS KIKÉRT! Ezt a 4 dolgot nem tudjátok letisztázni, de egyébiránt PI-csa mód rendszerváltó gondolataitok vannak. 
      - 2021. 09. 01. 16:38
      • M
        Hát a helyesírásod és a " gondolataid " kifejezni akarása nem sokat javult, pedig látom az elején még görcsöltél rajta, de a végére csúnyán szétcsúsztál !  :)  Még mindig nem érted a kérdést, vagy nem tudsz rá válaszolni ? Mik a terveid a helyzet megoldására, és ha ilyen véleménnyel vagy az itteniekről mi a faszt keresel itt ? Amúgy meg honnan veszed, hogy én még nem tettem semmit ? Nem magadból kellene kiindulni !
        - 2021. 09. 01. 17:45
        • Gerry
          Van két eladó 19-dik századi párbajpisztolyom, elöltöltõs, de pontos. Golyó is van hozzá. Kell?
          Hihihi
          - 2021. 09. 01. 20:13
        • S
          Csak ez van amivel elő tudsz jönni, nem? Helyesírás meg a kifejezni akarás, valahogy ez jött elő akkor is, amikor libsiket küldtem el a PI-csába.</span>Túl sok a hasonlóság.Nekem nincs hogyan szétcsúsznom, hiszen ha te annyi mindent tettél volna, már fél oldalba leírhattad volna, mondjuk a tevékenységednek amire te azt mondod, hogy tettél valamit, igazából látható lenyomata nincs s nem is lesz.De van, aki még nálam is jobban tudja jellemezni a hozzád hasonlókat.

          Egy korábbi PI-tag.Ő mondta hogy bemásolhatom. Így kiteszem az idézőjelet.

          “A történelem ismétli önmagát ! Ebbe a polémiába ( vitába ?), már nem is vagyok hajlandó nagyon résztvenni, a hülyék szerint "harcolni kell!", de ki ellen, mikor, és hogyan, meg mivel, és kivel ?????????????? Az érzelem vezérelte "harcos", az csak egy idealista, képzelgő hülye !!! Arról meg nem beszélve, hogy MI A PONTOS CÉL ??? Az, hogy "BOLDOG, SZABAD, EMBERI MAGYARORSZÁG", az egy definiálhatatlanul tág fogalom. A megvalósítása lehetőségét két marék hokedli karatéssal, "pogisütögetővel", meg a Fidesz által eldobott "Nórikkal" ki az a féleszű, hígagyú, szellemi egysejtű, aki "csak akarni kell", úgy gondolja, hogy lehetséges ??? Ezek még egy rohadt kavicsot sem vágtak egyik szarházi fejéhez vagy ablakához sem ! Akkor ???Nincs eszköze !!! Nincs társa !!! Ez nem amerikai "igazságosztó" film, a "magányos hősökkel", akik csak úgy, megölik a fél világ rosszfiúit, olyan technikai eszközökkel a birtokukban, amilyennel még a szolgálatok mindegyike sem rendelkezik !? Persze a legjobb bunyósok, karatésok, meg ami még van, azt mind tudják, értenek a számítástechnika minden bonyolult megoldásához, mindenre van megoldásuk, mindenhez értenek, mindenhez !!! Ez nem tűnik fel a hülyéknek, hogy még itt is, és így is meg vannak vezetve ??? Azt hitetik el a szánalmasan piti "harcossal", hogy te is megteheted !!! Elképesztő ez a "megoldó" csóka itt az oldalon. Először is, nézze meg a létszámot a honlapon ! Két Mókus örs kijön belőle ! A videókon jól látható a használhatatlan tömeg, mert itt nem csak, és főleg okosnak kell(ene) lenni, de fizikailag kissé hasonlítani a filmbéli emberre, mert túlsúllyal, szívbetegen, és eszközök, és az eszközök kezelésének a tudása nélkül, ez csak egy ökölrázó gittegylet !!! Itt is "jól megmondjuk, ugatjuk a Holdat, anyázzuk akit kell", de egyetlen szarházi orvos, ügyvéd, pap, rendőr, stb., sem lett még pofán vágva !</div>
          <div> </div>
          <div>Ez akarják vagy nem, a szokványos metódus. Sokévvel ezelőtt ott állt 200 ezer ember a tv székháza mellett, vagy a Hősök terén, és azt várta, hogy Csurka azt mondja, hogy utánam ! Tudom, hogy mentünk, mentek volna ! 200 ezer dühös ember állati erő, nem a 2006-os tv ostrom párszáza ! És ha egyszer elöntötte a TÖMEG ( !!! ) agyát a vér, és jó irányba indul, ott nem nagyon van megállás, és csak fegyverrel, az meg olaj a tűzre, vagy kinyírnak 200 ezret !? De Csurka SEM (!!!) mondta, hogy utánam ! Ezek után az ilyen Bódis félnótások, és hívő társaik, meg a vattacukor tv-k, ahol van minden, meg mindennek az ellenkezője, ezek viszik a prímet, ami megint csak vízuális ökölrázás, semmi hozadékkal !

          Többen még "jogilag" is szeretnének "harcolni" !? Elképesztő ! Egy nem létező jogállamban, egy nem létező országban, egy egyenirányított világban, hamis gumijoggal, ami ki-és befordítható, a háttérhatalom által kiképzett ügyvédekkel, jogról beszélni ??? Persze lehetne a joggal is "harcolni", de azt meg ne egy ex rendőr tegye, ostoba hívekkel, vagy egy háttérhatalom szalajtotta "népügyvédje" ! Meg az "írjátok alá" , meg petíció !? Annyira röhögnek rajtatok, szerencsétlenek, hogy orvost kell hívni hozzájuk, ha rátok néznek csak ! Átestem én is a hülyeség küszöbén, hála Istennek igen korán, mert hittem én is valamikor a kimondott szónak, de sajnos mára csak az igaz, amit én mondok ki, a nekem kimondott szavakat igen ritkán, és igen kevesen tartják be !!!

          Ez a lényeg, hogy nincs kivel, nincs mivel, és nincs kiért, a "harcokat" kizárólag önmagadért vívhatod, ha tudod, amennyire a lehetőségek adják. Akikért "harcolnál", azok szarnak a fejedre, a harcodra, vedelnek, káromkodnak, ugatnak, de csak rabszolgák, az ugatás másnapján bemennek a lágerbe, és kinyalják az aktuális segget, mert "meg kell élni valahogy" !?

          Ezekkel, vagy ezekért a kisujjam nem vagyok hajlandó megmozdítani, vagy 20 éve ! Megismertem őket, és megundorodtam tőlük, és végtelenül dühös vagyok önmagamra, hogy akár csak egyetlen percet is elvettem az életemből, a gyerekeimtől, a családomtól, hogy "felébresszek", meg "harcoljak értük" . Aki hülye haljon meg !!! Nélkülem, mert nem fogok elvegyülni velük soha többé. Akivel én hajlandó lennék "harcolni", annak sokkal többet kell tudnia nálam, sokkal erősebbnek, és okosabbnak kell lennie, nem utolsó sorban olyan megbízhatónak, mint ha Jézus Krisztus lenne, soha vissza nem vonható szavakkal. Na ilyenekkel hajlandó lennék ha kell halni is, értelmes cél érdekében !!! De hülyén a falnak menni, leugrani a Turulról, és két hét múlva elfelejtenek ???

          Megoldó, mehetsz ébreszteni, meg harcolni ! Csak egy lelkes nagyon hülye vagy, a jóindulat és esetleges történelmi ismeretek itt szart sem érnek, ahhoz, hogy elérjél csak egy mákszemnyi eredményt is ! Az emberi természet örök, aki hülyének született, hülyének fog meghalni is, legfeljebb még hülyébb lesz, ha képezi magát.”
          - 2021. 09. 01. 20:30
          • M
            Azért ez már szánalmas, hogy elfogytak a saját gondolataid, és másét kel kölcsön kérned, hogy kielégitsd az, azért is én vagyok a tuti látásmódodat !  :)  Egy olyan valakiét, aki annyira gerinces, hogy név nélkül osztja az észt olyan dolgokban amit senki nem vitatott. Igen sok a balfasz, gyáva, megtört van ezen a világon, akinek nincs lehetősége arra, hogy kiálljon magáért és a családjáért, mert a hozzátok hasonló beszólogatós pöcsöktől ilyen hozzáállást látnak, és ez durván elveszi a kedvüket bármilyen cselekvéstől ! Ők kivel fognának össze, talán veletek ? Veled, aki sokadik felszólításra sem tudsz semmi értelmes tervet felvázolni, vagy leírni, hogy te a nagy példakép mit tettél le az asztalra eddig ? Elütöd azzal, hogy én mit tettem le ? Szerinted ha mindenki gyáván behúzza fülét farkát , mint te és az ismeretlen tollnokod, akkor változni fog valami ? Gondolom te is osztod a véleményét azzal kapcsolatban, hogy csak akkor vagy hajlandó felemelni a seggedet és tenni végre valamit, ha az elképzelt nagyobb , erősebb, okosabb  nagytesó mögé bújva teheted, aki majd megvéd, mert enélkül nincs elég vér a pucádban ! ? Na szerintem ezt ne is folytassuk tovább, mert ezzel mindent elmondtál magadról !
            - 2021. 09. 02. 07:38
            • S
              Szánalmas? Mi? hogy más is le írta rólad hogy milyen hülye vagy és megkért hogy illesszem be?Egyébként miről is kellett volna leírni a gondolatom? A semmiről amit előadtál? Hogy a 95%-ék hülyéért te meglövetnéd magad mert szkítás vagy? Erre egy jó kifejezés van. HÜLYE. Aki lelövetné magát azokért akik nincsenek és beleszarnak úgy az egészbe ami mi van, tehát még az okokat se keresik hogy miért van az ami, hogy elinduljanak egy saját úton meg az is egy másikon, és tudva hogy valahol találkozni fognak, mert ez így törvényszerű. Szóval aki ilyenekért meghalna, az simán csak olyan hülye mint te, de nem láttunk ellenérveket, hogy miért van értelme ezekért meghóni.Milyen hozzállást? Realizáltad amit fentebb írtam, vagy még mindig nem jutott el az agyadig? Te menjél, nyugodtan lövesd le magad a hülyékért, senki nem mondta hogy ne tedd, legyél szkíta, akin majd az általad megmenteni kívántak csak röhögni fognak, igazából lehet is, hogy ugranál azokért akik maguk se tudják hogy nincsenek, de úgy hogy még annak sincsenek tudatában, hülyeségből még pont rájuk is versz egy lapáttal.Akinek el lehet venni a kedvét a cselekvéstől annak elég gyenge hite lehet, mint neked, aki csak egyszerű PVC szkíta, és ennyivel el lehet venni a kedvét. Cselekedni akar a sok hozzád hasonló hülye... csak azt nem tudja, mi okból, kiért és hogyan, na és főleg mivel.Nem én hirdetem itt magam hogy törzsfőnök vagyok, szifu, szenszej, guru, taníts kérlek mestör, hogyan köll letenni az asztalra, mert te tudod, azért mondod, csak kvázi ennyivel már el is vették a nem létező kedved, a birkákért persze meghalnál, de a kedved azt a hozzánk hasonlók elvették. Nagy eszed van. A neved megoldó, csak éppen ezt nem tudod értelmezésen módján megoldani amit leírtam, hogy kik miatt vagy te hácos.Ha nem húzod be a füled és a farkad, miért nem hallunk rólad semmit a hírekben? "Agyon lőtte a rendőrt, az orvost, az ügyvédet, a bírót" jaaa, inkább behúzod a füled meg a farkad, mert szerinted ez ennyit nem ér meg.... a nagy harcos.Osztom a véleményét, mert aki nálad erősebb, okosabb, azzal tanítva tehettek egymásnak. Ellentétben veled, aki hirdeti a nagy harcosságát de a leírtakat nem meri megtenni.Tényleg ne, majd lelőtted azokat a harcosságot gyanánt, amiket felsoroltam, akkor beszéljünk.De ilyen nem lesz.
              - 2021. 09. 02. 09:50
              • M
                Hmmmm. Szép hosszú monológ volt ! Élvezettel olvastam, hogyan próbálsz kibújni továbbra is a válaszadás alól . Szóval leírom nagy betűvel, hátha annak felismerése jobban megy . MI A TERV ? Mert hát egy ilyen hősnek mint te biztosan van valami TERVE , hogy megszüntesse ezt a rengeteg szart ami van és ami még jön ? Persze vágom, hogy a többi, aki nem te vagy hadd pusztuljon, de hát te ilyen vagy így kell hogy elfogadjanak. Mármint nem én, mert az én szememben egy zsidajjal vagy egyenlő, de hát pár milliárd emberből biztos van valaki aki odavan érted, egy ilyen csupa szív, igaz kereszt lény izéért !  ?? !! :)
                - 2021. 09. 02. 11:43
                • S
                  A baj az hogy f/szkalap vagy, és most már felvállani se akarod magad, már nem is akarsz kiállni az mellett amit hirdettél magadról. Válaszoltam, nem is egyszer, csak ha hülye vagy, az a te bajod. Most ilyen buznyák gyerek vagy, hogy a saját jelződdel illeted a másikat? Te aposztrofálod itt magad harcosnak, és a harcos tőlem kérdezi hogy mi a terv, akit a zsidajokkal tart egyenrangúnak, elég elveszett vagy, ha egy ilyentől várod a tervet, de még hülye is.

                  Remélem senki nem fogad el. legalább is nagyon. De itt van neked egy másik üzenet is.

                  " Megoldó ! Te egy politikai honlapon akarsz "megoldásokat felvázolni" ? Normális vagy egyáltalán, hogy ilyet leírsz ??? És számon kéred, hogy ezt más még nem tette meg ? Olvasd el még egyszer, hogy mit írtam ! Bár ahogy látom, te is csak írni tudsz, olvasni nem !? Rád egyetlen betű sem igaz abból, amit írtam !? Szerinted !!! Te melyik amerikai film hőse vagy önmagad szerint ? Tudod, megállíthatatlan, és mindig győz, meg az igazság is !? Tudod, húszon pár évvel ezelőtt olyan helyzetben voltam, hogy szívesen kiegyenesítettem volna a kaszát, és levágtam volna pár férget. De egyetlen olyan nagypofájú megoldó ember mint te vagy, sem merte vállalni, hogy segít !!! Úgy, hogy bátran elhúzhatsz a büdös csába ! Nem egy olyan fotelban félisten mint te is, kopott le innen az elmúlt tizenév alatt, és ha valamiért még az oldalon sem vagyok, bár néha olvasom, az pont az olyan rózsaszín ködben nemzeti delíriumban révedt idióták sokasága miatt van, mint te is vagy, ami eklatáns példa ! Lehet, hogy még a klozetra sem jutsz ki időben, de azért te vagy Toldi Miklós, Kinizsi Pál, meg Amerika kapitány egyszemélyben ! Írhatsz te bármit, bátran becsmérelhetsz is, lepereg rólam, azért tartunk itt, mert a harcosok pont olyanok mint te, messziről ember, közelről meg nem! Lehet anyázni, és megsértődni ! Csak azért írtam Szalonnának, mert nagy ritkán szót cserélek vele, és láttam a vergődésedet az oldalon. Haver, ilyet mint ahogy írtam, látott már ez az oldal, a baj, hogy nem is keveset (!), és a "rettenthetetlen kemény harcosok", a "megoldók", meg a "tevők" a csába sincsenek, úgy eltűntek mint erős szélben a lepkefing. Na erről ennyit, és most bátran dühöngj tovább, hogy én milyen szarházi vagyok ! Azt hiszem igen komoly gondod van az önértékelésedben, javasolom a piszológust ! Talán tud segíteni, bár a bomlott elme nem javítható, csak befolyásolható, az is csak rövid távon, az utóhatást meg ne feszegessük !"
                  - 2021. 09. 02. 20:50
                  • M
                    Hát igen, ennyit érsz !  :) Értelmes válasz helyett személyeskedsz, és megpróbálsz sértegetni, de ezzel csak magadat járatod le. Te ilyen vagy , ezt már megbeszéltük !  Én is elküldhetnélek a kurva anyádba téged és a névtelen cimborádat is akit a kezelhetőség okán nevezzünk mondjuk kalapnak, mert így ketten láthatólag összetartoztok, de az mennyivel hozná előrébb a helyzet megoldását ? Szóval te már válaszoltál, mi ? Hát vazze ez ott van ! Na kalap tőled meg azt kérdezném, ha már ekkora arcod van az ismeretlenből.  Tudod mikor állítólag kaszálni akartál, de egyedül voltál, akkor már nem voltál akkora ember, és inkább haza kullogtál ? Tipikus focihuligán mentalitás. Anno sok ilyet kellett szállítanom.  Így már érthető miért fáj annyira, ha más nem szarik be, és alázkodik meg, mint te. Na látod ez a különbség köztünk, hogy én egyedül is megyek, ha kell, mint ahogy eddig is. Persze jobb lenne, ha lennének társak, akikre számítani lehet, de ti ketten nem tartoztok ezek közé.
                    - 2021. 09. 03. 10:48
                    • Gerry
                      Szerintem talâlkozzatok valahol félúton, (Táborfalván vagy Cegléden) és játszátok le egymás között ÉSZAK-DÉL HÁBORÚJÁT. Esetleg Szigetszentmiklós is szóbajöhet, Imre - szerintem - levezényelné az ütközetet és talán video is készülhetne.
                      - 2021. 09. 03. 13:26
                      • S
                        Gerry, tudtommal ez nem a mónika show. Vagy igen? Csak a felvétel kapcsán kérdezem.
                        - 2021. 09. 03. 18:17
                        • Gerry
                          Szalonna, tõlem álarcban is csinálhatod, ne én legyek megint a hunyó. Ami a mónika show-t illeti ne plagizéljünk de akkor minek nevezzem el? - én nem adom a nevemet, mint már tudjátok, az adminisztrátor titulust nem használom, a Gerry meg elcsépelt. Mi legyen?
                          - 2021. 09. 03. 19:55
                          • S
                            Inkább mi ne? Ha már egyik se meg a másik sincs?!
                            - 2021. 09. 03. 21:03
                    • S
                      Ki előtt? Előtted? Az istenkirály előtt?'Azt is megbeszéltük hogy te a hülyékért tűzbe mennél, legalább általad is egy hülyével kevesebb lenne.Igaz, a második felét nem nekem címezted, de annó sok ilyet szállítottál? Csak nem egy volt rendőrhöz van szerencsénk??

                      Íme a válasz. Kettő is." Megoldó ! Mint írtam, te csak írni tudsz, olvasni nem ! És nem küldtelek el a dupla bárcás fasszopó kurva anyádba sem, de ha te megtetted, hogy anyázol, hát megteszem én is . Te csak egy szarcsimbók vagy egy tehén farkán, ugathatod a nagyon nagy önmagad, olyan kicsi vagy, mint egy pattanás a hangya faszán. Attól már csal az IQ-d kisebb, de az kurvául ! Nagy "öröm" volt élvezni a degenerált, ostoba, "akkor is nekem van igazam", kétsegghülye, fullosan debil megnyilvánulásaidat elolvasni. Nem neked írom, mert te képtelen vagy felfogni érdemi dolgokat, hogy egy hülyének soha nem lehet elmagyarázni, hogy hülye. Ez egy közhely, de kivételesen nagyon igaz. Te mint az ábra mutatja ( nem neked írom, mert képtelen vagy felfogni ), egy csőlátású, papír szkíta vagy, amit online lehet rendelni Kínából ! Úgy mint egy motoros pinát megfelelő honlapokról. Ezt is kevesen fogják érteni. Azonos szinten vagy, az említett árucikkel ! A különbség csak annyi, hogy az legalább valamire ( arra !), használható, de te, még arra sem ! Na pá ! Azért jólesik, hogy egy ilyen kurvára nagy, végtelen IQ-val, plusz hozzá tudással rendelkező, isteni "megoldónak" elmondhatom, hogy csak egy piros-fehér-zöld szószba mártott, alsó kategóriás, internet szkíta, aki annyira pihe, hogy háromszor kell lehúzni a klozetban, mire leviszi a víz. De te, te szerencsétlen szellemi abortusz maradék, ezt soha nem fogod felfogni, " boldogok a lelki szegények". A durvaságomat az anyázásod hozta elő, amit ÉN NEM TETTEM MEG !!! Innen (is) látható, hogy az vagy, aminek leírtalak. Irritálnak az ilyen senkik, akik lázálmaikban valakinek képzelik, sőt, hirdetik magukat !? Az internet mindent elbír, a billentyűzet nem tiltakozik, nem töröl, nem kér igazolást, van, működik, és kész. Hulladék vagy komám, abból is csak harmadosztályú, totál selejt ! De tudod, az olyanoknak mint te is, nagyon bele tudnék nézni a pofájába !!! Két bővített mondatom után elnézést kérnél, hogy megszülettél, és kérés nélkül váltságdíjat fizetnél, hogy élve elmehess !!!"

                      "Na, akkor nyuszi ki a bokorból ! " Megoldó ! Mondj egy helyet, időpontot, hogy hol vehetem szemügyre, közelről a pofádat ! De nyilvánosan kis köcsög, ahogy másoktól megkívánod !!! Ott leszek ! Várom az időpontot, meg a helyet, meg, hogy miből ismerek rád !? Beszélhetsz madárnyelven, de írhatsz a szalonnának is privátban, majd informál. Várom a jelentkezésed !"
                      - 2021. 09. 03. 18:16
                      • Gerry
                        Nagyon ismerõs vagy a szöveged után! Tanulj türelmet, senki nem ér meg annyit, hogy ideges legyél... én több mint tíz éve gyakorlom az oldalon az önfegyelmet és tudom, nem könnyü.
                        De megérte! Nem sokan tudnak felidegesíteni - fordítva viszont nyerésre állok! Kacsint
                        Azzal meg, hogy valakit laposra versz, nem fog megváltozni, viszont elképzelhetõ, hogy sokáig fizetned kell az orvosi számláit!
                        Mi a megoldás? = kérdezd "megoldó"-t! (Reklám helye) Hihihi
                        ===========================
                        megoldó - kicsit komolyan... Az rendben, hogy dühös vagy és szeretnéd ha ezt a nyomorult bandát (nem csak itt magyarhonban, hanem az egész világon) a lámpavasakon lógva csipkednék a varjúk, és - az amit gyerekként - szépnek láttunk most is a szülõhazánk, szeretett magyar földünk és a miénk lenne. Sajnos már gyerekkorunkban se volt az, csak mi hittük, gyerekfejjel. Sokan megmaradnak ebben a hitükben felnõttként is, öregkorukra is, halálukig. De ha körülnézünk a világban sajnos rá kell jönnünk el kell fogadjuk azt, hogy ma nem nekünk áll a zászló. Soha nem is állt nekünk csak elhitették velünk és a parádé kedvéért olykor a kezünkbe is nyomták. Mi meg felemeltük, és karunkban éreztük ahogy a lobogót rángatja szél és mi erõsen tartjuk és hallgatjuk annak csattogását.
                        Ha felnõvünk többségünk rájön, hogy az egész csupán illúzió volt. Aki nem nõtt fel az nem is gondolkodik el rajta. Hiszi, hogy a zászló érte lobog, hiszi azt, hogy a másik mellette áll és ugyanazt érzi, hisz a jövõben és ha váratlanul szembe kerül a rideg valósággal akkor azt letagadja még önmaga elõtt is.
                        Tudod - a sok év alatt megjelent, beregisztrált embereknek a 99%-a úgy gondolta, hogy el fog indulni valami és végre fellélegezhetünk, újra(?) szabadok lehetünk... ezeknek a 90%-a azért regisztrált be Imre oldalára, mert kellet nekik valaki aki elmondja mit kell tennük. Csak azt nem tudták, hogy még arra se lesznek képesek. Néhányan meg - akik úgy gondolták - van érzékük az irányításhoz saját útjukat találták meg de nem Imre mellett, társként, hanem többnyire egyedül. De a politikai, gazdasági változások nem egyik napról a másikra szoktak megváltozni. Néha évek, évtizedekre van szükség máskor még többre. A hit hamar elfogy a béke nem jön el és a felszabadulás pillanata is egyre csak távolodik.

                        Kicsit olyan ez mint a 24 hónap katonaság volt. Amikor bekerült az ember elvárta, hogy megmutassák mit kell tennie. De azt mutatták meg neki, hogy nem tud semmit és nem is szólhat semmit. A parancsot hajtsa végre. Szinte egy kopasz sem volt erre felkészülve. Négy hónap múlva már elfogadtad a rendszert. Egy év múlva már tudtad, hol a helyed és (talán) tudtad mire vagy képes. Persze nem mindenki. 30-40% de nem több. Nincs olyan, hogy nem akarod mert nincs akaratod. Nincs olyan, hogy nem szereted, mert nem akarják, hogy szeress bármit is. Nincs döntésed, mert egy senki vagy a többi senki mellett.
                        Sokan ma már nem is tudják mit jelent a hierarchia. Itt - a sok év alatt - rengeteg okostojás fordult meg de sok értelmes, szelíd és bátortalan ember is. A magyarok XX.század második felében született és most felnõttként élõ generációi többnyire csak a békés életet ismerhették meg (velem együtt), és nagy részük úgy élte át aktiv korát, hogy nem kellett félnie a holnaptól. A magam részérõl hálát adok a sorsnak, hogy Magyarországon születtem, ott nõttem fel, aztán elindultam egy olyan úton amelyiken csak és kizárólag magamra számíthattam... és nem buktam bele. Egyrészt szerencse dolga is lehetett másrészt nem hagytam magamat legyõzni. Nem hagyhattam, de azt is tudtam, hogy egy élet alatt minden ember kerülhet olyan helyzetbe amelyikkel nem képes megbirkozni. Ezeket el kell kerülni. meg kell oldani konfrontációnélkül. Nekem sikerült - néhány ismerõsömnek és még sok embernek a világon nem.
                        megoldó - amit te szeretnél az pillanatnyilag - ebben a jelenben szinte kivitelezhetetlen. Azt hiszem, ha megkérdeznélek arról mi a megoldás, nem igazán tudnál elfogadható választ adni. Én sem. Amit tudok az az, hogy feleslegesen nem kell hõzöngeni, rátámadni a másikra amiért nem úgy látja a világot mint te, ugyanis a hit néha vakhit, a remény néha csupán fantázia, a tudás pedig többnyire kevés a probléma-megoldáshoz.
                        Másokat meggyõzni pedig csak hathatós érvekkel lehet. Harcba küldeni nem igazán eredményes amikor a harc értelmetlen. De ezt nem te vagy én és nem is Szalonna dönti el hanem az élet és annak egy-egy váratlan pillanat. Az életünk pedig egy út ahol emberek találkozhatnak, elválnak egymástól, keresik az irányt és amikor elegen összejönnek és képesek közösen haladni akkor esetleg meglelik a következõ pihenõhelyet.

                        Na azt hiszem megint sokat szövegeltem, de én már csak ilyen vagyok ... meg a puszta elõttem ameddig elhallatszik a hangom (többnyire visszhang nélkül, ahogy mindenkié...)
                        - 2021. 09. 03. 20:11
                        • S
                          Ismerős az van sok, nem? <br />Nem sokan tudnak? Szerintem Csicseri barát elég hamar felhúz, és amarra is ilyen hamar válaszolsz, mint emerre? Semmi sem az aminek látszik?<br />Mindig te szoktad kirakni a szűrét, mert Imre élvzi ha ennyit ír. Valamennyire perverznek kell lenni?!
                          - 2021. 09. 03. 21:10
                          • Gerry
                            Nézd a perverzitás jó oldalát is!
                            Csicseri, vagy Laposfejüek, valláshirdetõk nem húznak fel, csak unalmasak a számomra.
                            De mint írtam, már nem dobok ki senkit - csak kiútálom!De jó!
                            - 2021. 09. 03. 21:54
  • J
    Veszt a Westminster apátság a látványából Londonban, mégis megépítik a holoemlékművet.
    https://nepszava.hu/3130711_legalabb-...tamogatjak
    - 2021. 09. 01. 19:21
  • L
    TANULJANAK EMBEREK LENNEII
    - 2021. 09. 02. 02:32
  • M
    Szalonna és kalap, mivel még mindig nem mutatkoztál be ! Az én alapelvem a kölcsönösség. Mint írtam én is anyázhatnék, nevezhetnélek benneteket fasszopónak , gyávának, hülyének,stb mint ahogy ti többször megtettétek, előtte és azóta is , mert nem bírjátok elviselni, ha másnak más a véleménye mint nektek, és ennek még hangot is mer adni. Az meg csúnyán kiveri nálatok a biztit, hogy mikor lehetőségetek volt rá, hogy változtassatok a rendszeren, gyáván meghátráltatok, mert nem volt mellettetek elég társ ! Ha ez a hozzáállásotok volt akkor is ezen nem kellene csodálkoznotok ! Én már sok szarságot végig csináltam. Volt amikor nyertem, volt amikor nem. Az esetek nagy részében nem voltak társak, tehát nekem ez nem újdonság, hogy egyedül kell intéznem a dolgokat. Ez ilyen ! Ti ezt láthatólag felfogni sem bírjátok , csak csapatban van bátorságotok, bár ilyen hozzáállással nehéz lesz sereget toborozni! Na ez remekül jellemez benneteket ! Szóval akkor elővesszük a cigány mentalitást ? Ha nincsenek érveitek, akkor jöjjön a fizikai erőszak ? Abban jobbak vagytok ? Akkor aztán tutira megváltoznak a dolgok ? Mert a rendszertől beszartok, de ha valakinek neki eshettek, aki valamelyest hasonlóan gondolkodik a dolgokról az kielégíti a perverzitásotokat ? Én nem így látom, de ha ez a szívetek vágya ám legyen ! Én Esztergomban lakom a Dédai tónál. Általában itthon vagyok . Egyet azonban ne felejtsetek el. Senki sem legyőzhetetlen. Mindenkit érhet meglepetés.
    - 2021. 09. 04. 08:35
  • M
    Gerry ! Te melyik kommenteket olvastad ? Ha megnézed úgy kezdődött, hogy leírtam listázni kell a zsidó patkányokat ! Ezt amúgy nem én találtam ki. Az Imre és mások is többször említették , úgy tudom készülnek is ilyen listák . Ez fontos mind az emberek szűrése, mind az esetleges retorziók miatt ! Erre szalonna beleszól. Oké, ez a véleményed. Aztán folyamatosan le lettem hülyézve meg gyávázva, én mégis aránylag visszafogott voltam. Akik ismernek tudják, hogy az első beszólásra elküldöm az illetőt a büdös francba és most megint visszafogott voltam ! Majd mikor a külső segítségben is basztattak, én is emeltem a hangnemen, de még mindig aránylag kulturáltan. Aztán jössz te ezzel a mónikashows faszsággal ! Most meg azt írod, hogy én támadok rá másokra és erőszakolom rájuk a véleményemet. Megmondtam, ha kell egyedül is el vagyok , ahogy eddig is ! Ha áldozatot akarok hozni, akkor úgy teszek ! Ez miért fáj nektek annyira ? Adminként nem az lenne a dolgod, hogy elsimitsd az ilyen jellegű vitát a tagok között ? Erre te mit csinálsz ? Komoly kételyeim vannak azzal kapcsolatban, hogy szándékosan, vagy szakmai alkalmatlanságból nem akarod e rossz irányba vinni a dolgokat ezen az oldalon és a közösségben ! ? Ez már csak azért is fura, mert te is meg lettél szólítva, és jelzőzve a peticiózás és jogi formulák értelmetlensége kapcsán , amivel speciel pont egyetértek. Ez nem is volt kérdés ! Apropó hogy állnak az aláírásos, csatlakozós, meg tv szereplős akcióid ? Megdőlt már a rendszer, csak én lemaradtam róla ?
    - 2021. 09. 04. 14:12
  • Gerry
    MEGOLDÓ - AZ ÖSSZESET OLVASTAM.
    Csakhogy én nem azt figyelem, hogy mi a tartalom - az magánügy. Inkább arra helyezem a hangsúlyt, hogy kiben van annyi tartás, hogy idõben visszafogja magát. Bocs' de neked ez még nem megy. Ha ismered azt a mondást, hogy okosabb enged... - akkor érted mire gondolok. A mónika show-t nem én rendeztem, hanem ti ketten. Ezért próbálkoztam a párbalypisztolyos ötlettel, de egyikõkök se értette meg.
    - Miféle peticíóról írsz ami az én ötletem volt? Miféle TV szereplõs akció???
    - Ami az admin státuszomat jelenti - már többször leírtam, hogy nem élek vele!
    Imre oldala, õ dönti el - ha számít neki valamit - kire szól rá és kire nem. Amit az utóbbi majd' két évben írok csak a Gerry néven itt lévõ személy reakciója az esetleges emberi hülyeségekre vagy próbálkozásaim arra, hogy legyen még értelme az oldalt olvasni.
    Annak, hogy nem értetted meg amit neked írtam két oka lehet; az egyik az, hogy rosszul fogalmaztam a másik pedig az, hogy jobban oda kellene magadra is figyelni miért kerülsz ilyen helyzetbe. De ez (már) megint egy másik történet.
    - 2021. 09. 04. 15:24
  • M
    Össze kevertem ,elnézést. Nyilatkozat gyűjtés. Vagy ez nem te vagy ?

    https://www.youtube.com/watch?v=6ZUmiQLCpks&list=PL7lDcNzZ1Mn3VvgyeDcYQiXukvzdq-PMd&index=1

    https://www.youtube.com/watch?v=4wgfbGffmRo&list=PL7lDcNzZ1Mn3VvgyeDcYQiXukvzdq-PMd&index=2

    Tv-s szereplés. Egy a sok közül.
    https://www.youtube.com/watch?v=3Gk4Fn3UfVo

    Vannak már eredmények ? Tömeges a felzúdulás ennek kapcsán ezért úgy látszik már, hogy változnak a dolgok ? A tartalmat és a célt nem vitatom, de kérdés, hogy ez működik e egy olyan világméretű jogrendszerre támaszkodva, amit ők hoztak létre és az ő érdekeiket képviseli. Gondolod.hogy ettől meghátrálnak ? Merthogy azóta eltelt több mint fél év és a mostani időszakot kivéve minden szarabb lett !
    Na ez a jogrendszerre való hivatkozás volt kritizálva és jelzőzve az ellen kommentben.
    - 2021. 09. 04. 18:12

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése