Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Szeretet

“Önmagunk mesterei vagyunk Amire gondolsz, abban élsz. Ha a szeretetre gondolsz, a szeretetben élsz. Milyen egyszerű: elmúlik a nap és az éjszaka – de szeretet van. Elmúlik a nyár, vége lesz a télnek is – de szeretet van. Emberek jönnek, mennek, beszélnek, hallgatnak, dalolnak, sírnak – és szeretet mindig van.

Hát miért ne gondolhatnánk folyvást a szeretetre? Miért ne élhetne bennünk a szeretet mindig és mindig?
A szeretet – a világokat átölelő folyó: nincs eleje, és vége. Nem lehet kettészakítani, megállítani, vagy elhamvasztani. Ahogy nem lehet akarni, és kikényszeríteni, hogy higgy benne, és élj benne. Mert amiben hiszel, az te magad vagy. És amiben élsz, az is te magad vagy.
Mindenki megalkotja önmagát – hite és szeretete szerint. Mi mindannyian önmagunk mesterei vagyunk a szeretetben.

KALIMONASZ – Gondolj a Szeretetre“


Valamiért ellenszenves az egész, furcsa nem? Ezek a nagy “spirituàlis megmondók, látók, akármik” mintha eliminálnàk ezen szavak és fogalmak jelentését, teljesen kifacsarják az egészet, értéktelenítik a dolgot, egy hosszabb eszmefutáson belül vagy ezerszer írják le, hogy így szeretet, úgy szeretet, amúgy szeretet, emígy szeretet, meg folyton szeretetre való gondolás, tudom hogy nem értesz félre, az ember szeresse önmagát, még a belső szerveit is és a külsőket is, mert vannak biokèmiai reakciói a szervezetnek, meg mindenét is szeresse, a lelkét, szóval egészében úgy mindenét, viszont ez a nagy áradozás a szeretetről, emez olyan mintha túl sokat beszélne, beszélné a semmit, de azt jól, jól mutat a szövegkörnyezet de valami még se kerek Imre, én azt mondom, hogy ilyen jelentéssel bíró dolgokat, egy szóban képesnek kell lennünk elmondani - nem arra gondolok, hogy odamondod, szeretlek - hanem valami mélyreható és az egészet magába ölelő belső megérintettségből fakadóan, a másik része, hogy hitről magyaráz, én azt mondom, hogy ezt nem hinni kell, hanem tudni, ne hidd, tudd, igaz hogy mennyire nem ugyan az?

“Amiben hiszel, az te magad vagy” hinni lehet a kamut is, nem? Amellett hogy fontos hogy legyen hited, hited a dolgokban, a hit az egy megtartó erő, mondjuk így, de önmagában kevés, ha nincs mögötte egy valós tudás, Viszont ha tudod, tud-ás, ez valami egészen más mélyrehatója a lélekben való alámerülésnek, önmagad ismerheted tudhatod ki vagy, de rájöhetsz hogy önmagadról meg semmit nem tudsz, mert minél többet tudsz a dolgokról és benne önmagadról, rájössz hogy mennyire is keveset tudsz.

Olyan Imre, hogy mintha a szavak jelentésének egésze is meg lenne erőszakolva, közhellyé silányítva, “de hát én úgy tudtam” dehogy tudtad, hitted, nem tudtad, csak a hit meg a tudás is össze van keverve, egy kalap alá véve, igaz, a kettő tán egymásból nem vonatkoztatható vagy mégis?! de nézd meg a vallásos zombi birkákat, mekkora hite van, és miben hisz? A tömény hazugságban, de mi lenne ha tudná azt, hogy eddig a hazugságban hitt? A másik megfogalmazásból mennyire idegen, ugye? De mi lenne ha hinné hogy eddig hazugnak tudtad? Hidd már el, hazudott neked, most tudod, vagy hiszed, hogy hazudott neked? Maga a hit ugyan úgy el van ferdítve mint a tudás, a hitet hamis önámítássá tették, ha úgy tetszik ezt is megölték, a tudást és az értelmet pedig a legalsóbb szintre vitték le, hinni magadban vagy pedig tudni magadban? Mint sokszor mondják is, naív vagy ha azt hiszed, és mi lenne ha tudnád? Sokszor arra is azt mondják, hogy tudom hogy így van, amiről nem is tudod. Mintha beszélnénk sokszor valamiről, és ezeket a szavakat/fogalmakat nem a megfelelő időben és kontextusban emelnènk magunkba, hanem az van hogy közhelyként használnánk, nincs meg a megfelelő ideje és helye, mint a fenti szeretet áradatnak , a világ ma olyan, hogy elèg kevés ideje - ideje??? IGÉNYE SINCS RÁ - jut a zömnek arra hogy legalább e két szón úgy igazán elfilozofáljon, de nézzük, ide eljutni sem egyszerű, hát még a többi? Akkor mit várhatunk a zömtől? A semmi is valami, nem? És most ha még csavarni akarsz a dolgokon, bevetheted azt is, hogy ebben az egész fertőben való elmerüléstől még a tudás sem ment meg, de tán nem is kell hogy megmentsen, mert pont hogy el kell benne merülni, magadévá tenni, megrágni, majd kiköpni, újra felvenni, de alázatosan. A zöm leragad benne, felszippantja őket, és egyre mélyebbre süllyed benne, de azt olyan jól hogy észre sem veszi, hogy önmagát valamivel összetéveszti.

Az új helyzetre való tekintettel a dolgok megértését újból kell kezdeni.
Vagy, ami még fontosabb: aki ebben az új helyzetben a dolgokat meg akarja érteni, annak az egészet elölről kell kezdenie.

De ezt a megértést, nem 30 vagy 40 évesen kell elkezdeni, akkor kicsit késő, bár soha sem késő, de úgy a dolgokat tekintve mégiscsak az, nem magamról beszélek, 31 vagyok, amolyan taknyos, én azt valamikor 16 éve kezdtem el “tenni”, akkor még nem tudatosan!
Az élet bonyolultan egyszerű, miközben a nagy spirituális felemelkedők’ lélekről kàntálnak, az általuk prezentált dolgokból pénzt akarnak keresni, micsoda önellentmondás ez? Én vagyok a nagy lélekjáró, írom az okosságokat a könyvekben, meg előadásokat tartok, miközben az anyagot kérek ellenértéként? Mert a pénz az semleges… de anyagként van használva, gondolj csak bele, a tudást is pénzért adjàk, a tudás nem mindenkié? Nem, mára nem, valamikor még az volt, valamikor nem akarták úgy pénzé tenni mint ma.

Félre ne érts, fontos a pènz, ha van belőle sok az a jó, de az értékét te magad adod meg, TE, csak mára oda jutottunk hogy nem te adod a pénznek az értéket, hanem a pénz adja neked, és itt kezdődnek a dolgok elmenni nagyon nem jó irànyba.

Megyek egy kicsit tovább. Nézzük a mai szülőket, mit csinálnak vagy mondanak? Ha nem veszed meg a gyereknek az adott dolgot, akkor majd azt érzi a gyerek hogy ő kevesebb mint a többi… a primitivizálódás első lépcsőfoka, egy tárgy adja meg az ember értékét? Ilyenkor hol van a szülő, hogy leüljön a gyerekkel beszélni? Hogy megerősítse a gyereket önmagában, hogy fiam - most legyen férfi - ne a tömeg után menj, a tömegben te nem önmagad leszel, mert eggyé olvadsz a tömeggel.

Erre azt mondja a szülő, de ha nem veszek neki okostelefont - mert ugye ma ez a divat és a többi - akkor majd az iskolában kiközösítik, kicsúfolják. És valóban, de azért vagy te, az anyja, vagy az apja, hogy a gyerekkel leülj beszélni, és megerősítsd önmagában őt önmagában, hogy lássa azt, hogy a többi mennyire hátra felé halad egy telefonnal a kezében, AMI MÁR TÖBBET TUD A GYEREKRŐL, MINT A GYEREK ÖN/SAJÁT MAGÁRÓL, ezt ma nehéz megértetni ezekkel, de akkor is le kell ülni beszélni vele, de a nagyja nem teszi, vesz neki egy okostelefont, és ezzel megoldott a dolog. Mindenki nagyon boldog.

És eközben? Pareto rezignáltán állapítja meg, hogy egy gondolatnak minél kevesebb világos igazságértéke van, a tömeg annál jobban ragaszkodik hozzá. Próbàld ezt ma elmagyarázni egy gyereknek, menni fog? Talán?! A nevelést már csecsemő korban el kellene kezdeni, csak akkor még szimbólumokba tenni a dolgokat, mert ahogy az anyjából felszívja az életet - mert aki lent van, az éltet vesz el, aki fent, az pedig, ezesetben. Más esetben a fent lévők veszik el az életet, és az alantabb lévők pedig egymásét akarják elvenni, de ez egy másik történet - a csecsemő, úgy a tudással is ekként tesz, csak akkor még nem tudatosan teszi ezt, de lehet benne tudatosítani hogy később tudatosan tegye, de vigyázz! Mert ami isteni, az az embernek túl sok!

Amit a kenyér mellé eszel, hagymával, paradicsommal meg paprikával.

Utószónak, én nem vagyok normális.

(Egyik olvasónk írása, de ő tényleg nem normális...egyébként is óriási Napfolt tekint mosolygó szemekkel a Földre. Remélem, ez alkalommal nem lesz pardon..., de sajnos erre igen kicsi az esély. )

Posta Imre 2022.06.25 2255 olvasás 81 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

81 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • G
    A Nagy Pró és Kontra?

    Ez tulajdonképpen a melegágya, szülőanyja, a Hitnek.
    Van Isten, vagy nincs Isten? A Világ végtelen, vagy véges? Van Élet a Halálon túl, vagy nincs.? Stb. stb. .....

    Számtalan olyan kérdésre, amire egy normális ember, a mai tudományos körülmények között, csak 50% választ tud adni az igen vagy nem helyett, megszületik a Hit.
    A legtöbb mai halandó, aki aggasztó kisebbségben, egyáltalán foglalkozik ilyen gondolatokkal, és ki meri mondani: "Nem Tudom", hát le a kalappal.
    A nagy többség az tudja, "Hiszi", hogy így van, így vagy úgy hite szerint.

    Meddig marad a "Nem Tudom"?

    Hát ameddig egy mindenható Atya Úr Isten is, csak nagyon hiányos és félremagyarázható utalásokat hagy hátra létezéséről, ameddig a tudomány a sötétségben tapogatózik, ameddig a "szeretet" szavunk csak egy mézes mázos maszlag csupán, tiszta lelkiismerettel mondhatjuk: Még jelenleg "Nem Tudom"............
    - 2022. 06. 25. 12:25
    • S
      A tudománnyal kitörölheti az ember...
      A tudomány közöl  valamit majd 10-20-50 év múlva cáfolják majd mégse, vagy mégis és nincs felelőse.
      Sokkal többet ér nála a személyes tapasztalat, megélés, megértés, bölcsesség.
      Azt láthatjuk ,hogy a mai emberiség piedesztálra emelte önnön önmagát, megrészegedet saját maga felmagasztalásában és csak az anyagi létnek örömöknek élt és ez hová vezetett...

      Ne legyünk már ez a két tudományosan bölcselkedő bohóc...
      https://videa.hu/videok/film-animacio...Dp0vHA0ePN
      - 2022. 06. 25. 15:26
  • szabir
    szrt Jasdinal ujabban eReSzt s ha Atill Iszter osztor s engadba szuletett akkor Engad=Ereszt de akkor a KiRaj az Kiereszts a Tzar beZar s Atill-Tilt? vagy kibillens angolu Tilt
    - 2022. 06. 25. 13:06
  • S
    A szeretet - a gravitáció mint fizikai vetülete - különböző típusai oda-vissza meghatározzák a lélekstruktúrát. A két kolónialélek, a szinguláris pontlélek és a monolélek (ezeket jobb híján én neveztem el a fizikai jellemzőik szerint) az önszeretetet ismeri, a pontlélek a szimulációban ölni tud azért hogy birtokoljon minden szeretetet, a monolélek közelében megöl, biztonságos távolban úgy tűnik a tanult önzetlenségéből hogy az, nagyon távol pedig teljesen önzetlennek tűnik. A párban létező lélektípus, a Szövedéké ismeri az önzetlen szeretet, de a szenvedtető Mátrixok az önző szeretet legmélyebb bugyrait is megmutatják. A kolóniaistenek önszeretők, de megtestesülve világmegváltónak adják el magukat, teremtőnek, a szeretet forrásának. A többi lélektípus lényegtelen a szimulációt tekintve, kivéve a szimulációkat létrehozó triállelkeket, de ők csak készítők, nem avatkoznak be semmibe. Tehát a szimuláció készítője befejezi a kontaktust a szimulációval, miután elkészíti azt. A kolóniaistenek meg azt hazudják hogy ők készítették a szimulációt, sőt a DNS-programot, és ami belőle variánsok készültek, sőt, azt hazudják hogy a világegyetemet is ők teremtették, egyáltalán mindent. Hát a zsidók jó tanítványai a qurva kolóniaistenüknek. A hazugság mesterei.
    - 2022. 06. 25. 13:51
  • S
    A szeretet a szimulációban túl van misztifikálva, mert hiánycik az önzetlen szeretet. Nem a feltétel nélküli. Az nem létezik önmagában, megelőzi az önzetlen szeretet afelé, aki jó lélek. Afelé aztán feltétel nélküli. De hogy egy nem kolónialélek egy szenvedtető lelket feltétel nélkül szeressen, olyan nem létezik, azt Stockholm-szindrómának nevezik, mert a DNS agy betegsége, vagy mazochizmusnak, a nem kolónialélek ilyeneket nem tesz. Túl van misztifikálva, mert hiánycikk a biztonságot nyújtó szeretet. Mi is a szeretet érzés alapvető érzése? A biztonságérzet. Miért is fejeződik ki ez az embereknél ölelésben? Mert úgy a legerősebb a két ölelő ember gravitáció mint mennyiségi vetület és úgy a legnagyobb a biztonságérzet mint minőségi vetület. Láttam falakra ta-ce-Maózva hogy a szer-etet. A valóságtól menekülő önszerető kábszereseket persze hogy eteti a szer. Meg a xzar. De rájuk senki sem épít semmit, nem vár tőlük biztonságot, hiszen az önszeretetet csúcsra járatják, nekik az a biztonság önbecsapás tökélye.
    - 2022. 06. 25. 14:02
    • S
      S vajon miért van túl? Csak nem azért esetleg, hogy az olvasót önbecsapásra bírják rá? 
      “A szeretet – a világokat átölelő folyó: nincs eleje, és vége.”
      Milyen dolog az, aminek nincs eleje se vége? Megfoghatatlan - ilyen kell, de nem ebben a vonatkoztatásban - szereteted hova küldöd így? Mindvégig a tudattalanba? Hova érkezik meg, ha nem tudod honnan indult és hová tart? Minek akarunk szeretetről beszélni, ha nem tudjuk hogy mi honnan jöttünk és hová tartunk? De a szeretetet azt küldjük ezrével, igaz hogy értéke már rég nincs, mert mindenhova szórtunk belőle, jól mutat, de még se olyan már!
      Végülis mondhatod, majd olyan találja meg akiről nem is gondolnád, biztos jó ötlet ilyen gondolatokkal keresni azt valakit? Aki keres az talál, tartja a mondás. De tudja is hogy mit is? Veszélyes is tud ez lenni, csapdába is lehet esni ezeknek a nagy sprituàlis “tanítóknak” a soraival a “szeretet”erejével… és nem is értjük, miért csaptuk be magunkat? Eszünkbe se jutott hogy a könyv àltal?! Hogy esetleg olyat szerettünk magunk mellé, nőkènt férfit, férfiként nőt, aki bizony nagyon nem az aminek látszik…..
      - 2022. 06. 25. 14:28
      • S
        Szalonna, igazad van, hiszen olyan világ a szimuláció aminek kezdete volt és vége lesz, a benne lévő emberek, élőlénynek nevezett létezők is kezdettel és véggel bírnak, tehát a benne lévő szeretet is végesnek tűnik. Azonban ha valakinek meghal valakije a Szerettei közül, utána is szeretetet érez iránta, vagy ha nem, nem is szerette. De ez nem ezotérikus vagy vallások által misztériummá tett szeretet-folyam. Ez nem a semmitmondó szeretet-áradás amit a spirituális tanítók mondanak. Aztán ki mit hisz vagy tud az itteni halál utánról, aszerint hiszi vagy tudja hogy mi lesz. Én az elhunyt Szeretteimet érzékelem, erre is lehet azt mondani hogy csak valamit annak hiszek stb., nem csak ennyi, olyan dolgok történtek, amit matematikus egytemi tanár ismerősömmel számíttattam ki hogy mennyi valószínűsége van hogy bekövetkezzen, ráadásul két egymást követő esemény évszáma másodpercben és ezredmásodpercben kifejeződve, egy megemlékezés annak az elhunytamnak akinek az egyik vágóprogramban a születési éve, a másikban vágás és mindenféle szerkesztés nélkül áttéve a halálának az éve jelent meg. Az egytemi tanár ismerősömnek nem mondtam hogy miről van szó, mert ő bigott materialista. Pont ezért volt jó a próba. Azt mondta hogy nincs annyi ismert részecske a világegyetemben, amennyi az egyik bekövetkezés valószínűsége az egyhez. A másikra meg végképp nincs. Azt mondta hogy ezt egy tudat hozta létre. Nem én, Szalonna, én csak feltettem a folyamatos szöveget két programra vágatlanul. Na mindegy, abban is igazad van hogy nem kell szórni. Pont erre írtam hogy a feltétel nélküli szeretet hülyeség, ilyet nem kolónialélek nem csinál, csak jó léleknek ad szeretetet. Na de miért is csépelték el, és miért is most a szeretet a szlogen minden kolónia megmozduláson? Mert amiből kevés van, az mindig jó biznisz. A szeretetből is bizniszt csináltak. Nem csak vallásalapítók, hanem sokan mások. És éltem olyan nővel, akiről úgy éreztem..., aztán nem az volt,,,, aztán mondhatnám hogy elszórtam rá a szeretetem. Igaz, de már mindegy. Akkor azt hittem, nem sajnáltam, akkor most felejtős. Túl vagyok rajta. De az a néhány ember akit igazán szeretsz, akkor is szeretni fogod, amikor már nem szenved ebben a kibaxzott pokolban. Hozzá lehet küldeni a szeretetet. Aztán kinek hite vagy tudása szerint van értelme vagy nincs, de ez nem is értelem kérdése.
        - 2022. 06. 25. 16:17
        • mentsvar
          Biblia említ három viselkedést, mondjuk úgy, háromfajta szeretetet.
          1) Júdás 
          2) Péter
          3) Jézus

          kifejtsem?
          - 2022. 06. 25. 16:30
          • S
            Ne haragudj, de a kolóniaistenek tanítása nem rám tartozik. De emlékeim vannak a lényegükről, mivel Ejrópában születtem és nem tudtam elkerülni a mentális pedofíliát gyerekkoromban, amikor az egyház a kolóniaistenének a - számomra - faxzságaival akarta elhitetni hogy mi az ahogyan én éljek, a matyerializmus is a saját faxságaival, a háttérhatalom meg nyomta a médiában a saját igéit. Nagyon kedves vagy, de ha nem haragszol kihagyom. Ha valakiben a szeretetre és fajtáira önmagában nincsenek meg a válaszok, akkor az baxzhatja... Nem kell ehhez sem tanítás, sem szentkönyvek, sem semmi, csak érezni és gondolkodni kell tudni róla. Ennyi.
            - 2022. 06. 25. 16:39
  • mentsvar
    A szeretet szelíd, és láthatatlan. Ha már csak említik, az túl harsány. Úgy képzelem, ha személyesen, intim légkörben mesélsz valakinek róla, az úgy rendben. A világhálón harsogni róla....az úgy erőszak. Mások akarjék megmondani neked, hogy hogya érezz. Kikérem magamnak.Először testem kellett nekik, vakcina képében, most meg az érzéseim felett is diszponálnának?

    Ad kettő:

    Idézet

    Ha nem veszed meg a gyereknek az adott dolgot, akkor majd azt érzi a gyerek hogy ő kevesebb mint a többi…
    Itt nem RNS vírusról, hanem viselkedési vírusról beszélhetünk. Az egyén a társas túlélése érdekében alkalmazkodnia kell, és pozíciót elfoglalni. A gyerektől logikusan elvárható, hogy törekedni fog a közzösségbe való beilleszkedésbe. Amint nem így tesz, az az antiszociális viselkedés kezdete.

    a szülő hiába ül le és magyaráz. A gyerek van abban a közösségben, az ő szociális léte van fenyegetve. A megoldást ilyen esetben a tanerő tehetné. Otthonról a szülő ebbe nem tud belenyúlni. Ha a kölöknek gyenge már eleve a pozíciója, akkor ő mobilozni fog. Ha amúgy erős a rangja, akkor érhet valamit, hogy a szülő lebeszéli pl. a cigiről.

    Harmadszor: adok-kapok. A fizikai világ, az emberi létezés mennyiségi törvénye. A tetteknek következményei vannak. Ha szeretetről süvöltöznek, lényegében arra kérnek, hogy függesszem fel, vagy teljesen dobjam el a következmények világát. Azonban, ez a felelőtlenséghez vezet. A szeretet így lesz egyenlő a flelőtlenséggel. Ezért is mondják, hogy a legeslegalacsonyabb tudatosság a vallásosság - rossz értelemben. Szeress mindenkit, szeresd Istent, bízz mindent rá. Magyarán, bármit tehetsz, mert téged is köteles mindenki szeretni. Lophatsz, csalhatsz, hazudhatsz, de ha a többiek betartják a szeretet törvényét, akkor semmi bajod nem lesz.

    Szerencsétlennek tartom, amikor egy csoportban van ölelési elvárás, pláne, ha az ölelés egyben a beugró teszt, hogy képes vagy-e szeretni. Ez erőszak, és felelőtlenségnek (következménytelenségnek) a kiprovokálása. Erősen helytelenítem.
    - 2022. 06. 25. 15:55
    • S
      Mindig ez volt a célja az Illuminatinak: a test fölötti uralom mellett a lélek fölötti uralom, félelem keltésekkel, állandó stresszben tartással, szorongásban tartással. Ez is az amit írtál a viselkedési vírusról.<br /><br />Ezt a csoport dolgot nem ismerem, én jártam és nem járok semmilyen csoportba, de hallottam hogy a zsidrák zsinészek, a zsinház világában, aztán onnan elterjedve van egy ilyen köszönési forma, hogy ölellek. Ennek nem lett volna baja, bár elég hülyén hangzik, mert ugye vagy megölelek valakit és nem pofázok, vagy nem mondok olyat amit nem csinálok. Nem lett volna baj, de ezt harsogta mindegyik, aztán elértéktelenedett, szövegpanel lett belőle. Haj de mennyi szövegpanel van az életünkben, szajkózzák politikusok, közéleti emberek, zsidók, nem zsidók, sokszor észre sem veszik. Mostanában idegesít hogy korosztálytól függetlenül a cigány kaja, kajálás szót használják sokan. Nem vagyok nyelvész, bár hobbim volt, de utáltam mindig a divatos szavakat, akkor is amikor fiatal voltam. Volt ilyen hogy milyen kassa valami, ez azt jelentette kb. hogy milyen jó, és így tovább, stb. De a cigány meg zsidó szavaktól hányingerem van. Srác, csaj, kaja, haver, stb. Ez a 60-as évektől jött be. Meg olyan gondolatpanelek mint hogy: Ez is olyan mint a Lutz Gizi. Nos ezt a zsidók kezdték el fújni a háború után mert Szálasi felesége volt a nő és a zsidók imádták ezt a szöveget, aztán elfelejtődött hogy ki volt a nő és mondták a nem zsidók is. Eléggé elbaxzarintották a zsidrák Kazinczyék ezt a nyelvet, még ezt is kibírta, most meg teli van paraziták szleng faxzom-baxzomjaival.
      - 2022. 06. 25. 16:34
    • S
      Az alkalmazkodás és a túlélés nem teljesen ugyan az, ez is helyzetfüggő.túlélésnek azt nem lehet nevezni, amiben szellemileg és lelkileg elhalsz, és még csak nem is tudsz róla, mert egy gyerek nem tudja ezt, a felvetés hibás, mert amit ma közösségnek hívunk, az egy hazugság, nincs benne tartalom, csak valakik vannak, és primitív módon léteznek, létüknek nincs tartalma, ahol van kultúra, ott minden van, ahol nincs, ott semmi sincs.

      Ez valahogy egészen magától értetődik. A tudomány nem képes lemondani arról a tévhitéről, hogy a dolgok lent erednek, és alulról fölfelé mennek. Ez a rousseau-i szentimentalizmus benne, azt hinni, hogy a kultúra eleje az erdőben van. Később gorombább lett, amikor pozitívnak vallotta magát. Hiába látja be, hogy nem a városi templom épül a falusi mintájára, nem a mővelt ember gondolkozik és öltözik a vad szokás szerint, nem a város táplálkozik a vidék ízlésébıl, hanem fordítva, a tudomány nem tudja levetni azt a hitet, hogy a dolgok származását alulról kezdje, és belássa, hogy éppen nem az az egyszerőbb, a világosabb, az elemibb, ami lent van, hanem ami fent. A zseniális ember közelebb áll a kezdethez, mint a paraszt vagy a vad. És a tisztult, világos, elemi jelenségtől az ember minél távolabb lép, annál zavarosabb, kétesebb, bonyolultabb és összetettebb lesz.Tehát aki ma “antiszociàlis” az valósîtja meg önmagában a szocializáció alapjait, mert amit megébredsz, rájössz, amit szocializáltnak és civilizáltnak neveznek, az egyenlő a barbárság vertikális betörésével, egyenlő a gépesített barbársággal, a tömeg, már tudjuk, nem elmegyenge, ahogy még a jóhiszemű Le Bon hitte, hanem a sátáni idióta. Még ma is azt hiszi, hogy uralomra jutott, és a világ fölött a hatalmat átvette.
      A szülőnek pont ez a dolga, hogy a gyerek ne abban a közösségbe legyen folyton folyvást, nem azt mondtam hogy a gyereket mindentől meg kell védeni, mert nem, az is rossz! De szükségszerűen el kell neki magyaràzni, hogy mi az ami lèlek romboló és pusztító, ezeket tudatosítani kell benne, hogy ismerje fel azt, mikor van az, hogy ő feláll az asztaltól.A tantestületet hagyjuk, hülyék hada. Erről ennyi elég is.A mai kölyköknek a jelleme alapból gyenge, nincs bennük semmi olyan sokszor, ami jellemet kölcsönözzön nekik,   szervilisek, és ez nem attól van mert ők rosszak, hanem azért van, mert a szülő hagyja őket ezen az úton haladni, és utána lesznek rosszak, egy idő után önhibájukból is, ahhoz hogy egy gyereknek tartása legyen, nagyon intelligens szülőkre van szükség, egy komoly férfire és nőre, akinek igénye van arra, hogy embert neveljen a gyerekéből, minőséget adjon a férfi vagy a nő létezésének, attól függően melyik fogantatik.Ma, a fizika kérdése az “emberi” létezés fogalma, viszont a mennyiség manapság nincs arányàban a minôséggel, ami önmagában nem lenne baj, mert kell ilyen is, olyan is, a baj ott van, ha az egyik teljesen eltolódik abba az irányba, amikor a mennyisèg a minőség rovására megy, és a hülye automatikusan próbàlja elnyomni a nem hülyét, mindezt úgy, hogy a hülye se tudja magáról, hogy ő mikènt tesz.
      - 2022. 06. 25. 19:27
  • S
    Csak gyorsolvasással fogadta be elmém és szemem a nagyon is perzselő gondolataitokat. Tüzetesen el fogom olvasni és értőn a lelkemmel fogadom be, megígérem.

    Elmém szólt, a szívem mást mond nekem.

    „A szeretet nem kér, nem követel. Mindent eltűr”- tanít a Bibliában Pál apostol a szeretetre.

    Ez megtör engem.

    Ezért azt kérem attól, aki engem szeret:

    "Engedd meg nekem, hogy ha eltévelyedsz, ha tudom, szelíden, ha nem, konok következetességgel, óvásként megfedjelek.
    Kérlek te se engedd, hogy elvesszek valamiféle nyálas, és félreértelmezett majomszeretetben.

    Engedj szerető asszonynak lennem”

    Nő, nem nőstény.

    Feleség nem félősség. Társ. Nincs vezér, csak egy ügy: együtt.
    - 2022. 06. 25. 20:31
    • B
      Jújjjj de szép,megtörted a      .
      - 2022. 06. 25. 20:53
  • B
    Ez nem ide készült,de : Köszönöm Uram,hogy megteremtetted a levegőt mert így megtapasztalom a légzést,és meg tapasztalhatom a láthatatlan ellenállást.Köszönöm hogy megteremtetted a gravitációt,mert így megtapasztalom az erejét, megtapasztalhatom a fájdalmat,és megtapasztalhatom az egyensúlyt.
    - 2022. 06. 25. 21:05
  • S
    Egy Prognózis szám kezdődik úgy, hogy
    /Megjártam már a hadak útját,
    Ismersz is talán.
    Bárki bármit mondhat rólam,
    Te számíthatsz reám./

    Van olyan is hogy ha sokan szeretnek át kell értékelned magadat mert az elődeink is szerették a hamis prófétákat.(vajon miért...)

    /Ne gondoljátok, hogy békét jöttem hozni a földre. Nem békét jöttem hozni, hanem kardot. Azért jöttem, hogy szembeállítsam az embert apjával, a leányt anyjával, a menyet anyósával. Az embernek a tulajdon családja lesz az ellensége./
    Mik vannak, ki érti ezt... :)
    pl Volt egy kis maradj otthon és megnőtt a válási statisztika állítólag.
    Fiatal pár már együtt van pár éve felköltöznek a nagyvárosba és a nő 1 hónap után lelép egy jobbmódú kandúrral.
    Mik vannak, pedig vidéken milyen jól elvoltak szeretetben...
    - 2022. 06. 25. 23:55
  • V
    Nem ismertem Kalimonasz írásait. Rákerestem és találtam olyan idézetet, ami emlékeztet Wass Albert Hagyatékára, pl.:
    „Akinek szívét a szeretet mozgatja, szépnek látja a világot. Akinek a világ szépségei megnyílnak, nem köti magát a múltjához, és nem féli a jövő bizonytalanságát. Most él. Most és itt elfogadja, hogy minden olyan, amilyennek lennie kell éppen. Ehhez nincs szükség szavakra. De szükség van a szemek csöndes villanására, amely üzeni: látlak, figyelek rád, érezlek Ezt tudja a szeretet. És csak a szeretet tudja ezt."
    https://moly.hu/konyvek/kalimonasz-go...szeretetre
    - 2022. 06. 26. 08:04
    • S
      Engedd el… egyik mondatával üti a másikat, mint a fenti ami be lett illesztve. Ezek a spirituális megmondók olyanok, hogy először igazat mondanak, hogy utána még nagyobbat hazudhassanak, akár a szeretet jegyében is, majd az olvasót szépen belerántják egy olyan spirálba, amibe összezavarodsz. Mint írtam, nincs olyan hogy végtelen szeretet folyó, se eleje se vége, akkor a szeretet a semmiből jön ès a semmibe tart? Vigyázni kell ezekkel a veszélyes dolgokkal. Biztosan voltak a történelem során valódi természet által megérintett nagy gondolkodók, de azokat egy kalap alá veszik az ilyen kalimonaszhoz hasonlókkal, akiknek érzelem vezérelt minden gondolata!
      - 2022. 06. 26. 08:50
    • S
      “ A "Buddha mondta", "Jézus mondta, " Mohamed mondta" ismereteket ezektől hallottam, mert honnan máshonnan ? Mindegy, hogy melyik korszakban és ki adta ki, legyen vallási vagy világi a kiadó, az ismeretek máshonnan, másoktól nem beszerezhetők. Ezek az "ismeretek" az idők folyamán az élettapasztalatok alapján átértékelődnek, és kiválasztásra kerülnek, hogy egyáltalán igaz-e, megtörténhetett-e, egyáltalán lehetséges-e ?

      Amikor rájössz először, hogy valami nem stimmel, onnantól ( ha képes vagy gondolkodni, és nem vagy gondolkodás mentesen átitatva a mások által beléd öntött "igazsággal" !?), a dolgok folyamatos megkérdőjelezése eljuttathat arra a felismerésre, hogy itt valaki, vagy valakik hazudnak, van aki meggyőződésből, mert hülye, ( ez a nagyon kevés), van aki meg előre megfontolt szándékkal dezinformál, elhülyít, bizonyos érdekek szerint.

      Ennyire egyszerű, csak hát ehhez idő kell, és nem 40 év felett kezdeni "tisztánlátni", mert addigra már kicsit késő "ébredni", az életed nagyobb része már eltelt. 

      Nyilván belső késztetés, habitus, és gyári állapot mind hozzájárul ahhoz, hogy egyáltalán fogsz-e látni, vagy csak nézni egy életen át !?

      A "tanítók tanításai"-nak igazsága akkor kezd kicsorbulni, és válik teljesen egy bot élével egyenlővé, amikor látod, érzed, vagy olvasod, hogy a "tanító" állításai megkérdőjelezhetőek ! Ez nem lehetne, ha amit állítanak igaz volna ! A "sok igazság van benne", az nem az igazság, az pont azoknak a féligazságoknak a hazugsága, ami az emberek totális megvezetéséhez szükséges !!

      Ez azért lényeges, mert ezen keresztül győzik meg az embereket, hogy logikátlanul, és gondolkodás mentesen a "tanítók igazságai" szerint cselekedjenek, esetenként pontosan szembe menve a józan paraszti ésszel, vagy a szükségszerűséggel !!!

                                          Lásd,:         "ne kardot fogj, ha jön az ellenség, de imádkozz, Isten megsegít, ölni tilos, ha téged ölnek, akkor is !                                            "bocsáss meg az ellened vétkezőknek !                                             " minden hatalom a dolgozó népé!"

      Mára minden aljasságra van egy idézet a világ "nagy tanítóitól", legyen az Gandhi, vagy Mohamed !!! Jézus napi szinten, ugyan azt a "tanítást" bármire ráhúzva, csak hatni lehessen vele !

      amikor a "nagy tanítók" semmiben nem különböznek a "kis tanítványaiktól" emberi mivoltukban, kicsinyesek, ostobák, élhetetlen paraziták, feltűnési viszketegségben szenvednek, vagy bármilyen nagyobb emberi jellem fogyatékosságuk van, azok akkor sem tanítók, ha az utókor úgy emlékezik meg róluk.

      Túl sok volt már a történelemben a "nagy tanító", és a "nagy tanítók" propagandistái !!! Lásd, a történelem csupa hazugság, finoman ferdítés, csúsztatás, így szalonképesebb, innentől a tanítók tanításainak a hitelessége alapjáraton megkérdőjelezendő ! Nem feltételes módban, de kötelezően !

      A fentiekben nagyon általánosítottam, és a mai korra helyeztem a hangsúlyt. Nem hagyhatom ki, hogy voltak valóban nagy tanítók, és jó propagátoraik is, de ezek ügyesen össze vannak keverve a kóklerekkel, a lélek-és szellemgyilkosokkal, hogy nagyon nehéz legyen megkülönböztetni az igazságot a hazugságtól.

      Erre van az internet, a "tudományos történelmi ismeretterjesztés", "dokumentum" filmek, és ezer garázsvallás, ezoterikus sufni Jézus kutató és magyarázó, fizetős és nem fizetős "iratkozz fel a listámra" fingszobrász, és trágya manipulátor.

      A normális, egyszerű ember tökéletesen tudja, hogy mi a jó, és mi a rossz, tud különbséget tenni, a "tanítások" zömében a fogalmak ferdítése, megfordítása, ellehetetlenítése a célja.

      Érdekes módon kivétel nélkül mind tudja az igazat ! Ennyi "igazság" nem létezik, főleg úgy, ahogy az ma tálalva van, hogy minden igaz, meg annak az ellenkezője is !!!

      Aki hisz, mert "hinni kell", az elveszett egyszer és mindenkorra ! Tudni kell, amit hiszel ! Nem egyszerű, mára meg végképpen nem.
      - 2022. 06. 26. 08:59
      • S
        Ez mind igaz. Kiegészíteném, hogy az összes vallás gondolati beültetés, a lekorlátozott lélektudat egy újonnan születettnél nem tud irányítani, a robot DNS agyat pedig qurva hosszú ideig kell - 15-25 évig, vagy egy életen át - programozni hogy tudja hogy a szimuláció játékszabályai mi. Ezért nem fejlődik a DNS tudat sem, mert mire fejlődne meghal. A lélek meg végleges struktúra, nincs szüksége fejlődésre, no meg korlátozott működésű itt Lent. Az össze vallás a kolóniatudat kialakítását célozza meg, hogy ne legyen önálló gondolata egy szimbiótának sem. És mi történik? A világon mindenütt a szentírásokkal foglalkoznak ahelyett hogy gondolkodnának.
        - 2022. 06. 26. 11:08
        • Posta Imre
          Talán nem véletlen, de nekem a Csan (Zen) akadt be. Na oda nem kell könyv, se szabály, mert minden, amit tudhatsz már benned van, csak ki "kell" bontakoztatni. Írástudatlan is lehetett megvilágosult, sőt! Egyik példaversük szerint:<br /><br />Az igaz Út nem oly nehéz,<br />Csak ne válassz és ne szeress!<br />Ha nem gyűlölsz és nem szeretsz,<br />Fényesség vár, felhő se lesz.<br /><br />A "szeretet" ebben a képletben valami relé szerepét tölti be és ki, de ki mondja meg, mi a szeretet? Rám pl. azt mondja, aki nem ismer, hogy gyűlölködő vagyok, vagy még rosszabb. Mondják ezt zömében olyanok, akik tényleg azok és se nem értik a szó jelentését, se nem  élik, családjuk környezetük gyűlölet szövi át. De ki mondja meg mi a gyűlölet és ki az, aki gyűlöl?
          - 2022. 06. 26. 11:26
          • S
            Az igaz Út nem oly nehéz, Csak ne válassz és ne szeress!
            Akkor egy  spirituális magas tudatú közösségben élünk.
            Akiknek a káposzta is hús és a szar sem büdös, jól el is vannak benne...
            Lényegébe a örökös megalkuvóra és a pszichopatára igaz aki nem érez nem szorong és  nincs is bűntudata.
            - 2022. 06. 26. 11:41
            • Posta Imre
              Azért ez necces ám! A paták önzősége nem azonos a szeretet önzetlenségével. Külső szemlélő számára lehet ez megtévesztő és az is, mert a paták eljátsszák, hogy nagyon is....aztán mégsem, az önzetlenek pedig le tudnak mondani róla, szeretetből. Lényeges difi.
              - 2022. 06. 26. 11:44
              • S
                Az önzetlen szeretet is necces ám!
                Attól, hogy a kisgyermekének megad az ember  mindent, nem biztos hogy 30 évesen is szívesen eltartaná őket pedig megesik, hogy  szívesen vennék. :)
                Ismerőseidnek sem segítesz önzetlenül mikor már látod, hogy ha neked kellene segítség akkor csak magyarázkodás megy, hogy miért nem tudnak.
                - 2022. 06. 26. 13:57
                • Posta Imre
                  Mitől "önzetlen" valami, hisz az "ember-gyerek" önmagától is önző és ritka kivétel a traumatizált "ego", mely nem mutatja a tüneteket. Függés és félelem...kegyelem és állapot...szinte alig fordul ilyesmi elő, hogy nem "önözünk" és inkább ez a "természetes" állapot, míg a "megvilágosodottsághoz kapcsolódó tézisek szerint a "szentek" önzetlenek...de hát ez se igaz...vagy de? Ki látta? Most néztem egy filmet Fátiáról és Mária-jelenésről..., igen szemléletesen ábrázolják ott is az "emberi" attitűdöt.
                  - 2022. 06. 26. 14:47
                  • S
                    Igen, a gyereknél tökéletesen látszik hogy nincs tapasztalata a szimuláció parancssoraihoz alkalmazkodni, a lélektudata, annak memóriája leárnyékolva, tehát a lelke szerint a nem kolónialelkű gyerek még nem tud megnyilvánulni, a DNS-tudata meg még nem tud semmit se az oprendszer szabályaiból, ezért qurva önző módon saját programja az első.<br />Fentebb Imre írtad, hogy a zen-nél mi van. Én a nó színházzal foglalkoztam egy időben, a zenre épül. Sokan félremagyarázzák - nem Te - hogy a zen szerzeteseknek azért nincs írott anyaga mert féltik a tudást. Ez nem igaz, a valóság az amit írtál, amennyire én tudom. Nem beszéltem ilyen szerzetessel, ezért nem tudok mást mondani. Viszont ami onnan kikerült, az már nem az amit ott tanítanak, ez biztos. A zen nem is vallás, akár ha a buddhizmus japán ágának is tartják, de amennyit én tudok róla a no-n keresztül, nem is igazán buddhizmus.
                    - 2022. 06. 27. 01:52
                • S
                  Az önzetlennek tűnő szeretet nem az amit a DNS tudat végez mert vagy az önfenntartás parancsai vagy a generatív algoritmusok késztetik az önfeláldozásra. Az önzetlenség ritkán mutatkozik meg a szimulációban, egy testőr sem önzetlen aki a lövedék útjába áll, mert megfizetik érte. Aki egy jó léleknek segít és nincs rokonság, DNS kötödés köztük, és azt segíti amire annak szüksége van, az önzetlen. Persze a szeretteink felé is lehet önzetlen szeretet, de ez több elemzést igényel a DNS függelem miatt. Végre meg kellene érteni sinnerman, hogy létezik a DNS-tudat, ami a kolóniaisten lelkét másolta le az alkotója, ezért a DNS tudat qurvára önző, és létezik a lélektudat, ami vagy azonos a DNS tudat eredőjével, tehát kolónialélek tudata, akkor tökéletes az egység a szemétségben, mint a 95 százaléknál mind, vagy nem egyezik és lelkiismeretfurdalása van ha csak egy kicsit szenvedtet is, mert nem olyan a lelke mint a kibaxzott kolónialélek alapú DNS-tudata. Egyszerű nem?
                  - 2022. 06. 27. 01:39
            • S
              Vagy éppen elérte a neutront? És mégsem pszichopata? Csak az embernek nevezett trágyával nem tud azonosulni, helyette inkább azonosul egy bogárral, lepkével, ami a vízbe fuldoklik, aztán kimenti? Csak mert pszichopata ilyet nem tesz, a megalkuvás pedig szervilisséget jelent, ami a többségi társadalomra jellemző. Te is tudod hogyan kell félremagyarázni a dolgokat, zsidó szokás ez!
              - 2022. 06. 26. 11:48
  • Posta Imre
    Hogy es van? Igazán jól csak a szívével "lát" a zember? Csak a szívedet ne lássa meg senki, mert akkor kinyírnak. Ha igaz, akkor Exüprérit se kellett eltemetni a hullámsírba, ment az magától is, némi segedelemmel.

    Érdekes ez a "szeretet" szavunk. Szeret, Eszter, Teresz (Te-rész, Te-réz), rész, tér, ér, szer, tesz, tet, szet...na aki akarja, úgy érti, rakja össze a kis agyában, lelkében és értelmezi.
    Az oroszban a LJUBOV jelenti a szeretetet és a szerelmet is. Tudom, nekünk a BUJ-OV jut erről eszünkbe, bujaság, merthogy a szoknyára vonatkozik. Az orosz, ha szeret, akkor a szoknyát szereti, illetve a szoknya alá bújást. A szoknya náluk a LJUB-KA, vagyis, a BUJ-KA, amibe be kell bújni. Izgi ez a szankszrit materializmus.

    A német-angolnát nem is elemezném, mert a LIBE. LOVE, LIKE, AMOR (ez egyenesen ROMA) olyan távolságokba mutat, amit ember nem is érthet. Vagy de?
    - 2022. 06. 26. 08:18
  • B
    Amikor ebben a csoda világban néha egyensúlyban vagy, talán meg láthatod,mi, min, áll.
    - 2022. 06. 26. 10:08
  • B
    A tanításokkal az a baj,hogy senki nem eheti meg a másik helyett az ebédet,talán annyi a lehetőség hogy rámutatsz a kanálra,de már tudjuk, "Nincs kanál..., de mára villa sem"
    - 2022. 06. 26. 10:19
    • Posta Imre
      Omnia vincit ámor! Úgy fordyttyák: a szerelem mindent legyőz, de igazából mindenkit is! Amely levesben megáll a kanál, azt hívják főzeléknek, esetleg kocsonyának, ezért javalják a vellát és a bökőt a durcásabb darabokhoz.
      - 2022. 06. 26. 10:55
    • S
      Nagy költőnk szavaival élve: Kis kanál a nagy Duna mentében... De lehet hogy nincsen tányércsörrenés kanyál nékű. Esetleg másik költőnk végszavaival had-kiegészítve a gondolatodat Bodri: de mára-i villa sem kés-ő.
      - 2022. 06. 27. 04:48
      • S
        Én mégis "megölellek".
        - 2022. 06. 27. 06:37
        • S
          Megöl-el! Milyen “érdekesek” ezek a magyar szavak, mit is akar jelenteni az öl-elés?
          - 2022. 06. 27. 06:50
          • S
            Gond-ol-od, hogy megfalatozlak?<br /><br />Ölni, Élni... ln: LŐN<br /><br />de lehet: Lőni.<br /><br />Látod az elemzésben szétporlik a lényeg, a lényed, s miközben elemi részecskére hullik nem áll tisztán össze amit tudni akartunk, mert csak véljük, hogy tudjuk.<br /><br /><br />Nekem az ölelés élmény, ami a magyarázattal értelmét  veszti.<br /><br />És ott van az, amikor az öl, az anyaöl, vagy úgy szorít, hogy megöl....<br /><br />Kényszer, vagy véd-elem.<br /><br />Remélem, hogy nem a halál ölelése, a halál szorítása az, ami eszetbe jut róla...<br /><br />s azt is, hogy akit megölelek azt úgy ölelem át, hogy megérzi, megérti, hogy erre nincsenek szavak.
            - 2022. 06. 27. 07:26
          • Posta Imre
            Öl, El - ezek ősgyökök. Az anyaöl öl és Ell, vagyis elereszt. Ki világra születik, ölve lészen. ÖLEL = LELÖ
            - 2022. 06. 27. 07:30
            • S
              Keserű pilula, de bárhogy formálódott is az ős fogalom torzzá, ha az ölelésre, mint "önmagába visszatérő egyenesre" gondolok, akkor, ha átölelnélek te ennek a körnek a közepén állnál, s nem átlőnélek. S amint kitárom két karom szabad vagy tőlem. <br /><br />Nem elemezném, mert szorít a fájdalom, ha csak elemezni tudjuk, de megélni nem azt, amit tényleg megtehetnénk szeretetből, ha magunk is ebben léteznénk. Kódnyelv. A zsidó Kazinczy már jól kitekerte.
              - 2022. 06. 27. 07:45
            • S
              A mai kölykök nincsenek készen az eleresztésre!
              - 2022. 06. 27. 09:17
            • mentsvar
              ÖLEL=LELŐ?
              ÉLET=HALÁL
              LIVE=EVIL

              egyszer. Másszor meg, 1983-ban meg lett mondva, hogy "nehezen jöttél a világra, nehezen távozol. Semmise voltál azelőtt, semmivé változol"

              és

              Anyád az ítéletvégrehajtómegszült és halálra ítélt
              Anyád és hóhérodmegszült, mert megszülték
              A bűntény fô részese apádalantas tervüket a kormány támogatta
              gyilkosaid névsora elôtted áll
              Te mégis ölni, ölni ölelve készülsz
              ölni ölelve készülszölni ölelve készülsz
              ölni ölelve készülsz

              te mégis ölni, ölni ölelve készülsz
              ölni ölelve készülsz
              ölni ölelve készülsz
              ölni ölelve készülsz
              ölni ölelve készülsz"
              - 2022. 06. 27. 09:01
              • S
                Értem én az értelmét vesztő értelmetlenség miért sújt észt veszelytő keserűséggel a porba egy DNS tudatot, mert az a börtön az örök Őre, s nem útja az Igazságnak. Nem kellet volna ezt nekem küldened, ha nem akarod megrontani a még itt az életben is a életben Létét szerető rabot. Ki vagy te? Vagy mi vagy? Válaszok vagy egy válasz. Nem köszönöm meg ezt az ölelve ölni szimulációs lélekgyilkos gondolatsort. Persze az örök annak ellenére halhatatlan, hogy ez az írás "Hallatlan!!!". Sajnálom, hogy a fojtogató szeretet ölelése már ismerősöd, ám a világ átölelésének hatalmas könnyedsége nem, s mily' jó is volna, hogyha  csak egy pillanatnyi ideig is, az időtlen végtelenségnek mégis az osztályrészese lehetnél. !!!
                - 2022. 06. 27. 09:25
                • V
                  Ne vedd komolyan. Szerintem egyszerűen csak egy olyan szóalakról van szó, amelynek 2 értelme van: 1, öl, az anyaöl, (de lehet apáé is), 2. öl, életet kiolt,<br />és így veszejt.
                  - 2022. 06. 27. 09:49
                  • S
                    Látod Virág, még a veszélyes veszejtés sem egy-azonos leírva, ha a helyesírás és nem a beszélt nyelv szabályai szerint kivetül a gondolat. Hát még a hangsúly és az intonáció mennyire rejtett, nem hogy a szándék!? Remélem, hogy a vigasz viszont nem csekély, hanem gyógyír. Biztosan  jól éreztél rá csak én reagáltam túl. Köszönöm.
                    - 2022. 06. 27. 10:10
                    • S
                      Az öl amagyar nyelvben egy szép paradoxon a kegyetlen valóságra, a születésre és halálra. A magyar nyelv egybe tömöríteni képes a Mátrix lényegét ezzel az egyetlen szóval. Semmi gond ezzel ha a helyén látjuk és nem eltúlozva, hiszen eltúlozza azt maga ez a valóság, amit mi annak látunk és hiszünk.
                      - 2022. 06. 27. 22:36
                    • S
                      Van egy harmadik jelentése is, ami területmértékegység. A hármas jelentésben még a hely is meg van jelölve, hol történik mindez.
                      - 2022. 06. 27. 22:37
      • S
        Kedves SzVabodnaJaltaH!

        Én mégis "megölellek".

        Lehetetlen, de megteszem. Nem "Erosz", nem "Filosz", nem "Logosz", s minden bizonnyal nem "Agape".

        Nem tudok beszélni arról, amiről könyvek millióit terjesztik jó pénzért a kiadók világszerte, hogy okuljunk a szeretetről. Olvastam a "Fiúk" írásait. Nyílt és bujtatott vádat a szeretetmaszlaggal etetett szer-etet szorítása, fullasztása miatt. Az undorkodásig benne vagyunk ebben a nagyvilági önszeretet bugyorban, ahonnan valamiért ki akarunk törni, s mégis belőle merítjük most az erőt. Tudod, tudja önkezűleg vagyunk benne, mint a megszületett, akinek megtanítják, hogy ő választotta, s ezért minden szar jár neki, mert a karma útját önmaga kövezte ki, hogy megkövezett legyen.

        Egyedül a szeretetben nem szabad csereértéket várnunk, mert akkor önzők vagyunk, vagy haszonlesők, vagy vakon hülyék, vagy bármi, ami a céltalan "Élj a Mostban" Titok tudóját a mélymaszlag sarában tartja.

        Én szeretem megölelni azt, akiben a hasonlatosságomat lelki,-szellemi mivoltom társaként látom. Ilyenkor vagy megteszem, vagy "távölelést" küldök. Ölelni mind a két karom kell. De megszámolva nem kell a tíz ujjam ahhoz, hogy tudjam mennyi ember van a Földön akikhez a két karom kell. Tudom, hogy antiszociális vagyok és nem szeretek feltétel nélkül minden embert. Csupán a szeretetet szeretem feltétel nélkül. Ez olyasfajta szer-elem, ami egyszerűen fölemel, kitárul, növel. S ez átjár, kiárad, s ki is jár a fűnek, s a fának, a csillagnak, az égboltnak, egy bodros felhőnek, a kis katicának, mert mire észreveszem együtt vagyunk. Ilyenkor én vagyok a szeretet. Amikor önelemző önismeretre akarok szert tenni, szertefoszlik. nem tudom mi a szeretet, de szeretek szeretni tudni, mert akkor épp - ép - vagyok.

        Látja kedves baráti gondolkodóm milyen is az én "Butaságom története" ?

        Bocsássa meg nekem, hogy most egy távöleléssel zárom a búcsút! - Meglehet, Imre csontjai már ropognak a kvantummezőben a tőlem hozzáérkező átnyalábolástól, de vele is megteszem. -

        SZAZSUAY
        - 2022. 06. 27. 07:09
        • S
          Kedves SZAZSUAY, köszönöm a szeretet megnyilvánulásodat, én viszont küldöm. A szeretet is azzá vált, amit tiltani kezdett minden vallás régen, hogy nehogy te fogalmazd meg magadtól, nehogy legyen az agyadban egyetlen önálló gondolat, majd én - már mint nyilván nem én, a nevében mondom -, majd én kolóniaisten, Allah-Elohim-Éli, stb. megmondom hogy mi az amit érezz, azt hogyan csináld és mit gondolj róla. Az összes vallás és ideológia egy kaptafára működik, mivel a DNS agynak kell egy eredet, az eredő egy teremtő, ami részben igaz, és ha teremtett, hát igaza van. Ez a logikai sor. És megint jön a lekicsinylő zsidó és kolóniaistenük tulajdonsága, a lenézés, hogy ki vagy te egyszerű faxzfej halandó hogy meeghatározd hogy mi a szeretet. Van kolóniaisten aki egyenesen önmagát a szeretet istenének nevezte ki. Ennél nagyobb önimádat, nárcizmus és pszichopata lét nincs. Engem ezek a szimulációs téveszmék nem efolyásolnak. A matyerialisták meg az anyagban hisznek, a hívők az isteneikben, a nem hívők, nem materialisták, akik nagyon kevesen vannak, mert a DNS agy számára nem igazán van harmadik lehetőség, nos azok keresnek magukban válaszokat. És ha ezt a DNS tudat válaszolja meg akkor új istent teremtenek maguknak, ha a lélektudat, akkor képesek látni a valóságot. Ami mégsem teljesen az, mármint a holografikus univerzum, de ez egy másik fejezet.<br />A szeretetre ma is sokan mint kulcsszóra gondolnak, amihez nem szabad nyúlni. Na ez a DNS agy Stockholm szindrómája. Már nem is tudja valaki hogy honnan ered a tiltás, de másoknak mondogatja hogy nem vagy te akkora ember hogy megmond mi a szeretet. Ugyanez a cigány-zsidó kérdés. Akik nem zsidók-cigányok azok is védik őket, mert gondolati beültetést tett már évezredek óta a zsidó Illuminati, megosztotta a nem zsidó elméket, régi trükk, trükkök százai, nézd csak azt, hogy az oktatást a világon kik irányítják, amióta egyáltalán létezik a közoktatás.<br />A szeretet fizikai megnyilvánulása a gravitáció. Leírható egyenlettel mindkettő, természetesen minőségileg nem azonos értékű a kettő, mivel a gravitáció a mennyiségi vetülete, az anyagra hat elsősorban, a szeretet a minőségi, ami a lélekre hat elsősorban, de ha gondozol egy virágot arra is hat, mivel az önzetlen szeretet és a vektora kifelé irányul. A szeretet azért írható le dinamikájában egyenlettel mert vektormennyiség ha a fizikáját nézzük csak. A vektor vagy kifelé vagy befelé irányul. Egy ember képes az élete során megváltoztatni a vektor hosszát és irányát, valamint mindenre lebontva szelektáltan érezni azt, ezért nem gömb alakú, mint a gravitáció. A befelé irányuló vektor az önszeretet, ezért neveztem el pontléleknek azon kolónialelkek egyik struktúráját akik köztünk is élnek, mert csak befelé irányul a szeretet, mint a fekete lyukba fizikai vetületként, egy ilyen ember egész életében szinte befelé irányuló vektorokkal szereti önmagát, bármi áron, mások megölésével is akár. A monolélek szeretete, mint a zsidóké hasonló, de eggyel kintebb van, mert képesek tanult szeretetre, tanult empátiára pro em-pátria et libertatae módra, ha távol vagy tőle szeretőnek látod, minél közelebb kerül hozzád annál jobban megöl és szenvedtet. A pontlélek csak szenvedtet vagy neutrális. A monolélek mint a zsidók előnyökért tanult önzetlen szeretet gyakorol, pl. zsidó orvos, aki a nem zsidó beteget a protokoll szerint hagyja szenvedni és megdögleni, a zsidót nem, de az is biznisz egymás közt, mert egymásra is gyanakodnak, megölnék egymást, de muszáj hogy összetartsanak, mert akkor buknak. Ilyen az Illuminati is, ezért vannak főpáholyaik, mert tkp. utálják egymást is, de a hatalom mindenek felett. Mint a kommenistáknál, a párt mindenek felett, meg a náciknál Németország mindenek felett, meg a vallásosaknál, istenük mindenek felett. Ja, habár alul az árja, felül a DNS tudatok árja, mégis az árja az úr. Lehet hogy nem így írta egyik nagy költőnk, de ha Hillernek vagy hogyishítták ezt megmutatta vóna, akkó osztig kinevezték vóna Obergespanstorbanführerré. A monolelkek fizikai vetülete a csillag, amelyik egyedül van egy Naprendszerben. Aki nem kolónialélek, és dualitásban létezik a lelkek kialakulása óta, mint a kettőscsillag, az képes kifelé irányuló vektorokra, amelyek nem virtuálisak mint a monolelkeknél, hanem valódiak, segítséget adnak oda és azt ahova és ami kell. Ez nem kiválasztottság baxza meg hanem minden lélek más és más nincs két egyforma, de struktúráját tekintve a többsége három nagy csoportra osztható, amit most leírtam, akik megtalálhatók az összes szimulációban. Nincs több. A triállélek csak egy lélekrészével testesül meg mint Thot-Hermész Triszmegisztosz, aki miután megcsinálta a szimulációt, időnként lejött programjavításokat végezni, mint óegyiptomi korokban. Ő nem kolóniaisten. Fizika vetülete a hármasrendszer, háromnál több csillag nem kering egy rendszerben, háromnál több lélek nincs egy öszetett lélekcsoportban sem. Qurva egyszerű és érthető szerintem a logikája, csak át kell gondolni, már annak írom aki így sem értené. A szeretet igenis definiálható, bárki számára értelmezhető a valódiságában, ha a fizikáját, logikáját, érzelmi vetületét együtt értelmezi.
          - 2022. 06. 27. 12:09
          • S
            Vektor geometria. Sok minden törlődött, szinte minden abból, amivel a mat.-fiz. tagozaton még játszottam. De örömmel veszem, hogy tartasz annyira, hogy a Szeretet fizikáját kifejtetted nekem. "Küldted". Sok okod van rá. Talán nem is tudod, hogy  egyúttal egy "kulcsot" is küldtél nekem, "Hermesz"tikusat.  Az ajtón túl és innen, mégis egy térben vagyunk. Olyan vagy , mint "Alguz Randau", akivel az emberről, mint a földi űrszemétből alakuló kísérleti minőségről beszéltem. Úgyhogy igazán örülök neked. És átveszem a küldeményt.<br />Tiszteletem és a legbelsőbb mosolyom hadd legyen olyan gravitációs csomagban, amit nevezhetünk szeretetnek is... Remélem kiérződik a cinkos kacsintás és kihallatszik hozzád a kuncogó hangom!?    <img src="https://postaimre.euroweb4you.com/../../images/smiley/csiiiz.gif" alt="Mosoly" />
            - 2022. 06. 27. 13:49
            • S
              Miért ne tartanálak? Gondolkodni tudó és szeretni tudó emberrel mindig nagyszerű a kommunikáció, még akkor is ha esetleg baj van, mert csak megoldjuk valahogyan. Örülök hogy érted amit írtam és átveszed a küldeményt. Kiérződik a cinkos kacsintás és kuncogás, és mögüle a szeretet is. Nem szoktam használni szóban és írásban, de ez most más, mivel csak így tudunk kommunikálni, én is ölellek Téged kedves SZAZSUAY!
              - 2022. 06. 27. 22:28
  • P
    Én nem vagyok sem művész, sem tudós, még csak túl okos sem, csupán egy kis szösz az ágy alatt, de azt gondolom, hogy a szeretetről nem beszélni kell, hanem megélni, átélni, tovább adni, visszatükrözni, megfürdetni benne a szeretni valókat és kiélvezni az áramlása hömpölygését! A szeretetről azok írnak, akik nem tapasztalhatták még meg, de látják, hogy másoknak ez nagyon jó. Sóvárgók beszélnek és tanítják a számukra ismeretlen lélekállapotot. Minden valódi Lélekkel bírónak alap sajátossága a szeretet, mert benne vibrál az energia rendszerében. Így nem kell tanítani, vagy megmagyarázni, mert alap készség! A zsidók-akik a könyveket írják-, nem ismerhetik a szeretet érzését, mert nekik nincs benne a rendszerükben ez az energia minőség az istenüktől eredően. Ők nem ismerhetik az érzelmek ezen felemelő érzését, e miatt akarják pótolni mindenféle aberráltsággal, és a pénzéhséggel, ami bizonyára ad nekik némi kielégülést, de valódi érzéseket nem! Ők tudják, hogy az emberek emiatt sokkal többek náluk, rendkívül irigyek a szeretni tudókra, és igyekeznek mindent össze mocskolni, kigúnyolni, elferdíteni, ami ezzel a csodálatos érzéssel összefügghet! Az ölelés pedig, ha valódi szeretetből jön gyógyít, felemel, védelmez, és igazi örömforrás tud lenni!
    - 2022. 06. 27. 12:34
    • Posta Imre
      Müller Péter rabbi Szeretetkönyvében összehányt hete-havat, majd beletörtem, mire végéig lápoztam a sok entellektuális onániát, de az utolsó lapokóhn csak bevallotta ő es, hogy amit eddig vala írt, aaz semmi, mert beszélt ő a szeretetről, csak nem élte meg. Képtelen...vagy valami ilyesmi. Kibútt a zsizsik a usákbú és mégsem lett belőle királylány!
      - 2022. 06. 27. 12:38
      • S
        És mennyi könyvet, előadást tartottak az etiópok a szeretetről, az önzetlenről, amiről fogalmuk sincs, így van, mint Popper, Müller és a többiek.
        - 2022. 06. 27. 22:20
    • S
      Kedves Porcica!
      Fizikai magyarázat nélkül is jólesett olvasni a soraidat. Ne bánd, hogy ismétellek:
      Az ölelés pedig, ha valódi szeretetből jön gyógyít, felemel, védelmez, és igazi örömforrás tud lenni!
      Ez legyen az én zárszóm is.
      Küldhetek...
      - 2022. 06. 27. 13:58
    • S
      Kedves Porcica, igaz amiket írtál. És nem az számít hogy mű-vész vagy, tudós, vagy túl ok-os-e valaki, hanem a szíve a helyén legyen, és a Tiéd ott van a lelkeddel együtt.
      - 2022. 06. 27. 22:39
  • B
    Elvagyok,hogy vagyok,de jobban örülök,hogy vagyunk.És ha örülök bolondozok, viccelődők ez is szerencse hogy csak vicc.A SZÉN:Az életünk szén alapú.A szén a periódusos rendszer 6. kémiai eleme. Tiszta állapotban több allotrop módosulatban is létezik.1.:gyémánt,no komment.2.: fullerének.Na ez már érdekesebb,mert a felfedezők a névadást elrontották helyesen fullkretének.3.:az meg úgy volt,hogy a Végtelen, lábát lógatva ült a legmagasabban lévő bodros felhőn szemlélte az eseményt és a horizontot.Nyugatra fordult megnézte ahogy a nap eltűnik,beállt a sötét és szólt:-Kicsi a fény nagy a nyomás akkor innen gyerünk nyomás. és Lőn grafit.A kocsonyát meg majd akkor eszünk ha elénk tették, ha eszünk. A vektorgeometriát meg bírom,mert olyat küld hogy csökkent a villanyszámlám,hisz nélküle nincs egyensúly.Ha valaki olvassa és jobban tudja javítson .Belégzéskor az oxigén serkenti az agyműködést,bent tartáskor a co2 oldja a stresszhormonokat a vérben, kilégzéskor távozik a nem odavaló.Ja meg a szeretet ,definiálni meg leírni, mintha már találkoztam volna valami olyasmi,mint a tízparancsolat ,hogy az egyik embernek a szívébe írták a másiknak meg kőtáblára vagy mi a szösz.
    - 2022. 06. 27. 20:46
  • S
    Bekopogok a szív kapuján... Kopp! Kopp!

    Régi versem, sem hozzátenni sem elvenni nem tudok ... A Szeretet, megfoghatatlansága a szerelmetes élet csodája. Akire rátalál boldogan vagy fájón, időtlenné válik. Örök... talán... Talány.

    Végtelen vallomás

    (LátszatLét)

    Szeretlek
    te gyönyörű
    lángoló
    lobogó
    lélek.
    Nincs Idő és Tér.
    Nincs szóm, hogy értsd…

    ÉN VAGYOK AZ ÜZENET:

    ÉREZZ!

    VÉGTELENÜL.

    SZERETLEK.

    :// Te gyönyörű
    lángoló lobogó lélek.

    Nincs Idő és Tér.
    Nincs szóm. hogy érts,
    én vagyok az üzenet:
    .
    ÉREZZ VÉGTELENÜL!

    SZERETLEK.
    ://
    te gyönyörű lángoló, lobogó lélek.
    Nincs Idő és Tér.
    Nincs szó, hogy érts,
    én vagyok az üzenet:
    Érezz!

    VÉGTELENÜL SZERETLEK.

    (Női hiúságból nem írok dátumot, Szellemként időtlen, Lélekként örök vagyok. Szeretetből gyúrt makacs szembenállás ezzel a világgal)
    - 2022. 06. 28. 07:31
    • mentsvar
      Ez a dolgok egyik oldala.

      a másik, amire a Kontroll csoport utal, hogy "ölelve ölni" -nyilván kitaláltad régen, hogy ez a dugni, k@rni, b@szni

      tehát az a filozófia rejlik benne, hogy aki teremt, a Teremtő, ha és amennyiben! halandót teremt, akkor egyben gyilkos is.

      Azaz, ha halhatatlant vagy képes teremteni, akkor húzzad ki magad. Az a tiszta teremtés, anélkül, hogy beleteremtenéd a pusztulást is. Gondolom, a versed is egy ilyen halhatatlan mű. Az idő eldönti.


      Valóban, egy sumák kontrolláló módszer harsogni a szeretet fontosságát azoktól, aki elnyomás alatt akarnak tartani. Szeress csak rabszolga, és ne lázadozz! Nesze itt van 10 kiló irodalom, hogy milyen csodálatos a szeretet. Dolgozz és ne hőbörögj. Szeress, mert az fennséges. Rabszolgának születtél? Fogadd el! Ne ítélkezz, ne kritizálj. Fogadd el!

      Phüü!!
      - 2022. 06. 28. 08:31
      • Posta Imre
        Ölni, vagy ölelni a kígyónak egy fogás.
        - 2022. 06. 28. 08:37
  • S
    Ítélek. Itt élek. Nem elítélek, hanem megítélek. Úgy ítélek meg, ahogy magam is szeretném, hogy igazságosan ítéljenek meg.
    Furcsa dolog megszólítani a "Mentsvárat", amikor nincs mentségem arra, hogy miért nem "megmentőért" kiáltozom, bár nem tudom a hajamnál fogva kihúzni magam a csávából, hogy szabaduljak, bár Münchausennek állítólag sikerült.
    - 2022. 06. 28. 08:44
  • S
    Köszöntelek!

    Kezdem azzal, ha Mentsvár, akkor menteni kell a menthetetlent is, ami paradoxon, és oda kell bejutni még a filozófusok gondolatbeültetésre szánt kliséinek is, ami szer- (be) – etet.

    Azt, hogy elolvastad az intuitív lélekmuzsikámat - vers-e vagy költemény? - látom. Azt, hogy befogadtad, te magad érzékeled. Én eljátszom a gondolattal, s így az érzésem is játékos marad, hogy nem rojtosra rágott szavakat jelent neked a „szeretet”, hanem érzőtudás miatt válaszoltál, hisz nem kufárkodunk, hanem szavak nélkül érteni vágyón bele akarunk merülni az Igazság Mag.Ma-ja-ba.

    Sok szónak az alja, nehogy elaljasuljon... Igaz? Nem szaporítom, mert már pirulásra is késztet az érzelmes írás. Kérlek, fogadd el egyetértésemet abban, hogy ahogy a "sumák kontrolláló módszer harsogja a szeretet fontosságát" ahhoz nincs, nem volt és nem lesz közöm. Ha igen, akkor az nem én vagyok. Töröltek, s maradványként elhülyültem

    Anyád!

    Üdvözlettel:

    SZAZSUAY
    - 2022. 06. 28. 08:54
  • S
    Lehet hogy kiábrándító lesz amit írok. Amikor fiam édesanyja terhes lett, ez a 70-es évek, mondta az örömhírt. Nem akartam gyereket, mert akkor már tudtam hogy mi ez ahol vagyunk, bármilyen hihetetlen. Mondtam hogy mi van. Nem értette. Elmondtam átkonvertálva, hogy egy emberélet 95 százalékban minimum szenvedés és alig van nem az. Bizakodott, reménykedett, mindent felhozott amit egy véges életű entitás felhoz. Mondtam neki, ha dönthetne a gyerek hogy megszülessen, amikor haldoklik, gondolod hogy mindenki azt mondaná hogy nem baj hogy megszültek? Mondtam neki, hogy ami a lineáris időben megtörténik, nem bánja senki, nem akarja veszni hagyni. Amikor már a szülő és az apa (az apa nem szülő, legfeljebb készülő) megismeri a gyerekét meg nem akarná ölni. Ez természetes. Ha megismer bárki bárkiket akikkel jó, nem bánja azt meg. De ez a történési linearitás közepe, vége. Mi van akkor ha meg sem születik gyereke egy párnak? Siratják a meg sem ismert gyereküket? Gyilkosoknak érzik magukat, amikor meg se öltek senkit? Nem, nem, ez nem így működik. A gyerek vállalás egy DNS parancs, qurva erős parancs, szinte mindent felülír. És önző. Hiszen a gyereknek nincs döntési lehetősége. Az örömöt csak a szülők élik át. Már a születés szenvedés, aztán a felsírás az égető levegő beáramlása a tüdőbe, ami fájdalmas. Aztán a halál mindig fulladással jár, bármiben hal meg valaki. Levegő beáramlás és fulladás, a kettő közt meg ennek áramoltatása. Ennyi. A vallások nem véletlen mindig a lehellethez kötik a lelket. No de, aki gyereket vállal természetesen saját örömére, az egy hosszú szenvedés elé állítja a születőt. És azt is tudja a szülő hogy a gyereke meg fog halni. De annyira fiatal és az algoritmusok parancsai, nemi hormonok stb. legyőznek mindent, gyerek, gyerek, gyerek. A szentszövegek is a sokasodásra buzdítanak, hiszen a Mátrix alapja is ez.
    Mondom, népszerűtlen amit most írok, de le kellett írnom az igazság miatt, nem burkolhatom el. Pont én nem.
    - 2022. 06. 28. 11:20
    • B
      Alap op programok miért mondod a kis kutyára jaj de aranyos, és még megannyi,na amikor ezt felül írod az nagyon durva.Sok idő alatt raktam össze hogy a szabad eső ejtőernyőzés miért érdekes,és miért a legnehezebb a leszállás,és mi a pavlovi reflex ugye persze sokan röhögnek mikor mondom,csak amikor  belépnek vagyis inkább kilépnek akkor a válasz néma csend.az igazán bolondok röhögnek magukon.Motoron, 10 km,vagy 2-3 óra programozás után ha az alany letudja tenni az egót,és gyermekké válik megváltozik az egész világról, és önmagáról alkotott véleménye. Felismeri a sémákat és nem boldog, csak küzd,és bírja a nyomást.És ha ez okkult,akkor kapják be vagy nyalják ki, amikor nem fürödtem 3 hete és miért nem , mert ölöm a kibaszott libidót a kibaszott ösztön,alap op-t. ÉN vagyok a Te vagy a Mi vagyunk a NEFOSSÁMÁN (tudom te nem)
      - 2022. 06. 28. 12:19
    • S
      És megint egy hoppá!
      Szép napot!

      Mosoly

      Úristen! Ez nem népszerűségfüggő. Ez a „hálózat” csapdája, ami erős és konfliktusos hormonkódolt, vagy DNS-agy ösztönbeteljesítés elmélet, de… még egyet is értek veled. A valós létező mivoltunk testesülését teszi így „teljessé”. Férfi, igen ritkán szokott azért párosodni, hogy megszépítse a szaporulattal a világot.. A nő, meg nő, növekvő, amíg a fertilitása engedi és eléggé testi élményben éli a szellemit, ha van, de mindenképpen lelki mivoltát. Te a rációddal, nem dekódolhatod ezt a sokmillióéves szaporodási láncot, ami inkarnálódik ebben a zónába. Ajaj! Ez most száraz martini melegen ajánlva!
      Nem azért vágok most olyan pofát, mint, aki citromot nyalt, s mert nem értek egyet az elméleteddel, mint egy megfontolandóval, - ami akár a Georgiai kövek létszámstopját is támogathatná - vagy , mert morci lettem, hanem azért, mert ez most nem segíti az okosodását az érzelem vezérelte human állományt.
      Körülményeskedésem szándékolt, mint az okostelefonódás.

      Jó reggelt!

      Mosoly

      Sok volt a "mert", igaz? A miértjét értem. Na, de tényleg... !
      - 2022. 06. 28. 12:08
      • S
        Áh, nem vártam én el semmit kedves SZAZSUAY. Az a helyzet hogy nem férfi racionalitás vezérelt amikor erről szó volt. Persze, a nő magában hordozza a megszületendőt, de erre a vágy nem csak vágy, kíváncsiság is, talán egyfajta teremtés érzése, nem tudom, sosem voltam és leszek nő semmilyen létformában.<br />Időnként gondolkodok hogy mi az a határvonal, ami már nem elfogadható szinte senki számára, hiszen mégis csak embernek születünk ide, és ha amiről írok, alapvetően ellentmond annak, amit emberinek mondunk, akkor az egy határfelszín, egy mezsgye. Ahonnan magányomba kell visszahúzódnom, mert sok lesz mindenkinek. De én ezt megértem. Nem vonom vissza amit írtam, mert nem írtam volna le, ha nem állnék mögötte. Nehéz azt a kevés jónak megélt dolgok egyikét - hiszen a szülés, a terhesség, ennek vágya mind az egy nő számára - másnak látni mint ami. A férfiak is ragaszkodnak a gyerekükhöz, persze a születés utáni örömként, példa erre a nagy válásarányban mutatkozó ádáz harc a gyerekért, sokszor annak hátrányára. És akkor hol van a férfi racionalitás. Én másról beszélek. A Mátrix betelepítése mindig új munka lenne a kolóniaisteneknek és megbízottjaiknak, ha az embernek készített szimbióták megtagadnák a DNS-parancsokat mindannyian. Nem születne egyetlen gyermek sem. Ugye milyen erős a DNS parancs. Most nem férfi megközelítésből írtam. Férfiakban is megvan a gyerek utáni vágy, hiszen azért akarnak általában minél több nővel együtt lenni, ez a parancs. A kémiai programok nélkül nem lenne ebből semmi. A hormonok, kémiai programok bizonyos beérési szakasz után, pubertáskor már jelentkeznek. A lányok már erre vannak a babázással kicsiny koruktól felkészítve. DNS-parancsok, plusz gondolati beültetések, aztán a férfiak is elképzelik hogy milyen büszkék ha fiuk születik, de a lányukra is. Igen én ezt megértem. Nem baj hogy túllőttem a célon, de talán elgondolkodtató. Nem férfi racionálisan, hanem a szimuláció működési rendszerét elemző lélek rálátásával. Amikor katona voltam, nem férfi voltam elsősorban, hanem egy feladat végrehajtó. Aztán tiszt lettem, a négy év alatt harci cselekményekért rendfokozat emeléseket kaptam, és parancsnoka is lettem az utolsó évemben ennek az alakulatnak. Ha a férfi racionalitással gondoltam volna végig az elöljáróimmal hogy hogyan hajtsuk végre a beavatkozást, szépen fogalmazva, akkor nem tudtam volna higgadt fejjel végiggondolni semmit. A férfi nem csak racionális, hanem elragadja amitől férfi. Ha viszont meg kell oldani egy feladatot, akkor lényegtelen hogy férfi-e vagy nő-e az illető, vagy képes végiggondolni minden optimális és negativ aspektusában vagy nem. Ehhez hozzá szokták kötni a nemek közti hidegháborút, hogy melyik milyen. A férfiak többsége sem racionális gondolkodású, hogy csendben megjegyezzem. Ha az lenne, nem lenne annyi gond a férfiakkal. És itt nem csak racionalitásról van szó. Mivel a ratio latin eredetű szó, hányadost és számítást jelent eredetileg. A filozófia <span>az értelmet tekinti </span><span>a tudás legfőbb forrásának és próbájának. Értelem. Tehát van egy DNS tudat mint értelem (a fennmaradáshoz és ennek járulékaihoz tartozó értelem) és érzelem (a vegetatív és generatívparancsokhoz kapcsolódó érzelmek, a szerelem is ez pl.) és van egy lélek-tudat mint értelem (nem a halálfélelemhez és járulékeihoz kötődő gondolkodás, nem a létfenntartáshoz gondolkodás) és érzelem (nem a halálfélelemhez kötődő érzelmek, nem a létfenntartáshoz kapcsolódó érzelmek). Ha valamit objektíve akarunk elemezni, akkor a rációval tesszük-e a fentiek szerint? A ráció csak a túlélésre koncentrál, ezért hibát vét ha nem a feladat az első hanem a túlélés. A lélektudat nem fél a haláltól, tehát ha dönt, a túlélés nem az első helyen van az elemzésnél, és a kivitelezés modellezésénél. Összefoglalva, csak annyi történt, hogy elvonatkoztattam magamat mint résztvevőt ettől a szörnyű földi pokoltól, persze előző írásomban a férfi és női szerepekről írtam mert kihagyhatatlan volt, de elvonatkoztattam, mert észre kellett vennem a hibákat. Minden hibát. Még akkor is, ha a szimulációban létezők esetleg nem is tehetnek bizonyos dolgokról és észre sem veszik őket. Ez hasonló ahhoz, mint amikor egy indiai hindu mesterrel beszélgettem angolul - ő nem csinált bizniszt a tudásából, nem is volt nyivánossága a rövid átutazásának - és megkérdeztem, mivel csökkenti a szenvedést. Elmondta amit vártam. Az ő tudása már a szívritmus lassításánál, az életfunkciók, anyagcsere lelassításánál tartott. Bólintottam és megkérdeztem, ha lassan kiiktatja az életfunkcióit, akkor egyre kevesebbet szenved valóban, de megkérdeztem tőle, mi köze ennek az élethez? Na valami ilyen róka fogta csuka ez a gyerekvállalás dolog. Mitől ember egy ember? Beletartozik a gyerekvállalás. Lényeges hogy mennyi szenvedéssel jár? Ember: Nem érdekes, kibírjuk, hiszen mennyi örömmel is jár. Hát ennyi.</span>
        - 2022. 06. 29. 03:30
        • S
          Katona!
          (tisztelgés)

          Amikor meg kell oldani egy feladatot, akkor lényegtelen hogy férfi-e vagy nő az, aki a feladatot végre kell, hogy hajtsa. A kérdés az, hogy képes-e átgondolni mindent teljes egészében A-Z-ig, - részleteiben összefüggően is, a váratlan helyzetekhez szükségszerűen újraigazítva a célfeladat végrehajtását optimális és negatív aspektusában együtt, vagy nem.

          RATIO!

          "higgadt fejjel"

          De, mi köze ennek az élethez?

          Mitől ember egy ember? A túlélési vágyon túl, tudom mi az a határvonal, ami már nem elfogadható szinte senki számára, hiszen mégis csak embernek születtünk ide?

          Ide, ahonnan önnön magányomba kell visszahúzódnom, mert sok lesz mindenkinek.

          Miért levelezünk így, amikor félszavakból is, de mégis kellenének a hallható szavak?

          Visszaidézett soraid transzformált nőiséggel, de nem papagáj gondolattalansággal válaszom válaszodra, Katona.

          Tisztes válasz. - Bár most nincs rajtam "sapka". Mosoly -

          "kiskatona"katona

          ...
          - 2022. 06. 29. 08:19
          • S
            Köszönöm a fél szavakkal is-t.
            - 2022. 06. 29. 12:22
          • S
            A DNS program semleges létrehozása volt az eredeti funkció, az összes lélek számára hozták létre a kreatív lélekstruktúrák, triállelkek és a kettősként létező, kettejük alkotta harmadik minőségben trialitással rendelkező nem kolónialelkek. Nem volt benne más cél, csak az anyagon való jelenlét elérése. Maga a program az anyag kialakulása idején készült, mivel a lélek csak szimuláció segítségével tud fizikailag ottmaradni a gravitációs térben, mivel nagyon alacsony a gravitálása. A kolóniaistenek anyag fölötti uralomra - ez a ciklikusság megakadályozására avagy hagyására irányul - jutási kísérletei miatt általánosan a világűrben kirobbant háborúk miatt módosítva lett a DNS program célja részben. Kétféle célja lett ezután a DNS alkalmazásának: a nem szenvedtető  és szenvedtető szimulációkhoz igazítva. Annyira tökéletesre készítették azon triállelkek, akikben csak kolónialélek van a szenvedtető szimulációkat, hogy az oprendszert zárt egységgé tették, kifelé mégis nyitott, mert más nem lehet, de belül, az egész rendszer, ha belehelyezel egy DNS fájlt, akkor az minden döntése esetén szenvedni fog. Ráadásul ha ember, azt véli hogy a lelkét is teremtették, és ezáltal tiszteli, stb. a vélt vagy neki hazudott lélek tervezőjét, pedig semelyik lélek sem tervezett, teremtett, hanem teremtődött, még a Multiverzum egyetlen lelke is együtt önszerveződött a Valami kialakulásakor. Tehát az ember attól érzi magát embernek hogy él, életet ad, és nem érdekli hogy az egész élet szenvedésre épül. Nem véletlen hogy azon kevesek, akik rájönnek a szenvedés valódi okára, csak abban a korban jönnek rá, amikor már kielégítették a Mátrix összes parancsát, ebbe tartozik bele a gyermekvállalás is. Utóbbit sosem bánják meg - bár ismerek néhány embert aki megbánta -, ha mégis, a többi ember ujjal mutogat rá ha ezt megtudja, kiközösítik hogy milyen ember ő, nem is ember, lélektelen, stb, stb. Elérkeztünk a mitől ember az ember kérdéshez. És ezt csak a DNS-tudat és lélektudat együttélésének ismeretévekl lehet megválaszolni. Miért is? Mert olyan hogy ember, így szüzen nem létezik. Van egy halandó alkotója és egy halhatatlan alkotója. A z utóbbi is rányítva van vallások, média, gondolati beültetések, szülők beültetései, stb. által. Ha lenne valakinek önálló gondolata mindezek lefojtják. Önkorlátozó mechanizmus a DNS-tudat, így lett megszerkesztve. Eredetileg nem volt tudat tervezve hozzá, csak a szenvedtető szimulációkhoz terveztek tudatot a DNS szkafanderbe. Amikor egy UFO lezuhan, nem találnak benne agyat, az egy nem kolónialélek utaztató űrhajó volt, de ez szinte kizárt, ilyen berepülések nem szoktak lenni, katonailag nem megoldható. A másik eshetőség, hogy nem volt benne lélek, tehát távirányítású kiborg. De ez egy más fejezet. Visszatérve, szinte tökéletes az önszenvedtető és szenvedtető rendszer a szenvedtető Mátrix, mert a benne lévő szimbióta, ember, bárhogyan dönt, szenvedni fog. Most ha csak a gyerekvállalásra lebontom, akkor ha vállal gyereket attól szenved amíg felneveli, ha van pénze ha nincs ez további alcsoportokra osztható és leírható hogy miért szenvednek mind, ha nem vállal gyereket azért szenved, ez is lebontható alcsoportok leszármazási táblázatára piramisszerűen, hogy miért szenved ettől. A megoldás a paradoxon lenne, egyszerre legyen is, ne is legyen, de ez a világűrben működő fizikai jelenség egy lineáris idejű szimulációban lehetetlen. És a témánál maradva, minden akkor emberi ha qurvára a szenvedést szolgálja. És a szenvedést vállaló tömeg többsége ráadásul sokkal jobban él itt mint a kolóniaistenénél, mert az általuk olyan hőn reklámozott és vágyott kollektív létezés és tudat nem engedi olyan szabaddá őket, mint amennyire a birkái itt hiszik. Az Illuminati ennek tudatában van, hagyja a 95 százalékot hadd birkuljanak, de ők önálló naprendszert akarnak kolóniaisteni ellenőrzés, uralom nélkül. Tehát mitől érzik az emberek embernek magukat? Attól hogy olyan dolgokat elégítenek ki - a vágyak beteljesítését, a halálfélelem lehetséges álmokba ringató elkerülését (pl. zenehallgatás) - amelyek mind szenvedéssel járnak. Van bennük kevés nem szenvedés is, ez a rászoktatás programja. Egy pofa sör jól esik, de szeretné megismételni aki itta, mert kiragad - hiszi ő - a szenvedésből, tehát igyunk meg még többet, még többször. A rászokásig jó, ez a csapda, aztán jön a qurva sok szenvedés, ami sokaknál halálhoz vezet. Tehát a Mátrix a belőle való kiszakadáshoz olyan DNS vágy-programokat kínál fel, amelyek a rászokás előtt jónak tűnnek, aztán a rászokás után jön a qurva sok szenvedés. Legyen ez a vágykielégítés evés, ivás, szeretkezés, munka, satöbbi, satöbbi, satöbbi. És akkor mégis hogyan csatolódik vissza? Lehet hogy a lelkében egy nem kolónialélek úgy érzi hogy nem igazán jó a véágyaknak élni, de akkor hol találja magát hirtelen? Hol? A semmiben. Kiderül, hogy amit az élet értelmének hazudnak maguknak és másoknak az emberek, mind-mind vágyakra épülnek. És akkor jön az önmeghasonulás. Mitől vagyok én ember? A vágyaktól. És a vágyaim közt szerepel a szenvedés elkerülése? Igen. Már aki nem mazochista. Ha igen, és elkerülöm, akkor ember vagyok? Nem. És ráadásul mindenki bégeti a DNS program kollektív tudati irányítottságának gondolatpaneleit, a gyerekvállalás csodálatos dolog (objektív kédés: kinek? kinek az öröme?, mert a gyereké biztosan nem). Tehát zseniálisan megterveztés azon kevés triállelkek akik ezen dolgoztak, két fő triállélek volt és kettő-kettő segédprogramozójuk, ezt a lélekelrendeződésből ismerem. Tehát zseniális, földi szavakkal pokolian zseniális egy szenvedtető Mátrix, bármit tesz valaki, attól lesz ember ha szenved, ha megpróbálja elkerülni akkor attól szenved, vagy választja a tetszhalált, mint a hindu mester és kevesen mások.
            - 2022. 06. 29. 13:13
        • S
          Kérés.

          Kedves SzVabodna JaltaH!

          Utólagos kiváncsiskodásom az én Baráti Szürkeállomány aktivizálómhoz!

          Volna kedved ez a tanítást értékelni, ahogy azt egy igazi obsitos tenné, harcedzetten?
          Érdekel a véleményed.
          Kozmikus bukott vérvonalak
          [url]https://www.youtube.com/watch?v=Awe0ItV5I1w
          [/url]

          Nemleges válasz esetén is Köszönet a jó szóért.
          - 2022. 06. 29. 12:22
          • S
            Kedves SZAZSUAY, éjjel megnézem, most félig rohanóban vagyok, már amennyire én rohanni szokam. Egyébként valóban hiányzik a beszélgetés.
            - 2022. 06. 29. 12:25
            • S
              S.O.S. fuss, rohanj és lény önmagad legyél, Ön-kívületben is!

              Mosoly
              - 2022. 06. 29. 13:21
              • S
                Hát látod ennyire rohanok. Magamon kívül és belül.
                - 2022. 06. 29. 13:30
          • S
            Röpkén végighallgattam, a hangja alapján a VNTV vendége is volt, váltottam vele pár levelet ha jól emlékszem, sok mindent leírtam neki, azt hiszem ő gyógyító és a biológiával foglalkozik, a neve nem jut eszembe, de sok mindent nem lát. Jó elgondolásrendszere van, de nem jó elemeket használ föl a megértéséhez a dolgoknak. Hasonlatként a DNS-t mondom alapból a DNS neutrális program, praktikus, de ha megtöltöm szenvedtetéssel, akkor az nem a DNS program, csak azt hisszük hogy az, eredetileg nem az. Ez a hölgy is megtöltötte azzal amit eddig empirikusan elért és beleérző képességével, felépített rendszerlett mint a zsidrák Kisfaludy időfizikája, csak az alapjaitól kezdve sok eleméig önellentmondás. A hölgy azt mondja, hogy a lélek fejlődéséhez valami. A lélekfejlődés humán, antropomorf gondolkodás, csak az fejlődik ami időhöz kötött,, lineáris időhöz, és ez qurva egyszerű fizika és logika. A lélek nincs időhöz kötve. Nem fejlődik. A cápa 250 millió éve ugyanúgy néz ki, ugyanazt csinálja, pedig DNS program. Nem kellett neki fejlődnie. De maradjunk a léleknél, kész struktúrával jött át az univerzumok szétnyílásakor, előtte befejeződött a struktúrálódás. Az hogy egy-egy lélek lekerül egy bolygóra mondjuk 50 évre, aztán netalán reinkarnálódik tízezer évig, mi az a tízezer év a világegyetem 13,7 milliárd évéhez, amióta itt van a lélek? Majd pont egy sárgolyón kezd el tanulni? Milyen marhaság ez? Csak ember találhatta ki, akinek semmi köze a lélek valódiságának ismeretéhez. Viszont népszerű mert emberszerű. Ha a biorobot emberi agy tanul, akkor a lélek is biztosan ezt teszi. Mert emberek vagyunk ugyebár? És szereünk közösen mantrázni, mindegy milyen át nem gondolt baromságokat. Elnézést hogy iljen kritikával illettem a hölgy előadását, de este végighallgatom újból, de a többi inkább részletkérdés. Az álommal kapcsolatosan, nincs olyan ember aki ne álmodna, csak nem akkor ébred fel amikor a REM szakasz éppen befejeződik és akkor nem emlékszik rá. Vannak akik kérkednek hogy sosem álmodnak. Én mosolygok csak és bólogatok. Higgye azt amit önmagának jónak vél. Senkit sem akarok kimozdítani a komfortzónájából sem. Mindenki a maga hite szerént.
            - 2022. 06. 29. 13:28
            • S
              Gyerekszáj szól:Apu, hol az útilapu? Mert nem a talpadra tetted, hanem az adást vetted. No most aztán csünghetek a 12 szálas DNS elméleten... Homlokom ráncolom. Magam hókon nyomom: Rokon! Gondolod, hogy eme Földön járok, a jó nyomon? Hallod, ahogy félreveri a szívem a harangot? Kiterülök, ha ilyen gyors reakcióidőben szárnyalva repülök. Hogyan lehet eme balga paradoxon? Olyan vagyok, mint a fel-fel dobott kő,nem  pattogás csak durva becsapódás, ahogy kicsengettek a gondolatszárnyán egy ilyen villámtaktikai.

              A többi..."hosszúúúúúúú"

              Mosoly

              Ugye nem lesz bosszúúúú - s kegyelmed?
              - 2022. 06. 29. 13:51
              • S
                Szokásomtól eltérően haza evett a fene a napozásból, így elolvastam leveledet.<br />Megértem miért írtad amiket írtál most. Megértem.
                - 2022. 06. 29. 15:44
  • Posta Imre
    Böjte Csaba elismerte az alapítványa felelősségét a gyermekbántalmazási ügyben

    Mi Isten nevében fogadjuk be és neveljük a gyerekeket. Hatezer gyermeket neveltünk fel, a most napvilágot látott ügy pedig példa nélküli. A történtekben nekünk is van felelősségünk, azon vagyunk, hogy ilyesmi ne történhessen meg még egyszer

    – idézi a Magyar Hang Böjte Csabát, akit azután sikerült elérniük, hogy az Azonnali és a Transtelex szerdán megírta: a Csíkszeredai Bíróság első fokon harminc év szabadságvesztésre ítélte azt a gondozót, aki majdnem tíz éven keresztül, 2007 és 2017 között mintegy tucatnyi, gondjaira bízott gyerekkel követett el kegyetlenségeket két olyan gyerekotthonban, amelyekben dolgozott, és amelyeket a Böjte Csaba-féle Dévai Szent Ferenc Alapítvány tart fenn.

    A szerzetes arról is beszélt a lapnak, hogy amint tudomást szerezett a visszaélésekről, egyből a hatóságokhoz fordult. Böjte Csaba hozzátette, a gyermekbántalmazásért elítélt munkatársa rendszeresen részt vett képzéseken, szavai szerint

    semmi jele nem volt annak, hogy ilyeneket csinál, de a gyerekeken sem vettünk észre semmit.

    https://24.hu/kozelet/2022/06/29/bojt...elelosseg/
    - 2022. 06. 30. 06:08
    • S
      Lehet kurv' anyját mondani!

      Nocsak kibújt a szög a zsákból.

      Valamikor, idő, dátum nincs meg, próbáltam felvenni e nemes lélekkel a kapcsolatot, de nem pénzadományügyileg, ami ugye a norma. Okafogyottnak is tűnt ez idáig a berzenkedésem, hogy ez a jóember, aki színen van csordultig a szeretet alázatával, miért nem reagált a küldeményemre egy visszaigazolás erejéig sem. Könyvek… mekkora marhaság ilyesmit küldeni, amikor mani beszél, és még kutyába sem vesz az aki kéri, hogy támogassák a szeretetszolgálatát. Pénzem akkor nullszaldósan állt, de volt amiért megdolgoztam, szellemi termék.

      - Tudtátok, hogy van az a népcsoport, akinek a szellemi kincs termék, amit felhasznál? - Sejtem, hogy igen. No mindegy is, hiszen ez nem a „kőleves története” és nem is mese.

      Én meg mögharagudám az udvariasságot is mellőző eljárástalanság miatt, mert van egóm, meg magyarnak is büszke, és „úntálom”(nagyanyám haragvásából merítkeztem) az ilyen „instállom”-lomot.

      Duzzogó disznó vagyok és le köll küzdenem a személyiségem nárcisztikus elvárásait, ahogyan azt tanúlt média psziché szakértőik javallják, merthogy ide lépeget be a „feltétel nélküli szeretet” illúziója, vagyis a kolónizált egy én is. - így jár, aki hisz a politikai pártosegyházi szolgálat önzetlenségébe, ami nem annyira pártus, inkább csak hatalmilag szerénykedő álca.- Föl is imátkoztam a Jóöstennek, hogy azt az erdélyi bojócot rúgná mán seggbe! De bíz váratott magára, pedig van ott felület elég.
      De ezzel nagyon megváratott.

      Szóvak "legyetek jók, ha tudtok", mert én csordultig vagyok a kiürítendő és nyakunkig érő fekáliával, ami olyan, mintha csak sár lenne, de valójában bűzlő bélsár.

      Imre! Javíts ki, ha tévedek, - no meg akkor is, ha megengedhetetlenek ezek a szavak - szarban vagyunk, káni-kulában, amit azután is érezni fogunk, ha már kimosdottunk. Ilyen a psziché.

      Megyek, kiböjtölöm magamat...

      Anyád!
      - 2022. 06. 30. 07:07
      • Posta Imre
        Divatos a gyerekmolesztálás téma, kereskedelem, prostitúció, szervdonorkodás...nekem csak az a fura, hogy egy ilyen "szentfazék", aki isten-alá-szolgája ne gyanakodna mikor annyi gyerek van és annyi perverz mocsok "él", hogy pont ők lennének a kivételezettek? Még akkor is gyanakodnék, ha megérteném, hogy valakinek érdeke csőbe húzni és rám telepíteni valakit, aki ezt megteszi a "jó hírnevem" csorbításával....na de itt szexuális visszaélés zajlott, ha igaz....10 éven át...és semmi jele nem volt. Érdekes ez az isten, meg a kiválasztottjai. Csaba sosem volt okos ember, eztán meg minek? Ez nem kritika, tényleg sajnálom.
        - 2022. 06. 30. 08:02
        • S
          A nagynéném akkor lett viharos sebességgel materialistává a bérmálkozása előtt, amikor az egyházfi az "isten ujjának" puhányával akarta beavatni a kis szüzet. Pedig a fehér-bőrű, szép szőkés leányzó addig szép hangon énekelt a karzaton. Ilyen randán kísért meg az a dög ördög! Látod, a szüzességi fogadalmat is hátul összefogott ujjakkal köll megtenni azoknak, akik szolgaian szolgálnak odaföntre, a piramis imára hegyesedő csúcsfejei irányába, de nem védenek meg egyetlen elveszejtésre szánt lelket sem szívből.
          - 2022. 06. 30. 08:43
    • S
      Ha egyszer az "Igazmondó Juhász" lebukik, hogy hazudott, mindegy miért, vagy a "drága tiszteletes úr" trippert kap és nem a szenteltvíztől, onnan már minden felesleges magyarázat, hogy mi az igazság !
      - 2022. 06. 30. 06:37
    • S
      A mentális pedofília, amit az engedjétek hozzám a gyerekeket egyházak gyakorolnak, nos a mentális pedofília mellett nyilvánvalóan gyakorolják a fizikális pedofíliát. Ez a zsidó adrenochrom-szerzés előszobája, a kolóniaistenre való áhitat az önfeláldozásra való gondolati beültetés is. <br /><br />Más. Drábik ebben a videóban azt mondja, nagyyrészben rajta is múlott a kormányzó párt hatalomrajutása. Persze hogy igen, hiszen nem a szavazatok döntik el egyik országban sem hogy ki lesz a báb paprikajancsi, hanem a háttérhatalom. Drábik intermitter a háttérhatalom és a gojok közt.
      - 2022. 06. 30. 10:46

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése