Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

 Már az se baj, ha az egész világ megtudja...

Az új Omikron vakcináról közzétett tanulmány után a Pfizer véletlenül bebizonyította, hogy az eredeti COVID vakcina tönkreteszi az immunrendszertEgy oltásellenes vakcinát adtak el nekünk vakcinaként.A hivatalos kormányzati és Pfizer statisztikák azt mutatják, hogy a Pfizer "régi" COVID injekciója naponta több mint 1%-kal rombolja az immunrendszert.A Pfizer új kétértékű COVID vakcinájáról most közzétett tanulmány, amelyet úgy terveztek, hogy az eredeti törzs és az Omicron ellen is felvegye a harcot, azt bizonyítja, hogy a régi Covid-19 vakcina hatékonysága már 30 nap után mínusz 44%-os.Ugyanez a tanulmány sajnos azt is bizonyítja, hogy az immunrendszer pusztulása csak rosszabbodik, nem pedig javul.

 Egy aggódó olvasótól:

A Pfizer szerint -.

"A Pfizer és a BioNTech kétértékű vakcinája 15 µg mRNS-t tartalmaz, amely az eredeti Pfizer-BioNTech COVID-19 vakcinában található SARS-CoV-2 vad típusú spike fehérjét kódolja, valamint 15 µg mRNS-t, amely az Omicron | BA.4/BA.5 alváltozatok spike fehérjét kódolja.

"Mivel az Omicron BA.4 és BA.5 alváltozatok a spike fehérje azonos aminosav szekvenciáit tartalmazzák, mindkettő egy szál mRNS-szel célozható.

Az Omicron BA.4/BA.5 tüskefehérje mRNS-szekvenciájának hozzáadásán kívül a vakcina minden más összetevője változatlan marad." https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer-and-biontech-announce-omicron-adapted-covid-19

"Egy hónappal a beadást követően az Omicronhoz adaptált monovalens jelöltek (30 µg és 60 µg) emlékeztető dózisa 13,5 és 19,6-szorosára növelte az Omicron BA.1 elleni geometriai átlagos titereket (GMT) az emlékeztető dózis előtti szintekhez képest, míg az Omicronhoz adaptált bivalens jelöltek emlékeztető dózisa 9,1- és 10,9-szeres növekedést eredményezett az Omicron BA.1 elleni semlegesítő (antitest) GMT-értékekben.

"Mindkét Omicron-adaptált vakcinajelöltet jól tolerálták a résztvevők, akik az egyik vagy a másik Omicron-adaptált vakcinát kapták." - https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer-and-biontech-announce-omicron-adapted-covid-19

Ezt az információt felhasználva most bebizonyítjuk, hogy az eredeti vakcinák havonta 44%-ban pusztítják az immunrendszert.

Tudjuk, hogy a vakcinák valóban VAIDS-t okoznak. De hogy ezt milyen gyorsan teszik, az eddig nem volt világos számunkra....

Ha ezeket az eredményeket táblázatba foglaljuk, akkor a következő eredményt kapjuk: -.

 

A fenti táblázatból kiderül, hogy a Pfizer eredeti Wuhan Hu1 vakcinájából (amelyet mindenki megkapott az első és második oltáskor, valamint 2022 szeptemberéig az emlékeztető oltások alkalmával) 30 ug 30ug új Omikron BA4/5 vakcinakomponenshez hozzáadva a hatékonyság egy hónap után 19,6x-ról 10,9x-re csökken, ami 44%-os csökkenést jelent.

Hasonlóképpen, 15 mg régi Wuhan Hu1 vakcina hozzáadása az új Omikron BA4/5 vakcinakomponens 15 mg-os adagjának hatékonyságát 13,5x-ről 9,1x-re csökkenti, ami 33%-os csökkenést jelent.

Ha ezeket az eredményeket az Omikron BA1 semlegesítő antitestek növekedésére vonatkozóan egy hónap elteltével táblázatba foglaljuk, a következő kép rajzolódik ki -.

Ezek az eredmények azt mutatják, amit az expozé a kórházi fertőzésekről és halálesetekről szóló kormányzati adatokból világszerte, amelyek közül sokan már nem teszik közzé a vonatkozó adatokat, mert azok hétről hétre rosszabbak, és világosan mutatják, hogy a vakcinák mennyire halálosak.

A Pfizer eredeti vakcinája nemcsak az Omicron ellen volt hatástalan. A fenti ütemben fokozatosan tönkretette az immunrendszert is. Az Omicron elleni védőoltás volt. Soha nem volt pozitív hatása az Omicron antitestek szintjére.

Ráadásul 30 nappal a Pfizer emlékeztető oltása után (30 ug vakcina a Wuhan Hu1 ellen) a Pfizer saját adatai szerint 44%-kal kevesebb Omicron elleni antitestet tartalmazott volna, mint az emlékeztető oltás előtt.

 

Soha nem volt immunerősítő.

Mindig is immunitást bomlasztó, immunitást veszélyeztető, immunitást semmissé tevő, immunitást rontó, immunitást csökkentő volt. Hihetetlenül hatékony immunitásromboló volt.

A Pfizer emlékeztető szedését követő 30 napon belül Ön elvesztette az eredeti Omicron BA1 változatra adott első fázisú (antitestek) immunválaszának 44%-át. Ez az oka annak, hogy a beoltottaknál a fertőzési arányok sokkal rosszabbak voltak, mint a be nem oltottaknál.

Már nincs szükségünk kormányzati adatokra ahhoz, hogy ezt megmondják nekünk. Mert a Pfizer megtette helyettünk. Számadataik egyértelműen azt mutatják, hogy az eredeti vakcina a vakcinával szerzett immunhiányos szindróma (VAIDS) új formáját okozza, méghozzá riasztóan gyorsan, naponta több mint 1%-kal.

Annyira szerették volna megmutatni a világnak, hogy az új vakcináik mennyire hatékonyak, hogy figyelmen kívül hagyták azt a tényt, hogy az adataik azt is bizonyították, hogy a régi vakcináik mennyire hatástalanok.

 

A NAGY LELEPLEZÉS

 

Ezt újra világosan el kell mondanom, mert nagyon fontos.

A Pfizer új Vaxra vonatkozó számai a régi Vaxhoz képest azt bizonyítják, hogy a régi Vax nem hatékony az Omicron ellen.

A Pfizer bivalens és monovalens vizsgálatának eredményei azt mutatják, hogy a régi vakcina egyetlen oltása (30ug) 30 napon belül a Covid19 antitestek 44%-át pusztítja el.

Mivel az oltást követő 14. napig nem tekintjük felerősítettnek, ez azt jelenti, hogy a régi emlékeztető oltások soha nem vakcinák voltak, hanem mindig oltásgátlók, amelyek a 14. napon negatív hatást fejtenek ki.

A Pfizer által 2022 szeptembere előtt a világon az emberek többségének beadott legtöbb Pfizer-oltás szisztematikusan, napi több mint 1%-os kezdeti ütemben (30 nap alatt 44%) rombolta az immunválaszt.


A Pfizer által beoltott emberek többsége most VAIDS-es, és a tél már csak a sarkon van.

 

Emlékszem egy cikkre, amelyben a berlini Robert Koch Intézet német kormányzati adatokat elemzett. Kimutatták, hogy a beoltott németek 8,1-szer nagyobb valószínűséggel fertőződtek Omikronnal, mint a be nem oltott németek.

Ezután megnéztem az ausztrál hivatalos adatokat, és ezek szerint az oltott emberek több mint tízszer nagyobb valószínűséggel fertőződtek meg, mint az oltatlanok.

A német kormány azonnal megváltoztatta a számokat, és azt állította, hogy "Ó, tévedtünk".

Találtak még 911 oltatlan embert, akik állítólag megfertőződtek az Omicronnal.

Tényleg azt hisszük, hogy a németek, a világ legjobb gépészmérnökei rendszeresen hibáznak a számokkal?

Ez nem hiba volt. Az ausztrál számok ezt annak idején megerősítették. És a Pfizer fenti eredményei ma megerősítik ezt.

Az Egyesült Királyságban félmillió embernek van legyengült immunrendszere. Sokuknak egyáltalán nincs ellenanyaguk az Omikron ellen.

Jeremy Vine a BBC Radio 2-n szeptember 1-jén, csütörtökön 12:00 és 14:00 között egy értelmes dokumentumfilmet készített róluk. Ezek az emberek arra vannak ítélve, hogy életük hátralévő részét teljes elszigeteltségben töltsék, miután 5-6 Covid-oltást kaptak, amelyek nem tettek semmit.

Az immunrendszerük már nem képes antitesteket termelni az Omicron ellen. Jeremy többükkel is interjút készített, akik megerősítették, hogy a COVID-oltások számukra haszontalanok voltak. A kormány nem fizetett azért, hogy 5-6 oltás után kiderüljön, hogy már nincsenek ellenanyagai. Magánvizsgálatokat kellett végezniük, amelyeket maguk fizettek, hogy kiderüljön.

 

A megoldás számukra az Evushield nevű gyógyszer, egy monoklonális antitest hatóanyag. Szó szerint megadja nekik azokat az antitesteket, amelyeket az immunrendszerük már nem tud előállítani. Ez a Covid megfelelője az AIDS elleni antiretrovirális gyógyszereknek.

 

Az MHRA márciusban hagyta jóvá a gyógyszert a legyengült immunrendszerű emberek számára. Ez azonban nem érhető el az Országos Egészségügyi Szolgálaton keresztül, és két fecskendőre van szükség, amelyek ára 800 font fejenként. Sokan nem engedhetik meg maguknak. Ennyit arról, hogy az NHS gondoskodik az ország egészségéről.

Természetesen, ha Ön nem tud szemtől-szemben kapcsolatba lépni valakivel, akkor a keresőképessége jelentősen csökken, és az évente fizetett adója is jelentősen csökken. Az az elképzelés, hogy egy ilyen személy élete végéig nem ér 1600 fontot a gazdaságnak, abszurd.

 

Egy 1600 fontos befektetés valószínűleg egy éven belül megtérülne a gazdaság általános javulásából, amit egy újabb fitt és egészséges dolgozó ember eredményezne. És ez csak a gazdasági érv.

 

A szociális érvet nem is kell említeni. Liz Truss a jelek szerint 200 milliárdot készül költeni energiára. Kevesebb, mint 1 milliárdból meg tudnánk gyógyítani az ország minden immunhiányos személyét. De akkor nem kapnának számítógépen generált Wuhan Hu1 tüskés fehérjéket, ugye?

Ezek az immunhiányos emberek kezdetben gyenge immunitással rendelkeztek, és sok esetben már egyáltalán nem rendelkeznek immunitással. Ez fog történni mindannyiunkkal, ha továbbra is olyan vakcinákat szedünk, amelyek a kovid tüskés fehérjék genetikai kódját tartalmazzák, vagy magukat a tüskés fehérjéket szedjük, mint a Novavax vakcina esetében.

Egy nő, akit a rádióban megkérdeztek, azt mondta, hogy 2 és fél éve nem ölelték meg. Jeremy Vine azt javasolta, hogy a kormány fizesse a Covid-tesztelt ölelgetők látogatását az olyan emberek számára, mint ő. Ez legalább megnevettette őket.

Ezeknek az immunhiányos embereknek a tragédiája az, hogy ők képesek a legkevésbé megbirkózni az immunrendszer vakcinák általi rombolásával, mégis mindig nekik ajánlották elsőként a következő oltást.

 

Ők a legsúlyosabb orvosi hanyagság áldozatai. Már csak ezért is mindannyiuknak Evushieldet kellene kapniuk.

 

A Pfizer kimutatta, hogy az eredeti Pfizer-vakcina 30 mg-os adagja (a standard vakcinaadag) esetén az immunrendszer 30 napon belül 44%-kal romlik. Vajon közzéteszik-e valaha is a 60 és 90 napra vonatkozó adatokat?

Ennek nincs kereskedelmi oka, mivel a 30 napos klinikai vizsgálatot követően valamennyi szabályozó hatóság jóváhagyta őket. Az NCT04368728 számú, 2020. július 27-től 2024. február 8-ig tartó, 3 és fél éves klinikai vizsgálatot, amelyet az eredeti vakcinával végeztek, 6 hónap után leállították, amikor a placebocsoportnak engedélyezték a vakcinázást.

A 30 napos klinikai vizsgálat nem minősül befejezett klinikai vizsgálatnak. Ez egy átverés. Maga Fauci nemrégiben azt mondta, hogy nincs időnk befejezni a kétértékű emlékeztető klinikai vizsgálatokat.

(Már 8 hónappal ezelőtt is készíthettek volna egy Omicron booster-t, akkor lett volna idejük. Már egy évvel ezelőtt is készíthettek volna egy Delta booster-t. De nyilvánvalóan nem voltak érdekeltek abban, hogy tényleges emlékeztetőt kínáljanak. Csak ürügyet akartak arra, hogy az eredeti, számítógéppel generált tüskés fehérjékkel palackozzák a közönséget.)

 

Az FDA rossz vakcinát hagyott jóvá

 

A Pfizer új monovalens vakcinájának 30ug-ja 30 nap után 19,6-szorosára növelte a semlegesítő antitestek számát.

15ug + 15ug a Pfizer bivalens vakcinájából 30 nap után 9,1-szeresére növelte a semlegesítő antitestek számát.

Így a monovalens vakcina, a teljesen frissített vakcina 2,15-ször jobb (19,6/9,1) volt, mint a bivalens vakcina.

A monovalens vakcina 115%-kal több antitestet termelt az omikron ellen, mint a bivalens vakcina, mivel teljesen frissített volt, és nem csak részben frissített. A hatóságok számára a monovalens vakcina egyetlen hátránya, hogy nincs telenyomva számítógéppel generált Wuhan Hu1 tüskés fehérjékkel.

 

Tehát melyik vakcinát hagyta jóvá az FDA? https://www.fda.gov/emergency-preparedness-and-response/coronavirus-disease-2019-covid-19/covid-19-bivalent-vaccine-boosters

 

Természetesen jóváhagyta a kétértékű vakcinát. A monovalens változatot nem hagyták jóvá.

Itt az történik, hogy a Wuhan Hu1 ellen kifejlesztett régi vakcina (amelyet soha nem izoláltak és számítógépen nem generáltak, és kétlem, hogy valaha is forgalomban volt) nulla hatékonysággal rendelkezik az Omicron ellen. Mindössze annyit tesz, hogy fokozatosan károsítja az immunrendszert.

Az új vakcina viszont, amelyet az Omikron ellen fejlesztettek ki, jó kezdeti hatékonysággal rendelkezik az Omikron ellen, amint azt a fenti ábrák is mutatják. De a Covid-fajta összes tüskés fehérjéje az egész immunrendszerre nézve oltóanyag-ellenes, és fokozatosan oltással közvetített AIDS-et okoz, ahogy egyre több és több tüskés fehérje fertőzi meg a T-sejteket.

Ez mind az új, mind a régi vakcinákra igaz.

 

Következtetés

 

Az Omicron oltóanyagként való beadását oltóanyagként adták el nekünk, és a Pfizer saját adatai most ezt mutatják.

Az ok, amiért a hatékonyság csökkenése 30 nap után 11%-kal nagyobb a 30ug + 30ug injekció esetében, mint a 15ug + 15ug injekció esetében, az az, hogy minél nagyobb a dózis, annál több spike fehérjét termel a szervezet, és annál több kárt okoznak az immunrendszerednek 30 nap alatt.

Ha nem akarsz kárt tenni az immunrendszeredben, ne adj a szervezetednek tüskés fehérjéket vagy tüskés fehérjéket termelő vakcinákat.

A Harvard, a John's Hopkins, az Oxford, Edinburgh, Kalifornia és más egyetemek nagyszerű új tanulmánya azt mutatja, hogy minden egyes emberre, akit a vakcinák megmentettek a kórházi kezeléstől (a kormányzati adatok szerint), 18-98 ember szenvedett súlyos, életet megváltoztató mellékhatásokat.

Elképesztő az a világ, ahol az ilyen tekintélyes egyetemek 6 hónappal le vannak maradva az expozé szerzői mögött.

 

A Telegraphban egy bekapcsolt nő lenyűgöző megjegyzést tett. Kérdezte:

 

"Ez az egész Covid dolog valamiféle intelligenciateszt?

 

A globalista démonok agymosási próbája és a szabadság nacionalista istenének bölcsességpróbája, aki Bábelnél nemzetekbe kényszerített minket, hogy megakadályozza a WEF-hez hasonló globális politikai monopóliumot, lenne a válaszom.

 

Az eredmények extrapolálása (matematikusok számára)

 

A bivalens vakcinázottak oltás utáni ellenanyagszintjét a monovalens vakcinázottakhoz képest hónapról hónapra extrapolálhatjuk, folytatva a 30 naponkénti 44,4%-os és 32,6%-os csökkentést, az alábbiak szerint.

 

 

Ez az elemzés csak az ellenanyagszint további csökkenését feltételezi, amelyet a régi Vax és az új Vax azonos mennyiségű hozzáadása okoz. Nem veszi figyelembe az antitestek csökkenését, amelyet maga az új Vax tüskés fehérjéi okoznak. Azt sem veszi figyelembe, hogy az immunrendszer fokozatosan elpusztítja a beoltott sejteket, így a tüskefehérjék termelése fokozatosan csökken az extrapolált időszak alatt, csökkentve ezzel az antitestek elhasználódásának mértékét. E két kihagyott tényező hatása ellentétes.

 

Tudjuk, hogy 30ug tüskés fehérje (akár új, akár régi) mennyi kárt okoz az első hónapban. Ez 32,6%. Tehát a fenti számokat havonta további 32,6%-kal kell csökkentenünk.

Azt is tudjuk, hogy a tüskefehérje-termelés viszonylag gyorsan csökken, és többé-kevésbé azonos ütemben. Feltételezzük tehát, hogy ez a két hatás többé-kevésbé kioltja egymást.

Az extrapolációban az a lenyűgöző, hogy az alacsonyabb dózis a második hónaptól kezdve sokkal jobban működik, mint a magasabb dózis (mivel kevésbé hat az immunrendszerre). Ez alátámasztja azt, amit az oltási program kezdete óta mondok, vagyis azt, hogy az adagok túl magasak. Ezek génterápiás adagok, nem vakcinaadagok.

 

A 60 mg-os injekció nem nyújt további védelmet, és 5 hónapos korban kezd negatívvá válni.

A 30 mg-os injekció nem nyújt további védelmet, és 7 hónapos kortól negatív.

 

Egy 1 ug-os oltás további védelmet nyújtott volna az egész világjárvány idejére, és közel sem okozott volna annyi mellékhatást, és szinte senkit sem ölt volna meg, mivel a legtöbb immunrendszer képes lett volna kezelni a 30-szoros tüskeszámot.

 

Így kellett volna kinézniük az új vakcináknak, ha az mRNS vakcinákat engedélyezik. Természetesen ezt senki sem fogja végrehajtani, mert az oltások nem az egészségről szólnak. De jogom van itt utólagosan használni az álláspontomat, mivel a kétértékű vakcinákat utólag fejlesztették ki és hagyták jóvá.

 

    Használja a vírus nem tüskés fehérjék 87½ %-át a vírus tüskés fehérjék 12½ %-a helyett.

    Csökkentse az adagot 30ug-ról 1ug-ra.

    Rendszeresen frissítsük a vakcinát, hogy csak a ténylegesen forgalomban lévő változatok nem tüskés fehérjéinek részeit használjuk, ahogyan az influenza elleni vakcinák esetében is tesszük.

    Ne cserélje ki az uracilt N1-metilpseudouridinre a vírusrészeket kódoló mRNS-ben. Ez egy halálos génhack, amelyet egyetlen olyan hatóságnak sem szabadna jóváhagynia, amely bármit is tud a genetikáról.

 

De olyan génterápiás injekciót adni valakinek, amelyre 6 hónapnál hosszabb ideig semmilyen klinikai vizsgálatot nem hagytak jóvá, rendkívüli orvosi csalásnak minősül (bármilyen cselekmény VAGY TISZTELETLENSÉG, megtévesztés szándékával).

 

És az is bűncselekmény, hogy olyan génterápiás injekciót adnak az embereknek, amellyel kapcsolatban 30 napnál tovább nem folytak klinikai kísérletek.

 

Fel kell függeszteni minden olyan orvost, aki beoltja az embereket ezekkel a kétértékű vakcinákkal annak ellenére, hogy ismeri a Pfizer fenti eredményeit, vagy tudja, hogy jelenleg csak 30 napnyi klinikai vizsgálati adat áll rendelkezésünkre, amely alátámasztja ezeket. Megszegte a hippokratészi esküt. A CDC, az FDA és az MHRA vezetőségét ki kellene rúgni, amiért ezeket az oltásokat ajánlották és jóváhagyták.

A Novavax megközelítése lett volna a legjobb és ártalmatlanabb megoldás a vakcinázásra (pontosan ezt tesszük jelenleg az influenza elleni oltásokkal, és a Covid-19 csak egy másik fajta influenza). De a D3-vitamin, a közvetlen napfény, a cetilpiridinium-kloridot tartalmazó szájöblítők és a klóros levegő egy órán át történő belégzése egy fedett uszodában, az ivermektin, a hidroxiklorokvin és a monoklonális antitestek hatékonyabbak és kevésbé veszélyesek.

 

Én Trump támogatója vagyok, egyszerűen azért, mert ő nem politikus. De az ő "Operation Warp Speed" volt és maradt az egészségügy történetének legrosszabb orvosi beavatkozása. És minél hamarabb rájön erre, annál jobb. Gyanítom, hogy erre már rájött, de nem nyilatkozhat nyilvánosan a politikai álláspontjáról.

Ami a fenti extrapolációt illeti, az új vakcinák teljesítménye jobb, mint a régieké, mivel ténylegesen egy olyan változatot kódolnak, amely (bizonyos mértékig) forgalomban van, nem pedig egy számítógép által generált műalkotást, amelyet IMHO soha nem izoláltak és soha nem volt forgalomban. Így közvetlenebb védelmet nyújtanak.

De ugyanilyen halálosak az immunrendszerre, a szív- és érrendszerre, a központi idegrendszerre, valamint a test valamennyi szervére.

Tehát magasabb pontról indulnak, és az állítólagos omikron változat elleni védelem hosszabb ideig tart (7 hónap helyett 0 hónapig).

De a tüskék és a hamis uracil ugyanolyan károsak az általános egészségre, mint a régi vakcina. Tehát a VAERS-eredmények ugyanolyan rosszak lesznek. Tehát alapvetően ők csak egy még nagyobb bolondok paradicsoma, mint elődeik.

 

Forrás: https://expose-news.com/2022/09/19/pfizer-accidentially-proves-covid-vaccine-destroys-immune-system/

 

Kiegészítés:

Az NIH 50 évvel ezelőtti tanulmányai szerint a társadalom összeomlása kihaláshoz vezet.

 

William Vogt, Paul Ehrlich és a többiek neomalthusiánusok voltak, és úgy vélték, hogy a népességnövekedés a vesztünket fogja okozni, mert kimeríti a természeti erőforrásainkat, és éhezéshez és konfliktusokhoz vezet.

https://expose-news.com/2022/09/20/societal-collapse-brings-about-extinction/  

 

Posta Imre 2022.09.21 4225 olvasás 34 hozzászólás 1 értékelés Nyomtatás

34 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • J
    - 2022. 09. 22. 01:17
    • Posta Imre
      Jázmin, rákerestem erre a Rebekára, aki Naomi. Most látom, hogy a Yale-n (jelen) végezte, ahogy a többi sorostás is. Szóval a hivatalos bűnözők is kiválasztottak, ahogy a hivatalos leleplezők es..., csak a szokásos. upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/cb/Yale_seal.png/180px-Yale_seal.png Lux et veritas, fény és igazság...meg az "odaát van".
      - 2022. 09. 22. 07:07
  • S
    Lassan az egész világ megtudja hogy mi lesz a valódi sorsa. Amikor az Illuminati önmagán belül is rendeződik, létrejön a teljes irányítás, amihez már nem lesz szükség a hazgságokra. Egyre több valós információt fognak kihozni persze a megszokás miatt nem valós háttér mögé rejtve.
    A szatmári típusú Obrelander jelentette ki a héten a videóban a 8-di perc körül hogy idézem:
    "A zsidó népnek nincs meg az a luxusa hogy ő ellenzékben legyen"
    https://www.youtube.com/watch?v=It7K3...t7K3Z9FSEg
    Ha nincs sem az ellenzékben, sem a vezető szerepben és mégis önmaga irányítja a sorsát a zsidóság, akkor hol van? Az Illuminati burkolt üzenete ez.
    Lassan itt az én időm.
    - 2022. 09. 22. 07:27
    • S
      Egy kis segítség még időben azoknak, akik harcképesek akarnak maradni, a megfiatalítás egyik korlátozott módszeréről:
      A kb. hétévenkénti teljes sejtlecserélődés igaz, habár folyamatos a DNS-test telomer rövidülési folyamata, így a sejtlecserélődés is folyamatos, a telomerek rövidülése pedig elvben ilyenkor megtörténik. Az általunk újonnan programozott sejtek replikációja és a rövidült telomerőek paralell nihilizációja viszonylag jó hatékonysággal megoldhatók. De ez a szimuláció és a DNS-test is az és annak része. Tehát a működtetés alapja:
      parancs - ellenparancs.

      Ebben a szimulációban Garjajev 1993-ban egy olyan dologra jött rá, amit azóta sem ismernek föl:
      nem az anyagi eredetű információt látta a fantom-DNS lézerrel való megvilágításakor, hanem a nem anyagi eredetű információ struktúrát.

      Még egyszer mondom (nem vagyok OV): nem anyagi eredetű információ struktúrát. Amiből a lélekstruktúra is áll.

      Tehát rövid módszertani leírás:

      1/ modellezni kell egy kívánt életkor szerinti állapotot (mögé kell lőni, mert a legjobb esetben sem sikerül a teljes lecserélődés)

      2/ a kívánt életkor szerinti mozgáskoordináció, képi láthatóság visszaállításának tudati parancssor kiadásai a DNS genomra (a módszer programozás, egyfajta fordított anorexia nervosa effektus - ez csak egy példa, nem a konkrét betegség a fiatalítási módszer -, tehát a tudat létrehoz egy állapotot, amit a test teljesít)

      3/ a valódi mozgásokat át kell rendezni a korábbi koordinációra, a határok meg fognak változni, szinte napról napra, a mozgáskoordináció változása visszahat az agyi parancsokra, az agyi parancsok változásai visszahatnak a szerveknek kiadott parancsokra, ezek pedig egy fiatalabb életkor szerinti állapotot állítanak vissza

      4/ a modellezés és a felejtés a programozás alapja, tehát parancssor, majd a felejtés a DNS-tudat beíródási, nyugalmi szakasza. Aki türelmetlen, el se kezdje, a türelmetlenség, önpusztítás bármilyen formája a leépülés, öregedés biztos programja. Nem kell hinni sem benne, de akinek másként nem megy ám higgyen, lehet benne, ha segít a megvalósításhoz

      5/ a programozáshoz nem fontos az azonos időbeniség, de a rendszeresség igen, és a próba is fontos, kis lépésű próbák, ellenőrizni az átprogramozást (saját példa: a tudomány azt álítja hogy bizonyos életkor után az izmok elsorvadnak, nos én visszafejlesztem folyamatosan azokat az izomcsoportokat, amelyek a hadviseléshez szükségesek: sikerrel)

      6/ a fiatalodás nem látványos, inkább mások veszik észre először, a még fontos lépés a tudat fogadási készségének fejlesztése, mivel a DNS-tudat önpusztításra van kifejlesztve, nem tudja felfogni az önmaga általi fiatalítási programot, ezért védekezik úgy hogy leállítja azt, a kétkedéssel, az újbóli önpusztítással

      7/ Az akarat az átprogramozás alapja, a lelkierő adja a DNS-tudat fölötti irányítás kulcsát.

      Kulcs. Vot étá.

      A fentieket részletesebben leírom ha valakinek kell, habár a lényegét leírtam
      Akinek gyenge az akarata, el se kezdje.

      Jó újraszerveződést, reorganizációt!

      Én sikeresen alkalmazom.
      A fentieket sokáig gondolkodtam hogy leírjam-e, mert másra is fel lehet használni.
      Kockázat nélkül a Mátrix biztosan győz.
      A fenti programot lehet használni egyszeri hatalmas erőpróbához előkészítésre, mint ahogyan én csinálom, de lehet hosszútávú terv végrehajtására, ami folyamatos fiatalodás, reorganizáció.
      Az elsőnek hatalmas kockázatai vannak, bele is lehet halni
      , a lelkiismeretem szerint le kellett ezt a kiegészítést írjam!


      Moritur te salutant!
      - 2022. 09. 22. 09:03
      • V
        Ehhez hasonló technikát ír le többek között Grigorij Grabovoj is, a Végtelen Forrás weboldalon olvastam róla.https://vegtelenforras.hu/
        - 2022. 09. 22. 10:48
        • S
          Akkor ő ismer valamit a tudásból.
          - 2022. 09. 22. 10:56
      • S
        Üdv Tigabe! Igen az akarat és az akaratosság is különböző dolog. Megnéztem, ez igen régi ja hácsú a videjó. Vannak akiknél az akarat pusztán vakarat vagy vakarasz.
        Mit jelent az a szó hogy csoze?
        - 2022. 09. 23. 00:34
        • S
          Beszéltetni akarsz Tigabe, most a 64-ről? Tudod hogy szeretem azt a lélekstruktúrát akikből származol, de nem tudsz incselkedni most.
          Kösz a szómagyarázatot, hallottam annak idején úgy vélekszem, de nem használtam a szót sose. Talán félvilági argo volt.
          A lap alján írtad ezt a kérdést először, ott válaszoltam is ré.
          - 2022. 09. 23. 00:59
  • Gerry
    Fagifor és Erigon

    Nem, ez nem egy hirtelen előkerült Shakespeare dráma címe, hanem gyermekkorom két meghatározó gyógyszerének neve

    Arra már nem emlékszem, hogy melyik kanalas “orvasság” ízlett jobban, de az ízük még mindig nyelvem memóriájában fészkel. Talán az Erigont szerettem jobban. Mindig többet akartam belőle, mint amennyit kaptam, de persze tiltott gyümölcs volt.

    Ebben a szomorú és sötét időszakban eszembe jutnak a régi „szép” járványok, betegségek, amiket átvészeltem. Persze szépnek azért túlzás ezeket a kórságokat nevezni, mert a betegség soha nem szép, mint ahogy szép halál sincs. Ezek a fogalmak egymást kizárják. Nem is tudom, hogy melyiket utáltam jobban? Az „infulenzát”? A kanyarót? A mumpszot? Tán még skarlátos is voltam, de ebben nem vagyok biztos, mert alszik a „kiskönyvem”, nem tudom megkérdezni. Ezeken a nyavalyákon azért többé-kevésbé átesett mindenki, átvészeltük, túléltük. A 40 fokos lázat is, amit olykor csak a hideg vizes ruha húzott le. Most bevillannak azok a lázas pillanatok, amikor agyig betakarózva az ébrenlét és a lázálom határán eleinte vacogva, majd a láz csillapodásával verejtékben úszva vártam, hogy mikor lesz már vége ennek a rémálomnak. Aztán szinte büszkén meséltem, hogy nekem 40 fokos lázam volt. Persze mindig volt aki rátromfolt és bizony rá kellett jönnöm, hogy az én 40 fokom szinte szégyen ahhoz képest, hogy volt aki 41-et, sőt 42-őt is mondott lazán, de emlékeim szerint 43 fokkal nyerte meg valaki a lázversenyt. Hittük is, meg nem is, leginkább nem is, de ő azért mondhatta ezt a szájával. Ja és nem is érezte magát betegnek, lábon kihordta. A klasszikus gyógyszerek, a Kalmopyrin, az Algopyrin, és a dallamos hangzású Antineuralgica ugranak még be. Meg a megalázó kúpok.

    Az „inekcijók” külön fejezetet képeztek a gyógy- és varázsszerek óriási eszköztárában. Talán nem tévedek nagyot, ha megkockáztatom, hogy nem ezek voltak a legnépszerűbb gyógyító eszközök. Mondhattuk volna, hogy jobb ma egy kúp, mint holnap egy szúrás az altájékunkba. Én olyannyira nem díjaztam, hogy egyszer bizony „szégyen a futás, de hasznos” alapon a kert végén fogtak meg. Tudtam, hogy körülbelül mikor jön a védő néni (akit én akkor ártó néninek gondoltam), hiszen egész nap ez a pillanat lebegett előttem. Megjön a „Fekete Angyal”, előveszi rettenetes lándzsa méretű „inekcióját”, közben a szeme szikrákat szór, a lehelete kénes, mint a Pokol bugyra. Megragadja gyenge testem és szörnyű fájdalmat okozva belém vágja rettenetes fegyverét. Mikor aztán megjött, úgy gondoltam, hogy én aztán nem hagyom magam megszurkálni és ezzel az elhatározással elindultam dél felé, a szabadság felé. Mint az Apocalypto című filmben az emberáldozat elől menekülő indiánok. Nem voltam sem olyan szerencsés, sem olyan gyors, mint az indián. A kert végén elkaptak, kicsit még a rend kedvéért ellenálltam, de győzött a túlerő. Könnyeim mély barázdát szántottak 7-8 éves ábrázatomra, fájdalmam az égre kiáltott, méltatlan koncepciós perként éltem meg az oltást. Aztán a sebek elég hamar beforrtak testemen és lelkemben egyaránt.

    A sérüléseket, szakadásokat, töréseket, zúzódásokat, sebeket most nem is hozom elő, a legfrissebb „fűrész által homályosan” ejtett még elég friss, a varrás mentén repedt. Ezeknek se szeri, se száma, de ezeket én szereztem, ezeket nem adták ingyen, mint holmi megfázást, vagy egyéb járványügyileg definiált betegséget. A sérülésekért tenni kellett. Vagy a futballpályán, vagy a befagyott patak jegén, vagy egy éles üvegdarabokkal terhelt árokban, vagy éppen egy láncfűrésszel megzenésített favágás során. Vagy csak úgy, mert az egészséges gyerek megeszik nem tudom hány kiló koszt, vagy háromévesen minimum megpiszkál bottal egy méhkaptárt. Én a koszt annyira nem szerettem, maradt a bé variáció.

    Túléltünk eddig mindent, remélem, hogy túl fogjuk élni ezt a valamit is, aminek a nevét sem írom le, annyira utálom. Javaslom azért gyógymódként, amit egykor alkalmaztak eleink:

    Írjátok ki megtévesztésül, hogy nem vagytok otthon! Úgy hátha nem talál rátok a harmadnapos hideglelés sem.

    Ha lenne itthon, meginnék egy kanál Erigont az egészségetekre.

    Írta: Borbély Balázs (https://napkeletnepe.hu/2020/03/22/fa...es-erigon/)
    - 2022. 09. 22. 09:20
  • Posta Imre
    Mitől félnek a fideszes covid-terroristák?! -COVID botrány: Tíz évre titkosította a magyarországi kormány, hogy mi alapján döntött az Operatív Törzs

    A hétfő este megjelent a Magyar Közlönyben a rendelet, ami már hétfőn 23 órakor életbe is lépett, és a folyamatban lévő eljárásokban is alkalmazni kell.

    A 24.hu vette észre, hogy a hétfőn este megjelent Magyar Közlönyben az egyik Orbán Viktor miniszterelnök által aláírt kormányrendelet értelmében a veszélyhelyzet vagy egészségügyi válsághelyzet idején létrehozott Operatív Törzs – beleértve a munkacsoportjait is – feladat- és hatáskörébe tartozó döntések előkészítését szolgáló adatok nem nyilvánosak.
    COVID botrány: Tíz évre titkosította a kormány, hogy mi alapján döntött az Operatív Törzs
    Az Operatív Törzs 2020. november 4-ei reggeli ülése Fotó: Facebook/Orbán Viktor

    A cikk szerint a rendelet az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvénynek arra a paragrafusára hivatkozik, amely szerint ezek az adatok a keletkezésüktől számítva 10 évig nem nyilvánosak. A megismerésükre vonatkozó igény

    “akkor utasítható el, ha az adat további jövőbeli döntés megalapozását is szolgálja, vagy az adat megismerése a közfeladatot ellátó szerv törvényes működési rendjét vagy feladat- és hatáskörének illetéktelen külső befolyástól mentes ellátását, így különösen az adatot keletkeztető álláspontjának a döntések előkészítése során történő szabad kifejtését veszélyeztetné.”

    A friss rendelet értelmében az Operatív Törzs döntéseinél készített, rögzített, a döntés megalapozását szolgáló adattal (döntést előkészítő jegyzet, feljegyzés, beszámoló, jelentés, jegyzőkönyv adatai például) kapcsolatban és összefüggésben indított közigazgatási hatósági vagy bírósági eljárásban az adatot nem lehet az iratokhoz csatolni, arról másolat nem készülhet. Az adat kizárólag az adatot kezelő közfeladatot ellátó szervnek az adatkezelés helyszínéül szolgáló helyiségében tekinthető meg.

    A cikk szerint a rendelet hétfőn 23 órakor már hatályba is lépett, és a már folyamatban lévő eljárásokban is alkalmazni kell. A lap megjegyzése szerint a kormánynak immáron több (nemzetbiztonsági, gazdaságvédelmi, aszály veszélyhelyzeti) operatív törzse is van.
    https://informatialibera.ro/hu/covid-...tiv-torzs/
    - 2022. 09. 22. 10:20
    • S
      Tíz éve nincs az emberiségnek, ezért örök időkre titkosították.
      - 2022. 09. 22. 10:58
  • J
    Imre,
    akárhol is végzett Naomi, de azt hangoztatja, hogy a vakcinált anyák magzatai gyakrabban halnak meg.
    itt is: https://healthfeedback.org/claimrevie...aomi-wolf/
    Én ezt elhiszem. Külcsínre sem egy Rebeka fizimiskája van.

    Ha az immunrendszerünket lenullázó covid vakcináról már titoktartás nélkül írnak, az azt jelentheti, hogy előállnak majd egy olyan uj vakcinával, amely mindenki immunrendszerét " csodamódon" helyrehozza. Mert " Csalással viselj háborút! továbbra is.
    - 2022. 09. 22. 14:29
  • Gerry
    Úgy ér véget, ahogyan kezdődött: politikai lépésként.

    brownstone.org/wp-content/uploads/2022/09/Shutterstock_1658894455-800x469.jpg
    A jelenlegi amerikai elnök végre kimondta egy 60 Minutes interjúban: "A világjárványnak vége". Bár ez a klasszikus definíció szerint nyilvánvalóan igaz, Biden megjegyzése szinte véletlenszerűnek tűnt, mivel közvetlen kérdésre válaszolva mondta.

    Vegyük azonban figyelembe, hogy az Egyesült Államokban naponta többször annyi ember hal meg kovidban (300-400), mint amikor az USA először bejelentette a 2020. március 16-i felháborító zárlatos intézkedéseket. Akkoriban a halálos áldozatok száma megközelítette a napi 50-et, főként New Yorkban. A téli hónapokban nagy valószínűséggel rosszabb lesz.

    A mai higgadt és nyugodt hozzáállás helyett - csak várjunk és meglátjuk, mert a fertőzések, a betegségek és a halál az élet része - akkoriban minden kormány és média pokolian üvöltött. Az emberek égnek állt hajjal rohangáltak, fertőtlenítőszerekkel locsolták magukat, ételt töröltek, és a kanapéjuk alá bújtak a "láthatatlan ellenség" elől.

    Akkoriban, ha valaki kétségeit fejezte ki a bezárásokkal, maszkokkal, kényszerszeparációkkal vagy kapacitáskorlátozásokkal kapcsolatban, vagy kifejezte azt a véleményét, hogy a boltok nyitva tartása nem a legrosszabb dolog a világon, vagy ha rajtakapták, hogy levágja a haját, akkor csúfolták, leordították és kitiltották a közösségi médiában. Még ki is rúghatnak.

    Kérdezd meg magadtól: miért a pánik akkor és a nyugalom most? Mi változott pontosan?

    Akkoriban minden új haláleset - sőt minden új eset! - a Trump-kormányzatot okolták. Még ma is azt mondják, hogy Trumpnak nem volt más választása, mint a lezárás, mert különben világszerte fülsiketítő lett volna a kritika. Trump és legközelebbi tanácsadói tehát az Ovális Irodájuk üvegházában ültek, és meghallgatták Fauci bölcs tanácsát, miszerint a vírussal csak úgy lehet megbirkózni, ha minden emberi tevékenységet leállítanak.

    És így állunk ma itt, mindannyian közömbösek és közömbösek, miközben a CDC táblázata a vírus terjedéséről a közösségben most így néz ki.

    Kevésbé volt figyelemre méltó Biden azonnali válasza. "Amint látják, senki sem visel maszkot. Úgy tűnik, mindenki elég jó formában van.

    Várj egy percet. Tényleg csak ilyen laza felfogásról van szó, hogy az ember meglátogat egy autókiállítást?

    Ha mindenki maszkot viselne - a Biden-kormányzat még mindig arra hivatkozik, hogy joga van parancsolni -, az bizonyíték lenne arra, hogy a járványnak még nincs vége? Ha igen, ez megmagyarázná, hogy a Biden-kormány miért volt olyan lelkes a tömeges maszkolás bevezetésére? A kozmetikai célt szolgálta, hogy pánikot keltsen a nyilvánosságban... politikai okokból, nem orvosi okokból.

    Ha ez igaz, akkor egy disztópikus világban élünk, ahol a kormány maga is képes világjárványt létrehozni, a mindenkori politikai prioritásoktól függően.

    Ami a szemmel látható tesztet illeti, miszerint mindenki, akit Biden lát, "elég jó" állapotban van, ez a pánikszerű és kirívó államiság időszakában végig így volt. Az orvosilag jelentős következményekkel érintett népesség mindig is nagyon kicsi volt. 99,8%-uk mindig is elég jól élt, kivéve azt a megdöbbentő pszichológiai, gazdasági és egészségügyi katasztrófát, amelyet maguk a bezárások okoztak.

    Igen, az "új vírus" most már endémiás és teljesen kezelhető a tömeges fertőzésnek és a gyógyulásnak köszönhetően. Másképp nem is végződhetett volna. Ezt 2020 februárja óta tudjuk, és így végződik minden ilyen típusú vírusjárvány, amelyet az elmúlt 100 év, vagy valójában több ezer év során nagyon jól dokumentáltak.

    A világjárványra adott politikai válasz volt a kiugró. Miután két és fél éven át figyeltem életünk legnagyobb közegészségügyi katasztrófájának kibontakozását, nem tudok szabadulni attól a következtetéstől, hogy ez mindig is a politikáról és a közvélemény manipulálásáról szólt. Az általunk választott valóságot nagymértékben befolyásolta a médiapropaganda és a politikai prioritások.

    Ez egy ijesztő valóság.
    Lehetetlen például elhallgatni azt a megfigyelést, hogy a világjárványra adott választ legalább részben az motiválta, hogy Trumpot ki akarják szorítani a hivatalából.

    Mi lehetne jobb módja egy elnökség tönkretételének, mint az, hogy magát az elnököt pánikba ejtik, hogy tönkretegye a gazdaságot, ami a legerősebb értékesítési pontja volt egy kritikus választási évben? Ez egy mesteri terv volt, és nem kell rasztahajú "összeesküvés-elméletírónak" lenni ahhoz, hogy észrevegyük.

    Emellett nem csak magáról Trumpról volt szó. Sokkal nagyobb tervekről és irányokról volt szó, amelyekben a kormány mozgott, és amelyek nagyon erős érdekeket fenyegettek, és amelyek kivizsgálása valószínűleg évekig fog tartani. A valódi okokról számos elmélet létezik - Fauci és a funkcionális profitkutatás, a WEF és annak napirendje, a hipszterek techno-primitivizmusának felszabadítására irányuló kísérlet -, és még mindig messze vagyunk attól, hogy megismerjük a teljes igazságot.

    A kérdés az, hogy Mike Pence, Jared Kushner és a Trump belső körének más feltételezett párttagjai miért nem látták ezt. És miért nem látta FOX? Miért nem látták ezt a Trump-pártiak az agytrösztökben és a magazinokban?

    Akkoriban teljesen nyilvánvaló volt, hogy pontosan ez történik. Miért vált a nyilvánvaló megfigyelése ennyire kimondhatatlanná?

    Ugyanilyen nyilvánvaló, hogy a Biden által hirdetett új nyugalom a hat hét múlva esedékes félidős választások előtt a normalitás környezetének megteremtéséről szól. A demokratáknak nyilvánvalóan minden előnyre szükségük van. A világjárvány végének bejelentése egy kicsit segít nekik.

    Minden aggódó amerikai állampolgárt - vagy csaknem minden épeszű embert - meg kell döbbentenie annak, hogy egy olyan hatalmas problémát, mint egy halálos járvány, a kormány, a technológia és a média befolyásos elitjének érzékelésmenedzsmentjével lehet ki- és bekapcsolni. Megdöbbentő bizonyítékok vannak arra, hogy a világjárvány éveiben éppen egy ilyen műveletnek lehettünk tanúi.

    Még most sem tudjuk pontosan megmondani, hogy a világjárvány valójában mennyire volt súlyos, annak ellenére, hogy minden eddiginél kifinomultabb adatgyűjtés és -terjesztés történt. A PCR-tesztek nagyfokú pontatlansága és a halálesetek széles körű téves besorolása között, nem is beszélve a fertőzések és az esetek közötti állandó keveredésről, nincs valódi konszenzus a tudományos értékeléshez szükséges alapvető mérésekkel kapcsolatban.

    Vannak azonban olyanok, akik úgy vélik, hogy az Omicron-változat előfordulása önmagában is elég ok arra, hogy a pánikból a nyugalomra váltsunk. Azt mondják, hogy ez a változat gyakoribb, de kevésbé súlyos. Ez azonban tévhit: az ilyen változatok nem egy előre beállított súlyossági szinttel érkeznek, amelyet úgy programoztak, hogy bizonyos módon sújtsák a lakosságot. Ez mindig a már meglévő immunitástól függ.

    Az, hogy ezek a vírusok nem okoznak-e riasztó vagy tömegesen pusztító hatást, és ha igen, milyen mértékben, nagymértékben függ magának a lakosságnak az immunológiai összetételétől. A korábbi covid variánsoknak való kitettség volt az oka annak, hogy a későbbi mutációk kevésbé súlyos egészségügyi következményeket okoztak.

    Egy elszigetelt törzs a vadonban vagy az Amazonas esőerdeiben, amely soha nem volt kitéve a koronavírusoknak, szörnyen megbetegedhetett és meghalhatott a fejlett világban ma már enyhe betegségnek számító változatoktól. Ezeknek az embereknek az Omicron ugyanolyan pusztító vagy még pusztítóbb lehet, mint az eredeti vad típus. (Ezt a pontot a mindig briliáns Sunetra Guptának köszönhetem).

    Sőt, azt is feltételezhetnénk, hogy a pánik vége a korlátozások és megszorítások végét is jelenti. Ez nem így van. A szükségállapot még mindig érvényben van. Az embereket még mindig kirúgják, mert megtagadják az oltást. Az Egyesült Királyságból, Ausztráliából és Európából származó be nem oltott barátaimat még csak be sem engedik ebbe az országba! Az egész dolog felháborító és szégyenletes.

    És ahogy Jonathan Turley írta:
    Most az elnök kijelenti, hogy a világjárványnak vége, miközben az Igazságügyi Minisztérium különböző bíróságokon védi a világjárvány elleni politikát. Még ha valaki azzal érvelne is, hogy a politikát felül kell vizsgálni, mert annak idején azt támogatták, a politika további életképessége most megkérdőjelezhető az elnök saját nyilatkozatainak fényében. Az elnök nyilatkozatai rávilágítanak arra is, hogy a világjárványpolitika mennyire ingatag. Bár gyakran a CDC-től várjuk az ilyen helyzetjelentéseket, végső soron az elnök határozza meg a világjárvány elleni intézkedésekkel kapcsolatos szövetségi politikát.

    Érdekes kifejezés: a világjárványpolitika változékonysága. Ne feledje, hogy a legtöbb hatalom, amely lehetővé tette számukra, hogy bezárják Önt az otthonába, karantén alá helyezzék a kutakat, bezárják a templomokat és az iskolákat, korlátozzák az utazást, sőt, még a partik, esküvők és temetések megtartása miatt is büntetőeljárást indítanak az emberek ellen, még mindig érvényben van. A CDC hatáskörét nem vonták vissza. A honlapjukon még a saját karantén terveiket is ismertetik a közeljövőre vonatkozóan.

    Mindenképpen komolyan meg kell kérdőjelezni ezeket a kormányzati hatásköröket. Politikai okokból visszaéltek velük, és a teljes lakosság brutalizálásával végződött itt és szerte a világon, minden törvényt és hagyományt semmibe véve. Nem érkezett bocsánatkérés felülről, csak homályos reformígéretek, amelyek csak további központosításhoz és finanszírozáshoz vezetnek. Ezen változtatni kell, mielőtt az egész katasztrófa megismétlődik.

    Nem elég, ha az elnök bejelenti a véget. Addig nem lesz vége, amíg nem szüntetjük meg a szükségállapotokat, és nem kapunk vasszigorú garanciát arra, hogy ilyesmi soha többé nem fordulhat elő. Azt gondolhatnánk, hogy a Bill of Rights elég lett volna, de nem így történt. Többre van szükségünk. És ennek egyértelműnek és végrehajthatónak kell lennie. Ez csak akkor történhet meg, ha az országgal szemben elkövetett gaztettek teljes elszámolása megtörténik. Csak akkor mondhatjuk, hogy minden és mindenki "elég jó formában van".

    Forrás: https://brownstone.org/articles/it-en...ical-ploy/
    - 2022. 09. 22. 16:47
    • S
      Gerry! <br /><br />Ma szenzációs vagy. Jó és ébresztőt fújó harsonás!!!<br /><br />Üdv:<br /><br />SZAZSUAY
      - 2022. 09. 22. 17:01
      • Posta Imre
        Gerrynek remek dramaturgiai érzéke van és nem csak. Szerintem a fenti cikktől ő lazán jobbat képes összehozni, szellemesebbet, ízesebbet, magyarabbat..., de ez az írás az angol eredeti tükörfordítása. Ott a forrás is.
        - 2022. 09. 22. 20:57
        • S
          Nem nehéz jobbat összehozni... Nem mindegy, hogy mit mond trampli vagy a bide? Olyan ez mint foci előtt az esélylatolgatás, kutyaütő csapat esetén.
          Ma ezt mondják holnap meg más mondanak, nem gondoltuk volna, nem lehetett rá számitani de ez már más mert jobb, biztonságosabb...
          Elérték a céljukat és megkapták az emberek a megfelelő (védelmet) akkor valószínű nem lesz ez a fajta tovább, mert minek.
          Lehet, hogy majd jönnek más vírusok és arra is lesznek biztos (megfelelő) oltások.
          Ki ébreszt kit? Jó pár munkahelyen már csak oltottak vannak, majd egymást fogják ébresztgetni, hogy miért ne menjen a másik oltakozni?
          pl Oltásellenesen ember megbetegszik és szalad utána kovid tesztet csináltatni. A kovid a teszt pozitív, utána mi lesz...
          - 2022. 09. 23. 09:08
    • S
      Gerry, az emberi jóakarat és jószándék az írásod. Egy baj van, nem az írásoddal, nem az idézettekkel. A katonastratégiai helyzet nem ezt az irányt mutatja. A demokrávia eleve egy bukott intézményrendszer volt, a jog ezen utóbbit védte, a jogiság ha van értelme egyáltalán a történelem során beszélni róla, komolyan venni, hamvaiban is porlad szét. Itt most erjedő válság van, nem mint 1930-1933 között. Erjed. Érződik a bűze a háború miatt, a halottak miatt, a megfagyó emvberek miatt, a rothadó jövő miatt. Minden ország bábvezetői csak a zsidó háttérhatalom sakkjátszmájához igazodnak, azért az esztelen lépések.
      Persze lehet a homokba digott fejet játszani, legalább addig éljünk úgy mintha mi sem történne, amíg meg nem döglünk. Ez is verzió, csak nem a szimuláció verziószáma. Ez egy averzió. Lehet itt álmodni, de ezen tél megmutatja egy kicsit erjedtebben, ami már egy-két évtizede erjed és terjed mint a pestis. Nem kell elfelejteni, ez egy szimuláció, amit kétféleképpen lehet elpusztítani: hatalmas katasztrófával, illetve lassú pusztulással. Hát ez most viszonylag lassú.
      Lehetne gyorsabb is, a lassú üteme miatt némileg csalódott vagyok.
      - 2022. 09. 22. 18:47
      • S
        Tigabe, mire megírtam a választ a kérdésedet törölted, hogy miért vagyok csalódott, hogy az istenek szertnek játszani.Magamban is csalódott vagyok, hamarabb be szoktam fejezni. Az istenek? Melyikek? A kolóniaistenek? Az összes lélek isten, hiszen mind halhatatlan. Igen, a szimulációkat nem szeretem, a játék mind szimuláció, hiszen játékszabályok vannak, a játékszabályok algoritmusok, az algoritmusok egy mátrixban felírhatók, ez felírható egy alkalmazott szimulációnak. A játékszabályok miatt megjósolható a jövő, mivel véges a kombinatorikája. Az Illuminati itt egyre több várt hibát követ el, követel, ezáltal egyre jobban kiszámítható a jövő, a csalódásom hogy elhúzzák, mintha elkerülhető volna az elkerülhetetlen. Ki akarnak menekülni egy szabad naprendszerbe.
        - 2022. 09. 23. 00:50
        • S
          Be kell vallanom Tigabe néha elgyengült harcos vagyok, mert ez a hosszú készültség megengedi. Értem, játszani akarsz, velem évődsz, más játékot meg nem engednek? Egy menekülési út? Aki meghal a lelkének ha nem kolónialélek van egy út, akik visszajönnek mégis, azok beszélnek arról a fényoszlopról. Ha elpusztul a Mátrix, automatikusan minden lélek kiszabadul, mindegyik megy oda ahová tartozik. Mire gondolsz?
          - 2022. 09. 23. 01:35
          • S
            Ismerem a módszert, a kolónialelkeket automatikusan ez hozza vissza, ezért igaz a lélekvándorlés. De az összeomláskor a Kinti helyzet dönti el hogy a nem kolónialelkeknek mi lesz a sorsa. A kolóniaistenek gyűjtik be a lelkeket. Ezért van a háromszög alakú technológia fényoszloppal. A mágnesesség ugyanazon az elven alapul, mint a lélekcsapda az agyban.
            Én önszántamból jöttem le, két okom volt rá. Az egyik a mátrix gyengeségeinek kikutatása, az eredmények kiküldése, esetleges általam történő nihilizálása. A másik ok nem publikus. Nem a legfelemelőbb feladat lejönni egy kibaxott mátrixba és ennyit nyűglódni mire eljön az idő. Persze a második ok beteljesülése enyhíti ezt az egész rohadt poklot.
            - 2022. 09. 23. 02:20
            • S
              Ez igaz, a közben kialakult harmadik ok.
              - 2022. 09. 23. 02:26
              • S
                Nem volt bonyolult sohasem, a benne lévők számára bonyolult a kellő információmennyiség nem ismerete miatt. Mindig bele kell kalkuláljam mindegyik szimulációnál, hogy lesz új szempont amit figyelembe kell vegyek. Nem bonyolult és egyszerű semmi, hanem a struktúra átlátásának a képessége meghatározza a feldolgozhatóságot, a feldolgozhatóság képességi szintje meghatározza az átlátást majd modellezést. Minden megoldott modellezés egyszerű miután elkészült és minden bonyolult előtte, de ez sem így igaz.
                - 2022. 09. 23. 03:01
                • S
                  Nem tudom helyetted megtenni, egy kivétel lehetne, de az nem áll fenn.
                  - 2022. 09. 23. 03:39
        • S
          Tudod hogy nem foglalkozom a nihilizáción kívüli lehetőségekkel, most azonban igen, mert határozottan látok egy lehetőséget egy transzformációra, de az sem megy nihilizáció nélkül. Nihilizáció + újraépítés, meg tudom csinálni mivel nem vagyok alapvetően pusztító lélek, az építéshez pusztítani is kell először, ha valaminek nincs létjogosultsága. Ezekben lehet az az egy út amiről beszélsz mint menekülési út. Nem tudok érde,ben foglalkozni vele, biztosan vannak ilyen relevanciák, a feladatomhoz nem tartozik vizsgálatuk.
          - 2022. 09. 23. 01:57
  • J
    https://alexberenson.substack.com/p/d...ns-for-981
    Dániában állítólag nem olthatnak Covid ellen 50 éve alattiakat.
    - 2022. 09. 23. 12:09
  • S
    Összeesküvés vagy elmélet? Már annyira nem baj az se, ha nem elmélet, hanem nyílt titok.
    Az M5 tegnapi nyilvános beszélgetése a köznek:

    „Ez itt a kérdés... A világelit harca a Föld irányításáért. 2022.09.23 - Teljes adás!” megtekintése a YouTube-on
    https://youtu.be/-VSEGq4VS0s

    A világelit helyett már elkél az ELIT CSAPAT, mert a nihilt fel kell rázni.

    Hát nem gyönyörű?! Mily' szépen összeülnek a kerekasztal illetékes magyraeljei, az igazmondók. De, hogy Imre, Áron és Emő milyen összeesküvés elmélet miatt van még hátrányos pihentetésben részesítve föl nem foghatom még elméleti síkon sem. Gondolom ezt is legalább tíz évre titkosították...

    Szép napot angyalkáim!

    Kellemes atomizációs szocializációt kívánok szabbaton.

    Mosoly
    - 2022. 09. 24. 09:07
    • S
      Kiegészítés az írásodhoz (bár nem igényel kiegészítést):
      Tavaly nyáron ültem egy vendéglő teraszán beszélgetve egyik mediterrán városunkban (habár az -unk rag már régen nem helytálló). A szomszéd asztalnál látszódott hogy judapesti zsidó vagy tévések vagy valami ilyes mizériák beszélgettek a szokásos felsőbbrendűségi stílusukban. Mivel szabadszájú voltam egész életemben, az én asztalomnál lévő társaságnál a magam habitusával éppen a zsidrákok etióp származását taglaltam. Egy idő után elcsendesedtek a szomszéd asztalnál emiatt is, de amiatt is hogy egyik mondatomhoz felvetettem a Borvendég Zsuzsanna kiadatott könyvét az ókommenista időszakról. Egy idő után átszóltak a társaságtól a zsidók közül, hogy hogy-hogy nem, de hallották miről beszélek, és megkérdezték mi a véleményem, hogy Borvendég végre megmondta az igazságot, és hogy Drábik utóda lehet-e ezen a téren. Azt mondtam, hogy igen. Először úgy gondolták, hogy az ő nyájuk beolvasztott az igennel. De folytattam. Mondtam, hogy a Drábik is irányított zsidó figura  a háttérhatalom által, és a Borvendég is megfelel az összes kritériumnak. Ráadásul derült égből a kanalamcsapás.

      Ami a médiában megjelenik, pár kivételtől eltekintve tudatos tudatmódosítás. És ezt valakik vezetik nyilvánvalóan. Számunkra ez nem kérdés, de a legtöbb ember számára az. És ha mégis gondolkodik, a legtöbb esetben a háttérhatalomról szóló háttérhatalom által irányított gondolati beültetések gondolatpaneleit ismételgeti mint egy mantrát.

      Kedves SZAZSUAY, örülök hogy itt vagy!

      Moritur te salutant!
      - 2022. 09. 24. 09:48
  • G
    Kedves SZVJ őrülök, hogy itt vagy!

    "..hát ha engem látsz, akkor láthatod az Atyát is"
    Jézus
    Ez talán a legfélreértettebb kijelentése Jézusnak.
    talán a legféltettebb titka a létezésnek az: hogy Én ki, és mi vagyok?
    Talán nem több és kevesebb, mint az egymást kiegészítő, de egymással ellentétes létezőnek a világban való jelenléte.
    Minden vagy Semmi, Élet vagy Halál, vagy mint a rezgésben: fent és a lent, és mindennek a lényege, az ellenpólus ad a létezésre jogot.
    Azt is észrevettem, hogy a helyes utat amit követni kellene kijelölöd ugyan, de tisztában vagy, hogy ezt megérteni kevesek képesek..........
    - 2022. 09. 24. 12:39
    • S
      Kis lépés egy embernek. Nagy lépés az emberiségnek. Minden / Semmi = EGY

      É(E) G I(Y)

      I(Y) G E

      Kicsit más, de az álságosan "másság" kritikája az Igazság Gazságos elhallgatása ellen, hogy a világ dolgait tisztán lássuk.

      Személyesen ők tiltják, hogy ne beszélhess! Véleménydiktatúra, új világrend 2.rész
      https://www.youtube.com/watch?v=2qHug...qHugosEQjI

      Üdv Gutai Zub! Mindig jó a szellemi felfrissülés.

      SZAZSUAY
      - 2022. 09. 24. 14:46
      • S
        Kedves SZAZSUAY örülök hogy itt létezel, azt a képletet jó hogy nem írtad tovább... Mindig megcsillantasz valamit, ami tökéletes, a tudás része.

        A videót megnéztem. Jól választottad ki. De ilyenkor felsejlik bennem a kérdés a videón szereplő fazonnal kapcsolatosan, hogy kezdetben a Drábik is jónak tűnt, habár látható volt hogy ki ő a múltja miatt, de a jelene még nem volt tsiztázott. Aztán kiderült. Aki a videón beszél, róla is majd kiderül. Mint arról a zsidó gyógyszerészről izra-eli zászlóval a karján.
        Valamint a Mátrix olyan szenvedtető rendszer, amin belül bármit változtatsz, mindig rossz, szenvedtető variáció kerül a helyére. Példa erre az általad linkelt videónál írt hozzászólások közül László Árpád kérdése a videót készítőhöz, aki válaszol, de bevallva hogy nincs rá jó megoldás. A kérdés hogy a deviáns gyermekekkel mi lesz ha kigyomlálják mindenhonnan őket. Nos, a világegyetemekben a két pólus a mágnesesség, a pontszerű monopólus a gravitáció őskiindulási alapja, ennek tudati megnyilvánulása az anyag nélküli szerelem (mágnesesség és térereje) és szeretet (gravitáció és ereje). Ez az alap. Az anyag kialakulása után a DNS-program és a hozzájuk rendelt információ-struktúrák, azaz szimulációk a lelkek számára a bolygókon való lentmaradást tette lehetővé. Ennek a programnak eu indításakor a DNS-testeknek nem alakítottak ki öntudatot (agyat 9ntudattal), a lélek működtette (ma egyes vallások ezt ismerik, tehát a DNS-program indításakori információt említik, nem tudván mit hirdetnek). A Mátrixok létrehozása a Multiverzumban az anyag fölötti uralomért kitört háborúk kezdetekor került sor, mivel a lelkeket nem lehetett megsemmisíteni, a kolóniaistenek az eéllenségeiket bolygókra száműzték, szenvedtetéssel, hogy öngenntartó legyen a börtönbolygó. Ehhez mi volt a két legnagyobb "húzás" a halandóság és ezzel együtt a halálfélelem létrehozása mellett a létrehozó triállelkek részéről?
        Egyik: a szeretet Mátrixban való megjelentetése a DNS-tudattal módosítva az önző szeretet aktiválása és szinte felülírhatatlansága, önfenntartási parancssorok
        Másik: a szerelem Mátrixban való megjelentetése a DNS-tudattal módosítva a gyerekvállalás előfeltételeként, generatív parancssorok

        Lényeges dolog: a világegyetemekben nincs a dualitás egyesítéséből származó utód!!! Ez abból is tudható hogy magán a Mátrixon belül sem megoldott a dualitásból származó szaporodási mechanizmus. Hiszen a magzat fejlődésének első fázisa a sejtosztódás. A sejtosztódás kezdetben duplázódásokkal jön létre, azaz ÖNKLÓNIZÁCIÓ révén. A ?átrixokban sem megoldott a dipól mechanizmus az utódok létrehozásakor. Ennek alapvető oka, hogy a lelkek a Multiverzum szétnyílása előtt elérték struktúrálódásuk végpontját, több lélek nem jön létre, nincs lélekgyár. A Mátrix rendszerén belül ha belenyúlunk a Mátrixban a család három szenvedési mechanizmus-rendszerébe: önszeretet - gyerekcsinálási szerelem - szaporodás (tehát ismeretlen a lélek szaporodása, ez új koncepció volt, ami nem természetes hanem tudatok által létrehozott szenvedtetési parancssorok.)
        Hovatovább a Mátrixokban ez a természetes: önzőség, a szerelem gyerekcsinálási csábító eszköz, a gyerek mint új lélekcsapda létrehozása bináris klónozással. Ismerem a Mátrix létrehozási rendszerét, a homonida típusú DNS-programok-létrehozásával együtt. Hiába ismerem, a Mátrixon belül csak rendkívül ritka esetekben írható át maga a Mátrix oprendszere. Kutyaharapást szőrével. De ez most nem idetartozik. Tobb nagyon okosakat mondó influenszer amikor rákérdeztem hogy honnan van a tudása, majd kérdeztem tovább hogy mi az alapja a tudásának, nos akkor kiderült hogy olvasta valahol, netalán az általam leírtakban valahol az interneten, csak nem tudta hogy én vagyok az aki ott is írt valamit, bár nem volt rám jellemző ez sohasem. Nemis érdekel hogy mit loptak tőlem, hiszen úgysem értik az alapját, így a működést csak használni tudják de létrehozni sohasem. NEM TUDTAK VÁLASZT ADNI A KÉRDÉSEIMRE, AZ ELEMI KÉRDÉSEIMRE!!! Most is megkérdezném Garjajevet és a többit hogy mi volt a kutatására ráépített elmélet alapeleme, Mert abban van a hazugság elrejtve. És nem véletlen hogy a multiverzális tudásra épülő Garjajev féle hullámgenetika már működött a ráolvasásoknál, a vudu vallásban satöbbi. Azok használói is elfelejtették hogy mi a tudásalapja annak amit csunálnak. Garjajevnek fingja se volt mit fedezett fel, a csinovnyikjaiknak sincs.

        Összefoglalva, zseniális a szenvedtető Mátrix felépítése, de érteni kell, ha valaki beszélni akar az életről, hogy mi micsoda a Mátrixban.

        Visszatérve Hozzád, ha egész életedben nem tettél volna az emberekért többet - ami tudtommal nem így van, nagyon is sokat tettél és teszel sok emberért önzetlenül - mint annak a képletnek a leírása, akkor is eleget tettél volna értük. Még egyszer, jó hogy nem írtad tovább...

        Moritur te salutant!
        - 2022. 09. 24. 21:07
      • S
        Hasznosabb lenne ha világ dolgai helyett inkább a saját dolgainkat látnánk tisztán!
        Szóval az ilyen videók, hogy segítik előrébb pl egy 2-3x oltott társasházi család, nyugdíjas patikafüggő stb... lehetőségeit előre látóan?
        Mikor Imre már majd 15 éve ennél sokkal többet elmondott, a tisztelt előadó meg virágnyelven előadva még vígan jól el van...
        - 2022. 09. 25. 11:36
    • S
      Köszönöm, megleptél a leveleddel kedves Gutai Zub.
      Jézusról korábban írtam, de elkerülöm a párbeszédekben hogy mit tudok róla, mivel a nem kolónialelkek közül is sokan vallják őt segítő istennek, illetve az ő szentháromságát. Senkit sem akarok megsérteni a hitében, pláne ha az segít neki kevesebbet szenvedni -, ami annyiban is megfelelő, hogy lehet hogy a hívő nem is tudja hogy miben hisz, és az ő jószándéka a hitének az alapja, nem a kolóniaisten tudása és a köré a szimulációban költött misztériumok. Ha bírálom Jézust, az a hívő, aki elhiszi hogy bármelyik kolóniaisten lehetséges hogy nem szenvedtető isten legyen (itt mindig kihangsúlyozom hogy ne legyen megtévesztő - tanulva a korábbiakból, amikor ezt nem tettem meg -, én minden lelket, minden lélekstruktúrához tartozó minden lelket istennek írok le földi kifejezéssel, mivel minden lélek elpusztíthatatlan), mint ahogyan ez Jézus esetében is van, az a hívő nekem támad hogy nem úgy van ahogyan mondom. Ehhez mondok egy hasonlatot. Ha van egy filmsztár, aki el tudja titkolni a magánéletét (van ilyen, mint például a Mátrix című filmben a Neo szerepet alakító színész, most nem jut az eszembe a neve), legyen ő a példában Jézus, az emberek rajonganak érte, hiszen amit a filmekben látnak, illetve ahogyan a nyilvánosság előtt szerepel, az rajongói táborokat hoz létre, mint Jézus a hívőket. Ha valaki tud erről a filmsztárról valami féltett, a földi emberek előtt elrejtett titkot, akkor rálát jobban a valóságra, mi a hazugság abban amit a filmsztár rajongói nem tudnak, nem is szabad tudniuk. Ez van Jézussal. Tudom hogy ki ő, de nem azt tudom, amit a rajongók tábora.

      Kedves Gutai Zub, én nem azért vagyok itt, hogy megváltoztassam a Mátrixon belüli eseményeket - habár van más tapasztalatom az utóbbi közeli időkben hogy más lett a Mátrix egyes szegmenseiben bizonyos ráhatások révén -, hanem azért vagyok tudatos lejövetellel itt hogy így-úgy lezárjam a Mátrix jelenlegi, szenvedtető üzemmódú létezését, mindenképpen lerombolás és újjáépítés mostani reális lehetőségével.

      Az én ki vagyok és mi vagyokra, mint emberre már többször leírtam hogy mit tudok (lélekistentudat mint ősintelligencia, melyet nem teremtett senki és semmi, de teremtődött önmaga által is, ez az emberben lévő egyik iintelligencia, a másik mesterséges, a befogadó intelligencia, az emberi agy és annak tudata, a két intelligencia egy tudatként létezik elválaszthatatlanul, és a felébredés elvileg a lélektudat emlékeinek a teljes visszaállítása lenne, de ez pár emberen kívül nem lehetséges, nem összeegyeztethető a szenvedtetési rendszer, a földi szimuláció működési feltételeivel, ebbe az Illuminati tagjai is beleértendők, kivéve az egy-két vezetőt, és ezt még bővebben ki lehetne.  bontani).

      Ezek után idézlek, mert fontos amit leírtál:

      "Talán nem több és kevesebb, mint az egymást kiegészítő, de egymással ellentétes létezőnek a világban való jelenléte.
      Minden vagy Semmi, Élet vagy Halál, vagy mint a rezgésben: fent és a lent, és mindennek a lényege, az ellenpólus ad a létezésre jogot.
      "

      Amit leírsz az helyes. Ezt ne úgy vedd hogy én egy mindenek feletti ítélőbíró lennék, aki megmondja hogy bárki földi személy ha mond valamit, én megmondom a tuttit, a helyes választ. Személy szerint nem helyezem fölibé magam senkinek és semminek, de magamat sem engedem alárendelni senkinek és semminek. Ez látszólag egyenlőséget jelent, de sem a léleksruktúrákhoz való eltérő hovatartozás, sem az azokon belül való differenciáltság, és ezeket hűen kifejező tudásszintek eltérő volta miatt lehetetlen. Ezen utóbbi akkor mutatkozik meg például itt a Földön, ha engem támad valaki és ráadásul rosszindulatú. A rosszindulatú embernek is igazat adok ha igaza van. Ezt itt Imre oldalán is megtettem korábban, és ezt aki aljas volt velem, az megalázkodásnak, gyengeségnek vélte. Holott a legnagyobb erő az, ha valaki igazat tud adni egy aljas létezőnek is, amikor igaza van nagyritkán. A tudást használva eltapostam, függetlenül asttól hogy Imre rászólt-e vagy sem, ha nem szólt rá, akkor is megtörtént volna. Többen kérdezték már az életemben hogy miért nem felülemelkedett állapottal, elegánsan semmisítem meg a patkányokat (itt ezen az oldalon is volt rá példa, mint SZAZSUAY tette ezt már korábban). Nos, nekem nincs időm az eleganciára, ismerem a megoldási rendszerét, de sok önemésztéssel jár, sok benyeléssel, ez nekem már luxus, a legkisebb energiaszintre törekvés multiverzális törvénye szerint teszem az eltaposást a párbeszéd további érdemi lehetőségének a kizárásával, ha kell a tettet is használva esetlegesen.

      Tehát én használom a tudást, de nem emberek ellen, ha rá nem kényszerítenek. A tudás nem személy, nem mítikus valami, hanem a Multiverzum önismerete. Ha ezt valaki képes ismerni, az tud mindent. Elvileg. Mert a mindentudáshoz tárolókapacitás is szükséges, és én hiába ismerem a Multiverzum önismeretét, nincs elég tárolókapacitása hogy megmonbdjam pontosan mi fog történni veled holnapután reggel 7 óra 11 perckor, lehet hogy mégis meg tudom mondani nagy valószínűséggel ha ismerem a szokásaidat, de azt mindenki meg tudja jósolni, így ez nem túljó példa. Inkább az hogy mi lesz vége az ukrán-orosz meccsnek, habár erre is meg lehet mondani a választ, illetve a lehetséges egy-két válasz valamelyike lesz igaz. Talán jobb példa hogy mikor fog a Földdel ütközni egy aszteroida. Ehhez látnom kellene a gravitációt, ahogyan Kint képes vagyok látni a lelkemmel. Itt is azért nézem mindig a csillagos eget, mert néha látom a gravitációt, és látok olyat is amit az emberek nem. Aki ilyen távcsövet csinál, az sem a gravitációt látja.
      Pontosítok, amit én ismerek tudásként, aszerint helyes amiket írtál. Habár hiányzik belőle egy lényeges elem, de a működési mechanizmus alapja az amit leírtál. Hiányos de önmagától még így is jó.

      De SZAZSUAY többel válaszolt mint amit én valaha leírtam bárhol vagy elmondtam bárhol, mert aki érti véletlen az rájöhet sokkal nagyobb dolgokra, mint maga amit leírt az sejtet. Mert leírja a kiindulás egyik matematikai képletét. Büszke is vagyok Őrá, és külön örülök hogy nem írta tovább...

      Idézlek:
      "Azt is észrevettem, hogy a helyes utat amit követni kellene kijelölöd ugyan, de tisztában vagy, hogy ezt megérteni kevesek képesek.........."

      Nem szokták észrevenni, mivel nem szoktam megmondani hogy mit kell csinálni. Aki érti, az úgyis tudja, aki nem érti, annak meg kár mondani akár milliószor is, úgysem érti. De aki észreveszi, az meg tudja hogy mi van, tehát úgyis tudja, legalább a nagy lényeget. Aki érti, az az összes írásomból rájön hogy mit kell tenni, ha értelmezi amiket írok. Ha képes rá úgy értelmezni, hogy olvasson a soraim között. Erre tényleg kevesen képesek, ezt jól látod.

      Nem a leveled miatt, hanem a tudás miatt, amit látsz:
      örülök hogy itt vagy Gutai Zub
      - 2022. 09. 24. 20:18

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (1)100 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése