Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Szia Imre!

A múltkori levelemben írtam, hogy mára elhagytad a hamis, kéretlen, megvezető... illetőket. De sajnos Nem így van, tévedtem... mivel SzVabodnaJaltaH létrehozta az oldaladon az Önfényező, Hazugság szakkört mindabból, amit összeolvasott, ollózott... a neten, azt egyé gyúrva tálalja a nagyérdemű elé... amiből szinte minden is Hazugság, Butaság... semmi Nem úgy, ahogy... de az is Fordítva, Rosszul!


Így engedd meg, hogy néhány nagyon fontos gondolatot megosszak Veled, az oldalad vezetését mára piócamód magához ragadó, minden más véleményt képviselőt lezsidózó, önfényező ismerősöd, szimulációs és egyéb hazug írásairól és a felettébb magával ragadó, de hamis és ártó tanításairól.
Csak remélni tudom, hogy Te nem kaptad be ezt a "szimulációs világ" horgot... az újabb VR (virtual reality) állvalóságos őrületét a 6alom részéről. Mindenki igényeit kielégítik a rendszer részéről... de ezt Te is Tudod!

Illúzió, szimuláció... igen, jelen van a világunkban, De egy egészen más formában, mint ahogyan ezt a mindent tudni vélő ismerősöd, oly nagy arccal előadja.
Teljes mértékben keveri a Mecseket, a mocsokkal, ami nem meglepő, hisz a "lehozott" információ TISZTASÁGA és annak Igazság Mértéke mindig azonos a Lélek Tisztaságával és annak jellemével, Igaz erényei mértékével...

A TEREMTETT Világunk minden egyes "alkotórésze", a Kőzet, a Növény és Állatvilág Teremtményei, úgy, mint az Ember is, kivétel NÉLKÜL, ÉLŐ Lélekkel van felruházva. ITT VAN Szellemben és fizikailag egyaránt.
ÉL, úgy testben, mint Lélekben.

(Persze mára akadnak köztünk Lélektelenek is bőven, de ez egy más téma.)

A Földön való tartózkodás EZEN egyszerű része, teljesen VALÓS és minden szimulációtól vagy más számítógépes, mesterséges hókuszpóktól, holografikus kivetítéstől teljesen mentes!

A Teremtő, maga a Legtisztább Élet és Életadó, az Éltető Forrásból kivált, azaz a Tőle elfordult, s ezzel magukat halálra ítélt, meghasonult Lelkeket ruházta fel anyagi testtel, így ideiglenesen újból Életet lehelve haldokló Szellemükbe.
A Legtisztább Élet SOHA NEM teremt élettelent, mint a szimuláció, a mesterséges intelligencia... és egyéb "halott játszó terek"...
A Teremtő Teremtményei kivétel nélkül egy ÉLŐ környezetben, Élő organizmusban ÉLNEK!
A Teremtő, maga az Igazság, az Illuzionista pedig nem más, mint a hazugság istene, aki a mindent és csaknem mindenkit valósághűen, mesterien MEGTÉVESZTŐ ellenfele.

A Teremtő, az Élő, a Természet és a Természetes.
Minden más, mely a Természettel és a Természetessel szembemenő, az kivétel nélkül az ellenoldalt és a Lelkek bukását szolgálja, de erről már korábban írtam Neked, amit meg is osztottál, ki is tettél az oldaladra. Persze nem volt kelendő az IGAZ portéka, de a Végidők egyik legjobb ismérve, hogy az Igazság már teljes mértékben népszerűtlen.

Bármilyen kényelmetlen, hihetetlen, disszonáló... ettől függetlenül EZ bizony a teljes Igazság az Itt Létünket illetőleg.

Létezésünk Elhallgatott Valósága - Megoldás

A számítógépes, virtuális HOLT TEREK, úgy mint a metaverzumok, a transzhumanizmus és egyéb ÉLET NÉLKÜLI művilágok, egytől-egyig a sötét oldal sajátjai, melyet mára a Teremtés meghazudtolására is nagy előszeretettel bedobtak, ugyancsak a Lélek ELBUKÁSÁNAK érdekében.

Az ILLÚZIÓ, a sötét oldal, a rendszer, a kormányok, a földi hatalom legnagyobb manipulációs fegyvere.
Az Illúzió az "ördögtől" való, soha NEM a Teremtő eszköze.

Az Egészségügy és gyógyszeripar, a gyógyítás hazug illúzióját keltve lebetegít...
A hamis Oktatás illúzióját, keltve lebutítanak...
A bankrendszer a gazdagság illúzióját keltve kizsigerel és elszegényít...
Az élelmiszeripar a bőség illúzióját keltve lemérgez...
A közmédia, a valós információközlés illúzióját keltve meghülyít és hazugságokkal manipulál...
A vallások, az egyház, egy mindenben hamis istenképet festve, a megváltás illúzióját keltve megfélemlítenek és hazug dogmáikkal a szakadékba vezetnek. Holnapig sorolhatnám....
Minden a fordítottja.

A politikusok a Népjólét illúzióját keltve zsigerelik ki nemzedékről-nemzedékre a megvezetett jó népet, az általuk felépített rendszer valamennyi eszközével.

Ennyit röviden az Illúzióról, melyet kizárólag világunk SÖTÉT oldala használ az Élet minden apró területén, hogy (mára nem várt sikerrel) mindenkit megtéveszthessen az Itt Lét egyetlen és valós céljáról.

Remélem, Te nem ringatod Magadat abba a hamis Illúzióba, miszerint itt minden is illúzió...

Ami itt szimulált, az pedig nem más, mint például Földünk időjárása, vagy a kivetített Égbolt, hisz jó okkal vagyunk az Univerzumtól teljesen elzártan...
Az Itt Lét kizárólagos okát tekintve, erre szükség volt, hogy ne lehessen panorámás kilátásunk a Mindenségre, mert az bizony akadályozná a Lélek, valós földi feladatát.

A Mátrix pedig jelen esetben nem összekeverendő az azonos című filmbéli valósággal, mert a Mátrix egy Érzelem Alapú Működési Elv, mely a Föld és azon Minden és Mindenki Életminőségét és minden történését formázza, a belőlük, MÁSOK irányába kiáradó energiákkal AZONOS Érzelem hullámúra.
Nem a Mátrixot kell elpusztítani -amit NEM LEHET - hanem a saját belső "démonjainkat" melyek a Mátrix által csupán életre kelnek és egy IGAZ tükröt mutatva, AZT manifesztálják, amik és amilyenek valójában vagyunk.
Palástolatlanul!
Ebben a hazug világban, épp a Mátrix az egyedüli, ami soha senkinek nem hazudik.

Minden egyes pillanatban, az egymás iránti, a külvilág felé kibocsátott, Tudatalatti (!) Érzelemhullám, más néven a valódi KÉSZTETÉS, vagy, ha úgy tetszik, a MÖGÖTTES gondolat, ami egyedüli Teremtői Erővel bír ebben a Világban.

Semmit nem számít, ki mit gondol, képzel, mond vagy tesz... csak az ezzel párosuló valódi késztetés energiája tér vissza, mint egy bumeráng minden esetben hozzá, akár egy egész más megnyilvánulás formájában, de mindig egy teljesen azonos Érzelemhullámmal felruházva.
Csak az számít, ki mit áraszt a külvilág és egymás felé.

Adhatsz te milliókat ajándékba, olyan érzelemmel, hogy ez meg sem érdemli... ami számodra negatív történést eredményez.
De adhatsz, csupán Szeretetből egy nagy pofont, hogy valakit érdekmentesen észhez téríts... ami számodra bizony pozitív változást eredményez.

Hogy miért a szenvedés?!
Mert a tömeges önérdek szenvedést és közönyt manifesztál, de mindenki kintről keresi a felelősöket, ahelyett, hogy mélyen magába nézne.

Mindig egyedül, a Nép maga határozza meg, az őket irányító hatalom és rendszer minőségét.
A rendszer nem más, mint a tömegek kollektív kiáradásainak végterméke.
Mert nem az valósul meg, amit az ember magának akar, hanem épp fordítva, amit a másik, a mások irányába kiárasztunk teljesen tudatlanul.
Ami valójában bennünk lakozik, kivetül a fizikai síkra.
Egyénileg és Kollektívan egyaránt.

Persze, a többségnek sokkal megnyugtatóbb és egyszerűbb az oldalad újdonsült Free guyájának, az ostoba, kolóniaszenvedtetőistenes, őrületét benyalni, hisz így a szerencsétlen, ártatlan emberiség semmiről sem tehet és bizony változtatni sem tud... csak anyázni és újjal mutogatni az állítólagos felelősökre, aki pedig nem így látja, húzzon is a picsába...

Számomra borzalmas ezt a temérdek hazugságot olvasni az oldaladon, mert én jól tudom, mi vár azokra, akik ezt gondolkodás nélkül elhiszik Valóságnak...

A helyedben én biztos Nem hagynám, hogy ez az önjelölt, öntelt... NPC guru, még több embert magával rántson a biztos pusztulásba.
De cselekedj a legjobb belátásod szerint Bölcsen...
Szebb napokat adjon az Ég!

Gábor

Posta Imre 2022.06.17 1827 olvasás 31 hozzászólás 1 értékelés Nyomtatás

31 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • Posta Imre
    Gábor, ebben a virtualitásban privátolni sosem volt a kedvencem. Mindig mindent nyíltan, őszintén, vagy legalábbis nem sunnyogva. Nagyon sokakkal volt már "csörtém", mert nem sikerült "adoptálni" a "netes" felületet a cél-eszköz tekintetében és személyesre veszik a kollektív formát. Először is, az össze ilyen "lebuj" (ahol le lehet bújni az avatárba) egy lehetőség, főleg a titokzatos szolgálatoknak, tesztelni a "népet", hol is tart valójában és persze az irányítás eszköze számukra...meg hát mindenki tudatának egyéni és kollektív kapacitás-növelésére is alkalmas lehet, fejleszti a konfliktusmegoldó és kirobbantó képességét...tán a személyiséget is, bármit is jelentsen. Ragaszkodás, elengedés...ego, diego..

    Mit is gondolok én? Jó a kérdés! Kb. nagyon sok éve írom, mondom...és valahogy mindig bejön a "végeredmény", amely persze egy közbülső termék, mert nincs ennek se vége, csak hossza. A fejétől a farkáig PI, a farkától a fejéig meg végtelen...de legalább FI.

    Most nézek a Netflixen egy sorozatot, Valós halál címmel. A főhős egy "utolsó küldött", aki már a jövőben él, multigalaxisokban, multiverzumban, tudatkazettával, cserélhető burkokkal. Perverz egy elképzelés..., ne nézzétek meg! Ja, a neve Takeshi KOVÁCS. Csak így, lazán. Megmagyarázzák, hogy a Takeshi japán a KOVÁCS pedig SZLÁV...és teljesen magyarra van szinkronicitálva a kópia. Nem tört el a nyelve a dolmácsernek, mikor magyarul azt mondatja a KOVÁCCSAL, hogy "szláv". Mit jelent a Kovács? Kovász? Csávók? Oroszban a Kuznyec a kovács. A kova-kő, szikra-kő a KREMÉNY , vagyis a Kő, amit a REMÉNY-ben hordtak. Remény náluk az öv a derekukon, nálunk pedig a remény. A TAKE Shi jelentésének megfejtését rátok bízom.

    A lényeg, vannak sok száz évek óta élő elitek, akik úgy csereberélik a "tokot", vagyis a testet, ahogy akarják és vannak a szolgák, tulajdonok...és persze az "elit" a fellegvárakban él, szó szerint a felhők fölött...és az "aljanép" alul..., na de nagyon sok utalás van benne. Épp most volt a virtuális kínzás szekció, amit persze KOVÁCS karcolás-mentesen élt túl, majd mindenkit, aki részt vett ebben, likvidált. Semmi nem az, aminek látszik...ez az alap.
    Egyébként ezek "avatárok" és nincs nemzetiségük, a test bármilyen lehet...és persze a valós halál nem az, amikor a tokot likvidálják, hanem, amikor az emlékezet-kazettát törlik, vagy törik össze és már nem átültethető. Kicsit "isten-szagú" és túl realisztikus kép egy mocskos világról, amely egyébként a mostani burleszkje.

    Mit hiszek és mi van? Ó, az sokkal egyszerűbb kérdés és a választ mindenki maga adhatja meg magának. Nem tartozik másra és egyébként sem "hiszi el"...bármit is mondana, közölne, szimbolizálna a "másik" "lélektok" az adott síkon.
    - 2022. 06. 17. 08:27
  • C
    Ki ez a Gábor aki veszi a bátorságot, hogy kioktasson?
    - 2022. 06. 17. 08:30
    • Posta Imre
      Docento dictimus! Tanítva tanulunk. A jó tanár nem fél hibázni, tévedni és tanul belőle és ehhez segítséget kér a közösségtől, hogy jelezzen vissza, ki-mit-tud kategóriában. Mivel "istenek vagyunk" a magunk nevében, nemében, tokjában és tökéletlenségével...kioktatni azt lehet, ki oktat, kitanítani azt, a ki tanul. Mert a KI tanul és a KI oktat...vagyis okokat keres és talál...talán.
      - 2022. 06. 17. 09:03
  • S
    Gábor, amellett hogy a személyeskedésen kívül nem sok értelemmel bíró dolgot írtál, a te véleményed is csupán egy a nyolcmilliárdból, mint azt enyém. Ha neked a szellemi szinted csak odáig tart, hogy nem értemezed amit írtam, hogy nem olvasod el figyelmesen, hogy én nem kinyilatkoztatok, én csak leírom amit tudok, és mindenki maga dönti el hogy mit kezd vele. Amiket írok többnyire alátámasztom forrásokkal, utánanézhető anyagokkal, és nem azokból ollózok össze, HANEM ALÁTÁMASZTOM, HOGY AZ OLYAN SZŰKAGYÚAK MINT TE, AZOK IS UTÁNYA TUDJANAK NÉZNI, HOGY NEM A LEVEGŐBE BESZÉLEK. Egyébként ha már személyeskedés, te is megkapod. Amikben te hiszel az írásod alapján, egy elmeháborodott keveréke a vallásnak és a kommunista eszméknek. Érdekes pszichés zavarod van, habár vannak akik azt mondják az első kommunista Jézus volt, meg a te teremtőd. Zavaros összeolvasott és katyvasztott teremtőről alkotott önképed van, és úgy beszélsz a dolgokról, mintha te teremtetted volna. Egyébként mindenki maga teremti a maga valóságát, ezt nem tudtad? Akkor teremtgesd tovább a hitedet, mert ez egy tanítás, amit te leírtál, és ha segít rajtad akkor higgy benne. Mások meg, akik sokkal értelmesebbek nálad, majd eldöntik maguktól hogy mi az amit egyformán látnak bárkivel, aki levelet ír. Én is így teszek. Nem kívánom hogy bárki elfogadja amiket írok, ha meg Imre úgy gondolja hogy ne írjak az oldalára, akkor majd ezt ő saját döntésével, a te vizionált teremtő históriáddal hasonlatosan vagy kiteszi az oldalára vagy sem. Még egyszer, amiket írok, csak gondolkodóknak írom, nem az olyanoknak mint te, hogy valami zagyvaságot összeolvasva istenképet alkotva igét hirdessen. Te kinyilatkoztatsz, én nem, csak elgondolkodtatok. Az olyanokból csináltak a kommunisták és bármilyen parancsuralmi rendszerek jó csinovnyikot, mint te, akinek önálló gondolata nincs, csak személyeskedni tud, azt is elég gyenge módon. Úgy beszélsz mintha te egy kommunista pápa lennél.
    - 2022. 06. 17. 09:30
  • P
    Nahát, nahát...
    Még egy "tiszta csatorna", aki erényei révén "lehozta" közénk a "teljes igazságot"! Akkor most nagyon meg vagyunk tisztelve gondolom.
    A legnagyobb probléma ezzel az, hogy úgy tűnik, szövegértelmezési problémái vannak az illetőnek, mert senki nem állította, hogy a szimulációt egy isten hozta volna létre, hanem pont az ellenkezőjét, miszerint egy olyan senki, aki csak szeretné elhitetni másokkal, hogy ő isten. Ez pedig nagy különbség!
    Azt a sok "okosságot" a teremtésről, és a lelkekről eléggé rossz csatornán keresztül "hozhatta le", mert ezt a szöveget inkább lehet összeollózni a neten fellelhető összevisszaságokból, mint kinyerni önmagából, a valódilélek-ismeretéből. Nincs azzal semmi gond, ha valaki nem tudja az igazságot, csak ne akarja a vélt tudását ráerőltetni másokra, mert az már nem helyénvaló!
    SzVabodnaJaltaH, sohasem állította, hogy bárkinek is követnie kellene azt amiket leírt, azt mindenki eldönthette, hogy elfogadja vagy sem! Szerintem felnőtt emberek vagyunk, és van lehetőségünk ez esetben a szabad választásra, illetve szabad gondolkodásra!
    Sajnálatosan pont azok, akiket kolonialelkekként nevezett meg SzVabodnaJaltaH, gondolkodnak, és terjesztik a legvadabbul az olyan tévtanokat, amiket ez a Gábor nevű illető előadott itt! Az ilyen tévtanokkal van tele a kaptár, vagy is a kollektív tudatnak nevezett információs felhő, ahonnan sok-sok zagyvaságot lehet "lehozni".
    Ez a fajta tudatosság a legnyilvánvalóbb mutatója a kolónialelkűségnek! Bocsi!
    - 2022. 06. 17. 12:05
    • S
      Kedves porcica, egyetértek. Egyszerre írtunk, az alábbi levelem utánad jelent meg, pont ezt taglalom. Köszönöm a gondolataidat.
      - 2022. 06. 17. 12:14
  • S
    Ja igen, és mielőtt a mentális eltévelygésed végletes volna Gábor nálad: a Mátrix szót kerültem tudatosan nagyon sokáig, szándékoltan szimuláció szót használtam a Mátrix helyett. Ez a szimuláció semmiben sem azonos a filmben lévő Mátrixszal. Habár nincs kizárva a tartályban fekvés sem, de több érv amellett szól hogy ez nem következett be, sőt az egész test konzerválására nincs is szükség. A Mátrix film egy japán rajzfilmre épül látványelemeiben, az alkotók kaptak a kollektív tudatból információkat, és ezt hozták ki belőle. Én korábban leírtam hogy mi az a szimuláció ami itt van, nem ismétlem el, ha veszed a fáradságot elolvasod, ha nem, hát maradsz személyeskedő érv nélküli ember mint most is vagy. A Mátrix film a zsidók ószövetsége és újszövetsége után a kolóniaistenükkel a harmadik szövetség, mivel Neo-Noé a Zion-Cion nevű bárkából egyfajta megmentőként szövetséget köt a gépistennel, a kolóniaistenével, hogy béke lesz ha megharcol a kápóval, a Smith ügynökökkel. Érthető mit írok, Gábor? Felfogtad? Én másról írok végig. Ebből a Mátrixból - és azért használom újabban a Mátrix szót mert egyszerűbb leírni, és aki elolvasta és érdekelte mit írtam hogy ez a szimuláció mi, meg a többi, akkor be tudja helyettesíteni és nem a film Mátrixára gondol -, tehát ebből a Mátrixból a halál a kilépés, nem az agyra felszerelhető és levehető számítógép csatlakozás. Tehát kicsit mellélőttél a Mátrixszal, de sebaj, a te szinted nem az érvelés, hanem a személyeskedés, valamint a hited kinyilatkoztatása. Gábor, ha átgondoltad volna, és részben már írtam, hogy az emberi élet véges, csak egy végességre ítélt tudat keres válaszokat a létrehozójára /kezdet/, az egész világ létrehozójára, és a halála utáni sorsára. Mivel teljes bizonyossággal e világi tapasztalatok állnak szinte mindenki rendelkezésére, ezért adva volt, hogy ez az egyetlen élet a Földön. Természetesen egy külső teremtő jöhetett csak szóba, ami végeredményben igaz is. Azonban a hatalom gyakorlói, mindegyik a hatalom és az anyag fölötti uralom eléréséért az egyes teremtők kiválasztottjának kezdte tekinteni magát, ami részben igaz. És ehhez kitaláltak egy hazugságrendszert, egy szenvedtető rendszerbe illeszkedő szenvedtető rendszert. Akárki akármilyen istenben vagy ideológában vagy filozófiában, életfelfogásban hisz, mind a szenvedés megkönnyítéséről szól, vagy elhagyásáról, és mindegyik a halál után egy jobb létezést ígér. Mind. Persze beszélnek poklokról, stb., de az is félelemkeltés, hiszen a valódi pokol az anyagi világban van, itt, a többi variáció ha létezne úgy ahogyan elhitetik évezredek óta az emberekkel, ha létezne, az mind jobb lenne ennél. És a vallások a lélek teremtését is egy tudatra ruházzák rá, hogy a teste és a lelke is egy teremtőtől származik az embernek, és szarjon be, mert az mindig fölötte áll és ítélkezik fölötte. Na ez a mese Gábor. Részben mese részben igazság, 95-5 százalék hol ide hol oda. És az emberek mire vágynak? A jóra. És a te szép álmodozásod a kinyilatkoztatásodban egy jóságos teremtőről szól egy jóságos teremtett világban. Hát álmodj királylány. tudom, Gábor vagy, de csak a szépségkirálynő jutott eszembe és a halála után írt dal hozzá. Hát álmodd a te szép világodat, ha ez segít rajtad, akkor tedd azt, jól teszed. Csak ne felejtesd el, hogy rajtad kívül még él itt a szimulációban nyolcmilliárd ember, akinek biztosan van olyan kemény vagy nálad keményebb hite bármi másba vetve, mint amit te álmodsz magadnak. Nem tudom felfogtad-e hogy a vallások is materialisták, anyagelvűek? A lélekről ha beszélnek - mert a buddhizmus egyes ágai nem -, akkor az itteni anyagelvű jólétet emlegetik a halál után. Néha emlegetnek lelki üdvösséget, de beleolvadva az istenük lényébe. Semmi önálló létezés. És mindvégig a történelem során, már amit itt ismerünk belőle, ez fut, előszöt higgyél bennem aztán gondolkodhatsz, mondja minden vallás és ideológia. Amit én mondok, előbb gondolkodj, olvasd el ha érdekel a téma amit írok, döntsd el hogy logikus-e, hogy úgy működnek-e a dolgok, aztán helyezd el valahová. Akkor sem elhinni kell ha nyilvánvalóan tapasztalható amit írok. Gondolkodni kell, hogy lehet hogy így van. Egyébként nálad ez reménytelen, hiszen ha végiggondoltad volna amiket írtam, ha egyáltalán elolvastad őket, mert kétlem hogy mindet elolvastad volna - és ez olyan mintha egy filmről úgy beszélnél hogy alig láttál belőle valamit -, tehát ha végiggondoltad volna, akkor nem írtál volna személyeskedő levelet. Már írtam hogy nekem ez nem gond. Megszoktam a hülyéket. Az egész életemben többségével velük kellett együtt léteznem ebben a földi bármiben. Nem te vagy az első szellemi rokkant, aki csak kötekedni próbál, hát nálam ezzel jó alanyra találtál, mert a hülyéket aprítani szoktam. Felfogtad? A másik, hogy semmilyen külön csoport nem jött létre Imre oldalán. Csak van néhány ember, akit érdekel az a logika és ismeret amit én tudok és alá tudom támasztani amiket írok. Fizzikával, geometriával, logikával, informatikával. Te mi a lófaxszal támasztod alá komminisztikus istenhitedet, amit összehablatyoltál valami elmeháborodott állapotod eredményeképpen? A saját démon kifejezést melyik ezotéristától hallottad, vagy a pszichiátered suttogta a füledbe, amikor pszichés zavaraid miatt kezeltetted magadat? Én sohasem mondtam hogy aki másként látja mint én a dolgokat, az húzzon a te szavaddal élve a picsába. Mindenki azt csinál felőlem amit akar. De ahogyan neked jogodban áll kritizálni engem, hát én is kritizállak téged Gábor, hogy téveszméid vannak, mivel én nem kintre fogom a szenvedést csak, hiszen az emberek 95 százaléka kolónialélek és szenvedtetik egymást is. Én a magam életével elszámoltam, de ahhoz neked semmi közöd. Azt mindenkinek magának kellene megtennie és magánügye. És úgy látom hogy nekem nincsenek démonaim, de te beszélsz róla, tehát neked vannak, akkor kezeltesd magad. Ha felfogtad volna azt a mechanizmust amiről írok, akkor nem írsz ilyen marhaságokat, faxságokat. De írj még, engem szórakoztat néha az ilyen primitív emberi butaság mint a tiéd. Tökéletesen igazolod a kolónialélek típusát, fröcsög belőled a rosszindulat. A másik, honnan a fenéből tudod te hogy a léleknek milyen valós feladata van? Nenm-e véletlen olvastad valahol? Nem-e véletlen tanították neked? És te azt benyaltad. Ezért mondom hogy projektálsz, hiszen önmagadról írsz végig, hogy te hogyan lettél annak hívője amiben hiszel és hogyan próbálod itt prédikálni azt. Idézek tőled: MÁSOK irányába kiáradó energiákkal AZONOS Érzelem hullámúra. - írod. Mikor tud több ember azonos érzelem hullám - mi az hogy hullám?, az érzelem nálad hullámként terjed? akkor mérhető elektromágneses készülékkel, tudsz ilyet írni, hol lehet kapni, és ha már fizika, akkor megmérnénk hogy mindenki érzelmi hulláma azonos hullámhosszon van-e, oké? írd meg hol lehet kapni az érzelemhullám-mérőeszközt, mert a te materialista agyadnak ezt tudnia kellene - szinten lenni, hacsak nem egy futball meccsen, stb. ahol a kollektív tudat dominálja az érzelmeket is. A kiáradó energiákról. Az áradás szó értelmét felfogtad? Mert vannak dolgok amik áradnak, de azt itt most nem részletezném. És milyen kiáradó energiák vannak szerinted, ha már materialista agyad van, a te szinteden kérdezlek végig, azaz a materialista nyelvezettel és logikával. A saját fegyvereddel. Más fegyvernemet nem ismersz,ez kevés. És még valami. Amikor valaki megítéli hogy én vagy mások az Illuminati és azok tagjaira utalok megkérdőjelezhetetlen felelősségüket leírva, akkor az az érzésem hogy genetikailag érintett a bíráló az Illuminati fajához kapcsolódóan. Gábor, nálad is ezt érzem. Egyébként teli van másoktól, a kollektiy tudattól átvett mesterséges gondolatpanelekkel a leveled, önálló gondolatot nem találok benne, hacsak a fröcsögéseid nem azok, tehát kolóniatudat irányít. Akkor bégessél még.
    - 2022. 06. 17. 12:21
  • H
    "Kacagj a mullahon és a dervisen!
    Csak a Hit épít Tornyot a vízen.
    S amiről ők beszélnek: ábránd, ködkép -
    nem látta senki sem."
    (Omar Khajjam - cca. 1100 évvel ezelőtt).
    Elolvastam ezt a bejegyzést.
    Megbántam.
    Nem érte meg az énidőmet, amit rá fecséreltem.
    Vegytisztán pszichiátriai eset - totális elmebaj.
    Ilyen "gondolatokhoz" (zagyva tébolyhoz) most szóltam hozzá utoljára.
    "Azt álmodtam, hogy egy madár vagyok aki azt álmodja, hogy ember, aki azt álmodja, hogy egy madár.
    Most nem tudom, hogy madár vagyok, aki azt álmodja, hogy ember, vagy egy ember vagyok, aki azt álmodja, hogy madár?"
    Ugorj ki az 10. emeleti erkélyről, te barom, aztán megtudod melyik vagy...
    - 2022. 06. 17. 12:34
  • S
    Vannak akik azt hiszik, gondolják, hogy a földi lét a valóság és ha meghalnak akkor megszűnnek létezni.
    Vannak akik mag azt hiszik és gondolják (spirituálisan), hogy a földi lét nem a valóság csak egy ideiglenes állapot amiben léteznek és halállal nem szűnnek meg létezni.
    Mátrixban Neo mikor felébredt utána ki be járkált a mátrixba.
    Lehet a sok elmélet, hitvilág de komolyabb tapasztalási megélése sokunknak nincs, nem úgy mint mikor valaki meghal rövid időre a kórházban és utána látja magát kívülről hallja a társalgásokat és megszűnik az anyag és idő számára.
    Bárhová kerülhet ebben az állapotban és megélhet dolgokat, utána a többség úgy sem hisz majd neki és az elme játékára fogják.
    - 2022. 06. 17. 13:50
    • H
      Bocsáss meg, de az összes ún. halálközeli élmény - még élő ember élménye.<br />Ugyanis bár a szíve megállt, de az agya még működött tovább.<br />Olyan ugyanis még nem volt, hogy ha valakinek az agya is meghalt, utána mégis életre kelt volna (az egy Jézus kivételével - habár az ő esetében is elég beszédes, hogy amikor kilehelte szegény a lelkét, akkor még ő is azt mondta közvetlenül előtte - rádöbbenve, hogy baromira át lett verve -, hogy "Éli, Éli la ma sabaktani!" - kb. azt jelenti, hogy Istenem/Uram ments meg! - délibábos sumerológusok szerint ez egy magyar mondat: Élő (isten) (jöjj) le megszabadítani!) - szóval agyhalott még nem kelt újra életre. Ebből következően senki az égvilágon nem tudott még hitelesen beszámolni arról, hogy ha valóban meghal/t, akkor hova kerül/t? (szerintem jó esetben a Nihilbe/Nirvánába - Buddha ezt többé-kevésbé jól sejtette).<br />De hát mindenki azt hisz, amit jónak lát - azért Cromwellnek volt némi igaza, amikor azt mondta, hogy bízzunk Istenben, de tartsuk szárazon a puskaport.
      - 2022. 06. 17. 14:59
      • S
        Hivatalosan itt tartanak: https://24.hu/tudomany/2022/04/11/hallucinacio-halalkozeli-elmeny-halal-pszhichologia-orvostudomany-kutatas/. Valóban az agyhalálból elvoleg nem jött vissza senki, de sok példa volt tetszhalálra már, tavaly egy dél-amerikai esetről írtak, hogy egy férfi egy hét után mozdult meg a fekete zsákban. Az összes vallás beszél a halál utánról, az istenüknek tulajdonítva az infókat, a matyerialisták meg a porból lettünk porrá leszünk istenben hisznek lélektelenül, de ugyanúgy teremtmények, csak az istenük az anyag. Meg is látszik rajtuk. Buddha csak a tudatban hitt utolsó periódusában, viszont nem volt matyerialista, így aztán jött a Nirvána. De ezzel öngólt lőtt, mert ha van lélekvándorlás, akkor nem lehet anyagelvűség, ha meg van Nirvána, akkor anyagelvűség van, mivel a Nirvána a szingularitás, ott pedig az anyag szűnik meg, tehát a tudat az anyag szillogizmussal élve. De igaz, mindeni higgyen abba, amivel a legkevesebbet szenved ebben a földi pokolban.
        - 2022. 06. 18. 03:32
    • S
      sinnermann, igaz amit írtál.
      - 2022. 06. 18. 03:34
  • Claudius
    Ez lemaradt...
    Létezésünk Elhallgatott Valósága - Megoldás
    https://postaimre.euroweb4you.com/inf...cle_id=274
    Talán Ezzel az írással jobban Érthetővé válik, hogy mit, miért írtam... és sok mindenre magyarázatod ad mindazoknak, akik valójában keresik a Megoldást, a Kivezető utat...
    - 2022. 06. 17. 14:51
  • Claudius
    A közeljövő eseményeinek tükrében, jó ha tudjuk...

    A Valódi Földi MEGTAPASZTALÁS

    Számtalan ezospiri, newage TÉVtanítás létezik, miszerint az Ember, Megtapasztalni született e földi világba... Hmm.

    Ha már foggal-körömmel ennyire ehhez a megközelítéshez ragaszkodnak a sokak, akkor illene ezt a mondatot, a tényleges mondanivalójához méltóan befejezni.
    Mert nem lenne ez olyan ordas nagy Hazugság, ha nem merült volna mély feledésbe a mondat másik része, Egészen más Értelmet adó, leglényegretörőbb fele.

    Hisz a Tévhitek és FÉLrevezetések szülte FÉL Igazságok, a megvezetés legpuhább melegágyai, melybe mindig szívesen belefekszenek a tenni nem akaró, Magukkal Teljes Tökéletességben Létező és a mélybe való zuhanást, tévesen Szárnyalásnak érzékelő, Szellemileg is elkényelmesedett, Önmagukon változtatni REST Lelkek.

    A Fél Igazságok önmagában legtöbbször a legfélrevezetőbb Hazugságok.
    A Tiszta Igazság csak TELJES EGÉSZÉBEN nyilvánulhat meg, ami ez esetben a következőképpen hangzik...
    Az ember, azért született e földi világba, hogy megtapasztalhassa MINDAZT, amit, Ő MAGA TEREMTETT!!
    Mindjárt egészen másképp hangzik...

    Tévedhetetlen Különbség, a lényegi hozzácsatolással, melynek megértése és befogadása egyből kiugrasztja a még Menthető, eddig az önszeretetében büszkén dagonyázó, Lusta Lelket, a kényelmes, de végletekig hazug melegágyából.

    Ok és Okozat, Érzelem és Valóság... Egyik nemzi a másikat még a legéretlenebb Tudat Tudatlansága is a Benne lakozó minőséggel, csiszolatlan ÉRZELMEIVEL azonos hullámú eseményeket, szituációkat manifesztál vagyis TEREMT, eredményez következményként, még akkor is, ha fogalma sincs minderről.

    Íme egy csokor, a mai kor Nemzedékét alkotó Emberek legfőbb tömeges, jelenkori és a Közeljövő földi Megtapasztalásaiból.

    Az Ember most MEGTAPASZTALTA és panaszának hangot adva, harcolni készül a megnyomorító, hazug, kapzsi és önérdekű Őt irányító politikai hatalmak, a rendszer ellen, miközben észre sem veszi, hogy önszeretetéből fakadóan, ugyanazt teszi, csak kicsiben.

    Kapzsi, Önérdekű, Haszonleső, Irigy, valójában mindent magának akar, CSAK ÚGY TESZ, mintha nem így volna... Semmit nem oszt meg, a haszont egyedül magának zsebeli be, Egy az Egyben, mint az Őt irányítók.

    Ha az ember, fogná a vagyonát, ingó és ingatlanjait, befektetett részvényeit... és testvériesen, Önzetlenül Megosztaná az arra rászoruló EMBERTÁRSAIVAL, akkor egy azonos rezgésszintű, a néppel minden haszont testvériesen Megosztó, Őt irányító hatalmi rendszert teremtett volna maga köré.

    Mindenkinek van megosztani valója, akár kevés, akár sok, DE a mai kor embere egy szelet száraz kenyeret és egy jó szót sem adományoz az utcán fekvő hajléktalannak, csak megvető pillantással igyekszik messziről kikerülni, nehogy bemocskolja patika tiszta márkás ruháját és méregdrága lábbelijét.

    Az Ember, Képtelen az adakozni vágyó Érzelmeit felébreszteni, KÉPTELEN ÖNZETLENÜL és csendben bármit adni, de mindezt elvárná az őt irányítóitól.
    Így végre MEGTAPASZTALJA, a benne lakozó kapzsi, irigy, önös érdekű, haszonleső Érzelmei által létrejött kapzsi, irigy, önös érdekű, haszonleső hatalom, Életére mért valós következményeit és negatív hatásait.

    Az Ember most MEGTAPASZTALTA a Hazugság minden árnyalatát, a sötéttől kezdve, az átlátszón keresztül, a színpompásig, a ravasztól az ostobáig, és az Igazát követeli, mialatt UGYANEZT teszi kicsiben.
    Hazudik a párjának, Titkolózik a Gyermekei előtt, átvágja a Szüleit, vetít a szomszédainak, kamuzik a főnökének, hitegeti a beosztottjait, becsapja a kuncsaftjait, átveri a vevőit, áltatja a pácienseit, vakítja az ügyfeleit, szédít, vetít, Hamis észt oszt, megvezet és kamuzik a közösségi oldalakon... ki-ki a saját élet szituációjában, ha kicsit, ha nagyot, ha kegyeset, ha kegyetlent, DE szinte kivétel nélkül, MINDENKI hazudik, átver, vetít, csal, lóvá tesz, mellébeszél, átejt, becsap, félrevezet, kamuzik, süketel, vakít, átvág, szédít, megtéveszt, lódít, ködösít, átráz, csőbe húz, áltat, titkolózik, ámít, ferdít, túloz, svindlizik, sumákol, megvezet... akár tudatosan, akár tudatlanul, de Egy az Egyben azt teszi, mint az Őt irányítók.

    Nem hiába a Hazugság szónak van a Magyar nyelvben a legtöbb változata, mert Erre van a legnagyobb kereslet, igény az emberek körében és így a legnagyobb a kínálat is.
    Hiába a legnagyobb jóindulat, jó szándék... ha a Tudatlanságunk miatt, mégis rosszat teszünk!

    Az Ember KÉPTELEN Őszintén az Igazságot kimondani és azt cselekedni, de mindezt elvárná az őt irányítóktól.

    Ha mindenki őszinte lett volna mindenkivel és kizárta volna Életéből végérvényesen a hazugság legapróbb csíráját is, akkor egy hazugságtól mentes, Igazságon és NépJóLéten alapuló hatalmi rendszer irányítaná.

    Amit adsz, pontosan azt kapod vissza Megtapasztalásul...

    Így most az emberiség MEGTAPASZTALJA a benne lakozó hazug és manipulatív Érzelmei által létrejött hazug és manipulatív hatalom, Életére mért valós következményeit és Negatív hatásait.

    Az Emberiség most MEGTAPASZTALTA a Természet törvényszerű reagálását, a még kisebb földrengéseket, az ÁR ADÁSokat, vulkánkitöréseket, a szélsőséges időjárást s mert ember emberre nem tud ujjal mutogatni, a Természetet és az Égieket okolja a szerencsétlenségekért.
    Megint nem magába nézve keresi az okokat, csak kezeit mosva, az okozat ádáz előidézőit kutatva, ártatlanságát hangoztatja.

    Fogalma sincs Érzelmi és Fizikai bűnrészességében, miközben a Teremtett Világ iránti Alázata és SZERetete teljes hiányában, csak közönyösen Megveti, Kizsigereli, Bebetonozza és Legyilkolja azt.
    Pusztítja az Erdőket és kiírtja annak Teremtett Élő Világát.
    Fák milliárdjait vágja ki és a Vad világ csodáinak millióit vadássza le büszkén és Őstentelenül, mert magáévá teszi a hazug rendszer adta hamis teóriát, miszerint szükség lenne erre.
    Mérgezi a Vizeket, a Földet, a Levegőt.

    Gyilkolja az Élő, Növény és Állat Világot, Földön, Vízen, Égen, Levegőben.

    Kifogja a Halakat, Vadássza a Bálnákat, hazug, sötét ŐSI Tradíciók ÉLETBEN TARTÁSA CÉLJÁBÓL, csapdába ejti Ártalmatlan Delfinek Tízezreit és BRUTÁLISAN, VÉRESEN LEGYILKOLJA ŐKET, csupán KEDVTELÉSBŐL és SZÓRAKOZÁSBÓL... tradícióból!

    Ha valakit cápa, vagy medve támadás ér, azt őrületes és brutális szörnyűségnek és borzalmas tragédiának ítél meg minden egyes Ember, a gyilkos állat halálát kívánva, KEGYETLEN TETTÉÉRT megtorlásért imádkozva.

    UGYANEZ a FAJ, Állatok milliárdjait tartja Lelketlen körülmények közt, szenvedve, kínlódva sínylődni és a halálra készülni, majd MILLIÁRDOKAT ÖL vagy ÖLET LE NAPONTA, és Jóízűen fogyasztja el, bárminemű Lelki Ismeret Furdalás vagy rossz Érzés nélkül.

    ÉRTHETETLEN!

    Ebben MINDEN hús, hal és azok Bármely készítményét fogyasztó ember közvetlen és közvetett FELELŐS és BŰNRÉSZES, hisz minden ember NAGYON JÓL TUDJA, hogy milyen Áron kerül az asztalára az az étel, mely egy Érző Lélek, testi halálát KÖVETELI, amit ő Szabad Akaratából vásárol meg az ERRŐL való legcsekélyebb ELMÉLKEDÉS és EgyüttÉrző Érzelme teljes hiányában.
    Gyilkol és Bérgyilkol, mindezt KÉPMUTATÓAN, a SZERetet szent nevében.

    Az ilyen, efféle és tulajdonképpen MINDEN Őstentelen, Lélektelen HALÁLOSZTÓ Tevékenység, közvetlen és közvetett Résztvevői, egyénekre szabott MEGTAPASZTALÁSA alatt, lehetőséget kap mindenki AZT ÁTÉLNI, AMIT VALAHA EGY MÁSIK ÉRZŐ LÉNYNEK OKOZOTT Tudatosan, vagy - az Igazsághoz való érzéketlen közönyéből adódóan - akár Tudatlanul.

    Még attól sem riad vissza, hogy egyes ÉRZŐ (!) Lényeket, ÉLVE - rettenetes Kínok közt - megfőzzön, mert úgy ízletesebb formájában fogyaszthatja.

    TÁVOLTARTÁS, elijesztés és élő csapdák HELYETT, gondolkodás és Érzelmek nélkül ÍRTJA és Halomba ÖLI a Rovarvilágot, a Rágcsálókat.

    A Teremtő, ÖSSZES földi Teremtménye közül az EMBER, az állítólagos Teremtés Csúcsa, a Legalacsonyabb Lélekminőséget és a Legsötétebb Szellemiséget képviselve, az EGYEDÜLI gonosz "varázsló", a Föld üres Szívű, Érzéketlen FEKETE MÁGUSA, AKI a környezetében fellelhető mindennemű Teremtett Csodát és Életet, pillanatok alatt HALÁLLÁ változtat és az anyag iránti beteges imádatának hipnotikus bűvöletében EZT FEL SEM ISMERI!

    EZÉRT Most hamarosan MEG fogja TAPASZTALNI, hogy EZT ÁTÉLVE végre Megértse és ÁTÉREZZE a mindennapos, a Teremtett ÉLŐ VILÁG ELLEN VÉTETT Tettei valódi súlyát.
    Nincs más, az Emberhez fogható vagy ahhoz hasonlítható, Élet Romboló, Gyilkoló és Pusztító Entitás a Földön, aki MAGÁT az ÁRMÁNYT tette, mindennapjai cselekedeteinek Hajtóerejévé.

    A Teremtett Világgal való mindennemű Együttérzés és Tisztelet rendszer adta teljes elnyomása, a Természetben végzett sorozatos és tömeges Élet ELLENES, LELKETLEN Tevékenységek, hamarosan AZONOS ÉRZELEMHULLÁMÚ, azaz Élet Ellenes és Lelketlen TERMÉSZETBŐL FAKADÓ reakciókat eredményeznek, melynek valódi, az emberiség Egymás iránti ÉRZELMEI által MEGTEREMTETT MEGTAPASZTALÁSA a KÜSZÖBÖN van.

    Ugyanis az Emberekből kiáradó Érzelmek, nem csak a körülöttük lejátszódó, csak az anyagi világot érintő eseményeket, történéseket és szituációkat Teremtik, manifesztálják olyan Negatívvá és Hazuggá, mint ezt TAPASZTALHATJÁK is a sokak, hanem sokkal többről van szó.
    A Teremtett Világot, a Természet Erőit, a Föld Elemeit... MIND az Emberi Érzelmek formálják - mint egy gyurmát - SZERetettel, gyűlölettel és megannyi más Érzelemmel, javukra és előnyükre, vagy - mint jelen esetben - SAJÁT MAGUK ELLEN!

    Az Ember Most, a KÖZELJÖVŐBEN, MEG fogja TAPASZTALNI, a Benne Lakozó sötét Valóság, a TERMÉSZET által visszatükröződő, Negatív Érzelmei Szülte, nyomorúságos Eseményeket és a mindeddig felhalmozott, a Teremtett Világ iránt Táplált és Ellene végbevitt, Támadása, Pusztítása, Gyilkolása, Mérgezése, Közönye, Kizsigerelése... és HALÁLOSZTÓ Tevékenysége MOST EGY az EGYBEN, mint Bensője Érzelmeinek Manipulálhatatlan, Fizikai síkra való Kivetülése, Életre Kel és közvetlenül Érintő, SÖTÉT VALÓSÁGGÁ válik számára, MINT MÁSOK ELŐTT REJTEGETETT, ÉLETELLENES ÖNVALÓJA, EGYÉNI MEGTAPASZTALÁSA.

    Az Ember most SAJÁT MAGA ÁLTAL megtapasztalja a SZERtelenséget és ŐStentelenséget, mert Egykor ő maga fordult el a Teremtői Tiszta SZER Elemtől és Igazságtól és AZÓTA is egyre csak távolodik, hazug mindennapjaiban, az Életet semmivel nem tápláló, az Élőt Megsemmisítő, Öncélú, sötét Szellemiségében.

    Most MEGTAPASZTALJA mindazt, amit a Teremtett Világ, a Természet, az Állatvilág és Embertársai ellen vétett.
    A szenvedést, a kínt, a nyomorúságot, a félelmet, az éhínséget, a fájdalmat, a gyilkolást, a pusztítást, a kilátástalanságot, a reménytelenséget, a közönyt... magát a poklot, AMIT Ő MAGA ALKOTOTT, a Teremtettségi állapotában egykor Tökéletes, Paradicsomi, Csodálatos, Élő Világból.

    Mindezen véresen Komoly és Igaz, megmásíthatatlan Tények FELismerése, annak BEismerése - a valódi Önismeret - és az ezen való TUDATOS VÁLTOZTATÁSRA késztető, SZERetet és a Teremtett Élő iránti legcsekélyebb Alázat TELJES HIÁNYAIBAN, eme Földi CIKLUS Végét megelőző "KORSZAK ZÁRÓ DÍJKIOSZTÓN", ezúton ELmarad a Teremtői ELISMERÉS...
    MARAD az eddig még meg NEM Tapasztalt, csupasz MEGTAPASZTALÁSA mindannak, amit az Emberiségben lakozó ÉRZELMEK TEREMTETTEK MEG ÖNMAGUKBÓL KIÁRASZTVA ÖNMAGUKNAK.
    - 2022. 06. 17. 15:07
    • P
      Claudius, már megiiiiiint??? Hát te soha nem adod fel? Akkor te vámpír lehetsz, mert ezt már Van Helsing is megmondta Drakuláról, A Drakula halott és élvezi filmben. Nem olvastam el, mert semmi értelme, de azt jó hosszan taglaltad, bravóó, talán ki kellene adatnod könyv formájában, lehet meggazdagodnál, mert sokan nyelik az ilyen magasröptű kinyilatkozásokat!
      - 2022. 06. 17. 16:22
      • Posta Imre
        porcica, ne ítéld el, had haladjon mindenki a saját tempójában, hite szerint, ha mást nem "keresztez", nem baj ez. Tünde "kilépett", így hsz-ed is elveszejtődött.
        - 2022. 06. 17. 16:30
        • P
          Rendben Imre! <br /><br />Igyekszem majd ezután hagyni a fejlődőket, bár amit írtam az inkább szarkazmus volt, mint komoly kritika! :):)<br />Ettől még a könyvkiadást komolyan gondoltam.
          - 2022. 06. 17. 18:21
    • S
      Claudius, most egész jól összefoglaltad a kolónialelkekre (95 százaléka az emberiségnek minyimum) és az Illuminatira vonatkozó tulajdonságok egy részét. Persze nekik tapasztalniis kell. A földi szimuláció pusztulását is elég jól körbeírod, fentiekre vonatkozóan. Persze nem azt mondom hogy az 5 százalék szent fazék, meg mindent tökéletesen jóként tesz, de szándékosan nem szenvedtet senkit és semmit. No meg VÉGRE NEM SZEMÉLYESKEDTÉLl, hanem csak megnyilvánultál. Porcica régebben ismeri az írásaidat, én csak pár hete, amikor volt némi afférunk -, NYILVÁN JOGGAL ÍRTA AMIT ÍRT. De most csak leírtad azt amit te gondolsz, látsz. A népjólétről jut eszembe, hogy amikor katona voltam, egyszerűen ez a fogalom nem létezett az orosz nyelvben (gondolom volt ezzel pár ország nyelve ugyanígy, lehet hogy még van is jó pár). Hogy azóta van-e ilyen kifejezés az oroszban talán Imre jobban tudja nálam, bár amikor kint volt, akkor se dúskált az orosz nép a jólétben.
      - 2022. 06. 17. 17:23
  • A
    Nem tetszik, hogy ilyen sértegető módon vitáztok. Nem elég az érvelés, oda kell mondogatni a másiknak és sértegetni, a szellemi képességét megkérdőjelezni? SzVabodnaJaltaH írásait mindig átlépem, mert regényeket ír. És sokszor sokat ír. Kevesebb is elég lenne. Nekem legalább is. Ezért legtöbbször kihagyom.
    Aki 15-20 sornál többet ír az aktuális cikkhez, az nyisson saját blogot. Kivétel, ha a témában valami fontosat belinkel. És a cikkhez szóljon hozzá, nem fárasszon bennünket feleslegesen.
    Akiknek vitájuk van egymással, azok rendezzék le a belső levelezésben.
    - 2022. 06. 17. 19:23
    • Posta Imre
      ASHUM, kivel vitázok? Mi a kérdés? Mi a válasz? Mi történik? Mi vajlik? Miért? Kivel? ....
      - 2022. 06. 17. 20:10
  • A
    Imre!
    Nem rád gondoltam. A két vitázó fél Claudius és SzVabodnaJaltaH. Az ő vitájukról írtam a véleményem.
    - 2022. 06. 17. 21:39
    • S
      ASUMHARI olvasd el, 20 sornál hosszabb, de NEKED SZÓL. Azt majd Imre eldönti hogy sok-e amit írok. Valóban hosszúak néha a válaszaim, de akiket érdekel, szándékom szerint írnám hosszabban, és megpróbálok egyensúlyozni a kettő között. Pontosan azért, hogy nem akarok visszaélni Imre emberségével, valamint hogy övé ez a weboldal. Ha Imre azt mondja, írjak rövidebben és írjak bővebben privátban, úgy teszek, mert ha ezt ő így látja, elfogadom, mivel ő meg tudja indokolni, mert ő dönti el a saját dolgaiban hogy ki mennyit írjon, sok-e az az ő gondolatai, akarata, látásmódja szerint, van-e értelme, mondanivalója az oldal olvasói számára, hiszen ő ismer benneteket. Nem akarok hivatkozni arra hogy milyen hosszúak mások levelei vagy milyen rövidek, mert én nem szoktam másokra hivatkozni, a felelősséget mindig a saját tetteimért mindig vállalom. Valamint ha te túl hosszúnak találod a leveleimet, hát akkor jól teszed, ugord át, nem kötelező elolvasni. Olyan dolgokról írok, amik a szokványos emberi gondolkodásnak szokatlan, a belenevelések, gondolatbeültetések, tudatszintek alacsony mivolta miatt nem szokványosak, sőt, kevesek számára érthetőek, ezért mindig sok támadás ért az általam ismert tudás miatt, de azon kevesek közé tartozom ASUMHARI, hogy kibaxzottul sose érdekelt hogy hányan támadnak, akár katonaként történt ez, akár a civil életben, akár viták esetén, sosem hátráltam meg. Katonaként úgy tűnik célravezető volt, mert négy évet szinte csak háborúkban eltöltött idő után még mindig itt esz a fene, a civil élettel ugyanez a helyzet, de akármennyi a hülyék vagy szellemi sorvadtak száma, a tudás mindig legyőzi a primitív lényeket. Aki ezt öntömjénezésnek fogja föl, mint ahogyan itt is írt valaki hasonlót rám, nos annak erőteljes kisebbrendűségi komplexusa van, mivel nem tud partner lenni, csak a becsmérlésben találja meg felsőbbrendűségi érzését. Egyébként ez zsidó típusú viselkedés, a felsőbbrendűség hangsúlyozása a kisebbrendűségi érzés ellensúlyozására. Mit gondolsz, ha én a gyenge szinvonalú embereknek meghajoltam volna, mivé váltam volna? Mindenki seggét nyaló patkánnyá, mint ahogyan nagyon sokan ezt teszik. És azt hogy én ezt leírom, nem nagyképűség hanem tényszerűség. A viták szinvonalához: én csak visszatükrözöm a primitivitást, ha az kell, mindenkit a saját fegyverével is rá tudom ébreszteni hogy tévedett ha tényleg tévedett (ha én tévedek bizonyíthatóan, akkor elismerem, ezt vélte gyengeségnek és meghátrálásnak egyik személyeskedő bírálóm, akivel azóta nincs értelmetlen küzdelem, amikor megvívtuk amit nekem meg se kellett vívnom, saját kardjába dőlt), ha a tévedéséről érvekkel meggyőzni nem sikerül, azt a saját fegyverével fojtom meg. Érthető, ASUMHARI? Claudius korábban két társával együtt szemét módon támadtak engem, hát megkapták ami hiányzott nekik, ráadásul engem semmivel sem lehet kizökkenteni a nyugalmamból, vitázni is hidegfejjel vitázok. Lehet hogy a személyeskedők valójában szado-mazochisták, szeretik ha időnként valaki lebaxsza őket és viszont. Valaki azt mondta régen hogy mindenki a maga érdemei szerint. Megérdemelték, de azóta ez le van zárva, egyikükkel sincs konfliktusom, nem bántok senkit ha engem nem támadnak, de ha igen, először kíméletes, aztán kíméletlen vagyok. Következetesen. Mindig. Már senkivel nincs vitám, a fenti Gábor írt Imrének, ő kitette, én reagáltam rá ahogyan megérdemelte, ennyi történt. Érthető, ASUMHARI? Saját blogot nem nyitok, még egyszer mondom, ha Imre arra kérne hogy egy sort se írjak ide, akkor nem írok. Nincs szándékomban sem csoportokat, egyáltalán semmit sem létrehozni, egy vagyok csak a beírók közül, semmi több, nem is szándékozok több lenni, távol áll tőlem, pusztán a tudásomból leírok néhány dolgot, hátha segít valakiknek. Ennyi. Úgy hiszem nem támadtalak ezzel az írásommal, pedig tehetném viszontreakcióként a minősítésed okán, de mindig adok egy esélyt a civil életben (a háborúkban sohasem adtam egy esélyt sem, akkor nem lennék itt). Egyet, sohasem többet. Azt el lehet játszani vagy nem. Nekem tök' mindegy ki melyiket teszi. Lelke rajta. Ha valaki személyeskedik én is azt teszem, és hidd el a legérzékenyebb pontját támadom meg, mert az írásából tudom hogy mi az, elárulja magát a támadásával, ha nem akarja is. És neki fájni fog, de nagyon, nekem pedig közömbös, eggyel több vagy kevesebb, mindegy. Mint a háborúkban.
      - 2022. 06. 18. 03:02
  • S
    Elnézést a szösszenetért, amit idevetek. Ha jól érzékeltem valaki, a Gábor nevű „grál lovag” , megpróbált bemószerolni valakit, történetesen a nagykaliberű gondolkodás egyik művelőjét, a háta mögött, az ÓVÓ bácsinak- Bocs Imre! Csakis a szimbólum kedvéért és gyengéd magyarázó szándékkal-, aki majd meg fogja védeni az ő, vagyis Gábor által képviselt szellemi magaslat sérelmének elszenvedését. Csakis mások, s legelsősorban Imre eltévelyedésének útját megakadályozandó! Óh jeeee!

    Szóval: panaszkodik a jógyerek a tantó vagy óvóbának a rossz gyerekre. A csúnya!

    Sajnos én az elemibb képzésből, mint bölcsőde és 3 – 5 éves korig ovi kimaradtam nem tudom, hogy ott, hogy folyik az árulkodás, de nekem ez a módszer, hogy besúgjuk azt akinek valami megnyilvánulása nem tetszik nekünk, bűdös. Mivel nincs módom ezt nem túl kedves Gáborral tudatni, és az érintett sértettet valójában ezzel meg sem lehet sérteni, hisz katonás racionalitása nem is szorul az én védelmemre, pusztán elhúzom a számat azt is csak a szegletében. Ejnye-ejnye! Ez randa dolog volt.



    Saját esetemet viszont szívesen megosztom önfejű igazságérzetemről!

    Úgy ötödikes kistörpe koromban az igen alapos felkészültségű, ezért az iskolaéveket minduntalan megismétlő három cigány fiútestvér „babázgatni” szeretet volna velem a napközinek nevezett intézmény poros kis udvarán. Lökögettek, felvettek, cibáltak, persze édes ahogy egy ilyen kislány sivalkodik, ugye? Valahogy az igazságérzet mégis azt mondatta velem, hogy ez így nem rendjén való. Eszerint cselekedtem. Amikor a 16 évén már túllévő legnagyobb elég magasba emelt, s én kiutat nem láttam, mást, átharaptam a fülét. Undorító volt, büdös is, de eredményes akcióm miatt a nagyfiú földre vetett és rohant bepanaszolni a tanárnőnek. Anyámat is behívták az eligazítás végett. Ott álltam az okos és szigorú tanárnő előtt, aki szidott, hogy mit tettem és, hogy viselkedtem. Csak egy kérdésem volt. Tanárnő, én hogyan értem oda fel. A fiú, a szegény kis védtelen, közel 180 cm volt. ( Megjegyzem, manapság ez már pedofília. Molesztálás.)

    Valahogy így érzek veled kapcsolatban Gábor.

    Az, hogy nem érted meg egyes dolgok tartalmát még nem törvényszerűen kell, hogy besúgóvá tegyen ...

    Lehet, hogy ma nagyon érzelmesen reagáltam. Mindenkitől elnézést kérek a női gyöngeségemért.
    - 2022. 06. 17. 22:19
    • S
      Kedves SZAZSUAY, ha megengeded büszke vagyok rád a kislánykori hősies kiállásodért! Én azt hiszem mégis egy kemény katona, de jólelkű ember, nő és anya vagy, amennyire pár leveledből érzékelem. (Semmi ezotéria, az ember néhány levelével is megérezhető. Persze erre lehetne azt mondani hogy minden manipulálható. A levelezés, stb. is. De az egyenesség mindig kiderül. Én a fiamnak útravalóul pár évtizede azt mondtam, hogy mindegy milyen szegény lesz, mindegy milyen élet sikerül neki, de legyen olyan ember aki önmaga és mások szemébe nézhet bármikor, és ezzel nyugodtan halhat meg, és legyen megbízható ember, mert az megmutatja valakinek a jellemét, lelkét, legyen katona ha kell, de legyen gyengéd férfi, ha eljön annak az ideje. Én úgy ismerem a földi emberi pszichét, hogy akkor is kiérződik az egyenesség egy levélből, ha valaki nem szándékolja ezt éreztetni, de kiérződik a nem egyenesség is, akkor is ha manipulálni akar. A manipuláció bejöhet, mint a Gábor személyével becsúszott a képbe, de nem ér el célt sem nálad, sem Imrénél, sem más gondolkodóknál, sem nálam, hanem akik maguk sem egyenesek és maguk is manipulátorok, nos azoknál bejön a Gábor félék viselkedése.) Ez a büszkeség rád nem behízelgés vagy eféle részemről, qurvára távol áll tőlem bárkinek is alávetni magam a legcsekélyebb mértékben is - így a zsidóknak sem tettem, teszem, pedig ez életre-halálra játszódik -, de a megbecsülésem mindig azoké az embereké, akik kiállnak az egyenességük mellett, kerüljön az bármibe is. Az egyenesség a tettekben lakozik, ahogyan én ismerem és nem a szavakban, de a következetesség az egyenesség egyik édestestvére, és az már a szavakban is kifejeződik. Még egyszer, büszke vagyok rád. Fentebb azért kértem engedelmet ezért, mert nem vagyok sem családtagod, sem barátod régről, csak egy ismeretlen de talán ismerős lélek (nem a földi szimulációból ismerős). A bátorság és tetterő már egy kis katonaként nyilvánult meg benned a parazita szellemi csökevény cigány pedofilok elleni tetteddel. A női gyengeség igazából gyengédség egy megbízható férfi mellett, akinek bearanyozza ez a lelkét, így ez inkább erény, amiért nem kell szabadkoznod.
      - 2022. 06. 18. 02:09
      • S
        Igen meglepődtem, hogy valaki válaszolt. És megtisztelő ez az elismerés, ami nem is kiérdemelt, hisz egyszerűen csak a magam módján működtem. Azt viszont köszönöm Önnek, Neked,  kedves  SzVabodna JaltaH, hogy az a "kis katona" meg lett dicsérve. Most épp azon munkálkodik, hogy a földi kolóniabeli lélekmasszába merítettségemből újra olybá tegyen, mint az egykori "csillaggyermeket". Lehet, hogy Jézus most judeo keresztényien örül? 

        Mosoly

        Inkább Badinyi-Jósnál maradok. Legyen Jézus a mi magyarunk! Az is ellenük fegyver. Szkíta módon a hátamhoz támaszkodva velem együtt kiteljesíti a harci erőt. Egy biztos, nem simogatja a buksimat, hanem azon az ügyön együgyösködik velem, velünk -, mint ideából erővé tett mező - hogy kiverjük a kufárokat az istennek szent helyéről: a szívünkből, a lelkiségünkből, a torzitott és manipulált tudatunkkal gyöngített szellemi mivoltunkból. A rabszolgásító, bár sokszor élveteggé tett matrix szimulált világából. 

        Aki így harcol velem, az az én Jézusom. Az az én családom. Testvérem. Bizony nem mindenki egy. Dolgozom ezen az egy ügyön...

        SZAZSUAY
        - 2022. 06. 18. 09:26
        • S
          Édesanyám értette amikor elmondtam neki a szimulációt, a lényegét, a kolóniaisteneket és hogy akiben ő hisz, az is az, mondtam neki hogy a jó lelkek segítik Kintről, nem a kolóniaisten. Értette. Furcsa volt, mert ő a Horthyogó rendszerben volt ifjú hölgy, akkor a vallás nélkül nem létezett ember, a kitért zsidók is kommunista anyaghívők lettek. Jóanyám azt mondta, az Ő Jézuskája mindig megsegítette. Aztán amikor Édesanya kiment a lelkével, előtte sehol sem volt a Jézuskája, mondom én. Egy biztos, Édesanyám nem kolónialélek volt, és már jócskán felnőtt voltam, amikor elmondta, hogy születésem után a bábaasszonyok nem tudtak a homlokomról lemosni valamit, egészen addig, amíg ő rá nem jött, hogy ez egy jel, hogy nekem valami dolgom lesz itt, akkor eltűnt magától. Erre biztos egy judeo-keresztény azt mondaná hogy Káin bélyege volt a homlokomon. Nos, az emberiség nem a zsidóktól ered, nem a biblia általi faxzágokból, a zsidók etiópok, ők Afrikából erednek, de az emberiség genetikai DNS variánsai más és más kísérleti utat jártak be. Édesanyámat meghagytam nyilván a Jézuska hitében, hiszen ő így érezte magát biztonságban. Minden ember számára a biztonság a fontos. Miért is? Mert meghal egyszer, ha nem így volna, a biztonság sem számítana. És a lélek számára mi számít biztonságot? Az a teremtő, aki a DNS-t létrehozta. Pedig keveredik a dolog. A DNS-tudat teremtve lett, a lélek nem. A DNS-tudatnak lehet istene, a léleknek ha nem kolónialélek nincs istene, a kolónialelkeknek van kolóniaistene, de teremtő istene egyiknek sincs. Ezt csak a kolóniaistenek állítják magukról, hogy ők teremtettek mindent. Még azok sem teremtettek mindent akik a szimulációkat és a DNS alapú programokat hozzák létre különböző hadifogoly bolygókon. Vagy mi hozunk létre nem szenvedtető szimulációt a gömbhalmazokban egyes bolygókon. Az elhunyt Szeretteimmel lélek-kapcsolatom van, valamint van egy információs kapcsolat, amit többször meg tudtam mutatni nagyon közeli ismerőseimnek. Ezek is visszaigazolják amit tudok. Igen, neem fontosabb lett az évtizedek során az hogy ki melyik lélekstruktúrába tartozik, mint a DNS összetartozás, ezért lettem neutrális a nagy nemzeti érzésekkel, na meg hogy a zsidók feszengenek már magyar mentében, a zsidók lettek a "legnagyobb magyarok", már magyarnak nevezik magukat, hiszen magyar már csak jó ha maradt egymillió, a zsidók vásárolják fel Nagy-Magyarország ingatlanjait, ők ugatják hogy akinek nem fáj Trianon az nem is magyar, megint a felsőbbrendűségük és mindenek feletti irányítás jelenik meg mindenütt. Miért is van hogy egy családon belül, akár két testvér teljesen elüt egymástól? Hogy az egyik jó lélek, a másik aljas patkány? Ki kell tudni mondani, mert a lelke más struktúra, hiába a DNS közös, a DNS-tudat alapvetően kolóniatudat, mesterséges intelligencia, ahogyan a zsidók mondják, saját hasonlatosságára teremtette aki létrehozta a DNS-tudatot, de magát a programot neutrális céllal hozták létre. A DNS-tudat a kolóniaistenek lelkének mintájára lett alkotva, kibaxzottul önző, létfenntartás és generatív parancsok irányítják, és akinek a lelke kolónialélek, a két tudatforma találkozik és kurva jó az összhang, az anyagi világ, a szimuláció lesz neki a mindene, attól függ, életfüggővé válik, életélvezővé, és a többi függőség imádójává. Összetartozás számomra lelkileg létezik, aki családtagom volt és kegyetlen ember, azt én kitagadtam a hozzám tartozók közül. Lehet hogy egyesek ezt tartják kegyetlenségnek. Ha nem lenne a tudásom, nem ismernék a lélekstruktúrákat, akkor is így tettem volna, mert a szenvedtetőknek nincs helye a létezésben, a szenvedésnek sincs, mert tudat hozta létre. Amit lélekstruktúra hoz létre, az az anyagi világban tud létrehozódni, az pedig leradírozható. A Kinti háborúk célja nem a szenvedés megszüntetése, de a szenvedtetők ellen háborúznak az egész világegyetemben a lélektársaim. Az anyag fölötti uralom a tét. A lélektársaim nem akarják uralni, a kolóniaistenek hegemóniát akarnak, hogy a Multiverzum nagyciklusai ne ismétlődjenek, mert akkor kezdhetik elölről az összes háborút. De erről majd máskor, és nem is mindenre emlékszem, mert a feladat most az itteni, Lenti feladatom, nem a Kinttel kell foglalkoznom. Mindettől független a megmaradt magyarsághoz tartozom, egyetértek a szkíta-hun-avar-magyar hagyományokkal, egyetértek hogy ki akartak irtani bennünket, nem csak a zsidók, de zsidó parancsra, mert a magyar mindig értelmes entitásokbl állt, persze itt is igaz volt a 95-5 százalék, de valahogy inkább a 66-34 százalék, mert egyes haplocsoportokon belül ilyen is lehetséges, mert másoknál meg 100 százalék a kolónialélek. Egyetértek a nem zsidó propagandájú régi magyar értékvilággal, de kolóniaistenek nélkül.
          - 2022. 06. 18. 12:20
  • Posta Imre
    Végső és megcáfolhatatlan következtetést tehát nem lehet levonni azzal kapcsolatban, hogy vajon akkor létezik-e a Dunbar szám vagy csak illúzió, mindenesetre valamennyire le lehet tesztelni a saját életünkben, az antropológus szerint ugyanis vannak kisebb egységek is, amelyre le lehet bontani a csoportokat: átlagosan öt azoknak az embereknek a száma, akikkel a legközelebbi kapcsolatot tartjuk fenn, tizenöt azoké, akikben igazán megbízunk, ötven a közeli barátok száma, százötven az alkalmi barátoké, ötszáz az ismerősöké és ezerötszáz azoké, akiknek még képesek vagyunk emlékezni az arcára.
    https://raketa.hu/dunbar-szam-baratsa...apcsolat-2
    - 2022. 06. 18. 08:09
    • S
      Imre! Milyen szenzorokat élesítesz amikor indukálod, majd indikátorként beméred a teszt(tesztelésed) eredményét.

      Katona, pszichológus és nagy organizátor. Remélem mehet egy "távölelés".

      Mosoly
      - 2022. 06. 18. 09:40
    • S
      Katonaként más volt hogy kiben bízott meg az ember. Legalább is ott, ahol én szolgáltam nem volt barátság, beszélgetések egymás között, nem is volt idő rá, vagy folyamatos kiképzés volt az évek alatt, mindig fejlődött minden, vagy küldtek bennünket bevetésre, ott meg mindig meghalt valaki, nem ismertük a gyászt akkor, gondolkodó robotok voltunk, habár én megőriztem a lelkem, de az érzelmek luxus is lett volna ott és akkor. És a bizalom nem bizalom volt, hanem a feladathoz való hozzáállás. Aztán a civil életben láttam hogy mennyire patkányok sokan, hogyha fegyver lenne nálam, azonnal megoldanám hogy ne szenvedtessenek egyesek másokat. Nem lettem bizalmatlan, mert az bizalmatlan, aki nem ismeri az emberi lelkeket, hiszen olyanban is bízik, akiben nem kellene. A bizalmatlanság saját kudarc is, a lelkek részleges ismeréséről szól. Ha látom, érzem hogy valaki nem kolónialélek, van már egy megelőlegezett bizalom bennem, aztán ha tévedek, azt úgyis kihozza néhány történés. De a mély bizalom egész életem során tíz-tizenöt emberhez nyilvánult meg belőlem, ez nem jelenti azt hogy a többi nem kolónialélekben nem lehetne megbízni, nem volt szükség rá. Habár én ahogyan szokták mondani magányos farkas vagyok, voltam mindig, az is maradok, még akkor is ha ennek ódiuma lehet hogy nem kapok segítséget amikor kellene, hát nem kapok, így jártam, úgyis determinált az egész szimuláció, mit erőlködjek. Szívesen segítek jó lelkeknek, ritkán kértem segítséget, nem jól érzem magamat tőle, akkor sem kértem amikor kellett volna, mégis itt vagyok. De ez az én itteni sorsom, nem általános érvényű. Nem tudok mit kezdeni a segítséggel, úgy értem lelkileg. Persze még egyszer, az életem úgy alakult, hogy a Szeretteimet, a sorsukat nem befolyásolta hogy én ezekhez hogyan állok, hogyan cselekszem. A Dunbar szám szerintem a Barabási Albert László megújított hálózatelméletére épül. 1960-ban két zsidó foglalkozott ezzel korábbi nem zsidó matematikusok gondolataira építve, valami Erdős Pál meg nemtudom én ki a másik, aztán ezt megújította a HUB-elmélet módosításával Barabási, aki szintén zenész. És itt egy angol anyanyelvű nem emlékszem kinek a kézfogás-szám rendszerére is építhettek a barátság, bizalom kérdéskorében. Az biztos, hogy minél nayobb létszámú egy csoport, annál inkább a kolóniaisten helyét kell átvennie a vezetőnek, mert a 66-95 százalék ott is kolónialélek, mégha DNS-tudatával egy irányba hajóznak is. A kolóniaisten szerepe a falkavezérség, a vezető, és mennyire intelligens, mennyire van képessége a kolónia kollektiv tudatának az irányítására, annyira lesz biztos a vezeői helye és annyival stabilabb lesz az általa vezetett csoport. Itt az egyre nagyobb létszámnál a bizalom átalakul az emberekben hitté. Hinni kezdenek a vezetőben, egymást erősítik, stb. És akkor hova lyukadunk ki? Ha akarja az ember ha nem a szimuláció szabályai szerint és a kolóniatudat, a kollektiv tudat használatával lehet bármit is elérni. És akkor miért is kerülnek be a képbe mindig a zsidók, és miért is veszik át az irányítást egy idő után, vagy már eleve irányítanak a háttérből? Mert ők eleve kolónialelkek, ők eleve több információval rendelkeznek a vezetésről, a megvezetésről, mint a többi halandó, a qurva istenük, a klóniaistenük ezt tanította meg nekik leginkább. Hogyan rombolják szét, ami megszüntetné, csökkentené a szenvedést. A bizalom alapvetően lélekstruktúra kérdése. A zsidók azért bizalmatlanok mind, mert olyan a lélekstruktúrájok hogy másokat szenvedtessenek, így mindig ott van bennük a kétely, hogy a másik át fogja baxni. És ezért kételkednek állandóan önmagukban is. Elmebetegek. Nem okosak, hanem skizofrének, nárcisztikusak, pszichopaták, meg egyéb patákkal rendelkezől, csak kentaurok nem, habár a színház világában van egy ilyen belőlük. Én azt gondolom, a Dunbar szám leképezi a lelkek százalékos arányát is a kolónialelkek és nem kolónialelkek tekintetében.
      - 2022. 06. 18. 12:49

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (1)100 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése