Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Több mint egy évtized kellett ahhoz, hogy a halálbrigád vezetője beismerje a romagyilkosságok elkövetését

Miért pont most? Jobbik? Vármegyések? Ügynökök? Politikai felelősség? KBH? Provokáció? Igen, így megy ez már rég... Szerintem van valami vádalku, esetleg életjáradék...az biztos, hogy 2009 aug. 21-én a rádió 6 elfogott személyről beszélt. Pont egybe esett a feljelentésemmel az esemény, melyben a Moszad akarta a szitut polgárháborúsra tupírozni. Toljátok csak! Exkluzív interjú: Kiss Árpád további két olyan, eddig nem ismert személyről is beszélt, akik állítása szerint pénzzel, lőszerrel és ötletekkel segítették a bűncselekmény-sorozat végrehajtását


A Mediaworks Hírcentrumának adott exkluzív interjúban elismerte a romagyilkosságok elsőrendű elítéltje, hogy ő és társai követték el a 2008–2009-ben történt brutális, az egész országot megrázó gyilkosságokat. Tizenhárom év tagadás után Kiss Árpád arról is beszélt, hogy további két társa is volt a brigádnak, ám ők a mai napig szabadlábon vannak. A börtönben láthatóan megtört férfi állítja, mindketten pénzzel és lőszerekkel segítették őket, ráadásul egyikük, akinél Kiss szerint még a felbujtás is megállhat, korábban jobbikos önkormányzati tisztségig jutott. Az ügyben új nyomozás is indult, abban pedig a nyomozók az utóbbi férfi jobbikos kapcsolatai után érdeklődtek – fogalmazott Kiss Árpád.

A Kozma utcai börtönben készített interjút a Mediaworks Hírcentruma Kiss Árpáddal, a romagyilkosságok elsőrendű elítéltjével.

A jogerős verdikt szerint Kiss volt annak a kivégzőosztagnak a vezetője, amelynek a tagjainak a lelkén hat ember élete szárad.

A halálbrigád 2008. július 21-én Galgagyörkön, augusztus 8-án Piricsén, szeptember 5-én Nyíradonyban, szeptember 29-én Tarnabodon, november 3-án Nagycsécsen, december 15-én Alsózsolcán, 2009. február 23-án Tatárszentgyörgyön, április 22-én Tiszalökön és augusztus 3-án Kislétán támadtak romákra. A nagycsécsi, illetve a tatárszentgyörgyi támadásnak két-két, a tiszalöki és a kislétainak egy-egy halálos áldozata volt. A legbrutálisabb támadás Tatárszentgyörgyön történt, ott felgyújtották egy roma család házát, majd a kimenekülő apára és két gyermekére rálőttek. Az édesapát és négy és fél éves kisfiát kivégezték, a másik gyermek el tudott menekülni a gyilkosok elől. Kiss Árpádot és testvérét, Kiss Istvánt, valamint Pető Zsoltot a Gyurcsány–Bajnai-kormányok idején történt, hat ember halálával végződött cigánygyilkosságok miatt 2013. augusztus 6-án a Budapest Környéki Törvényszék első fokon tényleges életfogytig tartó fegyházbüntetésre, míg az utolsó két emberölésnél Kisséknek sofőrként segítő, idén augusztus 20-án szabadult Csontos Istvánt tizenhárom év fegyházbüntetésre ítélte. Utóbbié másodfokon jogerőre emelkedett, Kissék esetében a Kúria hozta meg a végső döntést, és hagyta helyben a korábbi ítéleteket.

Kiss Árpádot láthatóan megtörte az elmúlt, börtönben eltöltött tizenhárom év, arcát az interjúhoz nem is vállalta, de teljes nevét közölhetjük.
A támadássorozat időpontjai, helyszínei.

– Többször kértünk öntől interjút az elmúlt évek során, mi változott, miért döntött most úgy, hogy megszólal?
– Nincs különösebb oka, nem is számítottam erre a megkeresésre.

– Arra gondoltunk, mivel Csontos István néhány nappal ezelőtt szabadult, hátha ez önnek is ad egy olyan apropót, hogy felidézzen néhány dolgot.
– Nem igazán érdekel, hogy mi van Csontossal.

– Pedig korábban úgy nyilatkozott róla, hogy szerepe nem csak abból állt, hogy sofőr volt. Ebből sokan arra következtettek, hogy a gyilkosságokban is benne lehetett.

– Arra utaltam vele kapcsolatban, hogy a vallomásaiban hazudott rólunk, ebben látom a problémát. Ő az utolsó két gyilkosságnál sofőrként vett részt, ennyi volt a szerepe. Azokban viszont tevékenyen részt vett, mindenről tudott, be volt avatva a tervezésbe.

– Ezt a tervezést miképpen képzeljük el?
– Ezt nem szeretném kifejteni, de egy kicsit túl volt misztifikálva ez a történet.

– Miért, a valóságban hogyan történt?

– Enyém volt a gépjármű, amivel a helyszínekre mentünk, az azzal való lebukást kellett elkerülni, az útvonalat gondosan megterveztük, hogy merre fogunk menni, szóval részemről ez nem tűnt bonyolultnak, de a többiek nevében nem szeretnék nyilatkozni.

– Néhány évvel ezelőtt újraindították a nyomozást a romagyilkosságok ügyében, mivel a rendőrség kereste a megbízókat és a további elkövetőket. Az eljárásban önt is meghallgatták. Mire volt kíváncsi a hatóság?
– Beszéltem nekik két további elkövetőről, de a nyomozás nem vezetett eredményre, pedig részletesen beszámoltam az ő szerepükről. A nyomozást egyébként megelőzte egy titkosszolgálati felderítés, ők megbizonyosodtak arról, hogy nem a levegőbe beszéltem. Utána folytatott nyílt eljárást a Nemzeti Nyomozó Iroda (NNI).

– Mit lehet tudni arról a két társukról, akiket megnevezett?

– Egyikük a Jobbikban önkormányzati tisztségig jutott, tudomásom szerint őt tanúként hallgatták meg korábban az ügyben. Nála a felbujtás merülhetett fel és az anyagi szponzoráció. Tippadó szerepe is volt. Őt a bűntársaim évtizedek óta ismerik. A másikuk szintén anyagi támogatást nyújtott, és lőszereket szállított nekünk. Ő az egyik legfontosabb kapcsolata volt Petőnek (Pető Zsolt harmadrendű elítélt – a szerk.), ráadásul fegyverboltban dolgozott, de úgy tudom, még csak tanúként sem hallgatták meg. Én azt gondolom, hogy minden lehetséges információt átadtam a nyomozóknak, a többi nem rajtam múlt. Összesen tehát hatan vettünk részt a romák elleni támadássorozat tervezésében és végrehajtásában. Négyünket felelősségre vontak, az előbb említett két személy viszont mindent megúszott. Ez számomra megdöbbentő!

– Mekkora nagyságrendű összegeket adtak át önöknek?
– Több millió forintot. Megjegyzem, a köztünk lévő kapcsolatot cellainformációk és híváslisták is igazolják. Ráadásul meg tudtam volna mutatni, hogy kitől, hol, milyen körülmények között vettünk át pénzt.

– A megbízók elleni nyomozásban tudomásom szerint beszélt arról, hogy egyik szabadlábon lévő társuk testvére 2010 előtt az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium kötelékéhez tartozhatott, így esetleg tőle szerezhetett olyan információkat, amiket később önöknek átadott. Mennyire biztos ebben?
– Azt, hogy egyikük testvére hol dolgozott, a társaimtól tudtam meg. Megjegyzem, kaptunk az említett bűntársunktól egy olyan tippet, hogy Tiszalök környékén mikor oldották fel a fokozott rendőri ellenőrzést. Nem nehéz kitalálni, hogy ez belső információ volt. Mindenesetre én soha nem találkoztam a testvérével. Akkor viszont többször is jelen voltam, amikor a két, a mai napig kint lévő tettestársunk lőszereket, illetve pénzt adott nekünk. Pontosan tudták, hogy miben segítenek minket.
Mécsesgyújtás a tatárszentgyörgyi romagyilkosság ötödik évfordulója alkalmából tartott megemlékezésen Budapesten, 2014 februárjában.

– Ha már a felelősségre nem vont bűntársaknál tartunk, az az alapnyomozás során is felmerült, hogy a besenyszögi fegyverrablásnál volt egy bűntársuk, akit szintén nem vontak felelősségre. Öntsünk tiszta vizet a pohárba: részt vett más is önökön kívül abban a rablásban?
– Nem, ezt az első fokon eljáró bíróság állította, de ennek semmi valóságalapja nem volt. Mi csináltuk.

– Az eddig említett személyeken kívül kiknek a szerepe érdekelte még a nyomozókat?
– Közéleti szereplőkre is rákérdeztek.

– Politikusokra?

– Igen, egy ismert, volt jobbikos politikus után érdeklődtek, hogy ő az egyik kint lévő segítőnkkel milyen kapcsolatban lehetett, de erre nem tudtam válaszolni. Valószínűleg a rendőröknek erről már volt valamilyen információjuk.

– Korábban egy nyilatkozatot is elküldött a Magyar Nemzetnek és a PestiSrácok.hu-nak, amelyben többek között arról írt, hogy titkosszolgálati provokáció előzte meg a bűncselekmény-sorozatot. Ezt kifejtené részletesebben?
– Az általunk elkövetett – 2008. július 21-i – támadás előtt volt egy etnikai konfliktus Galgagyörkön, felvonult a Jobbik által létrehozott Magyar Gárda. A feszültséget a Magyar Gárdában hangadó – a Katonai Biztonsági Hivatallal együttműködő – egykori honvédtisztek, illetve a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalomba is beépült fedett ügynökök fokozták. Ezt követően kaptunk az egyik szabadlábon lévő társunktól egy tippet, hogy érdemes lenne Galgagyörkön romákat megtámadnunk.

– Nyilatkozatában arra is kitért, hogy az akkor regnáló Gyurcsány-kormány a káoszban volt érdekelt.

– Fenntartom, amit leírtam, konkrét biztatást nem kaptunk a szocialista kormányzat környezetéből, és gondolom, ők sem számítottak arra, hogy ez a támadássorozat idáig fajulhat. De a politikai felelősségük egyértelműen megáll, hiszen az már a nyilvánosság előtt is ismert, hogy testvérem megfigyelését éppen a fegyverbeszerzés előtt szüntették meg. Ma már az is tény, ha a Katonai Biztonsági Hivatal (KBH) rendesen végzi a dolgát, az utolsó gyilkosságot nem tudtuk volna elkövetni.

– Azért az meglehetősen visszás, hogy elkövetőként azt rója fel a rendvédelmi szerveknek, hogy nem buktak le hamarabb.
– Pedig ennyi idő elteltével és a nyilvánosságra került információk alapján most így látom.
Bilincs Kiss Árpád kezén a büntetőper harmadfokú tárgyalásán, a Kúrián, 2016. januárjában.


– Ha már itt tartunk, önök bármit sejtettek arról, hogy Csontos István a nyomozásban eljáró Nemzeti Nyomozó Irodát semmilyen információval nem segítő Katonai Biztonsági Hivatal ügynöke volt?
– Konkrét tudomásunk erről nem volt, de felmerült bennünk, hogy mint egykori hivatásos katonának esetleg lehet köze a KBH-hoz.

– Az nem furcsa így utólag, hogy olyan ember csatlakozott önökhöz negyedik elkövetőként, aki egyébként a KBH ügynöke? Gondolkozott ezen?
– Igen, utólag persze ez sok kérdést felvet, de ha a személyiségét nézzük, ő nem egy olyan karakter, aki bárkit is befolyásolni tudott volna. Neki nem volt más szerepe, mint hogy az utolsó két gyilkosságnál sofőrként részt vett.

– Csak közben két gyilkosság között találkozott a tartótisztjével; igaz, azt állítja, hogy semmit nem mondott neki az emberölésekről.
– Ez nekem sem tűnik túl hihetőnek.

– Az újraindult nyomozásban kérdezték önt titkosszolgálati ügynökökről, akik provokálhatták a bűntársait és önt? A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom egyik közleménye ugyanis kitért arra, hogy a romagyilkosságok idején „ügynöki aktivitást” észleltek, egyes személyek fegyverek beszerzésére és romák megölésére buzdították őket.
– Ilyet nem kérdeztek tőlem, és olyat én nem tapasztaltam, hogy minket közvetlenül provokáltak volna, de indirekt beavatkozások voltak, ahogy azt már említettem, testvérem megfigyelésének a megszüntetése is ilyen lehetett. Arról, hogy a még szabadlábon lévő két bűntársunkat provokálták-e, csak ők tudnának beszámolni.

– Szintén ön nyilatkozta, hogy a romagyilkosságok perében kulcsmomentum volt, amikor megjelent Gyurcsány Ferenc. Aznap szeretett volna beszélni Csontos István, ám ekkor úgy döntött, még sincs mondanivalója.

– Továbbra is úgy gondolom, hogy ez kulcsmomentum volt, hogy az egykori miniszterelnök megjelent a tárgyalóteremben. Ez egyértelmű nyomásgyakorlás volt a részéről, amit a mai napig gyomorforgatónak tartok.

– Az eddig elmondottakból arra lehet következtetni, hogy ma már beismeri, hogy önök hajtották végre a súlyos bűncselekményeket, a gyilkosságokat.

– A bűncselekmények megtörténtek, azokat mi követtük el.

– A támadássorozat egyre brutálisabbá vált. Mi történt pontosan, fel tudná idézni?
– Nehéz utólag elmondani, hogyan kerül az ember ilyen tudatállapotba. Nem volt szándékos az első gyilkosság Nagycsécsen, ebben biztos vagyok. Nekem ez biztosan nem állt szándékomban. Én már feldolgoztam magamban a történteket. Végigvettem a saját hibáimat.

– És mire jutott?
– Belekerültem egy olyan cselekménysorozatba, amivel ideológiailag egyáltalán nem értettem egyet. Minden elkövetővel a testvéremen keresztül ismerkedtem meg. Én benne megbíztam, őt segítettem a végletekig. Legyen az akármilyen dolog, akkor is tudtam, hogy amit teszünk, az rossz. Vállaltam, hogy a testvérem bármit csinál, abban én őt támogatni fogom. Nem tudtam volna a társaimat eltántorítani, részükről volt egy nagyon erős cigánygyűlöletből fakadó elhatározás, nekem pedig el kellett döntenem, hogy ebben részt veszek vagy sem.

– A jogerős ítélet szerint viszont éppen ön volt a csapat vezetője.
– Egy alaposabb nyomozás azt feltárhatná, hogy ez nem így volt, ahogyan a bűntársaink felelősségét is meg lehetne állapítani.

– A bíróságon lényegében mindent tagadtak, nem beszéltek a társakról.
– Ez volt a közös védekezési stratégiánk. Ma már látom, hogy ez egyértelműen hiba volt.
A hallgatóság várja az elsőfokú ítélet kihirdetését a Budapest Környéki Törvényszéken 2013 augusztusában.

– Az áldozatok családtagjait kereste, bocsánatot kért tőlük?

– Azt tudom, hogy van, aki kapott már részünkről is kártérítést. Személyes kapcsolatfelvételre nincs lehetőségem. Mint említettem, magamban már feldolgoztam a történteket, nagyot hibáztam. Annyit azért hozzátennék, az áldozataink hozzátartozóit tudomásom szerint már nem képviseli senki, az úgynevezett liberális jogvédők csak addig álltak ebbe bele, amíg ebből politikai hasznot lehetett húzni. Persze tudom, hogy én vagyok az utolsó ember, aki ebben a tárgykörben bármilyen kritikát fogalmazhat meg.

– Ez valóban így van. Lát még esélyt az akta újbóli megnyitására, a perújrafelvételre?

– Igen, bízom abban, hogy lesz erre lehetőség, szeretném, ha a szerepem a helyére kerülne ezekben a bűncselekményekben. Lényegesnek tartom továbbá, hogy tavaly ősszel a strasbourgi bíróság kimondta, az életfogytiglani büntetésem 25 év után felül kell vizsgálni.

Megszüntetett eljárás

A romagyilkosságok ügyében elrendelt új nyomozással és a Kiss Árpád által megnevezett két elkövetővel összefüggésben megkerestük az ORFK kommunikációs osztályát is, válaszukat változtatás nélkül közöljük: „az említett büntetőeljárás során elvégzett nyomozási cselekmények (tanúkihallgatások és vagyont érintő kényszerintézkedések) során olyan bizonyíték nem keletkezett, amely bűncselekmény elkövetésének gyanúját támasztaná alá, így az eljárás megszüntetésére került sor”.
https://magyarnemzet.hu/belfold/2022/08/tobb-mint-egy-evtized-kellett-ahhoz-hogy-a-halalbrigad-vezetoje-beismerje-a-romagyilkossagok-elkoveteset?utm_source=koponyeg.huutm_medium=referralutm_campaign=ott_a_06_n

Posta Imre 2022.08.31 1552 olvasás 18 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

18 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • H
    Jogászként az ügy részleteinek ismerete nélkül nehéz, valójában nem lehet és szakmai etikai okok miatt nem is illik véleményt formálni az ügyről.
    Az azonban civilként már akkor is teljesen nyilvánvaló volt, hogy ezek mesterséges - csinált - ügyek voltak.
    Ugyanis az is nyilvánvaló volt, hogy ép eszű - egyáltalán: gondolkodásra képes aggyal bíró - ember ilyet nem csinál. Mert vagy olyan cigányokat tesz hidegre, akik súlyos bűncselekményeket követtek el - és akkor még csak-csak lett volna valamiféle erkölcsi értéke is a cselekményeknek (a bűnöző cigányok láb alól eltételéért még sok cigány sem ejtett volna könnyet) - vagy nem csinál ilyet olyanokkal szemben, akik egyértelműen áldozatként jelennek majd meg.
    Egyébként meg végig, egy pillanatra nem merült fel, hogy a másik oldal közben hány bűntettet követett el a nem-cigány lakosság ellen addig.
    Attól tartok a különbség nagyságrendekben (több nagyságrendben) lett volna mérhető a cigány-oldal terhére, és lenne mérhető még most is, ha lenne ilyen nyilvános statisztika.
    Balek barmok voltak az elkövetők és megérdemelten ülnek.
    A saját hülyeségükért.
    - 2022. 08. 31. 12:36
    • Posta Imre
      Beszélik, hogy uzsorás likvidálások voltak. Nem úgy indult, de valszeg az ijesztgetésből az lett és a megbízó és a finanszírozó...no meg azért tényleg van itt még jó pár kérdés. Tény, hogy a feljelentésem után 3 héttel vetettek neki véget. Bösztörpusztára araszoltam a családdal, miközben bemondta a rádió 2019 aug. 21-én. Akkor tartottam beszédet a nagy sátorban Wittner Mária után. Aztán itt van még előzmény:

      Feszül a húr - A Magyar Gárda vigyázza a családom álmát!Mint az már sokak számára ismeretes, néhány napja folyamatos támadás alatt tartották a honlapomat, amelyet végül a szolgáltató kénytelen volt lekapcsolni. Most egy átmeneti tárhelyrõl üzemel, de folyamatban van az új/régi oldalam feltöltése a <a title="autolink" href="http://www.postaimre.com," target="_blank" rel="noopener">www.postaimre.com,</a> illetve a <a title="autolink" href="http://www.postaimre.tk" target="_blank" rel="noopener">www.postaimre.tk</a> elérhetõségek alatt. Ma éjjel két gárdista állt õrt a házam elõtt, mert Vona Gábortól és Kiss Róbert kapitánytól kértem a családom védelmében segítséget. Miért is? Elmondom. A cigánygyilkosságok hátterét firtató írásaimat tettem fel a honlapomra, amelyekben arról értekeztem, hogy a Mossad áll az ügy hátterében és Specnazos (orosz/ukrán különleges egység volt tagja) bérgyilkosokat bíztak meg cigányok megölésével. Nyilván, hogy ez csakis a jelenlegi rezsim érdekeit, a polgárháborús helyzet kaotikus és rasszista motívumokkal átszõtt látszatának megteremtését szolgálta volna. De csak volna! Nyilvánvaló, hogy az eddigi támadásokat és gyilkosságokat is elkövette valaki, akiket eddig sehogyan sem talált meg a "rendõrség". Vagy a tehetséggel, vagy az akarattal volt gond. A legutóbbi gyilkosságot megelõzõ napokban az NBH-nak tett feljelentésemben, forrásokra utalva jeleztem, hogy mire készülnek az országban. A levelet megküldtem Sólyomnak, Bajnainak, Orbánnak, Benczének is, de választ nem kaptam erre a beadványomra sem. Helyette az informátoromnak mentek utána, és az IOSA-n keresztül el is érték. A napokban bevitte az NBH és két napig vendégeskedett náluk, illetve a Kozmában. Ott meg is verték az illetõt, láttam a nyomait! Közben egy meghívásnak tettem eleget Bösztörpusztán, a Magyarok Országos gyûlésén, elõadás formájában. Valószínûleg sok ügynök volt a nézõk között, de meg is szólítottam õket, ezért megorrolhattak rám. Kis szerénytelenséggel mondhatom, hogy nagy sikerû volt a beszéd, legalábbis a visszajelzésekbõl és a sokszori vastapsból erre lehetett következtetni. Vasárnap is tartottam elõadást, mert Szima Juditnak - a meghívott szónoknak - közbe jött egy halaszthatatlan családi program, és ez a beszéd is nagy tetszést aratott. Ebbõl következtethetett az ott lévõ ügynöksereg, hogy szorosabb felügyelet alá kell vonni engem, mert veszélyesebb lehetek rájuk nézve, mint azt korábban gondolták. Ezt persze csak kikövetkeztettem. A könyveim terjesztésének akadályai fennállnak, a nyomdászom teljesen ellehetetlenítették azért mert a könyveimet nyomja, s gyakorlatilag minden más megbízását megszüntették ezért. A Magyarok Szövetsége rendezvény hivatalos megkezdésével egy idõben jelentették be, hogy elfogták a cigánygyilkosokat. Már akkor furcsállottam, de kommunikációs trükknek tartottam a bejelentést, hogy ezzel, és ne a rendezvénnyel, majd pedig a Gárdaavatással legyen elfoglalva a cionista sajtó. Ez be is jött, de mint kiderült, rengeteg hazugság és dezinformáció látott az elfogás körülményeirõl és az elfogottak személyével kapcsolatosan napvilágot. Egy biztos, a rendõrség nem az igazat mondja. A honlapomon megírtam azokat az információkat, amelyeket az kontaktom juttatott el hozzám. Ezek szerint, valóban elfogták a frissen beszervezett Specnaz-os társaságot, de nem õket mutogatják a televízióban. Személyi összetételük alapján: 3 Specnaz, 1 Mossad, 2 cigány személy tartozott a különítménybe. A médiában egy újabb móri ügyet kreálnak, fiktív bizonyítékokkal és jobbára bemártott személyekkel. Gyorsan kellett cselekedniük, eredményt felmutatni, mert a feljelentésemmel le lettek leplezve. Éppen ezért kértem Benczétõl a 100 milliós nyomravezetõi díjat. Mindeközben beindult a diplomáciai hercehurca. Az FSZB (KGB utódszervezete) elég zokon vette, hogy bele akarják rángatni a keleti blokkot Drazséék ebbe a piszkos játszmába, ezért megindult a hadüzenet feléjük. Pillanatnyilag egy titkosszolgálati nemzetközi csata folyik a háttérben. Sólyom kiátkozása az elorzott területünkrõl is a játszma része. Improvizálnak. Ha már nem jön össze még a választásokig a folyamatos cigánygyilkolászásuk, akkor nemzetközi komoly konfliktusba kell sodorni az országot. Ficó is fél attól, hogy a magyarországi mesterséges belviszály, átterjedhet hozzájuk, és ez nem hiányzik nekik, de arra jó, hogy a pozícióját megszilárdíthassa. Sólyom szánalmas vergõdése is egyfajta uszítás, miközben elterelõ hadmûvelet is az ébredezõ magyar öntudat elterelésére. Céljuk az, hogy ne lehessen az országban választásokat tartani egy konfliktus helyzetben meghirdetett statárium okán. A honlapom "kilövésével" egy idõben hajnal 2-kor bevitték a Kozmába az informátorom, és szétverték. Bevetési kesztyû volt a trénereken és héberes angolszász nyelvjárásban beszélgettek. Kérdésük nem volt, csak ütöttek. Tegnap este hozták haza a srácot, "Kerecsent", de hamarosan megjelentek nála újra. A háza elõtt a sötétben parkolt le a kocsi négy "masszõrrel" az utasterében. Mi eközben Skype-on és telefonon is tartottuk a kapcsolatot. Mondta, hogy vigyáznom kell a családomra (korábbi "vendégeskedésénél"az NBH faggatta felõlem is és be akarták szervezni a hálózatukba), és én ezt konkrét fenyegetettségnek vettem, mert szerintem rajta keresztül üzentek nekem. Hívtam Vona Gábort, majd Kiss Róbertet, de jeleztem Szima Juditnak is, hogy mi a helyzet. Felhívtam a 107 -et és ott is elmondtam, mi a gondom, majd a soroksári ügyeletessel is közöltem a tényállást. Kiküldte a járõrt "Kerecsen"-hez de amikor meglátták a smasszerek a rendõrjárõrt, elhajtottak. Közben gárdisták érkeztek a házamhoz és itt álltak õrt egész éjjel. Még frissiben küldtem egy bejelentést az NBH-nak, Az éjjel aztán, a rendõrök (eléggé meg voltak ijedve õk is, ahogy hallom) adta kis levegõvétel alatt sikerült a srácnak kimenekülni a házból és a szabad ég alatt tölteni az éjszakát. Jelenleg ismeretlen helyre távozott, s remélem biztonságban van. Hozzám még ma is jönnek a gárdisták, mert nem kívánom, hogy tanúk nélkül vigyenek el úgy, hogy a családra rátörik az ajtót. Bízom benne, hogy a helyzet hamarosan túlnövi az én szintemen magát, bár a bosszú lehetõsége mind Drazséban, mind Benczében benne van (a többirõl nem is szólva). Jó lenne, ha észhez térnének végre, de erre kis esély van. Nagyobb a valószínûsége annak, hogy el kell vinniük a balhét a tetteikért. Úgy legyen! Informátorom szerint az NBH -nak tett feljelentésem alapján elfogott személyeket már elengedték, de ezzel egyidejûleg a börtönökbõl folyamatosan engednek szabadlábra olyan személyeket, akiknek nem kunszt meggyilkolni valakit. A "nehézfiúk" feladata a társadalom terrorban tartása és a nemzeti oldal prominens személyeinek, oda tartozó köröknek a fizikai bántalmazása, esetleges megölése. Szóval, a helyzet nem egyszerû és csak most jön a java. Kértem a Nemzetbiztonsági Bizottság általi meghallgatásom, ha már Sólyom nem áll velem szóba. Az itt is megírt információk hitelességét sajátélményem garantálja, de jó azt is tudni, hogy nem vagyok egyedül, mert azonnal jött a Gárda is segíteni és ma egy MSZ-es barátom is jelezte (kérés nélkül), hogy szívesen õrködik a családom álma felett, ha kell. Vukiccsal még nem beszéltem, de azt hiszem, megérett az idõ arra, hogy elkezdjük nagyon komolyan venni egymást eben a körben. Ami itt van, az már nyílt terror ellenünk, és ezt nem engedhetjük meg senkinek! 2009-08-27 Posta Imre <a title="autolink" href="http://www.hirturmix.hu/article.php?rss=16" target="_blank" rel="noopener">http://www.hirtur...php?rss=16</a>*12616</em>
      - 2022. 08. 31. 12:50
      • H
        Megdöbbentő, amit írt kedves Imre. <br />Hogy ebben a híghangyafosnyi országban ilyen játszmázások mentek, mehetnek: az ész megáll!!!<br />Sem gazdaságilag, sem katonailag gyakorlatilag semmit nem számítunk a világban. <br />Mínusznegatívnullasemmizérus vagyunk.<br />Vagy.<br />Vagy lehet, hogy: mégsem???<br />Mások tudnak valamit rólunk, amit mi saját magunkról nem tudunk???<br />Állítólag izraeliek készíttettek pár éve DNS vizsgálatokat, hogy egy-egy népesség mennyire "virulens" a világban.<br />Ebben a zsidók előkelő helyen szerepeltek, de mint a Hófehérke mesében a szép királynő, a DNS-tükör mutatott nekik egy még náluk is virulensebb népességet. <br />És ez nem volt más, mint a Kárpát-medence-i: magyarság.<br />Lehet, hogy ilyesmi van a háttérben (azaz: a Háttérben)????
        - 2022. 08. 31. 13:15
        • Posta Imre
          Levél az IRM-be!

          csütörtök 27 augusztus 2009 - 17:04:37 | postaimre

          Daskovics úr!

          A mellékelt írást, kérem tekintse beadványnak, önvallomásnak, vagy aminek éppen önös érdekei megkívánják. "Sajnálom", hogy elõadásaimmal, könyveimmel sok tisztességes magyar, zsidó és cigány (no meg más nemzetiséginak is) a szemét felnyitva ráirányítom figyelmet olyan összeesküvésekre, amelyeknek érintettje minden magyar állampolgár. Nehéz a dolgom, mert önök folyton "keresztbetesznek" mindazoknak, akik az igazságot akarják nyilvánosságra hozni (nekem ez a tapasztalatom). A mellékelt összefoglaló írás az utóbbi napok eseményeit taglalja, de mitagadás, a tegnap esti történések még jobban felnyitották a szemem. Önök mindenképpen polgárháborús helyzetet szeretnének megteremteni? Önök bármire képesek? A formális logika és a szervezetismeretem azt mondatja velem, hogy igen. Azóta erõsödött fel ez a cigánygyilkosság -kérdés, mióta ön ott van, ahol. A médiát láthatóan jól irányítják az önök szájízének megfelelõen, hogy sok naiv ember a valódi tényekrõl semennyire, vagy éppen ellentétes elõjellel értesülhessen. Nem látok sem szakmai, sem jó szándékú megoldási kísérletet az önök részérõl, bár én a magam részérõl minden emberileg megtehetõt megtettem azért, hogy ne sikerüljön összeugrasztani a magyarokat a hazai zsidóságot és cigányokat. Azért is tettem, teszek, hogy az erõszakos izraeli (és más államokból történõ) zsidó betelepülés veszélyeire felhívjam a magyar állampolgárok figyelmét. Talán a munkám már nem volt gyümölcstelen, mert úgy értesültem, hogy egyre több magyar zsidó és értelmiségi cigány sem nézi jó szemmel, ami ebben a kérdésben, és a cigányok uszításába és a magyarellenes kormányzati megnyilvánulásokban a közhangulatot befolyásolja. Önök bûnösök! Nem használják a rendelkezésükre álló tudást és anyagi eszközöket arra, hogy itt békességben élhessünk, sõt - és ebbéli meglátásommal sokak véleményét osztom-, pontosan az ellenkezõjét teszik annak, amit ebben a helyzetben a törvény és a rend megkövetelne. Önök igazi káoszteremtõk, de ebbe már közvetve is sokan belerokkantak és bele is haltak a történelem során. A rendõrségnek nevezett csõdtömeg (azzá tették önök), csak bûnbakkeresésre jó, érdemi munkára, rendteremtésre nem. Most nagy a baj! Az összeomlás szélén vagyunk, ha nem benne. Önök juttatták oda, tudatos és célirányos tevékenységükkel. A cigányság a kilátástalanság sötét bugyrában, míg a zsidók az ostoba és bárgyú rettegésben tartva lettek ellene fordítva a többségi magyar társadalomnak, aki eddig csak tûrt, s félõ, hogy tovább is tûrje, hogy kiirtásunkat saját maga asszisztálja végig. Kérem, fogadja meg a tanácsomat és a javainak egy részével távozzon el posztjáról. Méltatlan, rá és benyomásom szerint is rosszindulatú, szakmailag képzetlen döntéseivel csak élezi, fokozza a tudatosan felszított társadalmi ellentéteket. Nem az a hibás, aki rámutat a betegségre, annak diagnózisát megadja, hanem a körokozó és a legyengített szervezet, aki azt hagyja magán eluralkodni. Tudom, hogy nem mond le, mert még nem vitte végezte el azt a munkát, amelyet önre szabtak a nem magyar felettesei. Szeretném tudni, hogy csapdában van. Önzése és zsarolhatósága fogságában kénytelen lesz együtt süllyedni a hajóval. A nemzet végveszélyben van, a magyarok elégedetlenek, a cigányokat felhergelték (mossados hátérrel) a magyarok ellen, és a zsidók sem lehetnek elégedettek, mert egyre jobban nyomasztja õket a betelepítendõ több millió, számukra is idegen fajtársukkal való konfliktus (üzleti és emberi) lehetõsége. Kérem, vessen véget a további esztelen médiaröfögésnek, magyargyûlöletnek, cigányuszításnak, zsidó-felsõbbrendûség -sugározásának! Ha pedig erre képtelen, mert nem is akarja, sõt ennek ellenkezõjére van felhatalmazva, akkor legalább legyen jobban felkészült! Nem lesz ennek jó vége! A hazugság-légvár összeomlik és sok cigány és zsidó mellett nagyon sok magyar is rájön arra, hogy amit önök tettek, tesznek, az nemzetellenes tevékenység. Persze újabb hazugságokkal egy ideig még álcázhatják magukat, de -remélem - ez már nem tart soká! Így legyen! Áldás, s békesség! Éjjeli levél (erõs felindultságból elkövetve) szerda 26 augusztus 2009 - 23:24:13 | postaimre </em>
          - 2022. 08. 31. 13:29
          • H
            A gengszterváltás előtt D.T. Hetényi István pénzügyminiszter titkárságvezetője volt. Hetényi miniszter fia pedig D.T. édesapjának ügyvédi munkaközösségében (ÜMK) ügyvéd. (A gengszterváltás előtt limitálva volt az ügyvédek létszáma az országban 1200 főben és ügyvédi munkaközösségekben kellett dolgozniuk, amelyek legtöbb vezetője valamikori ÁVÓ-s/BM-es figura volt. Így tartották kézben az ügyvédek üstökét. Nehezebb volt bekerülni egy ÜMK-ba, mint mondjuk egy bíróságra/ügyészségre.) A gengszterváltás hajnalán, talán '88-ban D.T-nek mindjárt volt is egy disznósága, az ún Lóránt utcai lakásügy, amikor is jutányos áron tudtak a XII. kerületben megszerezni a Pénzügyminisztérium által/támogatásával épített luxus-sorlakásokat. A balhé kibukott és azt nem D.T. és társai, hanem a minisztérium gazdasági vezetője vitte el, akit el is ítéltek és le is ültettek emiatt az ügy miatt, noha pont ő nem kapott ott lakást. Erről akkor a sajtó sokat cikkezett, még a média is, de természetesen D.T. megúszta a dolgot. Ez a figura tipikus példánya a vér-szociknak: agyilag nem hülye, de tökéletesen gátlástalan, nem a köznapi értelemben véve erkölcstelen, hanem simán: erkölcs nélküli, azaz fogalma sincs arról, hogy mi az, hogy erkölcs. Az a típus, akivel ha éjszaka beszélgetsz simán a szemedbe mondja, hogy fényes nappal van és még képes meg is győzni erről. A levél, amit idézett tökéletesen fölösleges volt ehhez a lényhez, mivel annak lényegét nyilvánvalóan képtelen volt felfogni. Nagyon veszélyes és gátlástalan figura: vegytiszta szociopata.
            - 2022. 08. 31. 15:12
            • Posta Imre
              Drazséval egyszer futottam össze, valami rendezvényen, ahová kitekertem Pestre a TMRSZ sátrához. Na odapofátlankodott ez a hulladék. Zsigerből bele kellett volna verni a bicajt a koponyacsontjába, elsősegély-képp, ha éppen véletlen felbotlik benne véletlen, nehogy megsántuljon. <br /><br />Előtte Piros Attila szakállamtitkár próbált visszaédesgetni a céghez, de az is dugába dőlt. Demeter Ervin is mondta, rajtam tarcsák a szemetüket...és így is lett. <br /><br />Hess, szemét ez kivétel nélkül...az ismerősöm szerint. Válogatás nélkül Gulág-érettek.
              - 2022. 08. 31. 16:15
              • H
                "Egy brancs maguk!" - mondták a Tanú vége felé és örökérvényű igazság ez. És, mint a soha nem létezett bolgár partizánfilmben "Mi ott vagyunk minden kilométerkőnél", sajnos ezek itt tényleg ott vannak - nem minden km-kőnél, hanem - minden érdemi pozícióban. D.T. egyik kedvence Wellmann György Kúria-i bíróként pld. vidáman kaszálta el pár éve a svájcifrank hiteleseket. Már a nagyhős Fidesz érában. A Piros vezetéknévvel belügyi vonatkozásban nagyon vigyázni kell annak 56-os áthallása miatt... véletlenek márpedig nincsenek...
                - 2022. 08. 31. 16:35
              • H
                Én gyáva vagyok, nem merem nyilvánosan leírni, hogy honnan ösmerem D.T.-t, habár jobban megérdemelné a tartósan nagyon károkozó DDT rövidítést. Most is elment a házunk előtt 2 rendőr kisbusz is, mi a faszt keresnek itt, ne biztos urak, ne vigyenek el, nem csi.....<br />(Én a feleség vagyok, most vitték el bilincsben a férjem, az egyik kisbuszból mintha D.T. pofája vigyorgott volna ki, megkaphatnánk egy jó ügyvéd telefonszámát?) :)))))))))))))))))))))))))))))))))
                - 2022. 08. 31. 16:40
                • Posta Imre
                  Itt heliköpter húzott el felettem...de nem köpött, vagy csak nagyon nanóban. A gyávaság jó. Irigylem azokat, akik mernek elég gyávák lenni!
                  - 2022. 08. 31. 18:40
    • S
      Igen, a megoldás tipikus primitiv titkosszolgaállati módszer volt. Ezekre az jellemző hogy mindent vagy eltakarnak, vagy nagyon életszerűnek próbálnak beállítani. És ez mesterségesen sohasem leht tökéletes, ezért nincs tökéletes bűntény sem, az életszerűség kombinatorikájába mindig hiba csúszik. Itt borzasztóan látszott - akinek volt érzéke hozzá - hogy egy háttérhatalmi, titkoszolgaállati megoldás volt.
      Ennyi.
      De most már megyek tényleg napozni, mert tegnap az egész országban sütötta Nap csak itt nem.
      - 2022. 08. 31. 12:46
      • S
        "Pinokkio" napozik 
        Mosoly
        - 2022. 08. 31. 12:54
        • S
          Igen, csak nem nőtt meg az orra, és felnőttre sikeredett. De próbál úgy viselkedni mint az élő emberek. Talán még maradt rá egy kicsiny idő...
          - 2022. 08. 31. 13:02
          • S
            És talán maradt rá hogy miért.
            - 2022. 08. 31. 13:03
          • S
            A Kék Tündér Emberré tette. Gondolod, hogy a fabáb szíve Kristályból volt?
            - 2022. 08. 31. 13:14
            • S
              Igen, emberré teszi ezt a "Pinokkiót" is. Nagyon is lélekemberré.
              A szíve nem volt kristályból.
              - 2022. 08. 31. 13:20
  • szabir
    ez akkora kamu hogy

    Merikaban az ilyen ''krimiket'' aki gondolkozik mar reg a ''Staged'' categoryba tette stb
    - 2022. 08. 31. 17:14
  • szabir
    az a Februar 23-ika lehet kodol vmit
    https://hu.wikipedia.org/wiki/2009-es...oss%C3%A1g
    - 2022. 08. 31. 17:16

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése