Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Királyságot akarnak az Orbán Viktort korábban Szent Istvánhoz hasonlító civilek

Milyen meglepetés, hogy erre nem is gondútam! NyugTASSatok mekk, hogy Keszi! Főispánság, kúria, vármegyék, nádor, kormányzó...de mi van a demokratikus hazudozásos szavazgattatással? Milyen "alkotmány"? Eh, gyerökök, ez a kovidos háborús tematika kihozza az em-berekbül a hülyeséget! Ja, hogy ez is volt a terv! A Honfoglalás 2000 Egyesület módosítaná az alaptörvényt.


„A fejlődés, biztonságunk, s a nemzeti összetartozás érdekében, az egymásra való figyelés és a gondoskodás megteremtése céljából meg kell változtatni a magyar Alkotmányt” – közölte az állami hírügynökség Országos Sajtószolgálatával a Honfoglalás 2000 Egyesület. A civil szervezet – közleménye szerint – kezdeményezi, hogy

a jövőben ne köztársasági, hanem királyság államformában működjön hazánk. Király nélküli királyság legyen Magyarország! Erre volt már példa történelmünkben, s több európai országban is kormányzó irányította hazáját.

A Honfoglalás 2000 Egyesület emlékeztet rá, a királyság I. István megkoronázásával jött létre, most pedig

egy hét-kilenctagú ismert, független, tekintélyes személyiségekből álló (pl. Korona) testület ellenőrizhetné az alkotmányos működést.

A civil szervezet szerint csak a napi politikától mentes széleskörű nemzeti összefogás révén, csak egy királyság keretében érhető el, hogy a magyarok összefogjanak, véget vessenek „az átkozott belharcnak”.

Isten óvja a Magyar Királyságot!

– zárta közleményét a Honfoglalás 2000 Egyesület, amely már korábban is érvelt azzal, hogy a történelem ismétli önmagát. Hét éve tette közzé, hogy Orbán Viktort, akinek eredményei önmagukért beszélnek, olyan nagyformátumú vezetőnek tartja, mint Szent Istvánt. Nobel-békedíjra is érdemesnek tartják a kormányfőt.
[url]https://www.startlap.hu/kiemelt-hirek/kiralysagot-akar-a-honfoglalas-2000-egyesulet/[/url]

Posta Imre 2022.08.22 2084 olvasás 54 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

54 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • Posta Imre
    Királyság kell ennek az országnak

    Ha a bohóc mondja, elhisszük. Favágóként és raktárosként is kereste a kenyerét korábban a székely határvédõ felmenõkkel bíró Mogács Dániel, aki úgy véli, a demokrácia csõdöt mondott Magyarországon. A Dumaszínház stand-uposa szerint nem maradt más hátra, egy királynak kellene újra megterítenie azt a bizonyos asztalt. Szerinte a mostani kétharmados felhatalmazás óriási lehetõség, hogy a sz..ból várat lehessen építeni.
    – A Comedy Central susogós medvéje, Brendon és a bábozás a családi hagyományok miatt kötõdik a nevéhez?
    – Erdélyi nagyszüleim a háborúban faluról falura menekültek az oroszok elõl, egészen Németországig, ahol 1945 után csináltak egy bábszínházat. Én nem akartam bábozni, de édesanyám biztatott, mert szerinte jó adottságaim vannak e téren. Én viszont nem kedveltem, inkább úgy voltam vele, ha már színpadra kell állni, nem szívesen bújok el egy paraván mögé. De az élet valahogy mindig elém sodorta a bábokat, így megbékéltem. Amikor Litkay Gergõ felkért a Susogós Mackók megrendezésére, szívesen elvállaltam. Bár sokan nem gondolnák, de a bábozás komoly munka. Nem mindegy, hogyan mozgat valaki egy bábot. Aki jól csinálja, az szinte életre kelti, és ezt a nézõk élvezik. Ha nem, akkor csak rángatózik egy baba, ez viszont nem köti le a figyelmet.
    A rendkívüli improvizácós készséggel megáldott Mogács Dánielt az MNO is letesztelte. Három, egymástól igen távol álló szót soroltunk fel neki, ebbõl kellett kitalálnia egy rövid mesét. Íme az eredmény.

    – Favágóként, ingatlanosként és raktárosként is kereste korábban a kenyerét. Nem állnak túl közel egymáshoz ezek a szakmák, hogyan lelt rájuk?
    – Úgy, hogy nem értek semmihez. A szüleim elküldtek dolgozni. A II. kerületben akad rendesen aprítani való fa, így beálltam. Dolgoztam aztán raktárosként is, utána meg jött az ingatlanbiznisz a VIII. kerületben, ahol azért elõfordultak húzósabb napok is. Egy-két lakásba bemenve végig azon gondolkodtam, vajon kifelé is vezet-e majd az utam. Egyszer kaptam egy feladatot, miszerint mérjem fel, mennyi bérleti díjat fizetnek a helyi vendéglátóipari egységek. Megyek be az egyik kocsmába, és kérdezem a kisasszonyt, mennyi bérleti díjat fizetnek. Õ csak hátraszólt, hogy »Laci!«. Laci, az ork elõ is jött hátulról, testét csigaformájú tetoválások borították. »Mit akarsz?« – érdeklõdött kedvesen. »Hát, hogy mennyi a bérleti díj? Felmérést végzek a terepen!«. »Mit csinálsz te?« – ripakodott rám, »na menj a...«.

    – Sietve távozott?
    – Igen, láttam, hogy itt már nem kapok sok információt.


    Dr. Mogács és Mogács Dániel közösen is fellépnek olykor
    – Ezek után hogy jött a színészkedés?
    – A színház mindig is érdekelt. Azt hittem, hogy ott úgysem kell sok mindent csinálni. Megtanulom a szöveget, elõadom, aztán jó napot! Hát, sajnos nem így van.

    – Ön alapvetõen lusta ember?
    – Egyértelmûen igen. Viszont maximalista is vagyok egyben, ennek a kettõnek a keveréke pedig a legrosszabb kombináció, ami létezik. Éppen ezért sem kezdek bele olyan sûrûn nagyobb feladatokba. A színház jó bulinak tûnt. A fõiskolára egyszer sem felvételiztem, voltak olyan elveim, miszerint nekem ne mondja meg senki, hogyan jöjjek be a színpadra... Persze így visszagondolva ez már elég nevetséges.
    – Mi volt az apropója, hogy végül a Théba Színiakadémiát választotta?
    – Mert ott szinte nem kellett felvételizni. No meg az, hogy rengeteg olyan nagyszerû színészt ismertem, aki úgy szerzett nevet a szakmában, hogy nem is járt a fõiskolára. Mucsi Zoltán, Scherer Péter is idetartozik többek között. Közrejátszott persze a már említett lustaság is, nem akartam 15 verset megtanulni. Hozzá kell tenni, hogy azért a Thébában is dolgoztak olyan komoly szakemberek, mint Kárpáti Zoltán vagy Gosztonyi János. A legnagyobb hiányosság az volt, hogy a Thébán az ember nem ismerkedhetett meg a rendezõkkel, nem került kapcsolatba a színházi élet neves szereplõivel. Erre persze csak utólag jöttem rá. Azért nem sajnálom, hogy ezt az utat választottam, hiszen így a magam ura lehettem az általam is alapított Eleuszisz Színházban.
    Link

    -> postaimre - 2012. május 14. 12:04 · 2 hozzászólás · 1382 megnyitás ·
    - 2022. 08. 22. 15:00
  • Posta Imre
    Lázár lehet Orbán kijelölt utóda
    2012.05.15

    Lázár Jánosról forrásaink azt mondták, számára nagy a kockázat, és nagy a tét is, ha államtitkár lesz; a miniszterelnök „legközvetlenebb” munkatársának lenni „gyilkos vállalkozás”. Viszont, ha megfelel az elvárásoknak, később, a 2014-es vagy az azt követő választások után akár Orbán Viktor „kijelölt” utóda is lehet.

    http://nol.hu/belfold/20120515-lazar_...da-1309779
    - 2022. 08. 22. 15:02
  • V
    II. Erzsébet egyenesen Novák Katalinnak címezte üzenetét: ezt írta az uralkodó
    https://www.life.hu/hirek/20220822-ii...us-20.html

    "Nemzeti ünnepük alkalmából szeretnék gratulálni Excellenciádnak, és jókívánságaimat küldeni Magyarország népének. Miközben együtt, elszántan és bátran győzzük le a globális egészségügyi kihívásokat, bizakodom, hogy jobb idők elé nézünk a jövőben"
    - 2022. 08. 22. 15:05
  • H
    Mogács tehetséges fickó és talán nem a "választott nép" tagja. Pont emiatt nem jósolok neki nagy karriert.
    - 2022. 08. 22. 15:57
    • S
      Azért hogy a zsidók kisajátítottak szinte minden országban minden művészeti ágat, természetesen gójok között is vannak művészetet alkotó emberek, sőt ott vannak igazán. Én voltam kint fiatal koromban pásztorok mellett dolgozni hogy az egyetem mellett legyen miből albérletet fizetni, szóval voltam kint bojtárkodni - nem ügyvédbojtárkodni mint Te - és megismertem a hortobágyi létformát, na ott faragott nádból, egyéb fából furulyát, botot, fokosnyelet aki mellett dolgoztam. Az művészet volt. Ahogyan felhasználta a kifejező erőhöz a fa, növény erezettségét, színének változatosságát, és folytathatnám. Az az ember a lelkéből alkotott. Én nem tudom hogy a Mogás pomogács-e vagy sem, de hogy ma és régen sem lehetett a zsidóktól mozdulni a szinpadi területen az biztos, tapasztalatból tudom.
      - 2022. 08. 22. 16:32
      • H
        Bár Hortobágy környéki gyerek lennék, de elkerültem Szögedre, ott tanultam, és hát ott nyaranta mi építkezésen segédmunkáskodtunk, irgalmatlan kemény fizikai munkát végezve napi 12-14 órában (középiskolában meg nyaranta nem Balcsi volt, hanem a közeli téglagyárban agyaggal teli csillék tologatása, meg szalagmunka - a végén úgy kierősödtem, hogy ha adtam egy pofont, hát az olyan volt, mint a Bud Spencer filmekben Bud pofonja). Mert ott lehetett jól keresni. Aztán ebből a pénzből jártuk be Inter Rail-lel Nyugat-Európát és láttam Párizsban és Londonban is töméntelen bevándorlót (arabot, feketét, indiait, pakisztánit stb.) már 40 évvel ezelőtt is - legnagyobb megdöbbenésünkre.
        - 2022. 08. 22. 16:42
        • S
          Rókuson volt vagonkirakodás meg a rendező pu.-on, nem dolgoztál ott is? Azz is jól fizetett éjjelente.
          - 2022. 08. 22. 16:51
          • H
            Az építkezésen, Új-Szegeden, egy hónap alatt megkerestem 10000.-Ft-ot. Akkor az átlagkereset volt cca. 1500.-Ft/hó. A vagonrakás évközben ment inkább. De közelében nem volt a nyári építkezési melónak fizetésben, persze azért csináltuk azt is. Meg volt kishatárátlépőnk és mentünk a haverral seftelni Jugóba. Lemezek, kazetták, konyak, farmer, épp ami kellett. Aztán a 8. átlépés után "elvesztettük" az okmányt, kértünk újat, ha nem is könnyen, de adtak és folytattuk a műsort. Az egy ilyen világ volt. És hát fájó szívvel láttuk, hogy az a gyönyörű, majdnem színmagyar város, Szabadka, az ebek harmincadján volt akkor.
            - 2022. 08. 22. 17:49
            • S
              Nem voltam, lettem jogász, ez nem lehetett nálam, de nem is akartam, de ismertem a Hofszang Jóskát, aki biztosam oktatott Téged a jogi karon. Ennek már a régi időkben volt valami erdeje. A 70-es évek közepétől időnként dolgoztunk nála hasonló okból mintTe, farünköket ástunk ki. Szabadkáról meg a többi délvidéki városról, hogy a magyar nyelvet beszélők közül már akkor is sok volt a zsidó, azok gyerekei özönlenek be és özönlöttek be az országba, vezető pozíciókban vannak már a zsidók hangyabolyában is, Judapesten. Arra a Te világodból volt egy matematika zseni Szegedébe, Tőzsér Bandi, csak őt Szőkefalvi zsidó Béla utálta, mert Bandi már főiskolásként a harmadéveseknek írt egy algebra tanjegyzetet. Már nem működik ez a jegyzet, Bandi elitta az életét, de nem véletlen. Nem volt zsidó, felhasználták a tudását, aztán kinyírták. Tipikus sajnos tipikus nem zsidó élettörténet.
              - 2022. 08. 22. 18:04
              • H
                Hofszang tanított, ügyész volt és oktatott a jogi karon büntetőeljárás jogot. Én akkor nagyon nem szerettem a büntető jogtudományokat, később meg még kevésbé, habár volt egy rövid kitérőm ilyen irányban is.
                - 2022. 08. 22. 18:52
                • S
                  Engem csak a jogtörténet érdekelt, valamint a különböző országok tisztségviselőinek jogoszltságai, kötelezettségei. Úgy emlékszem a büntetőjog rosta volt a hallgatóknak. Egyébként én sem szerettem. Valószínűleg barbárnak fogsz tartani, de nálam egyszerű lenne a joggyakorlás és nem lenne bürokrácia. Néztem egy börtön dokumentumfilmet, a rabot nem hatotta meg hogy visszahozzák-e a halálbüntetést. Na most ha erőszakos nemi közösülés vagy egyéb bántalmazás után gyilkos lesz az elkövető, azt ne kelljen ingyenélőként fenntartani, drága albérlet, étkeztetés. Habár nem érdekel a szimuláció, megvédtem a szeretteimet bármilyen eszközzel bármi áron, már csak magamat kell megvédenem, de az már nem a BTK esete Tóth Marival.
                  - 2022. 08. 22. 18:59
              • H
                Azért ide írok, mer' már nem látszik oldalt majd.<br />A halálbüntetés mindig nagyon jól hangzik. Én is sokáig híve voltam és lennék is még mindig, de.<br />De csak akkor, ha a nyomozás olyan ezerszázszázalékos lehetne, hogy soha nem maradna fikarcnyi kétség sem a'felől, hogy az követte el a tettet, aki vád alatt van és úgy követte el, ahogy gondoljuk.<br />Ilyen márpedig nincsen és soha nem is lesz, mert nem lehet. A múltat SOHA nem lehet teljes bizonyossággal feltárni. Mert az a múlt. Kubában - a bővérű latin/fekete keverék-kultúrában elszaporodtak a nemi erőszakok. Ekkor bevezették a halálbüntetést a nemi erőszakért. Tudod mi lett a következménye? Nem lett túlélő áldozata egy egy erőszakos "köszörülésnek". Az elkövető mindjárt a dugás után meg is fojtotta a szerencsétlen nőt. Az más kérdés, hogy a visszaesőknél már el lehetne gondolkodni a dolgon, de ott is csak nagyon csínján.<br />Egyébként első évfolyamon volt a nagy szórás Szegeden a római jog és a magyar- és egyetemes jogtörténet vizsgákon, aztán meg Nagy Karcsinál IV. évfolyamon nemzetközi jogból. Aki ezeket túlélte az jogvégzett lehetett.
                - 2022. 08. 23. 09:01
              • S
                Hess én is itt írok a szegedi dolgokról. Meg a halálbüntetésről. Tudok a dilemmáról. Azt is tudom hogy mivé változtatja azokat akik évekig évtizedekig börtönbe kerülnek. Nekem álságos az egész. A kínzás tudtommal a BTK-ba ütköző bűncselekmény. A börtönbe kerülők lényegében kínzás alá kerülnek, egymás által is meg a hatalom által is, nem véletlen hozom föl példaként a földi szimulációra hogy börtönbolygó. Nos, a jogalkotók most vagy felvállalják, illetve a végrehajtók ezáltal a tévedés ódiumát fő- és jószágvesztés mellett - mindjárt nem lenne annyi ingyenélő jogász, elnézést a kevés kivételnek -vagy akkor inkább álságosan törvényessé tett emberkínzásra ítélnek bűnözőket? Mert ez van. Na nem sajnálom a szenvedtető bűnözőket, nem erről van szó. De akkor az éremnek a három oldalából ez a másik fele is bűncselekmény, kínzó intézménybe zárni egy elkövetőt. Az egyetemről meg tényleg, már emlékszem kupicázás közben vizsgaidőszak után hogy többen mondták a római jogot hogy az szóró tantárgy volt. A nemzetközi is? Pedig tudtommal az csak két féléves volt, nem? Bár ennyi évtized távlatából, ráadásul nem is odajártam...
                - 2022. 08. 24. 11:29
            • H
              Azért volt pusztító a nemzetközi jog, mert sokáig - nem volt az. Aztán az egyik vizsgán, a 70-es évek elején, az egyik hülye hallgató flegmán közölte a prof-fal, amikor egyetlen kérdésre sem tudott választ adni, hogy ez a nemzetközi jog egy nagy lófasz, senkit nem érdekel és senki nem is veszi komolyan, valamint semmi szükség rá.<br />Na, ezen Nagy Karcsi bepipult és attól kezdve lett IV. éven - végzés előtt/közelében - mumus tantárggyá Szegeden. Én egyébként szerettem, jól is ment.
              - 2022. 08. 24. 12:54
              • S
                Értem, ezt nem tudtam. Amennyi engem érintett érdeklődés szintjén, az pont a különböző országok, államocskák jogalkotása, de az inkább jogtörténet meg intézménytörténet meg tisztségviselés-történet volt. Szeged a 70-es években még a talán legjobb magyar város volt Csonka-Magyarországban.
                - 2022. 08. 24. 18:42
      • A
        Szia SzVabodna ! Lenne egy kerdesem . <br />Az utobbi idoben megfigyeltem , hogy amikor ra utok a Bubo Doki vilagrendetlenseg blogjara , akkor a szamitogep monitoranak a bal felso sarkaban egy szimbolum tunik fel.<br />Ez lehet egy mozaik szeru kocka , vagy egy viragscokorhoz hasonlo kep , vagy mas is .<br />Csak a Bubo Doki blogjanal tunik ez fel . Kerdesem , hogy te is megfigyeltel e ehez hasonlot , mert tudomasom szerint ezek kemkedo kamerak amit belehet heckelni a<br />szamitogep IP cimere. En ilyenkor ezt gyorsan letakarom egy felbehajtott boritekkal ,<br />de az tortent , hogy utana meg a kepernyo kozepen tunt fel ilyen csokor viraghoz hasonlo szimbolum . most mar figyelem a kepernyo minden sarkat es figyelem ha van valami szokatlan ami korabban nem szokott ott lenni .
        - 2022. 08. 24. 03:58
        • S
          Szia Alföldi betyár! Más weboldalnál már találkoztam vele, valami olyasmi amit írsz, ezért telepítettem aegy Malware irtó programot mások tanácsára, azóta nincs. De szerintem a monitor típusától függ. A folyadékkristályos monitorok legújabb generációja elvileg már tartalmaz tűkamerákat, mint a telefonok monitora. Akik ilyeneket javítanak ismerősök nem találtak fizikai nyomát ezeknek monitorokban, de az is igaz hogy nem barmolják szét az egész monitort hogy ezt megtalálják. Egy biztos, hogy a technológia már elég fejlett hogy ez ma már nem akadály. Amit tapasztaltál meg nem a Google vagy más zsidó háttérhatalmi figyelőrendszer része lehet hanem valami kisebb szervezeté, magán heckeré esetleg.
          - 2022. 08. 24. 11:36
          • A
            koszi !
            - 2022. 08. 24. 16:19
            • S
              Szívesen, remélem hasznát tudod venni. Malware kereső, kémkereső program ez a lényeg.
              - 2022. 08. 24. 18:43
  • H
    Egyébként van benne némi logika: vármegyéknek csak egy királyságban lenne értelme. De akkor hiányolom a derest és a kalodát is, valamint az első éjszaka jogát és a pallosjogot is.
    Ha nem haragszanak a legelső éjszaka jogát egyes esetekben... megtartanám magamnak, kösziKacsintKacsintKacsint
    - 2022. 08. 22. 15:59
    • Posta Imre
      Főispánokat is a király választja ki és adott esetben krízismenedzselik is a vármegyét. Ez azt jelenti, hogy lesz egy "melegváltás".
      - 2022. 08. 22. 16:16
    • S
      Az pallosjog meg phallosjog (magas ph értékkel) is volt, habár a történelmi források kevés ilyen alkalmat említenek az utóbbi gyakorlásáról. Bár senki se tartotta a gyertyát, pláne nem a kortárs történetírók, kútfők.Itt inkább az a problema, hogy az alispánokat a vármegyei közgyűlés választotta, elvileg ők voltak a vármegyei választók képviselői a király vagy ministránselnökök vagy ormányzó által kinevezett államhatalmi felügyelő, a főispán ellenében. Itt nem fog alispán választás lenni. Habár olymindegy ez az egész bábszínház.
      - 2022. 08. 22. 16:25
      • H
        A ius primae noctis-nak volt egy végtelenül primitív és praktikus oka: mivel iszonyat nagy volt a középkorban az "elhullás", így mindenképpen gondoskodni kellett a munkáskézről, tehát szinte mindegy volt, hogy kinek a kölyke, csak szülessen, hogy majd robotolhasson. Tulajdonképpen egy plusz lehetőség volt, hogy hátha az uraság tud kölyköt gyártani, aztán vagy nem, és akkor meg lehet, hogy a másnapi lövelletből lett meg a purdé. Tulajdonképpen munkaerő tenyésztés volt.
        - 2022. 08. 22. 16:32
        • S
          Igaz, és ebből volt néhány lovagregény, amitől a 19. században kisasszonyok könnyesre sírták a keszke-nőjüket érzületük tetőfokán. Nem a hölgyeket akartam ezzel bírálni, hiszen Párom kimeneteléig nagy hódolójuk voltam, azóta neutrális lettem, de másként ezt a furcsa termelési módot nem lehetett jobban aláfesteni, mint amit Te írtál róla Hess.
          - 2022. 08. 22. 16:47
          • H
            Hozzá kell azt is tenni, hogy a parasztnak/jobbágynak a "nyugdíja" a sok kölök volt, ha megidősödött, számíthatott rá, hogy azért ő is kap majd egy tányér cibere-levest valamelyik gyerekénél. Akkor meg már oly mindegy, hogy ki aszta meg azt a gyereket.
            - 2022. 08. 22. 17:00
      • H
        Szégyellenem kéne jogászként, de nem teszem, mert nem tudok egy érdemi jogkört sem felsorolni, hogy tulajdonképpen jelenleg mi  a redvás hadházit is csinálnak a (vár, vér?)megyék, másképpen: mi a phassnak vannak egyáltalán???????
        - 2022. 08. 22. 16:36
        • S
          Ha visszaállítják jövőre a vármegyét, azon belül voltak nemesi jogosultságok, amit Hortyogó a vitézi faxsággal állított fel. Magyarul a szabadkőművességnek lesz egy társadalmilag igazolt legalizált, definiált álcája, amennyiben visszaállítják a régi címeket, rangokat, ez várható.
          - 2022. 08. 22. 16:44
        • S
          Hesslermarsall
          Egyébként van benne némi logika: vármegyéknek csak egy királyságban lenne értelme.
          Azért csak behavaznak! :)
          Érdemes lenne megnézni az Elvis c. filmet, ott szépen be van mutatva minden! Mi a hószórás, hogyan kell menedzselni egy projektet, (megvezetni a jónépet) , az ezredes is  ezredes e valójában?
          Milyen sokba kerülne a kiszállás mikor kitisztul a kép, egyszerűbb inkább  visszatáncolni és a show megy tovább...
          - 2022. 08. 22. 21:09
    • Gerry
      "Ha nem haragszanak a legelső éjszaka jogát egyes esetekben... megtartanám magamnak"

      Hess-el... vigyázz mit kívánsz! A következõ rendelet az lesz, hogy aki élni akar az elsõ éjszaka jogával, annak a házaspár - vele - azonos nemü tagjával kell bizonyítania.
      Jogász barátom most mondta, hogy a feletted álló urak (vagy hölgyek, vagykitudja kik-mik) majd szabadon választhatnak! Aua!
      - 2022. 08. 23. 11:01
      • H
        Gerry, ne feledd: jog-ról van szó, nem kötelezettségről. Vagy úgy döntök - ha jó a csajszi -, hogy élek vele, vagy ha "bányász" a csaj, hát köszszép: nem. ('Bányász' = oly rút szegény, hogyha lemegy a bányába, hát feljön a szén...)
        - 2022. 08. 24. 12:57
        • S
          Hát az első éjszaka a hölgyeknek nem a legszebb emlékekről szól, attól függ... Így aztán talán jobb is volt hogy a földesúrra haragudott a fájdalmakért a leány.
          - 2022. 08. 24. 18:46
  • S
    Idézek az általad idézett Mogács szövegéből:
    "...Nem mindegy, hogyan mozgat valaki egy bábot. Aki jól csinálja, az szinte életre kelti, és ezt a nézõk élvezik. Ha nem, akkor csak rángatózik egy baba, ez viszont nem köti le a figyelmet."
    Orbán kényszermozgásai, több politikus rongybaba szerű mozgása, Klintonné próbababa szerű összeesése úgy tűnik azt támasztják alá, hogy rosszul mozgatják a bábukat a Háttérhatalom részéről, mert már nem számít az sem. Úgysem történik semmi. Lényeges nem.
    Királyság. A zsidók azért találták ki a demokráciát, hogy a démosz fizesse ki a hatalmi elit és a zsidó pararziták pénzéhségét, ne legyen felelőssége a vezetőknek. A modell nem vált be, jobban működött a parlamentáris királysegg, mivel továbbra sincs felelős, és az uralkodó mögötti állam az államban láthatatlanul és "alkotmányosan" parazitáskodhat mint önálló szervezet.
    Tök mindegy ki lesz a bábfigura. Az hogy jól él az megszokott, de döntési de facto jogköre nem lesz semmi, amint ezt a történelem eddig is igazolta.
    A ZSIDÓ HÁTTÉRHATALOMNAK ÍGY IS AZ ÁLTALUK KINEVEZETT KORMÁNYZÓI A BÁBFIGURÁK, A VALÓDI HATALOMNAK NINCS ÁLLAMFORMÁJA, HABÁR THEOKRATIKUS, DE EZ AZTÁN AZ EGYSZERŰ HALANDÓNAK OLY MINDEGY. ÍGY IS SZAR AZ ÉLET ÚGY IS, BÁRMINEK NEVEZIK A PARAZITÁKAT.
    - 2022. 08. 22. 16:19
    • H
      És ha még életfogytig is tart majd az új király hatalma, akkor a választásokat is meg tudják spórolni, mert majd a király - a 300-ak instrukciói alapján - kinevezi a kormányzó erőt és annak ellenzékét (v.ö.: "Őfelsége ellenzéke").<br />A nép (az  "istenadta"...) meg majd fizeti a cechet, ahogy szokta.<br />"... meg vagyunk már mi ,,,aszva mindörökre..."
      - 2022. 08. 22. 16:27
      • S
        Igen, ezt írtam föntebb. Pont ezt. Az idézeted meg pontosabb lett volna, ha a szerzője a múltra vonatkozóan is állította volna. Ide mondok egy példát. Van egy jó ismerősöm, hetven fölötti, amatőr csillagász, tereken rakja le a távcsövét, aki arra jár éjjel, mindenkinek mutatja ami az égen látható, Jupiter és néhány holdja, stb. Én éjjelente úgysem birok aludni, mondjuk úgy, kissé testőrködök mellette barátságból, no meg néha mondom a magamét. Tőle kérdezték meg a minap, hogy mióta csillagászkodik. Erre a válasza az volt, hogy születése előtt óta. Na ilyen ez a meg vagyunk mi már rendesen baxzva, ez már meg lett baxva ez a szimuláció akkor amikor még ember sem volt benne.
        - 2022. 08. 22. 16:39
        • H
          Az eredeti szöveg természetesen a múltra a jelenre és a jövőre egyszerre vonatkozik. Konstatálja az eredményt a múltból mostanra (1910-es évek) és extrapolálja ebből a jövőt is. Megjegyzem máig hatóan igaz-ul.
          - 2022. 08. 22. 16:47
          • S
            Igaz ez az egész valaha volt és lesz földi életre.
            - 2022. 08. 22. 16:53
            • P
              <p>Egy kis gondolkodni valót kínálok nektek a múltbeli vélt történésekhez, szokásokhoz, amikről fentebb beszélgettetek, hogy is volt a királyság idején a szokás. Van valami, amit szeretnék megosztani veletek ezzel kapcsolatban. Pár évvel ezelőtt -talán 2-, rábukkantam egy furcsa videóra a youtube-on. Arról szólt, hogy az illető szerint 1700-1800 között volt a Földön egy hatalmas sár-ár katasztrófa, ami folytán majdnem teljesen kipusztult az emberiség, és az 1800-ban megtartott világkiállításon készült fényképekkel is támasztotta alá, hogy az ott megjelent emberek szinte egykorúak lévén, klónozással jöttek a világra, és a föld alól özönlöttek elő. Azok között a képek között voltak olyanok, ahol látható volt, hogy gyermekeket lehetett „vásárolni”, akiket inkubátorokban tartottak. Ezeket hirdették megállító táblákon, és fényképek készültek róluk újságok számára is. Sőt bemutatott olyan fényképeket, filmfelvételeket, amelyek a század elején olyan járműveket mutattak be, amelyek elektromos meghajtású autót, rollereket, illetve a mai modern mozdonyokat megszégyenítő külsejű, gyors vasúti szerelvényeket ábrázolt. Villamosokat, amelyek vezeték nélkül közlekedtek, illetve kivilágítottan tündöklő hatalmas, gyönyörű épületeket, amelyeknek nem volt látható villamos hálózata. Láttam videót olyan nyeregvasútról, ami abban az időben elképzelhetetlennek tűnt a mostani információs anyag szerint. Ott haladtak alatta a lovaskonflisok és a korhű ruhájú emberek. Teljesen irreálisnak hatott. Az egyik videó francia volt, a másik spanyol, de találtam portugált nyelvűt is. A spanyolok és portugálok igen kiterjed körben foglalkoznak ezzel a témával, bár a sárárról kevesebb szó esik, viszont a Tartáriai birodalomról annál több. Ezekről fotók, festmények, rajzok bőven akadnak. Az egyik videót lefordítottam, de a gépem tönkre ment, és a szöveg teljesen eltűnt vele együtt sajnos. (Talán nem véletlenül!)</p>
              <p>Bár most találtam egy könyvet, amit ebben az évben adott ki a szerző, és letölthető a NET-ről. Ezt meg lehet nézni, jó sok infó van benne egy olyan birodalomról és korról, amit nem publikálnak a zsidó történészek egyáltalán.</p>
              <p>Viszont ezt azért említettem meg, mert azt gondolom, hogy az, amiket nekünk történelem gyanánt adtak, talán semmiben sem igazi. Sem a történetek, sem a helyszínek nem valósak. Amennyiben volt ez a sár-ár, akkor azt jelentheti, hogy egy civilizáció elpusztult, ami teljesen más volt, mint amire nekünk engednének következtetni a történelmi adatok alapján. Az jutott az eszembe, hogy talán ez a szimuláció eredetileg nem szenvedtetőre lett tervezve. Talán jó embereknek készült anno, és azok voltak az ősmagyarok, akiknek a legendája beszűrődik a mostani szemétkupac szimulációba. Talán az történhetett, hogy valamelyik kolóniaisten kinézte magának a szimulációt, és el akarta pusztítani a benne élőket, illetve átíratta a programot a saját kedvére. Emiatt történt valami világméretű katasztrófa, ami kipusztította az élővilágot, de a vázat nem. Erre a vázra kellett ráültetni a saját beteg elvárásainak megfelelő világot. Mivel az eredeti szimuláció szinte tökéletesnek mondható minden szempontból, úgy építészetileg, mint technikailag, ezért a ráeszkábált világ csak rossz, és szegényes külsőségeket lett képes alkalmazni. A régi vázból megmaradt, a sáron felüli rétegeit felhasználták, és arra építkezve készült el a mai világ. Ez sok esetben meglátszik az épületeken, amik úgy néznek ki, hogy a föld síkjában vanna még ajtók vagy ablakok, amik irreálisak, hiszen miért építene valaki egy félablakot a földszínére, ami lefelé még folytatódik, ha kiásnák azt. Erre volt példa, hogy valahol Európában, talán Belgiumban a metró építkezéshez kiásták a földet, és még legalább 2 emelet mélységig folytatódtak az épületek, amik amúgy nem látszottak ki!</p>
              <p>A sok ember, akikkel benépesítették a világot pedig leginkább bot programmal ellátott klónok, akik kellettek az újjáépítéshez. Bár akár kiborgok is lehettek, ezt nem tudom, csak azt, hogy semmi nem úgy volt, ahogy ma ismertetik velünk. Tehát a királyság és a történelmi törvények, amiket ma előrángatnak, talán sosem voltak, de kellett valami hazugságot beleültetni az újonnan összetákolt rendszerbe, hogy hihetőnek hasson, hiszen a valódi múltat nem adhatták közkézre. Arra, hogy hazudnak minden szinten talán már nem kell külön bizonyosság, hiszen a mostani Magyarságkutató Intézet is erre a szarra jött létre, hogy bizonyíthassák a sosemvoltat.</p>
              <p>Régóta keresem az okát annak, hogy vajon miért is utálnak minket annyira a zsidók, hát most talán fény derülhet erre a kérdésemre. Amennyiben volt egy eredeti jó szimuláció és ott a Magyarok voltak a főszereplők mit a jó, a törvény és a becsület megtestesítői, úgy a zsidóknak alapból utálni kell mindent, ami a Magyarsághoz köthető, és úgy kell feltüntetni, mintha ez az ő privilégiuma lett volna mindig is! Tehát a gyűlöletük az irigységből fakad leginkább, mert tisztában vannak azzal, hogy ők sohasem lesznek más, mint mocskos, aberrált csicskái a beteglelkű istenüknek!<br /><br />Itt van a könyv linkje:<br /><a href="https://archive.org/details/desmistificando-tartaria/page/62/mode/2up">Desmistificando Tartária : Free Download, Borrow, and Streaming : Internet Archive</a></p>
              - 2022. 08. 23. 10:58
              • S
                Kedves Porcica, van egy talán szomorúnak tűnő hírem, mindaz ami valaha egy DNS vagy bármilyen tudat felvet, de kizárólag a kollektív tudatból lehívott esetlegességet, mindaz egy párhuzamos univerzuban, vagy ebben valamikor megtörténik, megtörtént. Ez a Multiverzum egyik kombinatorikai törvénye.
                - 2022. 08. 23. 14:14
              • S
                Üdvözöllek kedves Porcica!

                Nem láttam ugyan az említett videókat, ám annál nagyobbra értékelem a következtetésedet. Egyet is értek vele. Az Eredet, nem szenvedtető alapú, bár nem is konkrétan az itteni materializáltságú, hanem finom-anyagú szerkezet. Minden más - sárral vagy a nélkül - a végső konklúzióddal vág egybe: megfogalmaztad az aberrált lelkületből, a közös kolónia-klón vetületből eredő és gőgös felsőbbrendűséggé fajult idea megalkotásához vezető világhatalmi, kontrolláló, ám folytonosan önmagukat a rasszizmus áldozataként beállító mantrájukkal bűvöletbe ejtő zsizsegő zsizsik energetikájukat.
                Nagyon szuggesztívek, hiszen a jóakaratú ember legtöbbje jóra is számítóan hiszékeny. Ezzel pedig tisztában vannak. Az esendőség álcájában, mint tehetetlen kisgyermek, kisajtolják a támogatóerőt. És mi nem hiszünk a szemünknek, amikor bűvész ügyességgel vernek át. Hál Istennek! Már tudjuk, hogy csalók.

                Nagyon köszönöm az új információidat.
                - 2022. 08. 23. 11:36
  • S
    A tolvajnak levágták a jobb karját. Ma körül hordozzák, mint véres kardot a jobbot. A szent szart emlegette apám, de ő nem volt jókeresztényi és csak úgy belülről tudott valamit. Az sem volt kevés. Ki, mint lop, úgy ítél. Aki "államot is tud lopni" az bizony már "király!" A civil meg komcsiból függeszkedik a keresztyén erkölcsre, ami nem olyan kőkemény, mint a maffia hálózat, de mégis az a marketingje. Hát akkor most patkány vagy mókus? Mindkettő rágcsáló, nemde? A kerék meg adott. Szerencsekerék, vagy kerék-betörés? Imamalom vagy szélforgó?
    Egy biztos: Aki nem szélkakas, az a csúcson csak úgy marad meg, ha a "Süveghegy" minden titkát ki-tudja.
    Pünkösdi királyunk pedig záresztendeig a kocsma üdvében lesz koronás sas-lik. Aztán gyün a másik. Vagy az jön, aki a Duna jegén, zajláskor is királyi véráldozatra képes.
    Mese az igazságról és a gazságról. Álruhásan.
    - 2022. 08. 23. 06:41
  • Posta Imre
    2010- ben veséztük ki, hogy Adelheid ereiben él most is a Turul vérvonal.

    Valóban Sarolt volt Szent István édesanyja?

    2022. 08. 23.

    Történeti forrásaink szerint Szent István édesapjának, Gézának két felesége volt: az erdélyi Gyulák közé tartozó Sarolt és a lengyel uralkodói család tagja, Adelhaid. Míg azonban előbbi létében nem kételkednek a kutatók, Adelhaid valóságos voltával kapcsolatban megoszlanak a vélemények. Forrásainkban sohasem említik kifejezetten, hogy Gézának két felesége lenne, és a kései adatok is inkább egy félig pogány fejedelemasszonyra utalnak, a már-már szentként leírt lengyel királylánnyal szemben – írja a Múlt-kor.hu.
    Kár volna kételkednünk

    A fejedelemnek legalább hat gyermeke volt, akik – a különféle életkorbecslések alapján – két csoportra oszlottak. Három lány Géza fiatalabb korában születhetett, a 980-as évek közepén már férjhez mentek, és maguk is gyermekeket szültek. További két lány viszont jóval később jöhetett a világra, egyikük csak 1008-ban kötött házasságot.

    A két csoportot a két feleséghez lehetne kötni: a korábbi gyermekek Sarolt, a későbbiek Adelhaid szülöttei lennének. De vajon mikor jött a világra István? Kézai Simon szerint 967-ben, a Képes krónika szerint pedig 969-ben, így kétségtelenül a korai csoportba tartozna. Ehhez képest meglepő, hogy a Koppány elleni harc előtt Istvánt felövezték, ami pedig a férfivá vagy a lovaggá avatás jele, ez viszont István viszonylagos fiatal korára – és így kései születésére – utalhat. Mindez azonban nem elég ahhoz, hogy a két csoport bármelyikébe is biztonsággal elhelyezhessük.


    Szent István legendáiban nem szerepel az anyja neve, arról viszont több forrás is tudósít, hogy az erdélyi Gyulákkal állt kapcsolatban. A magyar krónikás hagyomány viszont egyértelműen Saroltot jelölte meg István anyjaként (ezzel szemben Adelhaidról szó sem esik bennük). Mindezek alapján kár volna kételkednünk abban, hogy első királyunk anyja Sarolt volt – vonja le a tanúságot a cikk.
    Adelhaid Géza mellé temetve?

    A fejedelemasszony élettörténetének a végét homály borítja. Nem tudjuk, hogy ha Adelhaid valóban létezett és felbukkant Géza mellett, az hogyan hathatott Sarolt helyzetére. A magának több isten tiszteletét is megengedő Géza akár többnejű is lehetett. De esetleg el is taszíthatta feleségét magától, ahogy a lengyel rokonok tették.

    Annyi bizonyos, hogy Sarolt túlélte férjét, akinek halála után Koppány megkérte a kezét. Hogy ő hogyan reagált erre, nem tudjuk, István azonban sereget gyűjtött, győzött, Koppányt felnégyelték, Saroltról pedig nem esik szó többet.

    Mindez bőséges lehetőséget ad a találgatásokra. A fejedelemasszony Géza politikáját vitte tovább, és kiállt fia mellett? Vagy éppen ellenkezőleg: egy eltaszított nagyasszonyt kell látnunk benne, aki éppen Koppánnyal összefogva próbált visszatérni a hatalomba? Nem tudjuk.

    Jan Dlugosz lengyel történetíró azonban azt írta, hogy amikor 1440-ben Ulászló király koronázása miatt Székesfehérváron járt, a Szent Péter és Pál-templomban Géza fejedelem sírja mellett Adelhaidét látta…


    https://24.hu/tudomany/2022/08/23/sar...n=20200520
    - 2022. 08. 23. 07:02
    • H
      Abból kell kiindulni - a női nem (helyesebben: igen!) iránti minden tiszteletem mellett -, hogy a nők - a maguk szempontjából helyesen, engedelmeskedve a természeti törvényeknek - mindig csak azt akarják, hogy AZ Ő UTÓDJUK - akárkitől is van - biztonságban felnevelődjék. Ezért paradox módon legalább annyira promiszkuitok tudnak lenni, mint mi, férfiak. Úgyhogy senki, de tényleg senki ne tegye a fütykösét a csalánba egyetlen ősanyjáért és annak erkölcseiért sem. Nagyon sok helyen és korban például az uradalmi ügyintézők szinte kizárólag zsidók voltak. Nehogy azt gondoljuk már, hogy nem vetettek szemet a szép cselédlányokra, szolgálókra. Bizony hogy megbaszták őket, ha tehették, és sokszor születtek ebből a liezonból zabigyerekek. Félig gójok - félig zsidók. Úgyhogy a nép bezsidósodása - a zsidókkal való génkeveredés - már évszázadok óta megy, csak ezek a gyerekek rendszerint nem zsidóként nőttek fel. Nem volt ez másként a királyi családokban sem, ott is basztak összevissza a királyi felségek és felségnők, akivel csak lehetett. Mert az ember már csak ilyen. És ne mondja senki, hogy nem. Szvabodna... kommentárs abban téved, hogy a géneknek abszolút hatást tulajdonít, holott a felnevelő környezet a későbbi társadalmi létezés szempontjából lesz a döntő. Ha egy zsidótól való zabigyerek nem zsidóként nő fel, lehet, hogy majd fokozott érzéke lesz mondjuk a pénzhez és a kereskedéshez, de akkor sem lesz zsidó mentalitású és nem fog a cionista bandához tartozni (túl azon, hogy zsidó szempontból sem, mivel az anyja nem volt zsidó, hát majd nem is számít annak).<br />Itt a nagyon zsidó zsidók (cionisták, szemiták) okozzák a problémát a tébolyult és velejéig züllött és gonosz ideológiájukkal. A származás a velük való viszonylatban válik/válhat problémássá.
      - 2022. 08. 23. 10:46
  • S
    Volt egyszer egy bolygó, a lakói úgy hívták hogy Világ vagy Föld. Voltak rajta emberek. Nem tudták kik maguk, hogyan kerültek oda és miért. Nem tudták miért van születés és miért van halál. És akkor jöttek olyanok, akik azt mondták nekik, hogy ők teremtették mindazt amit látnak, mindazt amit éreznek és mindazt amik ők. És azemberek hittek nekik. És teltek az évezredek és új hazugságokat is hoztak az idegenek. Aztán kiválasztottak maguknak saját nevelésű parazitákat. Ezek a paraziták mindig mindent elloptak a nem kiválasztottaktól. Ezt hívják az emberek történelemnek. És amikor már nem volt a gazdatestektől mit ellopni, akkor egymást kedték el meglopni. Ezt hiszik az emberek háborúknak. És abban reménykednek hogy ennek egyszer vége lészen, mindenki másként gondolja, de a végét várja. Várja és járja. És az optikai, hallási és egyéb csalódások illuzórikus világa újabb rémálmok felé viszi az emberek kollektív tudatát. Már akik odatartoznak, azokét.
    - 2022. 08. 23. 07:13
    • S
      Kedves mesélő "Moha bácsi", aki nem törpe!

      Ez egy csodás és kora gyermekkorban már a jövendőt jól megalapozó mese..., de "Nem mese ez gyermek" zárszót kíván, az "Aki nem hiszi, járjon utána" előtt, de legkésőbb, mögött!

      Szívélyes üdvözletemet átadom:

      Mosoly

      SZAZSUAY
      - 2022. 08. 23. 07:55
      • S
        Kedves SZAZSUAY, igen, a mesék a legtöbbször a legkeményebb valóságot írják le, de megadják az álomban ringás választási lehetőségét is. Szívélyes üdvözletem Neked
        - 2022. 08. 23. 14:17
    • Posta Imre
      Adódik a kérdés, melyik kegyetlenebb? A kegyes hazugság, vagy a kegyetlen valóság?
      - 2022. 08. 23. 07:29
      • H
        Másképpen: jobb a borzalmas vég, mint a borzalom vég nélkül.
        - 2022. 08. 23. 08:50
      • S
        Kérdésre a válasz, már akinek?
        http://www.kepfeltoltes.eu/../../imag.../57811.jpg
        Gondolom egyik sem úgy áll ott a sorban, hogy ide állok, hogy majd jól rábasszak...
        Hanem, hogy én vagyok az ideáll, aki ide áll!
        - 2022. 08. 23. 11:49
      • S
        Lelke válogatja, a legtöbb ember a kegyes vagy kegytelen hazugságokba szeret hinni, mert az az álomvilág úgy véli hogy megvédi a valóság szörnyűségeitől. Az egy ideig meg, de minél több idő telik el annál szörnyűbb a valóságra ébredés. Ha valaki a valóságot éli meg, borzasztóan fájdalmas, de annál rosszabb már nem jöhet, legalább is ha valaki látja mi van és számít a legrosszabbra. Annaál rosszabb már nem jöhet. Ha azt kibírja, minden más könnyebb lesz, kicsit kevésbé nagy szenvedéssel.
        - 2022. 08. 23. 14:20
        • S
          Olyan ez mint a korcsma, hogy a korcsmárosnak az az érdeke, hogy az emberek a korcsmába hordják a pénzüket és  nála költsék el, ne a családra.
          A korcsmárost hol érdekli, hogy mennyi család fog tönkremenni idővel. A piásoknak is az a fontos, hogy ismét jól berúgjanak és kihőbörögjék magukat az ivó cimborákkal.
          Ezért nevetséges az összefogásban hinni, hogy is lehetne, mikor ez a világi korcsma olyan vonzó sokaknak...
          pl Mikor a részeges embert a felesége elhagyja a gyerekekkel, akkor meg még jobban lesz indoka, hogy igyon, a nagy bánatában szerencsétlenségében.
          Előtte gondoljuk, hogy nem volt tisztában a következményekkel, a feleség nem fenyegette elégszer, az ismerősök nem figyelmeztették elégszer?
          - 2022. 08. 24. 10:56
      • S
        Amondó vagyok, hogy férfimód helytállni és az Egri nők várvédőinek utódjaivá válni időszerű. Az illúziók illúziója tettek nélkül hinni.
        - 2022. 08. 23. 17:04

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése