Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Új Világ hajnalán

Szia Imre! Tetszik az éleslátásod, az emlékezőtehetséged, a következtető képességed, a bátorságod, a harciasságod, a becsületességed, az igazság szereteted és a másokért érzett felelősségtudatod. Szerintem Te egy Hírhozó vagy ebben az érdekes, izgalmas korban, amelyben élünk. Tetszik, hogy felismered a rosszat a múltban és a jelenben és látsz egy lehetséges rossz jövőt.

Ami nem tetszik, az az, hogy szerintem türelmetlen vagy azokkal az emberekkel szemben, akik még nem látják az igazságot, lenézed őket és a pusztulásukat akarod. Továbbá nem tetszik az sem, hogy azok megbüntetését és esetleges pusztulását is kívánod, akik most a sötét oldalt játszák. Szerintem bárkinek is akarsz valami kellemetlent, az ha bekövetkezne, végül Rád is visszahatna legbelül, de akár testileg is, hiszen mindannyian kapcsolatban állunk egymással. Az atomfegyverek használatára, a tömegpusztításra buzdítás szintén nem a Fényes oldalhoz méltó.

Arra szeretnélek kérni, hogy ha szeretnéd élhetőbbé tenni a világot, akkor a múlt és a jelen eseményei alapján ne csak egy lehetséges rossz jövőt vázolj fel, különösen ne káromkodásokkal, alacsony minőségű gondolatokkal, hanem találd ki, hogy hogyan nézzen ki az élhetőbb világ, hogyan juthatunk el oda a múltra és jelenre alapozva, és ezt a derűlátó képet is oszd meg az emberekkel. Egy olyan képre gondolok, amit az emberek szívesen elfogadnak és gondolatban mellé állhatnak. Mindenki, a jelenleg sötétek is, akik esetleg nem is tudják, hogy a sötétséget szolgálják.

Egy olyanra, amely megnyugtatja azokat a fiatalokat, akiket félelemmel tölt el a felnőttek borúlátó jövőképe és menekülésükben öngyilkosságra is gondolnak. Az lenne az igazi, ha minél több cikked végén lenne egy ilyen, nem szarkasztikusan, hanem őszintén derűlátó kép.

Én jobbá teszem a világot és erre készítettem egy honlapot is, ahol tömören összefoglalom azokat az ismereteket, amik már most az emberek rendelkezésére állnak, hogy szebbé tegyék a világukat. A honlapom címe:https://vilagtervezes.hu Valószínűleg a legtöbb ott leírt ismerettel találkoztál már, de ha mégsem, akkor azok közül a legfontosabb az ember gondolati teremtő ereje.

Ezt a teremtő erőt tudod Te is használni arra, hogy mindörökké jólétben éljen az egész családod, hogy örömtelien rendeződjön a jogi eseted, hogy megvédd a gyümölcsfáidat a fagytól és más viszontagságoktól, hogy megvédd az embereket az atomcsapástól, hogy segítsd mások megvilágosodását és tudatosodását. A jogi eset rendezése hallatán esetleg sötét megoldás is eszedbe juthat,
hiszen Te jól tájékozódsz a sötétek világában és mindent több oldalról megvizsgálsz, de én természetesen nem ilyenre gondolok, hanem egyszerűen arra, hogy a vádlókkal külsőleg nem foglalkozva, erős, kitartó szeretetfénnyel töltöd fel a jogi eset teljes tudatterületét, annak minden vonatkozását, elhelyezed tudatodban a kedvező jövőképet és rábízod a valóságra a gondolatod megvalósítását, az eset tényleges kedvező kimenetelét. A módszer nem meditáció, hanem összpontosítás.

Továbbá szeretnék a figyelmedbe ajánlani egy érdekes, önkéntes munkát, ami szerintem a Te képességeidhez méltó lenne. A honlapomon is megjelenített Neale Donald Walsh: "Beszélgetések Istennel" című könyvében szerepelnek lehetséges tantárgyak a jövő
iskoláinak diákjai, emberei számára. Ezek felsorolását a Egyseges-Emberiseg.vilagtervezes.hu oldalon is idézem a
"Lehetséges tantárgyak" résznél. Ha gondolod, elkészíthetnéd a tantárgyak tankönyveit. Az ilyen könyvek megírása szinte biztosan azonnali gyógyító erejűek az író és környezete számára és amint az olvasók, a fiatalok a kezükbe veszik és olvassák őket, az ő számukra is.

Kívánom, hogy teljesüljön minden derűlátó gondolatod!

Tisztelettel,
Bencsik Roland

-----

Roland, tényleg nagyon köszönöm az energiát, mit ide fordítottál. Soraidból azt látom, nem ismered fel mégsem, amit teszek. Nem baj, csak megjegyeztem. Nagyjából senki nem érti, pedig nem tik-tok. Én nem bánom, ha egyre többen vagyok, akik a világ újratervezéséért kohcentrálni sem elvetendő, mint a sulyok. Én mély érdeklődéssel és alázatos tisztelettel kísérem figyelemmel ezen szárnypróbálgatásokat. Alapvető félreértések vannak, amiket talán lehet szóban tisztázni. Holnap is ilyen meditációs, megbeszélős napot tartunk. Nem hiszem, hogy az atomvillanás olyan istentől elrugaszkodott dolog lenne. Illuminálódnak, akiket a sorsa elébe kísér. Mohendzsodáro és társai már átélték, pedig az ősi bölcsek sem lehettek ebebbek, mint mi. Igen, a türelem, jó kérdés. Nagyon sok volt. Most is gyarapszik és mire elfogyna, kapok 20 év fegyházat, hogy legyen. Jó, csak vicceltem, nehogy elhidd már! Én tudom, hogy nagyon jó lesz. Persze előbb nagyon rossz, de hát ez a bináris mátrix-rendszer kalibrációs szabálya. Maradjunk annyiban, hogy nyitott voltam mindig is. Most is. Meggyőzhető. Legyőzhető tán nem, de erről itt nem fogunk tudni most kibontakoztatni érvrendszert. A leveled kitehetem, ha nem sértés. Hátha a többiek könnyebben menthetőek!

Áldás!
Imre

-----

Szia Imre!

Köszönöm a gyors és őszinte válaszodat! Igen, a levelemet kiteheted a honlapodra.

Én úgy érzem, hogy Hírhozó, tényeket Megvilágító vagy és nagyon harcias, ami nagy erény, ha jóra használod és káros, ha rosszra.
Harcolni lehet az igazságért, a tudásért, a mindenki életéért, de sokszor úgy látom, hogy sajnos inkább a sötétség ellen harcolsz, ami nem ugyanaz. A sötétség, a tudatlanság "ellen" a segítéssel, megvilágítással, megértetéssel, türelemmel, szeretettel, nyugodtsággal, örömmel, igazsággal, jószándékkal, tudással, tapasztalattal, tanítással lehet harcolni.

Ha nem jól látom a tetteidet, akkor mi a célod?

Ha szeretnéd, Érted is, családodért is összpontosíthatnánk a szeretetünket, hogy megismerd a hatását, ha valóban nem ismered még.
Annyira van csak szükség, hogy megmondd, mit szeretnél, fesd le a jövőképedet nekünk, a többieknek és akkor az a jövőképed szerint
gondolunk Rád, összpontosítjuk a szeretetünket. Nyilván a szeretet csak akkor tud igazán hatni, ha a kép mindenki számára kedvező.

A szombati meditációkra egyrészt nehézkesen tudnék eljutni, de ami nyomósabb érv az az, hogy úgy érzem nem vetitek el a gyilkolás fogalmát, ami nálam viszont teljesen kizárt. Ha nem is Ti gyilkoltok, a katonai gyilkolást elfogadjátok, mint rendteremtő eszközt. Ami fura, hiszen Te is tudod, hogy az erőszak erőszakot szül. Előbb, vagy utóbb újra felbukkan, ha valaki azzal él.

Az atomcsapás számodra is nyilvánvaló pusztító hatása mellett azért is káros, mert olyan élőlényekre, valamint kapcsolódó, távoli világokra is hatással van, akiknek semmi közük az emberek sötétségéhez. Továbbá a pusztítás az információs kapcsolatok miatt az ember DNS-ét is pusztítja, távolságtól függetlenül, ezáltal Terád is visszahat, akárcsak minden földi emberre. Ha elismered Isten létezését és azt, hogy Ő a Világegyetem Teremtője, és azt, hogy a Világ végtelen és örökkévaló, akkor el tudod képzelni, hogy mindenkinek juthat hely és idő, csak meg kell találni a módját. Erre most óriási lehetőség adódott, mert több tanítás is megjelent, ami az ember Istenhez hasonlatos teremtő erejének létezését fedi fel és annak használatára tanít. Erről a honlapomon találsz ismereteket és útmutatást.
Isten sosem pusztít, mindig csak épít. Mindig. Még egy angyal lefokozása is áthelyezést jelent egy számára megfelelő világba.
Az emberek számára a Föld egy bölcső, egy homokozó, ahol megtanulhat rengeteg leckét ahhoz, hogy olyan teremtővé váljon, akit már ki lehet engedni a Világegyetem többi világai közé.

A zsidó népet a magyar nép segíteni tudja a megvilágosodásban, a szeretet használatában, az ember számára elérhető energiák összhangban tartásában. A zsidő nép más feladatokkal lett létrehozva a Földön, mint a magyar nép. Minden nép más feladattal. Isten terve szerint. Most eljött az idő, amikor az egyes népek egyesíthetik évmilliók alatt megélt tudásukat és mindegyikük tanulhat a másiktól. A pusztítás visszalépést jelentene a fejlődésben, kezdhetnénk megint jócskán hátrábbról.

A Fényes erők mindig tudnak megoldást találni minden szorult helyzetre.
Nekünk is ezt kell megtanulni.

Üdvözlettel,
Bencsik Roland

----
Roland, minden ilyen "csevegés" számomra már olyan, mintha sok éve minden egyedi "találkozásban" szinte az elemi osztálytól kellene kezdenem. Türelmetlen lennék? Lehet, hogy ti vagytok "lassúak"? Háborúznék, ti meg békések vagytok? Lám, valószínű mindennek a fordítottja az "igaz", mert ez a dilimenzió a fordított tükör. Talán ennyit azért már a laikus is kezdhet érzékelni. Itt a leggyilkosabbak a legbékésebbségeket hirdetők és a legtürelmetlenebbek a folyvást türelemre intők. Sok éves tapasztalatom ez. Megértem, amit írsz, mosolygok magamban és nem a naivságodon. Olyan szép lesz majd fegyverrel a kezedben látva besorozódni a seregbe. Tudod, nehezemre esik a tévedés. Szívmelengető érzés, hogy pont ugyanolyan együgyű a világ, mint bármikor, csak most még rosszabb. Lehet a kovid miatt. Lehet a folyamatos oltás-halál miatt. Amit a zsidőkkel kapcsolatban írsz, messze tolerálható. Igaz, nem most és nem ebben a ciklusban, de egy másikban minden továbbiak nélkül. Engem ez nem zavar. Harcos lennék? Ki sem mozdulhatok itthonról és nem bántottam senkit egyetlen ujjammal sem, viszont türelemmel viseltem a bántást. Izgalmas dolog elvi síkon fizikai létet imi-tálni. Mikor mondom, nem tudhatod, mi van bennem, azt nem véletlen teszem. Amiről írsz "velem" kapcsolatban, merően a te puszta fikciód, hozzám éppen annyi köze van, hogy rám aggatni voltál szíves. Nem baj. Megszoktam. Ettől még a világpermet hullik ugyanúgy rád és rám is!

Áldás!
Imre

Posta Imre 2022.10.07 2194 olvasás 58 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

58 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • S
    Sajnos nem lesz atomháború. Ne is reménykedjetek.
    Pedig időszerű volna.
    - 2022. 10. 07. 19:49
    • Posta Imre
      A "háború" is necces. Célirányos öldöklés, lokálisan, célszemélyek, csoportok likvidálása...persze az oltástematikával erre már rádolgoztak. Egyébként már most halott a zöm, csak még lélegzik.
      - 2022. 10. 07. 21:09
    • S
      Nem lesz, nem lesz mi lesz?<br />A drága energiaárak miatt zár be sok munkahely, az élelmiszer árak is olyan szintre emelkedhetnek, hogy pl az alacsonyabb fizetésből élőknek, nyugdíjasoknak vagy a hitelt törlesztőknek a pénz kerete nem sokat ér majd.
      Elpusztulnak a nyomorban, a bátrabbak pedig elkezdenek fosztogatni, rabolni?
      - 2022. 10. 08. 07:43
      • Posta Imre
        Sin, ne láss rémeket! Ez csak a te félelmed kivetülése. Olvasgasd Rolandot és látnod kell, hogy a szeretet ereje, a hitbizomány vezeti a világot és a "háború" és "pusztulás" csak amolyan Rudolf Steineri maszkolás. Mire kisül a cipó, megtörik a szemeket, megőrlik, tűzzel-vízzel táplálják és végül xar lesz belőle úgy es. Nem olyan bonyolult ez.
        - 2022. 10. 08. 07:54
  • S
    Ezt a teremtő erőt tudod Te is használni arra, hogy mindörökké jólétben éljen az egész családod, hogy örömtelien rendeződjön a jogi eseted, hogy megvédd a gyümölcsfáidat a fagytól és más viszontagságoktól, hogy megvédd az embereket az atomcsapástól
    Mindörökké jólétben, hol...

    Az atomcsapás ellen a legegyszerűbben védekezni, mikor megtörténik akkor úgy kell tenni mintha nem lennénk ott!
    pl Elképzelni, hogy valahol épp nyaralunk és így szerencsésen megúsztuk :)

    A pokolban a tanítvány rácsodálkozva kérdezi a spirituális tanítóját, hogy ő miért van itt.
    Hááát tudod a menyország várhat.
    - 2022. 10. 08. 00:41
  • H
    Most nincs időm, mert serpa vagyok, a főnökasszony meg főnökasszony. Olyan mértékig nem értek egyet B. Rolanddal, hogy ennek kifejtésére most nincs időm. Főleg a "választott nép"-pel kapcsolatban kezdtem megőrülni (és nem megörülni!)!!! Majd még visszajövök (félek, nem lesz benne/m/ köszönet?!)
    - 2022. 10. 08. 08:16
    • Posta Imre
      Hagyd el Hess, remek legény Roland. Jól tudja, hogy előbb "bókolni" kell és csak aztán belerúgni a "felmagasztaltba", de hát én, mint virtuális "entitás" már olyanná lettem, mint a "szállóige" és a csak a levegőt markolássza, aki rám akarja akasztani a sajátjaként is nehezen kezelhető valenciákat. Én bírom az ilyen embereket, bár túlnyomó része megmarad virtuálisnak, messze kikerülve minden személyes találkozást. Úgy könnyebb úgy fantáziálgatni Istenről is, hogy sosem találkozunk véle. Pedig - állítólag" minden atomvillanásban is ott van, csak úgy nem mellesleg. A vegyipermetben, a média-agymosásban és a vakcinákolásban is ott van. Isten minden és semmi egy személyben.
      - 2022. 10. 08. 09:23
      • S
        Imre, ez semmi. Már sokan vannak úgy, hogy ha tehetik beszereznek mindenféle szerszámot kelléket, hogy senkitől ne kelljen segítséget, kölcsön kérni. Majd meg is tartják a távolságot köszönő viszonyba maradnak és elzárkóznak. Nem így tesznek akkor majd a segítségnek a beszélgetéseknek nagy ára lesz mikor hallja ,hogy hátuljól jönnek és kibeszélik, gyalázzák, kavarja a szart  a sok droid...
        - 2022. 10. 08. 22:14
      • S
        Isten minden amit az emberek nem ismernek, és semmi amit az emberek ismernek. A tudatok által létrehozott minden-semmi, de a Valami-Semmi nem isten őseredő nem a tudatok által létrehozott támasz, így nem is ismerik (fel).
        - 2022. 10. 08. 22:52
      • R
        Bizony! Az üresség tana!.. addig bontották az atomot, míg szembe találták magukat a tudat, a semmi energiájával
        - 2022. 10. 09. 12:33
  • S
    Amikor a nihilizációról beszélek emberekkel, szinte mindegyik a gyilkolásról beszél, az emberiség kiirtásáról, pusztításról.
    Ilyenkor felteszem mindig a kérdést, kinek-kinek hite szerént:

    1/ hívőknek: nem hisz a lélek halhatatlanságában?
    2/ lélekvándorlóknak: nem hisz a dharmában, hogy aminek be kell következnie az bekövetkezik?
    3/ materialistáknak: nem hisz az általa evolúciónak nevezett faxságban, hogy a legerősebbek túlélnek mindent?

    Számomra álságos a primitív DNS-intelligencia szintje szerinti gondolkodás. Az anyagelvűség dominanciája. Azok az emberek is féltik a családjukat, akik nem anyagelvűek. Nem mindegy hogy miért féltik. Mert ha a szenvedés miatt féltik megértem. De aki nem érti meg hogy a DNS-test lecserélhető, megfiatalítható, az benneragad az anyagban, és aki önmagát a legspirituálisabbnak mondja, azt vettem észre, hogy azok az emberek a leganyagelvűbbek, a spiritualitás az anyagi létezés megmentésének eszközeként jelenik meg, egyfajta útmutatókat szajkóznak, mantráznak az anyagi létezés megoldásaihoz. Ez olyan, mint hogy egyik feleségem vagy lehet némi iróniával mondani - ha már szójáték -, feleslegem orvosként pszichiáter lett, és valójában a saját problémáit akarta mint orvos önmagát meggyógyítani. Paff neki, hogy ezzel a régen hallott fordulattal éljek. Akiket ismerek pszichiáterek orvos volt nejeim által, nos mindegyik gyógyegér, mindegyik gyógyításra szorulna, szedálják magukat, alkoholisták, narkósok vagy személyiségzavarosak. Kevés kivétel van. És ugye hogyan is lehetett hogy megkapta a szegedi gyógyszerész gyerek a fegyverviselésit, aki lelőtte a volt barátnőjét, barátját, önmagát? Hogyan lehet hogy az emberiségnek nevezett sohasem létezett katyvasz a gyilkosságok mámorában él:
    Mindenki válaszolja meg magának a saját tudásszintje vagy hite szerént.

    Kérdezem én, ha egy patkány parazitát hozzásegítek hogy meglátogassa a kolóniaistenét, akivel itt Lent a kolónialelkek annyira hirdetik hogy beolvadnak majd a haláluk után az anyira hőn vágyott kollektív tudatukba, akkor nem adok neki a legjobbat az átsegítéssel, nem éli át ezzel a legnagyobb lelki maszturbációt? Nem-e? Fucking stupid people.

    Kérdezem én, ha a nihilizációban eltűnik az emberiség és ezt nehezményezik, nos, ki az a lélek, aki valóban hisz a lélek létezésében, hiszen a kolóniaistenek se tagadták le az öntömjénező tanításaikkal hogy van lélek. A buddhisták is a tudatot teszik elsődlegessé, de fuck, ami vándorol és dharmája van, az a kibaxott lélek, hiába tagadják hogy van. Kérdezem én hogy ki a lófax hisz abban amiről beszél?

    Kérdezem én hogy ki a lófax hisz valójában a saját hitében, a saját tudásában? Mert én vagy bigott seggfejeket találok, akik elhitetik magukkal hogy milyen faxa lesz ha ez meg ez így meg úgy lesz, de valódi alapokat, amiket alá lehet támasztani akár a mai hétköznapi dolgokkal, olyat senkitől sem hallok. Semmilyen érdembeni levezetése a miérteknek nincs egyetlen vallásban, egyetlen ideológiában, egyetlen életérzésben sem.

    Az anyagelvűség a moralizálás alapja. Kérdezem én, kik hozták létre és mi módon azokat a normákat, amelyek szerént élni kell? Mert ezek mesterséges axiómák. Ha valakiben nincs önmagától, a lelkében nincs meg egyfajta morál, akkor lehet megbaxni az egészet, annak a törvény se segít.

    Logikai sorrend, még a hülye is érti:
    Kik hoznak törvényeket?
    - Akik hatalmon vannak.
    Kik vannak hatalmon?
    - A zsidók az egész világon.
    Kiknek hozzák a törvényeket mindenütt?
    - A nem zsidóknak, a zsidó világhálózat mindenütt kivédi önmagát, a többi embert pedig szenvedteti. Persze önmagát is, de kisebb mértékben.
    Ki tudja ezeket megcáfolni, mert azzal elbeszélgetek, hátha lesz némi józan perce két megdolgozás között, ami az egészségét szolgálja?

    Az egész emberiség kérdésköre ennyi. Más bolygókon is ahol Mátrix van - ebben a galaxisban eleve van több milliárd a kétszázmilliárd csillag körül keringő bolygókon -, más bolygókon is használatos ugyanez a humanoid szkafander DNS-alapú programmal, csak van ahol más elegyű gáz a belélegzett levegő, a helyi operációsrendszer szerinti működési elv van aktiválva. Nem véletlen hogy az Illuminati keresi a kapcsolatot a többi börtönbolygóval. Nem véletlen hogy a hadifogoly bolygókat úgy hozták létre a szimulációk megépítői hogy a technológiai szinvonal a szimulációban ezeket a kapcsolatfelvételeket ne tegye lehetővé, ne tudjanak az Illuminatik fellépni közös erővel a kolóniaistenek ellen. Fucking, hogy csatlakozzak Hesshez a önkifejeződés eme nemes egyszerűségéhez. Minden szimulációban az ismeretlen repülő tárgyak a börtönfelügyelő holdakon állomásozó szabadcsapatok, lélekcsoportok megjelenése, ami azért történik hogy a félelemkeltés a Mátrixban tökéletes legyen. Léteznek, de a hézagpótlás a megjelenésük a szenvedtetésben.

    Talán nem árt of art gondolkodni, hogy mi is az erkölcsiség, hiszen mások, a primitív tömegek határozzák meg a normákat, nem az értelmes kevesek. Milyen társadalmi normákról beszélünk? Vagy működik valami vagy nem. Ami nem működik, azt mesterségesen tartják fenn az emberek, legyen az házasság, államberendezkedés, munkahely, bármi, amit csak a döntések tartanak életben nem a bennső valóság.
    Miért van annyi családi tragédia? Életem során nagyon sok embernek segítettem számomra természetesen ingyér. Akik nem mentek el pcihiáterekhez vagy pcihilógusokhoz, azoknak.
    És az emberek tarthatatlan dolgokat tartanak fönn, soha nem létezett családminták szerént élnek, most felnőtt három de-generáció akiknek még mintájuk sem volt hogy hogyan éljenek, mivel a társadalmi változásokazt az Illuminati mesterségesen felgyorsította, nem volt idő egy degenerációnak sem értékek létrehozására, és annak rendszeréhez való igazodásra. Miért van annyi válás? A kefélés alapelvei szerént vannak a házasságok, nem ismerik meg egymást az emberek, csak a vágy számít, és a vágy elmúlása után vége a házasságnak. És ez alól alig van NINCS KIVÉTEL.
    A szeretet is, amit a legtöbb ember nem ismer, csak önszeretetként létezik a legtöbb embernél, és azt projektálva hiszi azt mind hogy az a szeretet, és ezért van a sok boldogtalan, szeretetre vágyó ember. Kevesen ismerik a valódi szeretetet amit a kibaxott vallások is szétromboltak, félreértelmeztek, még istent is faragtak belőle.
    Ha egy párkapcsolaton belül az egyik fél nem ismeri a másikért való szeretetet meghalt a kapcsolat, csak az egyik fél tartja fenn ha fennmarad. Mindig valaki áldozat a szeretetlen házasságokban, kapcsolatokban.
    Sok házasságnál segítettem emiatt, nem én jelentkeztem hogy segíteni akarok, mindenki úgy cseszi el ahogy akarja, de ha megkerestek, akkor segítettem. És sokszor az sem segít. Az emberek önpusztítók, saját hülyeségeik rabjai, a zsidók által diktált erkölcsiség rabjai, képtelenek önmaguknak úgy jót tenni, hogy az másoknak is jó legyen. Én ebben személy szerint régen elfáradtam, reménytelen az emberek hülyesége ellenében önmagukon segíteni. Erre van az a mondás hogy aki hülye haljon meg. Talán jobban is jár...

    Hogy miért írtam mindezekről ilyen hosszan? Mert a nihilizációt a legtöbb ember rossz dolognak tartja. Mindeközben a saját házasságában önpusztító, a saját munkahelyi körülményei fenntartásával önpusztító életet él önként vállalva minden ódiumával együtt, a valódi jót képtelenek az emberek elfogadni, mintha be lennének ellene oltva, vagy talán úgy is van. A legtöbb emberrel ha leülnék beszélgetni, kiderülne hogy valamiben önpusztító életet él, és vagy tudja ezt vagy nem is veszi észre. Nem is veszi észre. Ha észreveszi, akkor meg ragaszkodik hozzá. És akkor mit tudok segíteni? Hány és hány ilyen eset volt amivel találkoztam. Aki önmagán nem akar - és itt az akaron van a hangsúly - segíteni, azon nem lehet segíteni. És az emberek önfejűek, képtelenek belátásra, attól hiszik egyéniségnek magukat hogy önként szolgálva a Mátrix szenvedtető rendszerének rabszolgaságát szolgaian saját hülyeségeiknek a rabszolgáivá válnak, és közben hiányzik nekik az, amitől önmaguk zárják ki magukat. És ebbe beletartoznak a legintelligensebb emberek is. Sajnos.

    Tehát miért is írtam mindezekről?
    Mert ki ítéli el a nihilizációt?
    Aki önpusztító, vagy aki másokat nyomorít meg?
    Talán az embereknek önmaguknba kellene nézniök mielőtt ítélkeznek, hogy nem-e saját maguk is pusztító életet élnek, hogy önként rabszolgásítják magukat kizárva ezzel a szeretetben élést, a kevés, kevesebb szenvedéssel járó életet. Akik a saját életükben saját jogon szenvednek, azok bírálják a nihilizációt? Ami gyakorlatilag a lelkek megszabadulását jelenti a szenvedtető Mátrixból?
    Fucking.

    Mindenkinek a legkevesebb szenvedést kívánom!
    - 2022. 10. 08. 08:25
    • L
      <p>Kedves SzVabodna! Köszönöm neked ezt a lényeget TÖKÉLETESEN összefoglaló írást! A fejemben már jelenlévő, ám kölün-külön szédelgő apró darabkákat raktad össze egységes egészbe, mind a zsidóságról, mind a piciáterekről, mind az emberi normáskról és kapcsolatokról. illetve ezeknek a romjairól. Aki ezt nem érti, az menthetetlen....</p>
      - 2022. 10. 08. 08:34
      • S
        Kedves LB, örülök hogy látod! Köszönöm.
        - 2022. 10. 08. 08:42
      • L
        Kedves SZVabodna!<br />Tökéletes összefoglaló az emberekre és az emberiségre!<br />Gratulálok!
        - 2022. 10. 08. 09:03
        • S
          Köszönöm kedves Lia23! Örülök hogy Te is átlátod.
          - 2022. 10. 08. 16:58
    • S
      Nem mindenben vagyunk egy nevezőn, de ezt majd - ha addig élünk - még konzultáció tárgyává tesszük Itt ugyanis nagyon sok olyan az eddigi tudomány által még fel nem tárt, s ezért a szellemi lopás tárgyát képezhető információ, tudásanyag van, amit nem hiszem, hogy közzé lehet tenni.<br /><br />Üdvözlettel:<br /><br />SZAZSUAY
      - 2022. 10. 08. 17:00
      • S
        Kedves SZAZSUAY, ha még élünk, valóban konzultálunk azokról amelyek olyan technológiák, amelyek nem tartoznak sem az Illuminatira sem a fajtársaikra. Rendben. Üdvözlettel SzVabodnaJaltaH
        - 2022. 10. 08. 17:12
  • S
    Amikor a nihilizációról beszélek emberekkel, szinte mindegyik a gyilkolásról beszél, az emberiség kiirtásáról, pusztításról.
    Ilyenkor felteszem mindig a kérdést, kinek-kinek hite szerént:

    1/ hívőknek: nem hisz a lélek halhatatlanságában?
    2/ lélekvándorlóknak: nem hisz a dharmában, hogy aminek be kell következnie az bekövetkezik?
    3/ materialistáknak: nem hisz az általa evolúciónak nevezett faxságban, hogy a legerősebbek túlélnek mindent?

    Számomra álságos a primitív DNS-intelligencia szintje szerinti gondolkodás. Az anyagelvűség dominanciája. Azok az emberek is féltik a családjukat, akik nem anyagelvűek. Nem mindegy hogy miért féltik. Mert ha a szenvedés miatt féltik megértem. De aki nem érti meg hogy a DNS-test lecserélhető, megfiatalítható, az benneragad az anyagban, és aki önmagát a legspirituálisabbnak mondja, azt vettem észre, hogy azok az emberek a leganyagelvűbbek, a spiritualitás az anyagi létezés megmentésének eszközeként jelenik meg, egyfajta útmutatókat szajkóznak, mantráznak az anyagi létezés megoldásaihoz. Ez olyan, mint hogy egyik feleségem vagy lehet némi iróniával mondani - ha már szójáték -, feleslegem orvosként pszichiáter lett, és valójában a saját problémáit akarta mint orvos önmagát meggyógyítani. Paff neki, hogy ezzel a régen hallott fordulattal éljek. Akiket ismerek pszichiáterek orvos volt nejeim által, nos mindegyik gyógyegér, mindegyik gyógyításra szorulna, szedálják magukat, alkoholisták, narkósok vagy személyiségzavarosak. Kevés kivétel van. És ugye hogyan is lehetett hogy megkapta a szegedi gyógyszerész gyerek a fegyverviselésit, aki lelőtte a volt barátnőjét, barátját, önmagát? Hogyan lehet hogy az emberiségnek nevezett sohasem létezett katyvasz a gyilkosságok mámorában él:
    Mindenki válaszolja meg magának a saját tudásszintje vagy hite szerént.

    Kérdezem én, ha egy patkány parazitát hozzásegítek hogy meglátogassa a kolóniaistenét, akivel itt Lent a kolónialelkek annyira hirdetik hogy beolvadnak majd a haláluk után az anyira hőn vágyott kollektív tudatukba, akkor nem adok neki a legjobbat az átsegítéssel, nem éli át ezzel a legnagyobb lelki maszturbációt? Nem-e? Fucking stupid people.

    Kérdezem én, ha a nihilizációban eltűnik az emberiség és ezt nehezményezik, nos, ki az a lélek, aki valóban hisz a lélek létezésében, hiszen a kolóniaistenek se tagadták le az öntömjénező tanításaikkal hogy van lélek. A buddhisták is a tudatot teszik elsődlegessé, de fuck, ami vándorol és dharmája van, az a kibaxott lélek, hiába tagadják hogy van. Kérdezem én hogy ki a lófax hisz abban amiről beszél?

    Kérdezem én hogy ki a lófax hisz valójában a saját hitében, a saját tudásában? Mert én vagy bigott seggfejeket találok, akik elhitetik magukkal hogy milyen faxa lesz ha ez meg ez így meg úgy lesz, de valódi alapokat, amiket alá lehet támasztani akár a mai hétköznapi dolgokkal, olyat senkitől sem hallok. Semmilyen érdembeni levezetése a miérteknek nincs egyetlen vallásban, egyetlen ideológiában, egyetlen életérzésben sem.

    Az anyagelvűség a moralizálás alapja. Kérdezem én, kik hozták létre és mi módon azokat a normákat, amelyek szerént élni kell? Mert ezek mesterséges axiómák. Ha valakiben nincs önmagától, a lelkében nincs meg egyfajta morál, akkor lehet megbaxni az egészet, annak a törvény se segít.

    Logikai sorrend, még a hülye is érti:
    Kik hoznak törvényeket?
    - Akik hatalmon vannak.
    Kik vannak hatalmon?
    - A zsidók az egész világon.
    Kiknek hozzák a törvényeket mindenütt?
    - A nem zsidóknak, a zsidó világhálózat mindenütt kivédi önmagát, a többi embert pedig szenvedteti. Persze önmagát is, de kisebb mértékben.
    Ki tudja ezeket megcáfolni, mert azzal elbeszélgetek, hátha lesz némi józan perce két megdolgozás között, ami az egészségét szolgálja?

    Az egész emberiség kérdésköre ennyi. Más bolygókon is ahol Mátrix van - ebben a galaxisban eleve van több milliárd a kétszázmilliárd csillag körül keringő bolygókon -, más bolygókon is használatos ugyanez a humanoid szkafander DNS-alapú programmal, csak van ahol más elegyű gáz a belélegzett levegő, a helyi operációsrendszer szerinti működési elv van aktiválva. Nem véletlen hogy az Illuminati keresi a kapcsolatot a többi börtönbolygóval. Nem véletlen hogy a hadifogoly bolygókat úgy hozták létre a szimulációk megépítői hogy a technológiai szinvonal a szimulációban ezeket a kapcsolatfelvételeket ne tegye lehetővé, ne tudjanak az Illuminatik fellépni közös erővel a kolóniaistenek ellen. Fucking, hogy csatlakozzak Hesshez a önkifejeződés eme nemes egyszerűségéhez. Minden szimulációban az ismeretlen repülő tárgyak a börtönfelügyelő holdakon állomásozó szabadcsapatok, lélekcsoportok megjelenése, ami azért történik hogy a félelemkeltés a Mátrixban tökéletes legyen. Léteznek, de a hézagpótlás a megjelenésük a szenvedtetésben.

    Talán nem árt of art gondolkodni, hogy mi is az erkölcsiség, hiszen mások, a primitív tömegek határozzák meg a normákat, nem az értelmes kevesek. Milyen társadalmi normákról beszélünk? Vagy működik valami vagy nem. Ami nem működik, azt mesterségesen tartják fenn az emberek, legyen az házasság, államberendezkedés, munkahely, bármi, amit csak a döntések tartanak életben nem a bennső valóság.
    Miért van annyi családi tragédia? Életem során nagyon sok embernek segítettem számomra természetesen ingyér. Akik nem mentek el pcihiáterekhez vagy pcihilógusokhoz, azoknak.
    És az emberek tarthatatlan dolgokat tartanak fönn, soha nem létezett családminták szerént élnek, most felnőtt három de-generáció akiknek még mintájuk sem volt hogy hogyan éljenek, mivel a társadalmi változásokat az Illuminati mesterségesen felgyorsította, nem volt idő egy degenerációnak sem értékek létrehozására, és annak rendszeréhez való igazodásra. Miért van annyi válás? A kefélés alapelvei szerént vannak a házasságok, nem ismerik meg egymást az emberek, csak a vágy számít, és a vágy elmúlása után vége a házasságnak. És ez alól alig van kivétel.
    A szeretet is, amit a legtöbb ember nem ismer, csak önszeretetként létezik a legtöbb embernél, és azt projektálva hiszi azt mind hogy az a szeretet, és ezért van a sok boldogtalan, szeretetre vágyó ember. Kevesen ismerik a valódi szeretetet amit a kibaxott vallások is szétromboltak, félreértelmeztek, még istent is faragtak belőle.
    Ha egy párkapcsolaton belül az egyik fél nem ismeri a másikért való szeretetet meghalt a kapcsolat, csak az egyik fél tartja fenn ha fennmarad. Mindig valaki áldozat a szeretetlen házasságokban, kapcsolatokban.
    Sok házasságnál segítettem emiatt, nem én jelentkeztem hogy segíteni akarok, mindenki úgy cseszi el ahogy akarja, de ha megkerestek, akkor segítettem. És sokszor az sem segít. Az emberek önpusztítók, saját hülyeségeik rabjai, a zsidók által diktált erkölcsiség rabjai, képtelenek önmaguknak úgy jót tenni, hogy az másoknak is jó legyen. Én ebben személy szerint régen elfáradtam, reménytelen az emberek hülyesége ellenében önmagukon segíteni. Erre van az a mondás hogy aki hülye haljon meg. Talán jobban is jár...

    Hogy miért írtam mindezekről ilyen hosszan? Mert a nihilizációt a legtöbb ember rossz dolognak tartja. Mindeközben a saját házasságában önpusztító, a saját munkahelyi körülményei fenntartásával önpusztító életet él önként vállalva minden ódiumával együtt, a valódi jót képtelenek az emberek elfogadni, mintha be lennének ellene oltva, vagy talán úgy is van. A legtöbb emberrel ha leülnék beszélgetni, kiderülne hogy valamiben önpusztító életet él, és vagy tudja ezt vagy nem is veszi észre. Nem is veszi észre. Ha észreveszi, akkor meg ragaszkodik hozzá. És akkor mit tudok segíteni? Hány és hány ilyen eset volt amivel találkoztam. Aki önmagán nem akar - és itt az akaron van a hangsúly - segíteni, azon nem lehet segíteni. És az emberek önfejűek, képtelenek belátásra, attól hiszik egyéniségnek magukat hogy önként szolgálva a Mátrix szenvedtető rendszerének rabszolgaságát szolgaian saját hülyeségeiknek a rabszolgáivá válnak, és közben hiányzik nekik az, amitől önmaguk zárják ki magukat. És ebbe beletartoznak a legintelligensebb emberek is. Sajnos.

    Tehát miért is írtam mindezekről?
    Mert ki ítéli el a nihilizációt?
    Aki önpusztító, vagy aki másokat nyomorít meg?
    Talán az embereknek önmaguknba kellene nézniök mielőtt ítélkeznek, hogy nem-e saját maguk is pusztító életet élnek, hogy önként rabszolgásítják magukat kizárva ezzel a szeretetben élést, a kevés, kevesebb szenvedéssel járó életet. Akik a saját életükben saját jogon szenvednek, azok bírálják a nihilizációt? Ami gyakorlatilag a lelkek megszabadulását jelenti a szenvedtető Mátrixból?
    Fucking.

    Mindenkinek a legkevesebb szenvedést kívánom!
    - 2022. 10. 08. 08:40
    • Posta Imre
      Tegnap volt Tolkien Szilmarillok sorozatának újabb része. A hobbitok (szőrtalpúak) igen kedves teremtmények. Most volt az a rész, hogy elkezdtek nem csak magukért kiállni. Azt mondja a lepcses szájú asszony a falubírónak: Miért lenne jó élni, ha nem élhetünk jól?! Fogantyús kérdés. Inkább vállalják a biztosnak tűnő kalandos halált, mint az egészen bizonyos további csodaváró szenvedést. Végül mindenki elpusztítja "magát" vagy így, vagy úgy. De közben vannak, akik legalább megkísérelték a zéletet.
      - 2022. 10. 08. 09:12
      • S
        Ez az emberi élet eleve egy kísérlet, és ha valaki megkísérli a kísérletet az már Mátrix a Mátrixban.
        - 2022. 10. 08. 16:52
        • S
          Kinek a lelket és testet, mint matériát vagy virtuális létezést kísértő kísérlete és mi végre? Egyáltalán, jó-e a kérdés, hogy kié, amikor az ember, ha ön-kívül van akkor még szab-ad lélek, de amikor a test, mint tudat ön meg valósít akkor már lélekcsapda vagy skatulyába zárt szellem? S egyáltalán  kérdés-e a kérdés vagy az már nem is kérdés.
          Tényelgek.
          :-8
          - 2022. 10. 08. 19:56
          • S
            U.i.: SzVabodnaJaltaH! <br />Bocs,  a 8-ast nem tudtam lefektetni. De azért még végtelen.
            - 2022. 10. 08. 19:58
            • S
              Örülök hogy ma nem ismétlődött a tegnap...

              Idézlek:
              "Kinek a lelket és testet, mint matériát vagy virtuális létezést kísértő kísérlete és mi végre?"
              Válaszom:
              Akik létrehozták a DNS-programcsomagot, azoké.

              Idézlek:
              "Egyáltalán, jó-e a kérdés, hogy kié, amikor az ember, ha ön-kívül van akkor még szab-ad lélek, de amikor a test, mint tudat ön meg valósít akkor már lélekcsapda vagy skatulyába zárt szellem?"
              Válaszom:
              Ön-megvalósít? Szabad lélek? A lélek szabadsága nem a test börtönében van. Ön-megvalósítás egy eleve lejátszott kombinatorikájú szenvedtető Mátrixban az ön-szenvedtetéssel egyenlő, aki ön-szenvedtet az is szenvedtető, csak a célszemély azonos az eredő személlyel (a lélek szerinti ön-megvalósítás lehetséges a lejövetel céljának beteljesítésével, ez maradéktalanul beteljesíthető). A Mátrix 5 százalékban megrendíthető, így az ön-megvalósításra, azaz a lélek szerinti élésre van 5 százalék esély, de ez is szenvedéseken keresztül érhető el, de nem teljességgel.

              Idézlek:
              "S egyáltalán kérdés-e a kérdés vagy az már nem is kérdés."
              Válaszom:
              Megválaszoltam.

              Idézlek:
              "Tényelgek."
              Válaszom:
              Köszönöm a szolíd és reális kérdéseket.

              :-8 fekvő nyolcas szintén
              - 2022. 10. 08. 20:23
  • Posta Imre
    Lassan jön a meditációs kis csapat. Jelezték páran, hogy érkeznek . Addig töltöm az izraeli lehallgató készüléket a lábamon és ide kényszer-ülök. Veráék elindultak, már a reptéren kell legyenek. Asszony tele van kétségekkel, hogy ott fogják őket majd zaklatni a "rend őrei", meg ilyenek. De ezt hagyjuk most.

    Egy gondolatra fókuszálok csak. Beszéltem valakikkel, akik csak dolgoznának és élni szeretnének. Apa-fia. Apa volt rendvédelmis, tud "mindent" is. Szóba került az unoka kérdése. Fia már jó korban, de nem akarnak erre a bizonytalanságra gyereket vállalni, pedig nem is tudják, mi van, csak érzik. Kiderült, hogy valójában itt már majd mindenki halott, csak eljátssza még, hogy él. Egyszerű emberek, célképzet, célokság, jövőkép nélkül. Nem hisznek senkinek, senkiben, pedig jó emberek. Nem érdekli őket a "politika", "vallás" és "tudomány", de érzik, hogy "ennyi volt" és már csak a lendkerék mozgatja őket is, mint "biorobotokat". A helyzet az, nem kell már "megölni" sem háborúsan, kovidosan és öngyilkosságba kergetni senkit gondolatközléssel, Goebbelszesen, médiásan, manipulatíve. Hullák mászkálnak céltalanul már így is. Amint kicsit megpickálod a lelki húrokat, kiderül, hogy nem csak el, de le is vannak hangolva, sőt már régen elpattant bennük az a bizonyos. Ilyenkor szokják hangszerelni a zenekart. Új karmester, instrumentális generálozás és a látszat működhet tovább. Olvasom, hogy maciéknál is egyre többen lesznek öngyilkosok a bevonulásra felszólítottak. Még csak az elején tartunk a rostálásnak, de örömmel tölt el, hogy Győzike, pl. meghalna Orbán Viktorért és amit eddig látni véltünk belőle, az csak szerep volt. Most jön ő, a zigazi, a zőszinte "politikus". Színház az egész világ és hazugság benne minden díszlet. Ha már említettem Buddhát, pont ezt is mondja. Rudolf Steiner is és Platon..., talán még végül eljuthat a kitartóbb egy olyan dimenzióba is, ami már nem csak a megalkuvó sunyításról, rabszolgaságról, hanem a lélek szabadulásáról szól? Aligha! Azért, aki tud, próbálkozzék!
    - 2022. 10. 08. 08:41
    • S
      Az embernek az embersége és az egészsége lenne a fontos és az, hogy olyan emberekkel legyenek körülvéve akikkel jólérzik magukat és olyan munkát végezzenek amit szeretnek végezni és tisztességesen megéljenek.
      Ezzel szemben vágyak, félelmek és utálat masszákká váltak az emberek nagy része.
      Az emberséges emberek már jó ideje szenvednek. Az anyagi emberek meg most kezdenek, hogy az értéknek tartott vágyaik, anyagi dolgaik kárt szenvednek.
      - 2022. 10. 08. 09:07
  • S
    Vitám van veled isten a mindenki egy szereteteddel, ami annyi nyomorúság kiútját a nagy imamezős testvéri könyörületbe helyezi. No meg az önszeretet után következő feltétel nélküli szeretet álságába. Hát hol élünk mi! Kibe, mibe vetett bizalom almában dagonyázunk?
    Feltétel nélküli, Pál apostoli szeretet terítékén az inkvizítorok tora korában.
    "A szeretet nem kér, nem követel, mindent eltűr". Ez a galandférgek bélcsatornába mart tépő-szívó szájszervén kiböfögött lét igéje. Értitek ugye, mit is kíván a kisembertől a kolónia naggyá duzzasztott mákonyos szeretetű istentelen kisistene. Az életeteket. Odaadó szeretet mindenütt. Egyház, felekezet, szektás áramlatok. - Apropos, anno a Jézus tanaira épülő zsidóságtanok is szektásak voltak, ma meg világszerte lebutított hitéletbe gyűltek globális körmenete. - Új Világrend masiniszták! Figyelem. Sz.a. RT. sem tudtok a szeretetről, különben nem mogyoroznátok a rózsafüzér szavatokat, hanem működnétek, de ahelyett sablonokba töltött érzelmeken szörfözgettek. Fületekbe mantra be, mantra ki, hipnotikus hangzás, szemetekben káprázatos Mája fátyla látomás tompítja le az információ által bevitt elektromos agykisülések által az agykérgi gondolatok egyediségét és még csak nem is karcoljátok a lélektudat szintjét, ha egyáltalán van lélektudatotok és nem valamiféle DNS motívumokból összeállt érzéklet emocionális szerelmében ringatóztok
    Szer és elem. Mint építő, mint elemi, mint éteri, Minden és Semmi - Egy, EGYETEMES TEREMTŐ DINAMIKA, AZ ŐSROBBANÁS BÉKÉJE, nem holmi szétterített, jóllakottak megnyugvása.
    Akarat. Erő. Nem erősködés és nem a béke erőltetése az akarat legyengítésére. Egyed. Egyéni. Egy. Na jól kinézünk, ha mindenki egy. Jól kinézünk, ha mindenkit szeretünk feltétel nélkül, amikor a szeretet nem mákos tészta szerelem, ami egyfajta affinitás az egyén - bár ez esetben egy kutyuli is lehetne - és a célszemély/tárgy egyirányúsított elvárásnélküliségében. A Mákonyostészta bizonnyal arra vár, hogy megegyék, ahogy az élő fenyő is arra vár, hogy kivágott, ám agyondíszített karácsonyfa legyen Jézuska szülinapján, ami ráadásul nem is akkor van.... és utána szemétre vessék, persze csakis szelektíven.
    És az önszeretet minőségének kalibrálása egészen az önfeláldozó Teréz anyuciig, aki annyira puritán és tisztahitéletű propaganda figura, hogy fel sem tűnt a sokadalomnak, hogy lepusztíttatta az ő szerénységét vendégül látó szálloda lakosztályát a cifraságoktól, hogy az ördögi kísértésnek ellent tudjon állni. Elgondolom ezek után, hogy ha a világhíres kisapáca ilyen könnyen meginoghat, milyen könnyű lehet elbukni egy dizsiben.

    Nem szaporítom a szeretet, a béke ebbéli elszellentésének világtorzító globalista agybajos egyesülésére való törekvésének bírálatát de igen csak egyetértek az amúgy koloniaistenivadékú Woody Allen mondásával: "Állítsátok meg a Földet! Ki akarok szállni."

    ... és még annyit: ha érdekel valakit az a szerelem-szeretet felfogás amit ez a rassz már szétterített a közerkölcsben nyugodtan nézze meg a"Az amit tudni akarsz a szexről" filmet. Elvégre ennek épp a szerelem lenne az alapja és nem az állati kéj-kielégítés.

    Nem kell osztozni a nézeteimben, mert még én is elnézek ezt-azt... az emberiségnek, különben nem éltem volna eddig ezt túl.
    S tudjátok mit, túlélési dinamikája még a csillagoknak és a csillagközi utazóknak is van, nem hogy egy DNS strukturált humanoidnak, akit itt embernek neveznek, de nem EMBER.
    - 2022. 10. 08. 10:42
    • S
      A maga idejében Jézusra is azt mondták, hogy nagyevő borissza ember, bűnösök vámszedők barátja, az ördög bújt belé stb...
      Terét anyutól mit vársz? pl Luther lefordította a bibliát szembement az egyházzal és vállalta, hogy megégethetik érte.
      A magánéletében attól még lehettek neki is érdekes dolgai. Mindannyian szeretünk, félünk, gyűlölünk elbukunk az életünk folyamán csak az nem mindegy ,hogy milyen mértékben, a végére mit hoztunk össze...
      - 2022. 10. 08. 11:06
      • S
        Majd MAAT eldönti merre fele hajlik a pávatoll...
        - 2022. 10. 08. 16:04
        • S
          Nem nekem címezted, de válaszolok. Általában az egyiptomi istennőre szoktak hivatkozni ha nem a zsidó vallásokra akar valaki hagyatkozni mint az igazság mérőónjára. Egyébként Maat tolla nem lehetett nehezebb mint az elhunyt szíve, ez gyakorlatilag a felszíni gravitáció mérésére szolgáló példabeszéd volt. A tudatok által létrehozott érzelmeknek, tulajdonságoknak a humanoid szimbióták hoztak létre megszemélyesítéseket, habár Thot felesége alapvetően a világegyetem kialakulásának rendjéért felelt, tehát egy világegyetemen belül az őrző triállekekhez tartozott, habár két Maat-ként említik, de a triállélek Thot-Hermész Triszmegisztosz egy lélekkel kapcsolódott össze Maatrével.
          - 2022. 10. 08. 21:53
          • S
            Én is örülök. Ezt nem írhatnám le, de meggondoltam magam. A toll nem madárra utalt, minden egyiptológus arra utal. A toll a tudást jelképezte, mint Thot triállélekisten egyik jelképétm így került Ré leányához, Maatréhez. A szív az emberi érzéseket jelképezte. Tehát ha egy ember a  tudása szerint élt és nem a lelke szerint, az azonnali nihilizáció alá került. Ez nehéz ügy a Mátrixban, hiszen a legtöbb ember nem mer a lelke szerint élni, a kolónialelkek sem, pedig a lelkük azonos a DNS-tudat kolóniaisten mintájával. Az ő esetükben semmit sem ér ha a lelkük szerint élnek, nem lesznek jobb emberek, lelkek.
            - 2022. 10. 08. 22:44
            • S
              Alkottam. Néha emlékezem hogy alkotó voltam valaha Kint is. Régen volt... Talán érti valaki... Jó alkotni, mert teremtesz, nem fájdalmat, hanem egy becsomagolt kicsinyke örömöt. Talán kinyílik valakinek talán senkinek, mégis olyan mint a toll. Not at all.
              Jó éjt Tigabe!
              - 2022. 10. 09. 00:05
            • S
              Új idővonal. Fraktál és gráf kombinációja. A gráf csatlakozik az anyaghoz, a fraktál vertikális ugrás lehetősége, az idővonal egy algoritmus ezeken belüli lehetőségekre. Te nem emlékszel Kintről rá? Te szoktál tudni ezekről.
              - 2022. 10. 09. 03:02
            • S
              A toll leírja az alászállásával azt a függvényt amivel megfordítható...
              - 2022. 10. 09. 03:04
    • S
      Az én látásmódomban a szeretet és szerelem hasonló az általad megfogalmazottakhoz, annyi kiegészítésül, hogy a szeretet a gracitációnak megfelelő tudati vetület, a szerelem egy ősibb, az első alapvető kölcsönhatás tudati vetülete, ami fázisokra bontva mégis későbbi a gravitációnál. A vallási kritikáddal egyetértek, annyit teszek hozzá, hogy álságos a kereszténység mesterséges világa is, tkp. ami nem a maga természeténél fogva működik, azt tudat módosította és mindig többletenergiát igényel, ami nem egyezik a világegyetemek energia törvényszerűségével, éppen ezért nihilizálhatók. Ami személy szerint hányingert okoz, hogy állandóan az euroatlanti térségben az ábrahámita zsidó vallások kerülnek minduntalan előtérbe, de Nálad ez most helyénvaló.<br /><br />Üdv.<br />... de la ...
      - 2022. 10. 08. 21:45
  • J
    Ez a fickó lenne, aki ennek a befektetési cégnek a vezetője?
    https://www.nemzeticegtar.hu/nemzetic...apital-Kft

    " Egyseges-Emberiseg.vilagtervezes.hu"????
    - 2022. 10. 08. 10:59
  • G
    egy- seges emberiség. hu vs. multiplicity

    Ebben a levélváltásban Imre válaszai mesteriek, példát szolgáltatnak.
    Ez már megérte, hogy Roland tollat ragadott.

    Ami a "multiplicity"-t illeti: minden véleményre van egy ellen vélemény. Mint a fényre a sötétség, feketére a fehér, a káoszra a kozmosz.
    Mint amikor nagy erőfeszítéssel megmászunk egy hegycsúcsot, a hegycsúcs is részese a teljesítménynek. Nem is kis mértékben, mert ő volt az, aki a magasba emelt.
    A világpermet meg hullik azokra is, akik soha nem néznek az égre ......
    - 2022. 10. 08. 11:40
    • S
      Új világrendi megoldás a hegymászó és a hegy egybeolvadására Erőss Zsolt példázata, Illumine Patris, és minden business módon:
      Könyv, film, pénz egy olyan emberről, aki inkább levágatja a lábát és transzhuman elődje lesz a háttérhatalmi kibontakozásnak, minthogy lemondjon a hegymászásról, s bátor férfiúként magával rántja az ifjú követőjét, s így ketten halnak. Klassz. Az asszony kaphat jogdíjat.
      Erőss Zsolt hegymászó tragédiája a filmvásznon: "Végre megtudhatja mindenki, hogy mi az igazság"
      Kérdés:
      És tényleg meghalt, vagy egy megfelelő gender-transzhumásn emlékműhöz szolgáltatott hősi modellt, s kint, valamely svájci bank kegyét évező díjazás mellett, élvezi a Hawaii-dizsi napfényt?!

      Nem minden publikus dolog igaz, bár igaz dolgok is lehetnek publikusak.
      - 2022. 10. 08. 16:52
  • F
    Mikor katona volttam a tiszt úgy tanította atom támadáskor feláltok fiaim és tisztelegtek ? Azért hogy a sisak ne folyón a szemetekbe .
    - 2022. 10. 08. 13:05
  • H
    Ha igaz, amit a zűrkutatók mondanak, akkor az arányok az alábbiak:
    ha egymilliárdod részre lecsökkentjük a Naprendszert, akkor a Nap lesz egy cca. másfél méter (1,4 m) átmérőjű tűzgömb. Ettől 150 - írva: egyszázötven - méterre van a Föld, amely egy szőlőszem (!!!) méretű valami. Ettől 38 cm-re van egy borsszem (!!!), ami a Hold. A legnagyobb bolygó, a Jupiter a Naptól 750 - hetesszázötven!!! - méterre lévő grapefruit. Most a többi égitestet hagyjuk.
    Ezek az arányok.
    Kérek mindenkit, hogy egy percre hunyja be a szemét és gondolkodjék el ezeken az arányokon. Kérek mindenkit, hogy ne csapjon be - mert nem engem, hanem magát csapja be.
    ................................
    Megvolt az 1 perc?
    Nos, folytatom.
    Habár előbb megkérdem: érdemes még folytatni/folytatnom?
    Felfogtuk, hogy mennyire semminullaminusznegatívzérus a mi kis világunk a Világegyetemhez képest????????????
    Ez az Emberiség számára - a túlnyomó többség számára - természetesen felfoghatatlan.
    A józangój számára tényleg felfoghatatlan.
    És mégis.
    Van egy kis része az emberiségnek, aki ezt nagyon is felfogta.
    És ez a zsidóság.
    És ők felfogták, hogy éppen mindezért az előbbiekért, ebben a fospicsányi világban, ITT és MOST kell kurvakibaszottjól élni/ük.
    Ők fogták fel legelőször és legjobban, hogy emiatt a bolhafingnyi tömegű és létű semmi(sémi) világ miatt valójában csakis a MOST van, és a MOST-ot kell megragadni, a FOS-t meg hagyni a többi baromnak - az emberiség 99,99%-ának.
    Nekünk, hülye gójoknak.
    Ők tudják a legjobban - főleg Ezékiel és Énok könyvei alapján -, hogy olyan Isten, aki ezt az egész fostalicskát összegányolta, nincs - legalábbis elérhető, általunk Rá számítható, velünk tényleg foglalkozó közelségben: sehol nincs.
    Voltak, talán vannak nagyon is anyagias fejlett gecik, akik a zsidók elődeit kurvára megszívatták és megfingatták valamikor mocskos régen, és cserébe beléjek ültették azt, hogy más népeket ugyanúgy fingatni és szopatni kell, ahogy ez velük megtörtént, azért, hogy minél kevesebb saját melóval jól el legyenek ezen a zavaros-katyvasz alig élhető sártökén.
    Ezeket a nagyon is anyagi (és anyagias) geciket aztán kinevezték Istennek, meg (fark)angyaloknak, meg keruboknak, meg a faszomtudja még milyen hülyeségeknek, meg kitaláltak hozzájuk számtalan mesét, rémtörténetet, horrort, thrillert, krimit, amiket szentnek nevezett zagyva könyvekben variálnak a mai napig (főleg keresztény, meg (fa)szlim színekben, meg olyan depressziós barmok, mint Buddha az -izmusa formájában) - de ez mind csak ábránd, ködkép, nem látta senkisem, ahogy azt Omar Khajjam perzsa költő már ezer éve is tudta.
    Én nem zárom ki, hogy van valahol egy igazi Isten, de az aztán tényleg olyan entitás, amely képes volt a VILÁGEGYETEM létrehozására és abban az Ember létrehozására is, de azt, hogy egy ilyen valami tényleg van, és hogy mi volt a célja mindezzel: ÉN, ismétlem: ÉN, őszintén bevallom, hogy nem merem venni a bátorságot ahhoz, hogy megfejtsem, egyáltalán: a bátorságot sem merem venni ahhoz, hogy egyáltalán meg merjem kísérelni a megfejtését, hogy mi a kurvaéletért születtem, mi a picsa célja volt velem, meg a többi hozzám hasonló barommal (jelenlévők kivételek a minősítés hatálya alól!!!) - mert egy 'szőlőszem' héján a semmilyen mérési eszközzel sem mérhető emberi világban ezt becsületes ember meg sem meri kísérelni felfogni sem.
    Viszont!
    Viszont itt és ezért van felmérhetetlen jelentősége köztünk az ERKÖLCS-nek.
    Annak az erkölcsnek, amiről Szvabódna... bajtárs beszélt.
    Valójában bennünket egyesegyedül az erkölcs - vagy egyszerűbben: a tisztesség - tesz, tehet egyáltalán figyelemre méltóvá az előbb általam tételezett Istenhez. Hogy egymással hogyan viselkedünk?
    Az erkölcs az ember legemberibb része.
    Csakis az embernek van erkölcse.
    Tisztessége.
    És ez az a princípium, amit a zsidók telibeszarnak!!!
    Mindig telibeszartak, most is telibeszarnak és mindig is telibe fognak szarni.
    Mert - mint a tanmesében a skorpiónak - nekik ilyen a természetük.
    Hát, mindössze, csak (?) ez a gond ebben a "szőlőszem" világban.
    (kérem vegyétek figyelembe, hogy enyhe-közepes Tourette és Coprolalia - syndroma-m van :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    - 2022. 10. 08. 13:22
    • S
      És ők felfogták, hogy éppen mindezért az előbbiekért, ebben a fospicsányi világban, ITT és MOST kell kurvakibaszottjól élni/ük. ,Ők fogták fel legelőször és legjobban, hogy emiatt a bolhafingnyi tömegű és létű semmi(sémi) világ miatt valójában csakis a MOST van, és a MOST-ot kell megragadni, a FOS-t meg hagyni a többi baromnak - az emberiség 99,99%-ának. Nekünk, hülye gójoknak.
      Döntsd már el, hogy ha majd elpatkolsz akkor lesz e tovább vagy sem!
      Lesz tovább, akkor számít majd  a földi lét minősége vagy sem?
      Számít, akkor számodra nem az fog a latba tenni, hogy a többiek milyenek voltak...
      - 2022. 10. 08. 14:36
      • H
        Nincs mit eldöntenem. Én nem döntök el semmit. Amikor lettem, más/ok döntöttek rólam, hogy legyek (legyen valami, ami véletlenül én lettem) és ha megkrepálok - suicid egyelőre nem akarok lenni -, akkor sem én döntök arról, hogy kampecdoloresz, ennyi vót. Nekem akkor nem lesz tovább, akinek meg még lesz, az meg az ő dolga lesz. Az, hogy MOST a többiek milyenek, az nekem szintén MOST számít, ahogy nekik is velem szemben, hogy én milyen vagyok. Lehet itt delirálni túlvilágról, mennyekről-pokolról, nirvánáról, de az engem MOST semennyire nem érdekel. Mert abban a dimenzióban, amiben én, te, ő stb. vagyunk egy időben ezek a helyek semennyit nem nyomnak a latba. Lehet hinni a mesékben, amiket a nagy vallás-alapítók és filozófusok elrebegtek, de ez mindenkinek a maga dolga. Meg meg lehet megpróbálni tenni az ellen, ami MOST van. Még akkor is, ha az esélyek olyanok, mint amilyen esélyei Szálasinak voltak a Népbíróság előtt.
        - 2022. 10. 08. 14:47
        • S
          Már hogyne lenne mit eldönteni, csak félsz eldönteni. pl Buddha döntött mikor otthagyta a királyságát és nincstelen vándor szerzetes lett.
          Az is döntött aki nem mer dönteni és az is, aki telhetetlen és a másokat kizsákmányol. Döntésekről és cselekvésről szól a lét nem arról, hogy miket ábrándozunk össze. Neked a most számít akkor régen rossz, mert a fekete leves még csak ezután jön, a mosttól kivagy, mi lesz veled akkor...
          - 2022. 10. 08. 15:02
          • R
            Érzelmi lényként dönt mindenki, ...Putyin is az, és vágyait kergetve hoz döntéseket, aztán meg lesznek azok következményei is minden szinten!...be kell látni, ez mindenkinél így működik !"...A mohóság az elme gyötrelme, a gyűlölet az elme gyötrelme, a tévedés az elme gyötrelme.” Ám noha elfogadom a Tant, ahogyan a Magasztos hirdeti: “A mohóság az elme gyötrelme, a gyűlölet az elme gyötrelme, a tévedés az elme gyötrelme”, mégis olykor mohóság keríti hatalmába elmémet, gyűlölet keríti hatalmába elmémet, tévedés keríti hatalmába elmémet. Emiatt ezen töprengek, uram: vajon mi az, amitől még nem szabadult meg a lelkem, hogy olykor mohóság keríti hatalmába elmémet, gyűlölet keríti hatalmába elmémet, tévedés keríti hatalmába elmémet?.." Szenvedések láncolata: http://www.szakja.hu/magyar/Buddha/Be...esekr.html
            - 2022. 10. 08. 15:57
            • H
              Putyin - ha érzelmek alapján döntött - azonnal tarkón lövendő.<br />Egy háború megindítása előtt ugyanis olyan széleskörű racionális elemzést kell lefolytatni, hogy még azt is tudni kell, hogy az ellenség katonájának a gatyájában átlagosan hány bolha, vagy poloska van?!?!<br />És olyan felkészülés kell nálunk, hogy nem hogy háromszoros túlerővel (ahogy Clausewitz gondolta), hanem 33-szoros túlerővel kell rendelkezni, ha mi vagyunk a támadók. Mert minden veszteséget nálunk a köbön kell kalkulálnunk, míg az ellenségét csak a négyzetén. Overkill. Ez a modern háború lényege. Szun-Ce és Clausewitz mára múzeumi tárgyak. Egykor igazak voltak - akkor is csak többé-kevésbé - a tételeik. Mára mind túlhaladottá vált. Ezért nem ér az égvilágon semmit a jelenlegi fegyverkezésünk. Ablakon szélbe hányt pénzek!!!!!
              - 2022. 10. 08. 17:10
        • A
          anzsi a macska hala
          Hesslermarsall! Én úgy tudom te döntöttél hogy mikor, hová fogsz születni, és mit csinálsz egész életedben. Aztán törölt tudattal meg is születtél.
          - 2022. 10. 08. 20:09
  • R
    Cö..cö...cö... csepegtetik vajon a -valóságot?- A Globe amerikai magazin beszámolói szerint Károly egészségi állapota meglehetősen súlyos. A Globe jelentése szerint a brit királyi család orvosai már figyelmeztették Vilmost, hogy szóljon neki, készüljön fel Charles leváltására. Úgy tűnik, Charles súlyos szívproblémákkal küzd, amelyek megakadályozzák, hogy sokáig a trónon maradjon. Nem biztos, hogy igazak a Globe pletykái, de az biztos, hogy a Windsor család olyan történelmi pillanaton megy keresztül, amely megkérdőjelezi saját származásuk fennmaradását. A királynő eltávolításával a királyi családban már nincs olyan figura, aki képes lenne biztosítani a brit monarchiát évszázadok óta uraló valódi hatalom – nevezetesen a Rothschild bankárcsalád – folytonosságát.
    https://www.pressreader.com/usa/globe...7626025357
    - 2022. 10. 08. 16:07
  • J
    Fel nem tudom fogni, hogyan tudnak az emberek órákig olyan dolgokró beszélni , amelyeknek életük szempontjából semmi értelme, haszna sincs. Sem okosabbak , sem tapasztaltabbak nem lesznek azáltal.
    - 2022. 10. 08. 16:08
    • H
      Jázmin! Hívőkkel - higyjenek akármiben - nem érdemes vitatkozni. Ők olyan koordinátákban gondolkodnak, amiket mi egészen egyszerűen nem értünk. Ők azok, akik nem tudják sosem eldönteni, hogy ők egy galamb, ami embernek álmodja magát, vagy egy ember, aki galambnak álmodja magát???<br />Van erre egy egyszerű válaszom nekik: állj ki a tizediken, oszt' ugorj - ha elrepültél, mázlid van/volt, ha nem, hát eldőlt az álom kérdése (egy barommal kevesebb).<br />Ha rajtam múlna - istenbizonymondom én örülök legjobban, hogy nem múlik!!! - az összes papot, révedező deliránst és hasonló lógós semmirekellőt elvezényelném kubikmunkára a Tisza-Duna csatorna megépítésére Kecskemét alatt. Hamar kigyógyulnának az ábrándozásból a semmiről, az biztos!!!
      - 2022. 10. 08. 17:02
      • S
        Mindenki hisz valamibe, senki nincs úgy hogy az amibe ő hisz az mekkora faszság.
        Pl gengszter környéken a gengszter srác azt mondta, hogy ő olyan életet él 10 évig amiről a többség csak álmodozik. Igaz hogy majd lebukik valamikor és börtönbe kerül hosszabb távra de legalább addig kiélte magát. Sokan leélik az életüket nyomorognak sóvárognak és eltűrnek egy rakás megaláztatást. A gengszter gyerek nem tűri sokáig a dilit nála vannak következmények.
        A most számít, akkor kinek volt igaza... ,Persze ő is csak addig keménykedik míg pl nem kap egy sztrókot, utána ő is visszább vesz.
        - 2022. 10. 08. 18:21
    • R
      De mások nagyon boldogak tőle,  hsz.-ekben olvashatók a vélemények Nem és nem!
      - 2022. 10. 08. 16:35
  • R
    Na, itt a tuti válasz mindenre! Hihihi Bistey Zsuzsa pszichológustól, de hát ez is egy oskola a sokból! https://youtu.be/PqN7LV2VvYs?t=19
    - 2022. 10. 08. 16:14
  • G
    A tuti válasz mindenre?

    Amikor Mózes megkérdezte Isten nevét, Ő így válaszolt:
    "Vagyok, Aki vagyok"
    Mózes így is válaszolhatott volna:
    Az én nevem is "Vagyok, aki vagyok" (Örülök a szerencsének)

    Amikor létünk legfontosabb kérdéseiről vitatkozunk elfelejtjük, hogy a rendelkezésünkre álló kommunikációs eszközök, csak egy torzított, leegyszerűsített tükörképe Öntudatunknak, a Valóságról ne is beszéljünk. Szimbólumokkal dobálódzunk.
    A legfontosabb kérdésre, ki és mi az Ember: a maximális válasz amire így képesek vagyunk : vagyok, aki vagyok.
    Vagy megkérdezik: hogyan mozgatod a karodat? Valóban, csak azt tudod mondani: mozgatom.
    A tuti válasz bármire? Nem tudom, vagy talán .........
    - 2022. 10. 08. 17:11
    • R
      Az ember, egy ruhás majom!
      - 2022. 10. 08. 17:15
  • R
    Hesselmarshal, jól beszélsz!...bennem is futkározik napi szinten az a gondolat, hogy mi van, ha egy game játék részei vagyunk?,,...ááá, ez csak egy jáááték?? Big Farm,...mint írja sokszor SzvabodnaJalta, hogy szenvedtető szimulációban élünk??
    Aztán itt van egy epizód belőle?.. Egy ilyen nagyságrendű és erejű hullám teljesen elmossa az épületeket, a fákat, a füvet és a felső talajt az Egyesült Királyság európai városaiból, ha Belgorod megtámadja Európa közelében, és hasonlóképpen az USA nyugati és keleti partjait is, attól függően, hogy hol található a 800 megatonnás nukleáris töltésű tengeralattjáró. https://t.me/SGTnewsNetwork/34269?single
    - 2022. 10. 08. 17:11
    • H
      Állítólag mozgolódik a Föld legnagyobb vulkánja. A Hír tévén volt a szalaghír. Az internet szerint a Hawai-i Mauna Loa a legnagyobb vulkán, felteszem, hogy erről van/lehet szó. Ha ez kitör úgy istenigazában, nem kell oda Belgorod, mert olyan világ jön, hogy lehet, hogy az emberiség nagy részének annyi lesz! Több éves vulkanikus tél a bolygó 90%-án, persze fasza cunamik, földrengések, minden kurvaanyja. De majd a vallásos barmok megmagyarázzák, hogy ez volt isten büntetése a bűneink miatt. Azt meg sosem teszik fel kérdésként, hogy a rengeteg ártatlan embernek - első helyen a számtalan kisgyereknek - mi a nyavalya bűnük volt, ergo miért kellett nekik is megdögleniük??? Ja, hogy collateral damages-ek voltak?? hát akkor az ilyen isten menjen az anyjába!!
      - 2022. 10. 08. 17:22
      • R
        JaJaa, majd, megválaszolják, hogy  a rossz karmájuk miatt! Na DE!..van anyjája az ilyen istennek, és az meg kinek a fia-borja??..na  mán megint ott vagyunk a tyúk és tojásánál, vagy fordítva!?
        - 2022. 10. 08. 17:38
  • E
    Nem volt szándékomban, de ez a levelezés mégis arra ösztönöz, hogy megosszam veletek legbensőbb tapasztalataimat, hogy miOKnál fogva nem tudom, CSAK Ra!

    A SZERfelett fontos plátói alpkérdéseim:
    Tudjuk-e mi a különbség a szimbionta és a parazita élőlények, életmód között?
    Mit lehet/szabad/kell/kellene tennünk szimbiózis és mit parazitizmus esetén?
    Felismerjük-e, tudunk-e különbséget tenni közöttük?
    Látom-e, érzékelem-e még a színeket, vagy csaktudom hogy az élet nemcsak fekete meg fehér?

    Mind EN KI TISZta szándOKának-aKARatának főkérdései:
    Mennyit vagyok "részecske" tudatállapotban, mikor a testemre, a tárgyakra, a dolgokra, a környeztemre figyelek?
    Mennyit vagyok "hullám" tudatállapotban, mikor az energiáimra, az "üres térre", az áramlásokra figyelek?
    Érzékelem-e, észreveszem-e a "hullámok" kohernciáját, intrferenciáját?
    Hogyan vagyOK KÉPes TUDATosan hatással lenni a frekvenciákra?
    VállalOM-e tudatosan hogy hatással vagyok, hogy koherenciát vagy interferenciát DE mindenKÉPp gerjesztek?
    Megtudja-e a Lelkem különböztetni a LÁT-szatot a VALÓ-ságtól?

    És akkor most jöjjön a legutóbbi legbensőségesebb energetikai tapasztalatOM: az amikor 3 hete elutasította az ügyészség a kérelmemet, hogy részt vehessek a középső fiam esküvőjén, lakodalmán. (Engem elég nehéz eltéríteni - tán lehetetlen is - a szemlélet módomtól, vállalásomtól, Lelkem iránymutatásától. De most megremegett a szívem, lehet bele is hasadt volna ha nem lehettem volna ott, viszont a vállalásommal a belső iránytűvel akkor sem tudtam szembe menni, hiába volt "ajánlat".) Viszont azt tudtam, hogy energetikailag KÉPes vagyok megteremteni bármit, ami az iránytűm SZERint helyes, igaz és mi az, ha a fiam esküvőjén való JELenlét nem az?
    Három napon és éjszakán át kerestem a helytelen egyéni, családi, lélekcsaládi és nemzeti traumatikus mintázatatimat; a visszaható energiákat (karmákat); az interferenciákat. Mikor 1 -2 nap után már úgy érezékeltem megvan, újra elvesztettem a megoldás fonalát, s még mindig nem volt teljes, épp, EGÉSZséges a rezgésem. Mint a mesékben pont 3 nap és éjszaka kellett hozzá. Elkezdtem leírni, fogalmakba tömöríteni, azaz részecske állapotba lehozni azt, amit "hullámként" megÉLtem, és el is küldtem a levelet a címzetteknek. Már a levélírás közben csörgött a telefonom, hogy az anyag világában is megnyilvánuljon az energetikai rendeződés és megvalósuljon itt és most... "Az ügyészség engedélyezte" az esküvőn, lakodalmon teljes időtartamban való részvételemet.

    Ez a részecske állapotba tömörített energia, annak a chi (nem)érti a frekvenciák nyelvét:

    "Címzett: BUDAPESTI REGIONÁLIS NYOMOZÓ ÜGYÉSZSÉG
    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 38.
    E-mail: budapest.reg@mku.hu

    Tárgy: kérelem
    Hivatkozási szám: 2.Nyom.1836/2021.


    Tisztelt, kedves, aranyos, drága ügyészségen dolgozó Cserháti Sándor és ügyészségen dolgozó kedves, aranyos, drága Emberek: Anyukák, Apukák, “Gyermekek“!

    Úgy írok Önöknek mint Édesanya, azoknak az Embertársaimnak, akik szüleik gyermekei, akik érző Lélekkel családapák, családanyák! Az az Édesanya, aki ott szeretne lenni a fia
    esküvőjén október 8-n, mert ez hozzá tartozik Emberi mivoltunkhoz.
    Az az Édesanya, aki tiszta szívvel nemcsak szereti a gyermekeit, de legjobb tudása és képességei szerint a legjobbat is akarja nekik nyújtani, és a lehető legtöbbet megtenni értük a következő nemzedékért, hogy egy szabad, boldog, képességeik kiteljesítését lehetővé tevő, élhető jövő várja a gyermekeinket, unokáinkat itt a Földön. Az az Édesanya aki szeretné ugyanezt feltételezni Önökről is, hogy Önöket is ugyanez motíválja Emberként.

    Ahhoz, hogy ez így legyen, bocsánatot kellene kérnem, de az őszinte bocsánatkéréshez előbb meg kell tudnom bocsájtani.
    Megbocsájtani mindazokért a valós és vélt sérelmekért - az ügy minden érintettjének és Önöknek is, a családjaiknak, az őseiknek, a leszármazottaiknak és a nemzetüknek is -, amiket elkövettek ellenem, a családom az őseim a leszármozottaim és a nemzetem ellen. Én most megbocsájtok mindazokért a valós és vélt sérelmekért - az ügy minden érintettjének és Önöknek is a családjaiknak, az őseiknek, a leszármazottaiknak és a nemzetüknek is , amiket elkövettek ellenem, a családom az őseim a leszármozottaim és a nemzetem ellen, és elengedek minden következményt, feloldozok minden érintett.

    Most, hogy valóban képes voltam megbocsájtani, bocsánatot kérek én is, - az ügy minden érintettjétől és Önöktől is, a családjaiktól, az őseiktől, a leszármazottaiktól és a nemzeteiktől is -, és kérem bocsássanak meg mindazokért a valós és vélt sérelmekért -, amiket elkövettem az ügy minden érintettje és Önök ellen, a családjaik az őseik a leszármozottaik és a nemzeteik ellen.
    Megbocsájtok önmagamnak is.

    Mindezek következtében képessé válhatunk békés egymás mellett éléssel, együttműködéssel olyan hellyé teremeteni a Földünket, ahol a gyermekeinkenek, az unokáinknak, a következő nemzedékeknek is lesz kilátása a szabad, harmónikus, természetes földi életre.

    A Föld a közös örökségünk s lehet a leszármazottaink a jövőben közös családot alapítanak... hogy fognak emlékezni ránk?



    Kelt: Siklós, 2022. 10. 04.


    Tisztelettel: Emő az Ambrus családból"
    - 2022. 10. 11. 11:07

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése