Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Orbán Viktor megállapodásokat ír alá Minszkben

De érdekes, nem? A Ladákat meg már nem adják maciék. Politikai és gazdasági együttműködésről tárgyal, majd megállapodásokat is aláír a magyar miniszterelnök és a fehérorosz államfő Minszkben, ahol magyar kormányfő hivatalos úton még nem járt.


Erre Orbán Viktor külön kitért mondván, hogy "régóta tartoztunk" ezzel a látogatással. Hozzátette azt is, hogy szeretné, ha a jövőben Aljakszandr Lukasenka gyakoribb vendég lenne Budapesten.
A kormányfő a látogatás képeiből összeállított fotóalbummal örvendeztette meg Facebook-követőit

A magyar miniszterelnök hangsúlyozta, hogy a két ország között nincs semmilyen "rendezetlen vitás kérdés, nincs politikai érdekütközés, a tisztelet kölcsönös".

"Elvileg minden jó" - folytatta Orbán Viktor -, ám "ebből keveset hoztunk ki, nem elég szorosak a politikai kapcsolataink", a gazdasági együttműködés volumene is szerény.

Aljakszandr Lukasenka szintén azt hangsúlyozta, hogy a két országnak rengeteg lehetősége lenne az együttműködésre. Szerinte sokat tehetnének az Európai Unió és az Eurázsiai Gazdasági Unió kapcsolatának javításáért is.[url]https://hu.euronews.com/2020/06/05/orban-viktor-megallapodasokat-ir-ala-minszkben[/url]

Posta Imre 2020.06.05 828 olvasás 10 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

10 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • Posta Imre
    Moszkva választ ígér két diplomatája prágai kiutasítására
    https://24.hu/kulfold/2020/06/05/oros...as-valasz/
    - 2020. 06. 05. 20:56
  • Rigo
    Rigo
    Pedig Bátykát,az utolsó diktátor néven is szokták emlegetni Európában össze nő aminek össze kell .
    - 2020. 06. 06. 05:14
  • S
    Furcsa’ hogy most Kutyin meg ez a magas Yeti úgy csinálnának mintha, tehát olyan hogy azt adnák be hogy nem felhőtlen a kapcsolat, Putyin meg a derék “demokrata” aki átengedi őket a nyugatnak, miközben Trump az ő embere meg Kínáé, és ahogy eddig is, ez is csak üzlet. orsós meg nem tudja melyik segget nyalja ki éppen.
    - 2020. 06. 06. 06:16
  • S
    Bár ez egy újabb lépés az EU-ból. Kifelé, úgy mint a britek, akik valójában angolszász zsidók.
    - 2020. 06. 06. 06:18
  • balu
    Rigo, Szalonna,

    nem Putyin engedi át a fehéroroszokat a nyugatnak, hanem a nyugatnak kell fogcsikorgatva tűrnie, hogy Vitya megint kifelé manőverez az ő hatókörükből. Gondolom majd megint előjönnek valamilyen emberjogi f.szsággal ahogy szokták, meg jól lediktátorozzák Vityát, aki meg magasról szarik bele, mint eddig is. Sőt, a példáján felbuzdulva, lehet, hogy a csehek, tótok, lengyelek és baltiak is elkezdenek kacsingatni Luki felé. Azért nem semmi teljesítmény, hogy negyed százada stabilan üldögél a trónján, mit gondoltok, hányszor akarták aláásni megbuktatni? De egy jó ideje még csak nem is cseszegetik, Lukasenko stabil, vele lehet számolni.
    Európa keleti fele az EU-s határokat figyelmen kívül hagyva önmagán belül és kelet felé is erősíti a kötéseket... nem kimondva meg nyugat felé lazítja, ezért b.sztatják a V4-et, együtt és egyenként is. Hallottál mostanában új magyar vs. spanyol, francia stb. szerződésekről? Én sem. A lényeg benne van a cikkben, el is mondják: Eurázsiai Gazdasági Unió, "nem elég szorosak a politikai kapcsolataink". Nekünk Oroszországig át kell ugranunk Ukrajnát, ami meg... hát tudtommal a kamionosok inkább máig kerülik, ha tehetik meg a gázvezetékeket is igyekszik mindenki másfelé húzni. Nem azért mert nácik, hanem mert egy primitív megbízhatatlan zsidrák maffiabanda, szerintem a többi zsidrák maffia se bízik bennük (már ha ugye van több...). Keményen ütközőzóna - ezzel szemben Belorusszia úgy látszik be lesz illesztve az átjárózónába, mindkét fél (orosz vs. nyugat) jóváhagyásával és az izraeli-amerikai előretolt helyőrség (Ukrajna) elszigetelésével.

    Rigo,
    most egy nagyon nem modern és demokratikus dolgot fogok neked mondani: csak azok a rendszerek voltak történelmileg stabilak, amelyek hosszabb időn át egy központi irányítás alatt álltak. Pl. demográfiai, környezeti problémákat nem tudsz megoldani demokratikus keretek közt, egyszerűen azért mert ezeknek a folyamatoknak más a léptékük. Több évtizedes folyamatok, ha meg te 4 évekre kalkulálsz, eleve bele se fogsz a tényleges megoldásukba, mert a következő kormány úgyis leállítja. Szóval egyszerűen sok dolgot elvileg is képtelenség végigvinni "demokratikus" keretek közt.
    A másik dolog az meg az, hogy ugyan ne hidd már, hogy az egy ideje stabil libsi demokrácia modell mögött nincs egy központi erő. Itt is mennek a sok évtizedes projektek, csak senki nem adja hozzájuk a nevét. A sok buzeráns kormányt egy idő után el is felejted, teljes joggal, de ha végignézed a folyamatokat, pl. gyarmattá való leépítést, népesség-elhülyítést stb. akkor azok átzívelnek a kormányokon és - a bevett és teljesen megalapozatlan közvélekedéssel szemben - NEM természetes folyamatok, bár annak akarják őket beállítani. Mint a libsi "szabad piac" elmélet, amit minden hülye tokkal-vonóval beszopott, pedig ha valami, na ez akkor baromság, mint bérház.
    - 2020. 06. 06. 08:47
  • Posta Imre
    Úgy tűnik, Putyin elibe ment a puccsnak, amit Medvegyev és "köre" jelzett, de előbb volt egy kis "látszat" a fehérorosz vonalon, mert ugye hivatalosan vissza kellett volna térnie Fehéroroszországnak Oroszország kebelibe és eljátszották, hogy nem, pedig de! Elég nagy a kavarás. Belorussziát egy szaktudós szerint az 1917-es események kapcsán a lázongó és kitelepítendő zsidóknak hozták létre, mint ütköző-zóna. Amúgy is az volt mindaddig, pont, mint U-kraina. Az, hogy Viktort most oda rendelték, majdnem egyenértékű egy Putyin-találkozóval.
    - 2020. 06. 06. 09:15
    • balu
      Imibátya,
      amikor mentek a spekulációk, hogy mit fog csinálni Vologya, ha már nem lesz orosz elnök volt egy olyan verzió is, hogy majd Fehéroroszország elnöke lesz. Mondjuk akkortájt Luki asszem nem megengedett mértékben kacsingatott a nyugat felé, lehet, hogy csak megértette a jelzést. Tkp. Fehérorszország értelmezhető orosz guberniának is, ahol Luki a helytartó. Szerintem ezt most update-elték, mivel egyrészt Vologya mégis maradt orosz elnök, másrészt meg Luki hasznosabb nekik a közvetítő pozícióban (mint Orbán a másik oldalról) és biztos nem venné jó néven még Vologyától sem, ha el akarnák távolítani. Az, hogy ez kelet-nyugati konszenzus szerintem abból is látszik, hogy már egy ideje senki se pampog, a nyugat is tudomásul vette Lukit.
      Az ukránok meg szimplán megbízhatatlanok, szerintem már az izraeli és amerikai maffia is bánja az egész prodzsektet. Igazából semmit nem értek el azon kívül, hogy sutyiban átcsempésztek oda egy rakás haderőt. Csak viszik a pénzt, de gazdaságilag-politikailag a helyi capok jobban szeretnek saját zsebre dolgozni, az ukrán hadsereg meg vagy behívhatatlan vagy "nem motivált", mondjuk így finoman. Ha annyi volt a terv, hogy elhajtják onnan a gójokat és beülnek a helyükre, az addig még menne is, de nem marad ott semmi, csak egy rakás mindenre alkalmatlan hőzöngő "neonáci" meg egy gazdasági romhalmaz katasztrofális szomszédi és belviszonyokkal. A munkaképes szláv lakosság már most nem kis részben vagy az EU-ban (pl. Magyarország) vagy Oroszországban van. Szóval szerintem ez egy folyamat, Matovics gesztusával, V4-es erősítéssel, belorusz bratyizással. Go East, Igyi vasztok.
      - 2020. 06. 06. 11:11
  • Rigo
    Rigo
    balu ! Ebben amit írsz teljesen igazad van avval hogy egymáshoz illőnek mondtam őket ez így van . Persze egy rendszer csak úgy marad fent ha,irányítják minden területét . Lásd Sztálin élete azért van még Oroszország mert ő volt,Róma már nincs mert megjöttek oda az újdonsült keresztények .
    Mert a nagy demokrácia,liberalizmus ide is vezet.
    https://www.vadhajtasok.hu/2020/06/04...tak-elott/
    Meg ide .
    https://www.vadhajtasok.hu/2020/06/04...asarnapra/
    - 2020. 06. 06. 09:41
  • S
    Orsós diktátor is, cionista diktátor. Maradna ő a nyugat liberális seggében, csak nem engedik neki.
    - 2020. 06. 06. 10:15
  • J
    Augusztus eleján leszenek a kormányfői választások Belorussziában. Még ez sem biztos, hogy Lukács Jankó lesz továbbra is az elnök. Mi értelme van most vele bármit is aláírni?.
    A találkozóról egy tájékoztatás:https://eng.belta.by/president/view/l...0869-2020/
    Egy másik az aláírt megállapodásról, amely szerint belorusz munkások segítenek a paksi bővítésben:
    https://eng.belta.by/economics/view/b...0885-2020/
    - 2020. 06. 06. 12:30

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése