Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Tetszik, vagy nem...ez van

Te: Kitörölt azonnal Szakács Árpád, hogy felhívtam ismét a figyelmét, hogy nem válaszolt neked. Gondolok rátok sokszor...Nem írok, nem jelzek, de gondolok rád sokszor. Igazán, nincs már, amit írjak. Sokat gondolkodtam azon, amikor letiltottatok annyiszor az oldalról, annyira vehemensen képviseltem az álláspontom. Mikor utoljára letiltottatok, kérdeztem, ki a fasz a jásdikisimre? Stb. Mindenki megsértődött.


Az kellett volna, amit én akartam, forradalom, nem ilyen emberek írásaiba bújni, hogy majd jön valami faszom megváltó a magyar népnek, hanem lázadni, összefogni gondolkodók és tenni. Ilyen buzikat hallgattak. Megváltókat. AZÓTA IS megváltókat hallgatnak.
Hallgassák a csodatevőket és kurvára ne csináljanak semmit. Én akkor forradalmat akartam, kár, hogy egyedül voltam, mert mindenki hallgatta a kutatókat, csodatevő sámán faszkalapokat. Gerry meg mindenki szanaszét basztatott, így nem lehetett tenni, mit baszogatom a sámánokat, meg az ő kurvaanyjukat.
Az én időm elmúlt, tenni akartam.
Az kellett volna, tenni! De ezt senki nem akarta és nem akarja most sem. Azért tartunk itt.
Utólag nem bánom, így nem kerültem börtönbe. Hatalmas megnyugvás egy be nem teljesített életért cserébe...😆

Összességében az én hibám volt, rosszul értelmeztem a helyzetet, senkire sem kellett volna hallgassak és úgy forradalmat csináljak, de ehhez én magam nem voltam elég, csak nagyon sok tenni akarás volt bennem a rendszer megváltoztatásához, nem hibáztatok senkit, csak max. utólag magamat.
----

Én:

Tegnap jártál a fejemben, hogy rád írok. Így működik ez. Nem a te hibád és jó, ha mára kicsit higgadtabb is tudsz lenni. Nem ér az egész egy kalap szart sem...akiért áldozatot hozhatsz a családod és amíg a többiek ezt nem élik meg, nincs is miről beszélni. A forradalom zajlik, csak kicsit komplexebben és Katyúsákat is bevetve.

---

Te:

Igen, azóta ràjöttem, nem lesz soha olyan forradalom, ami az én agyamban világlott akkor, hogy egy nép felébred és tesz, kiszűrve a rátelepedő háttérhatalmat, dehogy... Erre az emberek tömegben soha nem voltak képesek és nem is lesznek. Az ember olyan buta, hiába van egy egészen nagy agya, de annak fog mindig hinni, aki báránybőrbe bújva kínálja a kézenfekvő megoldást a szájába adva. És ez tömeges szinten sosem fog változni. Egyszerűen nem alkalmas ennél többre az emberiség, erre van programozva. Nem az emberiség, nem egy nemzet nem lesz feloldozva. Nincs magyar nemzet sem. Ez volt a leges legfájóbb, amire rá kellett jöjjek. Imádom a magyarokat, amikor az autóikkal ledudálnak a zebrán, amilyen mocskos kommenteket írnak, amikor a nőket hibáztatják egy erőszak miatt, amikor egymásnak esnek családtagok vérremenőkig az áprilisi választások miatt stb.
A magyar társadalom beteg, igaza van Hodász Atyának, és nincs magyar nemzet. Erre volt a legfájóbb rájönni.... Már én jelzem, ha barátom, ismerősöm mondja, nem szapuljam a magyarokat, mert fáj nekik. Kérdem, mennyivel jobbak, mint más? Mint akár egy zsidó, lehet teljes valójukban nem, de ebben az anyagi világban elzsidósodtak és még mindig milliószámra szavaznak orbánra vagy gyurcsányra , 30 éve ez megy, mitől különbek, mint az utolsó fogyatékos bantu néger (nem bántva a fogyatékos bantu négereket, de kb ugyanaz a szint)? Nem tanulnak, nekem ne mondja senki, hogy a magyar különb. Az volt valamikor, de az már a múlt.
Csak magunkat tudjuk megváltani, magunkat és a szűk környezetünket tudjuk segíteni.

Megváltás emberiségnek sosem volt, mert az ember váltja meg magát és sosem lesz több egynél, és itt minden istenhívővel is vitába szállok: valamit az Isten az emberiséggel nagyon elkúrt, mert elég bizarr, ha ennyi lenne, amit meg kell tanuljunk, de ki tudja, lehet... Lehet, csak nekünk általános iskola alsó szint, hogy miközben a pénz és anyagiak semmit nem jelentenek, a hatalom és az ezekhez vezető érdek sem. Csak békében, szeretetben élni szeretnénk a természettel összhangban. Mindenki ebben szeretne élni, de senki nem tesz ebben a lelkületben? Csak egyes embernek lesz megváltás, talán nekem sem, csak annak, aki komolyan gondolja. Aki azt tesz, amit mond, és közben úgy tesz, amit érez. Nagyon kevesek..."

Posta Imre 2022.08.27 2470 olvasás 47 hozzászólás 2 értékelés Nyomtatás

47 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • S
    Igen. Ez is a valóság látásának vagy nem látni akarásának vagy ahhoz való képesség hiányának a kérdésköre, a kegyesnek mondott önhazugságé.
    Minél később képes valaki a körülöttünk közösen vélt valóságot látni is, felfogni is, annál fájdalmasabb a rádöbbenés. Van akinek ez csak halálakor jön el, annak a haldoklás lesz kínszenvedés.
    - 2022. 08. 27. 10:37
  • M
    azért én már abban sem vagyok biztos hogy lehetséges lenne önmegváltás---van olyan informácio hogy rohadt replikánok vagy egyebb faszszopok képesek lelkeket éterikus,asztrális sikokon elfogni--tehát halál egyáltalán nem megváltás--cseberböl vederbe---vagy nincs igy----utazásokat is meguntam vagyis kiöregtedtem belöle vagy mégsem csupán ami nincs s mostmár elérhetetlen fáj nagyon---nem lesz feleségem s családom.....boldogok a lelki szegények-a zombik elvegetálnak anélkül hogy értelmet keresnének szánalmas pondro létükben----oké de most akkor hogy tovább--elborsadok ha jövöbe tekintek...
    - 2022. 08. 27. 10:40
    • S
      Az sincs. Ez egy előre megírt sorsokkal, kényszerűen végigjátszott program, a mindenkinek hazudott szabad akarattal. Ez nem fatalizmus, mindenki megtapasztalhatja hogy bármit tesz, végső soron nem fog történni az amit szeretett volna, ha meg igen, az úgy is bekövetkezett volna, csak az alvariációk mások, ezt meg a társuniverzumok létezésehozza létre, ami szintén determinált. És ezzel bezárult a kör.
      - 2022. 08. 27. 10:44
      • S
        És most végrehajtom saját DNS-determinizmusomat, megyek napozni, mint mindig.
        - 2022. 08. 27. 11:00
    • mentsvar
      az Idő, amit adott nekünk, az Alázat. Már tudjuk, hogy minden igyekezetünk és tehetségünk ellenére van olyan, hogy az időnk elmúlt, az esélyünk lejárt.

      Szüleink gyermekkorát a háború borzalmai vették el, nagyszüleinket a vagyonukból forgatták ki, egész életüknek a törekvése vált értelmetlenné, menekültként költöztek országon belül. Mi magunk egy kényelmes, lelketlen sorsot kaphattunk, mint a háziállatok, akik melegben bő takarmányon csámcsognak, amíg az idejük le nem jár.

      Egyik hibánk az, hogy nem érzékeljük a körülöttünk élők lelkét, szellemét. Magunkból indultunk ki túl sokáig, pedig nem mindenki vágyik arra, hogy hősi halott legyen, vagy egyáltalán a katonaélet sem vonzza. Ahogy mi is keserűek vagyunk, úgy talán mások sem érezték azt, hogy kaptak volna annyit az élettől, a Hazától, hogy kimozduljanak a komfort zónájukból. A mi egyik hibánk, hogy nem találtuk meg a hangot sem egymás felé, és pláne nem a nép eltunyult része felé. Ígyhát, elmaradt a forradalom. 

      Legközelebb több empátiával, türelemmel és érdeklődéssel kell egymás felé fordulnunk.

      Az, hogy nincs nemzet,  nincs Magyarság csupán restségünket mentő kijelentések.
      - 2022. 08. 27. 11:09
      • S
        A baj az hogy nincs legközelebb, mert ezeket a hibákat újból és újból elkövetik és elkövették az újból és újból az életet tanuló generációk, és mire rájöttek hogy semminek sem volt és lett volna értelme, akkorára elmúlt az élet.
        Csúszik a napozásom, ez is determinált volt, kiszámolhattam volna. Ennyi csak, lehet tudni hogy mi jön, és akkor is eljön másként más alvariációban ha nem akarod.
        - 2022. 08. 27. 11:38
  • S
    A virtuális valóság megmentése olyan mint az üres levegőben pillangót fogni háló és pillangó nélkül. Ezek a DNS-programok, amik a lelkünkön kívül vagyunk, ezeknek van tudata, az agy, és az agy azt hiszi, ez a valóság, amit a szerény képességű érzékszerveivel, majd az elektromos dekóderekkel információkat kap. Ez semmivé válik, egy matematikai modell realizációja elektromos összetétellel, mint egy számítógép belső világa. És amíg benne vagyunk, kölcsönösen ezt a valóságot detektáljuk és ezt szenvedjük meg. Mert a szenvedés, a szeretet minden válfaja, a Nap és a lelkek valóságosak, a többi Kintről nézve minden virtuális.
    - 2022. 08. 27. 11:55
  • R
    The Signal :
    ide berakom a fordítást, illetve minderről, összefogaló videót - Stoffán György töltött fel ma face oldalán !
    "KIZÁRÓLAGOS SZIVÁRGÁS: Trudeau fegyverraktárakat és kihallgatószobákat telepít a Klímaváltozási Minisztérium számára
    Az építészeti terveket kiszivárogtatták a The Counter Signalnak, felfedve Trudeau baljós terveit az éghajlatváltozási menetrend felfegyverzésére.
    A Kanadai Környezetvédelmi és Klímaváltozási Minisztérium (ECCC) új létesítményt épít Winnipegben, amely lőfegyverek tárolójának, kihallgatószobáknak, biológiai laboratóriumoknak, médiakapcsolati irodáknak, „ellenőrzött csendes helyiségeknek” és hírszerzési létesítményeknek ad otthont.

    A winnipegi cég által kidolgozott tervek ablakot nyitnak Trudeau jövőbeli klímavédelmi terveibe.

    A tervezett „Lőfegyvertároló” helyiségek folyosóján több bizonyítékszoba, kihallgatási lakosztály és szomszédos felvételi helyiség található.
    Kiszivárgott a klímarendészeti fegyvertár tervei

    Az Indeed.com-on nemrég közzétett hirdetés szerint a minisztérium egy éghajlati „szennyezési” tisztekből álló zászlóaljat keres , amely a hidegen elnevezett „Környezetvédelmi Igazgatóság” egysége.

    Ha túl sok szén-dioxidot bocsát ki, vagy túl sok műtrágyát használ, akkor lehet, hogy éppen a Klímakommunisták találati listáján szerepel.

    A The Counter Signalnak kiszivárgott teljes létesítmény a rajzok szerint több mint 50 000 négyzetláb, és több száz ECCC-személyzetnek ad majd otthont, és az időjárás-előrejelző személyzetnek is otthont ad majd.

    A hatásvizsgálati törvény (IAA), amelyet Trudeau többségi kormányának utolsó napjaiban csendesen elfogadtak, átfogó hatalmat biztosít a miniszteri „végrehajtási tiszteknek”. Mostanáig azonban keveset magyaráztak arról, hogy hol és hogyan fogják bevetni a klímarendőrséget.

    Az IAA felhatalmazza az Éghajlatváltozási Minisztérium ügynökeit, hogy engedély nélkül lépjenek be a helyiségekbe, hogy „ellenőrizzék a [törvény] betartását vagy megakadályozzák a be nem tartását.

    A Trudeau Klímarendőrsége minden olyan projekt helyszínére beléphet, amely hatással van a környezetre, hogy fényképeket készítsen, hozzáférjen számítógépes rendszerekhez és kommunikációs eszközökhöz, és „bármely személyt arra utasítson, hogy a helyszínen lévő gépeket, járművet vagy berendezést helyezze üzembe, vagy hagyja abba az üzemeltetést”. A klímarendőrség is megtilthatja a helyszínre való bejutást.

    Úgy tűnik, nem véletlen, hogy a klímarendőrség fegyvertárát a mezőgazdasági termelés szívében helyezték el Kanadában. Ez az információ néhány nappal azután érkezett, hogy az ECCC által kiküldött ügynököket azzal vádolták meg, hogy Saskatchewanban magánterületre hatoltak be, hogy nitrogénmintákat gyűjtsenek, ami Trudeau klímaváltozási programjának legújabb célpontja.

    A földtulajdonosok szerint, akik szembeszálltak a földjükre behatoló szövetségi ügynökökkel, azt mondták nekik, hogy ottlétük célja az volt, hogy teszteljék a vizet a gazdák ásóiban a nitrátszint mérése céljából.

    Trudeau kormánya a közelmúltban bejelentette, hogy 30%-kal csökkenti a műtrágya használatát a kanadai gazdaságokban. Ezt a politikát széles körben bírálták a gazdálkodók szerte az országban és a tartományi kormányok a nyugati tartományokban , az ellenzők szerint pedig megbénítja az élelmiszerellátást.

    Egyes megfigyelők szerint okkal gyanítható, hogy ezek az akciók az első lépések a gazdálkodók elleni támadások megismétlésében, amelyek széles körű zavargásokat váltottak ki Hollandiában és Európa más részein.

    Bár a szövetségi kormány még nem erősítette meg, a feltételezések szerint a vízmintavételt, amelyről most tudjuk, hogy folyamatban van, alapmérésként fogják használni a műtrágyahasználat csökkentésének kikényszerítésére.

    Franciaország klímarendőrséget indít
    Kanadához hasonlóan Franciaország is megkezdte a toborzási erőfeszítéseket az éghajlatváltozás elleni új rendőrség felállítására a szigorú éghajlati törvények betartatása érdekében.
    A Breitbart beszámolója szerint Gérald Darmanin francia belügyminiszter 3000 „zöld rendőrt” alkalmaz a „zöldekkel kapcsolatos bűnügyi kérdéseket” megsértők után, hogy megóvják az országot a feltehetően emberi eredetű klímaváltozás okozta katasztrófáktól.

    A Le Journal du Dimanche -nak adott interjúban : „Ezzel szemben javítanunk kell az igazságügyi nyomozás munkáján” – mondta Darmanin. „Ezért úgy döntöttünk, hogy jelentős mértékben megerősítjük a Környezetkárosítások Elleni Központi Iroda erőforrásait, és 3000 „zöldrendőri” állást hozunk létre.

    Folytatta, mondván, hogy az éghajlat-változási rendőrség „forradalom lesz”.

    A bejelentés azután történt, hogy Janez Lenarcic, az EU válságkezelő cárja egy egész Európára kiterjedő „polgári védelmi erő” gyors létrehozására szólított fel a klímatörvények EU-szerte történő betartatására .

    Hogy mit jelentene egy ilyen erő a tagországok szuverenitása szempontjából, azt aligha kell megemlíteni, és a nemzetközi rendőri erők felhívását heves kritika érte.

    „Ha ezeknek a felelőtlen és elszámoltathatatlan bürokratáknak még nagyobb hatalmat adnánk, egyszerűen felelőtlenség lenne” – mondta Cristian Terhes európai parlamenti képviselő.

    „Európának a nemzeti és szuverén demokrácia újjászületésére van szüksége, amely kreativitást és hatalmat biztosít a helyi lakosság számára, nem pedig egy bürokratikus irányítást Brüsszel központjából.”

    Természetesen nem Európa az egyetlen hely, ahol olyan rendőrség létrehozását tervezik, amely kifejezetten az éghajlatváltozással kapcsolatos bűncselekményeket kezeli. Kanada is beszáll az akcióba.

    Amint arról a The Counter Signal beszámolt, úgy tűnik, hogy a Kanadai Környezetvédelmi és Klímaváltozási Minisztérium (ECCC) jelenleg egy épületen dolgozik, ahol ilyen tiszteket helyezhetnek el.

    És ha ez nem lenne elég bizonyíték, az ECCC hirdetést tett fel az Indeed.com- on egy „Enforcement Officer – Environmental (szennyezés) végrehajtás” címmel.

    A hirdetés szerint „A Kanadai Környezetvédelmi és Klímaváltozási Végrehajtó Ügyosztály gondoskodik arról, hogy a szervezetek és egyének tiszteletben tartsák a Canada Environment and Climate Change Kanada által alkalmazott törvényeket, amelyek védik a természeti környezetet, annak biológiai sokféleségét és a kanadaiak egészségét.”

    A feladatok közé tartozik „ellenőrzések lefolytatása a szövetségi környezetvédelmi törvények betartásának biztosítása érdekében”, valamint „a szövetségi környezetvédelmi törvények állítólagos megsértésének vizsgálata, beleértve a tanúk vagy vádlottak vallomásait, házkutatási parancsok elkészítését és végrehajtását, bizonyítékok áttekintését és értékelését, valamint előkészítést. bírósági tájékoztatók.”

    A tiszteknek ezenkívül egyenruhát kell viselniük, és biztonsági felszerelést kell viselniük, beleértve a páncélt, bilincset, pálcát, sőt tiltott fegyvereket is.

    A francia éghajlatváltozással foglalkozó tisztek valószínűleg hasonlóan lesznek felszerelve." https://thecountersignal-com.translat..._tr_pto=sc
    - 2022. 08. 27. 12:54
  • H
    Szerintem az az alapvető gond - ebben a nagyon is materiális "szimulációban" -, hogy arra nincsen senkinek sem értelmes válasza, hogy adott egy nemzeti/népi közösség, amely ekként szeretne létezni, de a - marxistául szólva - termelési viszonyok meg kőkeményen kapitalisták (pénz-alapúak, és a pénznek Vespasianus császár óta tudjuk: nincs szaga, de nemzete sem - ez utóbbit már én mondom, és ez akkor is igaz, ha elvileg vannak országokhoz kötött kis "zsetonok", mint a magyar forint is, ami aztán tényleg csak egy illúzió). Mert a kapitalista piacgazdaság átgázol mindenen és legázol mindent. És legfőképpen határokat nem ismer.
    Ha azt mondjuk, hogy NEMZET, akkor azt is kéne mondani, hogy 'nemzeti' kommunizmus, minimum szocializmus (persze nem a náci nemzeti szocializmus értelmében) tehát vagy teljesen kiiktatod a piacgazdaságot, vagy nagyon visszaszorítod, és az elosztási viszonyok meg alapvetően egyenlősítőek kell, hogy legyenek.
    De ha azt mondod, hogy PIAC, akkor meg a nemzet fogalma teljesen értelmetlen, hiszen csakis az számít, hogy te, mint nagytőkés, minél nagyobb profitra tegyél szert, tökmindegy, hogy az azt összegürcölők milyen nyelven hablatyoltak, amíg izzadtak és verejtékeztek (merthogy izzadság nélkül nincs verejték, ahogy ezt az egyetemen annak idején nagy bölcsen megállapítottuk:))))).
    Elvileg harmadik megoldás nincs, illetve a pár évtizeddel előtti svéd "szocializmus" megpróbálta tartósan elkeverni a vízben az olajat: megtartotta az abszolút piacgazdasági termelési modellt, de az elosztási viszonyokban meg tkp. szocializmust csinált, persze mára már ez sem igazán működik ott sem, ha jól tudom, főleg a migráció miatt.
    Szóval ha még gondolkodunk MFNK-ban, akkor ezt a kérdést kéne megoldani.
    Bár úgy látom, hogy Imre is és a többiek is feladni látszanak a nemzet-fogalom alapját képező magyar-fogalom létét, lévén, hogy azt olvasom ki a soraikból, hogy olyan, hogy 'magyar' tkp. nincs is. Akkor meg marad/na az FK, de ilyen feltételek mellet az is minek???
    - 2022. 08. 27. 13:24
  • Gerry
    Nahát... most megbántódtam!

    "Gerry meg mindenki szanaszét basztatott, így nem lehetett tenni, mit baszogatom a sámánokat, meg az ő kurvaanyjukat."

    Ilyent mondani rám...Komor

    Te! figyusz egy picit? - á, dehogy... Te sose figyeltél, csak elkezdted megítélni az itt lévõ embereket úgy ahogy Te láttad.
    Mindig elolvastalak. Aztán úgy döntöttem, hogy véleményt alkotok rólad - ahogy én láttam.

    Miután ez nem nem hordó hanem egy weboldal ezért kirúgtam a lábad alól. Ezt jelenti a negatív ítélet.

    Esetleg az egód megsínylette egy kicsit (nem te voltál az egyetlen), de túlélted, nem?
    Sajnos amint látom a lelki fájdalom továbbra is birizgál... Sajnálom. Csak tudod vannak itt olyanok akik normálisak,(nem magamról beszélek!), aztán olyanok akiknek rosz a közérzete, meg olyanok akik kíváncsiak "mit is ír a hogyishívják" 's miután ezen az oldalon - bizonyos alapvetõ dolgokat betartva - bárki lehet "hogyishívják". Ugyanakkor van egy Weboldal tulajdonos akit úgy hívnak, hogy ... hogy is?... ja persze Posta Imre, én meg a Jancsó Anna.... nem Pancsó Sanza.... mindegy - Admin is jó... illetve az Admin nem jó . Csak, hogy tudjátok - egyidõben néhány rosszindulatú majom sokszor ránk támadott és egyszer még azt is elkezdték hirdetni, hogy én vagyok Imre mögött az igazi "Szürke Eminenciás" - aki ezt az ellenzéki weboldalt valójában irányítja...
    Imrétõl kérdeztem, hogy szerinte is azz lennék? - de szokásához híven csak a vállát vonogatta és annyit mondott: Tölem lehetsz az is!
    Amikor végre felfogtam, mit is jelent a színes Veheminenciás - vallási dolgokban ugye nem vagyok járatos - úgy éreztem, mintha hájjal kenegetnének... naponta kétszer is belenéztem a tükörbe - egyszerüen nem voltam képes elhinni, hogy ilyen magaslatokra fel fogok jutni a XIII. kerületi Mosoly utcából (ott csusszantam ki anyámból - és amit láttam attól rögtön el is kezdtem sírni.)
    Szerencsére ez az önimádó hangulatom hamar elmúlt...

    Ma már természetesnek veszem az állapotot.Hihihi

    Aztán voltak itt olyanok akik egyszerüen beregisztráltak és rögtön rosszindulatúak voltak. Meg olyanok akik olyan okosak voltak, hogy önjelölt hittérítõként regisztráltak (persze suba alatt!) - Hát az ilyeneket nagyon rühelltem... ma már jobban bírom a dolgokat, támadásokat és ebböl jöttem rá idõvel, hogy bölcsebb is lettem.
    Te - szerencsétlenségedre - annyira tenyérbemászó bunkó voltál, hogy mindenkitnek nekimentél... olyanoknak is akik erre még nem voltak eléggé felkészültek ellentétben velem. Szóval eldöntöttem, hogy nem kellesz ide. Fájt mi?

    Nem sajnálom. Most meg - megint - itt vagy, bejöttél a hátsó ajtón megmagyarázni a bizonyítványodat. Helyes! Kicsit elszomorított, hogy olyan lemondó hangulatban írtál Imrének. Szerintem többen megsajnáltak, engem meg "megkérdõjeleznek" esetleg elitélnek, azért mert ilyen durva és együtétérzésmentes meg értetlen vagyok-voltam veled (leszek is!) de ezt már megszoktam.
    Miután a Bika elsõ napján születtem, és mostanában már orrba-szájba mindenki átoperálhatja magát, el kell árulnom, hogy az itt töltött évek miatt már évekkel ezelõtt átoperáltattam magam Rinocérosznak! Azóta olyan a bõröm, hogy az ilyen kis nyávogó mikulások nem képesek megsérteni.

    Remélem ezt is el fogod olvasni, de ha mégsem az azért jobb, mert valójában nem is szeretnék többet foglalkozni veled... Mostanában a hulladékot már Imre kell eltakarítsa - õ a fõnök ha hiszitek ha nem.

    Legyen szép hétvégétek ahogy neked is kajlafülü... bár nem ez volt a nickneved, de azt/azokat már elfelejtettem. Igaz, hogy nem is lenne értelme megjegyezni mert úgyis új néven fogsz regisztrálni - ha eddig még nem tetted. Remélem nem idegesítelek fel, nem szeretném ha valamilyen légzési vagy szívproblémád lenne... az agyi érszükület már így is problémákat okozhat nálad.

    üdv
    - 2022. 08. 27. 13:41
    • S
      Ez megint egy elegáns frappáns összeglaló.
      - 2022. 08. 28. 01:21
    • Posta Imre
      Gerry, annyiban korrigálhatok, hogy "esze ágában sem volt bejönni", mint az a levelezésből is kiderült. Vannak régi zsigeri érzések és ezeket nagyon nehéz, ha egyáltalán lehet kikezelni, borogatással. Mondjuk, asztalborogatással, de úgy meg minek? Igen, gondoltam rá, hogy a levélből kiveszem a Gerry-s részt, de akkor meg belőled nem vált ki érzelmeket...<br /><br />A reflexek még működnek. Neurológus azt mondaná, ez nagyon jó, hiába oltogatjuk itt grafénnal AIDS-es kovid-francokkal, ezek még mindig élnek, éreznek...!
      - 2022. 08. 28. 16:24
      • Gerry
        Imre, nem baj, hogy benne hagytál, a "reflex" nem az egóm miatt volt, csak arra gondoltam, a most itt olvasók ne csak egyoldalúan legyenek informálva! Hihihi
        - 2022. 08. 28. 22:24
        • Posta Imre
          Gerry, hagyjuk már ezt az "ego"-t mintha valami rossz dolog lenne. Ismerlek és tudom, hogy nem csak jó ember vagy, de nagyon is jó.
          - 2022. 08. 29. 11:19
  • S
    Hajnalig fenn voltam, hajnalban keltem... És mégis kimaradtam. Gerry meg csúnyám, de magyarán szólva megértette, és mégis lekéstem a revolúció evolúcióját!

    Forradalmat csináltatok, Fiúk? Nélkülem...

    Pedig én igyekszem. Hm-hm.

    Na jól van. Akkor csak linkelek:

    De milyen is lesz konkrétan? A csúf valóság a mézesmadzag végén-Helytállás küzdelmes időkben 9. rész
    https://www.youtube.com/watch?v=gqmtD...qmtDkMIqj8

    Üdv.
    - 2022. 08. 27. 19:39
    • R
      Köszi, jól felröhögtem, Helyes! a "hírtelenmegváltozzunkon", ez a Q filozófia, hogy mindenkinek minden jó lesz, révbe érünk "az Aranykorban"?!! Földmegmentés, nem lehet kiskertünk??!Aua!
      - 2022. 08. 27. 20:07
      • S
        Uty-tye mily-lyen jó lesz?! Bekap-tár tud-tad az utókórosoknak.
        - 2022. 08. 27. 20:12
      • S
        Nem lesz kiskert, de kik is akarnának már valójában gazdálkodni? (nem éri meg) :)
        A tömegembernek megteszi majd a  műhús is, eddig sem voltak valami finnyásak. Lehetne még sorolni, hogy mi minden jólesz még nekik, a pince sötétjében...
        Ez a sok tanítani akaró ember olyan mint a heti hetes volt, reagálnak az eseményekre mikor már benne vagyunk, vagy elmúltak.
        Valaki akkor kezdi kapizsgálni a dolgokat amikor ezek elmondják, akkor már megbaszta az ... az egészet!
        - 2022. 08. 27. 21:08
        • S
          Értem én az indulatot. Bennem is dúl. De a stílus és az ember összeforr.  Jó, ha emberségesen emészthető formában kerül közlésre a vélemény. Amíg az megtörténhet. Tudod, nem álszenteskedem, csak most ez túl érdes volt nekem. Igaz ezt nem nekem szántad, úgyhogy lakat a számon.
          - 2022. 08. 27. 21:23
          • S
            stílus és az ember összeforr Ez egy érdekes meglátás.
            Költői felvetés, vajon hogy állunk idővel!
            Jézus mikor bement a templomba és látta a nagy bazárt, fogta és szétverte az árusokat helyeit és volt egy pár keresetlen szava mellette.
            Láttam már szülőt üvöltve szaladva szólni a gyerekhez, mikor az kiszaladt a játszótérről vagy az udvarról és látta, hogy jön a kocsi.
            Egy kis rángatás, tépés  is megesett utána. Vajon, hogy esett ez a gyereknek, talán neheztelt érte... :)
            - 2022. 08. 27. 22:01
            • S
              Na látod! Már most kifogásolhatatlanul megfogalmaztál minden gondolatot. Köszönöm, hogy felmérted a helyzetet és remekül megértetted magad velem káromkodás nélkül. Jézus amúgy nem istentelenkedett még az indulata ellenére sem, ám istenesen ellátta a kufárok baját. Kiverte őket a szent helyről.
              - 2022. 08. 27. 22:14
              • S
                Vannak olyan kifogásolható stílusú emberek akik télen a kabátjukat is odaadnák magukról és vannak olyan szépbeszédű, modorosak aki pedig leszednék rólad, a cipőddel együtt. :)<br />Persze, ez biztosan nem így van, különben az emberek többsége így gondolná...
                - 2022. 08. 27. 23:06
              • S
                Sinnermann, az emberek 95-99 százaléka az aljasság különböző fokán van, ha szépen beszél ha nem. Egyébként vannak olyan emberek is, bármilyen hihetetlennek tűnik is esetleg neked - igaz kevesen -, akik a beszédjükben sem modortalanok (ha rá nem kényszerítik őket), és önzetlenek is, aki olyan lélek, aki jó lélek azzal önzetlenek.
                Amit SZAZSUAY ír, az hogy a lélekre utal a közlési mód. Az is tény hogy vannak simulékony, behízelgő, stb. stílust hozó emberek, de előbb-utóbb az ilyenekről kiderül hogy valójában milyenek, milyen szándékkal.
                Aki jó lelkű, és esetleg van benne káromkodási hajlam, az ha bizonyossá válik a jólelkűsége, általában elnézik neki a káromkodást. De a modortalanság rosszabb, meert az jellemgyengeségre utal, mivel a modortalan ember minduntalan megbánt másokat, ha nincs is rá valós indoka.
                Szerinted ha valaki szereti az apját, azt mondja neki hogy: Szeretlek ba.d meg édesapám? És akkor ez elnézhető, mert mondjuk odaadta télen a kabátját az apjának?
                Ha valaki ezt nem érzékeli, akkor nem őszinte az adása sem, az ilyen ember inkább ne adjon semmit, illetve jóérzésű ember nem fogad el ilyen embertől semmit, még ha az élete múlik rajta akkor sem.
                - 2022. 08. 28. 02:08
                • S
                  emberek 95-99 százaléka az aljasság különböző fokán van, ha szépen beszél ha nem
                  Ez mondjuk az emberek nagy többségének erősen sértő, még ha igaz is, vagy közel áll hozzá. Már most ha ez igaz, akkor miért nem beszélnek róla a nagy összefogást hirdető, szeretet rezgő, tanítani akarók?
                  Mert nem hülyék, megél belőlük.
                  Veszik a könyveiket, elmennek az előadásaikra, elmennek a tanfolyamaikra, youtube is hoz valami pénzt.
                  Akik eddig szép beszéddel lapítottak, most egyre többen hirdetik, hogy a világ megérett talán a pusztulásra! Valóban a világ, mindenki, csak úgy hirtelen erre kellet reggel felébredni? :)
                  Volt két katonatársam akik haverkodtak, jól elvoltak. Majd leszereléskor az egyik felhozott valamit ami miatt neheztelt, mire a másik, hogy hol érdekli, amúgy is ki nem állhattalak mondta. Miért nem hamarabb rendezték, addig nem volt gond? A leszereléskor kell ilyeneket felhozni...
                  - 2022. 08. 28. 07:09
                • S
                  A biztonságérzet hiánya benne van minden emberben, akármilyen is. Igen, igazad van, sértő az emberek többségének amit leírtam, de aki nem aljas, az tudja magáról, meg mások is tudják róla, aki meg már necces vagy annak is tudják, annak meg nem érdekes hogy sértő-e vagy sem. Miért, a tapasztalatod más százalékot mutat? Visszatérve, igazad van példul több influenszer azt ígéri amit te írsz, a papság is kenetteljes, sorolhatni unos-untig. És az emberek, a DNS-tudat nyájba tömöríti azokat akik a biztonságot keresik. És fontos a vallásoknál, a hiteknél az ígéret. És az ígéretnek szépnek kell lennie, ha nem az, ki a fene követné? Nézd meg az oroszokat, tipikus példa. Nekik isten volt a cáratyuska. És miért alakulhatott ki a komcsi személyi kultusz? Mert kellett a földi isten, a cáratyuska. Az emberek többsége, a kolónialelkek ilyenek, kell a biztonságot ígérő ember, kell a biztonságot adónak tűnő cáratyuska. Én amikor arról beszélek hogy Kint is háború van, igaz testi szenvedés az nincs, de a többi dolog nem egy mennyország, akkor van aki azt mondja hogy ha igaz amit mondok, akkor ennek sosincs vége? Én nem szoktam ígérni itt sem semmit, csak annyit, ha segítek valakinek, hogy maximum abból sikeredek valami amit önmagán megvalósát, amit az életben az már nem biztos hogy sikerül vagy ha igen, hosszú idő múlva. Az a lélekstruktúra, ahová tartozom nem él vezérrel, kolóniaistennel, nem is él kolóniában, de Kint háború van, összedolgozunk, de ennyi. Itt Lent meg alig találni egymást.
                  - 2022. 08. 28. 12:52
                  • S
                    A százalék arány nagyjából ott lehet, az oltási mizéria rávilágított annak aki előtte még  ábrándozott.<br />Nem azért oltakoztak az emberek mert valójában annyira akarták volna azt...
                    - 2022. 08. 28. 15:19
                  • S
                    Meg a migrációnak se annyira örültek mint amennyire akaratukon kívül akarták Nyugaton, detto oltás, stb.
                    - 2022. 08. 28. 19:09
        • R
          jajj,...és már a mustáros kenyerünk is veszélyben?!...igaz, a mustár eltűnését már télvégén be harangozták https://hvg.hu/360/202234__dijoni_mus...__elmartak
          - 2022. 08. 27. 21:32
  • R
    Parázs-Garázs Viták - jól egymásnak estek: Deutsch Tamás és Ujhelyi István (2022-08-27) nemtom, van ezeknek valami értelme ??...mindig is Az van AMI ! https://www.youtube.com/watch?v=REGYc...EGYcGDlCrY

    Mai viták: https://www.youtube.com/results?searc...p=CAI%253D
    - 2022. 08. 27. 19:57
    • S
      Az biztos, hogy a kommentek szerteágazóak! A meleg helyzet dacára.
      - 2022. 08. 27. 20:18
  • G
    "Aki azt tesz, amit mond"

    Gerry,

    Kevés ilyen van, de Te, mióta "ismerlek" ezekhez tartozol.(nem néhány hónap)
    Persze olyan is kevés van, aki megmarad normális magyarnak, aki az élet viharaiban, ha távolba kerülnek is, felismeri, hogy ez egy ajándék is lehet.
    Nem kell túlzásokba esni, ha egy ember a családjába születik. Kétségtelen ez egy olyan tény, amit egy normális ember elfogad. Egy külföldre szakadt magyar ember észreveszi, előbb vagy utóbb ha normális, hogy nem kell szégyenkezni ha magyarnak születtél. Nem vagy több, speciális, vagy bármi, de egy centivel se vagy kisebb mint bárki fia borja.(saját tapasztalatból!).
    Ami a tömeg forradalmi képességekről más nemzetekről elmondhatunk, az álljon elsőnek az őrült francia nép forradalma, vagy az orosz bolsevik valami. Még ma is felemelő érzés gyerekkoromban átélt 1956. Ilyen nem volt a világ történelmében sehol, soha.
    Gerry, rád tényleg csak azt lehet mondani: "kevés ilyen van" ...................
    - 2022. 08. 27. 20:20
  • Posta Imre
    Kórkép, fejlődési ív...ezért került ki a levelezés. Azért számon tartok pár embert, akik nem biztos, hogy egymás lábszagát el bírják itt viselni, de mindenképpen értéket képviselnek és nem is biztos, hogy ennek tudatában vannak. Nehéz összeegyeztetni itt is a moderálást. Gátat szabni a gátolhatatlannak.

    Elmondom, most beszéltem valakivel és mondott valamit. Úgy tűnik, hogy a gyermekek 2 év alatt már zömükben ilyen-olyan tünetekkel, rengetegen autisztikus jelekkel próbálják ezt a ganédombot, ami itt "élet" címszó alatt fut, megmászni. Szülők túlnyomó része, egyszerűen hülye, zombi. Elenyésző kisebbség tudatos, szinte nem is számottevő, a többiek csak biomasszaként vonaglanak és hajtják végre a "66-os parancsot". Tények, nem legenda. Nagyjából, egyetlen puskalövés nélkül, de ki van nyírva a "magyarság", ahogy a többiek is. Minél fejlettebb az "orvosi" kényszerintézetük, annál betegebbek. Nem kell túl nagy fantázia hozzá: VÉGE!


    66-os parancs

    „Segítsen! Ön az egyetlen reményünk!”
    Ez a lap egyelőre csonk, vagyis erősen hiányos. Segíts te is a bővítésében, hogy igazi szócikk lehessen belőle!


    Palpatine főkancellár a 66-os parancs végrehajtására szólítja fel Cody klónparancsnokot

    A 66-os parancs egy titkos parancs volt amit egy chip tárolt. Minden klón agyába beépítettek egy iyen chipet még embrió korukban . A chipet a Kamino-iak és a Sithek titokban és előre megfontolásból helyezték el a klónok fejében.(Erre a Klónok Hárborúja c. mese sorozat, 6. évadának elején részletesebben kitér).Galaktikus Köztársaság klónkatonáinak . Mikor a parancsot életbe léptette a főkancellár Palpatine ,a Köztársaság árulóinak kiáltották ki a jediket és azonnali megölésükre szólította fel a katonákat. Miután meghirdették a parancsot, elkezdődött a Nagy Jedi Tisztogatás és megkezdte felemelkedését a Galaktikus Birodalom. A 66-os parancs azon kegyetlenségek egyike, amelyek Galaktikus Polgárháború kitöréséhez vezettek.

    Majdnem minden jedit megöltek a 66-os parancs során, és a legtöbb túlélő az azt követő nagy jedi tisztogatás során pusztult el. A Jedi Rendet néhány jedi, mint Obi-Wan Kenobi vagy Yoda tettei mentették meg, amikor Luke Skywalkert az Erő útjára tanították. A Nagy Jedi Tisztogatást kb: 100 Jedi élte túl.

    https://starwars.fandom.com/hu/wiki/6...os_parancs
    - 2022. 08. 28. 10:14
    • H
      A dolgok mindig elmennek a falig.<br />Ha valami rohad, akkor a rohadás is elmegy a teljes szétrohadásig.<br />A szocik rohadtak (mármint rothadás folyamatában voltak) és teljesen szétrohadtak.<br />A Fidesz is elindult a rothadás útján. A negyedik kétharmad fogja ezt betetőzni. Olyan ez, mint amikor az ember nagyon vágyik a finom habostortára és elkezd zabálni belőle, és még falja, falja, falja, de egyszercsak megcsömörlik tőle, annyira, hogy többé már rá sem bír nézni.<br />Azt hiszem a Fidesz és szavazói mostanra kezdenek eljutni ebbe az utolsó fázisba. Még nem tudják tudatosan, de már kezdik érezni.<br />És látni azt is, hogy a Fidesz sem különb: a riasztó valóság az, hogy náluk is csak arra ment ki a játék, hogy degeszre tömjék a zsebüket. Csak ravaszabbul csinálták, mint elődeik a szocik: nem felejtették el Mária Terézia királynő mondását: "Etetni is kell a juhot, ha nyírni akarjuk."<br />És nincs alternatíva: ez az ellenzék egy-az-egyben a totális elrothadás állapotában van. Az elmúlt havi lejárt buszbérletet sem lehetne rájuk bízni.<br />A Fideszre meg már nem lenne szabad rábízni a még aktuális buszbérletet.<br />"...Meg vagyunk már mi ...aszva mindörökre..."
      - 2022. 08. 28. 11:35
      • S
        2026-ban az Illuminati valószínűleg Orbánt helyezi bábnak, mivel Magyráel felépítéséhez ő a legjobb sakkfigurájuk. 2030-ban meg már biztosan háború lesz, vagy olyan mértékű halálozások, hogy nem lesz lényeges hogy kit választanak, de kérdéses hogy lesz-e még választás, hiszen 2026-ban ha polhgárháború lesz már, akkor értelmetlen.
        - 2022. 08. 28. 12:56
    • S
      Itt a tisztogatást 2030-ra befejezik mindenhol, az emberek ha annak lehet még mai értelemben nevezni őket, nem fognak fel majd semmit belőle. 2030-tól beindul a teljes klónizáció, nem kolonizáció, klónizáció, agyak tartályban, kiborg testek, ezt nem is takargatják, már régebben csatoltam az orosz milliárdos kiborg menetrendjét. Egyetlen megoldás marad, az egész szimuláció nihilizációja. Én mindent megteszek azért hogy sikerüljön. Ha nem sikerül, itt szörnyűbb világ lesz mint amit eddig az emberi képzelet összerakott amióta létrehozták a humán genom virtuális intelligenciát.
      - 2022. 08. 28. 13:04
      • polip
        <blockquote>Egyetlen megoldás marad, az egész szimuláció nihilizációja. Én mindent megteszek azért hogy sikerüljön.</blockquote>
        És mit lehet tenni ezért?
        - 2022. 08. 28. 14:34
        • S
          Lehet, de nem úgy ahogyan ez várható, hogy emberek összegyűlnek, elhatároznak valamit, megteszik, aztán ezzel tönkremegy a szimuláció. Mit mondjak hogy mondjak is érdemlegeset és ne mondjam el ami a szimuláció kollektív udatába is bejuthat így? Van hibakeresés. A megtalált hibákra fel lehet építeni stratégiát. Ennyit írtam, többet erről nem.
          - 2022. 08. 28. 19:13
          • S
            Tökéletes látás.
            - 2022. 08. 28. 19:40
          • S
            Nagyon jó példák. Köszönöm én is. Lészítettem az elmúlt évtizedekben kilyukadó felhőkről, kondenzcsík árnyékot felfelé adó repülőgépekről, UFO-król videófelvételeket, van egy jó kamerám, de ezeket nem tettem fel soha internetre. Ezek olyan hibák, amiket rendszerbe foglalok tudom a működési mechanizmusukat ezért szinte mindent tudok.<br />Most Te voltál a gyorsabb kedves Tigabe, mert írtam SZAZSUAY kérdésére választ az öngyógyítás gyakorlásáról, mindenkinek, elég hosszan, olvasd el ha érdekel.
            - 2022. 08. 28. 20:56
          • S
            A Hókirály Hawking számítása azért lényegtelen, mert ennek az előkészítése kb. 100 éve zajlik és folyamatosan és fokozatosan digitalizálják át az emberi mesterséges elsődleges MI intelligenciát másodlagos MI-ra. Ennek fordulópontja 2030, azért mert a tudati irányítása akkor történik meg és onnantól véglegesül. Ha el nem pusztítom, el nem pusztítjuk az egész szimulációt.
            - 2022. 08. 28. 21:04
      • H
        Azt mondják, hogy arra, hogy egy szimulációban élünk az egyik példa a "gömbvillám". Ilyenkor a program elakad és generál egy értelmezhetetlen információhalmazt, ami átmegy mindenen, felülír mindent és nem viselkedik a szimuláció saját törvényei szerint.
        - 2022. 08. 29. 17:14
        • S
          Ha az ember szimuláció akkor amiben van az is. Az emberre két
          - 2022. 08. 29. 21:14
        • S
          Ha az ember szimuláció akkor amiben van az is.
          A tudomány, amelyik materiális alapú, önmaga kardjába dőlve bizonyította be, hogy:

          1)
          1/ a fizika alapja az ENTRÓPIA, minden a rendezetlenség felé halad
          2/ a biológia alapja az EVOLÚCIÓ, aminél minden a rendezettség felé halad

          Na most akkó, hogy is van ez? Az élet kivétel az entrópia alól? Vagy fordítva? Egy fizikus, a fő agymosott materialosta Orosz László is csak annyit mondott hogy ő nem biológus. Ja, és ha az életét kellene megvédeni migránsoktól és én ezt látnám, segítséget kérne, én azt mondanám hogy nem vagyok szociális munkás? Fuck in stupid people, physicists. Bájológus pofaszőr ismerősömet megkérdeztem, ő azt mondta hogy nem fizikuss. Gratulálok!!! Ez a földi tudomány. Erről a két E betűs szóról az általad mondogatott E lett itt mán mindön baxva jut eszembe...

          2)
          [b]Másik bizonyíték a vírus[/b].
          A vírus nem élőlény, program, nincs élettani önálló folyamata. Nézzük-nézzük... Az ember élőlény? Ugye nem virtuális valóság?
          A vírus meg tudja betegíteni az embert? Igen. Hogyan tud egy több milliárd évig zárványként meteoritban a világűrben utazó abszolút nulla fok közelében lévő program aktiválódni ha élőlény, hogyan tudja megfertőzni a nem virtuális valóság embert???
          Ha a számítógépből kiemelünk egy pendrájvot, hogyan tudjuk beoltani a számítógépes vírust a testbe? CRISPR Cas9-cel. És hat a testre? Igen. A számítógéppel létrehozott szupervírus hat az emberre. Hogyan lehetséges ez? A hasonló a hasonlóval tud kölcsönhatásba kerülni. Én hiába próbálok bejutni egy virtuális valóságba a számítógépbe, nem tudok. Csak maszkkal, stb., de az sem valóságos bentlét mert a testem kívül maradt.

          3)
          Harmadik, hogy az ember sejzjei, bármilyen belső legapróbb életfunkciós alkotói nem érnek össze, mindegyik közt elekzromos impulzus közvetíti az információt.
          Az agy, amely bugyibár a matyeria-listáknál is a valóságot értelmezi valóságnak, a híres empirizmus (egymillió picikrsztus, amikor még diákok voltunk az egytemen emlékszel, empiriokriticizmus) alapján az agy jelenti ki hogy az valóság ami körülvesz minket. És mi történik? Az ÖSSZES ÉRZÉKSZERVÜNK INFORMÁCIÓIT DEKÓDEREK FORDÍTJÁK LE, DIGITALIZÁLJÁK AZ AGYNAK. És erre a sötét lyuk, az agy holografikásan modellez valamit a KOLLEKTÍV TUDAT ÁLTAL, és kijelenti hogy amit empirizál az a valóság. A kékeres f..om.

          4)
          Negyedik a biorobotok.
          Már egy korábbi oldalon maguk a tudósokk írták le, hogy mi a dax van, nézzük:
          https://hu.sawakinome.com/articles/technology/difference-between-bio-computer-and-quantum-computer-3.htm"
          A biológiai számítógép legjobb példája az ember, ahol az agy olyan, mint a számítógép merevlemeze, ahol tároljuk memóriánkat és ellenőrizzük a test működését.
          "Van kérdés? (Ezt általános alanynak tettem föl, meg nincs benne cinizmus, csak elán.)

          Ha ez nem szimuláció, akkor én most szimulálok? Vagy stimulálok? Vagy szimulációs stimuláció.
          - 2022. 08. 29. 22:19
          • S
            Köszönöm SzVabodnaJaltaH.  <br /><br />Mindig  fokról fokra tágítod a tudományos világszemléleteddel az ismereteinket. <br /><br />Jó éjt:<br /><br />SZAZSUAY
            - 2022. 08. 29. 23:58

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (2)100 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése