Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

A WHO végre elismerte, hogy valóban laboratóriumi szivárgás állhat a koronavírus mögött

Mit ismert el, kicsoda, micsoda? Jaj, ne már! Tik-tok laborok meg miegymás? Megvett politikusok, gyógyszerlobbi, szabadkőművesek, összeesküvés...mi lesz még itt? Az Egészségügyi Világszervezet, vagyis a WHO, nemrégiben meglepő bejelentést tett, miszerint úgy vélik, hogy a koronavírus egy laboratóriumból szabadulhatott el. Nyilatkozatuk megdöbbentette a nagyközönséget is, legyen szó a teória támogatóiról vagy éppen tagadóiról. Azzal, hogy egy hasonló kaliberű szervezet kiáll a feltevés mellett, egészen más fényben tünteti fel a COVID-19 járványt.


Beigazolódni látszik az állítás, miszerint a betegség egy vuhani laboratóriumból indult pusztító útjára. A szóban forgó labor az egyetlen négyes biológiai biztonsági szintű létesítmény egész Ázsiában. A koronavírus kirobbanását követő 2 évben az olyan kormányzati és nemzetközi közegészségügyi hatóságok mint a CDC vagy a WHO, illetve Anthony Fauci (Joe Biden egészségügyi főtanácsadója) azt állították, hogy ez csupán egy összeesküvés elmélet a sok közül.

A mainstream média és a Big Tech közösségi média platformok mindeddig azon szorgoskodtak, hogy cenzúrázzák az erre irányuló tartalmakat. Ezáltal elhallgattattak minden olyan személyt, aki bármiféle bizonyítékkal rendelkezett volna a témát illetőleg.

Hasonlóképpen járt el a WHO is, hiszen teljes mellszélességgel védelmezte a kínai kormányt és elutasította azon argumentumokat, amelyek őket okolták a vírus kifejlesztésével.
A WHO hivatalosan is bejelenti Kína vétkességét?

Azonban úgy fest most fordult a kocka. Hirtelenjében a WHO hajlandó tüzetesebb vizsgálat alá vetni az elméletet és nem zárkózik el attól, hogy Kínára hárítsa a felelősséget.

Bizonyítékok tömkelege látott már napvilágot, amelyek kivétel nélkül azt támasztják alá, hogy a koronavírus-járvány mesterségesen lett előállítva. A Covid-19 96%-os egyezést mutat egy olyan vírusmintával, amelyet a vuhani laborban gyűjtöttek be és tároltak több éven keresztül. Ez a variáns nem lelhető fel természetes módon sehol sem Vuhan közelében, kivéve a laboratóriumban – a 4%-os eltérés pedig a funkciónyeréses kutatásokkal magyarázható.

WHO koronavírus laboratóriumi szivárgás

Az a koncepció, miképp a vírus az ún. nedves piacokon keresztül terjedt el, mindössze a kínai kormány kitalációja. Ezzel szerették volna eltusolni az ügyet, meglehetősen sikertelenül.

Továbbá, egy olyan dokumentum is kiszivárgott korábban, amely leleplezte a vuhani tudósokat és a koronavírus továbbfejlesztésére vonatkozó szándékaikat. A támogatási kérelem és a projekt ugyan el lett utasítva, azonban mivel bizonyítható, hogy a kutatók valóban nem vitték véghez elképzeléseiket?


[url]https://www.bitcoinbazis.hu/a-who-elismerte-hogy-valoban-laboratoriumi-szivargas-allhat-a-koronavirus-mogott/[/url]

Posta Imre 2022.06.12 1891 olvasás 37 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

37 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • J
    Elérkezettnek látja a " felsőbb vezetés", hogy fogást találjanak Kinán.
    Érdekes módon a kínai labor amerikaiakkal való együttműködésről egy szó sincs. Ezt, hogy-hohy nem,
    nem ismerte el a WHO.Komor
    Az USA már el is kezdte Kína ellekezése ellenére a fegyverszállításokat Tajvannak.
    http://www.chinadaily.com.cn/a/202206...61c3e.html
    Szállítanak mindenhová, hogy konfliktus biztosan meglegyen.
    - 2022. 06. 12. 12:17
  • J
    Magyar diplomata lett az ENSZ Közgyűlés 77. ülésszakának elnöke, helyettese pedig egy izraeli diplomata.
    https://www.globalresearch.ca/israeli...ly/5783083
    Az ENSz egyik szerve a WHO.
    - 2022. 06. 12. 12:52
    • S
      A két Izrael kettősállampolgárai.
      - 2022. 06. 13. 00:01
      • Posta Imre
        Aki megálmodta Izraelt – megjelent magyarul Herzl Tivadar naplója
        Nemzeti látnok volt, bizonyos értelemben erősen antiliberális gondolkodó is: mi vitte rá Herzl Tivadart a cionizmus feltalálására, és miben tévedtek liberális zsidó kritikusai? Magyar kiadásban jelent meg Izrael budapesti születésű megálmodójának naplója

        https://mandiner.hu/cikk/20220611_her...adar_naplo
        - 2022. 06. 13. 09:18
        • S
          Igen. A haszid-szefárd-galiciáner zsidók akarták Izrael megalapítását, az askenácik csak akkor ha felépül a templomuk. Ahol most mecset áll. Az egyik államot, a másik diaszporális világuralmat. Mindkettőt megtették természetesen.
          - 2022. 06. 13. 10:35
        • H
          Ezzel kapcsolatban érdemes elolvasni Drábik János "A kiválasztottak" c. átfogó könyvét.<br />Paradox módon van némi hasonlóság a zsidóság és a magyarság között: az előbbiek összelopkodtak az előző kultúrákból (sumér, egyiptomi - megjegyzem mindkét nyelv agglutináló volt, mint a magyar...) és szintetizáltak maguknak egy - egyébként borzalmas - törzsi vallást (amelyhez szorosan kapcsolódik a kereszténység), míg a magyarság kialakított egy olyan Nyelvet, amely az Emberiség - sajnos a Világ által nem ismert és el nem ismert - egyik legnagyobb teljesítménye. És olyan időtálló, hogy - a kevés nyelvemlék (amely körülmény "köszönhető" nem kis mértékben a kereszténységnek) alapján - semmit nem változott - leglényegét tekintve - ezer éven át.<br />És ne legyen semmi kétség senkiben: mi hunok vagyunk.<br />Jogos az erre utaló elnevezésünk.
          - 2022. 06. 13. 12:07
          • S
            Hát van némi csekély vigasz a nyelvet illetően. Volt egy film a 90-as években, nem tudom ki emlékszik rá, én nem voltam nagy moziba járó előtte sem, szóval volt egy film A tűz háborúja címmel. A videa oldalon fent van, most látom 1981-es. Szóval akkoriban olvastam, hogy nyelvészek - természetesen zsidernyikek - állították összve a film nyelvezetét. (Mit ne mondjak, a magyráeli színészeknek nehéz szinkronszínészi munka volt...) És a magyar volt, a magyar szótövek, amire felépítették az egészet. Persze volt benne lengyel, stb., de meglepődtem akkoriban, hogy elismerték, legalább az alkotók, hogy ennek a szimulációnak ősi nyelve a szkíta-magyar hangzásvilág.
            - 2022. 06. 13. 21:39
            • S
              80-as éveket akartam írni, nem értem miért ütöm el többször a betűket, habár fekete klaviatúrán lassan lekopott betűk vannak, így tényleg vakon gépelek. (Az elhunyt, lelkével kiment imádott feleségemtől kaptam ezt a klaviatúrát, aztán nehezen válok meg tőle, pedig ócsó, ocho, nekem 8 dolog.)
              - 2022. 06. 13. 21:42
  • S
    A WHO. Who? Who, azaz ki a lépfene az a WHO? Ki kicsoda? A szócialista lista idejéből a gyorsbisztró jut eszembe. Gyors gyorsan.
    De Mi-ki is a Kicsoda?
    1/ A WHO szervezet alapokmánya 1948. április 7-én lépett életbe. Az ENSZ része. A Népszövetség 1919. június 28-án született meg, 1920. január 10-én alapította az első világháborút lezáró párizsi békekonferencia.
    2/ A Népszövetség egyik kis elődjét, az Inter-Parlamentáris Uniót (IPU) William Randal Cremer és Frédéric Passy békeaktivisták alapították.1889-ben (és jelenleg is nemzetközi testületként működik, amely a világ különböző választott törvényhozó testületeire összpontosít.)
    3/ Az izraeli államot 1948. május 14-én alapították meg.
    Tehát egy globális ellenőrző szerv globális ellenőrző szerve. Itt a szoclizmus jut eszembe. Volt a Központi Ellenőrző Bizottság, aki ellenőrizte hogy hogy lopják szét az országot. De a KEB-ot nem ellenőrizte senki. A WHO nem az ENSZ ellenőrző szerve, de a vezetője etióp és még Jesus is.
    4/ Az Egészségügyi Világszervezet költségvetését 10%-ban a Bill & Melinda Gates Alapítvány finanszírozza
    https://www.bitcoinbazis.hu/bill-gates-lesz-majd-egyszemelyben-az-uj-egeszsegugyi-vilagszervezet/
    https://www.portfolio.hu/global/20220530/bill-gates-mestersegesen-fejlesztett-szandekosan-terjesztett-virus-is-okozhatja-a-kovetkezo-vilagjarvanyt-547623#
    Tehát a felépítmény: a háttérhatalom finanszírozza az államok tagdíjain kívül az ENSZ fenntartását.
    Az ENSZ alá tartozó WHO-t Bill Gates mint második legnagyobb támogató finanszírozza, lassan egyeduralkodó. Idén májusban bejelenti hogy lesz egy mesterségesen létrehozott vírusból egy pandémia. És ezt úgy teszi mintha eddig nem így lett volna.
    Who is the WHO?
    - 2022. 06. 12. 23:59
  • Posta Imre
    Elmegyógyintézetbe viszik a romániai majomhimlő-hisztériát kirobbantó orvost
    2022-05-23 21:02
    Elmegyógyintézetbe viszik a romániai majomhimlő-hisztériát kirobbantó orvost

    Dührohamot kapott, botrányt okozott a kórházban a rădăuți városi kórház egyik infektológus szakorvosa, aki a hétvégén az egészségügyi minisztériumban is riadalmat keltett, miután azt állította, hogy egy általa kezelt páciens a majomhimlő első romániai esete – írja a Monitorul de Suceava nyomán a Főtér.ro.

    Andi Radu Agrosoaie fertőző betegségekre szakosodott orvos Dan Vatră kórházigazgató szerint hétfő reggel bántalmazta egyik betegét és több kórházi asszisztenst, majd bezárkózott egy kukásautó vezetőfülkéjébe. Az igazgató azt mondja, ki kellett hívni a rendőröket, akik a kórház biztonsági őreivel közösen valahogy kiszedték az orvost a kabinból. „Elszigeteltük a pszichiátriai osztályon, nálunk a kórházban, nemsokára átszállítják a jászvásári Socola elmegyógyintézetbe” – mondta Dan Vatră.

    A rădăuți kórházban egyébként hétfőn reggel kellett volna kezdődnie egy belső szakmai vizsgálatnak, miután a szakorvos szombaton a Facebook-oldalán fotókat tett közzé egy nőről, aki szerinte a himlő első romániai fertőzöttje. A 40 éves Agrosoaie azt is írta, hogy értesítette az esetről az egészségügyi minisztériumot.


    A kórház vezetése, a Suceava megyei közegészségügyi igazgatóság és a szakminisztérium azonnal reagált, kielemezték az esetet és közölték, hogy a járványtani vizsgálat egyértelműen azt mutatja: a rădăuți páciens és két gyereke közönséges bárányhimlőben szenved.

    A szaktárca konkrétan a rădăuți esetre reagálva adott ki vasárnap közleményt, amelyben leszögezi: az orvos jelzése vaklárma volt, Románia területén eddig egyetlen majomhimlő-esetet sem regisztráltak, és ilyen gyanú sem állt fenn.[url]
    https://nemzeti.net/elmegyogyintezetbe-viszik-a-romaniai-majomhimlo-hiszteriat-kirobbanto-orvost-20469364.html[/url]
    - 2022. 06. 13. 08:57
    • S
      Nincs annyi elmegyógyintézet, ahová az emberiség 95 százalékát be lehetne zárni. Mátrixot a Mátrixban.
      - 2022. 06. 13. 10:37
  • S
    Tudjátok e hogy hívják már jó ideje a kapát, már aki nem csak kiskerti méretekben gazdálkodik?
    Különböző olcsó, gagyi kínai elektromos és benzines permetezők nevei, amik mehetnek pár hónapot vagy akár pár évet...
    Nem ez a legnagyobb baj.
    A működő gyomirtókat lassan kivonják nem engedélyezettek, amik meg vannak ha több fajtát összekever is az ember akkor sem viszi rendesen ki, hát megkapálják legfeljebb még egyszer.
    Kézzel kapálnád és meglátnák kiröhögnének, hogy mekkora lúzer, hahaha.
    Mi a probléma ha laboratóriumi?
    Van és lesz rá vakcina, nem vágjátok?

    WHO erre nem mond semmit?
    https://hirtv.hu/hirtv_gazdasagi_hire...ok-2545715
    - 2022. 06. 13. 10:31
    • H
      Egyszer jó lenne már összeszedni a magyar nyelv orosz - nem simán csak szláv!! - olyan szavait, amelyeket a mindennapokban is gyakran használunk:<br />lapát - lopata<br />ebéd - abjed<br />vacsora - vecsera<br />szolga - szluga<br />vitéz - vityaz<br />málna - malina<br />robot  - rabóta<br />csinál - nacsinaty<br />ló - losagy<br />kovász - kvasz<br />pecsenye - pecseny<br />szikra - iszkra<br />stb.,stb., stb.<br />Ennek vajjon mi az oka??<br />Talán csak nem az, hogy a Kijevi Ruszban testőri feladatokat ellátó magyarok ott keveredtek a proto-oroszokkal?<br />Vagy a 7 magyar törzshöz csatlakozott 3 kabar törzs hozta ide magukkal??
      - 2022. 06. 13. 12:14
      • Posta Imre
        Mama doma, vagyis anya a székesegyházban van. Szraty, szarni. Popa-apó...patkó-patko, talicska-tácska, kúrica-Ica szeretkezik...puty -út...de lehet folytatni, se vége se hossza.
        - 2022. 06. 13. 13:36
      • S
        Van egy elfogadható négy kötetes lexikon, A magyar nyelv történeti és etimológiai szótára. <a href="https://adt.arcanum.com/hu/collection/MNYTESZ/">https://adt.arcanum.com/hu/collection/MNYTESZ/</a> Ez fingom sincs hány kiadást ért meg a 60-as évek elejétől a 80-as évekig. Van egy borzasztó hibája, fingugrista, betokosodottan. Viszont egyéb viszonylatban eléggé irányadó. Most is baxakodnak egy újon, de megint fingurászok. Persze ez marad a fő zsidó irányvonal mindig. Érdekes, a zsidrákok még nem szőtték bele a szerintük magyar őstörténetbe a pingvinfingot, ha már van fingugrizmus. A pingvin, mint ősi fingugor ugráló madár, ami nem is veréb mégis madár és úszva totyog, mellyen százon, euróban négyszázon.
        - 2022. 06. 13. 21:58
  • G
    Szláv orosz kölcsönszavak?

    A káspi-kaukázusi népek jellegzetes "törzsi" formációja legalább 4000 éves, de valószínű több. A szlávok a törzsi fejlődési fokra el sem jutottak. A szlávok a "nemzetségi" (vérségi egység, horda) fokig jutottak csupán s ezen a fokon érte őket a modern értelemben vett "nemzet" és "állam" fogalmainak kibontakozása.
    Azt állítani tehát, (mint a mai magyar? nyelvészek) hogy a magyarok, az ezer évekkel fejletlenebb és csupán csak vegetatív színvonalon élő, vérségi kötelékeknél tovább egész a Kr. u. a 9. szd.-ig nem jutott szlávoktól oroszoktól kölcsönöztek volna szavakat, az nyilvánvalóan téves,mert ez történelmi lehetetlenség
    - 2022. 06. 13. 13:23
    • Posta Imre
      A "szláv" nyelv egyenesen a szankszrittből vezeti le magát újabban. A magyar meg sem említi, bár tiltakozgatnak a finnugrizmus ellen, ami azért őket direktben érinti, mert fenn-finnek és ugrisok is..., de hát a szarmata, armata, armadia és a szkíta vonatkozás is genetikai kutakodás tárgya, de hát mit lehet tudni mit hoz a holnap a Jenyiszejen, Volgán és Dneperen. Lehet, lesz itt még csendes a Don is.
      - 2022. 06. 13. 13:31
    • H
      Én csak arra gondoltam, hogy történelmi léptékben nem oly régen (1000 - 1500 éve?) kellett, hogy legyen egy nagyon intenzív kapcsolat az ősmagyarok és az orosz elődök között.
      Lehet ennek az alapja az az ugor közös örökség, ami részben képezi az orosz etnogenezist (is).
      Én inkább persze azt mondanám, hogy származás szempontjából volt egy ős-ős-magyar nyelv/nép, amiből leágaztak az ugorok és a finnek/észtek is, meg az oroszok is, de amiből a legtöbbet a magyar őrzött meg a mai napig.
      Sok évtizedes tapasztalatom, hogy minden idegen nép közül kizárólag az OROSZOK tudnak NAGYON JÓL MEGTANULNI magyarul. Kizárólag az oroszok.
      Másképpen mondva: ha valaki - idegen népként - meg tud tanulni NAGYON JÓL magyarul, azok egyedül az OROSZOK. Az egyetlen, ami nekik sem megy az az alanyi és a tárgyas ragozás használata, de ez rajtunk kívül csak a zsidóknak és a portugáloknak megy, mert ezekben a nyelvekben van alanyi és tárgyas ragozás legjobb tudomásom szerint.
      Kövezzetek meg, de én azt érzem és mindig is azt éreztem az oroszokkal kapcsolatban, hogy ők nekünk tényleg a vértestvéreink.
      Nagyon sok dolog elválaszt - vagy inkább megkülönböztet - mára minket egymástól - de tényleg azt érzem, hogy mi és az oroszok - egy nép vagyunk.
      - 2022. 06. 13. 14:15
      • Posta Imre
        Ha minden igaz (pedig semmi nem az), Anonimusz még az "őshazában" magyarul beszélő törzseket talált. Van kérdés?
        - 2022. 06. 13. 14:31
      • S
        Ezzel vitatkoznék valamely szinten, mert a Koreaiak olyan helyes magyarsàggal tudják kiejteni a magyar szavakat, hogy az ember csak néz.
        - 2022. 06. 13. 15:45
        • Posta Imre
          Magyar isten, japán shinsei.
          - 2022. 06. 13. 16:17
          • S
            Akár. Emezek is hunok.<br />a törzsből.
            - 2022. 06. 13. 17:45
            • Posta Imre
              Azon sem lepődök meg, ha meglepődök.
              - 2022. 06. 13. 19:57
              • S
                A hetvenes érvek végén volt egy orvostanhallgató Magyráelben, meglepően valami Ali volt, az orvosi évkönyvekből kikereshető lenne, szóbval dél-jemeni volt, akcentus nélkül megtanulta a magyart. Persze Dél-Jemen az ókorban Sába királyság része volt, és hát a zsidrákok etióp származásúak. Dehát a zsaidók is elsajátították és lopták a magyar nyelvet, nézzétek a metélt Kazinczy díjas Kazinczyt, aki szétrombolta a magyar nyelvet, lemosta az igeidőket, vala, leend, stb. De lehet hogy a dél-koreai jobban beszél magyarul. Én villamosón hallottam sok éve mongolokat, azt hittem magyarok beszélnek, csak nem értettem. A hangsúly, a dallam azonos.
                - 2022. 06. 13. 22:08
      • S
        Rohadtul elfelejtik a fingugrászok hogy ezer, ezerpárszáz évvel ezelőtt délebben húzódott a tundra, stb., más volt az éghajlat. Valamint azt, hogy a fingugorok átvettek valamit a magyar nyelvből, mint a magyar uralom alatt lévő törzsek közül többen. Tehát nem a farok csóválja a csóvát! Azaz a kukát. Azaz a canis maiort. A kutyafáját. A történelmet mindig a győztesek írják. A magyarok az elmúlt ötszáz évben mindig leverettek túlerővel. Legfeljebb önmagunkat győztük le. Az is naagy szó, ha jóra való.
        - 2022. 06. 13. 22:15
  • H
    Nyilván tapasztalati hiányom van, mivel koreait soha nem hallottam itt a környékünkön magyarul beszélni, de oroszt annál többet.
    És akik idegenként még tudtak magyarul, azok között én úgy tapasztaltam, hogy az oroszok a legjobbak magyarban.
    Egyébként a koreai is ragozó-toldalékoló nyelv, mint a magyar, ezt tudom róluk.
    - 2022. 06. 13. 16:20
  • H
    Éppen ezért tragikus, hogy az orosz-magyar történelem olyan borzasztóan szerencsétlen volt az elmúlt 150-200 évben.
    Most lenne itt az ideje, hogy ezen végleg túllépjünk.
    Én ezen a világon senki mástól nem számítok segítségre, csakis az oroszoktól, ha tényleg nagy gebasztban leszünk.
    És attól tartok, hogy ez a helyzet már itt is van, csak még nem látjuk/nem fogjuk fel.
    - 2022. 06. 13. 16:23
    • Posta Imre
      Na, az oroszokra oszt számíthatsz! Nem így megy ez, sosem ment. Üzlet pubikám, üzlet! Az orosz simán kinyírja a sajátját is, ahogy ezt már bebizonyította és ezt teszi folyamatosan az ismerősöm szerint. Persze ő kétségbe vonja az oroszságát a rossznak és lehet csak álcázott jó. Én nem gondolok erről semmit. Az biztos, hogy nem aprózzák el. Szerintem senkitől ne számíts semmi jóra, ez legalább biztos. Szerintem ők is így vannak vele. Nem érzelmi kérdés ez.
      - 2022. 06. 13. 17:03
    • S
      Én már azon sem lepődnék meg, hogy majd a lezárásokat is az oroszok fogják itt megakadályozni, hogy bevonuljanak békét fenntartani, mert az ország mégegyszer nem bírná ki!
      - 2022. 06. 13. 19:38
      • Posta Imre
        Csináljunk úgy, mint aki nem lepődik meg!
        - 2022. 06. 13. 19:58
        • H
          Hát igen. Igaza van. Elfelejtettem odaírni a hozzád-szólásom végére Lőwy Árpád örökbecsű mottóját: "..meg vagyunk már mi baszva mindörökre..."
          - 2022. 06. 13. 21:40
  • V
    A kínaiak érdekesen mondják az "oroszt"
    - 2022. 06. 13. 18:52
    • Posta Imre
      A kínai minden fehér bőrú szép lányt orosznak vél. Egyébként kínaiul a "lány" úgy van: hújnya. Na ez oroszul annyit tesz: "faszság". Tudnak vaalmit.
      - 2022. 06. 13. 20:01
      • S
        Az asszony meg a kínai nyelvben nusi, az oroszban a nuscsi kb. annyit tesz hogy rászoruló többes számban. Hát ez is beszédes... Hogy mivel, meg mire...
        - 2022. 06. 13. 22:23
  • J
  • vian
    - 2022. 06. 17. 00:40
    • S
      CRISPR Cas9 - 2020-ban ezért kapott Lóbél díjat Jennifer Doudna.
      - 2022. 06. 17. 12:41

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése