Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Honvédelmi miniszter: Utasítottam a Honvédség Parancsnokát, hogy készüljenek fel a haderő készenlétének fokozására

Na**** még lehet ezt fokozni? Ezek szerint a NATO ki van lőve a sok képzelgő meg be! Olyan izgalmas mindezt a páholydából szabadkőműves kanalazni! Hja, hogy nincs is kanál? Cigány van elég, mehetnek harcolni a "hazájért", shalomot kiáltva! Nekem tecciki! Szalay-Bobrovinczky Kristóf bejelentette, hogy Magyarország fokozza a védelmét.

Facebook-videóban elmondta a honvédelmi miniszter, hogy „korábban soha nem tapasztalt biztonsági kihívások érnek most bennünket, mint a szűnni nem akaró háború a közvetlen szomszédunkban vagy a déli határainkat ostromló erőszakos illegális migránsok. Ezekre Európa-szerte mindenki reagál. Az Egyesült Királyság a haderő mobilizációját jelentette be, Szlovákia rendkívüli állapotot rendelt el, Lengyelország is fokozza a készenlétet.”
Nekünk is fel kell vérteznünk magunkat.”

– mondta Szalay-Bobrovniczky Kristóf.

Kijelentette:
Békénk megvédése érdekében a mai napon utasítottam a Honvédség Parancsnokát, hogy készüljenek fel a haderő készenlétének fokozására.”

Elmagyarázta, hogy „ez azt jelenti, hogy honvédeink a következő hetekben, hónapokban többet, intenzívebben, nagyobb kötelékekben fognak gyakorlatozni az ország több pontján. Felgyorsul a kiképzés, és több tartalékost hívunk be. Mindezt családjaink, otthonaink védelme érdekében tesszük.”
Magyarország védelme a Magyar Honvédség feladata.”

–hangsúlyozta.

Végül pedig megjegyezte, hogy „egy korszerű, a kihívásokra azonnal és hatékonyan reagáló Honvédség biztosítja, hogy nyugodtak legyenek a nappalaink, békések az éjszakáink.”
https://mandiner.hu/cikk/20220713_szalay_bobrovinczky_kristof_facebook_honvedseg

Posta Imre 2022.07.13 1981 olvasás 39 hozzászólás 1 értékelés Nyomtatás

39 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • Posta Imre
    Na, segílyke csak akkor líszen, ha Gázsika szógál a seregben? Tádé, há mi lészen ebbű! Pont az? Dzsenifer csak szórja addig a mogyorókat, míg Leonszió apríjja a migráncsokat Belorusszijában, vagy Besszarábiában! Van itt felszarkózás, kírem szípeny!

    Cigányok, sorakozó!
    2022. július 13. 8:22

    Forgács István
    Vendégszerző
    A hadsereg lehetőség is egyben. Szolgálat, társadalmi felzárkózás és társadalmi megbecsültség felvehető. A cigányok jelen pillanatban is alkalmasak arra, hogy a modern és fejlesztett magyar hadseregben vállaljanak szolgálatot, de erről meg kell győzni mindenek előtt őket, illetve ezzel egyidőben a közvélekedést is abba az irányba kell fordítani, hogy hasonlóan az Amerikában végbement változásokhoz, álljon kiemelt támogatással és megbecsüléssel a folyamat mellé.

    A szerző romaügyi szakértő, felzárkózás-politikai tanácsadó

    „A fehérek a feketéket küldik harcolni a sárgák ellen, hogy megvédjék azt a földet, amit a rézbőrűektől raboltak el” – hangzik el a Hairben, és annak idején, az adott korban, az adott körülmények között, egyértelműen a pacifista amerikai rendszer elleni belső fellépésként tökéletes, mára már legendássá vált gondolatként szakadt rá a világra ez a mondat. Ugyanakkor túl azon, hogy a musical és a film egésze is csak szerethető és örökérvényű (senki nem támogathatja a háborút és a fegyvereket), ez a megközelítés mégiscsak éles ellentétben áll azzal a ténnyel, hogy az azóta eltelt fél évszázad a feketéknek (és a latinoknak!) nagyon nagy számban és egyértelműen kínálta a társadalmi felzárkózás esélyét az Egyesült Államok fegyveres testületeiben való szolgálat révén.

    És itt most egyértelműen a hadsereg kérdése az érdekes, amely minden kétség nélkül a világ legjobb hadserege, gyakorlatilag a világ minden pénze elkölthető rá, ugyanakkor azt is látni kell, hogy egyben maga a megtestesült biztonság és életpálya mindazoknak, akik katonai uniformisba bújnak. És bár Vietnám óta számtalan katonai konfliktusnak volt részese továbbra is az Egyesült Államok, a katonának állt amerikaiak százezrei számára – és a családjaik számára! – lett elérhető egy jobb élet, amelyben
    nemcsak arra van esély, hogy kiszakadjanak a gettók és a külváros nyomorából, hanem arra is, hogy érdemi társadalmi megbecsülés részesei legyenek.

    Ilyenformán kimondható: a hazáért, a nemzetért egyenruhát ölteni igenis tisztességes dolog, és ha egyeseknek semmilyen más esélyük nem mutatkozik arra, hogy változtassanak a sorsukon, akkor Samu bácsi plakátja igenis a megoldást kínálhatja. Néhány évvel ezelőtti adatok szerint (a USA Today 2021-es cikke alapján) az amerikai szárazföldi hadseregben feketék és a latinok 20 százalék környéki arányban voltak jelen a 2010-es évek végén. Persze az külön történet, hogy magasabb rendfokozatokban ez az arány jóval alacsonyabb, az alapvetés ebben a gondolatsorban elsősorban az, hogy komoly számban vállaltak szolgálatot a saját nemzetükért, és mindezért érdemi támogatást is kínál nekik a hazájuk.

    Amerikának szüksége van rájuk, ők pedig élni tudnak azzal az eséllyel, hogy a sereg társadalmi felzárkózást kínál. Arról, hogy ez a 20 százalék sok vagy kevés, hosszan lehetne vitatkozni, de mindenképpen izgalmas viszonyítási szám lehetne a következő hetekben, hónapokban majd ahhoz, hogy végig gondoljuk mi magunk is, hogy vajon a magyar hadseregben, illetve a társadalmi felzárkózás folyamatában mit kínálhatna, ha a mostaninál egyértelműen nagyobb számban lennének jelen a cigány katonák. Igen, a cigány katonák. És aki erre elhúzza a száját, vagy gúnyosan nevet, az nem érti, milyen felelősség és milyen lehetőség is egyben az, hogy a magyar haderőfejlesztésben komolyan számoljunk a cigányokkal.

    Továbbra is érvényes, hogy a demográfiával nem tudunk mit kezdeni az elkövetkezendő évek során, és
    továbbra is úgy kezdődik még jónéhány évig minden szeptember, hogy az óvodában, iskolában magasabb a cigány gyerekek aránya, mint korábban.

    És ha ehhez hozzávesszük, hogy az ország számos térségében továbbra is csak lassul a diákszám csökkenése az egyes korosztályokban, akkor az a következő 8-12 év jövőképét is mutatja: nagyon sok cigány fiatal keresi majd a helyét a társadalomban és a munkaerőpiacon.
    Számtalanszor írtam már arról, hogy a cigány fiatalok szakmához juttatását a kormányzat számos eszközzel és kedvező feltételekkel próbálja jelen pillanatban is segíteni, de sajnos még mindig ott tartunk, hogy úgy tűnik, leginkább a külföldi munkaerő jelenti számos ágazatban a leggyorsabb és legegyértelműbb megoldás a piaci szereplőknek, mert a cigányok még mindig nagy számban morzsolódnak le a szakképzésből.

    Nagy kérdésnek tűnik elsőre, hogy ha a magyar közfeladatellátás, a magyar közrendvédelem és a magyar honvédelem a versenyszektorral ellentétben nem oldhatja meg külföldiekkel a saját állományának a frissítését, bővítését, akkor mi lehetne a megoldás. Ki lesz itt rendőr, tűzoltó, katona?
    A jelenlegi generációban egyetlen fiatal sem vesztegethető el a hazai gazdaság és állami feladatvállalás számára,

    és meg kell találni – a cigányok között is! – azokat, akik alkalmasak lehetnek a közfeladatellátásban, a közrendvédelemben és a honvédelemben részt vállalni.

    Az, hogy a cigány rendőrök fontosak és értékesek lehetnek a hazai rendőri szerveknek, az az elmúlt 15-20 évben folyamatosan bebizonyosodott, számtalan rendőrkapitányságon tapasztalhattam meg magam is, hogy van nyitottság a testületben és a vezetőkben arra, hogy segítsék őket abban, hogy a nagy számban felszereljenek, szolgálatot vállaljanak. Voltak korábban próbálkozások (még a szocialista kormányok alatt is!) arra, hogy a cigány fiatalok számára vonzóbb legyen a rendőrség mellett a katonai pálya is, de ezek nem igazán értek célt, hiszen nem volt olyannyira egyértelmű prioritás a haderőfejlesztés, mint az elmúlt évek során és a jelenben.

    Ebből pedig az következik, hogy ha valamikor van értelme felvetni azt a kérdést, alkalmasak-e a cigányok katonának (meg persze határvadásznak, rendőrnek, tűzoltónak, mentőápolónak), akkor az most van. Kell az ember, kell a szolgálatot vállalni képes és hajlandó ember, jelen pillanatban éppen a határvédelemben és a haderőfejlesztésben. És a kérdésre válasz is van:
    a cigányok jelen pillanatban is alkalmasak arra, hogy a modern és fejlesztett magyar hadseregben vállaljanak szolgálatot,

    de erről meg kell győzni mindenek előtt őket, illetve ezzel egyidőben a közvélekedést is abba az irányba kell fordítani, hogy hasonlóan az Amerikában végbement változásokhoz, álljon kiemelt támogatással és megbecsüléssel a folyamat mellé. Ha a feketék és a latinok számára ott igenis sikertörténet volt a sereghez csatlakozás, akkor az nálunk is esélyt kínálhat a cigányoknak.

    Nem beszélünk róla eleget, de a Zrínyi 2026 elnevezésű haderőfejlesztési program kiemelt lehetőség minden olyan fiatal számára, aki a hazáját szolgálva szeretne megbecsült tagja lenni a társadalomnak, és egyben valós társadalmi mobilitást megélni. De ehhez le kell vetkőzni számos idegenkedést, számos ellenérzést a témakör kapcsán, és tenni kell azért, hogy megdőljenek mindazok a tabuk, amelyek maguk is gátolták egészen sokáig azt, hogy a közel 1 milliós hazai cigányság (20 százalék környéki aránnyal a 10 év alatti teljes magyar korosztályban!) megjelenjen a magyar hadseregben.

    Ehhez számos újszerű dologra van szükség, olyanokra, amelyeket eddig még nem próbált senki, vagy nem elég eredményesen próbálkoztak vele korábban. A cigány közösségek kellős közepébe kell eljutni ezzel a felvetéssel és megközelítéssel, és elő kell segíteni azt, hogy olyan cigány fiatalokat legyen esélyük a családoknak nevelni – és a helyi cigány közösségeknek támogatni –, akik a korábbiaknál tudatosabbak, megbízhatóbbak és elkötelezettebbek tudnak lenni. Ha ilyenek lesznek sokan, rájuk biztosan számítana a magyar honvédelem (illetve a magyar közfeladatellátás).
    A magyar haderő fejlesztése egyértelműen az a terület, amelyet az elkövetkezendő évek során is egyfajta lehetőségnek kell tekintenie minden olyan fiatalnak, aki érdeklődik a haza szolgálata iránt.

    Ha ezek között a korábbiaknál nagyobb számban lesznek a cigány fiatalok (fiúk és lányok közösen!), akkor az sokuknak adhat igazi esélyt a társadalmi felzárkózásra, miközben egyértelműen tehetnek azért, hogy a haderőfejlesztés biztonsága, folytonossága megmaradjon, és ne kelljen attól tartani, hogy elfogynak azok a fiatalok, akik bevonhatók lennének abba. Több ezer cigány fiatal lenne elérhető és bevonható, ami, ha sikerülne majd a ciklus során, akkor az egyben az Orbán-kormányok eddigi felzárkózáspolitikai törekvéseinek az egyértelmű kiszélesítését, megnövelését is jelentené.

    És le kell szögezni, hogy nem, nem ágyútölteléknek vinné el őket senki. Önkéntes magyar hadsereget fejleszt a kormány, amely elsősorban védelmi feladatokra fókuszál. Határt ellenőríz és véd, folyamatosan készül bármilyen külső fenyegetés kivédésére. Modern technikai eszközöket rendszeresít, tisztességes fizetést és egyéb juttatásokat kínál. Származásra és bőrszínre tekintet nélkül. Ez maga az esély, amivel most a cigány fiatalok jelentős része élni is tudna, de ehhez elsőként beszélni kell ennek a lehetőségnek a meglétéről, majd pedig tenni azért, hogy közvetlenül érjük el, és győzzük meg őket és családjaikat.

    Az elkövetkezendő hónapok, majd az azok után érkező évek folyamatos kihívásokat kínálnak a jelek szerint mindannyiunk számára. Egyénnek, közösségnek, nemzetnek. Minél hamarabb sikerül jó döntéseket hozni, annál biztosabb lehet, hogy az egyén tud tenni önmagáért és a közösségért,
    a közösség tud tenni a tagjaiért és a nemzetért, a nemzet pedig tud tenni mindenkiért, aki a részese.

    És a cigányok is kétségtelenül azok.

    Cigány fiatalok, sorakozó! Szolgálat, társadalmi felzárkózás és társadalmi megbecsültség felvehető.
    https://mandiner.hu/cikk/20220713_cig...k_sorakozo
    - 2022. 07. 13. 16:44
    • H
      Szögezzünk le pár dolgot:<br />1. A katona MINDIG ÁGYÚTÖLTELÉK. Mindig. Mindig is az volt. Mert mindig is voltak olyanok, akiknek nem volt más lehetőségük, képességük, kitartásuk, hogy civilek legyenek. Ugyanakkor egy fokkal több benne a kalandvágy és a mersz, mint egy civilben. És persze MINDIG ott van, hogy akár meg is lehet/kell dögleni egy háborúban.<br />2. Ugyanakkor kell egy olyan - családi - közeg, ahol olyan ERKÖLCSI TARTÁST kap a hadfinak jelentkező, hogy be is tudja vállalni a katonaélet következményeit.<br />Na, most:<br />A cigányokban/a cigányokból "csak" az előbbi két követelmény hiányzik a katonáskodáshoz:<br />- merszük és "kalandvágyuk" kizárólag a bűnözéshez van,<br />- a családi közegük erkölcsi tartalma meg nem létező fogalom.<br />Mert egyébként jó, ha tudjuk, hogy a bűnözők alapvetően gyáva, szar semmi emberek.<br />A cigány családok "erkölcse" meg alapvetően a bűnözést támogatja, kezdve a lopással és folytatva a 3/4 Btk-val.<br />Ha azt akarjuk, hogy másnap már fenn legyen a vaterán, hogy Leopárd és Lynx fémárban eladó, akkor nosza rajta, verbuváljunk cigányokat a hadseregbe.<br />Persze biztos vannak (üdítő) kivételek - respect nekik.<br />És hát 2060 körül már a magyar (?) népesség 90%-a cigány származású lesz - úgyhogy akkor már a meccset majd egymás között kell lejátszaniuk.<br />Végül is India 100%-ban cigány és hát ott is csak-csak kialakult egy társadalom és kiválasztódtak a normálisabbak az értelmes és értelmiségi pályákra.<br />A szar meg ott is megmaradt szarnak.<br />Mielőtt lerasszistáznak jelzem, hogy a mai magyar nem-cigány társadalom nagy része alig-alig különbözik a cigányoktól és ér többet a magyar(országi) cigányoknál.
      - 2022. 07. 13. 18:38
      • Posta Imre
        Hess, olvasgasd az eredeti cikk "linkje" alatt a kommenteket és kiviláglik, nem lesz ez fáklyás menet, főleg, ha Erdély, Felvidék, Kárpátalja és Délvidék is besorolódik és akkor még Parciumról nem is beszélek...
        - 2022. 07. 13. 18:42
        • H
          Elolvastam. Kb. erre számítottam.
          - 2022. 07. 13. 19:05
          • Posta Imre
            Az irány jó...langyos...langyos...melegszik...forró..., de ma már ez erény a seregben, főleg ha narancsnok a dogattyús szopattyú.
            - 2022. 07. 13. 19:38
            • S
              Ha ez lesz a seregben, és háborúban bevetik őket, Indiának hadatüzen az ellenség.
              - 2022. 07. 13. 20:17
            • S
              A paraziták semmire sem jók. A cigányok genetikai kódjuk szerint szellemileg alacsony szintűek, a gyengébbekkel szembeni tömeges erőszakon kívűl semmire sem képesek. Golyóálló mellényként javaslom őket használni, ha már mindenképpen muszáj. Aknászoknál is bevethetők aknamezők biztonságossá tételére, stb..
              - 2022. 07. 13. 20:23
              • H
                Azt mondják picsológusok, cihiáterek, zagybeszések, hogy a zenei tehetség és a matematikai tehetség szorosan, kéz a kézben együtt járnak.<br />Nos, a cigányok között - tagadhatatlanul - sok a zenei tehetség, és nekem a gimiben egy cigány származású matek tanárom volt, aki konkrétan matematikai zseni volt és nem hogy cigánynak nézett ki, de inkább echte indiainak. Persze mára ez a képessége a cigányoknak biztos sokat romlott a rengeteg rokon-kapcsolat miatt (ahogy a zsidóknál is - csak az utóbbiak kurva nagy súlyt fektetnek a tanulásra, iskoláztatásra, ezért náluk még a sülthülye zsidó gyerekről sem látszik, hogy mekkora barom).
                - 2022. 07. 14. 09:01
                • S
                  A legtöbb cigány - a belterjességük miatt sok az elmebeteg kztük - annyira ismeri a matematikát, hogy átbaxák a gyanútlan nem cigányt. Amiről írtál az kivétel.
                  - 2022. 07. 14. 10:32
  • S
    Na tessék a romákkal meg lesz oldva a hadsereg feltöltése. Hát ilyen egyszerű
    - 2022. 07. 13. 18:40
  • A
    A rendszabályozás rájuk férne, kétségtelen, de én nem bíznék bennük.
    A fizikumuk sem bírná a kiképzést, csupa elhízott húgyagy. Ezek nem tudják, hogy mi a rend, a parancs teljesítés.
    Külön rendfenntartó erőt kéne közöttük készenlétben tartani.
    Ezeknek éles lőszert adni a kezébe? Megbízhatatlanok és még vissza is üthet, ha kiképzik őket.
    Halva született ötlet.
    Ennyire nincs már tökös jó magyar gyerek?
    - 2022. 07. 13. 18:43
    • Posta Imre
      Épeszű tökös magyar ezekért nem megy háborúba, csak eljátssza, hogy katona. Ha ismernéd a mostani felhozatalt és lelkületet se lennél büszke, pedig nincs is köztük tán csak véletlen cigány. Majd Orbán Gáspár...

      Orbán Gáspár, Orbán Viktor fia végzett a brit elit katonai akadémián: ott, ahol Harry herceg is – Fotók a 2020-as kiképzésről2021. jan 14.Orbán Gáspár egy közel negyvenmillió forintba kerülő brit elit intézményben végezte el katonai oktatását.
      https://www.blikk.hu/aktualis/belfold...ij/03rpkq7
      - 2022. 07. 13. 18:48
      • H
        Sajnos O. Gáspár nemi irányultsága hagy némi kívánnivalót maga után...
        - 2022. 07. 13. 19:05
  • H
    Még annyit a hunvédelmi péniszter utasításáról:
    1. Az oroszok még kurva messze vannak és kurva lassan haladnak előre.
    2. Akkor ki a faszom fenyeget minket, túl azon, hogy a déli határon egy rakás szart sem érünk.
    Ja, hogy mer' a tótok, meg a polákok?
    Csak nem arról van szó, hogy az ő irányukból várunk megtámadtatást???
    Vagy magától a nattótól usák vezetéssel???
    Ha semlegesek Lenink, akkor nem kéne itt készenlétbe helyezni magunkat, mert egy zsemleges ország megtámadása a nemzetközi jog legsúlyosabb megsértése - azt azért csak egy Adolf meg egy Acéljóska merték (talán utóbbi nem is) megkockáztatni.
    De hát gyáva embernek fing a harangszó.
    Szóval miért is kell ez az emelt készültsegg?????
    - 2022. 07. 13. 18:48
    • Posta Imre
      Hess nagyon rosszul látod ezt! Az oroszok már ott vannak mindenhol és el se mentek. Ha az ukrán keleti front összeomlik, másnap reggelre Beregszászon lesznek az oroszok. Na jó, lehet Bécsben...de talán túloztam. Nem igazán ez a kérdés. A szerbek előtte megterítenek nekik a dohány utcai zsinagógánál, nehogy éhesen kelljen aztán Berlinig gyalogolniuk. Azt hiszed viccelek? Talán...de mi van ha mégsem. Erdogán kivel is van? NATO tagok vagyunk -e egyáltalán, vagy már az Eurázsiai Unió tagjai...ki tudja...meg türk törzsek is vagyunk, meg hun-szkyták...ki a barát, ki a zellenség? Makó, vagy Jerizsálem, esetleg Telaviv? Érdekes ez a hibrid háború.
      - 2022. 07. 13. 19:36
      • H
        Hát Imre, nekem mindig van behűtve egy üveg Szovjetszkoje Igrisztoje, meg orosz vodka, ha már idefáradtak az oroszok, ne legyünk udvariatlanok, vendégeljük meg őket tisztességesen, meg dugiban egy üveg étolaj (mert azért, ha elkezdünk amúgy oroszosan - azaz vizespohárból, elvégre a vodka szó vizecskét jelent - inni, én előtt kibélelem a belem (ez jó: 'kibélelem a belem', hogy mi minden veszett el/meg bennem???!!!:)))))))))))))))), tapasztalatból mondom, hogy ha vodkázás előtt megiszunk egy pohár étolajat, lehet jóformán akármennyit nyakalni, meg sem érzed (persze a nem-másnaposságot ez sem garantálja...).)<br />Ebből talán látni fogják az orosz testvérek, hogy nem az ellenség házába tévedtek, de inkább egy barátéba.<br />Mert az ellenségem ellensége a barátom. És nekem/nekünk a Nyugat az ellenségünk.
        - 2022. 07. 14. 09:08
        • S
          Hess, uborkával csinálják, az leköti az -OH gyökök egy részét, de májkárosodást nem akadályoz meg.
          - 2022. 07. 14. 10:34
  • H
    A tisztesség kedvéért le kell írnom, hogy amikor az egyetem előtti kötelező 11 hónapos sorkatonai szolgálatot töltöttem a 70-es évek közepén a kalocsai (büntető)ezredben, akkor az ütegnél volt egy cigány származású százados és ő volt a legemberségesebb tisztünk. Akit a többi nem-cigány tiszt többször, sunyiban, kigúnyolt.
    Az egyik katonatársunk, egy 2 méteres, testes kosaras gyerek egy körlettakarítás (azaz: kollektív fókázás) kellős közepén "leszólt" a mellette álló kb. 165 centis cigány századosunknak, hogyaszongya: "Megy ez, százados elvtárs!". Mire a százados kivette a szuperfilt szipkát a szájából (ami mindig ott lógott neki), felnézett a srácra és csak annyit mondott: "Ha a hasad így menne, bélcsavarodást kapnál öcsém!". Még szellemes is volt.
    - 2022. 07. 13. 19:03
    • Posta Imre
      Hess, van néhány cigány, aki még őrzi azt a valamikori emberségét és ők ugyanúgy kirínak a sajátjaik közül, mint az elaljasodott magyarok közül. Mára már alig van különbség, de azért a genetika sem kutya és a nagy számok törvényét sem lehet csak úgy átbaxni. Felőlem sorozzanak be mindenkit, oszt nem lennék a kiképzőjük, mikor találkoznak az "ellenséggel", mert hát ki is az? Ezzel kezdte a cikk.„A fehérek a feketéket küldik harcolni a sárgák ellen, hogy megvédjék azt a földet, amit a rézbőrűektől raboltak el” – hangzik el a Hairben,
      - 2022. 07. 13. 19:32
      • S
        A zsidók a nem zsidókat küldik a nem zsidók ellen hogy haljanak meg a zsidók gazdagodásáért, a zsidó érdekekért. Talán a Herés című szockultúr antivietnamos Bukowski-szlenggé tett mondatot átírhatnánk erre.
        - 2022. 07. 13. 20:32
  • Posta Imre
    Pár éve még 4 milliósra akarta duzzasztani, most meg kipukkadt? Mi lesz több, mint 1 millióval? Deportálásra kerül. A 4 milliót már a perifériára helyezte. Fura egy etnikai tisztogatás lesz ez.

    Matolcsy György kisebb, 600 ezres Budapest mellett érvel

    Hírek2021. dec. 13.Növekedés.hu


    Budapest és az ország akkor lenne egyensúlyban a magyar és a Kárpát-medencei térben, ha a főváros mai, 1,7 millió főnyi lakossága 600 ezer fő körüli létszámra mérséklődne, ennek megfelelő vagyoni és jövedelmi súllyal – véli az MNB elnöke.

    Matolcsy György a Magyar Nemzetben megjelent cikkében azt írja: nemzetközi térszerkezeti összehasonlítások azt mutatják, hogy azok az országok váltak sikeressé az elmúlt 50 évben, ahol a főváros nem volt jelentős túlsúlyban a második legjelentősebb városhoz és az egész országhoz képest.

    "Például Bern, Bonn, Berlin, Bécs, a skandináv országok, Varsó, Prága és a többiek lényegesen kisebb mértékben centralizálják az ország anyagi és szellemi erőforrásait, mint a magyar főváros. Ez a súlyos aránytalanság, tehát a térszerkezet erős egyensúlyi megbomlása áll a „budapesti patthelyzet” hátterében, amiből természetesen rendre hibás politikai, kormányzati és üzleti döntések születnek."

    Budapest és az ország akkor lenne egyensúlyban a magyar és a Kárpát-medencei térben, ha a főváros mai, 1,7 millió főnyi lakossága 600 ezer fő körüli létszámra mérséklődne, ennek megfelelő vagyoni és jövedelmi súllyal.

    "Az egyensúlyi térszerkezet többi eleme már rendben van Magyarországon, mert Debrecen, tehát a második város, a megyei központok, a nagyvárosok és kisvárosok hálózatai már jól illeszkednek a nemzetközi térszerkezeti arányokhoz. Sőt, Budapest környezete, tehát a „patkóvárosok” (Székesfehérvár, Veszprém, Dunaújváros, Kecskemét, Szolnok, Eger, Esztergom és Győr) patkó alakú hurokra hasonlító hálózata már 4 millió főnél is nagyobb népességgel rendelkező térséget rajzol ki. Egy teljes népesség közel felét kitevő központi városháló szintén elengedhetetlen feltétele egy ország sikerének Japántól (Tokió-Osaka 60 millió fős övezete) Ausztriáig (Bécs 4,1 millió fős régiója)."

    Matolcsy György szerint Budapest arányos, egészséges fejlődését az alábbi lépésekkel lehetne elősegíteni:

    – "Nagyságrendileg megnöveljük a budapesti kerületek önállóságát. Budapest belső kerületei elsősorban egymással működnek együtt, a külső kerületek azonban már a főváros környezetében működő önálló városokkal fűzik szorosabbra kapcsolataikat. A jövő lehetősége, hogy a „patkóvárosok” hálózatában a hozzájuk közeli városokkal indítanak közös programokat és fejlesztéseket, amelyek lépésről lépésre megteremtik a 4 millió fős „szerencsepatkót”, a központi városhálót. Ehhez a maihoz képest nagyságrendileg nagyobb önállóságra van szükség a kerületek szintjén.

    – Kormányzati infrastruktúra programokat indítunk a külső budapesti kerületek és a Budapesten kívüli városháló összekötésére. A külső kerületek és a „szerencsepatkó” központi városháló összekötését jelentős közlekedési infrastruktúra programok segíthetik és gyorsíthatják.

    – Megteremtjük a Budapest további szétválásához szükséges demokratikus és rendezett kereteket. Pest, Buda és Óbuda 1873. október 25-én egyesültek, így 2023-ra eltelik 150 év. Miért ne használnánk fel e jelképes időpontot arra, hogy megteremtjük Budapest helyi népszavazások útján végbemenő további szétválásának jogi kereteit?

    A kerületek szavazóinak döntésére érdemes bízni, hogy kiválnak-e a mai fővárosból, megteremtve az önálló városi működés feltételeit, vagy maradnak a mai keretek között, önállóbb döntési körrel.

    – Budapest szétválásához, tehát egészséges méretre formálásához közösségi kiindulópontra van szükségünk. Ez a korábbi, 1873 előtti, majd 1950-ig tartó várostörténeti fejlődés lehet."

    A korábbi önálló települések – például Óbuda, Újpest, Kőbánya, Angyalföld, Pesterzsébet, Zugló, Kelenföld, Csepel, Budafok – önálló városként való újjáalakulása óriási energiákat szabadíthat fel, mert korábban önállóan képesek voltak a dinamikus fejlődésre.
    https://novekedes.hu/hirek/matolcsy-g...lett-ervel
    - 2022. 07. 13. 20:40
    • H
      Azon gondolkodom, hogy egy ember hogy lehet ekkora hülye???<br />Mára - talán a két Rákosborzasztó kivételével, azok is csak talán - az egész város egy egységes katyvasz lett (ez persze oxymoron, de jól hangzik). Éppen ellenkezőleg: kerületeket kéne összevonni, 23 szomszédvár totális hülyeség.<br />Az egy másik kérdés, hogy azon kéne szép csöndben elgondolkodni, hogy a panel-lakótelepeket hogyan számoljuk fel apránként???<br />Az első lépés nyilván az lenne, hogy mindet vissza kéne bontani legalább és legfeljebb a 2. emeletig és persze lakásokat összevonni és összenyitni, hogy egyfajta sorházas/majdnem családi házas övezetek jöjjenek létre.<br />De jogos a kérdés, hogy a 2. emelet felettiekkel mi legyen???<br />Attól tartok a demográfiai fogyás ezt is meg fogja oldani, előbb-utóbb.<br />És hát az is egy kérdés, hogy az a tény, hogy egyáltalán valaki Budapesten lakhat, nem minősül-e kiváltságnak (de, igen, annak minősül), és aki nem tudja megfizetni, annak van még hely máshol az országban, világban, nem kötelező itt élni - mondom ezt magam is budapestiként, és panel-lakóként. Ebből is látszik, hogy egyáltalán nem vagyok elfogult.
      - 2022. 07. 14. 09:16
  • S
    A még nagyobb baj az lesz hogy a 110 kW per hónál és vagy a 140 köbméter per hónál többet fogyasztó hagyományos kazánnal fűtők megfagynak százezer vagy több százezer forintos rezsiköltséggel. Elhunyt Édesanyám szavai csengenek a fülemben, amikor azt mondta, hogy a szovjetek közeledtekor a gettóból kikiabálták neki címezve a zsidó paraziták, hogy kiirtják a magyarokat. Már így is kiirtották javarészt. Azt hisem hamarabb kell az orosz földgázmezőknek robbannia, mint számoltam.
    - 2022. 07. 14. 04:12
    • S
      Javítok, 210 kW per hó és 144 köbméter gáz, elnézést. A lényegen nem változtat.
      - 2022. 07. 14. 10:38
    • P
      Gyakorlatilag, akinek családja és villanybojlere van, annak kapáltak! Ez az árammennyiség talán a nyugdíjas, egyedülálló időseknek felehet meg, akik végig fázzák a telet, és nem fürdenek csak hébe-hóba. Hogy rohadna meg az összes büdös zsidrák a bőrében!
      - 2022. 07. 14. 11:29
      • S
        Egyetértek, de a nyugdíjasoknál is akkor működik, ha modern kazánjuk van ha magánházban laknak. Különben megfagyás.
        - 2022. 07. 14. 21:25
  • J
    Jól át lettünk verve a natoba való beléptetéskor, amikor szétverették velünk a hazai hadsereget, a hazai hadiipart, a meglévő haditechnikát , azzal , hogy ezek majd megvédenek bennünket. Most össze kell gányolnunk egy jött-ment hadsereget egy részben drogon és valóságshown felnőtt generációból.
    Nem úgy volt, hogy kimaradunk a háborúból? Valamit csak számít majd, hogy az oroszok baráti államnak tartanak bennünket.
    - 2022. 07. 14. 10:15
    • S
      Lapid Izraelben fordított a főpáholyok túlsúlyán, askenáci irányvonal érvényesül ezért itt is.
      - 2022. 07. 14. 10:39
    • R
      Ez a magyar hadsereg szétveretése - egyébként egy jól felszerelt, minőségi vezetőkkel ellátott és vezérelt hadsereg létfontosságú alapja lenne egy országnak - hazai, belső szabadkőméjes és kommenista, egyéb férgeknek is "köszönhetően" már megtörtént ugye a Nagy Háború - könyveljök el I. VH-nak - végén is! S hiába, a történelem ismétli magát, s mi továbbra sem tanulunk belőle! Az, hogy kimaradunk a háborúból, az egy hamis narratíva volt, s az a mai napig is - amivel egyébként a Fidesz jól átb-a a féleszű, megvezetett választóit is -, mivel geopolitikailag Mo. mindig is, részben célország marad, továbbá átmenő forgalomként üzemelt/üzemel/és fog is "müködni". Ebből a katyvaszból nem fogunk kibújni, az az egy, ami biztos! Bár ne lenne igazam...!
      - 2022. 07. 14. 18:00
      • S
        Igaz. De hiába tanulunk mi belőle, és ráadásul kevesen, nem a mi kezünkben van a döntés.
        - 2022. 07. 14. 21:24
  • R
    Szerbia elnöke: ""Az ukrajnai konfliktus kirobbantotta a harmadik világháborút" - közölte Szerbia elnöke, aki pokoli jövőt jósol"...."Tudom, hogy mi vár ránk. Amint Vlagyimir Putyin elvégezte a munkáját Szeverszkben, Bakhmutban és Szoledarban, miután elérte a Szlavjanszk-Kramatorszk-Avdeevka második vonalat, egy javaslattal fog előállni. És ha ők [a Nyugat] nem fogadják el - márpedig nem fogják -, akkor elszabadul a pokol" - jósolta, anélkül, hogy részleteket közölt volna a leendő kezdeményezésről." https://www.alternativhirek.com/2022/...totta.html
    - 2022. 07. 14. 17:50
    • S
      Most kitalálták ezt casus bellinek, mint Ferenc Ferdinándot - akinek százszor elmondták hogy ne menjen a nép közé, hiszen volt már merénylet ellene - mégis ment. Mint Kennedy nek szóltak, ne menjen nyitott kocsival Dallasban. Ment. Casus belli.
      - 2022. 07. 14. 21:22
  • R
    S hamár Shinzo Abe, itt van egy régebbi cikk, 2o18.márc. 24. : "Az Egyesült Államok korábbi elnöke, Barack Hussein Obama, akitől szintén megtagadta az Egyesült Királyság a menedékjogot, most a japán kormánytól kér védelmet, a japán királyi család tagjai és CIA források szerint. A japánoknak az amerikai hadsereg tanácsolta azt, hogy mondjanak nemet. Mindenesetre az az ember, akinek a védelmére Obama számított, a kazár rabszolga miniszterelnök Shinzo Abe, "aki a következő két hétben le fog mondani. Ő jelenleg nagyon nagy bajban van. Tudatában van annak, hogy az amerikai katonaságnak hibás acélt adtak el. A katonai járművek felszakadnak a bejövő lövedékek hatására. Hibás, alacsony minőségű acélokat értékesítettek. Viszlát Abe," - mondta egy ázsiai CIA forrás Obama védelmezőjéről." https://magyarmegmaradasert.hu/kozerd...tem/4932-z
    - 2022. 07. 14. 18:17
    • S
      Kedves Rozmaring, én úgy tudom hogy a kazár zsidó dolgot eredetileg maguk a zsidók húzták elő mint kártyát, hogy van rossz tsidó, meg jó zsidó. Szerintük a kazár zsidó a rossz zsidó, a többi jó zsidó. Nos, nincs olyan hogy jó zsidó. A kazár zsidósághoz meg annyit, nem volt számottevő mennyiségük és idejük a Kazár Birodalom végző évszázadát leszámítva, aztán felszívódtak a környező népelemekben. A kazár zsidót behelyettesíthetjük, haszid zsidóval, mert ez az igazság. Vagy szefárd-haszid zsidóval, akik Spanyolországból menekültek 1492 után, az északi águk az askenáci zsidóság megléte miatt meg sem állt az akkor még nem megkeresztelkedett porosz területekre, litván területekre, majd lengyel és orosz területekre. A Halicsi Királyságban, amely a magyar korona része volt Kálmán óta, is letelepedtek. Ezek a szegárdok északi ága. Belőlük nőtte ki magát a cionista zsidóság Izrael megalapításának vágyával és tettével, és a haszidizmus. Nem vitatkozni akarok, én íy ismerem azt a természetesen legtöbbször hazug történelmet, ami a kazáriai történelemre és a zsidókra vonatkozik.
      - 2022. 07. 14. 21:18
  • S
    Bekavartak, aztán lekavartak. Neki gyürkőzök…
    Újra, de nem új.
    Imént írtam: kb.
    Reggel újfent láttam azt a hálózaton keringő kicsinyke részletet, ami a választások után a győzteshez intézett kérdések egyikéből a rezsicsökkentésre vonatkozót kiragadta. A huncutmosolyú fölkent metakommunikatívan elfojtott nevetése mellett ígéretet tett arra, hogy a kormánya egyazon irányba halad. Itt ugyan bekeveredett a krákogó köhintés, ami a köz felé nyomatékosítani látszék, ám a torokcsakra szorítás a „hazugember” szavainak köszörüléséről árulkodik. Az a jövő meg most van, amikor gondoskodnak az alacsonyan tartott rezsiről, csak nem úgy, ahogy azt a nagyérdemű nyuggertömeg gondolá, akik még arra az alaptörvényiségre sem jöttek rá, hogy nem számít meddig lógatták ki a belüket a munkában, a ny.díj, nem jár, hanem kegyelemkenyér, „adható”. Szóval a hazug ember után el kel már a „sánta kutya”! De nem arra gondolok, aki választási plakátarca leégetése után az Erzsébet hídon tartotta a „forradalmi piknikét” juj,depesten…
    Ami viszont nekem nagyon igaz az olvasottakból, - sok más között - :
    "Minél hamarabb sikerül jó döntéseket hozni, annál biztosabb lehet, hogy az egyén tud tenni önmagáért és a közösségért, a közösség tud tenni a tagjaiért és a nemzetért, a nemzet pedig tud tenni mindenkiért, aki a részese."
    Amúgy tegnap 20 h tájt fekete füst szállt vaskos tömegben az égre. Erzsébetről láttam rá Csepel irányba. Pápaválasztásról nem tudok, ezért az öbölben lévő olajtartályokra gyanakodtunk. Ment a tűzoltó Erzsébet felöl is. Ninó minden szinten. Kb jó fél óta és a füst oszolni kezdett. Hírek nulla. Leellenőriztük, az olajtartályok épek. Az öböl meg úgy ki van tisztogatva, hogy minden élő bokrot és fát kiölte. Valamiféle "ásatás" folyik. Mi volt, mi nem... tán bevetési gyakorlat?
    A Duna parti játszótéren meg kampós orrú, setét bőrű, fekete gyolccsal körültekert háromgyerekes nő ül a padon és mobiloz, de nagyon idegen nyelven, ahogy a kölkök is feketéllve terelték félre a csúszdán a kis szőkét. Berágtam: "Az ember színe fehér" - mondtam a férjemnek hangosan a mobilos mellett. Érthetett magyarul, mert ráfagyott a fölfogás az arcára és vasvilla tekintettel nézett. Tán Kárpátaljai ukrán menekült én meg félrenéztem a magyart? Bocsánat…
    - 2022. 07. 15. 07:34
    • S
      Igen, az ember színe fehér. A zsidók Etiópiából kiáramlott négerek, ezt sok dologgal bizonyítani lehet. A fehéreket ezért is irtják ki. Sok zsidó visszanégeresedik, göndör hajával, vastag ajkával, stb., ami csak a niggerekre és elágazásaikra igaz.
      - 2022. 07. 15. 12:31
      • H
        Igen, ez nekem is feltűnt, hogy még a szőke, fehérbőrű zsidóknál is van valami négeres a megjelenésükben. <br />Persze a szőke zsidó annak a következménye, hogy a keresztes háborúk során Jeruzsálem elfoglalásakor a zsidó pinák kaptak egy kis "beöntést" a német/teuton lovagoktól....:))))))))))))))))))))))))))
        - 2022. 07. 18. 09:36
        • S
          Sajnos kaptak már beöntéseket korábban is fehérektől. :))
          - 2022. 07. 18. 11:23
  • szabir
    CherNobil/Fekete Nemesseg vs Feher Kompaniak; Lajos Napo Atill stb + Hod vs Nap stb
    -
    - 2022. 07. 15. 07:59

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (1)100 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése