Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Megkezdik a csecsemők koronavírus elleni oltását

az Egyesült Államokban Egyesült Államokban


A hatóságok jóváhagyták a vakcinát, így jövő héten megkezdődik az országos oltási program. Az Egyesült Államok Betegségellenőrzési és -megelőzési Központja (CDC) jóváhagyta a COVID-19 elleni Pfizer-BioNTech és a Moderna csecsemők, kisgyermekek és óvodások számára készült védőoltásait. Így a jövő héten országszerte megkezdik a hat hónapos kicsik oltását az Al Jazeera beszámolója szerint. A CDC döntése azután született, hogy az intézmény tanácsadói testülete megszavazta a COVID-19 elleni védőoltás ajánlását ezeknek a gyermekeknek.

[bcolor=#996600]“Tudjuk, hogy szülők és nevelők milliói vágynak arra, hogy kisgyermekeiket beoltassák, és a mai döntés után meg is tehetik” – mondta[/bcolor]

Rochelle Walensky, a CDC igazgatója. Az Egyesült Államok Élelmiszer- és Gyógyszerügyi Hivatala (FDA) pénteken engedélyezte a Moderna oltását hat hónap és öt év közötti gyermekek számára, valamint a Pfizer-BioNTech oltóanyagát hat hónap és négy év közötti gyermekek számára. A Pfizer vakcina már engedélyezett ötévesnél idősebb gyermekek számára. „Ez a fertőzés megöli a gyerekeket, és lehetőségünk van ennek megelőzésére” – mondta Beth Bell, a tanácsadó testület egyik orvosa a szavazást követően. “Itt a lehetőség egy ismert kockázat megelőzésére.” Joe Biden amerikai elnök „hatalmas lépésnek” nevezte a döntést. Elmondása szerint kormánya a tervek szerint már a jövő héten bevezeti az oltóanyagokat az öt év alatti korosztály számára. “A jövő héten a szülők elkezdhetik az időpontegyeztetést a gyermekorvosi rendelőkben, a gyermekkórházakban és a gyógyszertárakban” – mondta Biden. Több millió gyermeket olthatnak be Egyre több oltási időpont lesz, ahogy egyre több adagot szállítanak ki, és az elkövetkező hetekben minden szülő megkaphatja a vakcinát, aki szeretné. Körülbelül 18 millió gyermek lesz jogosult erre, de azt természetesen nem tudhatjuk, hogy végül hányan kapják meg az oltást. Az öt és tizenegy év közötti gyermekek kevesebb, mint egyharmada élt az oltás lehetőségével, mióta tavaly novemberben számukra jóváhagyták a vakcinát. A Pfizer-BioNtech vakcina hat hónapos és négyéves kor közötti gyermekek számára készült. Az adag a felnőtt adag egytizede, és három injekcióra van szükség. Az első kettőt három hét különbséggel, az utolsót pedig legalább két hónap múlva adják be. A Moderna kétdózisú injekció, mindkettő a felnőtt adag negyede, és körülbelül négy hét különbséggel adják be hat hónapos és ötéves kor közötti gyerekeknek. Az FDA egy harmadik adagot is jóváhagyott, legalább egy hónappal a második injekció beadása után. Ez olyan gyermekek számára elérhető, akiket immunrendszeri rendellenességeik miatt sebezhetőbbek a súlyos betegségekkel szemben.

Olvasd tovább itt: [url]https://hellomagyar.hu/2022/06/19/megkezdik-a-csecsemok-koronavirus-elleni-oltasat-az-egyesult-allamokban/ | Helló Magyar[/url]

Posta Imre 2022.06.20 2249 olvasás 54 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

54 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • A
    ÁLHÍR! HAZUG MÉDIA!!!
    A mesterséges intelligencia önjáróvá lett!!!Ezt szeretnék elérni, de nem tudják véghez vinni! Ne adjatok neki erőt azzal, hogy ezen rágódtok!
    - 2022. 06. 20. 10:35
    • Posta Imre
      Médiahatóság: élesedik az álhírek elleni küzdelem</h1>
      2022. június 19.
      Átfogó felmérést publikált az Európai Bizottság a legnagyobb online platformok álhírellenes gyakorlatáról, miközben küszöbön a digitális szolgáltatásokról szóló jogszabály elfogadása is. A körvonalazódó uniós szabályozás mellett ugyanakkor elkerülhetetlen a tudatosabb tartalomfogyasztás elősegítése, az álhírek terjesztésével szembeni fellépés – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

      https://infostart.hu/belfold/2022/06/...i-kuzdelem
      - 2022. 06. 20. 10:39
    • Posta Imre
      Gulyás Gergely bocsánatot kért valótlan kijelentéseiért

      A legutóbbi kormányinfón két valótlan állítást is tett a miniszter a forintárfolyammal kapcsolatban. 
      https://168.hu/itthon/gulyas-gergely-...ert-238161
      - 2022. 06. 20. 10:48
    • S
      Ezt szeretnék elérni, de nem tudják véghez vinni!
      Miért is nem, mert majd Kína vagy Oroszország megy és megvédi az amerikaiakat?
      Russkiye spasut kazhdogo idiota!
      A lényeg, hogy ha ott végeztek ,utána hozzánk jöjjenek menteni mert itt is van bőséggel.

      https://vasarnap.hu/2022/04/19/a-szer...merikaban/
      Rasszista és gyűlöletbeszéd miatt betiltanák stb...
      5:33 A srác elsétál otthagyja pedig neki lenne rá oka, jobban mint a többi ostobának...
      - 2022. 06. 20. 11:42
  • Posta Imre
    „Nem kizárt, hogy már nyáron elér minket a hatodik hullám” – Interjú Kemenesi Gábor virológussal a koronavírusról és a majomhimlőről

    Tombol a nyár, és hacsak nem visz az utunk egészségügyi intézménybe, sehol nem kell már maszkot viselnünk, egyre több városban alacsony a szennyvíz koronavírus-koncentrációja. Könnyen ringathatjuk magunkat abba az illúzióba, hogy magunk mögött hagytuk a pandémiát, de felvetődik a kérdés: vajon mi lesz ősszel? Készülhetünk a hatodik hullámra? Kell-e tartanunk a majomhimlőtől? Kemenesi Gábor Junior Prima-díjas magyar biológussal, víruskutatóval, a Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Karának adjunktusával, az egyetem falai között működő Szentágothai János Kutatóközpont Virológiai Laboratóriumának munkatársával Krajnyik Cintia beszélgetett.
    https://wmn.hu/wmn-egszsg/57801-nem-k...omhimlorol
    - 2022. 06. 20. 10:42
  • S
    Bármi lesz is a jövőben, én megfelelő fogadtatásban részesítem azokat és azokat az eszközöket (pl. drón), aki és amelyek bármi olyat próbálnak rámerőszakolni amit én nem akarok. Ha rajtam múlik az lesz az utolsó napom. De nem csak nekem.
    - 2022. 06. 20. 12:15
    • S
      Üdvözöllek! Nem vagyok az írást illetően ráhangolódva ezen a nagy magyar napon a jó MiHazánkra, s csakis azért küldöm ezt a Toroczkais linket el, hogy a lélekstruktúra - nem csak elméleted, hanem tény - demonstrálásával éljek. Puszta figyelemfelkeltés a figyelemelterelésre:

      Szabadságot a politikai foglyoknak! https://www.youtube.com/watch?v=kkFOO...BWdn4[url][/url]

      Tisztítja az utat. De nem azért , mert ő a valódi rend őre. Ha a hallásom és nem fals, akkor épp Drábikot magasztalja, aki a nagy összekötője a regnáló és a jövőt hasonlóan, ám finomra-hangoltan forradalmi kormány reményteli várományosai között. Ez nem az a Magyarok Felelős Kormánya, ami a valódi népnek kell. A nép öntudatos, a tömeg-ember masszatudatban kollektivizálódik. Nekünk ez ismert. Imre mi most, ha nem politikai fogoly? Budaházy jogorvoslata van a zászlóra van tűzve, Imre új fordulat megérésével rehabilitálódik?

      Nem írok ennél több sort, hisz nem politikus, hanem művészlélek vagyok, s hiszem, hogy művészien gondolkodni már esztétika. Remélem ettől nem sokallt be a sokaság!

      Kedves SzVabodna Jaltah! Magam részéről nagy örömmel osztoztam a gondolataidban. Sok jó tükröt tartottál annak, aki bele tudott nézni. Hogy mégse térjünk el az eredeti témától, zárom soraimat: SZAZSUAY
      - 2022. 06. 20. 12:53
      • S
        Üdvözöllek! Amíg nem emlékeztem mindenre a Kinti háborúról, arra hogy nem a DNS-re épülő nemzettudat a fő aspektusa a létezésnek ebben a szimulációban sem, addig egyetértettem azokkal, akik a magyarság kiirtásáról beszéltek suttogva sok évtizeddel ezelőtt, egyetértettem az embertelenség ellen bármilyen szinten fellépőkkel. Aztán amikor hirtelen átláttam mindent - ez egy olyan pillanat volt, mint amikor egy idegen nyelvet tanulsz, egy ideig kínlódsz, aztán egy pillanattól könnyedén tudsz azon a nyelven beszélni, mert a nyelv struktúrájával eggyé tudtam válni, mondjuk úgy, megéltem egy mentális beteljesedést -, átéltem (nem találok jobb szót rá semmilyen nyelvben amit valamilyen szinten ismerek, egyikben sem) a <strong>működési mechanizmusát</strong> ennek az egész qurva szimulációnak. Azóta azt látom, hogy a történelem egy kísérlet-sorozat, a mindenkori Illuminati, a kolóniaisenek által kiválasztott zárt géncsoportok <strong>hegemónia tökéletesítő kísérlet-sorozata</strong>. Gondolj bele, minden ami fennmaradt a történelemből arról szól, hogy hogyan lehet a legtökéletesebben szenvedtessék az embereket, és elérjék azt hogy egymást is szenvedtessék. Ezt el is érték. Nem volt nehéz, csak a kolóniatudat, a kollektív tudat ismerete kellett hozzá. Mivel ők a 95 százalék kolóniatudathoz tartoznak, a kolóniaistenük információjával működtetni tudják. A csúcsrajáratás még ezután történik majd, az új világrend ennek előkészítése. Klónokkal, kibertestekkel helyettesítik magukat. Az agyat kell csak átoperálni, mert abban van a lélek. A zsidók mint a cigányok nagyon félnek a haláltól. Ezért a háttérhatalom sosem mutatja meg magát, patkány módon sunnyog. A magyráeli parlamentben mikor állt föl valamelyik patkány hogy ő izraeli álompolgár is? Félnek. Mindenütt a világon. Az összes felkelést egyéb forradalmat, amelyek közül egy sem győzött, mindet a háttérhatalom pénzelt, általában irányított is. Ezek a parazita Illuminati kolónia hatalmi immunrendszerét erősítették mind. Amikor kirobbantottak egy felkelést, pénzelték, majd elbuktatták. Miért is? Az emberek a nyugalmat vágyják, a biztonságot, alapvetően. A központi hatalom felé irányítják a felkelésekkel a tudatokat, a központi hatalom, amit ők irányítanak, amögé való beállást erősítették mindig a felkelésekkel. A kolóniatudatot, a hatalomhoz való tartozást, ami megóv. Egy szimulációban sohasem volt, nincs és nem is lesz értéke egy emberi életnek, csak a szenvedésének van értéke. Mint a pénznek sincs értéke, amit tudsz venni érte annak van. Számodra. Másoknak, sokaknak az is értéktelen. Itt a szenvedés az igazi érték. Ha kibirod értékes vagy, ha még többet kibírsz, még értékesebb vagy. De nem a te lényed, létezési minőséged az értékes számukra, hanem mennyit bírsz ki, és mint egy tenyészállatot tartanak. Egy kis kitérő. Nem régen beszélgettem egy fele annyi idős környezet fiszem-faszom technológussal (Nem őt bírálom, okos ember, de ezeket az újonnan kitalált nomenklatúrákat képtelen vagyok megjegyezni.). Azt hittem már semmi sem lep meg. Nos, a kolóniaistenre és kolóniájára általam alkalmazott egyik kedvenc hasonlat alanyai, a hangyák álattartók! Lepetéztem. Még nem hangyákat, de ha így halad az új világrend építése a szocializmussal együtt, akkor már petét is tudok majd rakni, vagy mifene... Röviden, a hangyák imádják a levéltetvek ürülékét, mert azok megeszik a levelet és úgy emésztik meg hogy édes ürüléket választanak ki. Ezért a hangyák körbekerítik a levéltetveket hogy ne kóbászoljanak ee, osztán eszegetik a levéltetvek fosát. Tökéletesen illeszkedik abba, amit mondok mindig. A hangya anyakirálynő a kolóniaisten/nő/ anyai ágon, a hangyák a kolónia, de azűkebb kolónia, hiszen ők az Illuminati és akiken uralkodnak, az a kolónia 95 százalékban és 5 százalékban nem, amit most már mondhatok, hogy a levéltetvek. Visszatérve, a 80-as években, a négy év sereg meg az egytem után érdekes mód senki sem szólt hogy itt valami staféta átadás készülődik. Vidéki városban éltem akkor, persze az egytemi élet meg a szellemi világ teli volt zsidóval, csak akkor sem lehetett róla beszélni, na meg naívak meg álnaívak voltak az emberek, hogy jé, ezt nem is gondoltam volna, na ne mondd... meg ilyen faxzfej válaszok jöttek. Mindegy, azt láttam, hogy itt borul a régi, most lesz valami új, pláne amikor Reagan benyögte a csillagháborút, a szovjet vezetők pelenka nélkül meg már nem tudtak mozogni, a lézerágyú próbáján meg ott voltam a kínaiak ellen, szóval a hazugságtengerben éreztem hogy itt biztos megint katona kell hogy legyek, de nem a hadsereg katonája, vagy ha nem, még rosszabb lesz minden. És közben zsidó pofák ültek össze kocsmákban, ahova időnként beültem egy pofa sörre, meg mit tudom én hol, és aztán hirtelen eljött a zsidó új kísérlet még askenáci szinten, előkészítve a lakitelki bides zsidó-cigány csőcseléket. Most a Tóthot készítik elő Orbán utánra. Most zajlik a tömegek gondolati beültetés sorozata, az inception modulation, a patkány aberráltak mozgalma erre az érzékenyítés szót találta ki. A Tóth vagy Toroczkai - végül is tök mindegy ki milyen néven létezik, nem ez számít, mert ha zsidó, akkor is zsidó ha névváltoztatást csinál, ha meg nem az, akkor meg tökmindegy - ezzel a forr-a-dalomnak nevezett 2006-os mesterséges nagy népi hurá(l) most fényezve van az ifjú úttörőknek, akik <strong>előkészített emberek</strong>, mint a lakitelki lacibetyárok. Én így látom mindezt. Imre kapcsán pedig, szerintem tudta mit csinál, tudta hogy hogy fog reagálni az Illuminati láncoskutya-rendszere. Persze amellett hogy igaza van, meg hogy a zsidók ennél jobban nyírják egymást - persze nekik lehet, hiszen ők a jogalkotók és hatalomgyakorlók, és zsidók, és erről Cyrano de Bergerac orra jut eszembe, hogy kinek mi lehet -, a közönséges halandóknak mint mi vagyunk, kuss a nevünk a zsidók gondolatvilágában és hatalmi szférájában. Hogy politikai fogoly-e? <strong><em>Első kérdés</em></strong>: kiknek a törvényalkotása szerint vétett törvényt? Ha én tagadom a hol-a-kaust itt a vöröst, akkor börtön járhat érte, de ha tagadom Pol Pot kambodzsai emberirtását, vagy Dzsingisz kán népirtásait (Hamadán és Iszfahán lemészárlása 1-1 millió ember lemészárlása a 13. században!), azért nem jár semmi jogi következmény. Ha felhozom hogy a zsidók irtják kedves fajtársaikat, már rögtön vérnyogásos ajvékolásba kezdenek, de a szerb-horvát kölcsönös népirtásra nem izgulnak rá. Egy koszvadt kis nép milyen jogon vezeti minden ország jogrendszerét, kultúráját, életszinvonaltalanságát és a többit? Nem saját jogon. A szenvedtető qurva kolóniaistenük jogán. Saját jogon még mindig kecskeszart ennének a Bikaisten JuHeWőH ünnepén valahol egy kis sivatagban. <em><strong>Második kérdés</strong></em>: ki beszél állandóan harcról, ki beszél arról hogy harcolni kell? A minyesztorelnök. Valaki írt már egy könyvet Harcom címmel. Most Arcom címmel ezt meg tudná ismételni háttérhatalmi báb-utódja. És ha harc van, háború van, akkor a foglyok politikai foglyok. <em>Itt régóta háború zajlik.</em> Megmondta 2021 júliusi videóban 25 perc 30 mp után Lázár is, törzsi háború zajlik száz éve ezen országban: https://www.youtube.com/watch?v=frjyYIIkT7Q. Elszámított több száz vagy ezer évet. Aki a hatalom ellen beszél, mind politikai fogoly ha rabosítják. De politikai fogoly az egész ország lakosságának többsége. Ha azt nézzük, hogy minden pátosz nélkül saját hazámban a zsidók döntenek az életemről, közvetlenül vagy közvetve kivégzik a családtagjaimat, akkor mit várnak az embertől, netalán hülyeagyú irgalmat? Nyilvánvalóan erre építik a jogrendszert. Ami a nem zsidókra igaz, ők érinthetetlenek. Nem legalsóbb kasztként mint a keleti cigány nemzeteknél, hanem a legmagasabb a nyugati cigány-zsidó vezette nemzeteknél. Ez nem játék, akkor sem ha szimuláció, mert <strong>a szenvedés valódi</strong>. És a hatalom patkány, mert nem meri megmutatni magát. A magyráeli parlamentben egy sem áll ki hogy izraeli álompolgár is. Hát ennyire félnek? Ennyire. Ezek qurvára félnek a haláltól. Az egész világon. Mint a cigányok. Ezért nincs arca a háttérhatalomnak. Félnek. Ügy-félnek. Vár rájuk a kolóniaistenük, aztán a hitük szerint beolvadnak annak kollektív tudatába. Na ezt qurvára nem akarják, azért akarnak örökké élni, erre jó lesz nekik a klóntest, csak az agyat kell átültetni, mert benne van a lélek. Kedves SZAZSUAY, köszönöm záró soraidat, gondolataidat, és annak örülök hogy érted amit írok, mindent értesz abból amit írok. És látod azt is hogy tükröt tartok időnként. Akiknek tartom nem látják. Ha látnák, nem kellene nekik tükröt tartani. Ez is egy gyönyörű paradoxon, önmagát oldja föl, úgy hogy paradoxon marad. Örülök hogy művészetet művelsz, sokan tanulhatnak tőled. Aki látja a művészet által a Valamit és a Semmit, és láttatni is tudja, akkor mindent meg tud mutatni egyszerre, lehet hogy ebből sokan csak egy aspektust látnak, kevesebben több aspektust, nagyon kevesen az összest. Az összest érzik, miközben látják amit láttatsz. A művészet látni mindent, szó szerint azt is amit egy vaknak született vak lát. Én velük beszélgettem színekről. Szinergia alkalmazásával. Összeadva a hőérzékelés érzékenységét a hangszínnel, hangerővel, a tapintás végtelennek tűnő variációival kombinálva. Hiszen a fekete elnyel minden színt, ezért melegebb mint a többi hullámhossz köteg. És ezt tapintással egy született vak érzékelni tudja. Amihez értesz nem a legelvontabb kifejezési eszköz, hanem a létezés legsokrétűbb látása. A művészet azoknak elvont, akik nem értik. Ha valaki érti, látja azt a valóságot, vagy ki mennyit tud megmutatni, annyi valóságot. Az a művészet ha valaki a valóságot tudja láttatni, mert a valóság csak a lélek, a szeretet az önimádattól az önzetlen szeretetig minden válfajával és a szenvedés. Ez uróbbi megszüntetése az én feladatom is bármi áron. Elnézést ha ismétlés van az írásomban, de szerkesztettem újból, mert még néhány gondolatom volt kiegészítésként, és a mentésnél eltűnt. Inkább magamra vagyok qurva mérges, mert nem másoltam ki a kész, módosítani kívánt levelet, így eltűnt, pedig nem előszöt alakult így. Most kimásolom, egyes gondolataim elvesztek. Kedves SZAZSUAY, örülök az írásodnak.
        - 2022. 06. 21. 02:40
        • S
          <div class="comment_message">A szinergia alkalmazása furcsa megfogalmazásnak tűnhet. Mivel ez az érzékek egymásba fonódása, az egész Mátrixban csak tucatnyian élnek ezzel regisztráltan. Azonban tanult szinergiát el lehetett érni azokkal az emberekkel akik vakon születtek, velük is, mivel kifejleszthető a DNS agy dekódereinek közös használata. Ez gondolati programozása a DNS programnak. A pavlovi reflex egy hasonló programozás és jó nagy kibaxzás volt szegény kutty-programmal. Ez egyébként áthajlik az öngyógyításba. Mivel modelleztünk és a belső érzékelések egymásba kódolását csináltuk. Egyszerű példa. Napon volt két azonos ruhaanyag, az egyik fehér, a másik fekete. A fekete melegebb volt. Megkérdezte a vak ember hogy ezt hívjuk fehérnek vagy feketének. Persze hogy színeket nem látott, bár honnan tudjam. De a színeknek hőmérséklete is van, ez csak egy tulajdonság, a látó emberek is egyfajta tanult szinergiát néznek, amikor a hőmérsékleti diagramot színekkel ruházzuk fel. Az általam ismert tudás segített felfogni a vak embernek hogy én mit látok, és valahogyan dekódolta a hőérzete, tapintása, stb. által, én meg megtanultam jobban érteni a tapintás algoritmusait. Az öngyógyításhoz egy apró dolog. A figyelemelterelés és a féjdalom megszüntetés összekapcsolása. Persze ez kisebb fájdalmaknál működik kezdetben. Az összekapcsolás idegpályákat köt össze, ami többszöri ismétlés után rutinszerűvé válik, folyamatosan átprogramozódik a DNS szerkezete, ami a fájdalom okát nem szünteti meg, de automatizálttá teszi a fájdalomcsillapítást. Gyógyszer és gyógynövények nélkül. Mi a legegyszerűbb figyelemelterelések? Például azok amik örömöt okoznak. Egy nagymama ha az unokájával van, sok fájdalom időlegesen megszűnik. Van aki a munkával éri el. Vagy zenét hallgat. A lényeg, mindenkinél más és más, ezért öngyógyítás. Én csak a működési mechanizmusát tudom átadni, de azt bárki alkalmazhatja, és nem biztos hogy mindenkinek van elég türelme hozzá. Nem hinni kell benne, hanem gyakorolni. Az első önfeledtség - benne van a szóban - az első sikerélmény. Egyszerű. Mindenki ismeri az alapját, de a tudatos összekapcsolást nem. A figyelemelterelés is egyéni. Mint a DNS genom. A gyulladás és egyéb állatfajták megszüntetése már más. Én nem vagyok gyógyító, én ahhoz értek ezen belül hogy magamat hogyan gyógyítsam meg. Sose sarlatánkodtam, hogy ezt másokon kipróbáljam. De a működési mechanizmust el tudom mondani és az a lényeg. A testünk azonos algoritmus rendszer szerint működik, amit fel lehet írni mátrixokba, azokat egy nagy mátrixba és azon belül gráfokkal, azaz a számok összekötésének variációival algoritmusokat tudunk létrehozni. Ez az összes DNS genom működési elve. Ebben idézőjelben csak az összekötések értelmét, működését kell ismernünk és máris létrehozható átprogramozható bármilyen genom. A CRISPR Cas9 és a vírusokra épülő mRNS oltások ezen algoritmusokat írják át, algoritmusokat, más néven szekvenciákat. A gondolati öngyógyítás pedig belső algoritmus párhuzamos pályák kiépítése, amelyek mikor kiépülnek, folyamatosan írják át a fájdalomérzet szekvenciáit a fájdalomcsillapító hormon kiválasztására, amit például az örömmel váltunk ki. A gondolat kétféle. Az egyik kép alapú, ezt a DNS agy hozza létre, ez jut be a kollektiv tudatba. Mivel az holografikus. A DNS-tudat holografikus. A lélek-tudat nem képi, hanem információ-struktúra, aminek nincs képi kifejeződése. Például a világűr vákuuma. Ha valaki erre gondol, esetleg képileg megjelenik valami fekete, meg esetleg valami szivattyú vagy hasonlók, de képileg nem fedik le semennyire a világűr vákuuma gondolatot. És meg lehet tanulni hogy ne kapcsolódjon kép a gondolatokhoz. Semmihez. Az nem jut föl a kollektív tudatba. Nem lesz bárki által lehívható, mert nem lesz megosztva. Mikor tudtam ezt először igazán kipróbálni magamon, hiszen senki sem tanított erre? A seregben, amikor a szovjetek kísérleteztek is rajtunk. Működött. Részben jó volt hogy igen, részben emiatt csináltak még több kísérletet. És minél sikertelenebb volt amit el akartak érni, annál vadabbak lettek. De ez már másik dolog.</div>
          - 2022. 06. 21. 04:08
          • S
            Nagyszerű, ahogyan tömören az öngyógyítás fogalmát tisztáztad! Köszönöm.
            - 2022. 06. 21. 09:36
          • S
            Tisztelt "MagányosFarkas" SzVabodnaJaltaH uram!  Mivel nagyon felmagasztaló a művészetre vonatkozó minden szava(d) igyekszem a játékos komolysághoz méltó udvariasságot beolvasztani soraimba. Jól csinálom?

            Mosoly

            Ha most nem válaszolok, illetlen vagyok. Ha válaszolok, bólogatókutyulu vagyok.
            Ki kell fordíttatnod a korsót kedves Szvabodna Jaltah!

            Látni és láttatni tudsz !!! Magam részéről, kellő távolságtartással, nevezzük tiszteletnek, szeretem a „magányos farkasokat”. Persze ehhez hozzátartozik, hogy én sem alfa-nőstény akarok lenni, hanem bizonyos értelemben "magánzó". A magány gyönyörű luxusában van valami szívet-tépően fájó, de jó. A tömeg közepén megőrzött önös élmény. Mozdulatlan Mozgató. Az Örök létélmény a mulandóságban.

            Én egy kifejezetten „hangyás” nő vagyok, ha figyelembe veszem a két könyvembe készült grafikai illusztrációmat amikor az általad kolónia istennek nevezett és hozzátartozó fajta lényegének megragadásával párhuzamot vonó egybeesésre gondolok. Ahogy ezt ebben a két „dokumentumban” meg is írtam, az embert kombinálva a hangyagénnel remek kaptártudatot lehet kialakítani. – Megjegyzem, minden írásom rólam szól, akkor is, ha nem. Próbáltam felfeszíteni a rejtett tudás és a sallang vegyesének ládáját. Ez vagyok én. A botlásaim és a fraktúráim véseteivel együtt. Bukfencet vetettem a förgetegbe. Gondolatjátékoskodást. Csakis Futu-realisztikusan, ahogy azt az én görbetükröm – konvex vagy konkáv? –nem tudom – is-is – megengedte. Nem is ez a lényeg. Lassan kidobódik az információs mezőmből a szó hipnotizáló intellektuális készlete, s marad a hangzása, a szó-szín dallama, a „kottafizika”. (Egy fejezet cím a könyvemben) Hát kijátszottam magam ezzel az „önkifejezéssel”, mert marad a gyerek… és ezek tényleg kajolják a szenvedtetésből felszabaduló óriás erőforrást! „Kínozhatnak, de nem ölhetnek meg”. – üzenték. Meg is teszik. Egyelőre. A lélek, mint finomanyagú ragasztója az esszenciális lénynek, a testhez kötöttség állapotában apátiába képes rögzíteni a teremtő szellemet. Ez az igazi szupercella!
            Az „enyéim” és jómagam, – na nem ez a pisisnek született földi pólyástól jeleneimig változó alakzat – még, ha itt valahogy eliminálódnék is, „Kint”, dolgozunk.
            Mély lélegzet… zen… mosoly Mosoly „Legyen a te hited szerint”… és ez az, ami az igaz.
            ui.: Tanulság: az egyívásúak nem csak egy ivóban találkozhatnak. És ez aztán a JÓ.

            Kicsit olyan nekem így levelezni, mintha pucéron kellene mutatkoznom nyilvános helyen, annyira naturális. A katona és a kiskatona félszavakból is... Gondolok rád. És "Kint", szavak nélkül is ...
            - 2022. 06. 21. 09:04
            • S
              Kedves SZAZSUAY Hölgyem, jól csinálod, bár nem vagyok etalona semminek hogy kizárólagosan döntsek róla, de szerintem jól csinálod. A "magányos farkas" létet jól érzed, tudod. Ha az emberi érzésekkel közelítünk hozzá, sőt, ha érzelemmel, akkor fájdalmasan szép, ez így van, és az idő nélküliséget is jól látod az időben. Mint amikor a múlt filmje pereg a jelen filmjével együtt és a jövő, a már megtörtént jövő egyre több dézsá vújában rossz nyelvtanisággal befilmeződik. A csupasz, DNS tudattal fel nem fogható, de lélektudattal átélhető és idővé konvertálható jelen szingularitásában megteremtődik a múlt és jövő anyaghoz kötődő időbenisége. A magányos harc pedig a végső kitartást, az itteni lét élet-halál határáig való teljes kitolását is megmutatja, megmutatja önmagának az embert, hogy éles kontúrral tévedhetetlenül ez ő. Ennyi, se több se kevesebb, de tisztán és mezítelenül, ahogyan Te is írod önmagadat az iménti levélben. És annál nagyobb erő nincs sem a Mátrixokban, sem Kint, sehol, ha a lelked mezítelen, mivel ez a legláthatóbb, legmegbízhatóbb és paradox módon a legvédhetőbb állapot, annak ellenére hogy általában a Mátrixban nem merik fölvállalni az emberek, mert kiszolgáltatottnak érzik magukat, félnek és takargatják. Félnek, mert az 5 százalék mindig kisebbségben marad a lélekstruktúrájának mássága miatt a kolónialelkek több mint 95 százalék túlsúlya miatt, és valóban támadási felületet ad, amit a patkányok, paraziták igyekeznek is kihasználni, vagy szenvedtetni általa. Itt, az ilyen poklokban ez nem idvezítő, de ha valaki kibírja átesni a hosszú megpróbáltatásain a lelki levetkezésnek, onnantól nincs támadási felület. Én ezt tettem. Ha próbálnak támadni, én látom az írásából, vagy ha személyesen beszélünk mindenből látom a lelkét, ki ő, mit miért csinál, mit akar, mit fog mondani ha megkérdezem, mi a gyengesége, amiket sohasem használok ki senki ellen, amíg nem támad. Az emberek egyik legnagyobb gyengesége a lelkük takargatása, a lelkük titkai. Persze én sem beszélek mindenről, ha nem kérdeznek, ha igen, sohasem hallgatok el semmit. Azonban egy idő után karizmává válik az önazonosság, már csak azért is, mert kevés ember képes felvállalni önmagát. Valóságosan, tettekkel. Nem nagy dolgokban nyilvánul ez meg, de a legfontosabbakban, a Mátrixban lehetőleg elérhető legmaximálisabb következetesség, megbízhatóság, önazonosság. Ez mind átjut mindenkibe. És akkor is támadhatatlanná tesz, ha csak egyedül harcolsz, és ha kizárólag egyedül, mint ez az életem során nekem a kizárólagosság is milliárdszor adódott. És ez nem vak hit, ez nem elszálltság, ez a tudás. Hiszen a tudás mindenütt ott van, mint a kolónialelkek mondják az isteneikre, csak észre kell tudni venni. Ehhez más a lélekstruktúra, a kolónialelkek a tudást csak a kollektív tudatból azonos gondolatpanelekkel képesek felfogni, a nem kolónialélek a tudást önmagában, mezítelenül, panelek nélkül éli át. Nem megtanulja, átéli. Egy pillanatra eggyé válik vele aztán kint van belőle, hiszen nem azonos vele és mégis az. Ehhez nem kellenek a keletiek különböző tanulási útjai, semmi sem kell, csak ha megvan hozzá a lélekstruktúra, és ha valaki ezt megérzi magában, akkor ez jönni fog magától, előbb-utóbb. A Mátrixokban a tudati felvállalások is a szenvedtetés részei. Gyengeségnek számít az önzetlen szeretet adás képessége például. Hiszen a kolónialelkek is erről papolnak, de empátia nélkül, gondolatpaneleket ismételgetve, valódi tartalom nélkül, tanult empátiával. Ezek az emberek segítenek úgy, hogy nem az érdekli őket hogy neked mire van szűkséged, hanem adnak valamit, ami valójában neked alig használható amire kellene, és még hálát is elvárnak, megsértődnek ha megemlíted hogy neked nem ez kell most, letorkollnak, hogy örülj hogy kaptál, vagy szemedben nem, de hátad mögött ezt mondják. Kétszínű, hazug az emberek többsége, és én ezt a világban több helyen létezve mindenütt így tapasztaltam. Sőt, a kultúrák szerint ennek még felépítettsége is van, hogyan legyél közösen bégetve kétszínű, azonos értékrendnek hazudott aljas cinkosságrendszerben valójában. És ebben a pokolnak nevezhető lélek- és testszenvedtető rendszerben, ahová hadifogolyként érkezik, és a fizika törvényei szerint itt is feltöltődik a 95-5 százalékos arány, különben nem működne a kisebb halmaz algoritmusrendszere a nagy halmazban, tehát ebben a pokolban a nem kolónialélek lelkek szétszóródva élnek, nem is tudják ezt az egész felépítettséget, ezt az ál-valóságot, csak érzik hogy nem úgy működnek belül mint amilyen a pokol működési elvrendszere. És érzik hogy nem úgy működnek mint az emberek túlnyomó többsége. És ezért kénytelenségből ők is el próbálják fedni magukat, önvédelemből. Ezért megvan a maguk hite. Elsősorban nekik szól, ha én mondom, hogy mindenki a maga hite szerint próbálja elkerülni a sok szenvedést, ha nincs más módja, és tegye. A kolónialelkek úgyis a kolóniaistenükhöz fognak tartozni ha nem akarják akkor is. És úgy is viselkednek. És ezt nem veszik észre, mivel ők vannak többségben. Úgy gondolják hogy az a normális és visszaigazolja őket az élet, mert többségben vannak, és úgy tűnik tényleg az a normális. Nekik is szól a maguk hite szerint, hiszen ők mások sem tudnak lenni mint amik. Igaz, a nem kolónialelkek sem, de ez nem baj. Ha egy nem kolónialélek kolóniaistenben hisz, nem gond, úgyis látszik rajta és tapintható hogy milyen lélek. A kifutó korosztályban vannak főleg nem kolónialelkek akik kolóniaistenben hisznek. De a segítséget nem onnan kapják. Kintről, de nem attól az istentől, akiben hisznek. Az önzetlen segítség, ha ritkán lehetséges, Kintről akkor is érkezik, mert nem tehet róla hogy nem lát a lelkével "csak" érez. És ezzel az érezéssel és annak jószándékú megnyilvánulásaival mutatja meg hogy nem kolónialélek. És legyen az ő hite szerint. A halálkor úgyis minden világossá válik. Igen, fél szavakból is, és én is gondolok Rád.
              - 2022. 06. 21. 13:14
  • H
    Dehogyis! Nem tudjátok, hogy nyáron nem fertőz a covid, meg semmi más sem??
    Kell a turizmus, idegenforgalom, ki kell nyitniuk a bótoknak, kell a lóvé, lesz is a 2000 forintos lángosból (anyag, energia és munkaerő költség 140,10.-Ft/darab saccperkábé)??!!
    A gyerekek beoltása pedig szimpla népirtás.
    A ki sem alakult immunrendszerüket fertőzik meg az oltással.
    A szülők jobban tennék, ha hagynák a gyereket a földön mászkálni, hadd nyaljon be minél több koszt - ez dobja meg az immunrendszerét a kiskölköknek, nem pedig ez a méreg-oltás.
    De hát a Georgia Guidestones első előírása, hogy tartsd az emberiség létszámát 500 millió alatt, valahogy csak el kell érni a megvilágosult szabad építőmesterek eme magasztos célját...
    - 2022. 06. 20. 13:32
  • H
    Ne haragudj, de a Pesti Srácok kommentfalán én voltam az első, aki leírtam, hogy Imre a vegytiszta fogalmi értelemben vett politikai fogoly Magyarországon!!!
    A sok hülye meg simfelte Imrét és nem fogták fel, hogy az oly demokratikus Kormány magasról szarva a vélemény-nyilvánítás abszolút szabadságára koholt vádak/gyanú alapján a politikai véleményéért börtönöztetett be valakit.
    Mert oké, hogy Budaházyék is valahol politikai foglyok, de ott azért történtek cselekmények is, ha nem is súlyosak, vagy komolyan vehetők, viszont Imre és társai csakis és kizárólag VÉLEMÉNYT - POLITIKAI VÉLEMÉNYT - fejtettek ki, semmi mást nem tettek.
    És a jogállamiságra oly kényes Brüsszel azóta is kussol ebben az ügyben, mint szar a fűben!!!!!
    - 2022. 06. 20. 13:37
  • S
    Sokan lesznek sterilek, mire odaérnek, hogy családot akarnak, bár amerikai lakossága jobb ha nem is szaporodik, a csecsemő egy más dolog morálisan is, a csecsemő még tiszta, nem érintette meg a világ mocska, esetleg ha elér odáig, felteheti magának a kérdést, mit keres ezen a világon? Minek született le ide? Miért kellett neki idejönni? Hacsak nem a hatodik faj embere? Mert az többi, a krém, az emberi rangjáról leköszönt régóta nem ember, állatnak se lehet nevezni, mert pont az állati szint, ahova vissza kellene jutni.

    A tömeg lélektanával mindenki tisztában van annyira, hogy azokat az általános elveket, amelyeket még Le Bon vagy utóbb MacDougall és Lévy-Bruhl állapítottak meg, nagy vonalakban ismerje. Tömeg és tömeg között nincs különbség. Teljesen mindegy, hogy kik vannak együtt, kongresszusra győlt diplomaták, győlésre hívott akadémikusok, parlamenti ülésen a képviselık, az osztályban az iskolás gyerekek, választópolgárok, szakszervezet, mezıgazdasági munkások, törvényszéki esküdtek vagy színházi nézıközönség. Miért mindegy? Mert bármilyen csoport legyen is, az ember tudata, bármilyen kidolgozott legyen egyénileg, lefokozódik. A tömegben az egyéni tudat megsemmisül. A tömegnek teljesen új, minden egyéni magatartástól független tulajdonsága van. Ez éppen az, hogy tudattalan. Izgékony, hiszékeny, egyoldalú, maradi, zsarnok, tompa, sötét, hisztérikus; intelligenciája, ítélete nincs, mérlegelni nem tud, könnyen meggyızhetı, még könnyebben vezethetı és becsapható. Tömegbe kerülve a legértelmesebb ember is egyik pillanatról a másikra megbutul. Az agy kikapcsolódik, az értelem tevékenysége megszőnik, a tudat elmerül, s helyébe a homályos, zavaros, labilis bénultság lép, ami éppen a tömeget jellemzi. A világos és józan értelem kialszik, és az ember fölött az uralmat ellenırizhetetlen ösztönzések veszik át. És az ember a tömegben maradéktalanul felszívódik. The group is feeling and acting as one soul - a tömegben levık egyetlen lélekké olvadnak. A tömeg nem ítél, nem gondolkozik, nem szeret, nem próbál megérteni, hanem fél, ırjöng, bámul, meghódol. De mindenekfölött, szól Le Bon, rombol. Aztán hozzáfőzi: a tömeg felkerülése mindig negatív eredménnyel jár, s ezért a tömeg feladata a kultúrákat megsemmisíteni. A tömeg talán egyéniségalatti, talán egyéniségutáni állapot. A lélek viselkedése megváltozik: önmagáról való tudata elborul. Annyira, hogy Lévy-Bruhl szerint az ember magát elveszti, és mással összetéveszti. Kollektív állapotban az ember olyasvalamit hisz, amit nem is ı hisz, hanem csak úgy általában hisznek. Az ember nem egyéni lény, hanem valamivel azonosítja magát, nézettel, érzéssel, tettel, esetleg tárggyal, esetleg más emberrel. Ezt a jelenséget participation mystique-nek nevezték el. A tudattalan, nem lévén birtokában még a kezdetleges megkülönböztetéshez szükséges eszközöknek sem, állandóan összetéveszti magát valami vagy valaki mással, és ennek a másnak véleményét vallja és életét éli, mialatt saját magáról való tudata félig feloszlottan az ösztönök zavaros mélyében lebeg.
    - 2022. 06. 20. 14:00
  • J
    Oltják a cscsemőket is annak ellenére, hogy oltakozás a katonáiknál sem vált be. 96 %-uk be volt oltva, mégis többen haltak meg a leggyengébb Omikrontól, mint előtte.
    https://www.newsweek.com/covid-deaths...ed-1667513
    - 2022. 06. 21. 19:29
  • J
    https://americanmilitarynews.com/2021...de-effect/
    A polótáknak is hirtelen szívhalált okoz a vakcina, pedig ők folyamatosan figyelemmel kísért egészséges fiatal emberek.
    - 2022. 06. 21. 19:42
  • P
    Lehet, hogy ez egy álhír, de ezt olvasni a nekünk szánt sajtolóban, az jelentheti azt, hogy itt bizony majd ez fog következni! Hiszen úgy vannak vele, hogy az a sok gyökér, aki eddig tapsolva ment oltatni, az majd egy ilyen "vezető" hír után majd a gyerekeit is simán beleviszi a jóba. Sőt, el tudom képzelni, hogy a mi szarfészkünkben uralkodó bélférgek majd beviszik a kötelező oltások körébe a csecsemőknél ezt a méreginjekciót. Ezt neked!Ezt neked!
    - 2022. 06. 22. 15:42
  • Claudius
    Miért?! A jelenlegi 32 kötelező oltás, amit ugyan ez a bagázs gyárt le és adat be, az Nem probléma?! Pedig azok is ugyan attól a rendszertől valók... de a kedves szülőket Ez kicsit sem zavarja!

    Az Nem volt baj, hogy a kötelező "védő" oltásokkal agyba-főbe mérgezték le a "szerető" szülők a saját Gyermekeiket, betegítették meg?!

    Viszont a covid elleni, ez már kiveri a biztit?! 😉
    - 2022. 06. 22. 17:51
    • P
      Claudius! <br />Azért ez ebben a formában nem igaz! Mert igen is vannak szülők, akik rettegnek ezektől a rohadék oltásoktól, csak épp nem nagyon tudnak mit tenni ellene!  Lásd a Bátornyilas esetét!!<br />amúgy ez az oltásosdi már a legelejétől nem más, mint genetikai és egyéb biológiai kísérletezés. Az én generációmból sokan lettünk betegek, főleg a máj,  az emésztő, és idegrendszerben tett kárt. Akadt bőven GYP-s már a gyerekkoromban, csak akkor még a kutyát nem érdekelte ez a téma. <br /><br />Igen sajnos sokan vannak, akik beszopják azt a sok hazugságot, amiket a kisgyerekes szülőknek darálnak a védőnők, meg a gyerekorvosok. Viszont őket nem sajnálom, mert nekik mindig van a zsebükben egy jó kis magyarázat, amivel elintézik ezt a témát is! <br /><br />Pedig a kicsikért kár, mert ők úgy kerülnek bajba, hogy nincs módjuk hatékonyan ellenállni és megvédeni magukat. Én emlékszem anno voltam vagy 7-8 éves és vérvételre kellett mennem. Egy hétig minden nap megpróbáltam valami átlátszó trükkel kitolni az akciót, és édesanyám mindig megkegyelmezett, míg végül pénteken már nem lehetett több kifogás, és be kellett mennem a laborba. Hát én nem adtam olcsón a bőröm, úgy bokán rúgtam az asszisztenst, hogy csak úgy recsegett a lába, de akkor ott, legyőztek, viszont ezt soha nem felejtettem el, és az én gyerekeimet már csak is akkor vittem a doktorhoz, ha nagyon muszáj volt, és ott is helyretettem a gonosz "egészségügyis" kínzókat, ha szemétkedtek!
      - 2022. 06. 22. 18:22
      • S
        Kedves porcica, egyetértek Veled, ez az egészségügy is a hitre épült mint a vallások, de a hit mire épül? Normális esetben bizalomra (sajnos a kolóniaisen hiteknél a mentális pedofíliára épül). A bizalmat az orvosokba a háttérhatalom a politikán keresztül maguk az orvosok is eljátszották. Így a hitelességüket, a hitet bennük is elvesztették. Persze a bégető kolónia megy beoltatni magját. Oltakozni. Ilyen magyar szó nincs, ezt most találták ki a zsidók. Az oltakozás szó gyakorító képzős, tehát magában hordoz egy folyamatot, mint a tiltakozás, a költekezés szavak. Tehát már a szóval elárulták a parazitái hogy egy folyamatos oltogatást vezetnek bee. Az immunrendszert kell erősíteni, katonai múltam - sugárzó anyag - miatt két rosszindulatú daganatot is túléltem, a másodiknál nem engedtem semmilyen kezelést, semmit. Nem deglettem meg, idézőjelben pestiesen szólva. Az immunrendszeremet erősítettem többek között, de nem mentem el természetgyógyászokhoz sem. A gyerekek immunrendszere a döntő. Persze barbárnak tűnik az álláspontom, de azért van a szervezet, hogy dolgozzon azt amit kell. Ez a Cohenvid sztori kissé más mint a hagyományos védőoltások. Az én korosztályom nem is emlékszem kapott-e védőoltást, talán a tbc ellen igen, másra nem emlékszem, mégsem köhögtem mint a szamár, meg skarlátvörös sem lettem mint a majmok segge, meg birka himlőt sem kaptam és a többi és a többi. 32 kötelező oltást ír Claudius? Ez elképesztő. A fiam negyvenen túl van erősen, de nemlékszem hogy ennyit kapott volna... Én soha többé nem fogok orvoshoz menni. A gyerekeknél meg ki a maga hite és bizalma szerint.
        - 2022. 06. 22. 21:58
  • Claudius
    Bolváriék, Labanték... sajnos ott Rontották el, hogy színpadra vitték az Oltatlanságukat!
    Ezzel, ha tudatlanul is, de vásárra vitték a Gyermekük bőrét.
    Mert akik Ennek nagy publicitást adnak... szembe mennek a gyilkos gyógyszer és vakcinaiparral, az Ne csodálkozzon, hogy balul sül el ez a dolog. Ahogy történt ez Paul Walker esetében is, aki csak próbált volna beleköpni a levesükbe és ezért félreállították.
    A rendszeren és annak törvényein, képtelenség a törvényes keretek között, a jogszabályok által változtatni, mert az "igazság" szolgáltatás tudatosan így lett megalkotva.
    Itt MINDEN a rendszert és azok eszközeit... Védi, a rendszert szolgáló, JóNéppel szemben.
    A rendszer és annak eszközei, csatlósai... ellen, a HANGOS felszólalókkal, a 6alom mindig megfélemlítő példát statuál. Lásd Posta Imre, Budaházi... Bolváriék és Labanték.
    Akik valójában hátat fordítottak a sötét oldal rendszerének, eszközeinek... többek között a kötelező "védő" oltásoknak a Gyermekük iránt érzett SZERetükből eredően, azok ezt meg is tették, de szépen csendben, ahogy a csillag jár az égen... másképp ez ebben a világban NEM kivitelezhető.
    Az én ismeretségi körömben van több olyan Család, ahol mára a tizenéves gyermekek nemhogy "védő" oltást, de még ORVost és gyógyszert sem láttak, soha életükben. Természetesen Makk Egészségesek és kicsattannak az Élettől. Ennek viszont hangot adni, pozitív példával ElőÁllni... merő ostobaság, mert Ez a Gyermekeket veszélyeztetné.
    Mindenkiről az a RENDszer gondoskodik, amelyiket Választja, Szolgálja, Élteti, Táplálja... amelyiket a mindennapjaiban Éli!
    A Teremtői RENDet vagy a sötét oldal rendszerét... 😉
    - 2022. 06. 22. 20:11
  • Posta Imre
    A pók feje új filmecske Thor főszereplésével, csak most főganét játszik Cuki-mukik börtönben egy szigeten de szabadon, mint a mesében. Elítéltek. Gyógyszarkísérletben vesznek részt. Tesztelik rajtuk a viselkedést szabályzó cuccot, persze illegálisan. Aztán félrecsúsznak a dolgok, etikai kérdések merülnek fel, halál és a többi és a többi. Na, ha ez nem film lenne, nevezhetnénk valóságnak is. Ja, mindig kérdik a cucc beinjektálsa előtt, hogy engedélyezed? Naná, hogy, persze bammeg...!
    https://www.netflix.com/hu/title/8021...e/80210767
    - 2022. 06. 22. 20:18
    • S
      Szoktatófilm.
      - 2022. 06. 22. 22:02
    • S
      Thor ugyanúgy a villámok, stb. istene mint Zeusz. Zeusz hasította ketté az androgünöket. Zeusz, Thor azonos kolóniaisenek mint Elohim-Allah-Él, Brahma-Shiva-Vishnu, Ámon-Ré-Áton, ezek a parazita istenek kolóniaistenek, úgy tűnik a mesefilmekbe beemelik a qurvaisten hiteket, beemelik gondolati beültetésként.
      - 2022. 06. 22. 22:14
      • P
        Azért a csillagkapu sorozatban elég jól lefestik a parazita, magukat istennek kiadó goa'uld férgeket. Akik testből-testbe költözködnek, rabszolgának tekintenek minden embert és nem engedik a leigázott bolygólakókat egy bizonyos tudásfejlettségi szint főlé emelkedni. Csak annyira, hogy képesek legyenek elvégezni a munkát, amivel kitermelik nekik a fontos anyagokat.
        - 2022. 06. 23. 08:35
        • S
          Igen, láttam belőle pár részt, ezeket is láttam. Érdekes logika volt, de nem tudták az agyban megoldani a parazitát, ahová fizikai ismereteim szerint kapcsolódik körbezárva a lélek, legalább is a memóriája. Feltettem volna a kérdést a rendezőnek, hogy akkor most három intelligencia van egy DNS testben? DNS-tudat, lélek-tudat, meg egy parazita tudat. Ezt hogy hozta össze?
          - 2022. 06. 23. 22:31
  • R
    Toroczkai László Tea (laborszörnyeteget kreáltak?!)
    Oroszok is benne vannak a biofegyver kutatásokba, csak??......
    Dr. Letoha Tamással, Magyarország egyik legjobb kutatóorvosával beszélgetek a koronavírus és a majomhimlő kapcsán a biofegyverekről, furcsa balesetekben meghalt kutatókrólhttps://www.youtube.com/watch?app=des...UAvfyavcm0

    dr. Szilák László biokémikus: https://www.youtube.com/results?searc...C3%A9mikus
    - 2022. 06. 22. 21:26
  • S
    Jövőkutatás a múltból a filmipar sci-finek nevezett sorozatából:

    Korunk valósága, persze csak fikcionáló konteósoknak...

    Anyád!

    Spártai katonák helyett Spártai vírus!

    X Akták. 11. évad. 6. rész(?) IDEGEN DNS - Himlő ellenes oltásban időzített bombaként: LÉPFENE, "a kanári a bányában"... utána jön minden, mumpsz, kanyaró... Ez egyfajta "Spártai vírus." és idővel AZ IMMUNRENDSZER LEÁLL.
    "Az intelligens vadat a legapróbb vírus győzi le".- mondja kacarászva a "Cigarettás". Természetesen tömegesen hullanak az emberek. A kórházak rogyásig megtelnek. (Itt még nem követelnek Védettségi igazolást. - jól is néznénk ki. Nem a covidot vetették be!) Természetesen a katonák, és az idősek hallnak legelőbb. S a média bátor harcosa azt is hírül adja, hogy "És bevetették a mikrohullámot is."

    Hány éves is ez a film?

    Itt: Idegen DNS-el lehet győzni a Spártai vírus ellen.

    - Ironikusan megjegyzem: Csak nem ilyen "megmentő" lesz a mi jó vezírünk azzal a hatalmasra tervezett ojtóanyagkp-vel, amit Juniós hitelből ideruház belénk, a mi kis hazánkba?! -

    "Elkezdődött a végjáték. ... Felügyelnek és kémkednek. ... Valakinek meg kell állítani a rohadékokat!" - hangzik el.

    Ebben a kései évadban már elég kipróbált harcosok Scully és Mulder , úgyhogy a film készítői is több gyakorlatias, tényszerű dolgot tudatnak a nézőkkel általuk. - gondolom én. - "A világ éppen összeomlik" és ezen dolgozik a rosszfiúk hatalmi csoportja. Pszichopata, beteg, a negatív hős (a "Cigarettás"), de hatalmon van. - "Végül úgy is mindenki meghal"... "és együtt egy új világot építhetünk..."- mondja a halálos kórt elkapó Muldernek, aki eredendően az ő kicsi fia.

    Sajnos nem sikerült leellenőriznem azt, hogy hányadik rész ez pontosan, mert már nem találom a neten. Remélem, hogy akit érdekel az sikerrel jár!

    Megjegyzem, a filmsorozat szerint is annyira fikcionált ez az egész, hogy a következő részben ki is derül, hogy ez csak egy rossz álom! Áh! Nem is igaz.

    Na ez aztán a gyanús !

    Ha valaki ezt megnézi, értelmet nyer ami most folyik, csakis kón - teo - san.
    - 2022. 06. 23. 11:57
    • S
      Kedves SZAZSUAY, a 11. évad itt megtekinthető:<br />https://filmbirodalmak.com/PpCUWRX81d...1515143183<br />Ha nem s-ikerül, akkor írd meg légyszíves, kitalálunk valamit, mert nekem az összes é-vad megvan. Pont az utolsó utolsó kettője nincs, de itt megvan mind a tíz.
      - 2022. 06. 23. 23:09
    • S
      Sajnos nem tudom melyik lehet, mert elég kevés részt láttam belőle. Begyűjtöttem jó pár filmsorozatot sci-fi kateglóriában, hogy majd egyszer megnézem mind, és az most jött volna el, de már csak egy-egy film érdekel, ha látom hogy új infót árul el az Illuminati tudásáról.
      - 2022. 06. 24. 00:53
    • S
      Úgy tűnik a 11. évad 1. epizódja, a My Struggle III. amiről írtál: <br /><br />https://en.wikipedia.org/wiki/List_of...s_episodes  <br /><br />https://filmhely.me/sorozat/5959/resz/9/
      - 2022. 06. 24. 02:42
      • S
        Köszönöm, hogy figyeltél arra, amit közzétettem Kedves SzVabodnaJaltah! Pont azért utalok erre az egy epizódra, mert a többi csak izgalmat keltő ködösítő be-étet-és.<br /><br />"Pacsit rá!" - nem kiskutyásat és nem idomított Rexit - bár bírom az összes kutyi színészt - hanem két feketeanyagot burkoló meteorit összecsapódását, vagyis űrpacsizom Önnel, Veled, ha a Kint és a benn kifordítását egy Moebiusz szalagon lefuttatjuk.<br /><br />Jó reggelt -  szép napot - szép estét - éjszakai ráhangolódást!<br /><br />Maradok tisztelettel:<br /><br />SZAZSUAY
        - 2022. 06. 24. 08:01
      • S
        Aszerint írtam meg az epizód számát, ahogyan én mentettem le annak idején... Minden segítséged ellenére sem tudtam megnyitni újfent. Gyanúra enged okot adni, ha nem elérhető másnak sem, de mint sejted, már évek óta büdi nekem ez a villa nélküli összeterelést mutató "való világ".Személyes közlés: Most ne higgy semmilyen e világi UFO belépésnek se, mert olyan "határzár" van  e körül a globális szimuláció körül, ami se ki, se be nem enged "megmentőket". Nekünk kell lerendezni. Úgyhogy Éljen a Harcosok Klubja!

        Mosoly

        Amúgy 2 napja, éjjel 1-és 3 között elevenebb a "vétel". A tömeg "döglik", a "bolygó együttállás" csak a DNS adóvevő készülék korlátait felülíró hekkereknek  szivárogtat néni igaz infót. Ez nem a SzabadEurópásDrábiki igazság.

        Nyugi, csak a fantáziám eleven!
        - 2022. 06. 24. 07:44
        • P
          Kedves SZAZSUAY!<br /><br />Valami pedig zajlik körülöttünk! Fura álmaim vannak, nem szokványos, nem e világi lényekről, sőt többen panaszkodtak valami elsuhanó árnyak, figurák jövés menéséről -még a párom is, pedig ő aztán nem egy spirituális fajta!!!-, és én azért reménykedek, hogy hiába a zárlat a böri körül, a kintiek sem ma jöttek le a falvédőről, és, ha itt az idő csak képesek lehetnek belepiszkálni ezeknek az ostoba klóniafattyaknak a technológiájába. De, ha ez még sem sikerülne, akkor én személy szerint bármilyen "lerendezési" formában benne és veletek vagyok! :)
          - 2022. 06. 24. 12:50
          • S
            Kedves Porcica, közel van a háború, nem ezotérikus hanem fizikai dimenzióváltásokkal folyik többek között, nincs térdimenzió, de dimenzionális fizikai közeg van, ezért minél közelebb van ilyen cselekménysor, annál jobban hat a szimulációkra is. Van kevés dolog amit az Illuminati erőlködik, a Schumann-rezonancia megemelése-visszavétele, ez kihat mindenre, mivel alvás állapotot rezonál az ionoszféra alapból oda-vissza, aztán ezt megemelik, akkor ébredezni érzi magát a jónép, aztán visszaviszik és megint yugodtabb lesz. Ez is befolyásol. A bolygóegyüttállások a gravitáció miatt erősek, a többi irányba könnyebb a kommunikáció, de a háború merőleges a Naprendszer síkjára, ha egyáltalán van értelme a merőlegességről beszélni ebben az esetben.
            - 2022. 06. 24. 13:05
            • P
              Köszönöm kedves SzVabodnaJaltaH!<br /><br />Én nem tudnám ilyen frappánsan megfogalmazni, de annyi biztos, hogy bármennyire is romlik a helyzet a szimulációban körülöttünk, már nem tud elkeseríteni, sőt napról, napra erősebbnek érzem magam, és nő bennem a bizonyosság, hogy nem úgy fognak történni a dolgok, ahogy a zsizsikek szeretnék! Persze nem is úgy, ahogyan az itt élő emberek remélik. Végül is az igazi embereknek nem kell félni a haláltól, mert számukra az nem létezik, a többi meg had menjen, ahová tartozik! :)
              - 2022. 06. 24. 14:08
              • S
                Kedves Porcica, az nem baj ha nem tudod ilyen frappánsan, némi gyakorlással biztosan menne ez is, hiszen a lényeget tudod, a megérzéseid nem csalnak. Azt nem tudom hogyan lesz a vége, de nekünk nem az Illuminati lesz a fő ellenség, hanem a kolóniaisten megtestesülése Neomban, egy olyan mesterséges intelligencia, ami totális ellenőrzést gyakorol majd a szimuláció felett, és totális uralmat, a hegemóniára törekvés elve ellenére. Akinek sikerül innen kijutni a nem kolónialelkek közül, annak lesz a dolga Kint, de már nem börtönbe zárva. A többi meg megy a kolóniaistenéhez, az ő dolguk. Én csak folyamatok összefüggéseit látom előre, ami elvileg mindenre engedné a választ, de nem így van. Le van az én lélektudatom is részben árnyékolva a memória résznél, így szinguláris információkhoz nem jutok hozzá. Mi a szinguláris szerű információ itt hasonlatként? Ráírod egy lapra a családod összjövedelmét hat hónapra felbontva, aztán leírod az egy hónappal későbbit ami várható. Ebből kikövetkeztetgethető hogy mi fog történni, hogy nem fenyeget az a veszély példul hogy befolyásold a tőzsdét vagy vegyél egy szigetet a Karib-tengerben. De ez nem folyamat. Az a papír akkor nyer értelmet, amikor eljön a következő hónap közepe és valami nem stimmel a költségvetésetekben. Csak a folyamatot ellenőrizted, a menetrend szerint költöttél, mégis becsúszott valami. Akkor kell a szinguláris információk összessége, és ezek idő nélküliek, hiszen mind egy papíron van, mind együtt van, csak a dekódolást kell tudni. Azt meg Te tudod, hiszen Te írtad meg az algoritmusokat hozzá hogy amit leírtál, az működni hogyan fog. És a szinguláris információkból rájössz a hibára. Nos, én nem férek hozzá a szimuláció ezen információs bázisához, ezért csak a működési mechanizmusa révén tudom mi fog történni előre. De a szimuláció megszüntetéséről szülü információt ez nem tartalmaz egyértelműt. Mert a megszüntetés lezárás, befejezés, a kezdésre és befejezésre pedig külön kódrendszerek vonatkoznak. Remélem érthetően le tudtam írni, miért nem lehet a tudás részeként élve ebben a szimulációban belülről tudni hogy vége lesz-e egyértelműen, amikor ott az idő. Csak a két végpontban vagyok informatív tudással: vagy kibaxzottul hatalmas szenvedéssel golytatódik vagy sikerül leradírozni.
                - 2022. 06. 24. 23:01
          • S
            Lehet, hogy nagyon sokára jelzek vissza, de mint látom addig sem hagyott cserben a jó sors.  Józan eszű választ kaptál. Ne haragudj meg a lassú postáért, Kedves Porcica!

            Én közel sem tudtam volna a szimulációban zajló dolgokat úgy megragadni, mint ahogy azt SzVabodnaJaltaH tette. Más "képeim" és képességeim a kommunikációmat is eltérően irányítják. Megtisztelt, hogy rám is gondoltál. Ahogy működöm az kevésbé tűnik racionálisnak, mondhatni még a számomra is. Az "enyéim" "Kint" nem azonosan azzal, amiről ő írt. Ő, minden bizonnyal szó szerint "harcos", én finoman fogalmazna egyfajta "békefenntartó" rendszerben működök, hogy az a bizonyos háború csupán itt, a Földön zajlódon le, ha a hülyék nem bírnak magukkal, mert mi, nem engedjük kiszabadulni. Ez a "határzár" nem gépi technológiai eredetű és nem is meditatív. Az illuzionistáik műholdjai, szimulációs játékszerek. Gondolj egy kicsit arra, hogy az általuk keltett valóság lett a földi valóságunkká téve, úgy, hogy a szellem folyamatos lerablását űzik az érzelmeinken keresztül. Technikájuk van. Mindent bevetnek. "VÉGJÁTÉK." De őket is irányítják. Előrehozott Armageddont akarnak, a biblia nevű forgatókönyvük szerint. Kolónia isten? Abból sem egy. Olyan a helyzet most, mint az Ember tragádiájában: "kevés a fóka". Ilyen létállapot nyomora felé terelnének.

            Nem kell elhinni nekik, hogy sikerül. És nem kell fanatikusan abban bízni, hogy nem.

            Tömören ennyi.

            2022.06.21. Egyesített erők... sokkal, - sokkal feljebb, mint a "Kocka", mint a gyűjtőhelye a lelküknek(Frigyláda)

            Ugye tudod, hogy ha bolondnak néznek emiatt, az nem olyan végzetes?

            Mosoly
            - 2022. 06. 24. 20:33
            • P
              Köszönöm SZAUZSAY!<br />Aki nekem számít az életemben, azok tudják, hogy nem vagyok bolond, mert már sok mindent tapasztaltak meg mellettem, velem, ami átlagban a hihetetlen kategóriát súrolják. A többiek meg már régen nem érdekelnek!
              - 2022. 06. 24. 22:17
              • S
                Ha számít valamit a gondolatom, jól teszed hogy nem érdekelnek a többiek.
                - 2022. 06. 24. 23:30
            • S
              Kedves SZAZSUAY, a Szövedék nem csak katonákból áll, az öt százalék nem kolónialélek valami olyasmiben van, mint a szivacs szerkezete de ritkább, vagy inkább olyan mint a világegyetem hálózatrendszere  https://bitcryptonews.ru/news/tech/uc...-vselennoj <br />vagy olyasmi mint az álláspókok pókhálórendszere, biztosan láttad már bokrokon <br />https://youtu.be/NRtO8pTmfxs. <br />A lényeg, a mi Szövedékünkben nem pókok vagyunk, hanem az egymás közötti gravitációs és dimenzionális összeköttetés a pókháló, a mindenkori egyetlen párunkkal pedig mi vagyunk a csomópontban (hacsak nincs Lent a párunk egyik szimulációban). <br />A Szövedék önműködő, mégis saját döntéseken működő rendszer. Mindenki a maga különbözéségével ért jobban valamihez, ketten a párjával ez egy harmadik minőséget is létrehoz. Nincs benne semmi különleges, viszont nagyon jól működik. Tehát minden bizonnyal a Szövedékhez tartozol, csak mondjuk földi értelemben hátországi feladatok egyikéhez értesz a legjobban az azonos feladatúak közül, mint részfeladathoz. Nem minden háború Kint, de természetes közegünk - nem csak nekünk, az összes lélektípusnak - az anyagi vetülettől ritka világűr. Ezt nem azért írtam hogy idézőjelben rádumáljalak hogy a Szövedék az egyetlen ahová a nem kolónialélek tartozik, hanem az önszerveződéséről írtam idézőjelben keveset. Egyébként bonyolítja a helyzetet hogy minden lélek kapcsolatban áll egymással ezzel a két alaptörvénnyel, de a kolónialelkek nem érzékelnek minket mert a kolóniaistenük gravitációja és az ötödik kölcsönhatás erősebb, így a mi jeleink oda-vissza gyengék. A kolónaisten viszont érzékeli a Szövedéket. De már eddig is Csehov összest írtam. <br />A többi gondolatodhoz meg lentebb írtam hamarabb. Vagy fentebb? Ne haragudj, nem vénülök csak hülyülök úgy látszik... Valahol írtam...
              - 2022. 06. 24. 23:28
              • S
                Legott, ahogy olvasok, nyelek egy nagyot, s mint tudod, bár jól szóltál nem nyalok. (Romhányi, bár rokonom baráti volta családi szájhagyomány, nem biztos, hogy a nyelvremekelő eredet átszármazott rám.)<br /><br />Ha majd éber álmodban gondolsz rám tudd, hogy megtalálsz az űr-zűr csatornán.<br /><br />Kikapcs.<br /><br />Kösz, hogy vagy.<br /><br />Ez nem kérdés.
                - 2022. 06. 25. 08:03
              • S
                Stimmel. És mégse. Érezlek. A SZÖVEDÉK: is-is. SÖVETE SZÖVETSÉG. Jó, hogy vagy - egy kicsit nekem is - az "én harcomban".  Ez a nagy X  (XXX a köbükisedésben ad) acta.
                - 2022. 06. 25. 08:25
        • S
          Szívesen. Nem tudom kell-e az epizód? Van pár száz megás meg egy 138 megás fájl nekem. Valami ideiglenes címedre át tudom-e küldeni? Nyilván csak ha érdekel annyira. Akkor egy tenyér összecsapás! Jó reggelt, mármint ritkán alszom délig, inkább jó napot és Neked is jó szinkronizációt. Igen, a Kinti háború nem érint valószínűleg bennünket, ha igen, se biztos hogy sikerül. Nem vagyok se optimista se pesszimista, csak minden szimuláció erős, ez különösen jól lett összerakva sajnos, a próbálkozások száma is mutatja, ld. Atlantiszt.
          - 2022. 06. 24. 12:59
          • S
            Porcica olyan válasz kapott az éjszakai "illuminált-usi" nyugtalanságkeltésről, hogy az jó kis magyarázat!<br /><br />Ugye megbocsátja nekem Kedves bajtársias harcosságod, hogy ha nem szólok többet?<br /><br /><br /><img src="https://postaimre.euroweb4you.com/../../images/smiley/csiiiz.gif" alt="Mosoly" />
            - 2022. 06. 24. 20:02
            • S
              Kedves SZAZSUAY, köszönöm a kedves, humoros választ.
              - 2022. 06. 24. 21:08
    • S
      Saját magamat kell kiigazítanom, s tudom, nem jöttem volna rá, ha valaki

      Mosoly - SzVabodna JaltaH - nem segít nekem ! Minden X Akták rajongótól elnézést kérek!

      A Spártai vírus, a fertőzés, az idegen gén manipuláció leírásom stimmel, a sorozatrészre vonatkozó adat nem. Hibakiigazítás: "Az én harcom 2. 10. évad 6. rész." THIS THE END

      Hivatalos ismertető:
      Pillanatok alatt szörnyű járvány terjed a világon. Először a katonák betegszenek meg a lépfene vírustól. Mivel az emberiség immunrendszere összeomlik, a korábban kapott vakcinák megbetegítik őket annak a vírusnak a kórokozójával, ami ellen kapták. Scully szerint egy mód van arra, hogy ellenszert készítsenek: a vérében lévő idegen DNS. Einstein nem hisz neki, de mindenben a segítségére van. Előkerül egy arc a múltból. Reyes ügynök felfedi a titkot Scully előtt.

      Közzétette: www.fenyorveny.hu

      https://www.fenyorveny.hu/2016/02/x-aktak-10evad-6resz-az-en-harcom-2.html
      - 2022. 06. 24. 19:53
      • S
        Örömmel tettem. Sikerült ott megnézned, amit küldtél? Le tudtad tölteni? Kell a letöltött fájl?
        - 2022. 06. 24. 21:13
        • S
          Minden rendben. "Végig izgultam."
          - 2022. 06. 24. 21:22
  • J

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése