Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (de ezeket már törölték) ...


Posta Imre felújított központi oldala (https://imre.club), sorrendben az elsõ 4 archívált oldal, a jelenlegi aktív (ez itt) valamint Lica weboldala...
Összes cikk kilistázása                                   Összes cikk kilistázása
s_reggel.gif (7 KB)                                               s_olvastad.gif (1 KB)
 összes HÍR                                 összes CIKK

Cikkek

2027-től karbonadót kell fizetnünk:

Csak, hogy pontosabban értsük mi ez a kollektív kamu itt mindent beleértve...2030-ra az Új világrendben a víz, föld, levegő használat fizetős...már annak, aki eddig elél. Nyugi, nem sok mogyoró jut el odáig, mert már most sincs sok és azok zöme is fölösleges. Már most el kell kezdeniük a cégeknek felkészülni a karbonadóra, ami 2027-től válik kötelezővé. A feladat sürgető, hiszen azok, akik elodázzák, akár a mai költségek többszörösével is számolhatnak. De melyek az első lépések, és hová fordulhatnak a vállalatok, ha már a folyamat elején elakadnak?


Ma már a saját bőrünkön tapasztaljuk, hogy a klímaváltozás nemcsak az unokáinkat érinti, hanem a mi életünkben is közvetlen károkat okozhat. A 2027-től bevezetendő karbonadónak hála azonban már a nagyvállalatoknak sem lehetőség, hanem kötelezettség karbonsemlegessé válni.

„A kitűzött cél 2050-re a teljes karbonsemlegesség, ehhez pedig megkerülhetetlenek a hosszú távú tervek. Minél előbb cselekszik az adott cég, annál nagyobb stratégiai előnyre tesz szert, a hatékony zöld CSR pedig piaci előnyt is jelenthet” – mondja Kiss Gyula István, a Ne Bántsd az Erdőt Egyesület marketingvezetője.

A szakértő szerint a változást a gyártó és termelő cégek érezhetik meg először. Ha ugyanis a konkurenciájuknak jobb a környezetterhelési értéke, akkor esélyes, hogy a hazai vagy külföldi partnercég – a saját kvótájára való tekintettel – tőlük fog vásárolni.

„A vállalatok egyelőre nincsenek igazán képben, és inkább kivárnak. Ám minél később vágnak bele, annál magasabb áron tudnak majd belépni a kompenzációs folyamatba: a karbonkredit árfolyama csak az elmúlt időszakban 15 euróról 98 euróra emelkedett” – fogalmaz a szakértő.

Ehhez társul még, hogy Magyarországon szűk tanácsadói kör működik, akik segítséget tudnak nyújtani a folyamatban. Éppen ezért lépéselőnybe kerülnek azok, akik már most felkeresik őket, mielőtt a szakemberek a tömeges igény miatt túlterheltté válnak.

A szén-dioxid-kibocsátás nettó összértékét csökkenteni hosszadalmas folyamat, ami akár 3-6 évig is elhúzódhat. Ráadásul már az auditáció, mint első lépés, is kihívás elé állítja a cégeket. A vállalati zöldítés során ugyanis először a jelenlegi nettó szén-dioxid-kibocsátást kell meghatározni. Erre a célra azonban nehéz olyan szervezetet találni, amely pontos méréseket végez, amiknek a metódusa is nyomon követhető.

„A környezettudatossági audit másfél-két órás adatgyűjtő egyeztetéssel indul, nagyon alapos, nemzetközi standardekhez igazított, hiteles módszerekkel segít meghatározni a pontos értéket. Ha ez a kiindulási érték nem jó, akkor a ráépülő kompenzációs terv is hibás lehet” – emeli ki Franczia-Pallang Zsuzsanna, a Ne Bántsd az Erdőt Egyesület (NBAE) elnöke.

Cégek helyett ültetnek fákat

Szerencsére működnek olyan szolgáltatók Magyarországon, amelyek átveszik a karbonkivonás feladatát a cégektől. Az NBAE auditot és annak eredményéhez igazított komplett kompenzációs tervet, „kulcsrakész” megoldási stratégiát biztosít a cégeknek, így akár egy kézből intézhető a teljes folyamat, minimalizálva a cégre háruló feladatokat.

„A környezettudatossági audit során kiszámoljuk a vállalat karbonterhelését. Felmérjük, hol a legnagyobb a terheltség, és mely területek élveznek prioritást. Ezenkívül megvizsgáljuk a jelenlegi energiamixet, a víz- és hulladékgazdálkodást, illetve a cégen belüli folyamatmenedzselést is, hiszen akár az idő megtakarításával is csökkenthető a felesleges terhelés” – mondja Kiss Gyula István.

A karbonmentesítés és -kompenzáció részben történhet faültetés és gondozás útján is, ezt a feladatot az NBAE teljes mértékben magára veszi: ma már 52 ezer darab elültetett facsemetét gondoznak, összesen 87 hektár területen, így évente 7900 tonna szén-dioxidot kötnek meg. Fontos kiemelni, hogy a fák elültetése csak az első lépés. Ezért is fektetnek hangsúlyt az ültetvények szakszerű gondozására, hiszen CO2-t csak a fejlődésben lévő, egészséges növény köt meg.

„A cégeknek ez nem jelent logisztikai problémát, és nem szükséges mezőgazdasági jártasság sem, mi viszont napi szinten, transzparens módon nyomon követhetővé tesszük a folyamatot. Számunkra prioritás, hogy a velünk együttműködő vállalatok komplex, minden területet lefedő megoldást kapjanak, a tudományos alapokon nyugvó, szakszerű felméréstől, a célravezető stratégia megalkotásán át, az ellenőrizhető kompenzációs megoldásokig. Fontosnak tartjuk, hogy a teljes folyamat tervezhető, ellenőrizhető legyen, hogy fel se merüljön a greenwashing gyanúja” – zárja Franczia-Pallang Zsuzsanna.

[url]https://kkvmagazin.com/v/karbonado-klimavaltozas-karbonsemlegesseg-komplex-surgeto/[/url]

Posta Imre 2022.09.11 2215 olvasás 42 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

42 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • P
    Nah, megint egy csomó kopirnyó, barkós kishernyónak állást biztosítanak ezzel a baromsággal! Kell a betelepülőknek a semmi munka, sok fizetési lehetőség! Előbb persze kiirtják a fákat, aztán lehet hivatkozni, hogy jaj-jaj nincs elég fa, ami megköthetné azt a rengeteg szén-dioxidot. Elmehetnek a jó bús p.csába! Karbon adó... Nooooormááális?
    - 2022. 09. 11. 21:19
  • S
    Először is egyetértek kedves Porcicával.
    Azonban a karbonadó túlmutat a szénhidrogén származékok általi energiatermelésen.
    A földi szimulációban a DNS szén alapú, habár létezik a Szilícium-völgy a JuHeszÉben, lehet hogy már sok millió szilícium alapú DNS-gebom rohangál közöttünk, azonban ez nem annyira vicc tárgya.
    A karbonadó, a karbon elégetése 2050-re a szén alapú élet befejezését jelenti.
    Mit is mondott Dmitrij Ickov orosz (valójában zsidó) millio(h)mos?
    2045-re vége a kiborggyártásnak.
    https://www.nytimes.com/2013/06/02/bu...quest.html

    Hogy stihl-szerű legyek, szemtelen legyek, vak repülők:
    Valamelyik zsiddó énekes-nő énekelte ha emlékeim nem csalnak a 60-as 70-es években, kiragadott emlék ide:

    "...ha már elpusztul ez a világ,
    legyen a sírjára virág
    "

    Talán úgy lehetne folytatni, hogy:
    akkor már nem tudod mi rág
    porrá hulltak szét az imák


    Vagy:
    Virágot Algernonnak.
    - 2022. 09. 11. 21:51
    • P
      Igazad van kedves SzVab! <br /><br />A szilikonalapú életnek nincs szüksége sem fákra, sem állati eredetű fehérjékre, ezért nem gond, ha kipusztítják a rendszerből őket, és telerakják majd műanyag valamikkel, amik majd kitölthetik a tereket. Előbb egyél kukacot, lárvákat-mert azok már tenyészthetőek zárt rendszerekben-, majd marad a teljesen mesterséges fehérje, ami már lehet nem is fehér-je, hanem PVC-je lesz. Ezek a szilikon konstrukciók viszont jól bírják majd a földalatti létet, vagy az űr hidegét és az űrhajók, űrbázisok, zártságát, ha netalántán sikerülne a létrehozóiknak kiszökni ebből a mátrixból. Remélem nem így lesz!
      - 2022. 09. 11. 22:40
      • S
        Kedves Porcica, a Mátrix létrehozásának alapja a DNS-program alapegysége, ami köré felépül a kétbites és hárombites rendszer kombinációja, ennek permutációja csak akkor épülhet fel ha a szimuláció oprenndszere magára a DNS-program működési algoritmusaira van írva. Egy DNS szénalapú intelligenciának oprendszerét nem lehet átírni szilícium alapúra. Először el kell pusztítani az oprendszert és teljesen újat telepíteni. A szilícium alapú DNS genom ugyan sokkal kevésbé szenvedni képes konstrukció, de nem teljesen konvertibilis a jelenlegi oprendszer hozzá. Mindenképpen nihilizáció a következő lépés ha a szenvedés megszüntetése a cél.
        - 2022. 09. 11. 22:59
        • S
          Most láttam még meg mit írtál, hogy a létrehozóiknak reméled hogy nem sikerül kiszökni. Az Illuminatiról beszélsz. Érdekes, qurvára érdekes, hogy egyetlen film se, amelyik az Illuminatiról szól, sem a sci-fikben, mint Smith ügynök a Mátrix filmekben, na azt az egyet sosem teszik be a kollektív tudat inception-jeibe, gondolati beültetéseibe, hogy ők, a piramis csúcsa ki akar innen menni. Ki akar innen menni. Ezt nem akarják tudatni, és nézz körül a világban, van róla szó? Nincs. NEOM-ról volt szó 2017 óta? Nem volt Nyugaton sem, most az Illuminati érdeke hogy táma legyen és lőn téma. Fucking stupid people. Külföldi honlapot kipróbáltam, hátha mint közelebb egy másik tűzhöz van valami intelligencia nyomokban. Nincs. Sehol sem fogják föl, amíg az Illuminati fel nem kapcsolja a NEOM-lámpát. Én beszélek róla? Beszélek. Teszek is érte? Azt majd én tudom hogy mit teszek és mit nem, lényegtelen, mert tudom mit fogok csinálni amikor ott lesz az ideje. Az emberek azt sem tudják hogy minek van az ideje amikor eljön. Csodára várnak, hittel, ésszel, ész nélkül. Analízis csak az eddigi írottak szerint, melyekkel érthetően természetes téveszmék, empátival érthetőek, de nonkreatívak önálló gondolatok nélkül. Önállóan az gondolkodik aki önmagától felfedezi a spanyolviaszt és nem a szájába adják bibliákban és tanításokban. Egész életemben ilyen autonóm gondolkodást ritkán tapasztaltam.
          Illuminati. Emlékeim haloványak a többi Mátrixról, de bizonyos fontos elemek megmaradnak, mivel egyre több után vagyok. Alig sikerül az Illuminatinak kimenekülni. Ritka eset. Technológia hiány. Ezek azért tepernek a kolóniaistenük felé, a felügyelők, ahogyan Te mondod, a felügyelők felé, hogy technológiát kapjanak. A meneküléshez másik Naprendszerbe. Én tudom hogy ez a vágyuk, a legnagyobb csalétek nekik ez. Ezzel az utolsó pillanatban megfoghatók. Mindenbe bele fognak menni, előre tudom, mert emlékszem, ezek mindenütt patkányok.
          - 2022. 09. 12. 01:08
          • S
            AVATÁR 2045  project<br /><br />Puszi Porcicának!<br /><br />Salute!
            - 2022. 09. 12. 09:02
            • S
              Igen, Ickov programja.
              - 2022. 09. 12. 20:35
              • S
                Volt szerencsém a rendszer áttekintéséhez, de sajnos nem voltak kíváncsiak a különvéleményemre.<br /><br />Üdv! Poly-histor Uram!
                - 2022. 09. 12. 20:44
                • S
                  Mi a különvéleménye? <br />Üdv Poly-sensitiv Hölgyem!
                  - 2022. 09. 12. 21:09
                  • S
                    Már megírtam a Futureal-ban. Persze minden képlékeny. Az én dátumaim 2026, végső krízis 2089. Tegnaptól presszionáljuk őket azért, hogy ez a "fertőző gócú tudat-kretenizmus, ne szennyezzen más multiverzumban... Nem populáris. Nem molekuláris: Disszonáns asszonáns. Nem baj, ha nem világos, de konzultálhatunk, majd...
                    - 2022. 09. 12. 21:22
                    • S
                      Igen, erről jó lenne konzultálni...
                      - 2022. 09. 12. 21:35
                      • S
                        Ugye nem a KÓN in zultál...Rá gondolsz?
                        - 2022. 09. 12. 21:50
                        • S
                          In zulin inzultáció vércukkerrel. Inkább belegondoltam.
                          - 2022. 09. 12. 21:53
                      • S
                        Εντάξει.
                        Στέκομαι μπροστά του.
                        - 2022. 09. 12. 21:50
        • P
          Kedves SzVab!<br /><br /><br />Tudom neked mi a célod, hisz elmondtad már sokszor, de a rendszert fenntartani vágyóknak lehet az a célja, hogy áttérjenek egy szilícium alapú oprendszerre, amihez viszont először el kell pusztítani a mostani szénalapút, benne az embereket és az egész erre épült miskulanciát, de úgy, hogy a Lelkeket- Lélektudatokat átmenthessék majd a szilícium alapú rendszerbe, amit majd Neomból fog koordinálni a kolónia istenük a MI-n keresztül? Lehet a cohenvid oltás azért kellett, hogy ez valahogyan segítsen az áttelepítéshez a szénből a szilíciumba? Esetleg egy ideiglenes tárolóba tereléshez és tartáshoz a lelkeknek?Egy "hordozható", külső vinyóra? Mert különben semmi más értelmét nem látom a grafénnel való megfertőzésnek, ha szilícium alapú testeket akarnak működtetni. Persze, ez még semmit nem jelent, hogy én mit is látok értelmesnek! Csak morfondírozok itten. :))
          - 2022. 09. 12. 08:33
          • S
            Mint mindig... Lady Portia! örülök, hogy itt vagy. Ilyenkor az Igazság, nem odaát van csak.

            Salute!

            SZAZSUAY
            - 2022. 09. 12. 09:11
            • P
              Neked is puszi SZAZSUAY!<br /><br />és persze Salute! :))
              - 2022. 09. 12. 11:18
          • Posta Imre
            Ha igaz, talán már elérték, vagy majdnem (ezt mondják) a szilíciumból adódó információtárolási kakacitás határát. Ebből adódik, hogy nem ott van a "Vége". A "sili" egyébként is a gyengeelméjűt, butát jelenti a gyíknyelvben, de lehet ez torzítás, mert hasonlít Lilithez. Az arab-afrikai asszonyok kedvenc nyelvjátéka is LILILILILI....  A CAR-BON a SZÉN-CSONt, de lehet a CAR = autó, vagy RÁK -RAK is...
            - 2022. 09. 12. 08:41
          • S
            Mindig a DNS-programhoz készül az oprendszer és nem fordítva. Ha valaki vesz egy hörcsögöt vagy más fajta házivalamit, a terrárium ugyanaz lehet, de a környezetet az adott állathoz igazítjuk. Így van ez a DNS humán genom programjaival. A szilícium alapú DNS humán genom sok mindent kibír, megoldható hogy lélegzik, de úgy is hogy nem, nagyon variábilis. A kolóniaistenek által rendelt, és a triállelkek, mint Építészek által készített Mátrixok szilícium alapú DNS modellhez ritkán készülnek, oka a bolygó adottságai. Először egy bolygó gravitációja, felszíni gravitációja és mágneses térereje a lényeges, ez a Földnek nevezett bolygó azért értékes a kolóniaistenek számára, mert a legmagasabb szintű szenvedtetést lehet rajta létrehozni, tökéletes tervezés. Az ellentéte is igaz, már tudom a legfrissebb saját lélekstruktúrális információk alapján, hogy létrehozható az ilyen bolygókon olyan szenvedés nélküli szimuláció, ami az anyag és lélek beteljesedési harmóniáját hozhatja létre, valójában az összes létezési vetület egyszerre megélése az anyaggal együtt lehetséges. Az egész galaxisról tudom hogy kevés ilyen bolygó van, a Vénusz is ilyen volt, hangsúlyozom, nem vettem részt a nihilizációjában. Nem az emberek, a benne lévő lelkek a fontosak, hanem a bolygó-Nap viszonyrendszer koreográfiája, modellje, aminek a rendszere nem önmagától alakult ki, tervezés műve. A Naprendszer a gömbhalmazokban lévő hasonló típusú csillagok körüli bolygóműködés szerint lett mérnöki módon "beállítva".
            - 2022. 09. 12. 20:39
            • S
              Látomásos ember vagyok. Tudom miről szólsz. Igaz, a leírásod férfi-bal-agyféltekés, szerkezeti megközelítésű. De értem és jó, hogy nem egyedül tudok róla.Viszlát "Úr az Űrből"! 
              Mosoly
              Viszlát!!!
              - 2022. 09. 12. 20:56
              • S
                Ezért kell hozzá női-jobb-agyfélteke.
                - 2022. 09. 12. 21:05
            • H
              Az én agyi berendezkedésem biztos, hogy nagyon másként van huzalozva, mint a tiéd, ezért arra kérlek, hogy az általad használt fogalmakat definiáld, magyarázd meg, ha lehet.<br />Tehát:<br />1. Mi az, hogy kolóniaisten?<br />2. Mi az, hogy lélekstruktúra?<br />3. Mi az, hogy szenvedtetés?<br />4. Mi az, hogy nihilizáció?<br />Azt sem bánnám, ha egyszer, valamikor kifejtenéd - a fogalmak - a fentiek, és ha még van, amit nem kérdeztem, azok is -tisztázása után - azt a filozófiát, amit a Világról gondolsz. Nem vitatom, hogy lehet, hogy tudsz valami olyat, amit mi - én biztosan - nem, de akkor erről, ha lehet, világosíts fel minket/engem, mert ahányszor olvasom a hozzászólásaidat, annyiszor érzem magam egyre hülyébbnek. FOMO-m van - félelmem attól, hogy valamiből kimaradok, a világ olyan magyarázatából, amit tudnom kéne, de a hülyeségem/korlátoltságom miatt nem értem/értettem meg.<br />És egyébként a "választott nép" megítélésében a nézetazonosságunk természetesen továbbra is megvan, habár én ezt materialista alapról vallom.<br />Köszönöm.
              - 2022. 09. 13. 08:48
          • S
            Mindig a DNS-programhoz készül az oprendszer és nem fordítva. Ha valaki vesz egy hörcsögöt vagy más fajta házivalamit, a terrárium ugyanaz lehet, de a környezetet az adott állathoz igazítjuk. Így van ez a DNS humán genom programjaival. A szilícium alapú DNS humán genom sok mindent kibír, megoldható hogy lélegzik, de úgy is hogy nem, nagyon variábilis. A kolóniaistenek által rendelt, és a triállelkek, mint Építészek által készített Mátrixok szilícium alapú DNS modellhez ritkán készülnek, oka a bolygó adottságai.
            Először egy bolygó gravitációja, felszíni gravitációja és mágneses térereje a lényeges, ez a Földnek nevezett bolygó azért értékes a kolóniaistenek számára, mert a legmagasabb szintű szenvedtetést lehet rajta létrehozni, tökéletes tervezés. Az ellentéte is igaz, már tudom a legfrissebb saját lélekstruktúrális információk alapján, hogy létrehozható az ilyen bolygókon olyan szenvedés nélküli szimuláció, ami az anyag és lélek beteljesedési harmóniáját hozhatja létre, valójában az összes létezési vetület egyszerre megélése az anyaggal együtt lehetséges.
            Az egész galaxisról tudom hogy kevés ilyen bolygó van, a Vénusz is ilyen volt, hangsúlyozom, nem vettem részt a nihilizációjában. Nem az emberek, a benne lévő lelkek a fontosak, hanem a bolygó-Nap viszonyrendszer koreográfiája, modellje, aminek a rendszere nem önmagától alakult ki, tervezés műve. A Naprendszer a gömbhalmazokban lévő hasonló típusú csillagok körüli bolygóműködés szerint lett mérnöki módon "beállítva".
            Az agytároló azért épül, mert a lelkek az agyban vannak fordított Faraday-kalitkában. A lélektudatokat nem lehet letölteni, a DNS-tudatot, az agy emlékeit lehet, mivel képi, holografikus feldolgozású az agy.
            A cohenvid oltás, maga a vírus a legtöbb embenél memóriazavarokat idézett elő korosztálytól független. Az időkieséshez való hozzászoktatás egyik eszköze. Az Illuminati használhat szilícium testet, azok akik "meghaltak", de a nyilvánosság elé már nem kerülnek. Ez a szén alapú DNS programú kiborg és klón, illetve a szilícium alapú DNS program megérne sok misét leírni.
            A grafén és a grafin az elektromos vezetőképessége miatt "próbajátékra" lett bocsájtva, a nanorobotok grafinnal (sic!) bevonva irányíthatóak külső elektromos ingerű vezetéssel.
            Kedves Porcica, jó hogy morfondíroztál.
            - 2022. 09. 12. 21:02
  • S
    Én mondtam...
    Már kezdik...
    Korábban írtam, hogy akkor kezdik teljesen lecserélni klónokra, kiborgokra a 8 milliárdból 7,5 milliárdot, amikor azt kezdik hirdetni az Illuminati részéről, hogy megtalálták az élet meghosszabbításának megoldását.
    Itt van, kezdik már...
    A halhatatlan medúza esete Tóth Marival, a medúza úgy nem hal meg hogy újból lárva lesz, önrekreáció.
    https://www.life.hu/hirek/20220909-or...itkat.html
    Indul a kaptár...
    - 2022. 09. 11. 22:48
    • S
      Kedves Tigabe, ezért kell a nihilizáció. A Teremtés előtti állapot, már aki azt szeretné. Erre írtam korábban hogy megtehető, de transzformáció lehetetlen. Az összes algoritmus más és a hálózati rendszere is éppen ezért. Fucking the human destiny.
      - 2022. 09. 11. 23:31
      • S
        Ez csak a szimuláció és a DNS-agy kölcsönhatásának, konvertáltságának elégtelenségét bizonyítja. Van egy valami, amit még nem figyel tudat, Te se. Nem létezik, megfogod, annyira létezik amennyit felfogsz belőle. És kéztörlő kézzel érintve. Pislantasz miközben kiveszed és nyakkendő, mert összehajtva összegyűrve hasonló. Pillantás után látod, nem kéztörlő, nyakkendő. Múlt-jövő oda-vissza.
        A programozó és a felügyelők feje fölött átnyúlni kizárt, de a programozó fölött nincs programozó.
        - 2022. 09. 12. 00:02
        • S
          Nem gondolkodtál el valami emléken miközben kivetted a kéztörlő-nyakkendőt? Végigkontrolláltad hogy mire gondoltál miközben kihúztad? Biztos vagy benne hogy emlékszel rá pontosan mire gondoltál, mert úgy ismerem a lélektípusotokat hogy sokszor szépre gondoltok, harmóniára, tehát nem-e beszökött egy szép emléked közben a múltból, egy zenefoszlány, egy mondattöredék, egy napfényes barackfa szélfútta ágai, nem futott át a tudatodon közben egy ilyen erős emlék egy pillanatra? Mert azzal lett végleges formává a nyakkendő.
          - 2022. 09. 12. 01:01
          • Gerry
            Egy kicsit ereszkedjetek vissza a földre ha kérhetem. A piros nyakkendõt meg én dugtam oda - azt találtad meg!

            Ha ezoterikus dolgokkal akartok játszadozni akkor az nem ez az oldal - és amikor idönként megindul a gaz akkor elkezdem kitépdesni.

            Allergiás vagyok - sajnálom.
            - 2022. 09. 12. 23:39
        • S
          Nem ezo-teo-ria, de te teremted, vagy le teremted a gondolat-beültetés által. Ugyan ez, egy szokványos tömegidea, de csak a mintakövetők hisznek el mindent a látszatnak. Szóval,  a mátrix hat, és behúz a "csőbe", klón-ok-ozattal. Bio lét a tét. Nyilván érted, hogy a Karbonadó hogyan is kötődik ehhez az átveréshez.
          - 2022. 09. 13. 09:29
          • Gerry
            Hadd kérdezzem már meg: - Miért osztod 3 részre az ezotéria szót, milyen megfontolásból formálódik nálad "ezo" + "teo" + "ria" alakra? Azt ugye nem akarod mondani, hogy csak szójáték! (A többiröl amit idönként látok és égnek áll tõle az összes hajszálam - ami még megvan - nem is szólva. Igaz az is, hogy néha Imrétöl is olvasok olyanokat amiknél szeretném megkérdezni, mit mondott erre az orvosa, de persze ezen az oldalon ezt nem tehetem... pedig igazán jó lenne ha meg tudnám érteni... ne halljak már meg ennyire hülyén.
            - 2022. 09. 13. 10:53
            • S
              Kedves Gerry!

              Nem szeretném, ha miattam állna égnek vagy hullana ki a hajad, de bizony sok igazságod van abban, hogy figyelmeztettél. Mert sántikál a szójátékom. Bár nem ok nélküli.
              Köszönöm, hogy ennyire figyelsz.
              A "Miért van úgy?"-ra a válaszom, hogy – szójátékon és a pikirt nahgulatomon túl – a részekre tagoltság pont az ezotéria napjainkban exotériává züllött tömegirányító hatás miatt született. Így részei az EZO, mint szűk körű, belső, vagyis „így”, a Theo, mint isteni, + részemről „Máriához” fölfohászkodó (ám populárissá váló Ria név) összetákolásával állt össze.

              Ennyi.
              Kivegyem?

              Üdvözlettel:

              SZAZSUAY
              - 2022. 09. 13. 12:16
              • Gerry
                Miért törölnéd ki? Már beírtad... nehogy lelkizni kezdjünk.A francba
                - 2022. 09. 13. 17:23
                • S
                  Lélektől-lélekig kobak püfölés nélkül, Salute!

                  Mosoly
                  - 2022. 09. 13. 20:24
            • S
              Gondolom azért tette, mert EZ OTT ÉRI Az embert. <img src="https://postaimre.euroweb4you.com/../../images/smiley/csiiiz.gif" alt="Mosoly" />)
              - 2022. 09. 13. 20:59
              • Gerry
                mosoly... új szerkesztésnél akkor már a jó "szerkesztési felületen" beilleszthetõ!: Mosoly
                - 2022. 09. 14. 09:35
  • H
    A széndioxid összes mennyisége a légkörben most 0,038% - írva: nulla egész harmincnyolc ezred százalék. Ha az egész légkört 1 méternek vesszük, akkor 3 egész 8 tized milliméter az 1000 milliméterből.
    És mindig csak a felmelegedés UTÁN növekedett meg a mennyisége. Tehát nem volt sohasem okozója a felmelegedésnek.
    Egyébként a felmelegedés a növényzet burjánzásához vezetett, amely rengeteg széndioxidot igényel, lévén az egyik legfontosabb táplálék a növényeknek. A felmelegedéssel együtt jár a növényi párologtatás növekedése is, ami megnövekvő felhőzettel és kurva sok esővel jár, ami tovább növeli a növényzet mennyiségét, egyúttal a felhőzet üvegházhatással is jár. A felhőzet üvegházhatása a széndioxidéhez képest trilliószoros!!!!!!
    Tehát ha nem lennének a degeneráltak, akkor egy olyan világ felé haladnánk, mint a triász volt: az egész bolygón mindenütt - az Antartiszon is!!!! - százméter magas dzsungelek, buja élővilág, iszonyat sok kajának való élelem, és mindenütt jó meleg.
    Aztán persze majd jön egy jégkorszak, kivéve: ha fenn tudjuk tartani az üvegházhatást.
    Mert tudni kell: ez a bolygó pont azon a pályán kering a Naptól, ahol lehet ez is az is: lehet az előbb említett fincsi meleg, meg lehet "hógolyó Föld" (már volt ilyen, többször is).
    Úgyhogy nem harcolni kell a felmelegedés ellen, hanem alkalmazkodni hozzá.
    - 2022. 09. 12. 12:53
  • I
    Sziasztok! Nyugalom! Nem mi fogjuk fizetni a karbon adót, hanem a honfoglalók!https://www.youtube.com/watch?v=BX0_U...X0_Uv1UyA4
    A végén mondja, elkezdődött az új izrael születése! https://www.facebook.com/roland.schut...7797241132
    - 2022. 09. 12. 22:39

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése