Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Üdv Imre

Miért vagy hadilábon Jézus Krisztussal? Miért hiszed zsidó kitalàciónak?  Ha zsidó kitaláció lenne akkor miért gyűlölik a Sátán zsinagógában ? Miért találnànak ki sajàt közösségük leoltásàra ők, egy személyt aki kimondja róluk, hogy gazemberek és kemény szívüek  a többségük különösen elitjük? 

 
Szerintem nem érted az üzenetet. Ez nem róla szól, meg nem személyes kultusz. De tény az is hogy annak se örül hogy Àbràzoljàk öt mint halottat a kereszten. Az egyhàz betegsége másnemű probléma. Energia elszipolyozás történik a felekezetekben. Elég meghalgatni egy katolikus liturgiàt. Véleményem szerint az üzenetet csavarták ki, s a mindenkori àltalad említett Nephilimek élősködnek ezen energiákon a felekezetekben. De ez nem Krisztus akarata se nem Izrael Istené (aki véleményem szerint alapvetően sosem volt csak az övéké, mégha a Torah ban ezt jegyezték fel). Meg a másik dolog, mindent amit làtunk amúgy is Istenből van. Hisz fény apró részecskéi vagyunk mi is amely szàmomra furcsa módon értelmesen dolgozik, s fenntartja a létet, szimulàciót a tanulàsra.
 
Ha annyira valóságtalan lenne a szellemvilàg, miért àldoznak embert és miért hasznàljàk a világháborúkat ember áldozatra (holocaust/ ember àldozat Molokhnak) vagy Bohemian Grove ( Cremation of Care, ember égő àldozat )?
 
Ha annyira hazugsàg lenne Krisztus léte, akkor miért fektetnek a sötétség fejedelmeinek szolgài ekkora erőfeszitést az ellen hogy elinduljon a helyre àllítàs, ritusaikon keresztül ami masszív feketemàgia. 
 
Ezen tényeket tudván, végképp nem értem a vilàgképed.
  
Furcsa a véleményed, egyáltalán nem szokványos. Nem megtéríteni akarlak, ezt nem lehet. Tudom. Meg gonoszság lenne ilyet akarni, akaratod ellenére, Inkàbb megérteni szeretnélek.
Azt értem hogy a konfliktus abból indul, hogy miért jó a jó és miért rossz a rossz, meg kinek a szemszögéből.




Válaszom!


Megtisztelsz, vagy inkább meglepsz ilyen magaslabdákkal, de hát ha ez a "téma" érdekel, nem valószínő, hogy könnyen túllépnél rajta. De miért én? Engem nem kifejezetten érdekel" sem a "zsidó" sem a "Jézus" tematika. mindkettő veszett fejsze nyele. Volt-e, van-e, vagy a sántánista zsiddnagógában ellenség-e vagy barát, esetleg ő maga is zsidó ügynök volt...ezek olyan magasztos titkosszolgálati rabbinátusi és keresztény vén homokos papok közti tológikus viták tárgyai lehetnek. Van-e a zsidóknak egyáltalán istene, aki azonos-e a keresztényekével, meg mi van? Mindez nem fontos. Jézus (Joshua), vagyis Józsi, ha volt is, mára nincs jelentősége. Honnan tudod, hogy nem én vagyok az? Most teszlek próbára! Honnan tudni, hogy nem te vagy az, talán? A zsidóknak a rabbik szerint az istenük maga a sátán, egyébként meg nem isten. A talmudisták a rabbit tartják a "gurujuknak", nem az "istent", mert pénzügyi tanácsot a rabbi adhat nekik. Ez ilyen egyszerű. Talán a szufi bölcsödések és cion bölcsödései közt sincs túl nagy különbség. Persze ettől még nagyon profán, bölcs és szép szavakat karcoltak a homokba. Meg lehet nézni az eredményét. Na, tetszik?
 
Egyébként, ha tényleg érdekel, elmondom a mechanizmust. Kitalálnak egy valós, vagy valótlan személyt és hozzá a legendát legyártják, dokumentumokat, szóbeszédet...a rabbitanács sok besúgóval, suttogóval dolgozik, lefizetnek pár főfaxcopót s az is elkezdi hirdetni, kajd könyv jelenik meg róla...ezt ma is így csinálják csak az internet óta sokkal könnyebb hülyíteni a népeket...a Biblia az akkori legendárium, rég mondom. Mesekönyv. Minden igaz benne, csak nem akkor, nem ott és nem azokkal..., de aki nem hiszi, járjon utána! Nekem mindegy.
 
De nem is ez a legjobb húzás, hanem az, hogy legyártanak egy "ellenségképet", ami ellen lehet harcba szólítani és amely mellé lehet ellentábort toborozni..., de mindegyik lényegében ők. Gyurcsány--Orbán, Fradi-Dózsa..., Oroszország-USA...ám minden a szellemi síkon csak egy fedőtörténet. Ngayjából azt kellene megérteni buddhista módon, hogy mindebből egy hang sem igaz. Még akkor sem, ha akár maga az esemény, Pi-Látós, 12 aPostal...Mózes, Ábrahám...vagy bármi igaz is lenne a végeredmény mindig ugynaz.
 
Az én "világképem" az én világképem, csak nekem, bennem létezik és addig lesz, míg "én", megmaradok ebben a formában. Nem kérem, hogy higgy! Nekem pláne ne, de higgy egy csomó vén zsidó buzinak..., ez végül is a te doolgod, ők csak jobban tudják. Legutóbbi meditácón egyébként téma volt a "kérdésed" és kifejtettem, hogy itt szellem van, teljesen nyitott, elfogadó, befogadó és természetesen a maga módján a mérlegelt és elvetett ötleteket is lehet később sikerül a helyére illeszteni a képletben.  Nekem nincs világképem. Van.  Nincs.
 
Nem akarlak letéríteni az utadról, tedd, amit tenned hivatott. Vannak megéléseim, megtapasztalásaim, azt elmondom, ha olyanom van, azon mások megdöbbennek és minden marad a régiben. Vagy nem.  Az istenek kérdését ne feszegessük, kár lenne. Múltkor ecseteltem, milyen már Izsák feláldozásának tétele, amelyről lemond a vadszamár zsidó "isten", de Józsi istene, maga a szeretet, tehát odabökette egyetlen fiát rozsdás szegekkel az árbócra és azóta is ott van. És látjuk, ez így jól van, a világ egyre csak hullik bele a mesterséges káoszba. A papok kussolnak, nagy ott is a lapos pofa. Nem véletlen!
 
Megkérdem még egyszer, honnan veszed, hogy nem én vagyok Józsi? Vagy nem Te? Vagy esetleg Netanjahu, esetleg Orbán? Ki tudja ezt eldönteni? Jó ez, vagy rossz? Majd kiderül,...vagy nem...


Ez meg egy másik levél:

Az élet egy orosz regény

Basszus Imre a tábort szólítsd  fel, hogy kezdjenek orosz szerzők műveit olvasni és terjeszteni! Olvassuk 25-30 éve a híreket, meg a benne szereplő őméltóságokat és az embernek az az érzése, hogy a nevek beszélnek, a cselekmények groteszk módon ismétlik az évszázadok felett átívelő gazemberkedést, semmi nem változik, csak a szenny elfogadásának hitvány, egyre inkábbi elfogadása...Ahogy olvasom Gogolt, az az érzésem, hogy őt valamiféle forgatókönyv írónak tartják, Bulgakovot úgy értik, mint Sztalin elvtárs értette...ahogy neki jól esett...A kutyaszív csak törleszkedés, aki jólelkű az Miskin herceg...a vén kurvát meg megölni nem bűn...mert a fasznak neki annyi pénz, a vén satrafának!? "Csak egyet mondott:Az emberi gyarlóságok közül a gyávaságot tekinti a legnagyobb bűnnek!"
Amikor meg a cég következő vezetőjének a pofájára nézek: A világirodalom remekeiből Robert Merle, Mesterségem a halál 120. oldal: Az ördög, nem ördög!
Hol van Jézus?Hol van az Isten?He?

Posta Imre 2023.01.30 2098 olvasás 40 hozzászólás 2 értékelés Nyomtatás

40 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • D
    Valamikor a Szahara és annak folytatása, a Sinai félsziget, a Negev, Jordánia, Szíria, az Arab félsziget, Irak sivataggá vált részei - mind gazdag szubtrópusi természetnek otthont adó területek voltak. Ez annak idején szó szerint maga volt a Kánaán. Az ember csak felnyúlt "szentheverdéjében" és letépett egy gyümölcsöt és jóllakott. Egyáltalán nem kellett dolgoznia az égvilágon semmit.
    Mind a három - eszelős-tébolyult - "sivatagi vallás" (zsidó, keresztény, iszlám) semmi más, mint azon való permanens ámde teljesen hiábavaló kesergés, hogy az Ember elveszítette ezt a Kánaánt (Mennyországot, Paradicsomot), amiért a felelősség szerintük csakis az Embert terheli és az elvesztés pedig valamiféle Isten-ség irgalmatlan büntetése volt - és persze, hogy hogy lehetne kiengesztelni ezt az Isten-séget, hogyan lehetne megszabadulni a bűnöktől és legfőképpen a büntetéstől???
    Az önkesergő és öngyűlölő sivatagi népektől keletebbre élő népeket ilyen komplexusok nem gyötörték. Kerestek maguknak jó helyeket - találtak is - alkalmazkodtak és bejárták az ismert tájakat, éltek, szerettek, jól elvoltak.
    A "kalandozó" magyarok 926-ban eljutottak Szent-Gallenbe:
    amikor az ott maradt Heribaldtól megkérdezték, hogy tetszettek neki Szent Gallen ellenségei, így felelt:
    "– A magyarok nekem nagyon is tetszettek. Higgyétek el nekem, hogy soha vidámabb embereket nem láttam a kolostorunkban. Ételt és italt bőven adtak. Amire a mi hajthatatlan pincemesterünket sohasem tudtam rávenni, hogy bárcsak egyszer is innom adott volna, ha megszomjaztam, a magyarok bőségesen adtak nekem, ha kértem.”
    Egy normális magyarnak ennyi köze van - ennyi köze kell, hogy legyen (helyesen: nem kell, hogy legyen) - ezekhez a "sivatagi vallásokhoz".
    - 2023. 01. 30. 17:35
    • Posta Imre
      Sok gagyogó nyelvben a "vallás" a "latin" religió-ból szarmazik el. Mit is jelent? Magyarul régi jót. Magyarul, régen minden jobb volt, mondjuk a kihalás és a csillagköziek itteni söprögetése előtt, amit azért kapott ez a buzitanya, mert akkor is kicsit elhapcsiáskodta magát az itteni csürhe. Azóta lett virtuális börtönbolygó, ilyen mátixos inverz takonygerincre rántva. Szarügy. Ez a hely a hel(l)...nem több, nem kevesebb. Amit ezek itt eköré lenegdáltak és a 99%-agynélkülinek ez bejön, hát legyen. Így volt ez Koránban is. Ezért is lett lehullázva, Jézus ide, vagy oda. Az, hogy most valami sivatagi törzsi-szektavallás, vagy nem, csak annyiban is számít, amennyire pont az anyagi nemlétező világra építi a ködösítést. Jézus mondá, mint guru, ne legyen semmid...oszt nézz szét kik a legnagyobb vallási prefektúrák...be kell xarni...mit kell ezen még magyarázgódni! Kamu minden. A mindennnek a minden értelmében. Ettől azért még fájhat.
      - 2023. 01. 30. 20:12
      • A
        En ismerek egy masik forditast is , csak azert mondom , hogy megmutassam menyire okos tojas vagyok. Religion, oszetett szo (Latin) A re es a legion , religion =gyulekezet . De igazad van ezt a lelkek talalkozasat , gyulekezetet mar maximalisan elteritettek az eredeti szandektol.
        - 2023. 01. 31. 08:16
        • Posta Imre
          Akijé a terület, azé ja vallás....vagyis ómagyarul: „cuius regio, eius religio”..., báár eztet így tanultam a "régiót" földnek is fordítják, ha már Gaia..., akárhogy is van a ez egy szó, egy gondolat, még ha a légijót is idevonod, bér ez inkább magyarul valami Csaba királyfis légből kapott flottát jelenthet, vagyis űrnaszádokat, nem ilyen porban, sárban csörtető gyilkos csürhét.

          Alaphiba, hogy az emberiség, mint olyan, soha nem is volt, nem is van most sem, nem csak egységesen nem, de kétségek közt. Mi volt az eredeti széndék, mindegy. A többszöri takarítás és Mátrix átállítás után, ez a söpredék maradt. Akinek van szemete a látásra és felfogja, mibe keveredtünk, nem "isten" tervének megértésére törekszik már, de belátja, mennyire jól ki van cseszve vele, feltéve, ha nem egy kozmikus parazita, korlátozott tudattal és eleve az volt a széndk, hogy egy tetű legyen, ahol nagyobb és kisebb tetvek közt az a dolga, hogy szívja a másik enerGáját! A bibloszi tekercsekben jól összezagyválták a korábbi mátrixokat és ezt úgy adják elő, mint a "mi " történelménk...és ezzel nagyjából le is zárják a dimenziókaput a legtöbbek számára, aki benyalja a katekizmustot.  Most néztem meg a 300-at, Leonidas történetével, tele csúsztatásokkal, de mondandója azélt dekódolható. Ha már meg kell dögleni, márpedig meg kell, mert a halál a döglés vége és a szellem itt nem lehet szabad, tehát az Élet "odaát" van..., akkor azt tegyük stílusosan!
          - 2023. 01. 31. 08:41
          • A
            Csak a testunk hal , de lelkeink gyulekezete megujjulo energiaval tolti el a vilagmindenseget. az a gyanum , hogy ez elrendeltetett.
            - 2023. 01. 31. 10:19
            • Posta Imre
              Betyár, mi lelt, pár hónapja, hete még kicsit viccesebb voltál, most meg már lassan postaimreszelleme jár át!
              - 2023. 01. 31. 10:40
              • A
                Lehet ,hogy ragalyos?
                - 2023. 01. 31. 11:01
                • Posta Imre
                  Ha készen állsz a "valóságra", azzá válik. Magamon tapasztaltam meg.
                  - 2023. 01. 31. 14:33
      • D
        Én azon kevesek közé tartozom, akik ki merik mondani, hogy: "Nem tudom." Én nem tudom, hogy van-e Isten, vagy nincs? Úgyhogy én nem ateista vagyok, hanem agnosztikus. És megjegyzem, hogy a "nem tudom" úgy is értendő, hogy: nem tudok én semmit. Helyesebben: mindent nem tudok és ehhez képest tudok pár apróságot, azaz iszonyat keveset. Másképpen: az, amit nem tudok gyakorlatilag végtelen és amit tudok - vagy csak tudni vélek, a kettő nem ugyanaz - pedig abszolút véges és - némi képzavarral élve - végtelenül parányi. Amit  viszont - azt gondolom - tényleg tudok, az az, hogy az emberi világ összes mocsokságát és disznóságát emberek követik el emberek és minden más (mondjuk a környezet/természet) ellen. Tehát a "galádság-ringben" kizárólag ember áll emberrel szemben, ahol nincsen semmi más entitás sem (vagy ha esetleg mégis lenne, akkor - a jelek szerint - qrvára nem avatkozik be ebbe a meccsbe). Megnyugtatlak: a ciánisták (sic!) ezt pontosan tudják. Az okos rabbi csak mosolyog, amikor neki Istent emlegetik, a bölcs viszont harsányan röhög ezen. Ők - ŐK - már legalább 4000 éve pontosan tudják, hogy akár van Isten akár nincs, itt a Földön qrvára nem foglalkozik az Emberiséggel, szóval az történik, amit itt ők - ŐK - akarják, hogy történjen. És mivel ők - ŐK - itt és most akarnak qrva jól élni, hát kitalálták a többi baromállatnak a Vallást, meg a biztonság kedvéért a váltót (értsd: pénzt, kamatot, kamatos kamatot és bűntársait, mindehhez a kérlelhetetlen és kegyetlen római jogot, amire a mai összes jogrendszer épül és végül átvették benne a bíráskodást is= judex, jud, jude = zsidó, biztos, ami biztos alapon). Mátrix ide vagy oda, az itt és most-ban ez bizony ilyen alapon működik és ugyan lehet egy vallástalan külső erőre hivatkozni, de ez az "itt és most"-ban baromira nem segít, mert baromira nem releváns. Marad "megoldásként" Engels, Marx, Lenin, Sztálin, Mao - megoldása? Már ha az megoldás volt valaha is...
        - 2023. 01. 31. 11:11
        • K
          Igazad van! Isten nem "törődik" az emberiséggel.  Isten megteremtette a világot és mindezt bizonyos szabályok mellett, ezért aztán nem szükséges törődnie sem az emberiséggel, sem az egyéb teremtett világgal. Minden a megszabott szabályok szerint történik! Nem a zsidók találták ki a vallást, csak megváltoztatták az érdekeik szerint tűzzel-vassal, máglyával, keresztre feszítéssel -ízlés szerint- és vagy olyan istenben hiszel, amilyet ők eléd tárnak, vagy meghalsz, illetve ez utóbbi változott a középkor óta, azaz az ateizmust is tolerálják! Ezért vagyok én Gottgläubiger,aber konfessionslos.
          - 2023. 01. 31. 14:00
  • F
    1307-ben Szép Fülöp kereszteseket öletett meg néhány százat , mert azok azt mondták , vallották hogy amit a pápa mond az nem Krisztus parancsai !?
    zsidóknak mániájuk a szétválasztás mint a tejet a hústól , a fogyasztókat egymástól mert ha nincs penny , lidli , tesco , kártyád akkor az a vásárló többet fizet .
    Vallást nem nézem semmire, sok őrölt lázálmát hívták már Isten , szavának ?
    Tettekben mérhető , az ember nem abban ki kihez imázik , vagy hány szentképe van vagy mikor templomban és mennyit ad a perselybe .
    - 2023. 01. 30. 17:36
    • S
      A vallás Isten hitre épül és nem egyenlő az egyházzal, hit által történik arról ami nem tudható, mert akit rendesen legyilkoltak az nem szokott arról mesélni, hogy hol járt. Ennek van számtalan változata. Lényeg, hogy a földi létnek hatása van arra, mikor majd elhagyjuk a testet. Lehet abban is hinni, hogy az őseink elmajomkodtak és nemrég jöttek le a fáról és ha meghalunk, akkor azzal the end. Abban is lehet hinni, hogy a földönkívüliek teremtettek, de akkor is ott van, hogy  hogyan tovább...
      - 2023. 01. 30. 19:52
  • szabir
    ehhonet kerult ele?XD
    - 2023. 01. 30. 18:53
    • A
      anzsi a macska hala
      Jött valaki, mondott valamit, aztán lesz valahogy.
      - 2023. 01. 30. 19:24
  • szabir
    erdekes Abra[k]-Ham s eleMozsi-a --> mondom h Hu(s)z-Arok votak a Judrok - a nyugati naczik s nemcsak azt nyomjak h az Izraelek [akkor Uz-ra-El a valodi nev<--eleg magyarul hanzgik nem?; a Jew az a Jos azaz vmi Magi Prisztek; a zsido nev v a szittha vagy para-sit-a ami romanul ElHagyott] a feherek votak a Judrok/vagy akkor az IzRaElek XD; az laccik mongyuk h le van fedve vmi a Judro ''exoduszal''; valszeg a Hy/Borean sztori [LeMeRulia/Alant-isz
    stb] ha mar a ket nev hasonlitt [amugy az Europa nev is ez akkor meg az Arab u h nem csoda hogy a sajatjuknak veszik]; en amugy 1-2 Szikul/Szekely/Shekel/Sekely-viz [Ar-aPad-as/ia?] konecziont latok
    - 2023. 01. 30. 21:45
  • szabir
    amugy vettem egy Kukk kapitan klippet - lehet a BukoVinai Szikul/Seekers/HonKeresok mozgas az Global/Caball/Huszar/H-Uz az Ar v Usz az Arral azaz Vizozon -- sztori - Chaba-l kirajfival 1776 stb
    -
    - 2023. 01. 30. 21:50
    • szabir
      + meg egy habar ide meg kene vmi 

      - 2023. 01. 30. 21:51
  • L
    Frappáns a válasz Imre! Már én se járok templomba? Ott hagytam abba, hogy maszkban.?Ezek tényleg nem hisznek a Teremtőben? No!
    - 2023. 01. 30. 22:11
  • G
    Hadilábon a Kitalációkkal?

    A vakon hívő embertársaink mintha tudnák, hogy vallásaikat, Isteneiket, soha nem tudják érthetően, bizonyítóan megmagyarázni.
    Amiért viszont folytatni tudják hitüket a kitalációkban, mert állításaik ellenkezőjét sem lehet bizonyítani szavakban.
    Egyetlen intelligens válasz lehetséges, és ez, minél hülyébb egy ember, annál nehezebben mondja ki: "Nem tudom"
    - 2023. 01. 30. 22:29
    • A
      anzsi a macska hala
      Őrzik még a tudást, de már nem értik. Nem a vallási és az ateizmus a két szemben álló közösség, hanem van az ateizmus, aztán középen a vallás, és utána a tudás. Egyébként az ateizmus is egy vallás, mert abban hisznek, hogy nincs isten.
      - 2023. 01. 31. 00:22
    • Posta Imre
      Ne tudd meg!
      - 2023. 01. 31. 07:51
      • A
        anzsi a macska hala
        Már tudom.
        - 2023. 01. 31. 11:36
  • Posta Imre
    Levél:

    Az, hogy, megossztják a népet, nem kérdés. Meg az is biztos, hogy a "jobb" és "bal" oldal narratívája, is egy beteges játék. A Római oszd meg és uralkodj új csomagolásban (pontosabban régi) , de tény, hogy mindenki szenved tőle, úgy, hogy tudatában sincs annak, hogy régóta baj van.

    A rabbi kérdés nem kérdés. Legalábbis nekem. TIszta lap.

    Jó kérdés. Kinek és miben higgyek ?

    Ez Ismertség alapú. Csak így tudok. Hiszem amit tudok. Csak megterhelő ez a várakozás.


    Honnan tudom, hogy nem én vagyok Jézus, vagy bárki aki a Bibliában van ?

    Semmi csodát nem tudok felmutatni, még a legalapvetőbb csodát sem, ez pedig az "uralkodjak magamon". Furcsa ez az emberi lét. Meg ez a "test" gondolata,a lélek mellett. De lehet ez is "fekete mágia" mondjuk ezen megse lepődnék, figyelembe véve, hogy több tíz millió ember "áldoztak fel" az elmúlt évszázadban. Az emberi téboly se "véletlen". A bolygó körül egy furcsa energiamező van, amely hatással van a fizikai agy alfa hullámaira (nem 4G vagy 5G meg bármilyen hasonló), írom ezt úgy, hogy tisztában vagyok azzal, hogy az emberi lélek nem több mint egy borsószem amely csápokkal csatlakozik a chakra pontokhoz és az tartja fenn a "létet", hogy osztódjon a sejt a "bérletben". A fúrcsa a történetben az, hogy a lélek kivetülésében a testi anomália okoz gondokat (amely mesterséges).

    Annyi biztos, viszont, hogy gyengül a "szellemi" rendszerük. Kell nekik az új áldozat a sok "feketézés" , világháború kell ismét ehhez, szerintük.
    Ukrajna csak egy előkészület. Meg az is biztos, hogy ez nem arról szól, hogy Orosz vagy Zsidó (ami csak annak mondja magát de nem az ) kérdés ez. Inkább "varázslók" az "emberiség" ellen (mármint az jó kérdés, hogy ki itt az ember. Sokszor szellemi értelemben nem látni. De az elmúlt évszázadban az ismertető tulajdonságaira se lehet egyértelműen látni).
    Túlságosan ügyködnek azon, hogy el ne jöjjön a vesztük ígyhát rontanak azon amin ronthatnak. Szerintük a "jó érdekében teszik ezt, sőt az emberiségért" . Ők is furcsa fajok "lelki értelemben".

    Azok szerint pedig akiknek "ajándékait" megidézik, már küldenék őket a vesztőbe, kuncognak azon, hogy ennyi feleslegességet tesznek ezek a paraziták a "semmiért". Pedig még "St****s" megmondta nekik, hogy nem kéne annyira erőltetni azt a "jövőbe látást" a "pénzügyi manipuláció céljából. De azért kuncogva évről évre ad "képességeiből" aldozatért cserébe.

    Apropó. A Molokh kérdés nem kérdés, az tiszta, egész biztos, hogy az akit a "talmud" követői gondolnak az régóta nem az ami. Csakhát eme "lét" vegyes osztályába, ahol mindenféle lelkek leszületnek a szelekcióért, sok az, akinek a lelkébe gondok vannak. Hogy miért fingom sincs. De bele lett nyúlva, ez viszont tény.
    Sokat kell még újra leszületniük, mígnem értelmes és békésebbek lesznek.

    Miről szól akkor ez ?
    Talán a visszacsatolásról. A lét rendszerébe. Amolyan világon belüli világ. Egy álom kivetülése szimuláció.

    Tudom, hogy mi vagy, ki vagyok (egy egyszerű kertész, valahonnan, aki nézi az "eseményeket"). S olyas valaki aki csodálkozik a "birtoklás vágyon" ez egy nagyon fúrcsa jelenség, minden nap megdöbbent.

    Válaszom:

    Nem rossz! Én egyszerű paraszt vagyok...vagy már az sem és lehet sosem voltam...vagyok. Marci fiam most örökölte meg édesapám kucsmáját, nagyon jól ül a fején...egy kis irodalmi "performansz" kedvéért szembesült vele. Nekik ez már "csak" játék. Járjad az utadat és lehetőleg maradj helyben. Fölöttem ítélkezni olyan fölösleges. Én sem teszem. Eddig annyiszor kiderült, hogy ahová böktem, ott bőgtek. Valamiért így van. Talán ez a dolgom, ezért "is" vagyok itt. Hol? Mikor? Miért?...
    - 2023. 01. 31. 08:04
    • D
      Fentebb leírtam az ide is érvényes válaszomat, megtisztelsz, ha elolvasod - nem hosszú - és reagálsz rá. Üdv! (stílszerűen: Ave! - de nem: ajvé...)
      - 2023. 01. 31. 11:13
  • Gerry
    Imrém, felteszel egy vallással kapcsolatos cikket / hírt / levelet... rögtön háromszor annyi hozzászólást produkál mint bármi más.

    A ilyen témában megjelenõ hozzászálásokat már sok éve el sem olvasoml, se azt amelyik "okos dolgokat" ír, sem azokat amelyeknél többé-kevésbé azonnal vitává fajuló, jobb esetben ellen - véleményeket szül.
    De ha már feltetted és elolvastalak, akkor azért annyit hozzátennék (aztán persze én se fogom olvasni az esz(e)me(nt)futtatásomat - mert minek?)


    Szerintem (azok vessék rám az elsõ követ akiknek nincs saját véleményük!) ez az egész vallás - amióta világ a világ két csoportból tevõdik össze, vagyis alakul ki:

    Egy új vallás születése: Az egyik csoport az amelyik vezetõt keres (válaszokat arra amit nem tud!), a másik csoport az amelyik irányítani akar. (Aki meg akarja magyarázni másoknak amirõl szintén halvány fogalma sincs csak letagadja mindenki - olykor [fanatikusok] - saját maguk elõtt is). Az új vallási csoportokhoz - természetesen hamar hozzátapadnak az õrültek, a gyenge akaratúak és a csalók vagyis a szerencsevadászok.

    Akik megtalálják a szerintük hiteles vezetõjüket, azoknak megnyugszik a lelkük, (- az a szegény) és boldogan élnek addig-ameddig, a sikeres vallási vezetõknek pedig az egójuk nyugszik meg és büszkén hírdethetik az igét, miközben felmagasztosulnak a saját kis paradicsomuk trónján.

    Ettöl lesz a világ kerek... vagy némelyeknek lapos.

    Azt gondolom nem is nagy baj, ha az emberek 50...100 év között "hirtelen és váratlanul" eltávoznak az élõk sorából... mert nincs idejük azon sok-sok évig elgondolkozni, hogy akkor mikor, hol és miben kapnák meg a halál pillanatától kezdve Isteni jutalmat... Muszlim barátaim szerint szüzlányok tucatjait, keresztény ismerõseim a hárfával kisért csodás és angyali életüket,... meg sok mindent amit az emberi "elme" vagy nevezzem "agyszülemény"-nek kitalált.

    Azért szerettem meg a Science-Fiction világát, mert ott legalább nem csak egysíkú, bugyuta történeteket olvashattam ifjonc koromban.

    Igen, elolvastam az Ó- és Új Testamentumot is. Az "Új"- értelmezéséhez azért Leo Taxil "segítségére" is szükségem volt (https://postaimre.net/konyvek/a_szora...biblia.doc), ahogy az étel is akkor ehetõ, ha elég sót teszünk hozzá. Az istenek (mindegy melyik) isteni kinyilatkoztatásait - kezdve a Bibliával - nagyon elcukrozták így számomra egyik se volt megemészthetõ...ezek nem is maradtak meg bennem, megemészthetetlenként hamar kiöklendeztem magamból

    Persze van néhány történet (mondavilág), amit szívesen olvastam, mert megmaradt emberinek. De ez legyen már egy másik történet.
    - 2023. 01. 31. 12:26
    • D
      Amikor az "egyházatyák"  a niceai zsinaton (talán, mármint, hogy talán ez volt az a zsinat, most nincs kedvem utánanézni, annyira nem érdekel a dolog) össze-kompilálták az Új-Testamentumot és hozzávették az Ó-testamentumot is, nem vették észre, hogy utóbbiban benne maradt Ezékiel könyve. Mert a kompilátorok is annyira hülyék voltak, hogy nem értették meg, miről delirált ez a nyomorult, félhülye, zsidó próféta (megjegyzem a 'félhülye' már egy szellemi minőség, lévén, hogy a többi akkori ember meg teljesen hülye volt - sovány vigasz az akkoriaknak, hogy az Emberiség nagyobbik része a mai napig is az maradt): konkrétan Ezékiel leírja egy földönkívüli űrhajó érkezését (megjegyzem a 'földönkívüli' jelzőt csak azért használom, mert ez a szokásos megnevezés, szerintem ezek nagyon is földi eredetűek voltak, egy előző, nagyon fejlett emberiség maradékai, akik még túléltek egy/valamilyen katasztrófát, de eltűnőben voltak és próbáltak egy új emberi fajt kinemesíteni több-kevesebb, - mára, a jelek szerint - inkább kevesebb sikerrel). Énok esetében már az "egyházatyák" valamivel szemfülesebbek voltak, és az ő könyvét apokrifnak nyilvánították, de ettől az még létezik és lényegében ugyanarra utal, mint Ezékiel könyve. Jézus keresztre feszíttetése is ennek a maradék előző emberiségnek a műve, valószínűleg rávették az egyik társukat, hogy Jézusként játssza el ezt a szerepet, ne félj haver, lekapunk majd a keresztről, nem lesz kutyabajod sem - alapon, de a dolgot elbaszták - ők is csak emberek voltak, ugyebár?! - és utána a "feltámasztás" már csak hologramként sikerült, ugyanis az Új-Testamentum baromira elgyengül pont ebben a legfontosabb kérdésben, a tanítványok nem is ismerik fel Jézust, Saulnak is valami fényben jelenik meg valami felismerhetetlen, de Dolby Surround-ban megkapja az ukázt, hogy mostmár kussoljon a hülye baromja, hirdesse a baromságot.<br />A sírban másnap a Magdolna és Mária (ha jól emlékszem) által látott két "angyal" valszeg két, előző emberiségbeli figura, akik ott ülnek tehetetlenül, amikor rájöttek, hogy elkúrták a dolgot és a Jézus nevű társuk tényleg megmurdalt a keresztfán.<br />Szóval lehet menni a "nyájjal" bégetni, lófasz nem hallja meg, mert közben az előző emberiség maradéka is kidöglött.<br />Nincs itt semmi más, csak ez a szimuláció, ebben kéne rendet rakni valahogy nekünk, mai Emberiségnek.
      - 2023. 01. 31. 12:46
      • Gerry
        Melyik mai emberiségrõl beszélsz? Aztaaa!
        A mai napig is dolgoznak, de nincs felvétel - neked vagy nekem!

        Egy film 2017-bõl:

        Az emberiség minisztérium (The Humanity Bureau)
        2030-ra a globális felmelegedés és az emberiség pusztító életmódja miatt a Föld szinte lakhatatlanná vált. A bolygó légköre élhetetlen, Amerika nagyobb részén sugárfertőzés szennyezte be, az állatok elpusztultak, az ívóvíz lelőhelyek vagy szennyezettek vagy kiszáradtak. A nagyhatalmak létrehoztak egy új kormányzati szervet, az Emberiség Minisztériumot, ami mindent az irányítása alá von.

        www.mafab.hu/static/2018/35/12/290934_1517830331.769.jpg
        - 2023. 01. 31. 13:01
        • D
          erről a hülye fehérjehalmaz-tömegről, ami két lábon jár, és úgy néz ki, mint amit általában embernek szoknak' nevezni:))))))))))))))))))))))))))))))
          - 2023. 01. 31. 13:04
      • A
        anzsi a macska hala
        Ez kb. olyan okfejtés, mintha egy brazil őslakosnak aki veled találkozik először a külvilágból odaadsz egy mobiltelefont, és meghallgatod mit mond róla hogy mi az, és hogyan működik.
        - 2023. 01. 31. 14:45
    • A
      anzsi a macska hala
      Gerry, a világgal kapcsolatban kérdésekre a választ nem a külvilágból fogod megkapni, hanem az benned van. Ha tudsz a benső világodra figyelni, ott mindenre meg van a válasz.
      - 2023. 01. 31. 14:41
      • S
        A belső világ a belső hang az már semmi... Hanem állítólag egy kis ayahuasca főzet és akkor egy fa szú-val is képes leszel komoly eszmei vitát lefolytatni.<br />Az meg már nem semmi.
        - 2023. 01. 31. 16:32
        • A
          anzsi a macska hala
          Tudatmódosító szerekkel is el lehet jutni valameddig, de elpusztítja a tested, hamar elfogy az idő. A tudásért mindig meg kell dolgozni, nem lehet kikerülni.
          - 2023. 01. 31. 18:27
  • Posta Imre
    Gerry, nem tehetek róla, erről sem! Politikai kérdésben nem nagyon keresnek, nem kíváncsijak a félelmeImre, valamijért. Lehet túl sarkosan fogalmazok? Ilyen vallásina álcázott értelmetlenségek többször becsúsznak, de ennek legalább van értelme, mert úgy sem kezdhet vele senki, semmit, de hiheti azt, hogy ez már a minden.
    Bár ma volt kivétel is, de láthatod, ennyi erővel filozofálgathatunk es.

    Kérdés:
    Szia Imre. Az akkumulátorgyárakról mi a véleményed? Szerinted is káros vagy inkább hasznos. Kíváncsi vagyok a véleményedre. Köszönöm Szépen napot kívánok. Üdv.

    Válasz:

    Ez ettől bonyolultabb. Ha, hadiüzemnek fogod fel, egész más eredményt kapsz. Ha csak 100 millió "ember" él túl 10-20 év múlva is más az eredmény...ha munkahelyek tekintetében nézed lehet káros és hasznos is, földterület tekintetében lényegében nem számít, politikailag a zsidó mellé beteszi a kínait, ami lehet hasznos, lehet káros, de ettől egyik sem magyar...egyébként pedig el sem adhatnák a földet, mert nem az övék, a banda "illegitim", tehát a kérdés önmagában is értelmetlen, nem is lehetne miről beszélni.
    - 2023. 01. 31. 17:27
    • D
      Elvileg - végszükség esetén, ideig-óráig - ezek az akkugyárak működhetnek tartalék energia-forrásként is.<br />Az Állam bármikor Állam-i irányítás alá vonhatja mindegyiket - a tulajdonjogot nem érintve - és használhatja saját céljaira.<br />És ilyenkor legjobb a gyár közelében lakni, mert maximum váltás fehérneművel bementek, oszt ott melegedtek - még egy darabig...
      - 2023. 01. 31. 18:09
    • S
      Szerinted is káros vagy inkább hasznos. Az, hogy a dolgozókra milyen hatással van a gyártási folyamat, vagy a talajvízre, levegőre az ilyen dolgok eddig sem nagyon foglalkoztatták az embereket.
      Politikai kérdésben mi újat tudnál mondani amit nem mondtál még el 100-szor? Kicsit beszélget az ember a környezetével tudnak ők sok mindenről, csak...
      - 2023. 01. 31. 18:14
  • V
    Gerry, pont erre gondoltam én is, itt sokkal több a hozzászólás..
    - 2023. 01. 31. 18:40
  • R
    Játszunk egy kicsit. Mindenki gondoljon egy számra. Arra a számra, hogy szerinte időszámításunk szerint 1000-ben hány darab egyenesági őse volt? Más szóval, Hány embernek kellett élnie és minimum egyszer sikeresen dugnia, hogy te ma itt olvasgathass? Írd le. 30 év egy "generáció". Mindenkinek volt egy apja és egy anyja. x2,x2,x2,x2... fogd a számológépet és számold ki. Ha kevesebb, mint 17 milliárd jött ki, akkor valamit elbasztál! Most vesd össze azzal a számmal, amire az elején gondoltál... Hobbiból tölts meg egy gumikesztyűt vízzel. Írd fel rá, hogy DNS, Rasszok, Történelem, Népességi adatok, Őstörténet aztán amikor a 17 milliárdos számot elkezded magadnak kimagyarázni, vagy más szagértő okosít felőle, akkor kezd el nyomorgatni a kesztyűt... mer' ahogy a kesztyű ujjaiban áramlik majd a víz, úgy jönnek létre feloldhatatlan ellentmondások amikor kimagyarázódik a probléma az egyik-másik területen! Vond le a fájó következtetéseket. Át vagy baszva!- mindenben is... igen abban is... A lineáris történetírás tarthatatlan, hazug, baromság: mindenestül! Ha ezzel megvagyunk, akkor tételezzük fel, hogy voltak Postaimre jellegű karakterek 100-200-300 éve is. Tegyük fel, hogy hosszútávra akartak volna minket figyelmeztetni, felkészíteni. Milyen eszközök állnak rendelkezésre? A szájhagyomány még egy generáción belül sem működik. A kőbe vésés sem. Ott van nektek kőbe vésve egy csomó dolog... kiveri a szemeteket azt' jön a művészettörténész meg a tanárnéni és beléd veri, hogy az nem az. A művészet, a festészet: nem működik. Bosch-ról is tudjuk, hogy "hülye" volt... doxazmás lehetett talán?! Ha szépen végigveszed a lehetőségeket két esélyed marad: vallás alapítás, vagy titkos társaság alapítás. Mára tudjuk, hogy mindkettőt megpuccsolták. Ez a nép totális tehetetlen nemtörődömségének az eredménye. Volt. Már kitudja hányszor? Aztán jön a reset. Ki tudja hányadszor... A vidám az a dologban, hogy kurvára úgy tűnik, hogy a reszetelők és a probléma forrásai: ugyanazok.
    - 2023. 02. 03. 15:47
    • A
      anzsi a macska hala
      A mormonok pont ezzel foglalkoznak, összegyűjtik a valaha élt emberek adatait személy szerint. De Indiában is fel van jegyezve mindenki (de legalább is nagyon sokan) a pálma levelekre. Sőt a Bibliába is bele van kódolva mindenki név szerint. Ezért van a végére odaírva, hogy ne változtass rajta mert büntetés jár érte. Mármint az eredetin ami pontozatlan óhéber nyelven íródott, ami nem is biztos hogy zsidó.
      - 2023. 02. 03. 16:47
      • R
        Azt, hogy a Mormonok mit csinálnak: nem tudom, mert nem vagyok Mormon és nem csinálom. Ennek ellenére azért az első mondatodra picit rápihennék. Meg lennének kérdéseim is, hogy hogyan gyűjtik össze... honnan a telivert faszból tudná egy Mormon Dél-Dakotában, hogy született-e tegnap bárki Tacajpusztán? És minek is tudná és mit kezd vele? Amit viszont konkrétan tudok, hogy az Oszter Tomi az osztálytársam volt gimiben. Mondjuk nem annyira sokáig, mert anyu egy jelentős méretű csalást követett el és meg se álltak usankáig. Hát ott ez a Tomi gyerek meg annyi izgalmas dolgot látott, hogy egyből anyu nyomdokába lépett! Na ő hozta be a pálmaleveles bizniszt nektek... az meg coldreading! 100%
        - 2023. 02. 03. 20:22
        • A
          anzsi a macska hala
          B@...meg a fűnyíród már nem is kell.
          - 2023. 02. 03. 22:16

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (2)100 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése