Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (de ezeket már törölték) ...


Posta Imre felújított központi oldala (https://imre.club), sorrendben az elsõ 4 archívált oldal, a jelenlegi aktív (ez itt) valamint Lica weboldala...
Összes cikk kilistázása                                   Összes cikk kilistázása
s_reggel.gif (7 KB)                                               s_olvastad.gif (1 KB)
 összes HÍR                                 összes CIKK

Cikkek

Posta Imre: A józan paraszt és a világ

Hol volt, hol nem, volt egy szer. Egy szer egy. Ma sincs több: egy szerre egy, haj út. Az õr ült. Haj állt, s ki kajabált mára, tegnap düddõ lett. Tudsz kõ vetni? Hát aratni tudsz-é? Tucc-tucc, szól a kor, rivalda- köri ökör. Érezd a ritmust! Szorít most? Szar itt most? Ki szertelen szór szírre szõrt, hírtelen szûrt, szárt nem szív. Komák, héber kómában a dizájner drog! A politika mér eget. Ember lepereg a homokos orrán. A beteg világ rettegi a gyógy-szerelõt.

Nincs határ, de zár kerül rá, s ki megesett már nem vár ondóst: adós sorba szül. Züllõ, hüllõ korba õszülõ fõ már nem kerül sorra. Téboly járja be Európát. A világ egész szennye fel, szintre jön, õ szinte könny õ! Kontinens mozdul, vagy merev halál. Érzi a padka kõ, ha jõ dagály s apad a szó, hol aratni kél halál. Élet válik ágytól és asztaltól. Aszalt elme harangzúgásra rest. Csillagpejkó szilaj derest ül a beste, apóka lépsz istent játszva, vágtat sûrû idõn át a tér-háló álca. Egyetlen viasz-nélküli gyertya visz vigaszt, riasztva gazt, tudást fakaszt. Vadul tiport bélés tör lábat s pálcát. Kés nem marad vértelen, bûn torlatlan, szenny hordatlan. Az ember gondatlan. Gondolatlan tort ül most hízott hája fölött gondtalan. Ölre ment szellem, lelket gyötör. Életre tör, ki élre törve él. Ki törve él kitörve, tõrbe csalni tõrét hasztalan. A körforgás igaz, a szív vigasztalan.

postaimre 2015

Posta Imre 2022.08.06 1998 olvasás 47 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

47 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • A
    anzsi a macska hala
    Most van az a rész a meséből, hogy folyik a nyakába a ganyé a táltos csikóról.
    Üdvözlet Pap Gábornak is
    - 2022. 08. 06. 20:53
    • Posta Imre
      Csak nehogy egy tál lencsét fosson az a csikló! Volt már ilyen csiklus.
      - 2022. 08. 07. 08:53
    • S
      Pap Gábor szerint nincs több világegyetem, csak ez az egy, mert szerinte marhaság hogy több van. Hát akkor neki legyen ez az egy. De akkor mi lesz a három az egybennel? Mert ha egy egyébként kiváló néprajzkutató kijelenti hogy a fizika szerint mi van,  akkor biztos hogy egy hithű cölibátyus katolikás paptól is el kellene fogadni hogy hogyan kell szeretkezni. Hol is van a kaptafa? Az égig érő fának hetedik mennyországában? Vagy az Ober-Ennsen túl? Kapta fát. Kitől kapta ha maradna nála?
      - 2022. 08. 07. 11:00
      • szabir
        Gabi ba kamus; 1 kereszkenyseg kamu + korona hokuszpok; 2 Fomenkot sose emlegette csak Illignek azt a szerencsetlen ''300'' evet; ami lepkefing Fomihoz kepest [ujabban meg egy interjuban azzal a poszhevel megitn emlegetni; en csinaltam egy videot felteve a kerdest de kussolnak mint a szar a fube]- https://www.youtube.com/watch?v=1ACW_...anSilvanus
        - 2022. 08. 07. 15:08
    • A
      anzsi a macska hala
      Pap Gáborral kapcsolatban nem is a válaszokat, hanem a kérdéseket a témákat tartom fontosnak. Tisztelem az értékrendjét, és az elkötelezettségét.
      - 2022. 08. 07. 12:58
      • S
        Igen, legalább van valamilyen értékrendje. Ez ritka manapság. De ha két embernek más-más értékrendje van, azt vagy kölcsönösen elfogadják és ez rendben van, vagy értelmetlen vita, vagy még vita se kezdődik. Pap Gábor értékrendjével nem értek sok mindenben egyet, az enyémtől a kolóniahite, kolóniaistenhite távol áll, de hatalmas munkát végzett a magyar néprajzban, ami megbecsülendő.
        - 2022. 08. 07. 13:22
      • Posta Imre
        Pap Gábor államilag futtatott szakember. Első feleség is Sára, vagy Rebeka volt, ha lehet hinni a kalendáriumnak.  Nem érti, nem is akarja fogni a "politikát"...így a "kereszténysége", mint érték, önmagában való, de legalább van. Nincs ezzel baj.
        - 2022. 08. 07. 18:52
        • S
          Igen, ő az influenszerek egyik kiképzője, meg lehet figyelni, hogy akik az ő keze alatt lettek gondolati beültetők, mind elszólják magukat azzal, hogy, idézem:
          "Nem tudom érthető-e?"
          A hányás tőlük laposkúszásban sugárirányt követve közelít amikor meghallom ugyanezt Paptól, Szántaitól, dr. Vargától í ták dálse. Aztán van egy másik ügynökképzős csoport, ahol egy kérdőszó az előadásaikban előfordul, nem kijelentő módban, hanem inkább kérdőmódban. Mondat közben, mondatok után, mint az izé vagy a badd meg. A szó, amitől mint említettem laposkúszásban a hányás kerülget:
          "Jó?"
          Ezt mondják pont ott ahova nem illik, önálló mondatként. Persze ez náluk egy fejezet lezárása, gondolom én.
          Valamelyik nap beszélgettem egy jó ismerősömmel, és azt mondtam neki, hogy mutasson már be egy Varga vezetéknevűnek aki nem zsidó, én a hetven évem alatt nem találkoztam ilyennel. Erre nem várt választ mondott: Rendben, de én meg mutassam be olyan Pap nevűnek, aki nem az.
          De egyébként a Pap Gábor is kollektív tudatista, ahogyan minden kolónialélek az.
          De jó hogy megerősítettél, a nejéről stb. nem tudtam, nem volt váratlan.
          - 2022. 08. 07. 23:16
          • Posta Imre
            Teremtés könyvében úgy forgatják a szót, hogy Isten látta...ez jó! Jó a lópaszt és még csak nem is teremtés, de majd csak rávillan némelyek agyhulláma az aratáskor erre.Történetesen van Pap ismerősöm, akik egész biztosan nem azok. Minap voltak nálunk vendégségben, vagy inkább katasztrófaturizmusban részesülve. Kollégák voltunk egy időben. A nő férje velem korú volt, két éve hirtelen szívhalál végzett vele. Tőle vettem a fát éveken keresztül. Nem jó biznisz hozzám közel állni. Ezért sem tartok szoros kapcsolatos sok éve senkivel. Nem keresek senkit, még a testvéremre sem tukmálódom...csak munka ügyben tartok viszonyt, vagy éppen, ha valaki, akivel már olyan nexusba keveredtünk (volt paciens pl.) ezen a platformon és nem jelentkezik hosszútávon, akkor rákérdezek. Páran már eltűntek a kommentelők közül is furcsa halál okán. Varga ismerősöm is van 3. Ők is kivételek, bár az egyikük sváb. Egyesek szerint a Posta is zsidó felvett név. Akár lehet is, bár a nagyapámat is így hívták, akiről megvan a munkás igazolványa, mert a családban mindenki a földet túrta napszámban. Ez a modus vivendi nálam mai is tetten érhető. 10 éve körül elvitt egy ismerősöm látatlanba egy szabadkőműveshez. Nem kertelt, dőlt belőle a szó. Már az apja is az volt, ő meg bizniszelt mindennel és mindenkivel. Állítólag az izraeli Nagya Fal mintapéldányai is nála készült és már egy ideje a "nemzeti oldal" volt a főbiznisze, mint médiás. Felesége fullzsidó és magyar nótákat énekelt. Azzal dicsekedett, ő képezte ki, készítette föl több mogyoró megmondó embert. Ő mondta, hogy a "Koppány bosszúja" fedőnév alatt indult a rendszarnemváltás előtt már egy program, ahol ráállították erre a Szentkoronás és spiri témára pár embert, hogy tereljék a népet a "népnemzeti vonulat" felé, folklórosan. Ebből nőtte ki magát "szellemileg" a jóbik is...a Kurultáj, MSZ...és Pap Gábor neve is elhangzott, mint a program potentátja. Folytassam még? Persze velem fekete lyukra futott, de aztán ment még a kavarás, mert más benyalta, aztán csinálták a fesztivált és ment a vita a pénzekről....

            Egyébként meg, kit, hogy hívnak, nincs jelentősége. A hatóság majd eldönti!

            Adminisztrációs hiba miatt megváltoztatták egy magyar család vezetéknevét
            https://24.hu/belfold/2022/08/08/admi...ar-csalad/
            - 2022. 08. 08. 07:30
            • S
              A sötétség hamarabb volt mint a zsidók qurvaistene, aki azt hazudja önmagáról hogy teremtett. A sötétséget nem ő teremtette, akkor miről is beszélünk? Hol az EREDŐ???
              - 2022. 08. 08. 12:53
            • S
              Köszönöm, legalább tudok példát mondani hogy van közülük nem zsidó. Persze gondoltam hogy a nagy számok törvénye szerint csak vannak Vargák, Papok néhányan akik nem zsidrákok.
              A Posta vezetéknév az 1790-es évektől nem volt felvett név 1932-ig minden bizonyossággal, ezt forrásokból meg lehet tudni, most hogy mondtad megnéztem, nem csak a zsidó adatbázist, egyikben sincs a Posta név felvett névként. A zsidók sosem voltak földmívesek, ez is kizáró. A karakterisztikád is kizáró. Inkább ha van, kun, jász keveredés lehet benned, de az a magyarral rokon nép mindkettő. A lényeg meg hogy nem vagy parazita semmi módon.
              Ennyi.
              - 2022. 08. 08. 13:01
            • S
              Én se nagyon tartok kapcsolatokat senkivel ha egy mód van rá, bár általában nem hasonló okok miatt mint Te, hanem nincs is a legtöbb emberrel értelme kapcsolatot tartani, amikor előre tudod hogy mit fog válaszolni bármit kérdezel.
              - 2022. 08. 08. 13:05
  • L
    Imre! Ebben minden benne van.
    - 2022. 08. 06. 21:56
    • Posta Imre
      Livia, igen, s nem egyszerre, mert ez van mindenben, merre nem jár a madár se repül ő. Az "anomália" lesz a következő leggyakoribb szó a googléban.
      - 2022. 08. 07. 08:56
  • D


    Dalriada- HÍRHOZÓ (2012)

    Dalszöveg:

    Közönynek, bűnnek tengerén
    Haló fajta, lobbanó remény
    Menedéket nem kívánok
    és nem hajt már a vér

    Vele még nem elég az áldozat
    Szeme ég, feledék ma álmokat
    Tavaszra nyár jő, nyárra tél
    s ébred majd a vér

    Gyilkos ősök beteg gyermeke
    Sárral élő korcsok éneke
    Hálátlan-hazátlan szavát ha éneklik a fák
    Elhal minden mi hív, igaz
    Burjánzik a dudva, nő a gaz
    Hazám lesz akkor is, ha fáj, ha nem jő többé nyár

    Tűnő por, elmúlt kor, egy jobb világ nevelte ember
    Úgy élt lám, mint a gyermek
    Aki gyávának lenni nem mer
    Úgy dobta oda életét
    Mint akinek minden mindegy már
    Értünk, kései maradékért
    Vállalta, mi jő, mi vár

    Míg velem a csengő szó
    Jó anyámtól útravaló
    Míg értem a föld dalát
    Addig nem félem az éjszakát
    Nem árthat, nem üldözhet el
    Dalomra lesz, aki majd felel
    Míg velem a szóló szó
    Lesz majd mindig hírhozó...
    - 2022. 08. 07. 10:31
  • H
    Zuhanok lefelé
    és
    zuhan föl a föld.
    Találkozunk félúton.
    Testem hangtalan kacag.
    Nincs már bennem bűn.
    És nincs már bennem harag.
    - 2022. 08. 07. 10:42
    • S
      A fél útonról jut eszembe, egy barátom küldött nekem egy zenei videjót, hogy néha nem csak a sci-fik hordoznak magukban információkat a zsidók kolóniaistenétől nekik a Kinti világról - aztán nem sokat értenek belőle - hanem zenei vedejókban is, amiket én egyáltalán nem nézek, mivel a zene mondhatni sohasem érintett meg, csak néha újabban, a nagyon szomorúak, ahogy öregszem és elhunytak ebből a pokolból a Szeretteim.
      A zene és szám címe:
      The Black Eyed Peas - Meet Me Halfway
      https://youtu.be/I7HahVwYpwo
      Meg lehet találni benne a Kintre a választ. Egy kis töredékválaszt.
      - 2022. 08. 07. 11:12
  • Posta Imre
    Így járnak az árulók!

    Júdás:
    Nagy ég ez Õ volt, Õt vitték vérben ott,
    És én leszek majd ezért is az átkozott!
    Oly sebzett volt és kegyetlenül meggyötört,
    Egy ember az, tudom, de nekem mégis több,
    Bár úgy is tudná javamra a menthetõt..
    Kértem, óvtam Õt!
    Védtem, óvtam Õt!

    Pap:
    Hagyd már a gyónást! Felejts el mindent!
    Miért érzel miatta bûntudatot?
    Pap 2:
    Látod a nép is ellene fordult,
    Te jó lóra tettél, lásd igazad volt!

    Kajafás:
    Nagyszerû tetted majd megmenti Izraelt
    Meglásd az utókor feljegyzi még!
    Mellékes szempont, hogy fizettünk érte
    Csinos kis összeg a Júdás-csókért!

    Júdás:
    Krisztus!
    Tudom nem hallhatsz,
    Lásd úgy történt minden ahogy Te akartad!
    Krisztus!
    Eladtam népem, és kegyetlen sorsa lesz gyilkosodnak!
    Ártatlan véreddel mocskolnak majd,
    Sárban és mocsokban vonszolnak majd,
    Sárban és vérben vergõdöm majd,
    Sárban és mocsokban vergõdöm, vergõdöm, vergõdöm majd!

    Én, hogy szeressem õt, mond!
    Oly nehéz róla szólnom!
    Ember õ, miért lenne más?
    És nem király, hisz épp olyan, mint bárki más.
    Tudom, de miért rémíszt úgy ha halott lesz és hideg...?
    Mond, szeret-e? És hagy-e élni majd!?
    Gondol-e majd rám?

    Az elmém oly sötét most!

    Istenem! Undorodom!

    Eszköz voltam, és Te tudtad ezt!
    Óh Istenem!
    Megtudom-e valaha, miért engem választottál?
    Krisztus!
    Te vagy a gyilkosom! Te vagy a gyilkosom! Gyilkos vagy!
    Gyilkos!
    Gyilkos!
    Gyilkos!

    Tömeg:
    Szép volt Júdás...
    Jó éjt Júdás...
    Szép volt Júdás...
    Jó éjt Júdás...
    Szép volt Júdás...
    Jó éjt Júdás...
    - 2022. 08. 07. 11:47
    • S
      Az árulókat azok is kivégezték, akiknek az árulók szolgáltatták az információkat. Legalább is a legtöbb esetben. De sohasem bíztak meg bennük, hiszen megvásárolhatók.
      - 2022. 08. 07. 13:25
      • Posta Imre
        A Mester és Maragrétában Bulgakov úgy alakítja a szcenáriót, hogy Pilátus öleti meg Júdást, mert áruló és a nép szintén az, ezt Pilátus pontosan érti. A népet nem ölethette meg, azt csak folyamatosan aprítani lehet, mint a sövényt...ezen felfogás szerint.
        - 2022. 08. 07. 14:54
        • S
          Olvastam Bulgakovot, nagyon jó gondolatvezetés. Merezskovszkij munkáival, példul a trilógiájával párhuzamos, talán jobb is annál. 

          Egyébként ez a Jézus és árulás kérdése jellemzően több mint az egész újzsidó biblia.
          Miért is?
          Jézus maradt volna egy a sok önjelölt próféta közt, akit még Josephus Flavius sem említ meg. Utólagos betoldásnak mondják Jehoshua említését nála. Persze nem maradhatott az, mert a kolóniaisten lelke testesült meg benne mint hologram, így aztán ami meg volt írva, az beteljesült.

          Mondá Jézus:
          Márk 14:21 Pontosan az történik majd az Emberfiával, amit előre megírtak róla. De szörnyű lesz annak, aki elárulja őt! Jobb lett volna annak az embernek, ha meg sem született volna!”
          Szóval meg vala írva, tehát a szabad vakarat még Jézusnál is bexart mint cigánygyerek az anyja levesén ülve.

          És itt jön ami nélkül nincs kereszténység, nincs zsidó világuralmi beteljesedés:
          Márk 14:18 és amikor asztalhoz telepedtek és ettek, ezt mondta Jézus: "Bizony, mondom néktek, közületek egy, aki együtt eszik velem, el fog árulni engem."

          Na szóval, az egész Neo előtti kolóniaistennel való szövetségben két bukta lehetett volna:
          1/ nem árulja el senki Jézust,
          2/ elárulja, de Quintus Pontius Pilótás nem ítéli zsidó nyomás (lehetséges lázadás) ellenére halálra.
          Akkor most mi a szerepe és fontossága Júdásnak? Egy Időóta Idióta Iskariota Alfaiota Judásnak? Jehoshua volt az alfaomega, Júdás volt az alfaiota. Az LGT meg a gammaGT.
          Egy árulásra épül a zsidó világhatalom teljes kiépülése.

          A szimuláció kápós frissítései:
          Mózes az 1.0 - kiválasztottság
          Jézus 2.0 - világuralom előkészítése
          Mohamed 3.0 - világuralom beteljesítése
          Neo (NEOM) 4.0 - a szimuláció szentesítése.

          Mire épül amit Jézusról állítanak?
          Egy árulóra. Jellemző, ez mindent elmond.


          Vergilius Aeneisében: Timeo Danaos et dona ferentes – Félek a görögöktől, még ha ajándékot hoznak is.
          Mi a tanúság és tanulság a zsidók újszövetségéből?
          Ne bízz a zsidóban, mert akkor is elárul ha úgy tesz mintha szeretne.
          Ich leide, mondja a műveletlen eszkimó Kenyában egy japánnak.
          - 2022. 08. 08. 00:21
  • G
    Egyszer volt egy öreg székely, akinek az egyik nap, elszökött az egyetlen lova.
    Este átmentek a szomszédok és mondták neki: Hát bizony ez elég nagy baj, szerencsétlenség!
    "Nem tudom, talán", mondta az öreg székely.
    Néhány nap múlva visszajött a ló, sőt hozott magával öt vagy hat kóborló gazdátlan lovat.
    Este átmentek a szomszédok és mondták: Micsoda váratlan jó szerencse!
    "Nem tudom, talán", mondta az öreg székely.
    Másnap az öreg székely fia felült az egyik kóbor ló hátára, hogy lovagoljon rajta, de leesett és kitörte a lábát.
    Este átmentek a szomszédok és mondták: Ez nagyon nagy baj, szerencsétlenség!
    "Nem tudom, talán", mondta az öreg székely.
    Néhány napra rá, jött a sorozó bizottság az öreg székelyhez, hogy elvigyék a fiát katonának. Mivel a fia lába törött volt, nem vitték el a háborúba.
    Este átmentek a szomszédok és ujjongtak: micsoda váratlan áldás, jó szerencse!
    .... nem tudom....aki nem hiszi járjon ............

    Természetesnek vesszük, és csodáljuk az égbe nyúló csodálatos hegycsúcsokat, kiemelkedéseket. Közben látszólag észre se vesszük, vagy nem akarjuk észre venni, a hasonló méretű, de ellentétes irányú völgyeket, szakadékokat.
    Amint a Jó nem létezhet, ha vele szemben nem áll a rossz. A fény se létezhet, ha mögötte nincs a sötétség.A feldobott pénznek sincs fej, ha a másik oldalon nincs írás.

    A Létezésnek se lenne értelme, ha vele szemben nem lenne ott a "nem létezés", a halál.
    Az Életünk viszont azért értékes és végtelenül egyedül álló, bármilyen körülmények között is, mert ez a gyors átmenet a két véglet között, az Élet az "egyetlen" ami valóban a mienk...............
    (alan watts után)
    - 2022. 08. 07. 14:29
    • H
      A kis veréb nagyon fázik télen.<br />Ugrál az úton, arra megy egy lovaskocsi és a ló leszarja.<br />A kis veréb elkezd boldogan ugrálni a friss, jó meleg lószarban, amikor arra megy a macska, észreveszi az ugrabugráló kisverebet, kikapja a lószarból és hamm: megeszi.<br />Mi a tanulság?<br />1. Nem mindig az tesz veled rosszat, aki leszar.<br />2. Nem mindig az tesz veled jót, aki kihúz a szarból.
      - 2022. 08. 07. 14:53
    • H
      A második világháborúban Magyarország hadat üzent az USA-nak. Magyarország nagykövete<br />bement a washingtoni külügyminisztériumba, majd átadta a hadüzenetet. Ezután a következő beszélgetés zajlott le:<br />USA külügyminiszter:<br />− Mi az önök államformája?<br />Magyar nagykövet:<br />− Királyság.<br />− És ki a királyuk?<br />− Nincs királyunk, hanem kormányzónk van.<br />− Ki a kormányzó?<br />− Vitéz Horthy Miklós tengernagy.<br />− És van önöknek tengerük?<br />− Az nincs.<br />− Értem. Van az USA-val szemben területi követelésük?<br />− Nincs.<br />− Van valamilyen országgal szemben területi követelésük?<br />− Igen. Ausztriával, Csehszlovákiával, Romániával…<br />− Értem. És azokkal szemben is hadat viselnek?<br />− Nem, ők a szövetségeseink. <br /><br />Azt hiszem a mai napig nem lett több eszünk.
      - 2022. 08. 07. 14:58
      • S
        Naggyon jó mindkét anekdotád.
        A lócitromos verébbecsinált macskamódra, ez kellene a japánoknak szusi helyett.  Szusi helyett husi.
        Azért nem volt Hortyogó tengernagy mert nem volt tengere - noli me tengere -, ezért volt ellene, így lett ellentengernagy.
        - 2022. 08. 08. 00:58
    • A
      anzsi a macska hala
      A porszemnyi emberi nézőpontunkkal sosem tudhatjuk mi miért történik a világunkban. Ha elpusztítjuk a gonoszt, vele együtt elpusztul az egész világ.
      - 2022. 08. 07. 16:27
  • G
    Hess,

    Van még egy tanulság a végére!

    Ha már kis szürke veréb vagy, le is szartak, de langyos a környezet, akkor: Eszedbe ne jusson ugrálni!
    - 2022. 08. 07. 15:04
  • M
    nem feltétlenül biztos hogy judás lett volna árulo bár valoszinüleg valaki ki judással értett egyett---persze az egész nagyon büzlik hogy igazság van elkendözve mesékkel----zsidok szeretik átháritani bünüket másra
    - 2022. 08. 07. 15:32
    • S
      Nem kell ezt túlmisztifikálni.
      Jézus egy marha nagy botrányt csinált a templomban, szétverte az árusokat portékáit, lehordta mindennek a papokat és a farizeusokat meszelt sírnak nevezve őket.
      Ennek a töredékéért is hallál járt volna, csak nem merték nyilvánosan ott elfogni, az őt követő tömeg miatt.
      Ezután már csak idő kérdés volt, hogy mikor kapják el, nem lehetett megúszni, halálos ellenségeket szerzett a legfelsőbb körből.
      Pilátus római létére többször megakarta menteni Jézust és ő is csak nézte, hogy a papi vezetők mennyire eltökélten elakarják veszejteni.
      Júdás, hogy valóban áruló volt e, vagy csak a kor balekja akit rendesen megvezettek jó kérdés de valószínű, hogy  csak Jézus gyorsabb elfogásba játszott szerepet...
      Jézus ott rámutatott a papok a kereskedők és a tömeg képmutatására, a templomból üzletet, egy cirkuszt csináltak marha nagy képmutatásban, Istentelenségben.
      Ezekből a mai világban sincs hiány. :)
      - 2022. 08. 08. 00:11
      • H
        Tőlem eléggé távol állnak a vallások - hogy finoman fogalmazzak -, de mivel a kereszténység annyira meghatározó még mindig itt nálunk (is), ezért foglalkozom vele, amennyire csak lehet: érintőlegesen.<br />Lévén, hogy a Biblia - és itt most csak az Új-Testamentumra gondolok - egy emberi kompiláció (önkényes összeválogatás), ezért sok kérdést indukál vele kapcsolatban.<br />Jézus zsidó volt-e egyáltalán?<br />Az Új-Testamentum legelső mondata, hogy Jézus "Dávid házából" származik. Ergo: zsidó. Hogy hogyan és miként, ez nincs kidolgozva.<br />A terület, ahonnan jön, egyáltalán nem zsidó, a Károli fordításban van egy mondat, hogy a közeli dombon "disznó-nyáj" (sic!!) van. A zsidók ugye nem esznek disznót. Nem sorolom, mert ott van az öreg Badiny-Jós, aki ezt részletesen kimunkálta.<br />Szerintem Jézus nem volt zsidó.<br />És nagyon úgy néz ki, hogy ezt az őt elítélők is pontosan tudták.<br />A nagyobb baj a tanításaival van. <br />Amelyek egy része elfogadható, más része szinte elszívja az ember, egy közösség minden életerejét.<br />Legelső téves tanítása - tulajdonképpen egy modernkori hippi-tanítás -, hogy "szeresd ellenségedet és ha megdobnak kővel dobd vissza kenyérrel, valamint ha pofon vágnak tartsd oda a másik orcádat is."<br />Szó sincs róla:<br />- az ellenséget gyűlölni kell és ki kell irtani az írmagját is, különben ő teszi ezt veled, ha hagyod,<br />- ha megdobnak kővel, akkor dobj vissza egy sziklát, ha sziklát dobnak rád, akkor hajíts vissza egy hegyet,<br />- ha pofon vágnak, akkor duplán add vissza, de legjobb, ha agyonvered a pofozkodót!<br />Ez a helyes és logikus magatartás.<br />Megjegyzem a körülöttünk lévő összes nép - hiába keresztény - abszolút az előbbi helyes és logikus magatartást tanúsította - sajnos ellenünk, mert mi meg a Jézus-i utat követtük.<br />Nemcsak a gyáva, de a hülye balek embernek is finggal harangoznak. <br />Ezt a harangszót halljuk itt már több, mint 100 éve.
        - 2022. 08. 08. 09:24
        • Posta Imre
          Mert akkor a dolgok színlelt logikája szerint mostanra van a "jézusi" út és a "jujdejó-keresztlény" vallás és ez a kettő nem pászol.
          - 2022. 08. 08. 09:28
          • H
            Ezen logika mentén: igen.Csak hát a "Jézus"-i út is sok tekintetben - nem tudok szebben fogalmazni - balfaszságok sokasága. Addig volt jó nekünk, amíg nem ezen filozófia szerint éltük az életünket. Aztán jött a korabeli Kádár, azaz I. István és kitaposta belőlünk a józan "paraszti" (pusztai?)  észt. És 1241-ben meg is kaptuk a magunkat ezért - elfelejtve tökéletesen a pusztai harcmodort, amikor a tatárok ezzel jöttek velünk szemben. Megjegyzem ez ( a szekérvárba bezárkózás) is bizonyította, hogy aki védelemre rendezkedik be, azt irgalmatlanul elverik. És a történelem végig a mai napig igazolja ezt.
            - 2022. 08. 08. 10:36
            • Posta Imre
              A "krisztusi út" az igen kora és értelmetlen (értelmes ugyanis nincs) "halálba" vezet, miközben a többit nevezhetjük szánalmas és ugyancsak értelmetlen vergődésnek, ugyanolyan végzettel.
              - 2022. 08. 08. 10:50
              • A
                anzsi a macska hala
                A Krisztusi útnak nem a halála a vége. Olyan mint a vicc a poén nélkül nem ér semmit.
                - 2022. 08. 08. 11:02
                • Posta Imre
                  A "hahalt" idézhetetlen jelbe tevém, de ki akarmán itt feltámadni? Hány éves is a történet? Ha hihetünk nekik - pedig nem- 2022 éves . Bizonyos megfontolások egyezer évet ebből levesznek a helyszínt nem Jeruzsálemba, hanem Konstancinápolyba helyezik....satöbbi...
                  - 2022. 08. 08. 11:19
                  • S
                    Érdekes, hogy az emberek leragadnak pl zsidó volt nem volt zsidó, átírták a bibliát ezerszer, megtörtént de nem ott én nem azzal stb...
                    Megkísértette e a sátán háromszor, a sátán lenne valóban e világ fejedelme (anyag) minden neki adatott?
                    Az lenne a kiút amit Jézus mutatott?
                    Jézus valóban támasztott e fel halottat, űzött e ördögöket, mert ha akkor voltak most is vannak stb...
                    - 2022. 08. 08. 13:21
            • S
              az ellenséget gyűlölni kell és ki kell irtani az írmagját is, különben ő teszi ezt veled, ha hagyod
              Ez mind a két félre igaz, csak akkor gond ha a vesztő oldalon vagy?
              A török vagy napóleoni sereg ellen, hogy rendezkedsz be támadásra???
              Úgy fel pumpálték, hogy Kutuzov is hátrált kerülte az ütközetet ameddig csak lehetett.
              Mikor pedig megtörtént az ütközet egy marha nagy mészérlás volt bevolt terítve a mező ameddig csak a szem ellátott.
              - 2022. 08. 08. 13:07
              • Posta Imre
                Sinn, a "Kard" résznél írtam erről. Mi van, ha nem vagy képes gyűlölni? Nem erre vagy "idomítva", lelki passzusod nem rezonál rá. Ugyanakkor belátod, hogy bizonyos helyzetben már nem tehetsz mást...<br /><br />A Bhagavad Gitát annyiszor idéztem már nektek, mikor Krisna mondja Árjunának a csatatéren a sirámaira, hogy "ezek itt ugyan a rokonjaid mind, de már halottak. El van döntve. Ha nem te ölöd meg őket, akkor nem teljesíted spiri kötelességed...<br /><br />Szívem szerint hagynia kellene mindenkinek magát megöletni minden ellenállás nélkül, sőt már a gondolatra, hogy el akarják pusztítani mások, önmagát kellene eltökítse. Vége lenne hamar az itteni "játéknak".
                - 2022. 08. 08. 13:59
                • S
                  Árjuna vonakodott a harctól és kellett neki a bíztatás.
                  Krisna ott szekérhajtóként részt vett a harcban és rengeteg cselt trükköt bevetett egy rakás szemét húzást.
                  Mohácsnál, Don-kanyarnál nem jött be a trükközés.
                  Most az ukránokat ugyan úgy a mészárszék szerep jutott.
                  Nekünk meg ha addigra elfajul ,lehet egy pár gyengített atom.
                  - 2022. 08. 08. 16:21
        • S
          Ha Jézus nem lett volna zsidó nem ismerte volna ennyire a zsidók tóráját, stb., nem ment volna Jeruzsálembe pont, egy koszvadt kis nép szarházi vallására gyakorolni megújítást. Az egyiptomi hitvilág haldoklott már együtt Egyiptommal, tehát az Ozirisz kultuszt sem volt értelme önmagában megújítani.
          Jézus az ószövetségi próféták jövendölését emlegeti, hiába beszélik hogy ő mást tanított mint ami a bibliába lett átírva, kihagyva, Jézusnak tudnia kellett mint ahogyan ez mindenkoron így volt és tudhatta ha már istenfaxa volt itt hogy Atlantisz miért bukott el, tudnia kellett hogy nincs olyan hogy megváltani a lelkeket és nincs olyan hogy bűnös minden lélek, legfeljebb a kolónialelkekek azok, és nincs olyan hogy ne írják át pont a zsidók az ő tanításait a maguk javára. Ha ezt nem látta előre, nem volt az akinek mondta magát. Ha meg előre látta, akkor meg a zsidó isten megtestesülése volt és a zsidó világuralom előkészítője, és ez látszik bizonyosnak.
          Miért nem ment a buddhizmust vagy hinduizmust megújítani, de már vannak akik őt tekintik Buddhának, meg Visnunak, Brahmának, Sivának, na ez már az elmebetegség, mert összemossák az összes kolóniaistent egyetlen kolóniaistenné, de legyen, de akkor megint csak a szenvedtető egyetlen isten létezik és az a kolónialelkek istene, és ők lehet hogy bűnösök már születésük előtt és lehet hogy ők tudatában vannak hogy egyetlen tudat létezik az istenüké és az a kolektív kolóniatudat és ők abba olvadnak be haláluk után. Ez igaz is. De ez a 95-99 százalék lélekre igaz. Igaz is, és higgyék is az igazukat, csak ne hazudják a szeretetet. De hazudják. Hány keresztény gazember van? A 95-99 százalékuk azoknak is kolónialélek.
          Indiában Tamás, aki az apokrifek szerint Jézus ikertestvére volt, ő térített, úgy nézhetett ki ikerként mint Jézus, lehet hogy ő volt a feltámadott Jézus, elképzelhető az is.

          Az emberek egy fő dolog miatt, a magyarok két fő dolog miatt ágálnak Jézus zsidó mivoltát elfogadni.
          AZ EGYIK HOGY RAGASZKODNAK AHHOZ HOGY JÉZUS A SZERETET ISTENE VOLT.

          Azonban nincs se a gyűlöletnek, se a szeretetnek istene, ez zsidó skizofrénia, ha lenne, akkor is a skizofrén Jehowah az, mert egyszerre imádja önmagát mint szeretet, a nárcisztikus zsidó önimádat isteneként és egyszerre gyűlöli a nem zsidókat, a zsidók gyűlölködő isteneként Janus kétarcú istenségként. De az érzelmeknek nincs istene, ez baromság. Az hogy egy egy kolóniaistennek milyen érzelmi tulajdonságok tartoznak a lélekstruktúrájához, az más, de az nem azt jelenti hogy azt személyesítik meg kizárólag. Az összes kolóniaisten nem képes struktúrájánál fogva önmagán kívül mást szeretni, innentől gyűlöl másokat, ergo lehet a gyűlölet istene. De Jézus se váltotta meg a világot, mert akkor megszüntette volna a szenvedést, és nem a bides zsidó isten bűnös kategórizálásával lett volna megváltó, hogy a mennyország csak azoknak jár akik őt követik. Fárasztó hogy a hit erősebb mint az értelem.

          A magyarok, akik még maradtak annak, azok meg ki akarják sajátítani Jézust, ez is egyfajta kiválasztottság, és egyszerű magyaroktól sose hallottam, ez is valami zsidó bomlasztása a hívő magyaroknak, hogy a magyar is kiválasztott nép, és akkor ugyanott van mint a zsidók.

          KIBAXOTTUL FÁRASZTÓ EZ AZ EGÉSZ JUDEO-KERESZTÉNY-MUSZLIM HAZUGSÁGTENGER AMIT A ZSIDÓK MEG AZ ARABOK AGGATTAK A VILÁG NYAKÁRA. PARAZITÁK.
          ENNYI.
          - 2022. 08. 08. 12:49
          • S
            UGGYAN MÁR, HAGYJUK MÁR IBOLYKÁT ALUDNI...
            - 2022. 08. 08. 12:50
          • H
            Egyetértek. Különösen az utolsó mondatoddal, azt akár én is írhattam volna.<br />Alapvetően nem érdekel Jézus származása, inkább csak az ezzel (is) kapcsolatos ellentmondásokra utaltam. Ha nem lett volna zsidó, annál nagyobb baj, hogy ezzel a bandával viaskodott nem zsidó létére. Ha meg tényleg az volt, akkor ez belügy, semmi közünk hozzá.<br />Ami a mi "kiválasztottságunkat" illeti, szerintem bizony ki vagyunk választva: a leghülyébb legkatyvaszabb népnek az összes többi közül.<br />Egyetértek Imrével.<br />Itt csak egy napalmmal végzett komplett szőnyegbombázás segítene.<br />Amit a Halál 50 órájában a Charles Bronson által alakított amerikai őrnagy gondolt a háború utáni Németország "újjászervezéséről"....
            - 2022. 08. 08. 14:50
            • S
              Igazad van Hess, hogy a legátbaxszottabb nép volt és most már fogyóban lévén is legátbaxszottabb nép a magyar. Mindenki átbaxta és még maga ellen is dolgozott. De a történelemnek semmi jelentősége nincs, mert a szemét kolónialelkek határozzák meg mi történik, akkor is ha a sajátjaikból álló elit irányítja a csürhéjüket, és a nem kolónialelkeket meg a zsidók a qurva kolóniaistenük hite által próbálják KOLONIALIZÁLNI. Ennyi az emberiség története.
              - 2022. 08. 08. 20:16
  • R
    "Soros: "A legjobb projektem, ami Ukrajnában történik" Nyíltan beismerik: Ukrajna a Great Resetért és a teljes digitális átalakulásért küzd: https://www.wochenblick.at/great-rese...tal-umbau/
    - 2022. 08. 08. 11:09
  • R
    Hát igen, hol van itt a józan paraszti ész, már megint és mindig ugyanaz a téma: hogyan vágják el családok életét egy tollvonással? "a 10–12 ezer lakosú Győrszentiván határában 300–350 hektár jó minőségű mezőgazdasági területet sorolnak át a kormány kívánságára és 10 milliárd forintos támogatása mellett - írja a 24.hu. A napraforgó és a kukoricatáblák helyett különösen veszélyes ipari tevékenységhez szükséges létesítményeket engednek a területre, néhány száz méterre a lakóházaktól." https://www.napi.hu/magyar-vallalatok...57610.html
    - 2022. 08. 09. 11:15
  • R
    Tényleg, micsoda észérvek: nekünk hontalan magyaroknak, azaz a rabszolgáiknak mostmár nem is titkolják, valójában kinek is kedveznek ezek szennyek: "Pócs János: Jó, hogy nincsenek európai bérek Magyarországon, mert akkor kivonulnának a multik" https://alfahir.hu/2022/08/10/pocs_ja...berek_kata
    - 2022. 08. 11. 11:32
    • P
      Ez a Pócs-pöcs, akit a cikk írója az ország második számú gázszerelőjeként aposztrofált, egy ostoba seggarc! POnt olyan értelmes, mint a pénztáros Lőrinc! Ezek a gázszerelők már csak ilyenek, intellektuális hulladékok, ilyen baromarcok kellenek a Viktor király köreibe, hogy ezek mellet ő, nagyon okosnak hathasson!<br />Egyre biztosabban látszik, hogy a politikusok elmebetegek mind, ki csendes, ki hangos, de mind kertyós! <br />Arról miért nem beszélt -ez csak is egy költői kérdés-, hogy amennyiben itt is európai bérek lettek volna, soha nem kellet volna rezsicsökkentéssel hülyíteni a népeket, meg 13 havi nyögdíjjal. Mindenki meg tudta volna fizetni a rezsijét anélkül, hogy belerokkanjon és rászoruljon a nesze semmi, fogd meg jól adományra. Az ilyen hangoskodó ostobákat vajon miért nem dobálják meg mondjuk szarral? Az pont tükrözné a mély belső tartalmát!<img src="https://postaimre.euroweb4you.com/../../images/smiley/s_jaja.gif" alt="Hihihi" />
      - 2022. 08. 11. 21:47

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése