Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Katonai realityt indít a Honvédelmi Minisztérium a TV2-n

Reality-jellegű katonák a virtuális jellegű háborúkra. 2024. augusztus 16. – 07:34 „Katonai stílusú csapatversenyen alapuló sport-realityt” indít a TV2. A kormányközeli csatornát ezzel a Honvédelmi Minisztérium bízta meg. A katonai reality címe A Kiképzés lesz, már toborozzák is a 18–50 év közötti férfiakat és nőket.


A TV2 közleménye szerint a műsorban civilek vesznek majd részt „katonai jellegű megmérettetésekben”, őket a Magyar Honvédség állományából négy „Kiképző” fogja terelgetni.

A leírás szerint „a produkció célja, hogy egy izgalmas műsoron keresztül láttassa a Kiképzők emberi oldalát, illetve, hogy megmutassa, a különböző karakterű és hátterű civilek hogyan válnak igazi katonákká a műsor alatt”.

A győztes csapat

kap 20 millió forintot,
részt vehet egy Gripen-repülésen,
és lehetőséget kap, hogy a honvédség területvédelmi tartalékos állományához csatlakozzon.

Szalay-Bobrovniczky Kristófot egyébként „büszkeséggel tölti el, hogy egy népszerű televíziós műfajt, a realityt a Magyar Honvédség szakértelmét igénybe véve közösen fejlesztette a TV2 egy katonai elemekre épülő csapatversennyé”. A honvédelmi miniszter szerint a műsorral majd mindenki láthatja, hogy „a Magyar Honvédség mind haditechnikai felszerelésében, mind szemléletben XXI. századi, NATO-kompatibilis haderő, amely a szemünk előtt válik magas műveleti értékű, gyorsan hadrafogható, Közép-Európában meghatározó erejű haderővé”.

Nemcsak realityt, de filmet is támogat a Honvédelmi Minisztérium: egy különleges katonai hadműveletről készülő akciófilmet, amire a kormány egyedi kormányhatározat alapján 1,067 milliárd, a Nemzeti Filmintézet (NFI) Filmszakmai Döntőbizottsága 1,7 milliárd forintot ad. A közel 3 milliárd forintos állami támogatásból, Operation Sámán munkacímmel készülő film jövőre érkezik a mozikba, Dyga Zsombor (Aranyélet, Köntörfalak) rendezésében, producere Lajos Tamás, operatőre pedig Dobos Tamás lesz.

Nem ez az első film, ami a békepárti magyar kormány támogatásával készül, tavasszal jelent meg TV2 új heti produkciójának, a S.E.R.E.G. című sorozatának az előzetese, ami 2024 utolsó negyedévében debütálhat majd. A sorozat 865 milliós állami támogatásból, a Magyar Honvédséggel karöltve forog a Kálomista család tulajdonában lévő Megafilm, az Elk*rtuk mögött álló cég gyártásában.

A magyar film viszont csak szeretné azt a népszerű propagandát, ami Kínának megvan.

https://telex.hu/after/2024/08/16/katonai-reality-honvedelmi-miniszterium-tv2-katonasag

Belabacsi 2024.08.16 1042 olvasás 24 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

24 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • F
    Ez a gyíkvállú Szalay szerencsejáték Bobrovniczky Kristóf egyáltalán volt katona?
    Volt ilyen törekvés annak idején a Angyalbőrben,de az ott bemutatott seregélet jobban hasonlított egy kuplerájra mint honvédségre,Angyalbőrben bemutatása óta eltelt 30-év azóta csak romlott és bomlott mind az erkölcsi mind a fizika morál.Nem a sereget kellene népszerűsíteni ha nem a hazafiasságot!
    Az meg nem megy mert ott útját állja a zsidó törekvés na meg a lovasíjász is sakk-matt.
    A másik Lamborghininek azért nincs reklámja mert akik ilyen autóval járnak azok nem néznek tv-t!
    - 2024. 08. 17. 03:30
    • C
      Biztos, hogy nem volt katona!!!! 🙂🙂🙂🙂
      - 2024. 08. 17. 07:43
  • D
    "Hadászkodás" helyett azon kéne törni a fejünket, hogy minél előbb semlegesek legyünk és legyen egy Svájc-Ausztria-Magyarország semleges tengely Európa közepén. Egy semleges ország "hadászkodása" egészen más, mint egy nem semlegesé.
    Akkor is kellenének ilyen népszerűsítő filmek, de egészen más szempontból.
    Így most valójában egy "húsdarálóra" készítik fel az embereket - amelybe olyan érdekek mentén kell majd belemásznunk, amelyekhez semmi közünk.
    "Meg vagyunk már mi..."
    - 2024. 08. 17. 08:27
    • F
      DJLaszlo! Milyen semlegességről hadoválsz Európa kellős közepén?!
      Bármelyik Európai országba elgurítanak egy görögdinnyét az keresztül gurul Magyarországon mert más fel nem tud menni!
      - 2024. 08. 17. 11:08
      • D
        Nem szoktam "hadoválni". Nem mellesleg Svájc és Ausztria is "Európa kellős közepén" vannak. És mégis semlegesek. Ha valamit szívből gyűlölök a magyarokban, az az a hozzáállás bármely felvetéshez, hogy a felvetést MIÉRT NEM LEHET megcsinálni - és amely hozzáállást maga most szépen (???) hozta is. Ha van érdemi érve is, azt még elolvasom. Egyúttal változtasson a stílusán: sem maga sem senki más nem húzott ki a szaros seggéből, hogy ezt el kelljen tűrnöm!! Remélem világos voltam?
        - 2024. 08. 17. 12:01
        • F
          Nem világos!Ez a magad fajta magyar alany a legrosszabb egyből ingerlékeny lesz kivagyisága az egekben érdemi és értelmi válasz sehol?!<br />Példázat Svájci és Ausztria is Európa közepén mióta?<br />Mikor még Európa geometria közepe is Tállya nevű községben van!És ezt nem elfogultság mondja velem tudod a geometria Atya Bólyai János aki nem csak matematikus ha nem még hadmérnök is volt na Ő sem osztrák vagy svájci volt!
          - 2024. 08. 17. 16:20
          • D
            Olyan, hogy "Európa" - nincs. Olyan van, hogy Eurázsia (amit lemondva a hübriszünkről hívhatnának akár Ázsiópának is) - merthogy ez egy egybefüggő földrajzi terület. Ennélfogva "Európa" határai önkényesen vannak megvonva, ergo a mértani közepe is önkényes. Az új típusú geometriának legalább annyira az atyja az orosz Lobacsevszkij is, mint amennyire a mi Bolyaink (rövid o-val! és nem hosszúval!!). Úgyhogy Svájc-Ausztria legalább annyira a közepe Európának, mint mi (és még akkor kihagytam Csehországot és Szlovákiát is, pedig őket is ide lehetne venni). Mindezt csak a rend kedvéért írtam le. Ettől még tartom, hogy a három közép-európai kis semleges ország stabilizálná is a kontinenst (ha mi is becsatlakozhatnánk ehhöz a tengelyhöz).
            - 2024. 08. 17. 16:47
  • G
    Hogyan lehetne Magyarország "Semleges" ??

    Az első akadály:
    Kik, és milyen hatalmi gócok között , tudna semleges lenni?
    Második akadály:
    Jelenleg melyik
    "hatalmi góc"- hoz tartozik hivatalosan, és ehhez méltóan belső rothadásban. Ahol az állam és teljes vezetése semmi de semmi összefüggésben nincs a magyarnak nyomokban megmaradt nép érdekében.
    Harmadik akadály:
    Hogyan is lehetne semleges Magyarország, amikor a külső és főleg a belső ellenség befolyásolása következtében, a mai világ legagresszívabb háborús tömörüléséhez tartozik. Mindezt úgy erőltették rá, hogy valódi érdekei egészen más, ellenkező irányban lennének.
    Meghatározni is nehéz, hogy ki is lenne az "ellenség" aki között semlegesnek? kellene lenni?


    A mai gyászhuszárok bármilyen szégyenteljes szereplése, semmi más mint idegen disznófejű nagyurak, és egy elhülyült népség közös hazug produkciója ---------
    - 2024. 08. 17. 12:31
  • F
    Ez így van!Gutai zub!
    Engedjük el semleges Magyarország indoklás nélküli válaszát.
    Itt is van Schubert Norbi lett a tartalékosok reklám arca az a bizonyos belső ellenség!?
    https://kuruc.info/r/6/277335/
    - 2024. 08. 17. 16:24
  • D
    Sokszor feltettem már a kérdést és természetesen soha nem kaptam választ arra, hogy: ÉS MOST ÉPPEN KI ELLEN ÉS MIÉRT IS FEGYVERKEZÜNK oly bőszen?????????????????????
    1. Ha a NATO elvárásokat akarjuk teljesíteni - nos, akkor régen rossz. Számomra pont olyan ez most, mintha annak idején Hitler követelte, hogy küldjünk ki még két hadsereget... akárhova.
    2. Ha annyira gyenge a magyar honvédelem jelenleg, hogy szintre kell hozni - a kérdés akkor is érvényes: na de ki ellen???????
    Ba...ná meg az Öregisten lova, de kérdezem: ki a ku...aanyja is az ellenségünk, vagy potenciális ellenségünk, aki ellen fegyverkeznünk kell????????????????????
    Nyilván először a közvetlen közelünkben kell/ene kutakodni.
    Hát, valóban, itt lennének ellenség-aspiránsok.
    Első helyen az ukránok, aztán mindjárt mögöttük a románok végül - egyelőre jócskán lemaradva - a tótok.
    A szerbek, horvátok, szlovének, osztrákok most inkább semlegesek velünk szemben (habár persze lelkük mélyén szívből útálnak ők is minket, de valóban: most kussban vannak).
    Igen ám, de a három fentebbi g..ci-nép együtt jóval nagyobb gazdasági erőt képvisel velünk szemben, mint mi velük szemben.
    Mindenesetre fegyverkezés mellett - de inkább helyett! - a jó külpolitika lehetne a megoldás és a tanulás - a saját kárunkból - a történelemből.
    Ez utóbbival kapcsolatban - minden averzió ellenére is - érdemes meghallgatni Ungvári Krisztián előadását Magyarország II.vh-s Szovjetunió elleni hadbalépésünkről (itt lehet megnézni/meghallgatni: https://www.youtube.com/watch?v=XS-qfP9QJAs - a címe: Beugrás vagy beugratás? Magyarország hadbalépése 1941 )
    Ja, és megismétlem a vesszőparipámat: nekünk semlegeseknek kellene minden és bármi áron lennünk. Megjegyzem ez utóbbi még valóban indokolna is valamiféle fegyverkezést...
    - 2024. 08. 17. 16:36
  • F
    DJLászló,ez új nincs is Európa és határai se?!
    Lobecsevszki-j csak egy nemeuklideszi geometria alapot ismert,és azt dolgozta ki és ebben gondolkozott.
    Bólyai ragaszkodom a hosszú ó-hoz!
    Tehát Bólyai szemben Lobecsevszkivel. Bólyai megtörte az nemeuklideszi geometria egyeduralmát, felszabadította az utat az emberi gondolkodás előtt a tér másként való felfogása számára érthetőben is leírjam DJLaszló?
    Leírom magyarul,Hyperbolikus geometria.
    Másik ez a gondolkodásod DJLaszló már kezd a lovasíjászéra emlékeztetni,aki löki a magyarságot a Zselíz-völgyéből,onnan ahol 1100-éve egy cigány nem járt!
    Ezt a magyarságot meghallgatja a fiatal a youtubon, ahol hallja a magyarok olyan lövést tudtak leadni a lóról hogy az ellenség 1-cm sisak rostélyán akár 100-méterről is belőtték a vesszőt.Evvel kiiktatták az ellenséget a magyar fiatal nagyon büszke erre és sóhajt egyet de jó magyar vagyok!
    Majd hétfő reggel elmegy az iskolába,Taktaszadán,Szerencsen,Prügyön és benyit a tanterembe és látja 28 osztálytársából 18-cigány?
    Vagy mondjuk úgy dönt kirándul egyet hétvégén kézen fogja barátját,barátnőjét mert sétálnának egyet Tokaj Tisza-parton,és Bodrogkeresztúron keresztül mennek a Tisza-partjára és mit lát még mindég kidíszítve héber feliratokkal Keresztúr.
    Egyenlőre Európának megvannak határai a szerint kell gondolkodni nem pedig egyénileg.
    - 2024. 08. 17. 18:51
    • D
      Mielőtt valamit a nyilvánosságra engedünk illik azt legalább kétszer el-, és átolvasni. Ön azt írja: "Bólyai megtörte az nemeuklideszi geometria egyeduralmát...). Ez helyesen: Bolyai megtörte az euklideszi geometria egyeduralmát.. Ugyanis ezzel lett a Bolyai-geometria NEM-eukleidészi. És pardon: nem "euklideszi", hanem: Eukleidész-i. Hogy a cigányok - sajnos egyre durvább - elszaporodása hogy jön ahhoz, amit írtam, ezt nem értem, azt meg végképp nem, hogy én hogy jövök a "lovasíjászhoz" azzal, hogy az ország számára a semlegességet javaslom??? Ebben a pillanatban - megintcsak sajnos - benne vagyunk egy katonai szövetségi rendszerben, amely nagy mértékben hajaz a II. vh-korabeli német-olasz-japán szövetségi rendszerhez, ha pedig kilépünk és nem csatlakozunk más felálláshoz, akkor légüres térbe kerülnénk. Ezt töltené be a semlegesség nemzetközi jogi kategóriája. És ezzel még csak nem is kéne lemondanunk a határok esetleges - javunkra a jövőben való - megváltoztatásának a lehetőségéről, mivel BÉKÉS változásra mindig lehet törekedni (lévén, hogy katonai változtatásra amúgy sem lenne semmi esélyünk). Amúgy jelenleg - NATO szövetségi tagként, melyet ezek szerint Ön nem utasít el - abszolút fennáll a lehetősége - és kényszere - annak, hogy Ön vagy én kénytelenek leszünk mondjuk Romániáért harcolni, ha netán előáll egy orosz-román konfliktus, merthogy mindkét ország NATO-tag. Hát én ebben az életben és ebben az Univerzumban semmit nem szeretnék kevésbé, mint hogy magyar ember vére folyjék egy románért!!!
      - 2024. 08. 18. 08:13
  • Belabacsi
    Jewrópát Ézsaiából rabolták el, tehát ....a rablott holmi visszajár!


    Európa elrablása

    A szépséges Európa / Europé / a görög mitológia szerint a föníciai király leánya volt.
    Zeusz meglátta Európát, amint virágokat szedett a tengerparton és szerelemre lobbant iránta. Átváltozott egy gyönyörű fehér bikává és lement a tengerpartra. A bika kecsesen odament Európa elé és a lábaihoz térdelt. A bika megjelenése és mozgása olyan szelíd volt, hogy Európa a bika nyakát virágokkal díszítette, és felült a hátára. Ekkor a bika hirtelen átrohant a tengeren, elrabolva Európát. A bika csak akkor fedte fel magát, amikor Kréta szigetére értek. Zeusz ekkor ledobta a bika alakját és emberi alakot öltött, majd magáévá tette Európát egy ciprus fa alatt. Így lett Európa kréta első királynéja és szült Zeusznak három fiút. Végül Zeusz a szerelmük emlékére a bika alakját feltette az égre, megalkotva a Bika csillagképet.

    A szobron a bikát szelídnek ábrázolta a szobrász, Európa arcán sem tükröződik ijedtség, vagy félelem. Mintha csak pihenne a lány a bika hátán.


    Forrás: Görög mitológia
    https://www.kozterkep.hu/14301/europa...-elrablasa


    Európa elrablása 240 millió forintért: megint vett egy festményt a Nemzeti Bank cége
    https://atlatszo.hu/kozugy/2020/12/08...bank-cege/


    Márai Sándor
    Európa elrablása - Röpirat a nemzetnevelés ügyében
    Könyv
    helikon kiadó | 2008 | MAGYAR nyelvű | KEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ | 214 oldal
    A második világháború éveiben belső emigrációban élő Márai 1942 nyarán írt, s azonnal hatalmas - pro és kontra - visszhangot kiváltó Röpirata a háborús pusztítás okait kutatja, a nyugati keresztény műveltség és létezési forma megmaradásának esélyeit latolgatja, azt, hogy beteljesedik-e Spengler jóslata, s bekövetkezik-e a nyugati kultúra alkonyát követően a bukás. Az Európa s benne hazája sorsa iránt érzett aggodalmas, ám ugyanakkor a kultúra egyetemes erejébe vetett hite s a magyarságnak a Duna-medencében megadatott szerepe arra ösztönzi az írót, hogy a "minőség igényének" és a "keresztény műveltség hagyományának" szellemében megfogalmazza saját nemzetnevelési koncepcióját. Több mint fél évszázad elteltével bebizonyosodott, hogy Márai a mi korunk égető problémáira is felel.
    - 2024. 08. 18. 07:20
  • F
    Belabacsi te kis csacsi!
    Hátrébb megyek vagy lejjebb ások Európa és Ázsia ügyében.
    Pártus birodalom ismerős kik ŐK?
    Pártus birodalom idején Alpoktól-Kínáig ért a bátor vagyok és azt mondom mert van mire tehát a magyar birodalom akkor ilyen nagy és erőteljes volt.
    Római-ak megpróbálták kicsit húzni a határokon de rajta vesztek ez volt a Carrhaei-csata

    https://ma7.sk/kavezo/donto-csatak-ro...usok-ellen
    - 2024. 08. 18. 08:20
  • D
    Heribert Illigék a Kitalált évszázadokban mindent helyre tesznek. A hunmagyar folytonosságot (helyesen: azonosságot) is. Avarok nélkül, akik amúgy soha nem léteztek. Ahogy a frankok sem. Árpád mindössze 130 évvel később létezett Attila után és Attila egyenesági leszármazottja volt. A hun birodalom meg nem szétbomlott, hanem több ágra oszlott és lett belőle a lengyel királyság, a kijevi Rusz és a horvát királyság és mindenekelőtt a magyar királyság. Ez - ez!!! - a valódi történelem. Erről nem nyitok vitát!!! :))) (Ja, és a finnek, ugorok éppúgy tőlünk "elcsángált" népek voltak, ahogy a csángók is - nem mi vagyunk finnugor származásúak, hanem a finn-ugorok MAGYAR SZÁRMAZÁSÚAK - és erről sem nyitok vitát!!! :)))
    (ezt a kommentet a jútyubon írtam ehhöz a műsorhoz: https://www.youtube.com/watch?v=59PJX39lL1o)
    - 2024. 08. 18. 14:12
    • 1
      Erröl nem is kell vitázni senkivel.Engem a naptár kiigazitás gyözött meg.Egyikünknek sem volt gyanús(pedig annak kelett volna lennie),hogy a magyar krónikák igy adják elö Árpád származását:Atilla fia Csaba,Csaba fia Ed,Ed fia Ügyek,Ügyek fia Előd,Előd fia Álmos,Álmos fia Árpád.Atilla 453-ban meghalt,Csaba ekkor már értelemszerüen élt.453-tól 895-ig hét nemzedék(mert én beleszámolom Árpád fiait is,igy hét nemzedék)nem elégséges nem jön ki a matek.De ha kiveszünk belöle 300 évet rögtön elfogadhatóvá válik.Feltünt ez valakinek a jelenlévők közül?
      - 2024. 08. 18. 21:07
  • G
    Herbert Illig : Kitalált Középkor

    Mégis mi az oka, hogy az " Illig- féle naptár korrekció kuss-ban van, a tézis kidolgozása óta" (1991)
    Illig Tézise: Az mai európai történelemben szereplő hivatalos, elfogadott, és a jelenre is hatást gyakorló, VII, VIII, IX - ik század összes eseménye mesterségesen beiktatott, az események ebben az időközben hazugságok!

    Ezt Tézist érdemben eddig senki nem tudata cáfolni, sőt a magyar krónikai hagyományok teljes mértékben igazolják.
    Mégis mik a főhazugságok , a meg nem történt 300 évben?
    zsidóság A "Karoling Kor" Nyugat Európa hőskora, Nagy Károly birodalma, germánok, frankok, elhazudott, megszépített, eredete.
    Aztán az "Avar" kor, a hunok eltüntetése, a szlávok mesterséges és hazug megjelenítése, mint az akkori eseményeket formáló történelmi népi alakulatok.

    Hát már a felsoroltak is éppen elég alapot adnának a nagy hivatalos "Kuss"- ra, csendre, Illig Tézisére vonatkozóan.

    De van még egy nagy hazugság, aminek pont ebben a 300 évben kellett megtörténnie.
    De hát mikor máskor lehetett volna kreálni ekkora hazugságot?

    A Nagy Kazár Birodalom! (618 - 1048)
    Ebből a pezsgő, nagy hősies Birodalomból származik a mai zsidóság 80 - 90 %-ka, az Askenázi szemita népesség.
    Ezt bármilyen értelemben megkérdőjelezni ma már csak kussoltat, de szigorúan büntetendő!
    Pap Gábor kiváló történészünk, a témához kapcsolódó előadásában zseniálisan és részletesen elmagyarázza.
    - 2024. 08. 19. 12:17
  • D
    Azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehetett megcsinálni II. Szilveszter pápának ÉS II. Ottónak azt a csínyt, hogy csak úgy ukkmukkfukk benyomtak 300 nem létező évet, a válasz elképesztően egyszerű.
    Gondoljanak arra, hogy manapság is - tehát úgymond az informatika és információ-dömping korában is van számtalan olyan ember, aki lófaszt nem tud a világról - főleg azért nem, mert a maga szó szerinti szemétdombján kívül, meg azon túl, hogy legyen mit zabálnia és vedelnie - az égvilágon semmi más nem érdekli!!
    Nos, képzeljük el, hogy ez ezer évvel ezelőtt ez hogy-még-úgyabbúl így volt!!
    A paraszt/jobbágy maximum a földesurát ismerte, a városi (mondjuk ez vicc, mert ugyan milyen városok voltak azok??? - büdös, szaros, sáros utcákkal, Jézusom!!), meg még talán a király nevét, de hogy előtte, pláne jóval előtte mi volt, arról halvány fingja/fingjuk sem volt.
    Gondoljunk bele, hogy nemhogy internet, meg mobil-telefon, de még rendes telefon, tv, rádió, újság sem volt, könyv is alig (ami volt, az is csakis az egyháznál - még a királyok sem tudtak sem írni sem olvasni!!!, sőt, az ilyen tudás lenézett és alja-tudás volt!), szóval az információ - nem áramlás, csak - forrása egyedül az egyház volt, senki és semmi más!!!
    Úgyhogy akinek volt valami halovány segédfogalma a dolgokról, az az egyházi ember volt, a pap, a szerzetes, de itt is inkább a "helytartó" püspökök és apátok - úgy-ahogy.
    Tehát ha megkapták a prikázt Rómából, hogy baszdmeg! mától nem 700-at írunk, hanem 1000-et, akkor ezt egy pissz nélkül kussban úgy vették tudomásul, hogy igazából nem is érdekelte őket, hogy akkor-ezt-így-hogy-most????
    Kész csoda, hogy Rómában azért még megadták a módját, hogy ebbe a 300 évbe belenyomtak számos jól hangzó mesét, olyan papok és szerzetesek által kitalálva, akik az átlagnál nagyobb fantáziával voltak megáldva/vagy megverve (mert nem vagyok benne biztos, hogy túl is élték ezt a mutatványt - nehogy már eljárjon máshol a pofájuk alapon!).
    Itt Szilveszter a lényeg, aki a Krisztus utáni kerek ezerben akart pápa lenni, és amihez Ottó meg készségesen szekundált, elvégre ő meg szintén ugyanekkor lehetett német-római császár. Szerintem az akkor európai nagyhatalmi státuszban lévő magyar államot, élén az (e szerinti) 1000 körül megkoronázott I. Istvánnal úgy semlegesítették, hogy apostoli királyságnak ismerték el (ami, még a német-római birodalom SEM volt!!!), úgyhogy ebben a történelemhamisításban mindenki benne volt, aki akkor igazán számított. Ja, és a szkizma (egyházszakadás) is majd csak vagy 80 év múlva következik be, tehát a görögkeleti egyház is parírozott mindehhöz.
    Megjegyzem nem vagyok benne biztos, hogy ha ugyanezt én MOST kitalálom, mármint, hogy nem 2024-ben vagyunk, hanem 2324-ben és ennyi meg annyi történt már ez alatt az "idő" alatt, akkor nem lesz elég hülye ahhoz, hogy ezt benyelje és fennhangon hirdesse, hogy demáhogymennyireígyvan!!! Elvégre vannak, akik fennhangon és meggyőződéssel hirdetik a tehénlepény-lapos Földet is...
    - 2024. 08. 19. 14:49
  • G
    A Kitalált Jelenkor?

    Most talán éppen benne vagyunk.A piramisok a feje tetejükön, megfordítva állnak.
    Felül a jól látható, terebélyesedő alapzat. Minél lejjebb megyünk a vizsgálódásban, annál szűkebb, kevesebb, míg végül egy pont után, eltűnik.

    Holnap Budapesten ünnepelnek valamit, ami egyáltalán nem az, amit ünnepelni kellene.
    Tűzijáték, buli mindenhol, elhülyült tömegek hömpölyögnek. Mind ez milliárdokba kerül, miközben az ünnepelt államnak se jogosultsága, se egy fityingje sincs.
    Uram Isten, az elhazudott Jelenkor ........
    - 2024. 08. 19. 19:04
  • V
    Index librorum prohibitorum
    Az Index librorum prohibitorum (latin, jelentése: tiltott könyvek jegyzéke) vagy röviden csak index azon könyvek listája volt, amelyeknek olvasásához és birtoklásához a római katolikus egyház nem adta hozzájárulását és hívei számára ezt kifejezetten tiltotta.
    https://hu.wikipedia.org/wiki/Index_l...ohibitorum
    ...."Egyes indexre tételek mögött politikai szándékok is meghúzódhattak"...
    Szerzők és művek indexen
    A lista nem volt állandó, noha folyamatosan bővült, idővel lekerültek róla művek. Becslések szerint a Vatikán összesen tízezer könyvet vagy teljes életművet helyezett indexre. Az 1948 októberében felállított utolsó, 32. Index mintegy 4000 cenzúrázott címet tartalmazott, a legkülönfélébb okokból: eretnekség, erkölcstelenség, szexuális szabadosság, politikai inkorrektség stb.[1] Olyan ismert szerzőket találhattunk a jegyzékben egy-egy művel, mint:
    - 2024. 08. 20. 06:28
  • Gerry
    A Honvédelmi miniszter és okos emberei pedig kaphatnának evvel a manusal együtt kiképzést - elvégre nekik több gyakorlatra van szükségük!

    Idézet

    Interjú a magyar katonával, aki Kurszknál harcol
    Andreasnak nem ez az igazi neve.
    AcNews újságírójának sikerült felvennie a kapcsolatot egy Kurszkban harcoló magyar katonával. Lapunknak a 42 éves Andreas nyilatkozott.
    acnews.hu/wp-content/uploads/2024/08/6c8bbbed-7a5f-46c5-8d39-ee9db234c575-e1723719795557.jpg
    10 évig szolgált a Francia Idegenlégióban. Ezáltal francia-magyar állampolgár. Utána testőrként dolgozott, családot alapított.

    „2014-ben szereltem le a Francia Idegenlégióból. Egy jó darabig testőrként dolgoztam, de utána besokalltam. Családot akartam. Meg is találtam Ausztriában. Az élettársam 6 hónap együttlét után mondta, hogy várandós. A szerelem azóta kihűlt. A kisfiam most nyolc éves. Tudja, hogy hol vagyok, de azt nem, hogy igazából mit csinálok. Azt mondtuk neki, hogy csak kiképzem a katonákat” – kezdte az AcNewsnak Andreas.

    Sokáig testőrködött, de túl nyugodtnak talált mindent. Nem találta a helyét ebben a világban.
    „Hiányzott a katonaélet, hiányzott az adrenalin. Mielőtt kijöttem ide, a légióban oroszok és ukránok is a bajtársaim voltak. Mindkét félt ismerem.”

    Most az ukrán-orosz határnál harcol. Ő és a csapata részt vett a kurszki régióba való bevonuláson. Ha igazán éles a helyzet, őket küldik. És ők mennek szó nélkül. Igazi nehézfiúk.

    Egy még a légióban megismert barátja szólt a lehetőségről. „Ő mondta, hogy van egy jó csapat itt Ukrajnában. Én eljöttem megnézni, és végül itt maradtam. Fontos leszögezni, hogy nem a pénzért csinálom. Nekem ez az életem. Az International Legion Ukraine tartott egy kiképzést, amit bevallom kicsit nevetségesnek tartottam ennyi év szolgálat után. A kiképzés után találkoztam egy kárpátaljai magyarral, N. Csabával. Ő nem volt még katona, de úgy érezte itt a helye. Elmondta, hogy sok magyar van itt, aki harcol, és meghívott az ő egységükbe. Én pedig mentem. Most 6 hónapja vagyok a csatatéren, hogy pontosan hol, azt nem árulhatom el, mint ahogy azt sem, hogyan vonultunk be a kurszki régióba. Annyit viszont elmondok: a média csak négy nappal a bevonulás után számolt be először a történtekről.”

    Andreas azt is elmondta, a külföldiek, akik most jelentkeznek harcolni Ukrajnába, egy négyhetes tanfolyamon vesznek részt. Vannak köztük, akik még soha nem fogtak fegyvert, de vannak súlyos arcok is, akik a kartell emberei voltak. A tanfolyam nem arra van, hogy egyből háborúba küldjék az embert, hanem arra, hogy megnézzék a jelentkező alkalmasságát.

    Szót ejtett az ukrán kényszersorozásról is. Egész másként látja a történéseket, mint ahogy a médiából kiderül.

    „Az egységemben kábé húszan vagyunk. Több magyar is van köztünk. P. Laci kárpátaljai barátomnak és bajtársamnak nagyon sokat köszönhetek, rengeteget segített nekünk. Ő már itt van, mióta a háború kirobbant. Egyszer, amikor visszaérkeztünk a bázisra, megkérdeztem őt, hogy is van ez az ukrán kényszersorozás, meg az, hogy a katonai rendőrség erőszakkal tuszkolja be az ukránokat a buszokba, amit annyiszor látok a lapokban.”

    Azt mondta, hogy szó sincs arról, hogy egyből a frontra viszik őket, hiszen az ukrán fronton nincs emberhiány. „Ha valaki ezt mondja, az hazudik. Azokat viszi be az ukrán katonai rendőrség, akiknek már ötször is kiküldték a sorozó papírt, de nem jelentkeztek. Ha valakit bevisznek, csak alá kell írnia egy papírt, hogy ha szükség van rá, akkor el tudják érni. Nem értem azokat az embereket, akik bujkálnak. Ha a hazádnak szüksége van rád, akkor kötelességed jelentkezni. De ha be is hívják az embert, akkor is eldöntheti, hogy mit akar csinálni. Nem a húsdarálóba küldik egyből. A kiképzés végén eldöntheti, hogy akar-e menni a frontra. Ha nem, akkor lehet a hátországban, máshogy is hasznát tudják venni.”

    A havi átlagkereset Ukrajnában átszámítva kb. 80 ezer forint körüli. A hadseregben három szintet különböztetnek meg. Aki a hátországban harcol, 2-300 ezer forintot kap, így is többszörösét az átlagkeresetnek. Ott van a középső szint, akik a frontot erősítik, ők 5-600 ezer forintban részesülnek. Akik pedig a frontra mennek harcolni 1-2 millió forinttal tudják segíteni a családjukat.

    „A külföldi önkéntesek egyből a frontra mennek. Ők ennél többet kapnak” – folytatta Andreas, aki elárulta, hogy a kurszki régióba való bevonulás nagyban erősítette a csapatok harci morálját. „A kadirovisták közül sokan megadták magukat. Szerintem előbb-utóbb a két ország között el fogják cserélni az elfoglalt területeket. Nagy hatással volt ránk az orosz földek elfoglalása. A másik oldalon sem jobb a helyzet. Szentpéterváron állítólag most azokat sorozzák be, akiket előzőleg katonaképtelennek nyilvánítottak. 20 év alatt sok háborút megjártam, de ez most más, mint a többi. Itt a technika a lényeg. Hiába vagy a legjobb kommandós, a drónok parancsolnak.”

    A katonaként civil ruhában harcol. Összesen kétszer volt rajta egyenruha, mióta kint van. „Olyan hírek jelennek meg a médiában, hogy a katonák civileket ölnek. Ez nem igaz. Az oroszok is, csakúgy, mint mi, civil ruhában, civil autókkal harcolnak.”

    Andreas és csapata nemrégiben elfogott két orosz katonát. „Most tudtuk meg, hogy sokan, akiket kiküldenek az oroszok a frontvonalra, elítélt bűnözők. Nekik azt mondták, hogy csak előre mehetnek. Ha visszafordulnak, letartóztatják őket. Sokan ezért előre mennek, és megadják magukat inkább. Mi általában olyan küldetéseket kapunk, hogy 50-50 százalék, hogy túléljük-e. Hogy félek-e? Nem félek a haláltól. Egész életemben szolgáltam, értek a munkámhoz. Bevállalós vagyok. Egyedül attól félek, hogy nem láthatom többé a kisfiamat… Vesztettem el barátomat, amióta itt vagyok. De a légióban megtanultuk, hogy nem szabad túl közel engedni magunkhoz senkit. Így nem fáj annyira a veszteség. Az élet megy tovább”.

    A magyar katona pár nappal ezelőtt Kurszkban nagyon szerencsés volt. „Ki lett lőve a szállásunk azon az éjjelen. Szerencsére nem voltunk ott. Mire hazaértünk, minden lángokban állt. Azóta elővigyázatosabbak vagyunk. Sokszor nézem a katonai, háborús szakértőket, akik nyilatkoznak a magyar csatornákon. Kábé a negyven százaléka igaz abból, amit mondanak. Ők felkelnek hajnalban, megnézik a híreket, és azok alapján nyilatkoznak. Azt üzenem nekik, hogy ha igazi szakemberek akarnak lenni, jöjjenek ide, vegyenek fel egy sisakot, mellényt, és megmutatom nekik mi a valóság. Ennyi erővel én is lehetnék szakértő, csak nekem nincs egyetemi végzettségem” – mondta Andreas, aki nem csak nekik üzent az AcNewson keresztül. Szerencsére nem voltak a szállásukon, mikor tűzbe borult a ház.

    „Jurányi Zsoltnak nagyon sok köszönettel tartozom. P. Lacinak üzenem, hogy várom vissza miután kipihente magát a családja körében. És N. Csabának is köszönök mindent, akivel együtt kelek, együtt megyek mindenhova, a kezdetek óta.”

    Andreas szeretne majd hazajönni Magyarországra. „Amikor legközelebb hazalátogatok, már nem leszek se francia, sem magyar állampolgár. Azzal az útlevéllel, amivel ide jöttem egy kis mikrobusszal, vissza már nem mehetek. Ukrán papírokkal fogok hazamenni, hiszen a jelenlegi állampolgárságommal nem harcolhatnék itt kint. De ha ukránként térek haza Magyarországra, már nem fognak tudni mit kezdeni velem.”

    EXKLUZÍVMAGYARORSZÁG https://acnews.hu/interjut-adott-a-ma...al-harcol/
    Pataki József
    2024.08.15.


    Egy ismerõsöm szerint - akinek az írást privátban elküldtem., a Magyar zsoldos gyerek "véleménye" korrekt volt, neki ezt válaszoltam:

    Idézet

    Mi azért itt az ukrajnai fejvadászokról valamivel több információt hallottunk az évek alatt, mint Te a Magyar hivatalos Médiában.
    "Azokat viszi be az ukrán katonai rendőrség, akiknek már ötször is kiküldték a sorozó papírt, de nem jelentkeztek."
    Németül a "fejvadász - Kopfgeldjäger néven fut ... azaz fej-pénz-vadász. Pontosabb a meghatározása! A magyar keményfiú "hazabeszél".
    Az "ukrán katonai rendőrség" - eleve hazugság, ezek nem katonai rendõrök hanem jól megfizetett fejvadászok... és nem csak azokat viszik el akiknek már ötször kiküldték a behívót. Aki ezt elhiszi az ugyanolyan agymosott mint az összes többi aki ezzel a szöveggel védi magát... Ez a magyar-francia- és ha túléli akkor -ukrajnai állampolgár is lehet, csak egy rohadék gyilkos aki pénzért öli meg azt az embert akire rámutatnak. Két Svájcban élõ magyar egykori idegenlégióst ismertem meg személyesen az egyik már ca. 30 éve meghalt (ágyban, párnák közt" - saját bevallása szerint több tucat embert ölt meg közel-keleten és észak Afrikában - vagány gyerek volt, aki ismerte olyannak látta mint egy barátságos garázstulajdonos (a garázs csak fedõcég volt annak segítségével mosta a feketepiaci pénzét ... de én láttam a fegyverkészletének maradványait (1-2 milliót még az is megért akkoriban /'80-as évek/), aminek a meggazdagodását köszönhette. A másik - is "nehézfiú" volt - illetve lehet, hogy még él, kb. az én korosztályom, csak szerencsére eltünt a ködben, amit egyáltalán nem sajnáltam.

    Ha esetleg ez a riportalany mégse kapná meg vagy csak poszthumusz a harmadik állampolgárságát meg mellé - esetleg - a "Hazáját védve" plecsnit.... nem ejtenék érte egy csepp könnyet sem. Miatta már ejtettek mások eleget. Ez csak egy jellemelen, hazátlan, embertelen gyilkos. A fia remélhetõleg elfelejti, mert az - talán - még megmenthetõ.

    Ja igen, nem vagyok pacifista, csak ember. Szerintem így se fognak összekeverni ezzel az "adneralinfüggõ" fasszal!
    - 2024. 08. 20. 07:44
    • 1
      Vannak olyan esetek amikor nem lehet szarakodni,nem lehet finomkodni.Ez most egy ilyen eset.Remélem meg fog dögleni.Nem leszünk vele kevesebben
      - 2024. 08. 20. 22:42
  • D
    Az ukránok oldalán harcoló (???) magyar pribék interjújához szólok hozzá.
    Van egy angol mondás, miszerint "nekünk is csak egy csőcselékünk van".
    Ezt ki lehet akként terjeszteni, hogy minden népnek/közösségnek megvan a maga egyetlen söpredéke.
    Ez az Andreás (vagy hogy a faszba hívják, nevezhetnénk Andrásnak is, de nem érdemli meg a normális, szokásos magyar nevet, mert ez egy hazátlan bitang) is a selejt-söpredék része csak.
    Véletlenül "magyar", de a valóságban nincs neki semmilyen nemzete és nemzetisége.
    Ahogyan a bűnözőknek sem.
    És semmi nem is különbözteti meg őt a bűnözőktől.
    A francia idegenlégió (meg a spanyol is - kevesen tudják, hogy nekik is van idegenlégiójuk) meg - minden ellenkező híresztelés és propaganda dacára - máig egy bűnözői lerakat. Talán - talán??? - gyilkosokat már nem fogadnak be, de ez sem biztos.
    NORMÁLIS EMBER amúgy sem vágyik arra a lehetőségre, hogy embereket ölhessen szakmányban, még a hivatásos hadsereg katonái (tisztjei és altisztjei) sem ezért mennek katonának. A valóságban hon-védnek (sic!) jelentkeznek. Védeni más honfitársaikat, ha más országok megtámadják a hazát. Mecsoda különbség???!!!???
    Ez a figura azonban azért ment oda, hogy jó pénzért megöljön - válogatás nélkül (mert egy szavát sem hiszem el, hogy nem gyilkolnak orosz civileket is!) - embereket, olyanokat, akik ELLENE az égvilágon semmit nem vétettek!
    By the way: én a helyében nem hencegnék azzal, hogy civilben harcolok ott, mert a hadijog szabályai szerint, ha nincs rajtam ukrán felségjel, nem vagyok más, mint fegyveres/felfegyverzett BŰNÖZŐ, akivel szemben - háború lévén -, úgy járhatnak el - még sebesülten is - az orosz erők, ahogy az nekik tetszik (magyarán: minden eljárás nélkül lelőhetik, mint egy veszett kutyát, sebesülten is, fogságról szó sem lehet az ő esetében).
    Persze érzi ő is a büdöset, így belevisz a meséjébe lelki-érzelmi szálakat is, hogy kicsit szimpatikusabb legyen a személye - de hiába.
    Kicsit is normális (ha úgy tetszik: átlagos) gondolkodású embernek egyre jobban felfordul a gyomra, ahogy halad előre a mondanivalója olvasásába, hogy aztán a végén kikössön a rötyin és "megfogja a róka farkát".
    Röviden tehát: ez egy hazátlan, ócska pribék, aki, ha megdöglik, egy könnycseppet nem érdemel maga után - a Világ egyértelműen szebb és jobb hely lesz nélküle!
    ...........................................................................................
    Más oldalról: én nem vitatom a bátorságát (szerintem inkább esztelen hülyeségét), hogy vásárra viszi a bőrét - mert hát a háborúban - mely messze nem hadgyakorlat - kurvára visszalőhetnek és vissza is lőnek.
    De adrenalin ide vagy oda: felfogta ez a hülye kretén, hogy mi mindent veszíthet???
    Mondjuk ellövik a faszát, vagy a heréit? Akkor ahhoz mit szól majd????
    Vagy elveszti egy vagy több végtagját (is)????
    Vagy meg(is)vakul???
    Megjegyzem ezekről az eshetőségekről még véletlenül sincs szó semmilyen toborzó kampányban, így a magyarban sem.
    Ja, hogyha szó lenne, akkor nem lenne az a normális ember, aki rohanna a konskripcióra???
    ..............................................................................................
    Én nem kívánok neki rosszat. Én ugyanis minden vallástalanságom és "isten-telen-ségem" ellenére is keresztény vagyok és mélyen tisztelem Jézus Krisztust, mi több: próbálok - sajnos, be kell vallanom töredelmesen, hogy nem nagyon sikerül a mindennapokban - az Ő iránymutatása szerint botladozni az Életben, úgyhogy egyrészt - a kifejtett véleményem ellenére is - nem ítélkezem fölötte, másrészt egyetértek azzal (lehet, hogy nem Jézus mondta, de biztos, hogy az ő felfogása alapján mondta valaki), hogy "kard által vész, aki kardot ragad"! Én annyival egészíteném ezt a kiváló mondást ki, hogy aki fölöslegesen kardot ragad az biztosan kard által vész el, míg aki kényszerből - ön-védelemből, hon-védelemből - kellett, hogy kardot ragadjon, az is elveszhet (az ellenség) kard(ja) által, de ő biztosan egy jobb helyre kerül innen, míg aki megölte őt, az meg biztosan nem.
    Másképpen: csak a hon-, és nemzetmentő háború igazolható, és az is csak akkor, ha minket támadtak meg és ténylegesen megtámadtak. Semmiképpen nem lehet "megelőző" háborút indítani - legalábbis egy olyan (kis) népnek, mint a magyar, biztosan nem (a nagyhatalmakra ez valószínűleg nem igaz, de az egy másik kérdés).
    Szóval nem kívánom neki, hogy az oroszok lőjék le, mint a kutyát, de.
    De ha megtalálja az a 7,62-es lőmag, amelyre biztosan rá van írva az ő neve is láthatatlan tintával, és esetleg előtte elolvasta ezt az írásomat, akkor ezek legyenek neki az utolsó gondolatai és még az a soha többé meg nem válaszolható kérdés, hogy: "Érdemes volt? Ezért - érdemes volt???"
    - 2024. 08. 20. 09:16
    • D
      Utánanéztem: Máté evangéliumában Júdás csókkal elárulja Jézust, erre odalépnek a katonák és elfogják. Erre "Jézus kísérői közül az egyik kardjához kapott, kirántotta, a főpap szolgájára sújtott és levágta a fülét" Tehát a jámbor követő hirtelen egy kiélezett kardot rántott elő és rávágott vele egy katonára. "Jézus rászólt: „Tedd vissza hüvelyébe kardodat! Aki kardot ragad, az kard által vész el. Vagy azt hiszed, hogy nem kérhetem Atyámat, s nem küldene tizenkét légió angyalnál is többet? De akkor hogy teljesedne be az Írás, amely szerint ennek így kell történnie?” Jézus állítólag ezzel próbálja megmenteni a kardos embert, akiről nem derül ki, hogy miért nem szúrják azonnal agyon. (Forrás: https://mirolszol.com/mirol-szol-a-aki-kardot-rant-kard-altal-vesz-el-mondas/)
      - 2024. 08. 20. 09:28

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése