Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

A Magyar nép származásának kérdése

Üdv Imre Bevallom teljes körű tudatlanságot érzek, ha népünk (Magyarok) származása kérdés megfogalmazódik bennem.

Eddig a következő álláspontokra futottam rá a "honnan jöttünk" kérdéskörre.
 
-Puszta népe vagyunk, Szkíták akiknek birodalma Mongolia déli határától egészen a kárpát medencéig tartott. 
-Ataiszi leszármazottak vagyunk (A csendes és az atlanti óceán közötti egyenlítő közelében  volt egy nagy sziget amelyet Ataisznak hívtak. De elsülyedt egy holdütközés során több ezer éve) . A lényeg az egészben, hogy "földön kivüli" Sziriuszi leszármazottakat itt helyezték el, Ataiszon. Azaz a "tudás népe" vagy "nap gyermekei". Ez a Kisfaludy György féle "megközelítés". Azaz "Arvisura" megközelítés.
-Turáni nép vagyunk
-Noé leszármazottai vagyunk
-Nimród leszármazottai vagyunk (Nephilim hibridek, a blankoltak eredendő gyülőlt ellensége)
-Egykori Marsi népek vagyunk akik a földre menekültek (menekítettek).
 
Szégyen, vagy sem, én öszíntén bevallom, teljes mértékben nem tudom mi lehet az igazság. Sőt a jó megközelítés. De ha az információim nem csalnak, Karault ismerted, s talán tisztább képed van arról, hogy kik voltunk, mik voltunk, honnan jöttek őseink.
 
Amit viszont megértettem az a következő:
-A magyar nép ereje az "értékrendben volt", ez a szkíta örökség amelyet nem gyakrolunk ma. Morális és tettekben való tiszta cselekedetekben. Ez miatt kimondottan kimagasló minőséget képviseltek őseink, minden nép előtt.
 
Kérlek segítenél a tudás útjára terelni a tudatlanságom ? Köszönöm !

Olajfa 2023.02.11 2356 olvasás 33 hozzászólás 1 értékelés Nyomtatás

33 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • D
    Kedves Tudástszomjazó!
    Amiket majd itt írok, azt úgy vedd légyszíves, hogy ezeket olyan ember írja, akinek az életében a történelem iránti érdeklődés, amióta az eszemet tudom, eszelősparanoid mértékű volt. Én szó és betű szerint történelem-őrült voltam.
    Kb. elsős elemisként már decemberben folyamatosan olvastam és a legelső könyvem, amit akkor elolvastam, az az Egri csillagok volt, majd a Láthatatlan ember - mindkettő Gárdonyi Gézától. És ha a gimnáziumig nem olvastam el ezeket a könyveket (is) százszor, akkor egyszer sem!!!
    És természetesen mindent, de tényleg mindent, az ősmagyarokkal kapcsolatban is.
    Mára már nem vagyok ilyen "történelem-buzi".
    Mert mély a történelem kútja, és ha túl sokáig néz bele az ember, hát könnyen beleszédülhet és akkor onnan nincs kiút.
    Lassan azért dereng a história valós képe, de azért egyre jobban dereng.
    Kezdve a betoldott 300 évvel - amit ha kiveszünk, akkor helyreáll a kép, hogy Attila halála után kb. 130 évvel - mindössze - volt az ún. honfoglalás. Azaz itt folyamatosan magyar/hun nyelvű népek éltek.
    És akárkik is voltak Árpádék, az biztos, hogy egyrészt hazajöttek, másrészt vagy olyan kevesen voltak, hogy a nyelvük beleolvadt az itt (Kárpát medence) általánosan beszélt magyarba, vagy maguk is magyarul beszéltek - mert ha nem így lett volna, akkor úgy járunk, mint a bolgár-törökök, akik tényleg beleolvadtak a szláv tömegbe és elveszett a török nyelvük is.
    Természetesen nem "honfoglalás" volt, hanem HONMENTÉS. Az itt élő - a történészek többsége által tévesen - avarnak mondott (valójában: színmagyar) népességet fenyegették a nyugatiak és segítséget kértek a keleten (mai Ukrajna, Oroszország) kószáló testvérektől, akik jöttek is. Hazajöttek. És hogy hazajöttek, ezt az is igazolja, hogy az égvilágon nem volt semmilyen súrlódás, amikor visszatelepedtek Árpádék, köztük és az itt élők (maradottak) között.
    És hogy mi volt ez a "kószálás"?
    Hát kirajzás - ha úgy tetszik: "népvándorlás" - KELETRE, INNEN tőlünk. Csak ez a mainstream történelem tanítás szerinti "népvándorlás" előtt volt jóval korábban (lásd a Takla-Makán fehér ember múmiát 5-6000 évvel ezelőtt!!). Egészen a Csendes óceánig és az alaszkai földszoros járhatósága során be, egészen Amerika legdélibb részeiig. Merthogy a mayák és a kecsuák/inkák és az összes többi indián törzs is ragozó-toldalékoló nyelvet beszél. Mint mi.
    Szóval nyugodj meg:
    - mi innen, a Kárpát medencéből származunk, nekünk magyaroknak ez az ŐSHAZÁNK nemhogy évtízezredekre, de évszázezer évekre visszamenőleg,
    - a Homo Sapiens itt fejlődött ki, és nem Afrikában, de nem is Ázsiában, az itt elszaporodott EMBER lakta be ezt a bolygót, a sumérek is innen származnak, a szkíták belőlünk lettek, ahogy a hunok és a török népek is, a kelták és etruszkok is. Az összes szláv nép. A zsidók is ebből az ősnépből fajzottak el, ahogy az arabok is, meg az indiaiak. A kínaiak írása a magyar rovásíráson alapszik.
    És amikor azt írom, hogy "belőlünk", akkor azt úgy értsd, hogy mára - ismétlem: mára - ebből a csodálatos ősnépből és ősnyelvből mára mi, mai magyarok őriztünk meg a legtöbbet. Mint a gabona magja a leendő növényt. Ezért (is) vagyunk mi a "mag" népe.
    És nyugodj meg: Jézus is egy szkíta herceg volt. Buddha is. Máni is.
    És ezt Keleten mindenki pontosan tudja - ha meghallják ott, hogy magyar vagy én azt láttam, hogy kis szorongás jelenik meg a szemekben. Mint a kisgyerekében, akit a tanítója kérdez. Mert hiába nő fel a gyerek, még ötven év múlva is, ha találkozik a tanítójával, aki már összetöpörödött kis öreg ember, vagy öreg asszony - hát egyből az a szaros kis elemis lesz, aki tőle tanulta meg egyszer, régen az olvasást és a betűvetést és a 2x2-őt.
    Mert a "mag" népe volt az, aki mindent, de tényleg mindent megtanított mindenkinek ezen a bolygón.
    És nem nehéz a magyar nyelv, hanem végtelenül logikus - ha nehéz, hát a logika nehéz, és valóban: a gondolkodás magja, a logika tényleg nehéz. Nehéz jól gondolkodni. Nem is való mindenkinek. Sajnos még itt sem.
    Ezek voltunk mi, régi magyarok.
    Ezzé kellene lennünk újra.
    Menni fog?
    - 2023. 02. 11. 14:08
    • S
      És nyugodj meg: Jézus is egy szkíta herceg volt. Buddha is. Máni is.
      Imréről írnak érdekes cikkeket amire az van mondva, hogy ferdítés. Majd ugyan azok írnak külföldön történő dolgokról, amik nagyban linkelgetve vannak és azok pedig milyen igazak... Nem kell a fa de kellene a gyümölcse? Kell a gyümölcs de nem kellene a fa? Vagy kell mindkettő vagy egyik sem! Nem kell messzire menni, pl Ukrajnában is hasonlóan látták sokan mint te, csak az ő szemszögükből és mi lett belőle. Van ám púpos, ázsiai, sötétbőrű még zsidó Jézus is.
      - 2023. 02. 11. 15:04
      • D
        És kenyér - azaz: KENYÉR - ugyan hány féle van???<br />Felsorolhatatlan a számuk.<br />De mind kenyér.<br />És mind gabona magból készül.<br />Én a "mag"-ról - az ős-eredeti 'mag'-ról - beszéltem vala.<br />Az meg az az ősnép, amelyből - legalább nyelvünkben, de szokásaink, zenénk és meséink révén - biztos, hogy mi és csakis mi, mai magyarok őriztünk meg még mindig a legtöbbet.<br />Az ősnép - ősnép volt.<br />És az ősnép mai örökösei: a mai magyarok.<br />Hogy méltó, vagy méltatlan örökösei, az egy teljesen más kérdés.<br />És ennyi.
        - 2023. 02. 11. 16:03
        • S
          Ennyi?
          A srácnak van is erről egy nagy vitát kavart videója.
          https://www.youtube.com/watch?v=812Dj...12DjuwOL9A
          pl Pap Gábor szerint ha visszamennénk és Árpáddal elkezdnénk beszélni, akkor  semmiféle nyelvi nehézségünk nem lenne. Biztos így van... Meg van aki szerint 3 hónap alatt tökéletesen angolul.
          - 2023. 02. 11. 16:52
          • D
            Ne igyon már annyit a kötözködő kerítésszaggatóból! Értem én a kritikai hangot, csak nem szeretem... :))))))<br />Mivel az Árpád apánkkal való diskurzus folytathatóságára nincs bizonyíték, de arra sem, hogy nem menne, így akár mehet is.<br />Általában a történelemben minden bizonyíték így értékelendő. Természetesen az én fentebbi parabolám is. Akár lehet egy olyan olvasat is, mint az enyém (Tulumban, a Yucatán félszigeten egy öreg maya asszonyon olyan hímzett virágos blúz volt, ami pont olyan volt, mint egy kalocsai hímzéses női rékli - kérdeztem az unokáját, hogy honnan van, azt mondta, hogy ez ősi viseletük. És a maya nyelv is ragoz, meg toldalékol...). Meg lehet más olvasat is. Maga azt fogad el, amit akar.<br />Summa summárum: van, akik szerint a magyar történelem tömény kudarc. Szerintem meg egyetlen sikertörténet. És az én olvasatomra csak egyetlen "bizonyíték" van: az, hogy még mindig létezünk és magyarul beszélünk itt. Annyi szar ellenére, mint amennyi történt velünk (az őseinkkel). A pohár magának félig üres - nekem meg már félig tele.<br />És itt aztán tényleg ennyi.<br />De csak okoskodjon tovább.<br />Tudja, az okos hülyéskedik, a hülye meg okoskodik.<br />Én inkább hülyéskedek.
            - 2023. 02. 11. 17:39
    • O
      Igyekezni fogok. Többet ennél tenni úgy sem lehet.  És köszönöm a részletes választ. El fogok gondolkodni rajta.
      - 2023. 02. 12. 01:15
    • O
      Kérdés: Ha a magyar az első nyelv ? Akkor mi a gyülölet eredete ? Ha a nyelvünk ilyen érték ? Miért bitorolják ? Nem az elsajátítás kellene, hogy a cél legyen ?<br /><br />Gyülölködés lehetséges okok :<br />-Izrael a mag népét a bűn forrásának és a tisztátalanságnak nevezi. Talán minket hívhattak nephilimnek ? Égi és földi Hibridek ?<br /> De ha igaz lenne, hogy minden ismertebb uralkodói család "Magyarhoz" köthető akkor mégis miért dolgoznak azon, hogy eltüntessék történelmünk (még a ma közismert részét is ). Ha értékek vagyunk miért vetnek meg ?<br />Nem "vitatkozás céljából írom ezeket" , egyszerűen csak nem értem a mindennapok globális cselekményeit amelyek lépten nyomon még a "mag" népét sem kímélik.<br /><br />Kicsoda ? Micsoda a pusztító ? Bennünk él vagy körülöttünk ? Mi célból ? S milyen jelentőssége volt annak, hogy háborúk "döntő" eseményei, a mi területünkön menjenek végbe ?   <br />Annyira sok a kérdés....
      - 2023. 02. 12. 01:35
      • mentsvar
        imádom, ha valaki kérdéseket tesz fel, látszik, hogy szándék van benne, hogy elmélyüljön, és nem marad meg a csőcselék felszínes, önigazoló megértéseknél. Melyek hamar tartalmatlan közhelyekké üresednek.  - azt gondolom, hogy dicső eleinknek ez volt az egyik erényük a kitartás, tisztelet, becsület, kötődések mellett.<br /><br />

        A képírás sokkal felhasználó barátabb, mint ezek az elvont rovások vagy betűk. Szerintem gyermekeinknek első években a szakrális geometria formáit kéne rajzoltatni és valamilyen képíró nyelvet, aztán a rovást, és csak utána az abc-t. Engem megfogott az az inka képírás gyjtemény, amit szikladarabokra, óriáskavicsokra véstek. Pap Gábor adta elő, mi mindent közöltek vele!
        - 2023. 02. 12. 10:32
        • Posta Imre
          Olajfa, teszteli magát, lelkileg még nem biztos, hogy fenntartható energiaforrásai vannak és a foszilisra hagyatkozik egyelőre.
          - 2023. 02. 12. 10:53
          • O
            Imre, jól látod. Próbálom a "tények" alapján megközelíteni a történelmünket. Csak az a baj, hogy egyre több probléma sorozatba ütközök. Ott van az Ataiszi elmélet és a "Taiosz" barlangból elhozott aranylemezek, illetve annak a ténye is, hogy Ecuadorban (talán még 70 évvel ezelőtt találtak olyan törzset amely Ó magyarul tudott beszélni), ez a  Móricz János féle megközelítés.  Na most Móricz vagy Igazolta az Ataiszi elmélet létjogosultságát, vagy az Ataiszi elmélet legyártójával közösen egy Páholyból valók voltak, nagy hangsúly volt fektetve a történet irójának a "Pálos rend" jelentőségére. Ezt valamiért "szimbólumként" tekintem.<br /><br />Ami meg a lelki megközelítést illeti. Őszintén szólva, nem tudom milyen kapaszkodót keressek. Ha magamban keresek választ, zagyvaságnak tünő válaszokat kapok. Ilyen például az, hogy "Ez Börtön bolygó" s talán az egyik Pokol.  S talán ez az a hely amit a blankoltak Seolnak hívnak, vagy tettek ?<br /><br />De, hogy őszinte legyek a "gondolat" forrását is megkérdőjelezem. Nem bízok a "lelkemből" kapott információban. Nincs "önismeretem" annyi, hogy megbízzak abban amit "gondolok".  Ez pedig abból ered, hogy nem tudom módosítva vagyok e ? Mibe másztak bele azok akik látogattak. <br />És mivel nem tudom, s tartok attól, hogy rossz célt szolgálok, ezért  nincs bizalmam az "intuiciómban". Nem tudom, hogy az "Én" az hol kezdődik, hol végződik.   <br /><br />A világ nem foszilis, semmi sem foszilis, sőt fény az egész s rezgések meg frekvenciák, meg holografikus kivetülések. Talán egy álomból.<br />De ha álom lenne ez az egész, akkor egyben Imre az azt is jelentené, hogy a tényekben vagy a múltban való kutatásnak sincs semmi értelme. Ha pedig ez igy van akkor hiábavalóság ez az egész ! Akkor ez a játszma egy büntetés.  Pedig tudom valahol mélyen, hogy több ez annál mintsem, büntetés, vagy pokol. Én igazából csak abban bizakodok hogy ez az egész egy "iskola" . Talán ez ama Jó és rossz tudás fájának gyümölcse. A döntés helye.<br /><br />Tehát keresem az "én" tudatomat, meg a gyökereket, azokat próbálom előásni  amit az első világháború előtt megtiportak. Talán valami "jónak" dicsőnek a részese szeretnék lenni. Talán ezért kutatok. Csak a tények egyre megkérdőjelezhetők. Időt pedig nem tudok utazni, semmilyen szinten.<br /><br />Őszintén szólva tényleg nem tudom, hogy "elég fenntartható energiaforrásaim lennének" . Még azt se tudom, hogy mire kellene elég lelki erő ?<br /><br />Csak próbálom megérteni azt, hogy a földön a "birtoklás vágy" mögött mi áll ? Háborúk százai indultak el e célból. Dinasztiák halomjai emésztődtek meg. S miért ? Ki élvezi a véres aranyat miután megkóstolta a nemest a halál ? Úgy se viheti odaát. A jelentéktelen hamis fénnyel fénylő aranyat. Ezekben csak hamis hit van, meg egy csomó bírtoklási vágy ! <br /><br />Nem értek én semmit se !<br /><br />
            - 2023. 02. 13. 00:13
      • D
        Barátom! A magyarból, mármint abból az ősnépből, melyről én itt abszolút történelmietlenül fentebb deliráltam vala, tökéletesen hiányzott és jó részünkből most is hiányzik - azaz nincsen, nem van, nem létezik - a gyűlölet-gén. Én soha nem tudtam gyűlölni. Utálni, utálkozni, viszolyogni, iszonyodni tudtam - de gyűlölni: nem. A zsidókat sem gyűlölöm. Az összes előbbi azonban érvényes nálam feléjük. Ők meg úgy választódtak ki, úgy választódtak le (a mi ősnépünkből elfajzva), hogy náluk meg a gyűlöletgének nagyon erősek, de biztosan dominálnak. A Konrád György-i "különleges génkoktél" (ahogy ő fogalmazott csöppet sem náci-rasszista módon (????) egy szövegében a zsidóságról) alapvetően egy élősdi, gyűlölködő, gyilkos génkoktél. A legrohadtabb nemhogy nálunk, nemhogy e bolygón, de az egész Világegyetemben (és ebben annak ellenére biztos vagyok, hogy nyilvánvalóan nem ismerhetem más lények saját zsidajait - ezt úgy hívják a matematikában, hogy: sejtés - ami valójában egyenlő a bizonyossággal, csak még nincs bizonyítva). Mi, valódi magyarok, kinézetünktől függetlenül, az az egyetlen nép-esség vagyunk az egész Világegyetemben, akik predesztinálva vagyunk a NEM-GYŰLÖLETRE!!!!<br />Agnosztikusként mondom, hogy ha van Isten, akkor ennek az Istennek az egyetlen igazi kiválasztott népe csakis a magyar lehet.<br />És ez nem 'sejtés' részemről, hanem: bizonyosság.<br />Maga az Igazság.<br />És ezért nem lehet más Jézus sem, mint szkíta-magyar.<br />Ne higyj nekem!<br />Csak bízz a szavaimban!<br />Üdv!
        - 2023. 02. 12. 12:34
        • Posta Imre
          Az ismerősöm korábban úgy fogalmazta meg, hogy xar került a petricsészébe mikor a zisten kotyvasztott és aztán az ebből erjesztett mérgezett maszlagot nevezták el sidónak. Állítólag a puszta létük is hazugság, tehát lehet nem is vannak, pont úgy, mint a hazugság sincs, mert azt csak az támasztja alá, aki elhiszi, a puszta naivságával.
          - 2023. 02. 12. 13:09
    • K
      Úgy, ahogy írod! Ezek voltunk! És mivé lettünk??? gróf Széchenyi is úgy látta, ahogy Te és ezért mondta: "Újra kell magyarosítani a magyart!" <br />
      - 2023. 02. 12. 13:24
      • Posta Imre
        Nincs itt már csak talpalattnyi magyar, az is letalpalva. Kár lenne már ezt a szarkupecot megpickálni, még a végén Öregistennek hiszi újra magát és Hunyurt és Magorvát elindítja a szart vassal űzni. Viccnek is igen hevenyészet enyészet ez már.
        - 2023. 02. 12. 13:31
  • mentsvar
    Ellenkezőleg, korábban engem nem érdekelt egyáltalán a történelem. Mondhatnám, utáltam, mint tantárgy. Valami olyan, ami csak az öregszagú nyuggerek szórakozása.

    Azóta megöregedtem. Érdekel a történelem. Azt is mondhatnám, hogy a kettősspirálból kicsavarodott a történelemért felelős nukleotid szakasz. Amint eléred a 40. évet, lehetsz, mert lezuhan a tesztoszteronod. Vársz még 5-10 évet, és szüleidet eltemeted, ezzel párhuzamosan új gyökereket keresel, és ez a nemzeti múlt.

    Kérdéseim nekem is lennének. Az, hogy az ősmagyarok micsoda csodálatos hősök voltak, jelent-e valamit rám nézve, ha fotelban pöffeszkedő pizzazabálóként bámulom a képernyőt? Persze egész nap.

    A nemzet olyan, mint az emberi test. Van szíve. Ja, de ami még van, hogy a sejtek cserélődnek benne úgy 30 évenként, de eltolással, azaz nyugodtan mondhatjuk, hogy évről évre, hónapról-hónapra kicsit más családokból áll a nemzet. Az analógia úgy is igaz, hogy lehet egészséges, beteg, 5 testrészt leamputálva, sőt, kómában is. Amikor kómában van, akkor a 10 millió sejtből simén lehet 9,5 millió tetszhalott, és csak a maradék 100 ezer küzd még az életükért.

    Mi egy lény? Hogy tudjuk leírni legpontosabban? A szüleivel? Az asszonnyal, embert barátjáról? A vagyonával, kocsi, nyaraló, betétszámlák? A nyelvével, logikájával? Az ön és világképével? A szokásaival, kultúrájával? A küldetésével, és felmutatott eredményeivel? Mert a nemzet az egy élőlény, amiben -mint tudjuk - a család a legkisebb sejt. Szerintem a családtag a legkisebb, de az özvegy, öreglány is adott esetben hozzátesz.

    Vannak alapkérdések, melyek szintén tisztázatlanok, és a történelem ezekre alapozva foghatóak csak fel.

    Nem fekete-fehér kérdés ez. Itt átmenetek vannak. Egy tót, kun vagy besenyő az már majdnem teljesen magyar. A hetediziglen zsidó anyától született gyermek, vagy egy olyan, akinek a szépanyja zsidó, ükanyja néger, dédanyja koreai, nagyanyja mongol, anyja kun, de az apai ágon végig magyar, az a gyerek most magyar, vagy sem? Ha Michael Jacksont ki lehetett fehéríteni, egy zsidót, arabot, cigányt, akinek a bőre még nem is feketes csupán drapp, idővel, generációval, lehet-e?

    Ha a kultúra megszakad, arra volt már példa, hogy búvópatakként csordogált évszázadig, majd újra felszínre tört.

    Ha a nemzet vezére, politikai kényszerből bűnre kényszeríti nemzetét, akkor az bűnös nemzet-e? Lásd, egy mai német kölyköt.
    - 2023. 02. 11. 15:20
  • F
    Minden uralkodó, házat magyar királyi vérvonal indított el Európában is ékes bizonyítéka ennek minden országnak magyar a védő szentje itt nem romániáról , szlovák , stb...értendő .
    A világban , pedig annyit a fáraók nevei magyar királycímei magyar nyelven íródtak, ma is jól olvashatók - A hieroglif írás is magyar írás!
    - 2023. 02. 11. 20:18
    • O
      Képírás. S még sem értem. Ez elveszett, mert nem lett tanítva. De ki tanítja jól ?
      - 2023. 02. 12. 01:21
  • F
    Olajfa, elsőkörben a képírás értelmébe csak az vágjon bele aki ismeri a rovást és annak képi üzenetét is példa egyetlen rovással de jelentése egyetlen a világban az maga Isten , ebben az értelemben nyúl a képíráshoz .
    Kezdésnek ez jó lesz .
    https://www.hungaryfirst.hu/cikkek/20...s-peldatar
    - 2023. 02. 12. 07:20
  • K
    Az Arvisura, mint forrás... ,ha a medvetoros időszámítást és a medvét, mint totemállatot megvizsgáljuk, azt láthatjuk, hogy semmi nyoma a néphagyományban... Ezen gondolkozzatok el. Nem úgy Berlinben és Moszkvában. Ellenben a táltos paripa, a ló, és úgy általában a Nyilas csillagjegye, Nimród... ez egy teljesen más hagyomány, a miénk.
    - 2023. 02. 12. 08:51
  • Posta Imre
    Olajfa, javallott és még el is érhető "irodalom: Baráth Tibor Magyar népek őstörténete.. Itt van a polcomon, de ha megoldható, nem adnám ki a kezemből. A III. Kötet itt ven olvashatóban...tessék tanulmányozni! https://docplayer.hu/15738832-Barath-...enete.html

    Az Arvisura "nálunk" már rég "megbukott" de nem Káltes asszony és a medvetorros évek miatt csak. Illetve sok benne az összemosás. A Kismedve, Nagymedve, Kisgöncöl, Nagygöncöl...kérdéskörét sem firtatnám most, ha nem baj.
    - 2023. 02. 12. 10:39
    • Posta Imre
      postaimre.euroweb4you.com/infusions/gallery/photos/thumbs/trvny_izrael_talmudosholokauszt_t2.jpg

      A Talmudban azt írják az izraeliták Ábrahámtól számítják magukat és nem Noétól, vagyis kakajó van a maceszban, mert "mi magyarok" bizony hozzájuk képest csak ősnép lehetünk a Nephilim Nimróddal (Ménród)...az összes többi meg csak amolyan zsidó beszéd, pipafüst...hazudoznak össze-vissza..., közben azért kiviláglik, aminek köll!
      - 2023. 02. 12. 10:42
      • 1
        Amennyiben Kush fia Nimródtól származik a magyar(mert ez nem a szkita vonal)akkor inkább körülmetélkedem.
        - 2023. 02. 12. 20:40
        • Posta Imre
          Nyugi, Ménrót nephilim volt, ha metéledett is az előbőre simán elmegy nyakláncnak is.
          - 2023. 02. 12. 21:05
        • D
          Nyugalom, a zsidók az egész vallásukat összelopkodták az előző - magas - kultúráktól, kezdve a sumérral majd folytatva az egyiptomival. az egyistenhitet is Tut-Mózisz fáraótól lopták/kapták (Mózisz - Mózes: nincsenek véletlen azonosságok). De még a teremtéslegendát is elbaszták, mert a fény később keletkezik náluk, mint minden más, úgyhogy ha ez úgy lenne, ahogy írják, akkor az az "isten" baromira mekkmester volt, mert amit a fény "alkotása" előtt összebuherált, hát az mind gallyra ment volna fény/meleg nélkül.<br />Úgyhogy a zsidók - tudatlanul - leírták az igazságot és akkor még úgy be voltak szarva, hogy térdig tapicsgoltak a saját kakájukban, hogy nem hazudtak: mert voltak náluk sokkal különb és tökösebb népek, és ezt pontosan tudták. Nimród kurvaisten, hogy a mi ősapánk. Az íjfeszítő  - akkor ez a top-fegyver volt - népek őse.
          - 2023. 02. 13. 12:04
    • O
      Köszönöm a Könyv megosztást. Letöltöm. El olvasom.
      - 2023. 02. 13. 00:24
  • Posta Imre
    Végülis nem akarok senkit sem kétségek közt tartani, ha mindenkit lehet. Megmondom mi van. Az íjfeszítő népek, legfőképp az, melyet őseinknek ismerünk, tisztelünk a Nimród, Nyilas csillagképhez köti magát, melyet korábban, vagy akár most is Csodasazrvasnak is neveznek. Talán nem világos, de nem a Földről származunk, sőt, talán egyetlen ember sem innen való, sem ide, de a tepsi lakott volt, mindenféle humanoidok ugrabugráltak itt is és a Marson is korábban. Ja, most is, csak nem annyira látványosan....az ismerősöm szerint. Nos, lehet szabadon asszociálni, mondjuk a Fehérló fia legendát kicsontozni, milyen sárkányok is üldöztek és kikkel, mikkel köllött annak idején is megvívni? Na, most is az lesz, mert a ciklusnak vége és bizonny a parazitákok is nagyon végződni kívánkoznak. Persze ehhő, föl kell ébresztni a genetikai kódokat az eltetvesedett atyafijakban, vagy legyaklódnak ők is, egészen magos szintről. Bill geci és a fujzer lerendezi a felvonást, Wágner alájátszással.
    - 2023. 02. 12. 13:46
    • A
      anzsi a macska hala
      Na ugye hogy ugy-e.
      - 2023. 02. 12. 14:34
    • D
      Arról beszél itt Szedlacsik, hogy Amerikában egyes Kongresszusi képviselők azt propagálják, hogy a halott embereket élelmiszernek és szerves trágyának kellene feldolgozni!!!!!!<br /><a href="https://www.youtube.com/watch?v=jvota54QvLg">https://www.youtube.com/watch?v=jvota54QvLg</a><br />Alakul, alakul a dolog...
      - 2023. 02. 12. 15:44
      • D
        Sőt, 14:54-nél arról beszél, hogy egy amerikai képviselőnő szerint kisbabákat kéne enni.
        - 2023. 02. 12. 15:46
    • C
      Szia Imi, <br />Az ahnenerbe is kutatta a népek szájhagyomány útján terjedő elbeszéléseit, népdalait. Gondolom nem ok nélkül! Az a kutatás több volt annál mint amit az orrunkra kötnek a történelemkönyvek.
      - 2023. 02. 12. 16:58
  • F
    Képi ábrázolás és jellentése sokkal kifejezőb mint bármi más !
    Magyar népművészeti páva-motívum .
    huszarvagasblog.hu/file/slides/3/3112/fec1b68ca411477090553d6e751353a7.jpg
    - 2023. 02. 13. 09:35
  • szabir
    csak kerdes mi a Hold s Mars stb lapossoke Szimulaczio stb mi van odakinn stb; egy boztos nomad vandorlasok Azsiabol de meg UkRajnabol se votak <-- azok inter kontinental minimum vagy azon is Kujjel
    - 2023. 02. 15. 09:33
  • szabir
    lehet a Holdrol jottek a Hungarok - [s kerdes kik azok mi vagy csak veluk van lekodolva s miert velunk akkor stb stb + mi a Hod/Kasztor meginn akkor stb]
    -



    - 2023. 02. 15. 09:37

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (1)100 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése