Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

A cigánykérdés, cigányállam, zsidó-tervek- újratöltve (2009). Ez volt a terv!

Néha el kell távolodnunk tõlük ahhoz, hogy egészen közelrõl szemlélhessük az eseményeket. Megtörtént és most új benyomásokkal, néhány elemmel gazdagítva látom a teljes kirakóst, amelyet ellenségeink úgy próbálnak összeilleszteni, hogy mi azt észre sem se vehessük. Több elemét ennek a stratégiának már sikerült tetten érni, de most egészült ki olyan lényeges, a teles egész befogadáshoz szükséges elemekkel a képlet, amelyet már le merek írni a minden gondolkodó ember számára, rábízva döntést, hogy képes lesz-e mindezt ember módjára feldolgozni. Pontokba szedem a stratégiai lépéseket, majd pedig megindokolom azokat.


- Orbán feladata nem a rendszerváltás, hanem „egy új világrend” bevezetése. Ezt õ maga is elmondja. Mostani, okt. 23-i beszédében minderre egy kerek esztendõ idõkorlátot „engedélyezett”, nyitva hagyva a kérdést, „mi van akkor, ha nem sikerül addig mindezt megvalósítani?” Azért én ezt most megkérdezem, de a választ a végére tartogatom. Elmondja, hogy nincs olyan nemzetközi erõ, ami ezen változtathatna, jelezve ezzel a nyílt hadüzenetet az oroszok beavatkozási törekvéseire a „zsidó világcsászárság” felé vezetõ úton.
- Orbán (Orsós, Olstein) zsidó-cigány keverék, ahogyan Sárközy is, aki a cigány illegális táborok felszámolását kezdete el az EU ellenkezésére, majd pedig jóváhagyása mellett, amely tendenciához Merkel is csatlakozott az etnikai vezérfonal mentén.
- Orbán kijelenti, hogy „van terve” a cigánykérdés megoldására, amelyet még nyilvánosságra nem hozott, de az EU ezt is üdvözli.
- A cigány-kérdés felvetése és köztudatosítása a Jobbik és Gárda feladata volt, amit most a Jobbik felvetése alapján „szegregációval”, gettósítással kellene valahogy megoldani.
- A cigány-szaporítását, a falvak etnikai terrorját és a városok szétzüllesztését a zsidó kormányok propagálták és támogatták, a rendvédelmi erõket is felhasználva ehhez, hangulatot keltve, cigányfajvédve és az államalapító nemzet rovására, hogy a társadalmi igazságtalanság és a faji diszkrimináció lebegtetett kérdése hol úgy vetõdhessen fel, hogy a cigányok bûnözõk és velük le kell számolni, hol pedig úgy, hogy a „többségi társadalomnak” kell tûrni és toleránsan befogadni az integrálódni nem akaró hordákat. Ez egy mesterségesen használt kétélû kard, amely a valódi célról volt hivatott csapkodásával összezavarni az érteni vágyókat.
- A Jobbikot és a Gárdát ugyanaz a zsidó kéz hozta létre és irányította, használta fel mindvégig erre a célra, mint ami az MSZMP-t, MSZP-t, SZDSZ-t, MDF-et, FIDESZ-KDNP-t, LMP-t…és a gúnyhatárainkon túli pátokat is mozgatta, s a kezdetben nemzetinek induló szervezetek zömének irányítását is idõvel átvette. Így a Jobbik-zsidók (nem a tudatlan jószándékú szavazó-birkák) a Fidesz-zsidók (nem a tudatlan jószándékú szavazó-birkák) szócsöveként mûködik most is, elõkészítve a terepet a Nagy Terv megvalósításához. De mi is a terv?
- Köztudott, hogy az ország, a régió (Románia is!) zsidók általi megszállásáról beszélünk, de ennek HOGYAN-ja volt eddig a kérdéses.
- A TERV-ben Erdélynek és Romániának kulcsszerepet szántak a cionista zsidók, ahogyan a cigányoknak is, mint „elõretolt helyõrségnek”.
- A cigányoknak mind a saját önkormányzatot, mind pedig az önrendelkezésrõl felvetett gondolatait a zsidó „magyar” kormányzat biztosította, mint ahogy a létszámuk – és ezáltal a generált problémák mennyiségének – a felduzzasztását is. Ma minden második születõ gyermek az országban cigány, de Románia és Erdély is ettõl az etnikai biológiai fegyvertõl szenved, ahogyan Felvidék is. Ezek mind kulcsrégiók, mert most becsatlakozott Sárközy is aki „magyar”, de nem is régen BERlusconi is elkezdte a cigányok visszatoloncolását.
- Orbán terve – valójában Cion Bölcseinek, szabadkõmûves összeesküvõinek terve ez, csak vele akarják megvalósíttatni-, ÁLLAMFORMA VÁLTÁS! A nemesség, a vitézi rendek, társaságok mostani nyüzsgése, a SZENT KORONA emlegetése, az alkotmányozási „kényszer”, a földtulajdonlás kérdése, az állampolgárság és a trianoni diktátum revíziójának emlegetése mind azt irányozza elõ, hogy a „demokrácia” és a „köztársaság” helyébe nem egy új rendszer, hanem egy másik államforma lép a terveik szerint. Ez lehet királyság, amely a feudális rend egy modernkori változatával, a SZENT KORONA ALKOTMÁNYÁRA hivatkozva, de föderatív rendbe sorolná be az „önként csatlakozó” államokat, ugyanis történelmi jogfolytonosságra hivatkozva ehhez a szintén elzsidósított és gazdaságilag „letérdeltetett” nemzeteknek már nem lenne ellenvetése. Morvai, aki szintén zsidó-ügynök éppen most jelentette ki, hogy EURÓPAI EGYESÜLT ÁLLAMOK épülnek, s talán az sem véletlen (mert ilyesmi nincs), hogy Vona sem vonakodott nem a szavazói körében megünnepelni az 56’-os forradalom emléknapját, amit szintén a zsidók robbantottak ki, szintén a jelenlegi helyzetek is megfelelõ nemzetközi célzattal, Suez-Magyarország központi konfliktussal. Csakhogy Suez már itt van a nyíltan betelepült zsidók képében.
- Az államforma-váltást Boros is emlegeti és II. Andráshoz kezdik hasonlítani Orbánt, aki Aranybullával, a legelsõ, mindenki számára hiteles „alaptörvénnyel” támogatta meg az államiságunkat. Ugyan az izmaeliták és izraeliták tekintetében diszkriminált, de ilyen nincs is nálunk, hiszen a zsidók már magyarok, mert errõl törvény is van, de ha nem veszik ezt figyelembe, már akkor is bizonyítva van, hogy az askenázi (kazáriai) valójában nem is az, tehát minden posztot betölthet. Itt lehet még pár csavar a kérdésben, de most jön még csak a java.
- II. ANDRÁS, keresztes hadjárata alkalmával érdemelt ki: a mindenkori magyar király Jeruzsálem örökös királya! Az írottak szerint Jézus (akinek származása semmiképpen nem lehetett zsidó) éppen a magyarok szent városában feszíttették meg a zsidók.
.-.-.-.-.-.-.-.-.
Link
.-.-.-.-.-.-.-.-.
- Ennek értelmében a mindenkori magyar király Jeruzsálem felett is uralkodhat, lássunk csodát, de Schmitt Pál nemrég a Pápával egyeztet, majd a Pápa az angol királyi családdal tárgyal és össze is ül a rotschildi nemesség, hogy meghányják-vessék a világ jövõjét, miközben a zsidók Jeruzsálemben (URU SOLYMA) építkezési vágyukat hangoztatva tartják ébren a világ figyelmét a „szent várossal kapcsolatban”. Ma pedig két hírt olvasta. Izrael azt a döntést hozta Jeruzsálemmel kapcsolatban, hogy legfontosabb stratégiai központjuk marad, és ezzel egyidõben a Pápa is nyilatkozik, mégpedig Jeruzsálem, mint világvallási központ fenntartásának szükségességét emelve ki. Minden ott kell befejezõdjön, ahol elkezdõdött!
- Az államforma-váltással tehát egyetlen csapásra lesz Budapestbõl nyíltan Judapest és a magyar királyból a zsidók „királya” is, de ez már CSÁSZÁRSÁG. Ha jobban belegondolunk, akkor megérthetjük, hogy Izrael egyetlen pillantás alatt Magyarországgal kerül egy „karámba”, egy „birodalomba” úgy, hogy közben nincs magyar vezetés, mert azt már régen leváltották éppen ezek a „zsidók” akik mindezt kiagyalták. Ehhez asszisztálnak most a világhatalmi jujdejó-keresztény „vezetõk”, papok, rabbik, politikussok…, de ezzel még nincs vége, sõt!
- Az „új birodalom” magyarországi központtal épül ki, s egyáltalán nem biztos, hogy Orbánnak szánták a király, vagy császár szerepkörét, mert azt a személy, akit vérségi alapon erre a funkcióra tartogatnak, szerintem még titkolják, s csak kellõ pillanatban állnak vele elõ.
- A királysággal egyidejûleg a cigányok autonómiáját akarják megvalósítani Orbán neve alatt, éppen az alkotmányozási folyamat és a már általa nagyon egységesnek és forradalminak nevezett magyar „emberek” nevében, a parlament, mint” alkotmányozó nemzetgyûlés” felhasználásával éppen az EU-elnökségünk álcáját kihasználva.
- A cigány-autonómiát nagyon jól elõkészítették és ehhez használták fel a „nemzeti oldal”-nak mondott szervezõdéseket, az elcsatolt részekkel való kapcsolattartást bonyolító személyeket, mozgalmakat. Azon gondolkoztam el, hogy a MBSZ elnöke is „odaátról”, de Vona (Zazrivecz) asszony, Kiss Robi felesége és Toroczkai-Tóth-Tutshek arája is Erdély-hez köthetõ, de vannak más mátkák is, ahol a román származás és a secu-s beütés nyíltan megvitatható kérdésként jelentkezik. A Securitate, ugyanúgy, mint az NBH, CIA már lényegében Mossadot jelent. De miért is éppen Erdély?
- Korábban felröppent és az MSZ által is propagált hírek szerint a magyar területbõl 3 megyényit terveznek odaadni a cigányoknak, mint „autonóm terület. Most értettem meg, miközben láttam a gúnyhatáron túli területet és a majd 10 órás Székelyudvarhelyrõl hazafelé tartó úton mérhettem fel a romániai cigányok, oláhok és még megmarad csekély magyar közösség és természeti adottságok benyomásszerû helyzetét, hogy cionék nem feltétlenül a 93 ezer négyzetkilométerben, hanem a 64 vármegyében gondolkodhattak. Nos a határon túl olyan területek vannak, amelyeket nyugodtan „feláldozhatnak” a cigányok „országának” létrehozására. Több településen áthaladva feltûntek azok az ominózus, giccses cigány-paloták, amelyek feltehetõen az illegális cselekményekbõl származó jövedelmeikbõl épülgetnek azoknak, akik tudhatják, hogy hamarosan a környéken õk lesznek a „kiválasztott” elit. A románok elcigányosítása ebben az értelemben ugyanaz a tendencia, mint a miénk és érdekeik –bármilyen furcsa- a román nacionalistáknak megegyeznek ezen a ponton a nagy terv kiagyalóinak szándékával.
- Mi is akkor a terv? Egy cigány autonóm terület létrehozása Erdélyben, amely saját önkormányzattal, közigazgatással, rendfenntartással mûködik. Ennek elõzményeképen képeztek nálunk ki közigazgatási „szakembereket”, rendõröket, hogy késõbb a mostani tevékenységüket máshol folytathassák. A cigány „állam” a létrehozandó új államformában kiemelt szerepet játszana, hiszen már mindenki szívesen megszabadulna a cigányoktól a korábban felsoroltak közül, ezért deportálásuk érdekében katonai erõket is igénybe lehetne venni. Úgy képzeljétek ezt el, mint annak idején Izrael létrehozását Palesztina területén, csak most „Izrael területén” –amely valójában Magyarország – hoznának létre egy „Palesztinát”, amely létrejötte tömeges bevándorlásra késztetné (mindenféle segélyek, támogatások mellett) a cigányokat és zsidó kézben egy a „királyságon belüli” szabad VÁM-terület, idegenek számára nemkívánatos maffiaközpontként (fegyver, ember, szervkereskedelem, s amit még el tudtok képzelni, bármi) mûködhetnek a saját önkormányzatiságuknak nevezett keretek között, de lényegében a törvényen kívül.
- Ezt az új „államot” a székelyek és a magyarok közé illesztenék, így is távolítva bennünket. Schmitt Pali romániai kijelentése, amelyben a székelyek figyelmét felhívta arra, hogy „jó román adófizetõk, állampolgárok legyenek” lényegében erre utalt”.
- Természetesen a cigány kérdés mögött a zsidók állnak, amelyek rászabadították a cigányokat azokra, akik már mindent megadnának azért, hogy levegyék róluk ezt a terhet. Ezt most közfelkiáltásra meg is akarja ugyanaz a zsidó tenni, de közben a saját „államiságának” legalizálására és fegyveres bevonulásra is okot akar teremteni.
- A létrehozott cigány autonóm területre beözönlõ és oda erõszakkal deportált legalább 4-5 millió cigány elég nagy ûrt hagyna a már korábban általuk elfoglalt területeken. Gondoljunk bele, mennyi falu, de város egyes negyedei ürülnének ki, ha ez bekövetkezik, s helyükre nyilvánvalóan, a demográfiai krízis és a munkaerõ-hiány indokával már a sok birka által megtapsolt módon özönölhetne be az „újmagyar” zsidó. A korábban tervezett „cigány-magyar polgárháború” is azért volt szükséges, hogy az etnikai feszültségben a „nevetõ harmadik” és „megbölcsült” askenázi „békét teremtve” szétválassza azt, amit korábban éppen ebbõl a célból tenyésztett és kevert össze. A Fidesz-zsidók választási gyõzelmi politikai nyilatkozata: ,,Legyen béke, szabadság és egyetértés." –pontosan ezt a cion-tervet takarja. Politikainak mondja, de valójában etnikaira utal.
- A cigányok maguk is akarják lassan ezt az autonómiát, mert a korábban a korábban a bûnözésre rászoktatottak most mind eljárás alá kellene, hogy kerüljenek, s ha a segélyeket kicsit megszigorítják, akkor több pénz reményében bárhova elmenne a zöm, s nem véletlen az sem, hogy Strassburgba és most onnan is vissza, vagy éppen Kanadából is „haza” szállingóznak ezek az „üldözöttek”.
- Látszólag mindenki jól jár, hiszen a normálisan élni akarók megszabadulhatnak a cigánybûnözéstõl, s a cigányvajdák is maximális befolyást nyerhetnek a fajtájuk felett, miközben a zsidók piszkos üzleteit tovább intézhetik és közben természetesen egy már még nagyobb veszélyforrásként folyamatos fenyegetést jelentenének a „királyságon belül”, amit kezelni kell, s amire pénzt lehet költeni, humanitárius segítségnek feltüntetett tevékenységet folytatni…, de akármikor katonailag fel is lehet számolni õket, mint ahogy ezt Gázában is demonstrálta a zsidó. Ezzel a „cigányállammal” egy biológiai és igen hatékony közigazgatási fegyvert kaphatnának.
- A tervet jelenleg minden „épeszû” ember szívesen támogatná, s ez a félelmetes, mert a probléma látszatmegoldása még nagyobb bajt idéz elõ és valójában a zsidó hatalomátvételrõl terelné el a figyelmet, ugyanis azt a személyt, aki ezt a kérdést az EU számára megoldani képes, minimum félistenként emelnék a pajzsra maguk a buta, rövidlátó nemzetinek mondott személyek és szervezetek is, miközben Bözsi néninek senki nem lesz képes elmondani, hogy a zsidó azért szabadította rá ezt a mételyt, hogy aztán kiforgatva mindenébõl, õ maga álljon a helyére, de már nem szomszédjaként, hanem a gazdájaként, amíg ki nem hal õsei földjérõl.
- Orbán ezért is centralizál, s az EU elnökségre valóban a „nagy durranással” készül, mert a cigánykérdést tálalva, közben a Közel-Kelet háborús helyzetére és a mindenképpen kitörni „vágyott” háborúra gyúr. Szerintem kicsit megcsúsztak az idõzítéssel és már nagy a kapkodás, de mint azt korábban már sokszor elmondtam, a „végsõ csapásban” Jeruzsálemnek is el kell veszni, s föláldozása után a szent magyar város a magyar királyi fõváros lehet, amely Budapest.
- A terv ördögi, de tegnap kerecsennel volt idõnk az úton hazafelé végiggondolni, s a kirakóst így összeilleszteni. Nem állítom, hogy minden teljesen a helyén van, s nem nincs benne még több csavar, de itt megemlítek még néhány ide illõ következtetést. A ROMA szó a nyelvükön EMBER-t jelent! A TALMUD az EMBER fogalmát a zsidókra használja, nem pedig ránk, akiket GÓJ-nak nevez. A ROMA, ROMÁNIÁHOZ köthetõ fogalom, tehát a „roma onnan származik, s menjen oda, hisz ott van otthon” – szól a formális üzenete. Mostanság sem a nép, sem a nemzet fogalmát nem emlegeti egyetlen zsidó-szónok sem a FIDESZ-ben, helyette az EMBEREK kifejezéssel élnek, ami egyértelmûen arra utal, hogy CSAK a zsidók és a cigányokról esik itt szó.
- Másik részrõl, létezhet olyan nemzetközi megoldása is a közel-keleti kérdésnek, hogy a zsidóknak onnan kitelepülniük kell, amelynek kapcsán éppen a „saját királyságukon belül” szabad költözés okán jönnének a kiválasztott Nagy Magyarország területére. Mindez természetesen hatalmas diplomáciai munkát, nemzetközi egyeztetéseket igényel, amelyre Orbánnak egy évet adott a Tel-Aviv –New York-London-Párizs –Brüsszel- Berlin zsidó-tengely.
- A magyar nemzet, de a román nacionalisták és a székelyek egészére nézve mindez ugyanúgy a véget jelenti, de a cigánynak is hosszabb távon, ugyanakkor az Ázsiai Unió egyetlen pillanat alatt egy zsidó nagyhatalommal kerül szembe, amint a kesztyûbáb Orbán, vagy a még nyilvánosság elé nem tárt „kiválasztott” személyében, a SZENT KORONA oltalma alatt lenne egyesítve a teljes érdekszférájuk, bevonva a teljes arzenáljukat és a hirtelen-magyarrá tett idegenek összességét. Minden, amit eddig tudtam arról, mire is törekszenek a zsidók, most a HOGYAN-ban kerültek nagyjából a helyükre. Mindez természetesen HAZAÁRULÁS az össze közremûködõ részérõl és úgy a valódi zsidók, cigányok, szlovákok, románok elárulása, feláldozása is. Nem kell elfogadni azt amit most leírtam, de sajnos az események abba az irányba mutatnak, hogy egyelõre ezt a tervet akarják véghez vinni. Az államforma-váltás sem olyan nagy dolog, hiszen éppen most jelent meg a egy rövid hír, hogy Mianmar (Burma) államforma-elnevezést (köztársaság lett a szövetség mellett) és zászlót is váltott. Korábban katonai diktatúra volt. Talán nem véletlen, hogy Budapest zászlója is piros, sárga kék, ahogyan a román lobogó színelrendezése is az, , de ne feledjük, hogy a magyar fõváros egyesítése már a cionék nagy terveinek megvalósítása kellõs közepében történt. Tarlós éppen most beszélt róla, hogy meg kellene ezt is változtatni. És még ugyan mit? Azt pedig, hogy Romániában, Erdélyben és Magyarországon is a nemzetinek mondottak között sokan vannak családilag is elkötelezve a szeku-mossadnak, ma már nekem így teljesen kikerekedett kép, de a bizonyítékok begyûjtése folyamatos, hiszen „semmi nem az, aminek látszik”, s a most felvázolt képletet is meg lehet változtatni, ha ahhoz megfelelõen nyúlunk.

· postaimre - 2010 10 25 ¦ 13:00:50 · 143 hozzászólás · 195045 megnyitás ·

https://ch-serverhosting.com/postaimre/news.php?readmore=662c_start=90

Posta Imre 2022.07.03 2175 olvasás 39 hozzászólás 2 értékelés Nyomtatás

39 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • C
    Régi téma, több ezer éves. Jó volt újra olvasni. Mintha ma lenne. Az ember ,aki látja a jövőt. Nostredamus visszajött,de más emberi testben.
    - 2022. 07. 03. 20:53
    • Posta Imre
      Ó, ezek csak amolyan doxazmás merengések.  Igaz, vagy nem, a jövő eldönti! Ja, már a "jövő" is lassan a múlt. Cassandreát nem véletlen ötlöttem fel.
      - 2022. 07. 03. 20:58
      • S
        Nem lesz ebből már semmi, legalább is hosszútávon.
        A mesterséges intelligencia, robotika kiszorítja az emberi tényezőt, a (közjószágok) tömeges feleslegessé válásának korát éljük, ennyi volt...
        Elsivatagosodást és a fogyó vízkészleteket pluszban tegyük hozzá.
        Olyan ez mint a szárnyas fejvadászban az androidok, hogy szolgálták az emberek terveit de betervezett véges életciklussal.
        Az androidok tudták volna előre, hogy csak 5 év, akkor biztos nem olyan engedelmesek...
        - 2022. 07. 03. 22:31
    • szabir
      nostradamus kamu s nincs ''1000'' evek csak max 500 [5 szaz] <br />https://www.facebook.com/groups/643438083250092/permalink/1061851438075419/
      - 2022. 07. 04. 06:55
  • szabir
    korbe vagyunk veve ha megnezed; nyugaton nem volt arab most van; delen mar reg azok csak europizalodtak s azt hogy mikor telepultek be azt toroltek a tortczibol [lasd italia spanyol gorog] + a Balkan-yar az is azert barna ; akkor keleten nyugat azsiaba elvileg a Turkok csak kinak/mongol s euroipai keverek kene legyenek ami meg nem lenne baj de ha megnezed a turkmeneket s uzbeget foleg tiszta czigany s arabnak neznek ki + a kaukazba szinten az ottani kissebb nepek mind arab-cziganyok csak jol kifeheredtek [+ezeket a zsido meg is tette ott ''kaukazusi oslakosnak'' - mint nalunk a romant peldaul]; szoval ez van; de a sok elmebeteg ''hajra Putyin''! vs a feher kozakok
    - 2022. 07. 04. 06:58
  • G
    Miért rohan az Emberiség az egyre jobban kibontakozó Világkatasztrófába?

    Három téma ami az embereket ma érdekli, mozgatja:

    1.
    A magasan a legnépszerűbb, semmi intelligenciát, tudást, felkészültséget nem igénylő pletykázás, híresztelés, nagyot mondás másokról. A bulvár sötétsége, az okos telefonok és a hülye emberek tömegében.
    2.
    A folyton feltornyosuló új események ismertetése, okoskodás, gagyi másod harmadkézből kapott híresztelések, saját félelem és vágyakkal fűszerezve a képzelt valóságot. Mivel itt már egy minimális ismeret szükségeltetik, ezért kevesebb a résztvevő.
    3.
    A harmadik témában szinte kihalt a mezőny. Ehhez már felkészültség, tanulás, tudás kell. A gondolatok értékelésében, tanulmányozásában, közlésében, nincs tolongás. Pedig csak egyedül ez teszi az embert, Emberré.

    A katasztrófa, amit olyan sűrűn emlegetnek manapság, nem csak a nukleáris háborúban rejlik, hanem szinte hasonló mértékben, benne van a mérhetetlen emberi hülyeségben.
    - 2022. 07. 04. 09:44
  • H
    Attól tartok, nincs megoldás.
    Csak egy tisztítótűz.
    Ami persze nyilvánvalóan háborút jelent.
    És hát a háború (arabul: harb, micsoda hasonlóság!, állítólag a "Maghreb" elnevezés is a 'magyar' szóból ered, mivelhogy a hunok(azaz: mi) oda is kiterjesztették a birodalmukat), szóval a háború - látjuk a szomszédban - jottányit nem lett szebb, mint korábban.
    Mégiscsak Lőwy Árpádnak van igaza: "...meg vagyunk már mi baszva mindörökre..."
    - 2022. 07. 04. 11:18
    • Posta Imre
      Vanmegoldás nincs.
      - 2022. 07. 04. 18:04
      • L
        A labda nem nálunk van.
        - 2022. 07. 04. 20:32
      • S
        Igen, ez a paradox megoldás, amit Imre ír.
        - 2022. 07. 04. 21:58
        • Posta Imre
          A "buddhizmus" ezt nevezi a "kizárt harmadik" gondolatának, mely képes a paradoxot valós opcióként kezelni ellentétben és összhangban a felkínált vagy-vagy, és-és kategóriákkal. Jin-Jang, ilyen-olyan. Valami éppen attól lehetséges, hogy nem az és azért lehetetlen, mert lehetséges. Az "alkémisták" "szent grálja" is lényegében ez az edény. Bármi lehetséges, ha az, aki aki "gondolja" alkalmas "edénye" a lehetőségnek. Mások számára a nyilvánvalóan lehetséges is lehetetlen. Engem csak a lehetetlen érdekelt mindig is. Életem egy paradoxon.
          - 2022. 07. 05. 05:12
          • S
            Engem is az érdekelt, mert a Semmi és Valami abban rejlik egyszerre és abban nem rejlik. A taó, a jin-jang valamelyest láttatni véli a duállélek működési struktúráját, de mégis látszik hogy nem belső hanem külső rálátással.
            - 2022. 07. 05. 11:18
  • G
    "Ázsiai Unió egyetlen pillanat alatt egy zsidó nagyhatalommal kerül szembe" Szembekerül? Én mindkét oldalon csak zsidókat látok, de lehet paranoiás vagyok. Jó lenne tudni hogy itt ki van kivel? Vagy hogy ki az a ki?
    - 2022. 07. 04. 21:35
    • L
      Én már kinézve az utcában futókat is annak látom. cserélődnek le az emberek. Az újak meg igencsak különösek. Idegenek. Ja, és senkivel nem állnak szóba, jó, én sem. Oké, de eddig mindenki köszönt egymásnak.  No, mindegy. Egye meg őket , no!
      - 2022. 07. 04. 21:45
      • Vero6
        Ezt én is tapasztaltam. Borvidéken dolgozom, sajtfesztivált hirdettek a szölöhegyre. Kocsival csorogtam keresztül a gyalogos tömegen és isten bizony azt hittem, hogy egy amish menetbe tévedtem! Az öltözet, a fejek! De akár egy izraeli kibucban is lehettem volna. Szörnyü érzés volt!
        - 2022. 07. 04. 23:17
    • S
      Imre előző oldalán ígértem hogy leírom a zsidók elágazódásait a DNS-létrehozásuk, 10 ezer évvel ezelőtt óta, ami egybeesett Atlantisz nihilizációs kisérlete miatti pusztulásával. Én mindig alapos ember vaoltam/vagyok, így most csak annyit írok, hogy attól függ hol élsz Magyarországon. A hivatalos adat kb. 9,5 millió fő az ország lakosságának, azonban ennél jóval több. Kb. 3-4 millió a zsidó askenáci, szefárd vérvonalúak száma függetlenül a felekezeti hovatartozásuktól. 1945 után csupán a névmódosítást igénylók és megkapók száma kétszázezer a legszerényebb becslések szerint, ennek szinte mindegyike zsidó. Nézzük csak a zsidók hazugságai közül ezt. Most hivatalosan 75-100 ezer főre teszik a kolóniájukat országszerte, ebből többségük Judapesten él. A 2022-es választásokon 450 ezer szavazatot kapott Judapesten a faxom tudja milyen zsidó szövetségi pártfaxom. Ez a választók kétharmada, tehát hozzá kell adni Judapesten 225 ezer választásra jogosult főt, az 675 ezer, és ehhez tartozik ennek egynegyede 18 év alatti zsidrák, tehát 170 ezer kb., az 840 ezer zsidót jelent a közel kétmilliós Judapesten. De nem számoltam a kormánypártokra szavazó zsidók számát. Tehát kijelenthető hogy Judapest lélekszámának minimum fele, de inkább kétharmada zsidó, felekezeti és felelábati hovatartozás nélkül. Tehát egymilliókétszáz-négyzázezer zsidó él Judapesten, hozzászámolva ezen felül az újbudai zsidó lakóparkot és más zsidóknak készült lakóparkokat országszerte. Országosan a 4 millió körüli zsidó mellett kb. kétmillió cigány él. A 3,5 millióból fél millió nemzetiség, a 3 millió nagyon optimistán a magyarok száma, akik persze fele mennyiségükben egyik águkon keceredtek tót, oláh, rác, sváb lakosokkal, e ez nem gond alapvetően, mivel nem parazita vérvonalakról van szó. Amíg hittek a magyarok a Jobbikban, mind rászavaztak, az a kétmillió szavazat meg aki nem szavazott meg a 18 alatti családtagok kiadják a 3 milliót. De ez hangsúlyozom egy nagyon optimista számolás.
      - 2022. 07. 04. 22:32
      • Posta Imre
        Jé, kiürítették a válaszom. Most akkor még egyszer. 12 éve mondom, kétmillió zsidó (Matolcsi Judapestet 4 milliósra tervezi) és kétmillió cigány van itt szétszórva. Azóta persze több. Akkor én 4 millió nyomorult ostoba magyarral számoltam, maradéknak, bajnak...., de szerintem jó, ha vagyunk mára 1000-en. Persze mindezt az ismerősöm állítja kitartóan, én csak lefordítom, amit mondd, ami sajnos egyre inkább valóságnak tűnik.

        A népszámlálás 2022. október 1. és 2022. november 28. közötti időszakban történik.

        2022-ben 16. alkalommal rendeznek Magyarország területén teljes körű népszámlálást. Ez egy olyan egyedülálló statisztikai adatfelvétel, amely egyidejűleg biztosítja a szükséges adatok teljességét és területi részletezettségét. Az egyetlen olyan adatforrás, amely teljes körű képet nyújt a népesség és a lakásállomány jellemzőiről.
        - 2022. 07. 05. 05:19
        • S
          Igen, az ezer közelebb áll a valósághoz mint a hárommillió. Próbáltam rám nem jellemző engedékenyebb látásmódot alkalmazni. Ha a genetikai és minden ismeret figyelembevételét vesszük, akkor a világon a magyarság százezer fő körül tendál, ha szigorúan vesszük. Magyráelben sokan álmodják azt hogy magyarok, és sokan hazudják azt hogy magyarok, ez a magyar ok.
          - 2022. 07. 05. 11:25
        • S
          <p>Több mint négy és félmillió lakás van Magyráelben 2022-ben KSH adat szerint. https://www.ksh.hu/stadat_files/lak/h...k0001.html </p>
          <p>Tehát minden lakásra két ember jut. Érdekes. A népszámláláskor ma nem kötelező bevallani a felekezeti és felelábati hovatartozást. Ezért xart se ér.  Nem beszélve arról hogy a betelepülő zsidók számáról a népszámlálás nem említ semmit, mivel a tartózkodási hely bejelölése dönti el hogy melyik állam tagja ha kettős álombolgár. A zsidrákok meg kettős-hármas-négyes álombolgárok.</p>
          - 2022. 07. 05. 12:34
        • G
          Nem értem minek számlálják mikor úgyis tudják személyi igazolvány meg földhivatal meg minden ilyen faxom alapján, főleg ha végén meg úgyis meghamisitják.<br />Vas megyében lakok. Ezelőtt voltam boltban csavart venni. Hallom elől az eladónőnek hangosan csapja a szelet az egyik melós. Aztán kérdi az eladónő számla lesz e, persze lesz mondja melós: Andreas neu-nemtommi de nagyon zsidós. Eladónő erre, ja az a sálas öreg lesz aki télen-nyáron sálat hord. Mire a melós kérdi tudja e miért. Hát nem tudta. Erre elmagyarázza a melós hogy hát neki is van egy unokatestvére Pesten az is ilyen sálat hord és onnan tudja hogy ez zsidó imasál olyan mint az imaszőnyeg csak hordozható. Itt is ez a szar megy.<br />Más. Ma találkoztam rég nem látott palesztin munkatársammal kérdezte röhögve hogy halad a betelepülés. Mert hogy ők tudják hogy izrael már nincsen soká. Meg judapest meg ilyenek. De azt mondja ezek vettek valami görög szigetet is azon keresztül is szivárognának. Ezt találtam:<a title="https://www.middleeasteye.net/news/israel-greece-suggestion-buying-islands-evacuate-citizens-war" href="https://www.middleeasteye.net/news/israel-greece-suggestion-buying-islands-evacuate-citizens-war" target="_blank" rel="noopener">https://www.middleeasteye.net/news/israel-greece-suggestion-buying-islands-evacuate-citizens-war</a>. Váltig állította hogy már le van zsirozva. Meg valami drónokról handabandált libanon felett de azt nem értettem mert ezek a nyomik nem tudnak németül.
          - 2022. 07. 05. 21:10
      • H
        Ez nagyon elkeserítő.<br />És mivel én - bár a szakmám nem áll közel a matematikához, legalábbis az egyik, de - mélyen hiszek a számok igazságában, ezért minimum reális, amit írtál, félek, hogy még túl optimista is.<br />A környékbeli népességgel való keveredéshez annyit tennék csak hozzá, hogy egyébként bennük is van/kell, hogy legyen egy csomó magyar vér/gén, hiszen korábban azért már mégiscsak a magyarok voltak többségben a Kárpát-medencében, tehát ők meg velünk keveredtek náluk. <br />Az európai népekkel kapcsolatos olyan genetikai vizsgálatok, amelyek azt célozták, hogy az egyes népek egymással való rokonságát mutassák ki, azt bizonyították, hogy például a tótok (jó ez a név, nem tudom miért szlovákozunk?) általában genetikailag távolabb állnak a nyelvrokon csehektől, mint tőlünk - konkrétan velünk kapcsolatban nincs genetikai távolság, még konkrétabban: egy nép vagyunk. <br />Ugyanígy kimutatták, hogy a teljesen azonos délszláv nyelvet beszélő horvátok és szerbek között elég nagy a genetikai távolság, viszont köztünk és a horvátok között minimális.<br />A bolond románok meg sok tekintetben kun és albán származékok, félig török nép. Mára persze eléggé becigányosodtak.<br />És jó ha tudjuk: ha itt Keletközép-Európában egy-egy településnek van jó magyar neve, akkor az valamikor MAGYAR is volt! Várna, Jászvásár, Nándorfehérvár, stb.stb.stb.
        - 2022. 07. 05. 07:20
        • S
          A kérdés csupán az, hogy a magyart melyik szempontból vesszük. A már őslakos európai elemnek, amelyik nem szláv volt, mint itt a szláv tengerről beszélnek, hanem a kelta és azelőtti lakosság, mert ez is megtalálható a magyar génállományban ha nem hazudnak ezzel is, avagy a még jócskán megtalálható kaukázusi, turáni, közép-ázsiai haplo csoport jelleg. Már az Árpád-ház idején vitatkoztak arról hogy csak a vezető réteg volt-e hun származású avagy a magyarság egésze-e. Mivel a nomád népek dinamikájának az ismerete nélkül a népeket egy időponttól homogénnek tekinti és onnan számítja nemzeti önérzetét. A nomadizálás idején, évezredekkel ezelőtt törzsszövetségek voltak, minden nomád törzs törzszövetségekből állt. Ezek sem mindig homogén genetikájúak voltak. A másik lényeges dolog hogy amikor hódításokat végeztek a nomád népek (a legkorábbi periódusban mind nomadizáltak a mérsékel és forró éghajlaton a törzsek, embercsoportok, a sokat mondott letelepült életmód életszerűtlen, amikor a háborúk diktáltak, védhetetlen volt földterületet védeni, termesztést végezni, habár Kelet-Ázsia ennek ellentmondani látszik, azonban ott akkoriban is hatalmas embermennyiség volt, védeni területet velük lehetett), tehát a nomádok hódításaikkor vezető réteggé váltak csupán, mivel a meghódítottak lélekszáma mindig magasabb volt szinte. Azonban a meghódítottak felvették a meghódító törzs vagy törzsszövetség nevét, nyelvét, a finnugorok is átvettek a magyar nyelvből elemeket, de nagyon keveset, ezért kapaszkodtak a zsidók abba, hogy megfordították a valóságot, hogy a magyar tartozott a fingugorokhoz és nem alávetett nép volt a fingugor. Tehát, a hunok is törzszövetség volt, az ézsia hun birodalom is törzszövetség volt, fennmaradtak ezeknek a törzseknek a nevei. Az arabok Arábiában nomadizáltak mint zsidó fajta sémi nép. A zsidó pedofíliára és a zsidó összhazug hitre ráépített új sémi világuralmat előkészítő vallás révén hódítani kezdtek, habár szaporák voltak, de ha a mai Egyiptommot, Irakot, stb. nézzük, rasszilag qurvára különböznek, csak a nyelvük hasonló arab. Genetikailag nem arabok. Nagy Sándor tízezer katonát kényszerített arra hogy a többmilliós Perzsa Birodalomban a győzelme után elvegyenn perzsa nőt. Már azok keverékek lettek. És mi az a több millióhoz képest? Általában nincs fogalma az embereknek arról hogy mi egy nép. És mi egy nemzet. Hogy a nemzetállamok pár száz évesek. A bajorok utálják a szászokat, stb., még mindig törzsi gondolkodás van a németeknél, franciáknál, angoloknál, olaszoknál, nem beszélve hogy Spanyolország egy kibaxott katyvasz, kelta, germán, latin, arab, zsidó keveréknép, ebből a keltának megmaradt baszkok próbálnak függetlenedni. Meg a Katalányok. Senki, de senki sem oktatja a faxfej megmondóemberek meg a felsőoktatás szarháziai közül hogy mit nevezünk egyáltalán népnek, mi egy nemzet, ezek valójában mit is jelentenek, erről nem ugat egy influenszer sem, egy szakembernek mondott faxfej sem. De ha az ezeréves magyarságot nézzük, akkor genetikailag magyar, aki azt a lakosságot hordozza magában túlnyomó részt, az pár százezer körül van legoptimistább elgondolás szerint. Egy spanyol se fogadná el hogy ő egy katyvasz. Ötszáz éve kezdett a mai spanyolság kialakulni. Ötszáz. Semmi. Ezért is mondtam, hogy a DNS alapú hovatartozás a szimulációban egy kibaxott nagy hazug felépítése az emberek közötti háborúknak, nem beszélve arról hogy az azonos genetikájú népeknél mint a horvát és szerb, vagy az azonos genetikájú és azonos de hazudottan más kolóniaistenű (a zsidó Elohim azonos Allahhal) embernek nevezett biorobotok között is háború zajlik. Ezért sem érdekel ez az egész értelmetlen szenvedtetés, a 950-999 ezrelék kolónialélek biztosítja egymás szenvedtetését is. Thot-Hermész Triszmegisztosz faxfej triállélekisten két lényeges különbséget direkt nem említett akkor amikor legendássá vált ahogy Fent úgy Lent mondatát leírta a Smaragdtáblájára: az EGYIK, hogy KINT A HÁBORÚ A SZENVEDTETÉS MEGSZÜNTETÉSÉÉRT ÉS A SZENVEDTETŐ LELKEK KIIKTATÁSÁÉRT (AZ Ő RÉSZÜKRŐL A HEGEMÓNIA MEGSZERZÉSÉÉRT) FOLYIK, a MÁSIK, hogy ITT LENT A HÁBORÚ DNS ALAPON ZAJLIK, KINT ELLENBEN A LÉLEKSTRUKTÚRÁK HÁBORÚJA zajlik. Qurvára a kettő nem ugyanaz. Ez a különbség a Kinti valóság minta és a Lenti szimuláció között.
          - 2022. 07. 05. 12:22
          • H
            Annak alapján, amit írsz végképp értelmetlenné válik a nemzet fogalma és így a nemzetállam fogalma is.<br />Meg hát mi értelme ragaszkodni a nyelvhez is, hiszen azt is beszélheti annyi féle-fajzat?<br />Viszont a szabadkőművész-illuminátus-reptilián (és az utóbbi jelzőnél a legkevésbé sem vicceltem, és nem is őrültem meg!) banda ellen én nem látok más fegyvert, csak a nemzetet.<br />Tudod, amikor az őseimet, a hajdúkat Bocskay apánk letelepítette, akkor nem nézte, hogy kiféle, miféle népség ez a rettegett zsoldos-rablóbanda (ami sok disznóságra volt képes, ez tény, de egyre soha: sohasem szegődött török/iszlám zsoldba!) - szóval volt a hajdúk között közép-Európa összes, török által üldözöttje, de mégis csak a legtöbb a magyar volt, mármint nyelvileg, és így lettek egyfajta magyar hajdú-néppé (modern nomádokká, mert hát 90%-uk mai szóval vegytiszta "cowboy" volt, értsd: marha-hajcsár). És hát Bocskay apánknak köszönhetően - gondolom, ezt te sem vitatod - elég jó magyarrá és persze nyakas kálvinistává váltak (nekem a szalonna a mai napig is a legalább 10 centi vastag sózott mangalica fehér szalonna!!!, ja, és a legjobb savanyú káposztát nem Vecsésen készítik, hanem a Hajdúságban!!!, ahhoz képest a vecsési ehetetlen szar!!!).<br />A legjobb acél is ötvözet. A tiszta vas nem sokat ér és tart.<br />A titok: az ötvözés és a kovácsolás!<br />Hát ahhoz, hogy valami tartós és tartásos (!!!) nép legyen, ahhoz nem csak ötvözni, de kovácsolni is kell. Annak meg első része, hogy az oda nem való hulladékot ki kell verni/kalapálni belőle. Ha megmarad - akkor az is kellett/az is jó volt, az ötvözéshez.<br />De hát ehhez kell egy jó (tisztító)tűz is.<br />Na, ez jön hamarosan az oroszok révén.<br />Ne, haragudj, de én képtelen vagyok olyan filozófiai magasságokba emelkedni, mint te, vagy a többiek. Talán nem is akarok.<br />Ezen a konstrukciós szinten szerintem ezeket a problémákat kell nekünk megoldani szintén ugyanezen energia/mező/mátrix(?) szintekkel.<br />"Isten, ne segíts! Nézzed!" - mondta az egyszeri, talán szintén hajdú végvári vitéz, amikor többszörös török túlerővel küzdött.<br />Nekem ő a példa.
            - 2022. 07. 05. 15:07
            • Posta Imre
              Hess, mikor a Szu-ban voltam, érdekes tapasztalatokra tettem szert. Volt angolai csokifekete  és igen szép legény, akinek olyan tiszta volt a tekintete és sugárzott a "jelleme", bizony sokkal jobban éreztem magam a közelében, mint a saját magyarjainkéban. Volt ez már sokszor így. Bábel előtt volt egy közös nyelv, de ha nem is, akkor sem volt ilyen sokfajta hebregés, karattyolás, brekegés. A "nemzet" már rég nem jelent valódi fajságot, sokkal inkább csak utalás valamire, ami egykor még utalt valamire az utálat előtt.
              - 2022. 07. 05. 15:13
            • S
              Amikor én voltam kubai katonával volt ilyen élményem mint Imrének. Tényleg a lélekstruktúra számít.
              - 2022. 07. 06. 00:00
              • S
                Ettől függetlenül a niggerek ahogyan az etiópok is alacsonyabb intelligenciájúak mint a fehér faj. Ezt támasztja alá James D. Watson, a DNS hélix egyik felfedezőjének vissza nem vont állítása is: https://hu.wikipedia.org/wiki/James_D..._D._Watson Nem fogadom el őket azonos szintűnek semmilyen tekintetben.
                - 2022. 07. 06. 12:38
      • V
        Már nagyon jelentős a Budapestről kiköltözők száma, Bp. környékén sem a magyarok vannak túlsúlyban.
        - 2022. 07. 05. 14:28
        • S
          Imádják a zsidók Judapest konglomerátumát.
          - 2022. 07. 06. 00:01
  • C
    A végitélet atombombát ,(kobalt)csak elméletben készîtették el,de gondolva az ember negatîv tulajdonságára ez îgy is marad. A technikai atom,ami 50 százalékban lökéshullámot,35 százalékban hőhullámot és "csak" 15 százalékban pridukál radioaktív sugárzást . Fő előnye,hogy a másodperc százezred része alatt megtudja semmisîteni az adott ország villamos hálózatát. A Satan 200 megatonnás töltetete pont ilyen. Az USA teljes közvilágîtás villamos rendszerét, a telefonhálózatát ,beleértve a mobilt is. A gépjárművek villamos hálózatát stb. A háztartási hálózatokban kiégetné a vezetékeket. 1 méteren a vezetéken 50000 V feszültséget tud létrehozni. Imre pár évvel ezelőtt rakott fel egy cikket ,amikor egy Orosz öreg Mig29 megbénîtott egy amerikai repülőgép anyahajót. Milyen kár keletkezett konkrétan,arról nincs hîr,de valószínűleg egy ilyen beavatkozásról lehetett szó, különben nem kellett volna bevontatni az anyahajót.Ettől technikai. Hesslermarsall hozzászólásából jutott eszembe a tisztîtó tűzről ,nem biztos, hogy a témába vág, de talán.
    - 2022. 07. 05. 08:32
  • S
    Kitettük a csizmát az asztalra - Dr. Drábik János, Jakab István
    https://www.youtube.com/watch?v=MUAlM4xC6pQ

    VNTV - VIVA NATURA TELEVÍZIÓ

    "Ahelyett, hogy összefognánk és egységbe verődnénk, hogy összeadnánk az erőnket, csak vádaskodunk. Erre pazaroljuk az energiánkat.
    Milyen támadás érte Dr. Drábik Jánost? Kik üzengetnek neki és mit?
    Mi fog vajon megvalósulni, az emberiség feletti világuralom, vagy a tömeges, egész emberiséget érintő ébredés? Meg tudjuk-e összefogással akadályozni azt, ami készül, illetve már folyamatban van ellenünk, ha már időben tudunk róla?
    Mikor lép végre színre a felébredettek közössége? Meddig élősködhet még az a maroknyi hatalmi elit a hatalmas összerővel rendelkező néptömegeken?

    Hálásan köszönjük a NEXUS TV áldozatos közreműködését!"

    Komment:
    "hun video
    Drábik úr önt nem tudják lejáratni, ezek szemét emberek....vigyázzon magára, ne izgassa fel magát, ezt akarják elérni....nekünk viszont szükségünk van magára és szeretjük"

    NO KOMMENT,

    de mégis: Télapó itt van... nyári Mikulás... a subája alatt a nagyösszefogás.

    Hol? Mi? Holmi.
    - 2022. 07. 05. 08:33
    • S
      Most a Drábikot futtatják ügynöktársai, akiknél vendég mostanában.
      - 2022. 07. 05. 12:23
  • Posta Imre
    Jakab Péter: Ez a hely tele van szar emberrel

    2022. 07. 05. 07:10
    „Itt vagyok látod, ez az a Ház. Sok itt a tolvaj, kevés az értelem.”

    Ezt írta videója elé Jakab Péter a közösségi oldalán, majd keresetlen szavakkal mondta el, mit is gondol a Tisztelt házról.

    Hát ez a hely itt a Parlament, ahová utálok bejönni, méghozzá azért, mert tele van szar emberrel. Némelyik 32 éve itt ül, de soha nem lett jobb, mindig csak rosszabb. Mondjuk egyvalamire még ők is jók, lehet őket szembesíteni az igazsággal, aztán vagy felébred a lelkiismeretük, vagy kuka. Hát, a többségük az utóbbi kategóriába tartozik, ezért is kell őket leváltani, hogy végre jobb hely legyen ez az ország. Megérdemli.

    A Jobbik politikusa ezt követően megmutatta az üléstermet, hogy megmutassa, kik lógnak.

    Hát a lógósoknál ma csak azok voltak rosszabbak, akik bejöttek ide a parlamentbe hazudozni magas bérekről meg jó életszínvonalról. Én azt gondolom, hogy mindannyiunknak könnyebb lenne, hogyha olyanok vezetnék ezt az országot, akik ismerik is a magyar valóságot.

    Jakab Péter hozzátette, ehhez ki kell menni a nép közé, amit ő meg is fog tenni.
    https://24.hu/belfold/2022/07/05/jaka...rel-video/
    - 2022. 07. 05. 08:52
    • Gerry
      Jakab Péter - Neveket és dokumentumokat kérünk! Ja, hogy akkor neked is kényelmetlen lenne a széked? Te legalább bemész.. eddig jó. Aztán? Mi a következõ lépés? Kik vannak veled?
      A szócséplés is 32 éve megy... miközben a sok okos jõn (jött), felveszi (felvette) a jó fizetését + egyéb kiegészítéseket, majd néhány év múlva lecserélik és megy.
      Az eddigi felhozatal eddig csupa jöttment.

      Beszélj már Imrével - hátha képes tanácsot adni, milyen úton kell járnod, hogy aztán cellatársak lehessetek... vagy ne. Tudjuk, hogy nehéz megváltoztatni a világot, de írd már össze, ott nálatok - a magasban - kire számíthatsz. Aztán probáld ki az új csapatodat éles helyzetben.
      Meg fogsz lepõdni!

      Beszéltél erröl már Toroczkaival? Õt mostanában nagyon dícsérik. Egy ismerõsöm néhány kérdést (nem Hozsannázást), feltett a videói alá hozzászólásként, de azok nem jutottak át a rostán.
      Meg se jelentek, nemhogy válaszoljon neki. Talán neked elmondja mi a titka, hogy ilyen gyorsan halad a hírnév felé... Meg azt is, hogy képes ennyi mindent - napi 24 órában elintézni... van repdesõ-szõnyege?
      Az a sok videó... azért az is idõ! Meg a család... és a szövegeinek a megírása, megképviselõ és m'asodáll'asban Mikulás (évi 365 napban) Csak figyelj!
      Tudom, az összeset fejbõl mondja - Imre is így csinálja (-ta) - de ilyen jó fej csak kétféleképp' lehet; vagy Zsenge-zseni... meg polihisztis, meg müvelt de fõleg helyes pofija van (össze is vesztem miatta a feleségemmel...) képzeld csak el; nézte Toro szónoklatát és a fotelben, mellettem, majd váratlanul magához nyúlt! Csak úgy - tudatalattisan...
      Mégha hozzámnyúlt volna azt megérteném, de nem... Torot nézte megüvegesedett szemekkel... Háromszor kellett rászólnom, hogy a konyhában leég a kaja!
      De mindegy, felvilágosult vagyok és esendõ - bár Toro kis pofija nem ébresztett bennem erotikus érzéseket. Ezek a nõk... 

      Neked is helyes arcod van - még néhány évig, álljatok már össze és zavarjátok el a Kufárokat abból a szép épületbõl...

      Várjuk a válaszod! Ha kell keress meg és csinálok neked egy titkos kontót, belépõkóddal, VPS-en meg  Tor kapunkon (Erdélyi fafaragásos!) keresztül... 
      Tölem akár Zorro is lehetsz - Z név alatt... legfeljebb azt hiszik, hogy Putyin regisztrált... mostanában mindent rá lelet kenni, egy Jakab Péterrel több vagy kevesebb mit számít.

      Gerry névre írhatsz - és majd suttogva beszélhetünk a Telegramon... Az biztos és védett, nemde?.üdv
      - 2022. 07. 05. 09:32
      • Posta Imre
        Gerry, ezek olyan jól elvannak a magyar nemzet állítólagos házában...az ismerősöm szerint.



        Jakab Péter szerint ő egy üldözött zsidó

        Budapest, 2021. május 25.
        Interjút készített Jakab Péterrel, a Jobbik elnökével a Politico. Az interjúban a szélsőjobboldali párt elnöke úgy véli, a kormány antiszemita üzenetekkel támadja őt.<
        A cikk szerint mikor az újságíró, Bayer Lili rákérdezett a magyarországi roma és zsidó közösség félelmeire, Jakab azt felelte, hogy „ha féltek a régi Jobbiktól, akkor ma a Fidesztől kell félniük”.

        A cikk szerint „Jakab, akinek a nagyanyja zsidó származású volt, azzal vádolja a kormánypártot, hogy antiszemita üzeneteket használnak ellene”.
        Sajnos Bayer Lili nem kérdezett rá Jakabnál azon tényekre

        miért a zsidólistázós Gyöngyösi Márton pártjának elnökhelyettese és EP-képviselője,
        Brenner Koloman jobbikos parlamenti képviselő miért mosdatja Gyöngyösi zsidólistázós beszédét,
        Veszprémben miért Rig Lajost indítja a párt, aki a cigányokat a zsidók „biológiai fegyverének” nevezte,
        a Jobbikban miért alelnök még Szilágyi György, aki be akarta tiltani a Simon Wiesenthal Intézetet,
        Szentendrén miért indítják az „anticionista sajtótájékoztatót” összehívó Pál Gábort,
        Békés megyében miért indítják a kitöréstúrás Stummer Jánost,
        Fejér megyében miért indítják a Betyársereget tisztelő Kálló Gergelyt,
        és Borsodban miért indítják a judapestező Bíró Lászlót.

        Bayer Lili egyébként nem először közöl mosdató interjút egy Jobbik-elnökkel, 2017-ben Vona Gáborral csinált interjút a Forwardba, lehetőséget adva a „régi Jobbik” pártelnökének, hogy a nemzetközi zsidó sajtóban mutassa be pártját pozitív színben.

        https://neokohn.hu/2021/07/28/jakab-p...ott-zsido/
        - 2022. 07. 05. 14:49
    • S
      A Jakab Péter mutatványos cirkuszi példája hogy milyen szellemi csökevények a zsidók.
      - 2022. 07. 05. 12:25
    • S
      Érdemes beleolvasni a kommentfalba, nincs szűrve mint Toroczkainak.
      Dolgozik az algoritmus és  a troll sereg ezerrel és az ostoba közjószág had!
      Megy a pocskondiázás, karaktergyilkolás, lejáratás, szépen prezentálva van az  igazi pusztító utálatosság!
      Csoda, hogy az emberek többsége csöndben kussol és nem nyilvánul meg nyíltan kritikusan?
      Igazat mert mondani? Egyből a pusztító utálatossággal árasszák el. Jelzés értékű...
      Mindenki eldöntheti, hogy melyik a rosszabb, ha szűrve van és mindent jól csinálnak, vagy ha nincs...
      - 2022. 07. 05. 21:37
  • Posta Imre
    A forint gyengülése miatt egyre több külföldi venne ingatlant Magyarországon
    Az euródrágulás hatására egyre több az eurós árral kínált ingatlan.

    2022. Július 05.


    Néhány hónapon belül értéke tíz százalékát veszítette el a forint az euróhoz képest, ezzel pedig jelentősen olcsóbbak lettek a külföldiek (és a külföldön keresők) számára a magyarországi ingatlanok – derül ki az ingatlan.com aktuális elemzéséből, melyet a Telex szemlézett. A helyzetre reagálva, míg 2021-ben még csak az eladó ingatlanok fél százalékát hirdették meg eurós árral, addig ez mostanra 1,5 százalékra növekedett.
    makett házikó kulccsal

    A néhány hónapon belül bekövetkező 10 százalékos árváltozás számos külföldi figyelmét megragadta, amióta 400 forintba kerül egy euró jelentősen megnövekedett az érdeklődésük is. Az euródrágulás nyertesei azok a külföldi vevők lehetnek, akik vételár összegét euróról váltják át forintra. A forint május végétől kezdett el gyorsan elértéktelenedi és június 13-án lépte át a lélektani határnak számító 400-as szintet. Az ingatlan.com szerint

    május és június között 30 százalékkal növekedett a magyar ingatlanok iránt érdeklődő külföldiek száma.
    https://nlc.hu/otthon/20220705/a-fori...rorszagon/
    - 2022. 07. 05. 18:24
    • S
      Az Alföldön, Csongorád megye, Bács megye kis településein egymillióért is lehetett néhány éve kapni nagy alapterületű házakat, alappal, közművesítve. Hollandnak nevezett személyek vásárolták föl. Érdekesek ezek a hollandok.
      - 2022. 07. 06. 00:06
    • V
      Az idegenrendészeti hivatalnál kígyózó sorok, a legtöbb ázsiai, meg cigány jellegű, kreol bőrű, elvétve köztük egy-egy néger. Lehet, csak akkor volt így, amikor arra jártam.
      - 2022. 07. 06. 14:04

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (1)50 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (1)50 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése