Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

A háború most kezdődik

Ajvé, ezek teljesen megőrültek, vagy postaimreszelleme csókolta őket is kipán! A sok barom, összeesküvéshívő és pszihiáter szarkértő, gügyész, báró..., gyerekek, csak a nuki legyen már bevetve, hogy aratni lehessen, kár már itt minden szóért. A hálózati cionista faxcopás működik! - az ismerősöm szerint. Bekövetkezett. Jön a részleges mozgósítás Oroszországban. Hamarosan akár kétmillió orosz katona állhat majd talpig fegyverben, és kezdheti meg a pár évtizede Ukrajnának nevezett terület leradírozását a térképről. Az eddigi, Putyin által különleges katonai műveletnek becézett akció kis bemelegítő gyakorlat, gyerekcsíny volt ahhoz képest, ami most várható. Néhány nap múlva nem csupán egy kétszázezres, önkéntesekből és hivatásosokból álló expedíciós sereg simogatja-pofozgatja majd az ukrán katonai célpontokat, hanem milliós ármádia zúdul a szomszédra, hogy elsöpörje az amerikaiak által háborúba hergelt, a NATO által kiképzett, fülig fölfegyverzett, Bandera-kultusszal átitatott, csalinak használt ukránokat. Úgy tűnik, a finomkodásnak vége. Attól tartok, innentől nem napi százak, hanem ezrek vesznek majd oda, irtózatos leszámolásra és bosszúra van kilátás. Az jön, amit mindenáron el kellett volna kerülni.

Két Magyarország – Nekünk mindenáron ki kell maradnunk a NATO–Oroszország-konfrontációból!
 
 
A háború most kezdődik

 

Érdekes: amikor hatvan éve John Fitzgerald Kennedy amerikai elnök közölte, hogy nem tűri szovjet atomrakéták telepítését az Egyesült Államok szomszédságába, azt a szovjet–ukrán Hruscsov fölfogta. S kisvártatva elvitette Kubából az atomkütyüit. Most, fordított helyzetben viszont az amerikaiak nem óhajtják tudomásul venni, hogy a Szovjet­unió megcsonkított örököse, Oroszország nem szeretne NATO-támaszpontot, Moszkvát fenyegető támadórakéta-ütegeket látni ősi földjén. Pedig Putyin régóta, bő évtizede erről beszél, ezt ismételgeti. Van, aki szerint azért nem értették meg, amit az orosz elnök kért, mert az amerikai „mélyállamot” gyengeelméjűek irányítják. Szerintem ez elég életszerűtlen. Sokkal valószínűbb, hogy nem akarták megérteni. Éspedig azért, mert végig ez volt a terv: a háború. Tudniillik az Egyesült Államok imádja a háborút. A hadiipara bármit megtenne, akárhány embert föláldozna, különösen más országok fiait-lányait, csak jöjjenek új megrendelések. Mert sosem elég: még több pénz, még több hatalom kell nekik. Láthattuk az elmúlt évtizedekben. Civilek mil­liói pusztultak el világszerte, hogy csillapítsák az amerikai hadiipar étvágyát. Ám az csillapíthatatlan.

A háború volt a terv. Az 1991-ben megalázott, a mi Trianonunkhoz hasonlóan (bár arányaiban nálunk sokkal kevésbé) megcsonkított Oroszország sarokba szorítása, háborúval és szankciókkal való kivéreztetése és újabb, talán végső földarabolása. Azután pedig következhet az ilyenkor szokásos, hamisítatlan amerikai szabad rablás, amilyet 2014 óta Ukrajnában vagy éppen 1990 után nálunk, Közép-Európában végrehajtottak. Lenyúlni minden gyárat, termőföldet, nyersanyagot, bábkormányt állítani, s mindeközben belehazudni az ottaniak képébe: nesze nektek szabadság, demokrácia!

Szó se róla, az amerikaiak sem árulnak zsákbamacskát, többször elmondták, mire készülnek. Például legutóbb, júniusban Casey Michel az Atlantic magazinban rögzítette: ahhoz, hogy Európa és a világ végleg megszabaduljon az orosz imperializmus vissza-visszatérő fenyegetésétől, fel kell végre darabolni magát az orosz birodalmat. Közben az egyesek által „új Brzezinskiként” emlegetett Janusz Bugaj­ski amerikai kormányzati tanácsadónak, Kelet-Európa-szakértőnek a napokban jelent meg új könyve Failed State: Útmutató Oroszország széteséséhez címmel. Ennyiből talán kitalálható, miről szól. A szerző egy interjúban elárulta: művét jóval az ukrajnai különleges művelet előtt írta.

Ebben az optikában minden próféciája úgy néz ki, mint egy amerikai akcióterv, amelynek célja Oroszország meggyengítése és szétzúzása

– derül ki az interjúból. Világos beszéd. És nem lehet elégszer idézni George Friedman amerikai geostratéga szavait, aki 2015-ben fölfedte az amerikai célokat: „Az USA ősi, pokoli félelme, hogy a német tőke és technológia az orosz nyersanyagokkal és humán erőforrással összefonódik. Ezért elsődleges érdeke Németország és Oroszország együttműködésének megakadályozása. […] Ahhoz, hogy uraljuk Eurázsiát, egymás ellen kell harcoltatnunk az országokat.” Értjük, hogyne.

Amerikai fegyverek, irányítás, hírszerzési információk, felderítés, haditerv nélkül a háború rég véget ért volna, béke lenne, új határokkal. Az amerikaiak jelölik ki a célpontokat, az ő segítségükkel süllyesztették el a Moszkva cirkálót, öltek meg orosz tábornokokat. S mindezzel el is szoktak dicsekedni. Néhány napja a New York Times büszkén újságolta: az amerikai hírszerzés irányította a Harkov környéki ellentámadást. Persze, nagy meglepetést nem keltett a hír. Legfeljebb arra kaptuk föl a fejünket, hogy erről még leplezetlenül be is számolnak. Beismerik, amit korábban tagadtak: ez orosz–amerikai háború.

Kreml: A „különleges hadművelet” státusa nem változott

Peszkov nem tudott válaszolni a kérdésre, hogy a mozgósítottak előtt le fogják-e zárni a határt.

Furcsa módon nem a február 24. előtti események világítanak rá a legélesebben arra, miért volt elkerülhetetlen ez a háború. Hanem mindaz, ami azóta történt. Nem a 2014-es CIA-puccs, az oroszbarát ukrán elnök elkergetése, az orosz civilek odesszai fölgyújtása-meglincselése, az ukrajnai nemzetiségek (köztük kárpátaljai magyar testvéreink) szisztematikus üldözése, a banderisták és Szics-gárdisták kegyetlenkedései vagy a Donbász orosz lakossága elleni ukrán irtóhadjárat a háború legfőbb oka. Ezek csupán tünetek.

Február 24. után előlépett a függöny mögül a bábmester, az Egyesült Államok. Amelynek korábban egyetlen csettintésébe került volna, hogy az ukrán bábkormány végrehajtsa a minszki egyezményt, fölszámolja a félkatonai bandákat, eltörölje a nemzetiségeket sanyargató törvényeket. Nem tette, mert háborút akart.

Ezért alakította egyetlen, hatalmas katonai támaszponttá az Ukrajnának hívott pufferzónát. Ezért tett magasról a krími népszavazás eredményére, az oroszok önrendelkezési jogára. (Mások határait csak a Nyugat húzogathatja – ezt nevezik „nemzetközi jognak”.) S ezért tettette magát süketnek, amikor Oroszország a biztonsági igényeivel jött, és a korábbi amerikai ígéretekre emlékeztetett (miszerint nem terjeszkedik keletre a NATO). Az Egyesült Államok azt akarta, hogy kitörjön a háború – hát kitört. S most majd szintet lép.

Ami jön: irgalmatlan pusztítás, szenvedés, halál. A sarokba szorított, szankciókkal dühített, megalázott Oroszország komolyan megindul. Ahogyan Vucsics szerb elnök jósolta még Putyin tegnapi bejelentése előtt: pár hónapon belül egy olyan hatalmas katonai konfliktus bontakozik ki, amilyet a második világháború óta nem láttunk.

Mindeközben Macron paródiának nevezte az oroszok által elfoglalt (visszafoglalt) régiók népszavazását. Azt mondta: ha nem lenne oly tragikus, viccesnek találná. Ami a francia elnöknek paródia és vicc, az az ott élőknek nem az. Milyen ismerős! Egy másik francia, Clemenceau sem akart hallani önrendelkezésről, népszavazásokról, amikor az íróasztalán szétdarabolt minket…

S ha már szép hazánk: örülnék, ha sza­vaim eljutnának az illetékesekhez. Ha a harcok netán NATO–Oroszország-háborúvá terebélyesednek, aminek sajnos egyre nagyobb a veszélye, nekünk minden áron, bármi áron ki kell belőle maradnunk! Ötödik cikkely ide vagy oda, nem szabad háborúba keverednünk Oroszországgal. Egyrészt, mert elpusztulunk. Másrészt, mert nekünk Oroszország évtizedek óta nem ellenségünk. Sőt, tisztességesebb partnerünk, mint némely úgynevezett „szövetségesünk”, akik százkét éve a siralomházba löktek minket, s ránk zárták az ajtót.
https://magyarnemzet.hu/velemeny/2022/09/a-haboru-most-kezdodik

Posta Imre 2023.01.03 3571 olvasás 41 hozzászólás 1 értékelés Nyomtatás

41 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • Laplage73
    Olvasva az orosz oldalakon lévő kommenteket, ilyen, és hasonló írások alatt, vagy a különböző csoportok eszmecseréjét, legyen az bármilyen Z, vagy Wagner, shark, vagy Kadirov féle csatorna, azt kell gondolnom, az orosz is tudja mikor mit csinál és miért, hallogat dolgokat, és miért kell neki néha egy nagyobb méretű veszteség?!
    Tüzet szítani, úgy mint a NATO oldalon.
    A nagyok játszmái mint mindig most is a pénz, a hatalom, a birtoklás, uralkodás, és a perverz gyilkolászás
    Itt vagy megdöglesz, vagy megölnek, vagy meghalsz, kisebb az esély hogy te ölj
    - 2023. 01. 03. 08:48
    • Posta Imre
      Ha a zukrán kifejezést a cikkben átírod "magyarra", máris mevan a "megoldás"...és milyen patent, hogy mindezt így 2023-ban van "bátorsága" erős hálüzati óhajra leírni a MN-ben az állítólagos magyarnak..., nem is biztos, hgy érzékelve, a henger nem fog ám megállni a lejtőn.
      - 2023. 01. 03. 09:14
      • Laplage73
        Néha kell a kataklizma, mint a folyók áradássai, hogy újra termővé, erőssé, dússá, egészségessé váljon a talaj, a rombolás után hozott hordalékon
        - 2023. 01. 03. 09:46
        • Posta Imre
          Beterevezetten "kell", mert ugye "deokratikusan" nem lehet váltást csinálni, úgy hogy közben föl ne tűnjön, lényegében semmi nem változott.
          - 2023. 01. 03. 09:51
    • S
      Attól, hogy háború van az emberek még nem válnak okossá. Szétlövik az országot, hullanak a katonák és most már eljutottak oda, hogy a bokszoló talán jobb lenne. Állítólag, egy ukrán menekült szerint háború kezdete óta, eddig már 10.000-nél is több a 3év alatti gyermekeknek a halálozási száma.
      - 2023. 01. 03. 09:35
      • M
        szervkereskedök mekkája lett
        - 2023. 01. 03. 11:09
  • D
    Az első érdekes kérdés valóban az, hogy a vér-kormánypárti propaganda-szócsőben, a Magyar Nemzetben hogyan jelenhetett meg ez a cikk??
    Nyilvánvalóan kormánysugallatra.
    Úgy látszik, hogy Orbánék a Kállay-kettős-t akarják újra eltáncolni.
    De ez már Kállay Miklós miniszterelnöknek sem sikerült annak idején.
    Ugyanis nem lehet egyszerre baszni is meg szűznek maradni is, habár ez a mesék szerint egyszer egy Mária nevű tinilánynak már sikerült, de hát hiszi a píszí...
    Ahhoz, hogy ez legalább félig-meddig sikerüljön minimum de Gaulle-t kéne játszani: kilépni a NATO katonai szervezetéből és csak a politikai tanácskozásban benne maradni.
    Így aztán mint igazi fasznak a punciban elmondhatnánk, hogy "kint is vagyok bent is vagyok jaj de vidám vagyok"...
    A valóság az, hogy Orbán - minden ellenkező híresztelés dacára - egyáltalán nem "nagy" politikus. Ahogy Moldova György jellemezte: "tehetséges hatalom-technikus" - azaz messze nem (hatalom)"mérnök".
    A "nagy" politikus ugyanis mindenekelőtt: bátor ember. Megismétlem: b á t o r e m b e r.
    Orbán pedig a valóságban egy nagyon gyáva kis senki.
    És zsarolható.
    Zsarolható az öt gyerekével és az unokáival.
    Ahogy Hortyi (sic!) is az volt a maradék egy fiával.
    Meg Hácha cseh elnök annak idején, amikor Hitlerék rájuk kényszerítették a protektorátust (ami alatt egyébként vidáman kollaboráltak a csehek a németekkel, de ez más kérdés).
    Egy politikusnak ugyanis a saját fiát is fel kell/ene tudnia áldozni az országáért.
    Ahogy ezt annak idején Árpád vezér megtette!!!
    Mert a politikus attól POLITIKUS, hogy nem ismer sem istent sem embert, sem családot, ha az országáról van szó.
    Úgyhogy sajnos ha beáll az 5. (ge)cikkely, akkor bizony mi is - már megint - megyünk az oroszok ellen, ahogy annak idején tettük ezt a németek és románok oldalán. Az ismert következményekkel.
    Én csak egyet tudok a magam nevében megígérni, mint oroszul is és főleg angolul katonai szaknyelvet is jól beszélő ember, akit valószínűleg hajló korom ellenére is be fognak hívni, mint vakok országában a félszeműt, szóval, hogy a rám bízott katonákkal egy puskalövést nem fogunk leadni az oroszokra, de átmegyek hozzájuk és megbeszélem a megadás ÉS AZ ÁTÁLLÁS feltételeit velük. Ha mán meg kék dögleni, hát jó ügy érdekében tegyük - alapon.
    - 2023. 01. 03. 09:56
  • Laplage73
    A környezetem akkor kezdett el rám hallgatni amikor megjósoltam a "második" a "harmadik" Iraki háború lépéseit, Afganisztánt, elejétől a végéig, Koszovót, és most a szláv és nem szláv háborút!
    Mivel a NATO nem enged sehol, a Ruszki nem fog megállni a Kárpátoknál, mint ahogyan Kína sem fogja veszni hagyni Tajvant
    És talán létre jön egy kínai - indiai-orosz szövetség, kölcsönös gazdasági érdekek alapján amely Szibéria bizonyos részeit érintve kikerülne Oroszország fennhatósága alól, és egy 3 ország által felügyelt föderáció vezetné...
    Avagy a katonailag meggyengült orosztól egyszerűen elveszik, ha az orosz nem köt államközi szerződéseket, mind katonai, mind gazdasági dolgokat illetőleg, mondjuk a közvetlen muszlim országokkal.
    Az hogy mi lesz itt?! 🤔
    Hát Pápa, Szolnok, Kecskemét tuti kap valami végleges megoldást az oroszokkal szembeni problémára, orosz részről légi úton!
    Aztán ennyi talán elég is lesz ide
    - 2023. 01. 03. 10:14
    • D
      Ha katonailag nem veszünk részt az oroszellenes háborúban, akkor az oroszok nem fognak minket b-asz-tatni, ha már újra Csap-nál járnak.<br />Pláne, hogy észlelték, észlelniük kellett, hogy a magyarok többsége - túlnyomó többsége!! - nemhogy nem oroszellenes, de sokkal inkább russzofil. És szerintem, ha a kormányzat részt akarna venni egy katonai akcióban Oroszország ellen, akkor azért ez ellen tömeges lenne a tiltakozás is, még akár lázadásba is átcsapnának a dolgok. Úgyhogy azt a kását azért még most sem eszik olyan forrón.
      - 2023. 01. 03. 10:33
      • Laplage73
        Jó meglátás, kivéve, hogy jelen pillanatban eléggé meghatározó katonai erők vannak itt, amelyek cseppetsem magyar!<br />És lehet "mi kis emberek" tudjuk mi a jó, de a többség amely már jó pár éve vezeti az országot, nekik úgy mond tök mindegy hogy mi is lesz itt, nekik inkább az a kérdés hogy mikor
        - 2023. 01. 03. 10:38
      • Posta Imre
        Itt szó sincs magyarokról. Nem látni a vezetésben és a döntéshozók közt olyat. Feltételezve, hogy Putyinéknál van orosz a döntéshozók közt, ezt észlelniük kell. A kormányzat szabadkőműves cionista zsidó, ennek megfelelőlein is azajlik a népirtó játék.
        - 2023. 01. 03. 10:45
        • H
          +1. Arról nem is beszélve, hogy a karma törvénye alapján kizárt, hogy ebből a helyzetből ez a cionbérenc orbáni rezsim majd jól ki tudjon jönni. Szerintem 2023 legyen a Karma éve. Kapja meg mindenki azt ami a Karmája szerint jár neki. Persze csak és kizárólag demokratikusan.
          - 2023. 01. 03. 16:53
          • A
            anzsi a macska hala
            Azt tudni kell, nem azért születtünk ide hogy élvezzük az életet, bár az sem tilos. A sorsa mindenkinek meg van írva és nem menekülhet el előle. Én úgy látom nem maradt más lehetőség, zenélni kell emelt fővel amíg az orrunk fölé nem ér a víz, mint ahogy a Titanic zenészei is tették. (állítólag, az ismerősöm szerint)
            - 2023. 01. 04. 11:33
    • Posta Imre
      Tudod, hogy be vannak telepítve olyan fegyverek, amiket nem hagyhatnak figyelmen kívül, ezek nem "magyar" kezelésban vannak és ha abban is lennének, sem bízhatna meg a "magyarban" senki. Én sem bízok. Shalom! Shalom!  Ezért a nagyobb csapásokat követik a földi egységek, felszámoló alakulatok. Ahogy az ukriknál is van, a cionista zsidó a civilekkel takarja magát, sőt szét sem lehet válogatni már, ki nem az. Ez itt ujizraelben fokozottan így van. Ha már Putyin a sátánisták ellen harcla(na), akkor Oroszország teljes pucuklása mellett el kék törölje új-izrael, úgy, ahogy van!
      - 2023. 01. 03. 10:43
      • Laplage73
        Bízom benne hogy mielőtt ez történe, már javarészt el lettek takarítva, takarodva a nem éppen hágón közlekedők
        - 2023. 01. 03. 10:49
  • M
    akkárhogy is nézzük nagy szarban leszünk s minnél szegényebb,nyomorulotabb valaki annál jobban---husvétkor már nagy gáz lesz.....
    - 2023. 01. 03. 11:16
    • D
      Aztán van a "sarok", ahonnan mán nincs hovatovább... Na, akkor jön az igazi szar - a vezetők számára...
      - 2023. 01. 03. 11:34
    • Laplage73
      Lesz hús vetés, lesz aratás... A mi bőrünkre éppen úgy mint mások bőrére <br />Hát leszünk mi =M vagy W😉😀<br />Fura betűk játéka
      - 2023. 01. 03. 11:34
  • J
    Végre valaki le merte írni, hogy az orosz-ukrán háboró tulajdonképpen az USA kelet-európai háborúja Oroszország ellen a hadiiparuk további fellendítése érdekében. Ha ez így folytatódik, ki leszünk irtva Kelet-és Közép Európában valamennyien. Majd nézik a szenvedésünket az USAban műholdról, miközben tömik a másfélmázsás testüket hamburgerrel és pattogatott kukoricáva. De hogy teljes legyen az örömük, addig piszkálják Kínát is, amig az egész világ háborúba nem sodródik. Ezért küldték fennforgatni a nem heteró férjjel rendelkező vénasszonyt Tajvanra. Ami , igaz, nem nagyon jött be, de legalább a feltámadó vírusban bízhatnak.
    - 2023. 01. 03. 12:35
  • A
    - 2023. 01. 03. 13:25
  • S
    Először Zelelnszkij tipikus zsidó hücpével megválasztatja magát ukrán elnöknek az ukrajnai zsidók által gyűlölt náci ukránokkal, a zsidó kézben lévő tömegmédia segítségével.

    Majd direkt beleviszi a buta ukránokat egy simán elkerülhető, viszont megnyerhetetlen háborúba a zsidók által ugyanúgy gyűlölt oroszok ellen, amiben legyilkoltatja a keresztény, szláv származású ukrán férfiakat, lehetőleg az utolsó emberig, míg az ukrajnai zsidó férfiak természetesen távozhatnak az országból...

    A zsidó kézben lévő globális tömegmédia meg egy emberként támogatja Zelenszkijt. Sőt, ha minden így megy tovább, még a végén a harmadik világháborúba is beleviszik a világot.

    Utána viszont garantálom, hogy ha vége lesz a háborúnak, megy majd újra a bociszemű, kamu csodálkozás a zsidók részéről, hogy vajon mi lehet az oka az erősödő antiszemitizmusnak...
    - 2023. 01. 03. 15:25
  • H
    Remélhetőleg nem sokára így vagy úgy de az izraeli terror állam hamarosan meg fog szűnni létezni. Persze csak és kizárólag demokratikusan fog ez megtörténni.

    https://www.portfolio.hu/global/20230103/zarulnak-az-ajtok-netanjahu-elott-588266
    - 2023. 01. 03. 16:38
  • H
    Remélhetőleg nem sokára így vagy úgy de az izraeli terror állam ( jelenlegi formájában ) hamarosan meg fog szűnni létezni. Persze csak és kizárólag demokratikusan fog ez megtörténni.

    https://www.portfolio.hu/global/20230103/zarulnak-az-ajtok-netanjahu-elott-588266
    - 2023. 01. 03. 19:13
  • A
    Lehet más a politika?-i véleményem? Nem teljesen ez az alapállás. Már Bogár Laci bácsi is megmondta, hogy két Amerika van, egy a nemzetállam Amerika és a mély állami Amerika, amit a "demokraták" képviselnek.
    Szóval ez nem Amerika és Oroszország háborúja!

    Ez a mély állam elleni világháború, a világ minden szegletében, a világ minden országában, a vezetésbe beépült végrehajtóik és a mély állami fő kolomposok ellen. Összehangoltan, megtervezetten. Kizárólag katonailag oldható meg ez a kérdés, ami folyamatban van.

    A kirakatba más kerül. A média, ami mély állami monopólium, azt sugallja, hogy minden a régi.
    Mindenki rágja a gittet, az MSM híradásait kommentálják, pedig az a valóság, ami a háttérben történik.
    Pl. Amerikában katonai polgárháború van.
    Belső katonai támadás érte a fehér kalapok által felügyelt és védett GITMÓ-t, ahol éppen, többek között Nancy Pelosi várt a kitűzött kivégzésére. (El lehet gondolkodni azon, hogy akkor ki fogadta Zelenszkijt?)
    Karácsony Szenteste napján egy "elkötött" cirkálóval, több helikopterrel támadást indítottak Nancy Pelosi kiszabadítására mély állami erők.
    Amerikai lőtt amerikaira, több halálos áldozat is van. Mindez egy mély állami féreg miatt!
    https://realrawnews.com/2022/12/gitmo...dentified/
    A támadást később megtorolták, mint kiderült a Bidenhez hű FEMÁ-sok akciója volt.

    Mindenhol ez a megosztottság van. Nem országok állnak országokkal szemben.
    - 2023. 01. 04. 02:49
    • D
      Egyetértek a doxazmatárssal! A valóságban a Dollár Világpénz Monopólium háttérhatalma harcol mindenki más ellen a Világban. A 300 és azon belül a top 12 leggazdagabb család a Világ összes más embere ellen. Ez nem összeesküvés elmélet, hanem összefüggés gyakorlat. Vegytiszta valóság. Szó nincs itt semmiféle földöntúli hatalmakról. Ez itt a lehető "legrögöbb" rögvalóság, és ezt éppen ez a 300-as banda tudja a legjobban. És mivel az emberiség 99,999999999 %-a semmi más, mint tudat nélküli fehérjehalmaz, így hát tudnak uralkodni is fölöttük. Mi itt, egy páran, kivételek vagyunk, de aki itt elkezd arról delirálni, hogy ez valami Ősgonosz és Örök Isten (Jó) harca, az is a 99%-ba tartozó hülye barom.
      - 2023. 01. 04. 09:56
      • S
        Van e Isten, vagy nincs?
        Van, akkor létezhetünk e Isteni energia nélkül?
        Van e (angyali) és (démoni) világ és vannak e más dimenziók, létsíkok?
        Erről megoszlanak a vélemények de megtudtuk, hogy nem léteznek de helyette van 300, meg top 12. Erről a top 12-ről beszélnél bővebben, hogy kiket ismersz stb... videó linkek mások írásai nem érdekelnek, láttam már eleget. 10-15 éve pl Drábik és hasonlók előtt tuti, hogy fogalmad nem volt még róluk sem.
        - 2023. 01. 04. 10:38
        • D
          15-20-30 éve valóban nem ez foglalkoztatott, hanem a megélhetés és a túlélés mindennapi kenyérharca, habár Drábikot a kezdetek kezdete óta olvasom.<br />Hitvitát nem nyitok. Mindenki maga rendezze el Istennel a dolgait, engem nem érdekel - Isten sem. Meg a különféle állítólagos létsíkok sem. Megjegyzem speciel én a legvalószínűbbnek azt tartom - a Mátrix után szabadon -, hogy a legvalószínűbb az, hogy egy szimulációban kell itt gyötrődnünk, de őszintén szólva ez sem igazán érdekel. <br />A leggazdagabb családokról számtalan cikk elérhető az interneten, keress rá. Változnak - részben - a nevek, de a többség állandó név: pld. Rotschild, Rockefeller, Walton, Koch, Mars családok stb. és (bűn)társaik (micsoda "beszélő" nevek...). A Blackrock-ot is ma már ide lehet vonni, habár nem család, de három zsidó származású amerikai birtokolja és az általuk kezelt pénzmennyiség a kínai éves GDP mögött van!!! Megjegyzem, igen különös módon, amikor rákerestem most erre a témára, akkor egyes, ezzel foglalkozó web-oldalakkal kapcsolatban a vírusvédelem fenyegetést jelzett és baromi lassú is volt a betöltés. Szóval már a rákeresés sem épp veszélytelen...<br />
          - 2023. 01. 04. 11:27
          • S
            Az emberek akik (nagyban) 12 családoznak tuti, hogy többségük, a nagy részük mellett elsétálna úgy, hogy nem ismernék fel őket. A háttérhatalmi emberek mára már egyre jobban felfedik magukat célzottan , vajon miért? Arra én azért nem fogadnék, hogy hatalmuk mágia nélküli.
            - 2023. 01. 04. 12:03
            • D
              Lehet, hogy van máglyájuk (sic!), de azért megnézném, hogy mit ér az egy jól irányzott AK47-es 7,62-es lőmagjával szemben??...:))))))))))))))))))))))
              - 2023. 01. 04. 15:00
          • M
            piramis csucsa messze nem a 12 bankárdinasztia mert például jezsuita rend is felettük állnak----de ezzek még seholsem voltak mikkor már létezett emberiség s le is irták hogy földönkivüli lények uralkodtak fölöttük...
            - 2023. 01. 04. 17:03
  • Posta Imre
    „Nemzetbiztonsági érdekből” nem nyilvános, hogy mennyit repültek a honvédség gépei
    2023. január 2. 19:11
    Novák Katalin köztársasági elnök szinte kizárólag honvédségi gépeket használ külföldi útjaira a Népszava összesítése szerint. A lap a Köztársasági Elnöki Hivataltól kapott tájékoztatás szerint II. Erzsébet angol királynő temetésére utazott kereskedelmi járattal, illetve egy vatikáni útjáról hazafelé. Hadházy Ákos független képviselő közérdekű adatigénylést nyújtott be a Honvédelmi Minisztériumhoz a gépek üzemeltetési költségeiről. Erre a minisztérium nem válaszolt, a repült órák száma pedig – mint írták – nemzetbiztonsági érdekből nem nyilvános.
    https://rtl.hu/hirado/2023/01/02/nova...dhazy-akos
    - 2023. 01. 04. 12:50
    • Laplage73
      Nem is értem, miért titkos itt bármi is?!<br />Hiszen mindent meg tehetnek velünk, rabszolgaság, kisemmizés, lopás, elüldőzés, gyilkolászás.<br />Kihagytam valamit? 🤔
      - 2023. 01. 04. 13:11
  • J
    Útnak inditják az oroszok a Gorskov admirális nevű fregatot, amely a Cirkon rakétarendszert, amely a hangsebességnél 9 x gyorsabb, 1000 kilométer távolság megtételére alkalmas rakétákkal cirkál majd az óceánokon. Jelenleg nincs a világon hasonló párja.
    https://ria.ru/20230104/fregat-184304...42063.html
    - 2023. 01. 04. 13:04
    • D
      Jázmintól itt és most is elnézést kérek, ha bármikor megbántottam volna!<br />Kérem szíves bocsánatodat és elnézésedet!
      - 2023. 01. 04. 17:18
  • Laplage73
    Most olvastam az egyik orosz oldalon, telegramon, hogy az amerikai patriot légvédelmi rakétarendszer állítólag megérkezik, megérkezett a NATO frontra, Ukrajnába
    - 2023. 01. 04. 14:17
    • L
      Másik csatornán meg azt írják, hogy 2024 előtt nem fog megérkezni, mert nem kap nato személyzetet és ennyi idő a kiképzés. Durva, hogy itt vagyunk az internet korában és fingunk nincs mi történik valójában. Ezt azért elég ügyesen "megcsinálták" a főrendezők, dehát évezredes tapasztalatuk van szarkeverésben. Ha fogadnom kellene akkor  azt mondanám, hogy amikor bejelentenek fegyverszállítást, az valójában már ott van és nagyobb mennyiségben. Aztán majd kiderül, vagy nem :D
      - 2023. 01. 04. 14:34
      • Laplage73
        Előre bejelentett 🤔😊<br />Már akkor tuti ott van, olyan ez mint a PZH 2000 esete
        - 2023. 01. 04. 15:57
  • Laplage73
    A franciák, AMX 10RC 105mm gumikerekes harckocsikat ad az ukiknak, Afrikába jók a bozótos harcososok ellen, másra nem igazán, eközben a török is rengeteg Gidrán páncélozott járművet szállít az ukiknak
    A Caesar nevezetű 155mm önjáró tüzérségi eszközből újabb 18 db
    És még kitudja mik kerülnek oda, 🤔
    Közben az oroszok megkezdik a mozgósítások második hullámát
    - 2023. 01. 05. 08:18
    • L
      Az AMX valóban nem sokat ér, papír páncél, (ma már) gyenge 105mm löveg.<br />A török kérdés érdekesebb, most szállítanak be kb. 50 Kirpit (u.a. mint Gidrán?) ez egy korábbi 150db-os "rendelés" részlete, így még 100-at le fognak szállítani. DE a törököknél úgy néz ki máshonnan kezd fújni a szél. Bajraktar gyár építése is le lett fújva, kivonulnak Szíriából.. egyes héják már a nato kizárásukat pedzegetik. Érdekes, hogy a szaudiak és most izraeliek is? húznak az orosz-kínai tengelyhez. Ami fegyverek tekintetében még érdekes lehet, az a "bonus" 155mm-es okoslőszer - állítólag 35km hatótávolságról egyszerre akár 2 tankot is ki tud lőni - bár a mennyiség és a tényleges hatékonyság még ismeretlen - ez komoly gond lehet az oroszoknak (talán ezért is kezdtek el ketreceket hegeszteni a tankok fölé). Ami még jelentős és várható, az amcsi Bradley (IFV), ebből van nekik 6000 db, szóval lehet belőle adakozni, az ukránok 800-at kértek... (első körben gondolom..)
      - 2023. 01. 05. 19:41
  • Posta Imre
    Lángokban a világ – ezek a fegyveres konfliktusok zajlanak az orosz–ukrán háború árnyékában

    Tavaly az orosz–ukrán háború borzalmai kötötték le a nemzetközi közösség figyelmét, a médiazajban pedig az összes többi, jelenleg is zajló fegyveres konfliktus elhalkult.

    Jelenleg kétmilliárd ember, a Föld lakosságának negyede él konfliktus sújtotta területeken – jelentette ki António Guterres ENSZ-főtitkár. Az ENSZ Békeépítő Bizottságának ülésén arról is beszélt, hogy

    most kell szembenéznünk a legtöbb erőszakos konfliktussal 1945 óta.

    Becslések szerint az elmúlt évben 84 millió embernek kellett elhagynia a lakóhelyét a világban dúló konfliktusok miatt, és 274 millióan szorultak humanitárius segítségre. Ráadásul az erőszakos konfliktusok nehezítik az alapvető szolgáltatásokhoz való hozzáférést, ami növeli az elszegényedés, a nélkülözés kockázatát.

    Február 24-én Oroszország teljes körű invázió indított Magyarország északkeleti szomszédja, Ukrajna ellen. Európában a második világháború óta nem látott háború dúl két olyan ország között, melyek – az elmúlt évtizedek ellenségeskedéseivel ellentétben – kiemelten fontos szereplői a bolygó gazdasági, geopolitikai viszonyrendszerének. Nem csoda tehát, hogy tavaly ennek a háborúnak a borzalmai és szerteágazó hatásai kötötték le a nemzetközi közösség figyelmét, a médiazajban pedig az összes többi, jelenleg is zajló fegyveres konfliktus elhalkult. Az év végeztével most ezeket igyekszünk felhangosítani.

    A Külkapcsolatok Tanácsának (Council on Foreign Relations) globális konfliktuskövetője szerint jelenleg 27 konfliktus zajlik világszerte: a legsúlyosabbak közé

    az ukrajnai háborút,
    az afganisztáni tálib uralmat,
    a libanoni belpolitikai válságot,
    a jemeni háborút,
    a mianmari katonai junta elleni lázadást
    és az etiópiai polgárháborút sorolják.

    A genfi Nemzetközi Humanitárius és Emberi Jogi Akadémia gyűjtése szerint napjaink leghalálosabb konfliktuszónája Észak-Afrika és a Közel-Kelet.
    https://24.hu/kulfold/2023/01/05/lang...rnyekaban/
    - 2023. 01. 05. 16:48

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (1)100 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése