Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Haza csak addig van, amíg van, aki megvédje!

Na, ilyenkor vették elő a 9323 - as számú elítéltet is...hogy elvigye a "balhét" Horthy helyett! "Hasznos hülyék", sorakozó! Az ismerősöm szerint a cionizmus nagyon szomjazik egy kis golyós vérre, de hát ki hisz már itt neki? Idióta. Kristófnak igaza van, védje meg a hazáját! Nosza! Nem fog menni, csak szólok, de nyilván ezt ő is tudja, mint báb, egész más "játékról" van már itten nagybaszó! Háború van a szomszédunkban, minden eshetőségre fel kell készülnünk. A hadsereg arra való, hogy megőrizze a békét, de azt csak úgy lehet, ha harcra készül, nem várhatjuk senkitől, hogy megvédjen minket; nekünk kell megóvni hazánk békéjét, a NATO is csak így tud mellettünk állni - minderről Szalay-Bobrovniczky Kristóf beszélt az Origónak. A Honvédelmi Miniszter közölte, a nemzeti össztermék 2 százalékát írja elő a NATO tagjai számára védelmi költségeik alsó határaként, Magyarország ezt a határt a korábban vállalt 2024-es dátumnál egy évvel hamarabb, már 2023-ra eléri és a következő években is fent fogja tartani. A tárcavezető a honvédéshez fűződő személyes kapcsolatairól is beszélt.



A fél éve tartó háború végét még most sem látjuk, a következményei azonban egyre súlyosabbak, emellett migrációs ostrom alatt van Európa és a magyar határ is - mondta az Origónak adott interjújában Szalay-Bobrovniczky Kristóf.
A honvédelmi miniszter elárulta, nem várhatjuk senkitől, hogy megvédjen minket; nekünk kell megóvni hazánk békéjét, a NATO is csak így tud mellettünk állni.
Az illetményemelést két lépcsőben, idén szeptembertől, majd 2024 januárjától kapják majd meg a katonáink.
Szalay-Bobrovniczky Kristóf elvégezte az alapkiképzést, majd beosztást kapott és rendszeresen aktív szolgálatot teljesített. Jelenleg tartalékos százados.

Honvédelmi miniszterként Ön felel a Honvédségirányításáért, de önkéntes tartalékos katonaként belülről is látta a hadsereget. Az Ön életében mit jelent a honvédelem?

Magyarország Európa forgalmas keresztútján fekszik, egész történelmünk erről szól. Itt élünk ezer éve, egyedül, rokonok nélkül. Itt is fogunk maradni, sőt gazdasági lehetőségeinket a lehető legjobban kihasználva, csodálatos és egyedi kultúránkat ápolva, gyarapodni szeretnénk. Ehhez a békénk és a biztonságunk megőrzése a legfontosabb, és ezt a most zajló háború és a fokozó migráció közepette már mindannyian érezzük.
A fél éve tartó háború végét még most sem látjuk, a következményei azonban egyre súlyosabbak, emellett migrációs ostrom alatt van Európa és a magyar határ is. Mindezek Magyarország biztonságának megőrzését a legelső feladatunkká tette.

A rendszerváltást követő idők zavaros vadkapitalizmusa és a balra tolódó nyugatról begyűrűző progresszív, ultraliberális szemlélet háttérbe tolta, sőt tagadta a fegyveres erő szükségességét. Az értelmiség a történelem végét, a boldog, háborúk nélküli örökbékét vizionálta. A honvédelem kérdését sokan a NATO-tagság által megoldottnak gondolták, a Magyar Honvédséget leépítették, eszközeit elkótyavetyélték. Ezt már akkor is felelőtlen és veszélyes kísérletezésnek tartottam. Rengeteg időt elvesztegettünk, mire végre újra egy tisztánlátó, nemzeti kormány felelős módon kezébe vette hazánk sorsát. Így is évekbe telt, amíg a nemzeti összefogás annyira meg tudta erősíteni az országot, hogy komolyan gondolhattunk a haderő fejlesztésére. Végül 2016-ban indult el az a program, ami mára eredményt hozott, az elavult eszközeinket korszerű fegyverrendszerekre cserélhetjük, felállt a tartalékos rendszer, és eljutottunk oda, hogy egy valóban ütőképes Honvédség felé haladunk.

Én mindezt annyira fontosnak tartottam, hogy személyesen ott akartam lenni az új Magyar Honvédségben, így amikor erre a második Orbán kormány lehetőséget biztosított, jelentkeztem önkéntes tartalékos katonai szolgálatra.
Elvégeztem az alapkiképzést, majd beosztást kaptam és rendszeresen aktív szolgálatot teljesítettem. Jelenleg tartalékos százados vagyok. Önkéntes jelentkezésemben az a nagyon egyszerű és gyakorlatias szempont is fontos szerepet játszott, hogy meg akartam tanulni a fegyverhasználat, lövészet, egyéb katonai eszközök használatának, a harcászat és az alakiság alapjait.
Ezt a tatai 25. Klapka György lövészdandár keretén belül felejthetetlen élmények és új bajtársi kapcsolatok sorával együtt meg is kaptam.
Szalay-Bobrovniczky Kristóf: Katonanemzet vagyunk, fegyverrel foglaltunk hazát, azzal is védtük megForrás: Honvédelmi Minisztérium

Bemutatkozásakor utalt a katona őseire és a katonaörökségre. Miért fontos ez a XXI. században?

Katonanemzet vagyunk, fegyverrel foglaltunk hazát, azzal is védtük meg. Az a szilárd meggyőződésem, hogy ez erő, amelyre a Magyar Honvédség fejlesztésekor építenünk kell. Ez szellemi, erkölcsi tartalék a katonáknak, de vonzerő is lehet a fiataloknak.

A kommunizmus éveiben politikai okokból eltávolították a hadseregből azokat, akik az ezeréves nemzeti és katonai értékeket hordozták. Megszakadt az évszázadokon át húzódó katonai hagyományok lánca, 'a múlt végleges eltörlésének' bolsevik dühével elvágták azokat a gyökereket, amik a katona egyik legfontosabb kincse, értéke, identitása: az alakulatának tradícióihoz és hőseinek emlékéhez vezettek.
Amit a helyébe toltak az a politikai kurzus elmúltával értelmetlenné vált.

Hiába létezett ezekben az évtizedekben egy megfelelően felszerelt tömeghadsereg, ha a 'lelke' hiányzott, hiszen kevesek azonosultak a politikai lózungokra alapuló erkölcsiségével. Ettől még a Néphadseregben sok jó katona is szolgált, akik a rendszerváltást követően megpróbálták megóvni a magyar haderőt a korszellem és a baloldali kormányok okozta zülléstől.

Katonaőseimre térve: a XIII. századtól kezdve ott voltak a nemzet minden harcában. Egyébként a legtöbb magyar családban ugyanúgy ott vannak ezek a katonaősök - sajnos sokszor már elfeledve -, hiszen sokáig politikailag kockázatos volt emlékezni rájuk. Ludovikás nagyapáim, a monarchia bécsújhelyi katonai akadémiájából, vagy a hadapródiskolákból kikerült felmenőim - akik közül nem egy tábornokságig vitte -, maguk is őseik kardforgató örökségét vitték tovább. Többüket személyesen is ismerhettem, szoros kötődést jelentenek nekem a megszakadt tradícióhoz.
Láttam rajtuk, tiszti, altiszti és legénységi bajtársaikon, hogy mekkora erőt adott nekik a legnehezebb években is az ősi fegyvernemi és ezredközösségek összetartása. Ezeket érdemes lesz visszaadni a magyar katonának.

Komoly múltja van az üzleti életben és a diplomáciában is, hiszen Nagy-Britanniában képviselhette Magyarországot, nagykövetként. Milyen tapasztalatokat fog tudni hasznosítani honvédelmi miniszterként?

A miniszterelnök úrtól a haderőfejlesztési program végrehajtására, a jelen helyzetben elengedhetetlen védelmi képesség minél gyorsabb és hatékonyabb kialakítására kaptam felkérést. Ez nemcsak katonai, de diplomáciai, gazdasági, szervezési feladat is. A fejlett, nyugati típusú demokráciákban, amilyen a miénk is, a fegyveres szervezetek civil irányítása kiemelten fontos, azoknak a mindenkori politika által meghatározott célokért és módon kell működnie. Az ilyen országokban a védelem kormányzati irányítói jellemzően nem katonák, hanem minél szélesebb tapasztalatokkal és kapcsolatrendszerrel rendelkező civil vezetők. A honvédelem ügyét képviselik a parlament és a kormányzat felé, a társadalomban és a nemzetközi térben. Az én hátterem olyan, ami erre alkalmassá tesz.

A haderő készenlétének fokozásáról döntött. Mit jelent ez?

Háború van a szomszédunkban, minden eshetőségre fel kell készülnünk. A hadsereg arra való, hogy megőrizze a békét, de azt csak úgy lehet, ha harcra készül.

Nem várhatjuk senkitől, hogy megvédjen minket; nekünk kell megóvni hazánk békéjét, a NATO is csak így tud mellettünk állni.
A magyar hadsereg eddig alacsonyabb intenzitású tevékenységet, békeidőkben szokásos feladatokat végzett. Ezen változtatunk most. Több gyakorlat lesz, feltöltjük a készleteket, több tartalékost hívunk be. Ezek rutinlépések, csak a hadseregen belül érvényesülnek. Ezt más európai országok is megtették. A teljesség igénye nélkül: Nagy-Britannia a haderő mobilizációját jelentette be, Szlovákia rendkívüli állapotot rendelt el, Lengyelország fokozza a készenlétet. Nekünk is az események elébe kell vágni, fel kell vérteznünk magunkat.
"Az illetményemelést két lépcsőben, idén szeptembertől, majd 2024 januárjától kapják majd meg a katonáink"Forrás: Honvédelmi Minisztérium

Másik fontos döntést is hozott a kormány: emelik a katonák és a rendőrök illetményét.

Én nem egyenruhás munkavállalókat, hanem a hazájukat szolgáló katonákat szeretnék látni. Azt szeretném, hogy mindenki, aki hivatásos vagy tartalékos keretek között katonának áll, azt elsősorban a hazánk, kultúránk, hagyományaink és értékeink védelme iránti szilárd elkötelezettségből tegye és ez legyen a legfontosabb számára. De ezt a szolgálatot a társadalomnak megfelelő szintű anyagi elismeréssel kell viszonozni, a katonáinknak érezni kell, hogy ők fontosak számunkra, és az, amit tesznek, támogatást és megbecsülést élvez.
Haza csak addig van, amíg van, aki megvédje. Kiemelten szeretnénk megbecsülni a katonáinkat, akik akár az életüket is áldozzák a Haza megvédésére, ehhez az anyagi megbecsülésük is alapvető.

Ráadásul a különböző fegyveres szolgálatot vállalók között - legyenek ők rendőrök, katonák vagy határvadászok - nem lehet kiegyenlítettlenség, bérfeszültég, mert az egymás kárára történő felesleges versengéshez vezet. Az illetményemelést két lépcsőben, idén szeptembertől, majd 2024 januárjától kapják majd meg a katonáink. A hivatásos, a szerződéses és a tényleges szolgálatot teljesítő önkéntes tartalékos katonák illetményének megemelésére a kormány sok tízmilliárd forintot fog ezévtől kezdődően költeni. Például egy kezdő közkatona jelenlegi 280 343 Ft-os illetménye, 2022 szeptemberétől 399 180 Ft-ra, 2024 januárjától 439 098 Ft-ra fog emelkedni. Az így kialakuló illetmények kifejezetten versenyképes keresetek lesznek.

A miniszterelnök nemrégiben a haderőfejlesztés három-négyszeres ütemre történő felgyorsítására szólított fel. Mit jelent ez a gyakorlatban?

A Honvédelmi és Haderőfejlesztési program ezzel egy új fázisba lép. Az elmúlt években megrendelt haditechnikai eszközök folyamatosan érkeznek, hadrendbe állításuk is ütemezetten halad. Az ehhez igazított haderőszervezeti és diszlokációs tervek kidolgozása is a végéhez közeledik már. A katona egyéni felszerelése is megújul, és dolgozunk az infrastruktúra fejlesztésén is. A legjobb toborzó ugyanis az elégedett katona.

A romló biztonsági környezet miatt ugyanakkor ezeken a folyamatokon gyorsítani kell. Erről szólt a NATO madridi csúcstalálkozója is.

A nemzeti össztermék (GDP) 2 százalékát írja elő a NATO tagjai számára védelmi költségeik alsó határaként. Magyarország ezt a határt a korábban vállalt 2024-es dátumnál egy évvel hamarabb, már 2023-ra eléri és a következő években is fent fogja tartani. Létrehoztuk továbbá a Honvédelmi Alapot, amely a haderőfejlesztés anyagi fedezetét garantálja, még a globálisan romló háborús gazdasági körülmények között is.
"A fiatalok érdeklődését ma már nem vitrinekkel, hanem élményekkel lehet felkelteni."Forrás: Honvédelmi Minisztérium

Mostanában sokat hallunk a Honvédelmi Minisztérium Várba költözéséről. Mi lesz a Hadtörténeti Múzeum sorsa?

Érdemes felidézni, hogy a Honvédelmi Minisztérium épülete a második világháborús lebombázásáig a Várban volt. Így a többi kormányzati épület Várba költöztetésével szinkronban, mint az ország biztonsági szempontból kiemelt vezetési pontjának a Várban kialakuló kormányzati központban van a helye.

A Hadtörténeti Intézet és Múzeum kiemelt nemzeti értékünk, amely még több megbecsülést és fejlesztést érdemel. Jelenlegi épületét eredetileg laktanya céljára emelték, amely a mára megváltozott igényeket nem tudja kiszolgálni. Ez azon is látszik, hogy a Budai Vár a bel- és külföldi turizmus kiemelt, központi célhelyszíne, a Múzeum így az ország egyik legjobb lokációja, ennek ellenére hazai és nemzetközi összehasonlításban is nagyon szerény látogatottságot tudott csak felmutatni.

A fiatalok érdeklődését ma már nem vitrinekkel, hanem élményekkel lehet felkelteni. A Kapisztrán téri régi épületben sem hely, sem mód nincs arra, hogy egy valódi interaktív honvédelmi parkban mutassuk be a látogatók számára a magyar katona múltját, jelenét és jövőjét.

Egy tömegek számára is jól megközelíthető, nagyméretű szabadtéri területet is magába foglaló helyszínre van szükség, nemzetközi példák is ezt mutatják. Ezzel az ország egy újabb, jelentős vonzerővel rendelkező, kiemelt látogatóközpontot nyer majd. Az új helyszín kiválasztása már folyamatban van.

Addig azonban, amíg az új intézmény elkészül, a jelenlegi épületet csak részben fogja használni a minisztérium, egyes tárlatok, az intézet és a levéltár a Kapisztrán téren maradnak. Más tárlatok vidéki városokba fognak költözni, és ezzel régi adósságot is teljesítünk.
[url]https://www.origo.hu/itthon/20220727-szalaybobrovniczky-kristof-interju.html[/url]

Posta Imre 2022.07.28 2359 olvasás 51 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

51 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • Posta Imre
    Mitől, kitől és hogyan is kéne milyen hazát megvédeni?


    Orvosbiológiai szakértő: a beoltott emberek veszélyes grafén-oxiddal "fertőzik" a be nem oltottakat!
    július 27, 2022

    Dr. Philippe Van Welbergen, az egyik első szakértő, aki kimutatta a Wuhan koronavírus (COVID-19) vakcina által okozott vérkárosodást, azt találta, hogy az oltatlan emberek vérében grafén és önszerveződő nanorészecskék vannak - ez az oltottak kibocsájtásának (fertőzőképességének) megnyilvánulása.

    Van Welbergen orvosbiológus szakember, aki krónikus esetekkel foglalkozik. Farmakológiai, biofarmakológiai, fejlett fájdalomcsillapítási és az esztétikai orvoslás területén szerzett képzettséggel rendelkezik, ezért képes volt azonosítani a betegeknél olyan fejleményeket, amelyek nem tűntek normálisnak, vagy nem volt értelme a betegek kórtörténetében.

    "Az egyik vizsgálat, amelyet rutinszerűen végzünk a diagnózis felállítása érdekében, a vörösvérsejtek morfológiája - vagyis bizonyos állapotok megváltoztathatják a tökéletesen jó vörösvérsejtek alakját egy csinos kis gödröcskés fánkból nagyon furcsa alakúvá" - magyarázta a "Dr. Jane Ruby Show" című műsorban való közelmúltbeli szereplése során. Forrás
    https://www.napitema.com/2022/07/orvo...ltott.html
    - 2022. 07. 28. 11:51
    • S
      Semmi pánik, jönnek a hírek kommentek, hogy milyen eljárásokkal lehet majd semlegesíteni. :)

      I have heard that the element Boron, or in the form of Borax, neutralizes graphene and those damned nanoparticles.
      Taking a short trip through an MRI machine is supposed to kick its ass.
      Go head first through the tunnel if you can contrive a session.
      Massive does of Horsetail Grass herb, Dandelion Root, and Apple Pectin will help considerably along with a teaspoon of Baking Soda in eight ounces of Fiji Water.
      Fiji has bioavailable silica which gloams onto metals and is then excreted out.
      And repeat every week.
      The Baking Soda has the added benefit of turning your body alkaline.
      Nothing evil likes that.
      And it cleans out your kidneys.
      Nattokinase and Serrapeptase ward off formation of blood clots along with good clean fish oil from Norway.

      Állítólag az is segíthet ha az ember elvégez egy pár órás reiki tanfolyamot.
      Ami után megkapja a tudást amivel tökéletesen semlegesíteni lehet.
      Oklevelet is kapnak és ha akarják akár oltakozhatnak továbbra is kockázatvállalás nélkül. ;)
      - 2022. 07. 28. 12:37
      • A
        "Oh what a tangled web we weave, when first we practice to deceive".
        - 2022. 07. 29. 02:56
        • S
          Ez a lényeg az ábránd a remény úgy, hogy továbbra is csak maradjanak nyugodtan tétlenek a (birkák).
          Kiborul a bili ömlik a szar, nem baj mert addigra el van hintve több hatásos módszer amivel majd semlegesíteni lehet.
          Mikor magyar spirituális mesemondók is hangoztatták, hogy lesznek módszerek dolgoznak rajta, amik az oltásokat 100%-ban semlegesíteni fogják azt hittem, hogy rosszul hallom.
          Jahh akkor nincs gond... :)
          - 2022. 07. 29. 16:25
          • A
            He mindenki ! a Sinnerman angol nyelvu kuruzslast ajanl a kovidos es kovid vakcinas komplikaciok elharitasata .<br />Mint nagytudasu fuvesembernek biztos tippjei vannak a mellekhatasok kezelesere. Minden erdeklodot szivesen lat , hozzatok angol tolmacsot mert a frankot angolul talalja. Nagy elvarasaitok azert ne legyenek mert az eredmeny bizonytalan .
            - 2022. 07. 29. 17:22
            • S
              Ki mit ajánl, ki minek néz utána és idéz, mit hogyan értelmez az nem ugyan oda vezet...
              https://www.brighteon.com/bca0c489-97...fa384c9007
              A commenteket egy kicsit betyárkodd át!
              - 2022. 07. 29. 17:39
              • A
                Addig propalkozom amig te is megleszel elegedve a betyaros stilussal.
                - 2022. 07. 29. 18:02
                • S
                  A  horrorra akadva paródiában a maszkos gyilkos elől visítva szalad a nő.
                  Majd egy asztalhoz érve talált ott 1 fegyvert, 1 kést és 1 banánt.
                  A banánt felkapva szaladt tovább.
                  Mi a megelégedés?
                  Már ha a banánt kapta fel vegye már észre az ember és ne azzal vagánykodjon tovább...
                  - 2022. 07. 29. 18:52
                  • A
                    Hat Sinnerman , mindig a horror meg az eroszak meg a valotlan dolgok .<br />En a dolgok humoros oldalara akarlak ravezetni , az elet nem mas mint egy szindarab , elore leosztott szerepekkel . En kizarom a gonoszt es a valotlant ,engem a humoros oldala erdekel . Te is jobban tenned ha elmennel egy vigszinhazba es megneznel egy jo kabaret . Az igaz , hogy mar a kabare sem a regi , bezzeg a regi szep idokben , a " kis Kabos " meg a " Latabar" ok aztan ertettek a dorgest . <br />Add fel a horrort mert csak negativ gondolatokat szul . <br />Menj el kirandulni , ulj fel egy lo hatara ugy betyarosan es nezd meg a vilag szep oldalat is .
                    - 2022. 07. 29. 21:23
                    • A
                      Utoirat : Don't forget " As you think you are "
                      - 2022. 07. 29. 21:36
                    • S
                      Lényegében kétféle humor van, van a kárörvendő elaljasodott emberek humora de ők nem igazán értik a valódi humort.
                      Vannak akik pedig értelmesek és jó humorérzékkel bírnak.
                      Amijen idők várhatóak hamarosan, meg amúgy már most is, azon egyre kevesebben fognak majd humorizálni, jópofát vágni hozzá. 
                      - 2022. 07. 29. 23:01
                      • A
                        Hala a gondviselesnek essunk tul rajta minel elobb.<br />A gonosz uralma veget er , vege lesz a lelektani terrornak , a vadaskodasoknak . Te ez vagy, te az vagy , te ilyen vagy , te olyan vagy . Amig ez az oruletnek nevezett "civilizacio" veget nem er addig nem lehet megujjulas . <br />En tiszta lelkiismerettel allok elebe a gondviseles igazsagos kegyelmenek .
                        - 2022. 07. 30. 03:41
    • S
      Imre! Ez mi varia volt: a honvédelemről készített "objektív" PR cikk?!

      Amúgy meg épp most rugódzik alfelen a globális szürkeállam irányvonal, mert a kőbe vésett emberirtó dokument nélkül nem tudják a forgatókönyvet! ENIGMA ZOLIKA meg kesereg emiatt, - népérdekből,- milyen jó is volt, hogy láthatta, aki akarta!! Biza!
      Ide is linkelem :
      Zacc: ki támadt a háttérhatalomra? +egy kis misztikus utazás @Enigma Világa
      https://www.youtube.com/watch?v=G0TC3VrtQ98

      Érdekes dolog történt! A Georgiai Útmutató Kövek, melyek a konteók gyakori célpontjai, megsemmisültek. A kőtáblákon fura útmutatások szerepeltek, az apokalipszis utáni „ideális társadalmi modell”. A kőtömböket 1980-ban állították fel, máig nem tudni, hogy kinek a megbízásából...Szóval, elvileg azért épült, hogy a közelgő nehéz eseményeket túlélőknek lehetőségük legyen Új Világot építeni. Az összeesküvés-elméletek szerint a háttérhatalom fricskája volt ez is. Ha így van, akkor tippelhetünk arra, hogy egy ember megunta azt ami a világban zajlik, és így üzent a kövek gazdáinak. De mi van, ha nem ez van a történtek hátterében?

      Ne térüljön el senki!

      Csak katonásan!
      - 2022. 07. 28. 12:47
      • S
        Azért épült, hogy az emberek fölfogják, hogy vannak programok, amik a fejük fölötti döntésekkel, az egész világra vonatkozóan születnek. És hogy abba beleszólásuk nincs. Most ujjonganak sokan, hogy fölrobbantották ezeket. Odáig mennek az agyaskodók, hogy ezzel vége a háttérhatalomnak, rengeteg influenszer, politikus hivatkozik erre.
        Ez egy hatalmas marhaság. Az Illuminati úgy játszik az emberi tudatokkal ahogyan akar. A hatalmuk most igazán az erős. Az üzenet bement, nincs már szükség rá. Újabb reménykeltés. Az előző oldalak valamelyikén volt szó a reményről. A tehetetlenségre kárhoztatott emberek mást se tesznek mint reménykednek. Jeleket keresnek. Ez nem baj. De más jelentőséget tulajdonítanak a jeleknek, mint amit azok hordoznak valójában. Ugyanakkor számít rá a háttérhatalom hogy maga az emberiség jó része más tudattartalmat hisz bele mindenbe, mint ami benne van. Amikor Orbány bevezette a CSOK-ot, a háttérhatalom tisztában volt vele, hogy a maximum adott 10 millió forintot a primitív 95 százalék emberek zsidó típusú kolónia tudatú agya a lakásárakat fel fogja emelni, tovább nyitva az ollót a mélyszegénység felé. És a primitív kolónialélek 95 százalék lakosság mit tett?
        A 2015 elején még vidéki városban 6 millióért megvehető 47 m2-es lakások 15 millióért lettek árusítva. És ma, 7 évvel utána 25 milliónál kezdődnek! Kiket is sajnáljak a nihilizáció miatt??? Ki az aki össze tud kuporgatni ennyi pénzt becsületes élet alatt? Nekem volt egy középiskolai tanár ismerősöm, aki meghalt kb. tíz éve, a negyven ledolgozott éve alatt, agglegényként, egyedülállóként csak hárommillió forintot hagyott hátra halálakor félretett pénzként. Albérletekben élt, aztán a város mint tanárnak biztosított neki garzont. Bérből és fizetésből élő, ráadásul qurvára egyedül élő emberek hogyan jutnak 25 millióhoz, meg 15 millióhoz, hogy vegyenek egy másfeles lakást??? De a nem egyedül élők, akiknek nincs gyerekük egészségügyi okok miatt vagy más okok miatt, azok is mehetnek a faxba! És kik szaporodnak a legjobban? A zsidók és a cigányok.
        Az Illuminati tudatosan épít a zsidó típusú egymáson is élősködő kolónialélek 95 százalékra!!! És ez letagadhatatlan tény. És az emberek lélekstruktúra típusára mindig is értékmérő volt, ha a zsidó kapzsiság lehetséges volt, akkor azt az utat választották. A többségük. Hányadék az egész emberiség többsége.
        A svájci bankhitelesek sem többnyire a lakás nélkül albérletben tengődők kis lakás vásárlásra kölcsönt felvevők közül került ki - ők is nagy ráfizetéssel, de ki tudták fizetni az aljas zsidó uzsorát - hanem az emberek megalomániájára épült. Akik irgalmatlan pénzeket felvettek, hatalmas házak felépítéséhez. Ezeknél is nyomonkövethető hogy létezik az a lélekstruktúra típus különbség, amiről írok. Az akinek az elég sem elég úgy gondolkodik mint a zsidók.
        És ha leértékelik a rajzszög árát, akkor sorok állnak rajzszöget venni, akár van szükség rá akár nincs, de a hülye embereknek kell, mee ócsó!
        Hát ennyit a reményről, amit az emberekbe vetett reményről hinni lehet.
        Kutyákból nem lesz szalonna csak szaronna.
        - 2022. 07. 28. 13:54
        • S
          Az a két enigmás élősködő meg buzi, igen nehéz egy férfinak pár másodpercig is hallgatni a Száraz kasztráltszerű tipikus buzi hanghordozását. Egyébként azt hallom hogy a mai fiatal korosztály körében divat is buzinak lenni. A lányok pártában. Majd lesznek leszbikusok meg genderek.
          És ha a hajlam megvan, akkor ez is mutatja, hogy mennyire kevés a nem kolonóialélek, mennyire kevés a duállélek, aki fizikai képtelenségből, a lelke struktúrájából fakadóan is képtelen homokos, leszbikus és egyéb elmebeteg lenni. Egyébként a kolónialelkek önmagukban dipólok - ellentétben a nem kolónialelkekkel, akik monopólok, tehát vagy negatív vagy pozitív, tehát vagy nő vagy férfi -, ha a fizika szemszögéből nézzük, tehát aki nem heteroszexuális, az csak kolónialélek lehet.
          - 2022. 07. 28. 14:08
          • S
            Ez katonás volt. De nem is volt, mert a jövőben is katonás.  Ráadásul kikezdhetetlen.  <br /><br />A világ elbuzgólkodott ...és míg én csak késői felismeréssel, úgy 17 éves forma koromban jöttem rá, hogy Sapho, a Leszbosz szigetén írott gyönyörű szerelmes versét egy másik nőnek írta, és akkor a verslábak ellenére a vizualizációtól megundorodtam, úgy nem hiszem, hogy a mai, torzult gender fiatalság  rá fog jönni ugyan így arra, - amikor Alföldi Robik tanítanak önvállaló szerepjátékot -, hogy beteg, elferdült, fajtalan buzeránsok diktálják a társadalmi morált. Uralják a lelki és szellemi értékeket.
            - 2022. 07. 28. 15:43
            • Posta Imre
              SZAZSUAY a bosziból, leszboszi, Sapho-ból, szopó...de magyarán fordítva nyel élelmet. SAPHOLESZBOSZ = SZOBSZ E LOPHAS? Nem lehetett leszbi a leszboszi, ha lóphas volt a beceneve.
              - 2022. 07. 28. 18:31
            • S
              Imre csuromig kielemezte. A zsidók elpimaszodtak Magyráelben.
              - 2022. 07. 28. 20:08
              • H
                A ragozás - a val/vel esetében - helyesen: legény-nyal, leány-nyel :)))))))))))))))))
                - 2022. 07. 29. 08:44
                • S
                  Ejnye már, Fiúk! "Hagyjátok a fülledt erotikát a rothadó kapitalizmus mételyéből kicsírázni?!", Hogy' lesz ebből kaptártudatú világkommunizmus?<br />Ej-nnye!
                  - 2022. 07. 29. 09:18
    • P
      Nem vagyok orvos, sem tudós, de a minap néztem meg egy Garyaev videót, ami 2010-ben készült. Ott elmondta, hogy a szavak képesek befolyásolni az agy neuronjait, melyekben szintetizálódnak a fehérje szavak. Ezzel verbális hullámgéneket generálnak. Illetve verbális vírusokat hozatnak létre az agyi neuron sejtekkel. Tehát fertőznek a szavakkal!<br /><a href="https://www.youtube.com/watch?v=6xzA3Ulka98ab_channel=Ai-Xtech">Prof. Pjotr P. Garyaev TITKOS elõadása, MAGYAR szinkronnal FULL verzió! Nemzetközi Pedagógiai Konf. - YouTube</a><br /><br />Ennek tükrében viszont azt gondolom, hogy amikor a TV-ben folyamatosan tolják a fertőzésről a beszédet, akkor generálnak betegséget, majd, amikor az oltások mellékhatásairól öntik a folyamatos mellékhatási retteneteket, akkor ugyan azt teszik, csak olyan köntösbe csomagolják, hogy az. az oltás ellenzőknek is szimpatikus lehessen! Tehát az összes szöveg, ami a vírusokkal, és a ráadott szerekkel kapcsolatos, az egyaránt veszélyes és ártalmas. Elhangzik a videóban, hogy bizonyos elektromágneses besugárzást is használnak a megfelelő cél elérése érdekében. Tehát amikor a 5G-ről hallunk, akkor azok, az ezekhez a folyamatok létrehozásához kellenek. Lehet Garyaev sem tud mindent, de azért amiről itt szó van, megérdemel egy misét szerintem!
      - 2022. 07. 28. 19:49
      • S
        Kedves Porcica, ismereteim szerint mindez igaz, azonban annyit ér, amennyi a védekezés. Itt érvényesül ténylegesen a hatás ellenhatás. A beszédrre értem. Egyéb típusú sugárzásokkal más a helyzet, pláne ha nem tud róla valaki. Visszaemlékeztetőként mondom, hogy az emberi test egy mesterséges intelligencia egy virtuális valóságban, amely virtuális valóság a Földön foton-elektron alapú, tehát a protonok, a neutronok, stb. is foton-elektron összetevők szimulációja. Következésképpen az emberi test is egy ilyen virtuális vaalóság. Következésképpen a fény, az elektromosság, a mágnesesség hatnak alapvetően az egész emberi DNS genomra. A félelemkeltés, amit a tévére írsz például, az egy modell, az ismételgetése ugyanaz mint az önhipnózis, csak utóbbi segít, előbbi árt.
        - 2022. 07. 28. 21:18
      • A
        anzsi a macska hala
        Porcica! Ezt hívják fekete mágiának.
        - 2022. 07. 30. 09:53
      • S
        Az a baj, amit fekete mágiánakveznek, van genetikai alapja. Mivel fizikai alapja van, és minden hat mindenre, a hatás és ellenhatás kiszámítható fizikai mechanizmus. A Garjajev hullámgenetikája kp. a vudu fekete mágiája, csak a vudu esetében elfelejtődötta fizikai alapja.
        - 2022. 07. 30. 12:05
        • A
          anzsi a macska hala
          A fekete mágiának van fizikai alapja, aki előbb van a létezésben az uralja a fraktálban lejjebb lévő teremtett dolgokat. Persze az ilyen beavatkozás a jelenben mindig következményekkel jár a cselekvőre nézve is. Ha valaki szembe megy az univerzum törvényeivel azt mindig "díjazzák" a felsőbb hatalmak.
          - 2022. 07. 30. 21:00
      • S
        Az a baj, amit fekete mágiának neveznek, annak van genetikai alapja. Mivel fizikai alapja van, és minden hat mindenre, a hatás és ellenhatás kiszámítható fizikai mechanizmus. A Garjajev hullámgenetikája kp. a vudu fekete mágiája, csak a vudu esetében elfelejtődötta fizikai alapja.
        - 2022. 07. 30. 12:06
        • P
          Igazatok van kedves Szvab és Anzsi!


          Viszont ebben az esetben az a lényeg, hogy van-e ennek a vudu-mocsokmágiának ellenszere. Lehetséges-e ezt a rettenetet felülírni és hogyan. Vannak akik a pozitív gondolkodást tartják a megoldásnak, de szerintem ez önmagában nem elég. Illetve ezt is meg kellene értetni az embereknek, hogy a saját testi egészségükre talán lehetséges védelmet találni, ha önprogramozza az ember saját magát, viszont minden másra nem lehet komoly hatással, mert az már az oprendszer hatásköre, amire úgy vélem az ember nem igazán képes hatni.


          Persze nem vagyok ennek szakértője-ahogyan másnak sem-, így fenntartom a lehetőségét, hogy tévedek. Sokan gondolják, hogy a pozitív gondolkodás az anyagi javakra is érvényesíthető és ez bizonyára csak is a rendszert kiszolgálókra vonatkoztatható, az Ember-emberekre nem. Ezért aztán az egészségre való ráhatást is elvetik. Az agykontroll is egy olyan technika, ami talán azért került ki a nyilvánosság elé, hogy elvegye a valódi gyógyítás jelentőségét is. Hiszen az agykontrollban  mindenféle dolgokat programoztatnak az alanyokkal, ami ugye eleve félreviszi az egészet, hogy a gyógyítás se működjön! 


          Arról meg szinte sehol sem esik szó- csak is fals módon-, hogy az Emberi Léleknek is van energiája, amivel lehetséges lenne hatni egymásra és a környezetünkre, ha az Embereknek lenne valós információja maga valós felépítéséről és működéséről. Hiszen minden Léleknek van saját feladatköre, amiben tökéletes a Kintben. Csak ebben a mátrixban nagyon igyekeznek ezt a képességet nemlétezővé tenni, illetve, minden eszközzel elnyomni. Amennyiben ez nem sikerülne teljesen, úgy pedig mindenféle ál-, működésképtelen, fals "tanításokba" burkolva bevinni az Embereket a susnyásba.


          SzVab mondogatja a 95/5% arányt, és ez a "titkos' tanoknál is így van. E miatt lehet berántani a renitens, nem birkásuló népeket a csapdába! Persze akiknek elég erős a lélekereje, azokat nem képesek hosszútávon megvezetni, mert előbb-utóbb átlátnak a szitán és otthagyják a hazugságot terjesztő gurukat. Ez pedig ma, minden ismert, magát ilyen-olyan vezetőnek tituláltató nyomorékra igaz, nincs kivétel! Mindegy, hogy szakrális, ezoterikus, ufós, angyalos, vagy vallási 'miakurvaannya'!!

          (Itt csak zárójelben kérdezem meg, hogy azok, akik évek óta követnek vezetőket, miért nem esik le a tantusz, hogy mélységesen át vannak baxva? Hiszen a legtöbbjük azért valósnak ható hazugságokkal ígéretekkel csalnak ki pénzeket a "tanítványaiktól" Mikor esik le nekik, hogy a tanítások és ígéretek sosem valósulnak meg és nem kellenek másra csak is pézforrásnak, illetve személyi kultusz fenntartóinak???? Kovács magyar András, szakrális Magyarország, Pleya, Mihály arkangyal, indiai faxom guruk, HIT-gyülekezet, Jehova tanúi, Jézus szeretete egyház, stb, stb...hol vannak az ígéretek, és a produktumok? Jaa, tudom a bankszámláikon, a sok szerencsétlen meg kuporog otthon, mert előbb-utóbb nem jut már a családnak sem!)


          Azoknak, akik nem ették meg a zsidó, cigány mágus-guru csaló szarháziak tévtanait, jó lenne egy valós információkat átadó, emlékeztető tájékoztatót összerakni, hogy könnyebb legyen előhívni magukból a valós tudásukat!
          Szerintem.
          - 2022. 07. 31. 09:07
  • H
    Először is azt kellene eldönteni, hogy kik a potenciális ellenségeink, akikkel szemben a Hazát meg kell/ene védeni?
    Nézzük:
    1. A Nagyhatalmak (mármint a nagyhatalmak a potenciális ellenségeink).
    Nos, igen, valójában az összes nagyhatalom (USA, Oroszország, Kína, India) ellenségünk (potenciálisan). Ugyanis nagyhatalmi érdekeket követnek - és annak során előállhat olyan helyzet, hogy ezen érdekek érvényesítésének az útjában leszünk. Valójában ekkor sem lesznek a hagyományos értelemben véve "ellenségeink" - pusztán csak szó és betű szerint az útjukban állunk, állhatunk (akkor éppen és ott). Valójában "csak" át akarnak menni rajtunk, hadházit (értsd: lófaszt) sem érdekeljük őket. Mi nem vagyunk nekik tétel, nem vagyunk "jó falat", egyáltalán semmik sem vagyunk nekik, pusztán egy földrajzi terület, amit valahogy "kezelni" kell. Hát kérem, a nagyhatalmakkal szemben EZZEL a fegyverkezéssel az égvilágon semmire nem megyünk. Lőrincz Kálmánnal, a Magyar Néphadsereg utolsó parancsnokával van egy nagyinterjú fenn a youtube-on, és ott a végefelé megjegyzi, hogy ennek az országnak "nincs mélysége", azaz itt nincs hova és merre visszavonulni. Lőrincz jól látta, és a megállapítása a mai napig tökéletesen igaz. Másképpen úgy is lehetne fogalmazni, hogy az ország gyakorlatilag és katonailag: MEGVÉDHETETLEN.
    Akkor ki ellen fegyverkezünk még?
    Nos:
    2. A környező országokkal szemben - ha úgy tetszik, a valamikori Kis-Antant országokkal szemben. Pszichológiai okai lennének is ennek. Mármint olyan oka, hogy a környező országoknak, akik kivétel nélkül loptak/raboltak tőlünk, rossz a lelkiismeretük, a tolvaj-lelkiismeretük, és mivel pontosan tudják, hogy ők tolvajok, hát ránk, a meglopottra haragszanak, feltételezik rólunk, hogy bosszút akarunk rajtuk állni, egyszer vissza akarjuk venni, ami valamikor a miénk volt, úgyhogy készülniük kell ellenünk, ergo nekünk meg ellenük kell készülnünk. Ez persze egy circulus vitiosus. Téboly. És ha ez motivál minket, akkor is - téboly. Ha ugyanis összeadjuk a környező országok népességét (és itt most egyelőre Ukrajnát hagyjuk is ki teljesen, de még akkor is) olyan számok jönnek ki, hogy legalább ötszörösen meghaladnak minket (és akkor még nagyon szűken számoltam!), gazdasági teljesítményük szintén legalább ekkora és katonai potenciáljuk is szintén. A háború Clausewitz-i és Szun Ce-i értelmében, tehát nekünk legalább tízszeresen kellene felülmúlnunk ezeket az országokat mind élőerőben mind fegyverzetben. Ugyanis senki egy pillanatig se gondolja, hogy ha bármelyikkel szemben konfliktusba keveredünk, a többi nem fog e mellé az ország mellé állni velünk szemben!!! A Kis-Antant abban a pillanatban ott fog velünk szemben tornyosulni (még Ausztria is!!!).
    A fentiek alapján tehát a fegyverkezésünk tökéletesen és maradéktalanul alaptalan és értelmetlen.
    Ha már fegyverkezünk, akkor olyan irányban kéne ezt tenni, ami kevésbé nyersanyagigényes, viszont magasan szofisztikált: ez pedig a drón-technológia annak minden ágával. Hogy egy támadó kétszer is meggondolja, hogy tömeghadsereggel lerohanjon minket - mert jól védett helyekről néhány nagyon kvalifikált számítógépes játék-program-profi srác simán elkeni majd a pofájukat a konzol mellől az irányított drónokkal/rakétákkal! :)))))))))))))))))
    Na, ennek van/lenne értelme.
    Nem ezt fogjuk tenni, sajnos.
    Ebben biztos vagyok.
    Mert hülyék és gazemberek vagyunk.
    Gazemberek, mert ebből nem lehet annyit lenyúlni, mint a hagyományos fegyverzet értelmetlen fejlesztéséből.
    Hülyék meg azért, mert a fenti axiomatikus helyzetet nemhogy nem látjuk át, de fel sem fogjuk.
    "...meg vagyunk már mi ...aszva mindörökre..."
    - 2022. 07. 28. 13:18
    • Posta Imre
      A "fegyverkezés" Nagy Magyarországhoz kell (Új Júdea), már annak a területi egységében gondolkozz! Ami "honvédelmet" illeti, nos a cuppantottfejű valami koton-a nemzetet emleget, de hát kotonban nem nemzettünk és errekölcsi-etitkai elveket emleget ja és pénzemelést...na ez egy másik pogrómról szól. Megyen a vetítőgép, szalag nélkül. Nincs itt már rég semmilyen "magyar nemzet", csak valami gerinctelen higfos-csiganyál mogyorónak öltöztetve, az ismerősömszerint. Hajrá! De ki az ellenség? A belső egészen biztos, mert az ismerősöm szerint lényegében "mindenki", aki éppen csatába vezethetné a feláldozandókat. Halottat akarnak legalább látszatra feléleszteni.
      - 2022. 07. 28. 13:28
      • H
        Persze, lehet, hogy rájöttek, hogy az eddigi széttagolt, "kisnemzeti" lét ugyanannyi ellenállási gócot is jelent/het. <br />Úgyhúgy most az ellenkezőjét akarják, legyen egy "csendőr/hajdú-nemzet", amelyik szétrúgja a valagát ennek a keleteurópai népkatyvasznak itt, és hát e vonatkozásban a "magyaroknak" van némi tapasztalatuk és gyakorlatuk, rájuk lehet bízni ezt a feladatot. Mert az hétszentség, hogy nem jóvátétel gyanánt akarják újra központosítani a Kárpátmedencét és csatolt részeit (Balkán, Vlachia stb.) Nagy-Magyarország formájában.<br />Ha mi akarnánk ezt magunktól megcsinálni, egyébként akkor is mit mondhatnánk egy tótnak, rácnak, oláhnak??? Hogy milyen frankó lesz majd Mészáros Lőrincnek, Csányi Sándornak és a többi bűntársnak robotolniuk????????<br />A tőkének sem hazája, sem nemzete nincs és a szarbamártott pénznek sincs szarszaga.<br />"...meg vagyunk már mi...."
        - 2022. 07. 28. 13:58
  • szabir
    arrol nem is beszelve hogy a 9323as szam az kodol; s nemreg lattam vki kulfoldi is irja hogy a ''tortenelembol'' veszik a dolgokot s duplazzak [a hatter valdoi jelentest nem tudjuk csak ok]; szoval van valami kapcsolat Bathory Erzso s Gabi s Szalasi kozt - csak mar nemtom mi volt egyszer nekialltam vot
    - 2022. 07. 28. 13:39
  • G
    Minden csak addig van, amíg van!
    Egyszer régen Indiában egy király reggel felébredt, álmosan belenézett a tükörbe, és nem látta a saját fejét.(fordítva nézett a tükörbe)?
    Nagyon megijedt, hogy hiányzik a feje, megparancsolta szolgáinak, hogy azonnal keressék meg a hiányzó fejét, bárhol is van. Hiába mondták neki a szolgák: felség ott van a nyakán mint mindig.
    Tulajdonképpen a királynak igaza volt.Rajtunk kívül mindenki másnak láthatjuk a fejét, a sajátunkét nem, mert abból belülről kívülre látunk. A fejünket csak kívülről képes bárki látni .

    Hihetetlen komplex és bonyolult a világunk? Próbálkozások a magyarázatokkal, részletes elemzésekkel, hozzászólásokkal, szinte végtelenek.
    Elképzelhető e az, hogy mindenhol csak a magyarázat, az általunk gyártott belső végtelen képzelet teszi olyan bonyolulttá, érthetetlenül kacifántossá. Talán csak nincs rá megfelelő eszközünk, képességünk a tisztánlátásra?
    Vagy mindent "belülről" látunk és érzékelünk, és keressük a fejünket mint a király a mesében.........
    - 2022. 07. 28. 16:25
    • Posta Imre
      gutai osztán mög még mezítelen is! De ez másik fejezet. Királyok jönnek, mennek, csak a háború a biztos.
      - 2022. 07. 28. 18:26
      • S
        Kim Dzsoni Unoka éccaka-koreából béugatott hogy atomkodni akar. Várható volt a keleti front felvillantása.
        - 2022. 07. 28. 23:31
    • S
      Mindig azt hallom a legtöbb embertől hogy bonyolult, bármiről legyen szó.
      Az oka azonban ott keresendő, amit te írsz gutai zub. Egyrészt ha valaki bizonytalan, akkor eleve bonyolultnak lát mindent. Ha nem bizonytalan, de nem a feladatával foglalkozik, akkor bonyolultnak lát mindent.
      Nem merik felvállalni az emberek hogy átlátnak valamit. A felvállalás lenne a kezdet. És az információk befogadási képessége. Egyre szélesebb látókör, megértés után megtörténik a teljes átlátás. A lényegi dolgokban mindenképp.
      De az emberek sem nem törekednek erre, sem nem elég intelligensek hozzá, a 99 százalékuk biztosan nem.
      - 2022. 07. 28. 20:23
      • S
        Az emberek nem szenvednek önbizalomban hiányt tudják és vágják a dolgokat kifelé már egyre többen de csak tovább mondók.
        Háttérhatalom kormányok stb... a neten megy is a hőbörgés rendesen.
        A gond a befelével van, az alapokkal.
        Itt lehet írogatni meg okoskodni de ha elmégy egy új munkahelyre és a töredékét előadod úgy, hogy következetes emberséges is vagy közutálat gyűlölet tárgyává válsz a szemükben nagyon hamar.
        Akkora képmutatásban önámításban, örökös megalkuvásban, felfuvalkodásban vannak, hogy az igazsággal csak kínzod őket.
        Ezért nem lehetséges előrébb jutni mert a kormányok a média megadja nekik amire vágynak ábrándokat, reményt, csak várniuk kell továbbra is  tétlenül.
        Ennél jobb opcióval nem állhatsz elő a változáshoz, csak jelentősen rosszabbal. :)
        - 2022. 07. 28. 23:52
        • S
          Kiegészítem, még ezzel az opcióval sem, mert ez meg esetleges reményt ad, annak meg semmi értelme. Mármint a várakozást. Én amiket írok itt, azoknak írom akik értik, nem egy munkahelyi közegnek, amiben igazad van, szinte a 99 százaléka akárhol is van a világon, vagy még kevesebb úgysem érti ezeket, ez így van. Itt se tudunk megoldani semmit az egymásnak írással, de itt legalább egy dolog érthetővé válik, vannak itt olyan emberek, akik értik mi történik, és a szörnyűségek látása mindig több erőt ad a szörnyű nehézségei ellenére is, mint a homokba dugott fejű álomvilág, habár kinek mi. Illetve én annyit tudok, tudtam tenni, hogy van egy LEHETSÉGES megoldása ennek a kibaxzott földi szenvedtető rendszernek. Visszatérve, a 95 százalék, vagy 99 meg sohasem fogja igazán fölfogni azt sem hogy mi ez amiben vagyunk, nem hogy megértse amit írok, amikről itt beszélgetünk páran.
          - 2022. 07. 29. 13:09
          • S
            A befelével, amit írsz, azzal az a baj, hogy senki sem lépheti túl önmaga képességeit. Az emberiség 95 százalékának vagy még többnek a lelke kolónialélek kolóniatudattal, kollektív tudattal, EZT SOHASEM TUDJÁK TÚLLÉPNI INTELLIGENCIA SZINTEN SEM, így hiába várod hogy a befelével ha dolgoznának magukon, lenne bármi pozitiv változás. Semmi. Nézd meg a sok hülye aranykorral meg kollektiv faxzágokkal foglalkozó médiumokat, csatornákat, mi lett évek, évtized után belőlük? Semmi. Ráadásul rengeteg pénz kell mindezekhez. Ráadásul azok élnek jól belőle akik kitalálnak ilyesmiket.
            - 2022. 07. 29. 13:16
  • S
    A zsidók Magyráellel kapcsolatos tervei:
    1/ az évezrede legalább tartó genetikai megsemmisítése a fehér, magyarnak nevezett hun-pamíri-szkíta-kaukázusi-turáni génkombinációnak - már majdnem teljesen sikerült nekik
    2/ Magyarország zsidó uralom alá szervezése - ez mára teljessé vált, korábban a kereskedelem, pénzügyek, bányák, vámok, stb. felügyelete, birtoklása által, később szinte minden hivatal betöltése saját vagy szabadkőműves cionista embereikkel, mint mindenhol a világon
    3/ a magyar államgépezet irányításának átvétele - ami teljességgel sikerült nekik, mind a gazdaság, mind a pénzügyek, mind az oktatás, mind az egészségügy, mind a kultúra, minden felett az irányítás
    4/ a megmaradt magyarság magyarsági érzetének kiirtása, a magyar hagyományok kiirtása illetve zsidósítása - sikeresen megoldották
    5/ Magyarország, mint ország a zsidóság országává tétele - teljes siker
    6/ a Kárpát-medence zsidó világhatalmi központtá alakítása - jelenleg is zajlik, lézer központok az ország fölé kiterjesztett védelmi és irányítási rendszerrel, energetikai önellátás majdani kiépítése, aranytartalék, stb.

    Talán kihagytam pontokat, de talán lényegtelen is, mivel Magyarországot Magyráellé tették, átalakítják királysággá, amelyen belül a zsidók teokratikus államot hoznak létre az Illuminati részeként.
    A fehér ember, a magyarság kiirtása befejeződik többféle módon, párhuzamosan más fehér fajokkal.
    - 2022. 07. 28. 21:45
    • Posta Imre
      >Alapok! - már 4 éve (újratöltve)

      Napi szinten kapok megkereséseket, aggódó, kérkedo jelzéseket, amelyekre meg kell felelni valamiképpen! Most nem foglalkozom azokkal a mendemondákkal, hogy a hozzám befutó jelzések szerint Pintér Sándor eltunt, mert úgy is hamarosan kiderül az igazság. Mindenesetre több, mint jelzésértéku, hogy nagy körülötte a hallgatás. Irodájában rendorök téblábolnak, de közben azt a hírt terjesztik, hogy Bécsben gyógykezelteti magát, miközben egyik ismerosöm látni vélte szemtol-szemben egyedül az utcán, barna nadrágban, borkabátban, testorség nélkül. A kínai piacról is gyanús hallgatásba burkolóztak az ottani beavatottak. Egy biztos! A közéletben nem szerepel, nem nyilatkozgat, nem tolja a FIDESZ szekerét. Gyanús. Ha kiderül, hogy esetleg már nincs a közszereplok, sem a maffiózók (sokszor a ketto egy és ugyanaz) társaságában, akkor itt rohamos léptekkel hullik szét a felépített légvár és megindulhat a maffia-háború (no persze ez még több tényezo függvénye). Ezt a felvezetot annak szántam, hogy elgondolkoztasson mindenkit, aki erre még képes!

      Akkor lássuk a lépéseket!
      1., A választásoknak semmi értelme olyan pártokkal, akik vezetosége maga a maffia és bizonyítottan bunözésbol, csalásból tartják fenn a rendszerüket, teszik tönkre az országot, irtják a nemzetet és hazaárulóként csakis halállal lakolhatnak eddigi tetteikért!
      2., Aki ezt nem érti és velük akar "megmérkozni", ott valami gond van, és ezt nem szabad szó nélkül hagyni.
      3., A Liszaboni Szerzodés csehek általi ratifikálás, amire talán még várni kell pár hónapot, megszünteti a nemzetállamok szuverenitását. A kormányok dönthetnek, de valójában Brüsszel és a zsidó-toke irányít, immár hivatalosan is.
      4., Ergo, a választásoknak csak szimbolikus jelentosége van, az nem más, mint parasztvakítás. Egyedüli értelme akkor lehet, ha a Parlamentet abban a pillanatban feloszlatjuk, amint ott többséghez jutunk, de erre ebben a ciklusban a jelenlegi feltételek mellett, sem az oda készülok egyéni ambícióinak ismeretében semmi esélye nincs.
      5., Meg kell támadni a Liszaboni és a Velseni Szezodést nemzetközi bíróság elott, mert annak aláírói, magyar részrol egy illegitim, bunözo testület volt.
      6., Ezzel egyidejuleg létrehozni az Ideiglenes Kormányt, amely átveszi a hatalmat és az azzal járó felelosséget és hozzá kezd a rendcsináláshoz.
      7., A zsidó betelepítés és a legkülönbféle buncselekmények nyilvánosságra hozásával a jelenlegi, idegen érdekeket szolgáló kormány és vele együtt az "ellenzéket" is, akik egy követ fújnak a hazaárulókkal, olyan helyzetbe kell hozni, hogy csak a lemondás mellett dönthessenek.
      8., A nemzet szervezését, a rend fenntartást fokozatosan az ideiglenes Kormány veszi át. Mindenképpen el kell kerülnünk a polgárháborús helyzet kitörését, anarchiát.
      9., Az EU -ból és a NATO-ból azonnal kilépünk és újra tárgyaljuk az eddigi keretszerzodéseket, újraértékeljük nemzetközi helyzetünket, viszonyrendszerünket, nemzetstratégiánkat.
      10., A bankrendszer teljes köru felülvizsgálatát, a fehérgalléros bankár-bunözoi kör felszámolása, bankok elszámoltatása, kitiltása azonnal hatályba lép.
      11., A nemzeti fegyveres eroket újraszervezzük, kiképzés megindul és a határzárat csak akkor oldjuk fel, amikor már az ország szuverenitása nincs veszélyben, illetve a belso bunözoi, hazaáruló köröket felszámoltuk.
      12., Teljes monitorozása a közigazgatásnak, politikai-gazdasági köröknek. Jogi erkölcsi elszámoltatás! A törvényesség visszaállítása, a Szent Korona jogrendjének visszaállítása.Nyilván tudjátok, hogy Magyarország, katonai felvonulási területté vált. NATO logisztikai bázisokat építettek itt, a zsidók betelepítésének és egy új zsidó-land megvédésének zálogaként. Nem jöhet itt létre egy törvényeket nem tisztelo, felsobbrenduségük, gogjük tudatában cselekvo agresszív és másokat elnyomó, kizsákmányoló Izrael-típusú állam! Nem is lesz! A rendszerváltás küszöbén állunk, de ide nem pártoskodás segít majd bennünket át, és nem is a gyáva megalkuvás, hanem a precíz, pontos , határozott cselekvés. Nem várhatunk a lemaradókra, mert mindarra, amit most leírtam, kevés maradt, de hamarosan felpöröghet az óra, ha a hazaárulók szép sorjában a kardjukba dolnek, vagy egymásnak feszülve darálják le magukat. Ezt gondoljátok át!

      postaimre - 2013. augusztus 06. 14:33 · <a href="http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=4792#comments">18 hozz�sz�l�s</a> · 7348 megnyitás ·http://magyarnemzetikormany.com/pi-kl...2c_start=0
      - 2022. 07. 29. 07:52
      • S
        Igen.
        Ha ebben a szimulációban egyáltalán lenne még értelme valaminek és ha ez Magyráelre vonatkozna, akkor egy hatalomátvétel után parazita mentesíteni az országot, maradna pár millió ember, bankmentesítés, a börzsönyi arany kibányászásából a védelmi rendszer, MI kiépítése, a mezőgazdaság adómentesítése, a pénz helyett cserekereskedelmi rendszer kiépítése ez egyébként mindig is működött, nem újdonság, a mezőgazdaságba az ererdeti termőfajták, tenyészetek visszaállítása, geotermikus alapú fűtéshálózat kiépítése, hiszen forró víz van az egész Kárpát-medence alatt, stb.
        Én pár év alatt egyszemélyi felelősséggel megoldanám hogy Magyarországon ne éljenek paraziták, bele se nyúljanak az országba, igaz, megkérdezném az embereket a parazitátlanítás után hogy kibírják-e azt ami a banktalanítás és egyebek következményei, ha egyáltalán meg tudjuk védeni a börzsönyi arany révén lézerhálózattal, stb. Magyarország védelmét.
        Mindegy, ez úgyis értelmetlen variáció egy témára, mivel ha ezt sikerülne is megvalósítani, mert sikerülhetne, akkor sem lehet megváltoztatni az egész operációs rendszert.
        Egy idevágó, a szimulációhoz kapcsolható levezetést mond a Roland a videóban végre, habár vannak benne hibák és hiányosságok, de nagyjából jól mondja, 70 százalékban (nem hosszú, az első tíz perc talán ami érdemleges): 
        https://www.youtube.com/watch?v=2ogtE...ogtEvM9Iio
        Nem a zsidók vagy az Illuminati miatt értelmetlen gerillaharcot folytatni - habár tegye aki teheti én azt kívánom -, nem miattuk, ez az egész szimuláció, nevezzük köznapi nyelven földi életnek velejéig romlottságra és a halálra, szenvedésrendszerre épül, amiben a látványvilágon kívül semmi jó nincs, a mi jónak tűnik az rászoktatás arra amitől szenvednek az emberek. Az egész élet szenvedélybetegség, halálos. Az élet szeretetétől az alkoholfogyasztáson át, a munkamánián keresztül a hedonizmusokig mind-mind szenvedtetésbe visz bele, csak addig jó a hatása amíg függővé nem válik valaki. Az életfüggőség a legerősebb kábítószer.
        Természetesen az önzetlen szeretet itt is jó, de azt a kevés nem kolónialélek ismeri és adja, no meg ez nem a szimuláció része, ezt a lélek hozza magával, tehát a szimuláció nihilizációja nem szünteti meg a lelkeket, azokat a lelkeket sem, akik önzetlen szeretetre képesek és Kint ugyanúgy adják egymásnak mint Lent.
        - 2022. 07. 29. 13:01
  • S
    Azonnali hatállyal...

    IMRE!

    Ez a kiáltvány ma azt a plakátot(talán Uitz Béla?) láttatja velem, ahol az ököl lesújt, és igazságot tesz. A hatása olyan, mint a becsapódó meteorit. A szavak mások. De erősek.

    A "Munkásököl vasököl, oda üt ahova köll". Persze ebből a jelmondatból most a "munkás" ERŐ ébresztése a legkevesebb.

    Az "Alapok" Újraalapozásra szorulnak. De olvasás közben éreztem, hogy még semmi sincs veszve. Pislákol ugyan a mécses, de gyúlékony környezetben képes tűzet okozni. 12... ???
    - 2022. 07. 29. 08:26
  • V
    Mostanában sokat hallunk a Honvédelmi Minisztérium Várba költözéséről. Mi lesz a Hadtörténeti Múzeum sorsa?
    A Várba költözésről jut eszembe, már van ott Országház utca is.

    ‘Anjou Rezidencia’
    Budapest I. Országház utca

    https://4narchitects.hu/anjou-reziden...tarsashaz/
    - 2022. 07. 29. 09:36
    • Posta Imre
      Annyira látványos -tusványos-susványos ez a visszakirályosításosdi, de hol itt az "alkotmányosság"? Ja, a népek nem is szavaznak már régen semmilyen programra, csak melyik pofát nem akarják látni...és hát ez azért már cikinek sem mondható..., de jól van ez így. Ez egy elmeroggyant gerinctelen húgyogyó buzitanyává lett csürhetanya, az ismerősöm szerint.
      - 2022. 07. 29. 09:51
      • S
        És "ismerősöd", mit mond a "magyar szigetről? Átokházából lett Ásotthalom...

        INDUL A 19. MAGYAR SZIGET!
        https://www.youtube.com/watch?v=oSkNwTSGegY

        TORO és kinek küzdelem, kinek győzelem és ki a bika?

        Én a bikának szurkolok.
        - 2022. 07. 29. 10:20
      • S
        Az "ismerősöd" már megint tökéletesen definiált.
        - 2022. 07. 29. 13:20
  • V
    Von der Leyen: Ez az egyetlen módja annak, hogy megvédjük a magyar állampolgárokat
    https://24.hu/kulfold/2022/07/28/eu-g...megvedese/
    - 2022. 07. 29. 19:51
    • S
      Természetesen a zsidó EU a magyar gáztartalékokat fogja lenyúlni, ez a zsidó nő erről beszélt tkp.
      - 2022. 07. 29. 21:06
      • V
        Igen, ha az itteni zsidók hagyják.
        - 2022. 07. 30. 08:44
        • S
          Igaz. Ez zsidó belháború. A szenvedtetés nagyobbik részét meg a nem zsidókra hárítják át.
          - 2022. 07. 30. 12:02

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése