Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Valami nem hagy békén...

Szervusztok. Igaz, hogy nemrégiben eldöntöttem, hogy "maradva a kaptafánál", nem látva értelmét felesleges vitákba keveredni az itt olvasó és néha hozzá is szóló tagok véleményéhez, a háttértechnikára fogok koncentrálni, ameddig el nem felejtek olyan dolgokat ami ezt is megakadályozza. a gond mindig az volt, ha valaki hülyeségeket beszél, nem bírtam megállni, hogy kitegyem elé a lábam és orra buktassam. Hibáztam.

Nem feltétlenül abban, hogy tévedtem vele (velük) kapcsolatban hanem abban, hogy Gerry-aki-Admin háttérrel ezt megtettem. Hiába szerettem volna többször is megértetni azt a tényt, hogy Gerry nem egyenlõ az Adminnal, többnyire meg sem értettétek.

Miután ezt kianálizgultam... analizéltem... izé; kianalizáltam (na végre) rájöttem, hogy egy megoldás létezik a számomra. Imre - aki a barátom és egyben a weboldal tulajdonosa, egyszemélyi vezetõje és föadminisztrátora  - átveszi tölem a döntés jogát én pedig mint Technikai-admin figyelek és ügyelek meg imádkozom, hogy müködjön az oldal függetlenítem magam tõletek. Ugyanakkor mint "Gerry" ugyanazokkal a jogokkal rendelkezem mint Ti mindnyájan - ugyanis a nyáj minden Tagjára kötelezõ; ad egy - a többiek bégetését meghallgatni, ad kettõ, õt magát is lebégetheti bármelyik nyájas Tag!
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy bárkit lepofozhatok, persze "virtuálisan" és bárki le is pofozhat, persze szintén virtuálisan... ééés senki nem hivatkozhat arra, hogy azért vonul vissza mert Gerry-Adminnal nem akarja összeakasztani a bajszát. Ugyanakkor ha engem rugdos be valamelyik itt lévõ potenciális haragosom sikeresen az ágy alá, nem élhetek a Moderátori-Admin jogommal mert azt a jogomat ezennel megszüntetettnek nyilvánítom. Ugyanakkor továbbra is jogomban áll az ágy alól IS támadni és ha jobb vagyok akkor az ellemfelemmel helyet cserélni ugyanis nagyon nem szeretek veszíteni. (Állítólag pankrátor is vagyok!)


Tehát - mindenki küldhet be cikket, - ezért - én is.
Pontosabban két linket szeretnék betenni, ha valakit érdekel az olvassa el. Akit nem az meg lapozzon.

Valamikor réges-régen "kasar" néven volt egy tagunk, aki egyszer úgy döntött kilép tõlünk 'míg mi maradhatunk.
Elment, új utat talált, ráfordult egyedül tovább, de el nem tünt, néha láttam hogy próbálja megmenteni otthonát.
Miközben ezen a weboldalon csak a magunkét mondtuk, évek alatt - nem kérdem miért,- nem sokat tanultunk,
azt láttam, ugyan lázadva de mi egy helyben topogunk, miközben bukdácsolva repülni tanul elvándorolt tagunk.
Múltak napok, hetek és hónapok, változott a világ, megváltó erõk jöttek, magányos harcosok no és a haramiák
Mindegyik tört az élre, mutatta az utat, ígért jövõt, egyik gárdát szervezett, mások játszották az összeesküvõt.
A nép ezalatt bármerre nézett, bármiröl hallott, hinni próbált, összegyült bárhol de úgy vezették mint a barmot.
Erõsödött az egyik párt, bukott a másik, ment a cserebere, közben szétlopták a hazát végül pedig leléptek vele.
Halottam valaki a Bankokra támad - de rég is volt már - és nemsokára már azt olvastam, eröt gyüjt kis "kazar".
Nézd, egy régi barát, ez mire készülhet vajon? Don Quijote-t játszik? Szemben vele ezernyi Bank-szélmalom...
Bolond ez a legény, nem is egy Toldi Miklós féle, pucéran és egyedül, nyakkendõkkel szembe gyözelmet remélne? 
Azért drukkoltam kicsit, láttam a kezdõ lépéseket, minden méternyi utat, hallottam a tétova, vágyó kérdéseket,
elõször suttogva, aztán erõre kapva, mikor elindult a gép, zajára felfigyelt a hatalom és úgy döntött; ebböl elég!
Tapossuk el! "El fogják taposni, fejjel megy a falnak!". "- Esélye sincs. Elsöpörjük!"- zúgták a felsõbb hatalmak.
De nem ez történt. Párt. Rosszabb. Az is csak egy vallás! Pártot ne! De kell a párt, az erõ! - ez az igazi megoldás.
Óh, mi magyarok, mi nem tudunk csak hiszünk, kortyolgatva a mérget miközben valljuk, hogy ez éltetô vizünk.
Üvöltjük; a párt rossz, de azt is, hogy jó dolog, Kard villan majd lesújt, néhány józan ész valahol árván kódorog.
Olvasom itt, nézem amott, kéretlen tanácsokat hallgatok. Fohász száll az ég felé majd szitok. Lassan elballagok.

Gyõzött "Kazar" bár aprócska volt, de mégis gyözelem. Megszületett A Párt, és sután visszahúzódott a félelem.
Erõre kapott sok lélek kiket eddig Banki hatalmak gyötörtek, összegyültek bíztak újra, felépültek az összetörtek.
Eröre kapott a párt, harcba kezdett és csatákban gyõzött. Kazar, mögötte csapatával minden bankot beelõzött.
A harc végetért. Kapitulált az ellen, a bankosok elkullogtak. Csend volt, vihar elõtti... Néhányan azért elhullottak.  

Van még becsület? Tisztesség? Hitt benne Kazar? Szerintem igen, talán. Aztán bezárt az utolsó emberség-bazár.
A második hullám gyors volt, mint véreb amelyik megveszett. Erõt gyüjtött a felsõ hatalom és minden elveszett.
Mi a jog? Hazugság. Mi a törvény? Szavak, melyek súlytalanok. Hinni és bizni egymásban sose tudtak a Magyarok.
Mi maradt meg ami erõt ad, összefogást és jövõt mutat? Elbukott Kasar, hitetlenné vált 's már nem látott kiutat.
Szétszóródott a tömeg, az okosok hangosan szóltak, "-Mi ezt megmondtuk elõre!" - és kuncogva szétszóródtak.

Ahogy a rulettben; "rien ne va plus" - mert a Banknak nyernie kell. Néhányszázezren belepusztulnak? Kit érdekel.
Ma már nincsenek bukott angyalok, csak elveszett lelkek. Kegyetlen a világ 's eltünteket ritka, hogy megkeresnek.
Bár én nem vesztettem szem elöl, így számomra létezõ. Egyik elfárad, mások elfutnak néhányban marad még erõ. 
S bármit hiszek vagy gondolok is, ez a kis vörös ebadta, elkezdett harcát a mai,- utolsó napig,- fel mégsem adta.

itt a két link, olvassátok el és gondoljátok végig! (Nem azért írtam ezt a cikket, hogy Kásler Árpi személyérõl, vagy a "kell vagy nem a Párt"ról vitatkozzak. Nem is szeretnék hozzászólni, vagy bárkivel vitába keveredni. Tisztában vagyok azzal is, hogy Imre és Árpi - talán kibékíthetetlenül - fújnak egymásra mint két kandúr, és ezért - Imre -  elnézést is kérek tõled ha esetleg kellemetlenül érint amiért elözetesen nem informáltalak az õ oldalán leközölt írásról, de mint harmadik, külsõ személy, aki azért mindkettõtökkel jóban van, és nem is azon okból, hogy békéltetõ bírát játszak (ez a kettõtök dolga "lenne"), hanem azért mert tudom/ hiszem/ vallom/ rólatok, hogy jót akartok és amióta ismerlek titeket egyikötöknél se éreztem azt, hogy bármikor is a maga hasznára cselekedett volna.:

  1. https://ahazapartja.hu/ha-brusszel-is-cserbenhagy/
  2. https://ahazapartja.hu/brusszel-belgium/#post-15290


Még valami:

"Megölni meg tudnak, megtörni nem." - én ezt tanultam és sokáig hittem is benne, de úgy gondolom ez nem egészen igaz. Mégis szeretném azt hinni (azért a bizonyítás kihagyásával), egy olyan végsõ helyzetbe kerülve, amikor úgy érezném, hogy "nem bírom tovább" - annyit még el tudnék dönteni, hogy "most befejezem". Talán létezik egy olyan opció életünkben, hogy addig a pillanatig a lelkem-szellemem kibírja a torturát amikor is a test végre feladja. De a legjobb opciónak mégis azt tartom, hogy (saját) ágyban, párnák közt dobjam fel a talpam (és persze ne ijedjen meg a mellettem lévõ nõ)!

Gerry 2020.10.02 2653 olvasás 36 hozzászólás 1 értékelés Nyomtatás

36 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • mentsvar
    Szervusz Gerry!

    1) Mindig úgy gondoltam, hogy jót akarsz, jók az alapvető szándékaid.
    2) Igen, számodra ez lett volna az egyetlen megoldás. Külön választani a Gerry-t és külön az Admint.
    3) Amit írsz, az egy szabály.

    Idézet

    Ugyanakkor mint "Gerry" ugyanazokkal a jogokkal rendelkezem mint Ti mindnyájan - ugyanis a nyáj minden Tagjára kötelezõ; ad egy - a többiek bégetését meghallgatni, ad kettõ, õt magát is lebégetheti bármelyik nyájas Tag!

    Azaz, mégis csak vannak szabályok. És voltak is mindig. Ezért volt nagyon romboló a közösségre nézve, hogy azt hangoztattuk, hogy nincsenek szabályok, pedig nagyon is voltak, és büntetések is voltak. Márpedig valakivel elhitetni, hogy bármit tehet, aztán mégis megbűntetni azért, amit tesz, háát, minimum következetlen.

    Összefoglalom, hogy mit léptünk előre:
    2) Gerry nem admin, hanem saját jogán száll vitába. (nem értem, hogy miért nem voltál hajlandó két nevet felvenni, egy Admin-t és egy Gerry-t) Így megszűnt a kettős mérce. Nem kell Gerryvel hímestojásként bánni, és ő is megtehet bármit(kivéve, hogy adminjogaival élve bűntet Gerry védelmében) A továbbiakban, én nem is akarom tudni, hogy Gerry milyen számítástecnikai háttérmunkával segíti a PI honlapot. Hálát sem érzek, elismerést sem kap tőlem. Ezeket az Admin kapja, aki viszont távolmarad a vitáktól. Az Adminnal nem fogok sosem vitatkozni, ráhagyok mindent.

    3)Megszűnt egy másik kettős mérce góc, kijelentjük, VANNAK szabályok. Aki nem tartja be, bűntetésre számíthat. Egyelőre oda még nem jutottunk el, hogy mik a szabályok, és mik a várható szankciók.

    Lassan éled az értelem, kár, hogy alig maradt valaki. De aki akarja, leszűrheti a tanulságot. A hátrányos kettős mércét mindenki kikéri magának, és ha nem bírja magát megvédeni, el fog menekülni - éppen, mint ahogy a valós jogszolgáltatásnál is. Csak nem Angliába, hanem egy másik honlapra.
    - 2020. 10. 02. 16:17
    • balu
      mentsvar, nem sokat szólsz hozzá. Kár. Nagyjából elmondtad a felét annak, amit akartam.
      - 2020. 10. 02. 19:13
      • mentsvar
        köszi Balu.<br />Ha az idő megérik, szívesen találkoznék Veled személyesen is. Az én csapatomban Te benne vagy.
        - 2020. 10. 03. 08:03
  • balu
    Sensei,
    meg is beszéltük (részben cserben is hagytalak), értelek.
    Árpit az egyik legkreatívabb és őszintébb embernek tartottam anno. Helyén volt a szíve és k.rvára be is tudott pöccenni, vagyis kábé mindene megvolt, ami az Emberhez kell.
    Ha Imibával fújnak egymásra, az (szerintem) elsősorban azért van, mert Árpinak beb.szott a devizaügy, míg Iminek nem. Létalap-szinten teljesen mással kellett foglalkozniuk. Iminek se volt könnyű, de legalább nem akarták elvenni a fedelet a feje fölül. Alapvetően más az algoritmus. Árpi pedig, amikor neki bebaszott a dolog, itt is kezdett toborozni (valszeg sikerrel) ami meg nyilván Iminek nem smakkolt. Ami azért némileg figyelembe veendő, mivel ezt az oldalt az IMI alapította - a Nagy Szürke Eminenciás láthatatlan támogatása és áldozata mellett. Igen, elváltak az utak. Az enyém is levált egy időben, azután visszagyött. Sok ember volt már itt, én is sok régi taggal vagyok kapcsolatban, sokakkal "újramegtaláltuk" egymást. Meg most már pár újjal is. Nem tudni miért, de a levegőben van, hogy mindenki alapvetően meg akarja találni azt a tábort, ahova tartozik. Élesedik a helyzet, mindenki a sajátjai között akar lenni. És meglátod, ha bebasz a gebasz, Imi és Árpi egy táborban lesznek. Te is meg én is, velük együtt. Meg az itt levők többsége, mindenki tudása s tehetsége szerint.

    Sensei, te tudod legjobban, hogy a demokrácia egész addig lózung lesz, amíg lesz gravitáció és a dolgok felülről esnek lefelé. Mindig is VOLT VAN ÉS LESZ hierarchia. Itt is, mindegy, hogy ez ki volt-e mondva vagy nem. Aki csak egy kicsit is érti a világot az max. 30 éves korára ezt megtanulja. Aki meg hülye az hülye. Huszonévesen én is úm. liberális voltam, ízlett a spangli, csajozás, egyszál-hátizsákban-nekiavilágnak-ozás. Csak ebből illik kinőni. Mindenhol vannak Szabályok és van Főnök. Azért, mert AKKOR MŰKÖDIK. Ez a Fidesz, meg Soros meg minden működő rendszer sikerének titka. Eszméletlen pártfegyelem van, olyan mint egy szekta. És ezért baszogatják mindenért Orbánt, ő a kígyó feje. Vagy legalábbis az a bőre, amit látunk. De akkor is ott kell levágni. Hát, nem sikerült hexameterben és rímekkel megírnom, viszont nem is molyoltam rajta annyit. Helyesírást egyszer átnéztem. Ezt is illik, mielőtt odaklikkelek az enterre, mint most...
    - 2020. 10. 02. 19:46
  • Gerry
    A két link tartalmát elolvasta egyáltalán valaki? (a két kékszínü link lenne az.)
    Vagy én voltam annyira szikrázóan-sziporkázó és Imre-Árpi kapcsolata a súlypont? ... és pont.
    Persze az is fontos, de azt hittem, hogy talán érdemes körülnézni más oldalakon is - csak a látókör szélesítése miatt is... vagy kíváncsiságból. Tudom, akad itt olyan is aki napi szinten olvassa a neokohn oldalt, mások oroszt, amerikait, szomszédokat...

    Tudom, ma Debrecenbe kellett menni, és mindenki kíváncsi mi történt arrafelé ezen a szép, szombati napon.

    Remélem (gondolom) holnap már mi is többet fogunk tudni.
    - 2020. 10. 03. 20:39
  • G
    Az egyik szemem sír a másik nevet

    Vannak közöttünk jó emberek akik úgy gondolják, talán ismerik a mai sötétségből kivezető utakat.
    A megvezetett nyájban viszont nincs elég önbecsület.
    A helyzetük hasonló mint egy lelkiismeretes szülőé, aki látja gyermekei silány elkallódását, de tehetetlen.
    Az egyik szeme sír, de mivel szereti őket, a másik nevet.

    De a népet, a sokaságot, bármilyen gyarló is, nem lehet demokratikusan! leszavazni.
    Ha meg kivárjuk míg "bebasz a gebasz" (ami talán már itt is van) a többi már csak eb gondolat.

    A sikertelenségben nem egyedül a megvezetettek hibásak, jobb a nevető szemünkre koncentrálni......
    - 2020. 10. 04. 08:00
  • Posta Imre
    Gerry, saját tapasztalom is az, hogy a felismerés általában jókor érkezik és azt megelőzi mindig valamilyen látószög-váltás. Most megyek megnézni egy munkát, majd leszek.

    Balu, sajnos nem vagyok irigy Árpi "sikereire", sosem voltam az.
    - 2020. 10. 04. 09:27
  • J
    Hat igen ez van !

    Utolag mindig jobban lehat latni mind azt amit elrontott az ember.
    Es ezt azert irom ,mert EN az eletem soran ebbol szereztem tapasztalatokat.
    Csak az a kerdes, hogy ki es hogyan reagal a kudazcokra?
    Van aki gyengebb lesz, de olyan is aki erosebb.

    Sokszor hasznaljuk azt a szot , hogy ( JOZAN PARASZTI ESZ ) es van is benne valami!
    Csak nem mindig hasznaljuk!
    Van 19 megyenk, es mindeggyik megyenek szinte mas erteku es minosegu a talaja.
    Mako es kornyeken a hagyma termelesere a leg jobb a fold adotsaga.
    A gesztenye termesztese nem igazan alkalmas az alfoldi teruleten.

    Es bisztos vagyok abba , hogy a FOLDMUVELOK (parasztok ) soha se hulyeztek le egymast azert a masik nem jol csinalja a dolgat , ezert nem terem nala ugyan a termek ,mert rosszul csnalja.
    Mindeggyik annak erdekebe teszi a dolgat a lehetosege szerint amire az adott terulet alkalmas.

    Nincs problemam es nemis reklamozni szeretnem a mezogazdasagi gondokat!

    De ahogy irtam.
    Minden megyenek MAS az adotsaga , alakossag ossze tetelebe. Vannak szegeny es nyugdijasokbol allo teruletek.
    Na itt nem erdemes abba gondolkodni , hogy utokepes csapatot toborozzon bar ki.
    Van mar regota IGYENY arra ,hogy legyen VALTOZAS!
    Csak mivel nem igazan jo az ossze hangolas , hogy a VEG CEL erdekebe EGYSZERRE tamadjon mindenki ,igy boven van ideje es ereje a MOCSKOS kormanynak nevezett GENSZTEREKNEK kulon kulon ezeket a torekveseket elnyomni.

    Szerintem a kozos munka mindig NAGYOBB eredmenyt hozott letre mint az egyeni!
    Lehet egyedul is szuretelni , kicsit lassu es tovabb tart meg unalmas.
    De eggyut gyorsabb! Es ez a bevalt szokas (PARASZTEKNAL )

    Nincs szandekom se eszt osztani ,se palcat torni !

    De az elmut idok jol mutatjak azokat az adatokat amire lehet tamaszkodni,es ami van .
    Na csak ebbol lehet valasztani! Vagy nem !
    De egymast piszkalni es kopkodni ,csak a fotelbol ezt foleg a FOCI DRUKKEREK csinaljak!
    Mert meg arra is gyava ,hogy elmenlyen a mecsre, mert ott esetleg meg vissza is KOPNEK !

    Tetszet az a szo , hogy VALTAS !

    Igen az egy jo erzes amikor a hasznalt ruhat ,leveszuk ( valtas a tiszta ruhara) abba mindenki jobban erzi magat!
    Sok sikert mindenkinek a VALTASHOZ !
    De ez NE LENYEN = a koponyeg forgatassal !

    Ha meg valaki ( VALAKIK ) hisznek es akarjak a JO iranyba tovabbi Magyarorszag valtozasat , akkor MINDEGY , hogy a nezetuk nem MINDENBE azonos.
    Ha igaz , hogy a cel erdekebe mindegy , kaszat, kapat es az apad retkes regi puskajat hasznalod ,DE JOL !

    GERRY !
    Jol hangzik az a mondatod , hogy agyba puha parnak es kemeny csatak utan meg halni egy no melletKacsint , DE ELOTTE NE IGYAL OROSZ TEAT!Kávé
    - 2020. 10. 04. 13:05
  • Posta Imre
    Na vagyok. Közben zajlik az élet és nyugalom nincsen. A "honlapon" túli világ nagyon káoszos, de azért az biztató, hogy ide még megtérhet a fáradt vándor, mert van itt még kurázsi és könnycsepp-itató. Gerry, én már rég meghasonultam még a meghasonulással is. Ha csak a mai napom reggeltől elmesélem is egy "hősköltemény" és majd minden éppen a "csapatról" a sok éves fáradozásról, hitelességről és hitetlenségről és a fene tudja már sokszor miről is szól. kedvem sincs leírni, mert nem csak tragikomikus, de kifejezetten keserű lenne a szájatok íze, ahogy az enyém is az. Sokadjára, sok évek alatt. Na de ezt nem azért írom, csak írom, ha már emeltük a tétet. nekem is hiányzik a "régi" sokkal összeszedettebb és némileg emberibb "közösség", de változik minden, csak mi nem. Vagy mégsem?

    Nem, nem mondtam le az írásról. Most viszont más van. Rengeteg munka és fáradtság és néha "gyötrődés", csak kicsit másképpen és persze "hurráoptimizmus", nagyjából mit minden vizsga előtt. Ez is meg lesz. Ami "gyötör" igazán az éretlenség, értetlenség.

    Gerry te is megmaradtál az aki voltál és én is úgy vélem, hogy állom a sarat. Sőt szőrén ülöm meg a kopasztott libanyakat. Érzitek, hogy valaminek "vége" van. Ez így van. Én érzem. Érzem valami meg most kezdődik.. Nem könnyű az átmenet. Klimaxolok is rendesen. Árpi dolgai már rég nem hoznak indulatba. Vigye, csinálja, győzzön! Ő dolga. Közös nevező már rég nincs és ahogy az kitűnik, nem is lesz. Legalábbis ebben a tematikában és ennek már semmilyen "személyeskedő" jellege nincs. Nincs jelentősége már ennek. Ma néztünk pár tanyát a környéken, egyelőre felújítás céljából. Nagy munkák. Verát ki kell emelni ebből a patikás sivárságból. Minden változik, vagy mégsem? Szerintem alapjaiban semmi nem változik, csak közben a felépítmény cserélődik le. Sok jó írást olvastam tőled Gerry. Ha ráérsz, akkor megereszthettél néha egyet-egyet, hátha irányt mutat a régi szép időkre emlékezőknek ...is.
    - 2020. 10. 04. 20:25
    • S
      Akkor a zsidó se kerül ki a rendszarból, mert ezek adják az alapot, csak átalakulnak, de fizikailag nem szűnnek meg létezni, hogy újuló hazájukba, az USA-ba, áttelepítik őket, innen meg valamilyen ürüggyel eltakarodnak, pl a Magyarországon élô zsidóknak, már nem biztonságos itt élni, hogy valamiből sejteni lehessen, hogy innen menniük kell.
      - 2020. 10. 05. 06:16
  • A
    Te meg akarsz halni? Már nem kell azoknak meghalni, akik elkezdtek magukra figyelni folyamatosan. Természetesen, ha elvégezted amit vállaltál ebben az életben, akkor miért is maradnál?
    - 2020. 10. 05. 17:29
    • Gerry
      Ezt most kitöl kérdezed?
      - 2020. 10. 05. 22:39
      • S
        Ő se tudja.
        - 2020. 10. 06. 04:33
  • Gerry
    Ahogy elnézem, az oldalunkon nem sok devizaproblémás sétálgat. Az eddigi hozzászólásokat elolvasva, arra is rá kellett jönnöm, hogy ez a; tartozik - követel ide a házadat - nem adom - nem kell, csak takarodj innen - téma napjainkra aktualítását vesztette.
    Tegnap - valaki - az üzenõfalon - kérdezte, ki-mit-tud Polgár Zoltánról, most itt válaszolok; - annyit tudok, hogy nagyon szépen tud ordítani, többnyire azt, hogy "ez így nem mehet tovább!!!"
    a birkák pedig ott hallgatják (képernyõ elõtt) és egymásra nézve bólogatnak, szólnak; - Beeee. Bee, beee... BEEE? ... Beee.
    A'sszem ezeket az embereket (izé... birkákat) Árpi is ismeri... csak az a baj, hogy fel nem ismeri mennyit is ér ez a nép.
    Saját tapasztalatom ami néhány éve megtörtént: Itt volt a sógorom nyáron. Sok-sok éve úgy éli az életét, hogy látástól mikulásig dolgozik, díszmükovács és jó ember. "Sógornak" is jó. Becsületes - kicsit túl komoly az én ízlésem szerint, de megbízható, egyenes jellemü. (Ezt nyugodtan kijelenthetem több mint 30 évi ismeretség után). Nem emlékszem már pontosan, de jó pár éve - devizásított-részletre vett egy Suzuki-t. Amikor itt voltak, már a teljes kocsi árát kifizette de még mindig tartozott a Banknak az eredeti ár felével - azaz jóval a millió felett. Amikor ez szóbakerült - olyan lehettem mint most Polgár Zoltán - beizzott a fejem, ... na jó nem üvöltöttem vele, de megpróbáltam kibillenteni a nyugalmából - és elõhozakodtam Árpival, a haza pártja elnökével, azzal érvelve, hogy ismerem, és ha összeszedjük a banki papírokat, akkor felveszem vele a kapcsolatot, összehozok egy találkozót, ha kell akkor a lehetõségeimhez képest segítek.
    A válasz - ami meglehetõsen meglepett, ez volt: "- Már mindegy, kifizetem lassan a maradékot és egyszer csak lejár végre az egész." - Miután felnõtt emberek lennénk, hiába tudtam, hogy milyen az anyagi helyzetük, nem érvelhettem vele, hiszen illik tiszteletben tartani a beszélgetõ parter döntéseit... A kapcsolatunk ma is jó, de hiába jó szakember, - közben privatizálódott - azt látom, hogy a szük családunk a mai napig se nevelt ki magából egy új milliomost. Akkor se értettem meg ezt a hozzáállást (nem a miliiomosságra hanem a belenyugvásra gondolok), ahogy most sem.
    De mindenki maga dönti el, hogy milyen jövõre vágyik és hogy fogja azt megvalósítani.
    Ezzel - úgy gondolom - a magam részérõl le is zárom a devizás-témát. A saját életem apró harcait nagyjából megvívtam és többnyire sikerrel. Másokét nem veszem a vállamra.
    Árpi még nem adta fel, ma olvastam az aktuális "helyzetjelentését", aminek a linkjét ide is felteszem, hátha valaki mégis úgy gondolja, hogy megér egy elolvasást.
    https://ahazapartja.hu/brusszel-valas...post-15295

    Csapó! Csapd le csacsi.!
    - 2020. 10. 09. 14:18
    • Vero6
      <p>Én is csatlakoztam Árpihoz már két éve. Ezzel a devizás ügylettel meg az van, hogy mindenhonnét lepattintják az embert. Nekem még rátett egy lapáttal az is, hogy valaki bizonyára kinézte a lakásomat, mert ugy inditott a bank árverezést, hogy csak én nem tudtam róla! Szerencsére, volt olyan mohó a banda, aki kinézte magának, hogy felhivtak. Látják az árverési oldalon, hogy elado a lakás! Gondolom már a bútorokat is megvették a költözéshez! Igy müködik ez errefelé, az u.n. (I)gazság szolgáltatás hathatós segitségével! Minden és mindenki be van épitve, aki kell! Rengeteg idömbe és pénzbe került, mire megszabadultam tölük, mert azért se! Inkább eladtam másnak gyorsan, ár alatt persze! </p>
      - 2020. 10. 09. 15:19
    • Posta Imre
      Gerry, úgy látom szereted a zsákutcákat. Opsz, éppen ott lakunk...még.  Nem tudom most mi vonz az Árpi témakörben. Szerintem rég okafogyott. Már 10 éve az volt. Mára annyi a tény, hogy bárkitől bármit elvesznek indokkal, vagy nélküle, ha volt "hitele", ha nem, mint a mesében. "Jogilag" ez kakapult helyzet. Brüsszel? Hagyjuk már! Pont le van szarva. Sok éve, mikor még Jásdi is bírta magát, elcibált egy gyűlésre, ahol ott volt mindenki (kivéve Árpit), aki devizás-kilakoltatós, még Geri Tibi is, aki kicsit más tészta, de akkor már mind a "Magyarország" "érvénytelen" közjogilag kakajós....csegát majszolgatta és kormányt akartak vagy mi a faxt. Elmagyaráztam (Jásdi kérésére) Gyarmati Éva vezette csapatnak, hogy mi a szitu, miért és miért nem. Mindenki hajbókolt, kivéve Évát, aki kiakadt, pedig mondottam, hogy a "devizásokkal" sehova sem jut, mert nem képes belőlük csapatot kovácsolni...és a többi...erre két éve Őcsényben odajön hozzám és azt mondja, hogy "igazad volt".  Na jó, tudom ez nem elégít ki, ahogy engem sem. Túl gyakran hallottam, hallom. Árpinak is igaza lehet. Kivéve ha nem, de hát ezzel már nem lövünk nyulat.
      - 2020. 10. 09. 19:07
  • Gerry
    Imre - ez nem arról szól, hogy én mit szeretek.

    Arról viszont igen, hogy innen - ahol a fák nem zavarnak és látom az erdõt - úgy veszem észre, hogy az erdõ összes fája magányos lett, és magányosan szárad el, mert nem akadt olyan erdész, aki a gyomot kiírtotta volna, megvágta volna a lombokat, hogy fényt kapjanak tavasszal és kiviruljon végre.

    Nem ítélkezem, nem társultam senkivel - néhány embert - köztük téged is, veled együtt másokat, megismertem, egyeseket megtanultam tisztelni a becsületességükért, míg másoktól elhátráltam néhányat néha elrugdostam magamtól.

    Az igaz, hogy nem vagyok tévedhetetlen, se mindentudó de azt tudom, hogy többnyire jól látom az emberek karakterét.

    Akik vezetésre születtek, azokban ott lakozik a kivagyiság is. Hajtóenergia - így hasznos. Ugyanakkor azt kellett meglátnom, hogy egyik után bukott a másik, a harmadik a sokadik és az álmok összetörtek, megfakultak, eltüntek a múlt ködében.

    Álmodni egyedül szoktunk. Tervezni csak csapatban.
    Nem vagyok se álmodozó, se tervezõ csak elemzõ - ugyanakkor gyakorlati ember is. Arra válalkoztam amit teljesíteni is tudtam. Azért sikerült, mert ismerem a saját határaimat és elõbb tervezek, aztán - ha lehetséges - akkor meg is valósítom.
    Persze ehhez egy bizonyos rálátás is szükséges.

    Imre - légyszíves adj választ arra a kérdésemre, hogy az elmúlt 10 év alatt miért bukott el mindenki, kivétel nélkül? Mindenki hülye volt? Vagy mindenki túlságosan okos?
    Azért mert a hatalom nagyobb és erõsebb kutya?
    Ez a hatalom jól végezte a dolgát. Nem látok olyan ellenzéki vezetõt akinek ne fájt volna a segge, amikor hátulról megdugták õket.

    Egyet se látok. tudod miért? Azért mert egy évtized alatt SENKI nem volt képes arra, hogy egy egységes csapatot, közpotni erõt - létrehozzon, maga köré gyüjtse azokat a magyarokat akik halni is képesek lettek volna a magyar szabadságért, egy semleges Magyarországért.

    Talán azért mert minden ellenzékbe tömörült csapat vezetõjének megvolt az a felvilágosultsága ami észrevetette vele, hogy nem érdemes hadba vinni a tömeget, inkább ellébecolunk a dobogón ameddig lehet... Hordó nem volt, de elég az is, hogy a maga szemétdombján csodáló szemet vegyék körül.

    Mutass egyet amelyik neve mellé felkiáltójelet tehetsz. Balzac regényének címe jut az eszembe: Kurtizánok tündöklése és bukása. - egy igazi klasszikus, kár, hogy a mai nemzedék szinte már nem is ismeri. Ha ez elé odateszem a történet elözményének a címét, akkor - idõrendi sorrendben - ezt olvasom: Elveszett illúziók & Kurtizánok tündöklése és bukása ...
    De amit láthattam ez alatt a tíz év alatt az inkább így - felcserélve - írható le: Kurtizánok tündöklése és bukása és az elveszett illúziók

    A kurtizánok közül néhányat megnevesítettél, de sok név kimaradt. A magam részérõl a tíz év történetének az utolsó lapjait olvasom, és már sejtem mi lesz a vége.
    A fura az, hogy ameddig a szereplõk még játszanak, a nézötérrõl szinte az összes nézõ lelépett...

    Azért vagyok még itt, mert anyukám még úgy nevelt, amikor elvitt egy moziba és véget ért a film, ne legyek neveletlen, és együtt várjuk meg ameddig a vásznon felsorolják a szereplõket, rendezõt, stb. és végleg elcsendesül az utolsó akkord is... s ha kétoldalt felvilágosodnak a lámpák csak akkor induljunk kifelé.

    Az itteni szereplõk árnyékká válnak, talán - tiszteletbõl, vagy együttérzésbõl - kapnak egy kis tapsot a függöny elõtt miközben õk is tisztában vannak azzal, hogy most utoljára gördült le a függöny.

    Ami Árpit illeti, õ más útra tért - meglehet; optimistán látta a világot és bízott magában - de meglátásom szerint nem õ bukott el. Persze õ se nyert és talán már soha nem is fog gyõzni. De az a néhányezer devizás se akiket (önmagával együtt) megmenteni próbált azok se kapják vissza azt amit elloptak tõlük.

    Igaz, hogy nem akartam már hozzászólni a cikkhez, de - akaratlanul is felbosszantottak a soraid.
    "...pedig mondottam, hogy a "devizásokkal" sehova sem jut, mert nem képes belőlük csapatot kovácsolni..."

    Így igaz. Nem tévedtél. De - észtevetted? - mindenki ugyanezt állította az összes többirõl...
    (Idézhetek a fenti írásomból? Idézek.: "Szétszóródott a tömeg, az okosok hangosan szóltak, "-Mi ezt megmondtuk elõre!" - és kuncogva szétszóródtak.")
    A másik mondatodra reagálva: Nem vonz se Árpi se a devizások gondja-baja.

    De azért valami nagyon letisztult bennem az évek alatt. Mutass nekem olyan szellemi vezetõt, aki közeledni, együtt dolgozni akart volna bármelyik másikkal, alázatosan és öntömjénzés nélkül! Csak egyet. Nem lett volna baj, ha tényleg akad közületek egy olyan karizmatikus, átfogó tudással és céliránnyal rendelkezõ vezetõ aki képes összehozni az embereket. Nem lett volna könnyü az igaz. De azért bukott el mindenki, mert a sok középszerü, még önmagukat se ismerõ nagyarcú , nagyhangú "-Gyertek és álljatok mögém" lilliputlelkü lény közül egyik se érte el azt a színtet ami felvezethette volna a csúcsig.

    Végül is - jót beszélgettünk. Jó éjt
    Szia!
    - 2020. 10. 09. 22:02
    • mentsvar
      Gerry, ez a hozzászólásod igazán a jobbik oldaladat mutatja. Megérte. Likeolom.<br />Nem tudom, hogy Imre mit szól hozzá, mert Imrének sem könnyű, hiszen Kubinyival, Géczivel, mindenkivel szóba állt, és igyekezett kompromisszumra, alázattal. Nagyon nehéz lehetett, sokunknak nem hajlott volna a derekunk a büszkeségtől.<br /><br />Imre a vezetőnk, rengeteg nagy erénnyel, és hát, ja, ő is ember. 12 éve van a porondon, aki követi őt, ismerheti már, mint a tenyerét. Látja sikereit, hibáit. Az ember a saját hibáit veszi észre legnehezebben, különösen akkor, ha valóban jobb a többieknél. Imre erősebb, jobb a legtöbbünknél. És még mindig nem Isten, hanem egy ember.<br /><br /><br />Jó kérdéseket vetettél fel.
      - 2020. 10. 09. 23:30
    • Posta Imre
      Ez jó kis dilemma. Rabbi elhíresült polémiája: Disznóhús, ingyen? Nos, mit lehet erre mondani? Igaz és mégsem. A harangokat is össze lehet hangolni harangjátékká, csak a templomokat nehéz egymás mellé vontatni.  Láttad mi zajlik. Most talán már nem látod, de nem is baj, elhiheted. Nekem sem hiányzik ez. Most szombat van, mindjárt indulok munkába. De hajnapban már keltem, hogy Mátét kivigyem az első induló Hévhez, melyen ő a masiniszta. Pár napja elvitték az öreg Opelomat, amivel járkáltam, most meg hiányzik. Nem sokat aludtam, nem mondhatnám magamat kipihentnek. Pár napja egy kerítés-prozsektet fejeztünk be zuhogó esőben. Próbák vannak még mindig és folytonosan és én is megöregedtem. Érzem. Hívott nemzeti összeboronáló ösmerős, hogy jönni akar, kérdése van. Ő azzal a küldetéssel robbant be, hogy összehozza a csapatot, ahogy azt már sokan. Mondtam, nosza, de ne csodálkozzon, ha nem megy. Gődénnyel is kezdte, Kassaival és Géczyvel, mondom, ajaj és ajvé! Géczyt már a megbeszélés elején ejtette, mert rájött, nem az, akinek...a többit meg lapozzuk. Múltkor Oláh Sanyival állítottak be a műhelybe. Mondom most neki, ne rabolja az időmet, ha lehet. Nem hiszem, hogy az én célzóberendezésem állítódott el. A világ viszont egyre szarabb. Nem, se kedvem, se lehetőségem "összefogdosódni" már senkivel. Csak a baj van velük. Van pár kivétel és azok, ők megvannak, ahogy te is, csak látják, éleik, amit én is. Árpi nehéz ügy. Múltkor a maga morcos modorában már sms-elt is (éppen vakoltam a házat), hogy ha sikerülne nekem, ő gratulálna. Nincs jelentősége már, hidd el. Érzelmileg teljesen hidegen hagynak már azk a nüanszok, amik korábban jól megviseltek. De nem azért, mert megpszihopatultam, hanem azért, mert tudatilag talán precízebb lett a kuksolókám. Ezt sem élvezem. Szomorú látni, micsoda fosadék vesz bennünket körül és hányhatnékom van, ha valaki a "nemzetet", mit valós tényezőt emlegeti, mert puszta fikcióvá aljasult. Pár ember, nem több. Persze a holdudvar sokkal nagyobb, sok jó és magyar ember kószál még szerteszét, de azon a szinten, ahol az összegzés zajlik Gerry, nincs senki. Na jó ott vagyok, de felvetődik a kérdés. Minek? Nem azon múlik már, hogy össze akarok -e fogni bárkivel, hanem az, cipelni akarom-e a sok nyomorát, terhét, hülyeségeit. Na és erre én már nem vagyok hajadon. Nem tartom ezt sem bajnak. Olyan, mintha mindennek így kellene lenni. Letisztultabb sokkal a képlet. Tarlóvágás van. Csúcs, van nem csúcs, ne a szemeddel mérlegelj. Munka van, valamiért most annyi, hogy pihenni sem tudunk, nehogy marháskodni.
      - 2020. 10. 10. 06:41
    • balu
      Sensei,
      akkor most mi van? Zárjuk a bótot és mindenki reménykedjen a legjobbakban? Hagyjuk a francba az egészet és békéljünk meg vele, hogy eltűnünk, mint a sumérok, asszírok, inkák, knósszosziak, szuébek s megannyi más nép? Nem lehetne előtte lőni legalább egy rövid sorozatot?
      - 2020. 10. 10. 23:25
      • Posta Imre
        Balu, majd szólok a kulcsosnak, aki zárhatna. Szó sincs ilyesmiről. Átrendezik a palettát, planétát és ha tetszik, ha teszik, úgy tűnik ebben kulcsosszerep jutott. A régit lezárni nekik kell, az újhoz meg itt a rigli.  Azt tudom, hogy a mai helyzetemben úgy vagyok, hogy amikor itthon vagyok is fáradt vagyok és közben sok esetben még "ti is" tesztek erre pár gyalásóval, persze nem mindenki és nem személy szerint, de van aki könnyít a helyzeten, vagy legalábbis nem árt. Nehezen érthető, de ha olvasol a jelekből így kitűnhet a káoszból a rend. Ezt tegnap filmeztem munkába menet. Éppen beléjük szaladtam, de szó szerint a közepébe. Aztán beelőztem őket, nem bízva a fedélzeti kamerában és a telefonos felvételben menet közben és itt van a BW haditechnikai nagyrohama szombat reggel. <a href="https://www.youtube.com/watch?v=U5e1kS-f0aMlc=UgyBp_UE-aOoaXEMUCd4AaABAg">Link</a>
        - 2020. 10. 11. 09:13
  • J
    balu !
    Latom Te nem csak olvastad ,de erted is azt amit olvastal.
    Mert az eddi 2038 meg nyittasra NEM SOK erdembeli valasz olvashato.
    Es vajon miert?
    Valaki torli a hoza szolasokat??
    VAGY>>>>.....???????
    Vagy ez azt bizonyitja ,hogy tenyleg (Tarlóvágás van )
    - 2020. 10. 11. 02:37
    • Posta Imre
      Zsó, biztosan valaki törölgeti, agyébként a nemzet java itt nyüzsögne a jobbnál jobb ötletekért és tanácsokért. Ne légy komor bika! A jelszóra meg emlékezz, hisz magad is sokszor emlékeztettél rá!
      - 2020. 10. 11. 09:15
  • E
    Figyelem a "gyűlésetek"... Szellemi harc; s mint olyan nem akarok női módon bele lelkizni.
    Csak annyi észrevételem van így itt a sátor előtt elhaladva, hogy nem lehet összefogni olyannal (és ezt most nem Árpira értem, mert abszolút nem ismerem), aki még saját magát nem fogta össze és ezen okból vezetőre vár. Igénye van egy vezérre. Ha nem vagy vezére saját magodnak belül, akkor megeszi a fene az egész iparkodást.
    Nagyon kényelmes opció, hogy majd a vezér (értsd valaki helyettem) eldönti, hogy én mit tegyek és ezért felelősséget is vállal. A másik, hogy minden vezér-jelölt esetében megvizsgálandó, hogy maga a vezérjelölt nincs-e már megvezetve? Nem kell nagy dolgokra gondolni, mert egy egyszerű papucsférj is aláássa magát a vezetésben.
    - 2020. 10. 11. 09:08
    • Posta Imre
      Enid, azt kell mondjam, hogy valami ilyesmi megközelítés hiányzik a népekből. Vakok! De hát mit lehet tenni? Vakság ellen nem hat a még több fény.
      - 2020. 10. 11. 09:16
    • mentsvar
      Valami hasonló, Endi, mint ahogy Imre. Mit csinálsz, ha 100 emberből csak egy van tisztában önmagával? Akkor már ne iparkodj? Gandhi szerinted milyen emberekért harcolt, vagy kiket vezetett? Ha arra várunk, hogy Imre mögött sorakozzon 1000 db Hamvas Béla, akkor semmi nem lesz. Kezdeni kell valamit az önállótlanokkal is, főleg, mert az a zöm. Ezért nem lehet demokrácia sok-sok területen. Persze, lehet demokratikus a szórakozás, a vásárlás, a divat, az autótartás, meg sok egyéb. Én annak vagyok a híve, hogy iparkodj, és higgyj! Ez a dolgunk. Lehet, hogy az én hozzászólásomat is törlik (viccelek)Utóirat. Amúgy, meg éppen a nevelésben látom a kulcsot. Milyen sebeséggel, hatékonysággal sikerül a tömegekbe fényt gyújtani.Nem mondhatunk le végleg a bamba, sötét állatjáról.
      - 2020. 10. 11. 11:21
      • Gerry
        "Kezdeni kell valamit az önállótlanokkal..." - na végre ezt is olvasom az oldalon!

        Tagsági díj fizetése? (Viccelek.)

        Sajnos azt láttam mindenhol, hogy nekik csak a tapsolás szükségessége és a Magyar kulacsok, Pólók megvétele okán volt szükség (Amikor - anno - elôször hallottam a Jobbikos Szegedi Csalárd Boltjáról és nagyjából Emõke Ostorcsattogtatásos képét megláttam a Weben - amit fogadok, hogy Csanádtól szerzett be, - hideglelést kaptam a Jobbik vezetõségét látva.)
        Mondtam is rögtön, hogy "Azt a kiskésit nekíje! A hasába.
        Mit is tett a FIDESZ? Ezeket az önállótlanakat magához édesgette. Orbán és köre a cukrosbácsik gyülekezete. Az oktatók meg a nagyszakállú Rabbik. Na erre varrjatok gombot magyarok.

        Van cukrunk? Esetleg valahol egy nyalóka? Gumicukor? Sport szelet?...
        - 2020. 10. 11. 11:43
  • J
    Imre !
    Igen emlekszem meg a jelszóraKacsint de arrol nem csak beszelni kell , hanam gyakorolni.
    Na de ahogy mondtad , (itthon vagyok is fáradt vagyok ) , .Aztaaa! Hat ez szomoru ebbe a korbaSzomorú

    A 10 ev alatt sok mindent lattam es hallottam. De ez nem azt jelenti , hogy mindent mindig ertek!
    Van idom NEHA gondolkodom! Igaz ez NEM latszik rajtam.A francba
    Miert is lett ilyen a Magyar tarsadalom ??? ( birka )

    Ertem is, meg nem is!
    Ha 20 eves kortol csak 10 evenkent elemezzuk az atlag munkas emberek eletvitelet talan igy mukodott.
    20 tol 30 ig zomebe mindenkit csak a PI n kor bellul kereste a boldogsagat.Kacsint
    30 utan csalad ,gyerekek,csaladihaz megszerzese.
    40 tol 50ig a gyerekek iskolaztatasa es az elet uj utjara terelese.
    50 utan segitteni a gyerekeket, es az esetleges unokakat.
    Es termszetessen ez nem megy mindig siman! Vannak BUKTAUK !
    Mindezeket nem lehetett 3x 8=24 matematikai alapjan csinalni!

    Igy konnyu ,hogy eltereljek az emberek figyelmet a valos problemaktol!
    Nincs eleg IDO !
    Mer a 8 orai munkaber SOHASE vol masra eleg ,csak a szamlak fizetesere!
    Igy tereltek az emberek figyelmet arra, hogy a toblet munkaba keressek a jobb megelhetesuket.
    Nem arrol szolt a politika iranyzat, hogy TESSEK napiszinten poiltizani ,es figyelni a politukusok KEZET !

    Talan ennyit irhatok a munkasok vedelmebe.

    Az is igaz , hogy nem lehet mindenki LAZONGO ! Es joga van mindenkinek tanulni. Na de kitol? Ha nincs tanar Hihihi

    56 rol tudjuk , hogy mennyi ember elete ,es csaada szenvedte meg az aljas politikai DIKTATURA vezeteset.
    2006 ujjabb kudarc!
    Az elmult 30 ev jobbik ,ballik, ..az osszes partok kudarca .Olyan KAOSZT alakult ki az emberekbe , hogy mar semmibe nem BIZNAK!

    Sajnos az elet kezdese a START vonalnal kezdodik!
    Ha keson indulsz eleg kicsi a valoszinusege , hogy a dobogora fel allj!
    Talan ezert is mennek kulfolde a mai fiatalok.

    Imre neked most mar van BOVEN tapasznyalatod, hogy munka mellett , ami NEM 8 ora ! Csalad , fizetni valok, HAZTAJI, es 1 ilyen tarsasagot EGYBE tartani, ami ilyen korulmenyek kozott elte az eddigi eletet NEM EGYSZERU!
    Indulj ki CSAK magadbol, ha TE most igy erzed ennyi iodos korba a faradsagot ,mit szoljanak azok akik 60 fele ,es haza fele BALLAGNAK a munkabol???.
    Hogy mi hiagyzik a NEPBOL ???
    Es miert VAKOK ??
    En NEMTUDOM !
    De a NEP szo alatt , melyik korosztlyrol beszelsz???

    Lehet ezen vitatkozni, de az se vissz elobre !
    De minden jo MEGVALOSITHATO otlet johet.
    - 2020. 10. 11. 13:20
  • P
    Mikor a tehetetlenség, az elidegenülés, a saját munkád értelmetlensége, a léted mely egy fogaskerék a multik és a nagy töke meghajtó műveibe, a rendszer terrorja, az új gyarmatosítás imperializmusa, a természet pusztítása, a népek globális át telepitései, a gyűlölet szitása ... mindez és még sok más nyilvánvalóvá és kiszámíthatatlaná válik, elérkezett a remény!!!
    - 2020. 10. 11. 13:57
  • J
    Gerry !
    Van cukrunk?

    Igen NEKEM van!

    Es ezert vagyok olllllan EDES!Beee!
    De azert nem ajanlom MINDENKINEK, hogy kostolgassssson!
    Mert keseru is tudok lenni!
    Válasz · Szerkeszt · Törlés - 2020. 10. 11. 09:10
    - 2020. 10. 11. 14:11
  • P
    Gerry!
    2020. 10. 09. 23:02

    Igen volt ! a nemzeti mozgalomnak egy karizmatikus vezetője és úgy hívták, hogy Vukics Ferenc! Hogy miért lépet vissza? Talán kevesen értik meg mert ez rögtön összeesküvői elméletként hangzik! Az erő nem volt mögötte! A hazánkban uralkodó háttér hatalom szoros kapcsolatot tart fent a Deep State – al ! Voltaképpen, kiszolgálja! Mind mind akik a nemzetet akarják megmenteni nem tudod egy asztalhoz leültetni! Ha bárkivel is beszélsz a végén azt mondja köszönöm jól vagyok! Mert fél! félti az egzisztenciáját karrierjét és stb. ...Ennek megvan a magyarázata, nem írom ezt már 10 vagy 15 éve lírtuk! A legtöbbjük elhelyezkedett a társadalmi rétegekben és nem hajlandó semmit kockáztatást vállalni mert úgy ítéli, hogy én és a családom életi és vagyoni biztonsága a fontosabb! Ahhoz viszont a tökéje kevés, hogy bármit is eltudjon indítani, ha lenne is, a mai világban ez már máskép működik, maradt a szócséplés!

    Ehhez hozzájárul a nagytömeg közönyössége és a szellemi butasága!



    Semmit nem hajlandók támogatni mert irigyek mert erre nevelték és arra gondol, hogy majd más ad! Egy mozgalom felépítéséhez sok sok pénz kell! Ha független szeretnél maradni vagy van pénzed erre mint az őseinknek (gondolj arra hogyan dobták össze a Kossuth Bankóra a Széchényi -ék a vagyonukat ) most nem kapsz egy kávéra valót! Ha nincs pénzed ne politizálj! Járja a mondás de ez igaz is! Mind addig amíg a lakosság nagy részének helye közel jó sorsa van, nem tudod megmozdítani, teljesen mindegy, hogy mennyi információval szolgálsz vagy ahogy mondják próbálod rá ébreszteni, hogy már megint becsaptak! Erre szoktam én mindig azt mondani „hogy könnyebb az embereket megvezetni mint felhívni a figyelmét arra, hogy becsapták“ Árpit személyesen nem ismerem, de követtem a munkásságát! Önfeláldozóan optimista módon azt hitte, hogy törvényes úton majd sikerül lerendeznie a devizás ügyeket! Egyet elfelejtett, azt, hogy kik hozzák a törvényeket és kik ítélkeznek! Nem elég az, hogy igazad van ezt meg is kell ítéltetned, igazat kell, hogy kapjál! és ez ami nem működik legalább is nem ebben a korrupt társadalmi formában! Nincs békés koexisztencia nem volt és soha nem is lesz! Ahogy reggel felkelsz minden lépéseddel az ellenséges harcmezőn mozogsz!!!
    - 2020. 10. 11. 18:27
    • Posta Imre
      Sok igazságod vagyon és mégis tévedsz. De alapvetően ez nem baj már és jelentősége sem van.
      - 2020. 10. 11. 20:29
  • E
    Mentsvár! Nézd, én egyetlen embert sem szeretnék Imre mögött látni (nem még hogy ezret). Mert megbújni egy fa mögött is meg lehet. Én Imre mellett szeretném tudni azokat, akik arra érettek. S ez nem mennyiség dolga. Segíteni azon nem lehet, aki önmagát nem "segíti". Pl. nem taníthatsz egy olyan embert, aki nem akar tanulni.
    Példát mutathatunk egymásnak de, hogy a másik ehhez hogyan viszonyul, hogyan éli meg ezt a lehetőséget, abba nem sok beleszólásunk van. A legnagyobb dolog, amit valaki a másikért tehet az az, hogy minőségileg javítja önmagát és ezáltal egy tartalmasabb, hasznosabb példaként szolgálhat másoknak. Úgy tapasztalom, hogy eleve ez egy nehéz feladat.
    - 2020. 10. 11. 19:46
    • Posta Imre
      Enid, egyre jobban tetszesz nekemnek! Jót tett a rámerengés. Lehet fogunk még együtt karatézni?  Jó úton jársz? Magányos farkasok falkát aotnak, nincs marakodás, mindenki tudja mi a dolga., aki meg nem és nem akar tanulni, azt mögeszik...
      - 2020. 10. 11. 20:28
  • P
    Az embereket nagyjából három kategóriába lehet sorolni: a kevesek akik foglalkoznak azzal, hogy valami történik, sokan, akik csak figyelik, hogy valami történik, a nagytöbbségnek halvány fogalma sincs arról ami történik!

    Ez történik!!!

    - 2020. 10. 11. 20:38
  • P
    Posta Imre
    „Sok igazságod vagyon és mégis tévedsz. De alapvetően ez nem baj már és jelentősége sem van.“(sic)

    Imre! Érdekes amit leírtál! De nehéz belőle megítélni mely az a pont ahol esetleg információ hiánya miatt tévesen látom vagy láttam a dogokat!
    - 2020. 10. 11. 20:50

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (1)100 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése