Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Angolos távozás kezdőknek és Hallhatatlanoknak

Posta Imrét néhány társával együtt több mint 3 éve vegzálják... Miért is? Ha jól tudom azért, mert egy videón megjelent előadáson azt merték kijelenteni, hogy néhány "közszolgálati dolgozó - visszaélve a státuszával kiérdemelte a halálos ítéletet. Jujjjj! Ilyent mondani? Kimondani? ... egyáltalán; Gondolni?

Mivé lett a világ! Egy "Imre"?... vagy egy "Áron"? ... ...hogy is gondolhat olyant egy magyar falusi házaspár, hogy ellenszegüljön és meg merjen szólalni a kisvárosi méltóságok ellen. Rendőrt kérek! Hozzátok már el azt a kis szaros kölyköt tőlük, majd mi megmutatjuk hol lakik a magyarok Istene...

3 éve...

Tegnap néztem meg az idei - utolsó - bírósági trágyalásról szóló videót... Rend a lelke mindennek. A jog az fontos dolog.

Tudtátok? Nincs vége! Miért lenne vége?

Jövőre, veled (VeleTEK), ugyanitt!

A Posta Imre ügy bírósági üléseinek következő időpontjai: 2025... február 4 / 14 / 18 / 24, valamint március 4 / 10 / 18

.......

14.e azér' marad ki, mert lesz egy szopásos program: (március 15.-én (ez valami március idusa vagy mi.) megünnepeljük magyar nép leharcolt szabadságát!

Mottó: "ÉLJEN A HAZA! - aztán a nagyra becsült FÕNI' beszéde után - azonnal TAKARODJATOK HAZA!"

........

Ez van; nincs új a nap alatt: CIRKUSZT ÉS KENYERET A NÉPNEK - AMIRÕL ANNAK MESEMONDÓI A JÖVÕBEN MAJD REGÉLNEK! - persze csak ha lesz jövő 'mi élhető.

Tudjátok miért neveztem el így ezt cikket?

Létezik egy ismert szólás (vagy közmondás): "Angolosan távozik”, aminek a jelentése: - köszönés nélkül lelép.

Az angoloknál nem számít bunkóságnak az, hogy nem köszönnek érkezéskor és távozáskor. Náluk egyszerűen nem szokás. Ez természetesen sok bonyodalmat is okoz, például egymásra várnak a munkahelyen, miközben már a másik hazament stb., ez így eléggé kiszámíthatatlan.

A szólás eredetileg nem erre utalt, hanem arra, hogy az angolok nem szoktak nagy nyálas búcsúzkodásokat rendezni, amikor elmennek egy hosszú útra, de végülis a mai jelentés is könnyen adódott az angol "kultúrából".

*** érdekesség, hogy az angolok a szó nélküli távozásra azt mondják: "franciásan lelép" {Forrás: https://mirolszol.com} - logikus, nemde? "Nem mi, hanem ők!" :)

Megnézve a videót arra gondoltam, hogy a politikában, irányító hatalomban, közszolgálatot teljesítő (SIC) és kezdeti tapasztalatlanságuk (, vagy saját csökött értelmi képességük, eldeformált karakterük) miatt lebukott személyek, illetve Hallhatatlanok (értsd: "Róluk 100%-os hírzárlat, csak annyit "vallunk be" amennyit már úgyis tudnak, különben magukkal ránthatnak minket, ha nem vigyázunk!) így évek, évtizedek óta "angolosan távozhatnak a nagy nyilvánosság elől - büntetlenül - és a föld forog tovább.

Egy pillantás vissza a közelmúltba: Embermilliók elpusztítása, Csaló milliárdosok, Bankok hatalomátvétele, emberiség eladósodása, gyilkos "gyógyszer" fejlesztések, Országok lerohanása a "Béke" a "Hit", az "Jog" nevében... és a lebukott szervezők - államfők, miniszterek, Gazdasági vezetők és korrupt szolgáik szinte minden esetben "Angolosan távozva" boldogan éltek /élnek/ amíg meg nem haltak. De amint azt már tudjuk a "Hallhatatlanok" azok, akikről szót se hallathatunk, azaz "Pofa súlyba!"

Hát nem tiszta mázli, hogy van egy "Posta Imre és t´sai" csapat? Velük el lehet játszani a cirkuszt, amit órabérben fizetnek - Ezen az emeleten nincs teljesítmény bérezés. Elképzelem, mi lenne velük (meg a Droid-Tekesekkel) munka nélküliként (Plátói kérdés ez nem kérdés.) - Azt tudjátok, hogy Imrééknek a bírósági költségeket folyamatosan fizetniük kell? Örüljenek, hogy nyilvánosságot kapnak!

A video angolul van (elnézést, hogy a végén a 'szépen fésült Magyar Petike' részt nem húztam ki Tussal, de nem akartalak titeket manipulálni... és pillanatnyilag õ is nagyember ezért döntöttem így,) de a beszéd közben megjelenő fotók és a jelen idõben leadott "magyar" média jóvoltából úgy vélem érthető miről van szó:

Azokról - a nem kevés - érinthetetlenekről, akiket csak megérintett a rájuk leselkedő és őket megtaláló VESZÉLY szele ezért most kussolnak és hallgatnak mindenről nincs hír - helyettük Posta Imre és barátai lettek a színtársulat tagjai "főszereplőknek" kinevezve. Kijelölt "bűnösök". Ezért az előadásukért Jászai Mari díj jár, vagy mi? (Megjegyzem, csapnivaló színész egytől egyig. Egy szerep szövegkönyvét se képesek megtanulni. Rögtönöznek, mint a gyerekek. T. Bíró úr (magára nem haragszom - eddig még nem döntött el semmit, persze megvárom a műsor végét amikor lehull a függöny) a maga helyében én elzavarnám haza ezeket az embereket... biztos, hogy nem talál helyettük valami komolyabbat? A családomban és ismerőseim között van jogász is, meg anno, (a századforduló idején) jogi programok digitális felületen kereső kezelésének fejlesztése miatt kicsit oda kellett figyelnem a megfelelő paragrafusok pontos értelmére, nehogy mindenkit felmentsen a döntéshozók - hogy is mondják azt, hogy felkészültségi szint hiánya... - na mindegy. Itt viszont nem látok egyikükben sem gyilkos hajlamokat... Néha azon vacillálok, hogy talán bennem ennél több összegyűlt - ilyenkor még meg is ijedek magamtól. Le kellene zárni ezt az ügyet - eleget egzecíroztatták már őket, vagy nem? Ugye nem parancsba kapták, csak még nem értik mi lehet a motivációjuk amiért "ezt a bűnt" elkövették. Megmondom mi a kiváltó ok, ami - talán eddig még nem jutott az eszükbe:

A tehetetlenség dühe, a düh amiért azt látják, hogy az a világ, amibe beleszülettek, ma már sokkal, de sokkal embertelenebb, azért is dühösek, mert van még rengeteg józan ember, aki félti és szereti és óvni próbálja a családját, azért is dühösek és néha dühöngenek vagy isznak, vagy "csak" értelmetlenül "felrobbannak" mert a hazát évtizedek óta ellopják tőlük és szemét emberek viszik el a nép vagyonát, de sorolhatnám még...

Ezek az emberek - talán még a vérüket is adnák azért, hogy ne pusztuljon tovább az a magyar, akinek értékes az a talpalatnyi föld, amit - ahogy én is - még mindig szülőföldnek nevez - ahogy én is... aki bár sok éve elhagytam a hazámat, de amikor a határt véglegesen átléptem akkor sem köptem a hátam mögé... ugyanis nem a hazát, hanem az akkori hazug, tolvaj és csaló Hatalmi rendszer hagytam magam mögött, azok miatt választottam ki a saját életem új irányát. A 90-es évek elején néhány évig azt hittem, hogy - bár nélkülem - "Magyarország újra szép lesz, méltó régi nagy híréhez."

Bíró úr - maga, hogy látja a mai világot, a jelen Magyarországát, a közeljövőt? Remélem realista és tisztában van még azzal, hogy a pénz egyetlen dolog miatt "ér valamit". Békét stabilizálni egy olyan országban, ahol él. Nem kell sok, csak annyi, hogy megmaradjon az a jövőkép, ami biztonságot ad egy családi közösségnek. Az istenadta, földhözragadt nép valójában nem akar többet. Nem is a "pornép" mennyisége, ami veszélyt jelent a jövőnkre. Csak egy réteg, egy - erős és hajthatatlan hatalom - ami a saját (többnyire improduktív) túlélése érdekében eldöntötte, hogy nincs ránk szüksége. Az évek gyorsan elrohannak és ideje észrevenni nekünk is. Az ön helye be van betonozva... Mindketten sokat és sok mindent tanultunk, nem látom értelmét annak, hogy összehasonlítsam magamat akár önnel vagy akárkivel, akit ismerek vagy akiről tudomásom van. Azt viszont tudom, hogy egyszer el fognak temetni vagy égetni, vagy ki tudja... és az egyrészt túl hamar meg fog történni, másrészt - bár nincsenek unalmas órák az életemben, de mégis - többször is feltettem magamnak a kérdést, hogy mi a francot keresek én még itt ezen a gömb -, lapos -, esetleg prizma alakú planétán. Mór vagyok, aki megtette a kötelességét és már nem a jövő formálása, hanem a múltam felmérése az, ami fontosabbnak tűnik a számomra.

Bíró úr... maga is ezt fogja majd végig járni. Nekem - talán szerencsém volt, nem rokkantam bele eddigi életembe, de magára még ismeretlen utszakaszok várnak. Mégis, mennyit ér a saját jövője? Mit gondol ki lesz békülve önmagával idős korában is - ahogy én - vagy majd a jogra és a kötelességre, esetleg eltitkolt gyávaságára vagy félelmére, a családja biztonságára, netalán arra, hogy "akkor még" - ez e- pillanatban az ön jelene(!), nem értette még milyen ez a a nyomoronc világ. - Mire fog hivatkozni, ha egyszer majd szembesülnie  kell önmagával? El fog jönni az a pillanat

Nem ismerjük egymást, így azt is el tudom képzelni, hogy az ön számára a jelenlegi világ a legtökéletesebb és legfejlettebb, ami elképzelhető. Elfogadom - Még azt is, hogy én tévedtem mindenben - hiszen csak egy nyámnyila, angyalföldi kisgyerekből lettem azzá, ami vagyok. Végig járva - amit mindenki - egy életet. Előttem - jó, ha 5-10% vénség blattyog csendesen, mögöttem meg az összes lehetséges változat, amit ez a szerencsétlen földünk elbír...

Manapság úgy látom Gaia (A görög mitológia szerint ez a neve...), kicsit dühös az emberiségre - mert egykor idetett mindenféle színes virágot, zöldlevelü fákat, hegyeket, völgyeket, állatokat földön, égen, vízben, életet adott minden élőlénynek, akiket örökké megtart szeretetben és békében, mi "emberi lények" pedig ölni, gyújtogatni, rombolni akarunk szüntelen.

Mi állandóan hinni szeretnénk a jóban miközben elvárjuk, hogy a gonoszságunk megbocsátható legyen.
Valami miatt élünk - de nem tudjuk miért, valamiért félünk meghalni... ám se élni nyugton, se meghalni békésen, nem tudunk.       
      

- Ami tudott dolog; Néhány ember, hiszen mindig voltak "mi fajta" különcök, akik elég hamar észrevették, hogy az erőszak, elnyomás, pusztítás veszélyes szembementek az áradással, mert próbáltak ugyan lehiggadni de arra sem voltak képesek, hogy befogják azt a lepcses pofájukat. Az írott (itt-ott Összehazudott) emberi történelemből azt is leírták nekünk, hogy rendszerint (kinek a rendje szerint?) el is buktak, azokról nem is beszélve, akik egyszerűen, nyom nélkül eltűntek az élők sorából.

Az utolsó kérdésem ez lenne önhöz: - Hogyan vélekedik?: Bűnös az a személy, aki igazat mond, (az esetleges tévedés az úgy tudom csak gyarló, csupán emberi hiba még akkor is, ha konokul kitart a véleménye mellett) ön szerint és e-miatt a jogrendszerünk megér még napjainkban egy hálaadó misét/imát/ sóhajt vagy... az ember által elfogadható hitet kell a jogkövetés érdekében megreformálni?

 

Bíró úr Akkor februárban megint "találkozunk", addig is Boldog új évet, békében, ha lehet.

Bízom benne, hogy üzenetem nem csupán pusztába kiáltott szó! (Tudom..., tudom.  De én csak mindig egy lökött, kis optimista maradok.)


...........................

Azért ugye megkérdezhetem, hogy a magyar értelmiségnek nevezett közszolgák hány százaléka érett meg az akasztófára? (Nincs névsorom, de hátha valaki kíváncsi lenne ezekre az adatokra... Tudjuk, hogy nagyon sokuk megtalálható a magyar- és a világhálón bár - észrevehetõen "bujkáló üzemmódban")
Ja, hogy Magyarországon nincs halálos büntetés? .... Rendben, elfogadom, De azért néhányat szívesen látnék rángatózni a kötél végén, és amikor már veszteni kezdi a BrakeDance ritmust akkor alá tolhatnak egy sámlit (egy-két percre) *** ... végül is nem szoktak hozzá a kemény munkához mint pl.: favágás, kõfejtés - ami jó dolog mert azok is keményítik ám a nyakunk izmait, és az ki tudja mikor válik hasznossá.

Csodálatos ez a világ és ami fontos: Nem unalmas bár elég rémisztő!

*** - üdv a távolból

Amikor Villon urakkal találkozott,
tudni vélte, nem csak õ átkozott
a hatalom félelmét így megértve
rádöbbent: szabadsága megérte.

azért egy napon ílyesmit írt...

Hajnaltájt, egy nagyváros föterén,
néhány sétáló ha meglát, félrenéz,
amint egy kötélen lógva érzem én,
hogy reszketõ seggem mily nehéz

De mindig újra éled a mi lelkünk.
Mert ha meghalunk se felejtünk!

Video - amolyan "kába ébresztésre", kávé helyett: The Hungarian Epstein Case



üdv mindegy-kinek, Gerry

Gerry 2024.10.31 2298 olvasás 44 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

44 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • D
    A modern polgári demokráciák axiomatikus talpköve a gondolat- és szólás-szabadság feltétlen, megkérdőjelezhetetlen, és elvitathatatlan joga.
    Mondhatni ez az a/z - joggá is erősödött - alapelv a biztos sarok-kő, amire támaszkodva, ha kell, ki lehet forgatni az egész - megbolondult - világot a hamis alapjaiból, és.
    És helyreállítani a normalitás rendjét benne.
    Imre és társai semmi mást nem tettek, mint éltek - egy állítólagos - polgári demokráciában ezzel a legalapvetőbb emberi jogukkal.
    Nyíltan, mindenféle szervezkedés, titkolózás nélkül.
    Kimondták a teljes magyar politikumra azt a véleményüket, melyeket ott is számos névtelen, senki, átlag polgár (amilyen én is vagyok), osztanak most is, és ez ellen nincs büntető-eljárás, mely - akármilyen gyalázatos ítéletével is, de - védeni tudná a bűnösöket, hogy tudniilllik: ezek az emberek a nép-, és nemzetrontó és áruló tetteikkel "önmagukat halálra ítélték".
    És jó, ha észben tartják a hatalom gyakorlói most is, hogy 1956. össznemzeti általános népfelkelésének napjaiban nem volt senki - hacsak nem pont a népfelkelők egyike-másika nem - aki megvédte volna az elkapott ávósokat a lámpavastól és a kötéltől!!!
    És azt is jó, ha észben tartják, hogy máig a bolygón és annak történelmében nem volt a magyaron kívül egyetlen más olyan nép sem, amelyik valódi, kiterjedt és kemény fegyveres harcban fel mert volna kelni egy kommunista uralom ellen, amely mögött akkora hatalom állt volna, mint amilyen 1956-ban a Szovjetunió volt!!!
    És mindezt egy olyan országban, amelyiknek a földrajzi viszonyai mindenre alkalmasak, csak nem egy szuperhatalom elleni harcra.
    Azt akarom ezzel elmondani, hogy a magyar - A MAGYAR!!! - nagyon furcsa, nagyon bolondos ember és népként is nagyon őrült.
    Ahogy Lőwy Árpád jellemzett minket:
    "A magyar - asszonynak, leánynak - szépen megfizet.
    De, ha megharagszik: nem kell pina ennek!
    Bassza szentségét az Atyaúristennek!"
    Én nem tudom, hogy ez a bíró, kifiaborja???
    A "választott nép" tagja-e, vagy csak családilag érintett valamilyen nem vérrokon révén, avagy sima "társutas" (a belpesti televény valamilyen mocsári teremtménye)???
    De - mint Iván Ivanovics, kolhozparaszt a szovjet-viccben - jó, ha gondol a jövőre/jövőjére?!
    És bújtat most is "két zsidót"... - másképpen: úgy vágja vissza ezt a mocsok vádiratot, hogy ezer darabra hulljon annak összes papírja az ügyészség képviselőjének arcátlan arcában!!!
    Kádár nem a bosszú hónapjaiban és közvetlen éveiben kezdett el 56-tól rettegni, hanem pont a legvidámabb barakk és a gulyáskommunizmus mind későbbi éveiben, hogy a legvégén, 89-ben ebbe bele is őrüljön.
    Kádár vérbírái megúszhatták 89 után a gaztetteiket/ítéleteiket.
    Mert a Népnek nem volt tapasztalata a "rendszerváltásokban".
    De mostmár van.
    Úgyhogy ne reménykedjenek hát kegyelemben a mostani "vérbírók"!!!
    Mert Istennél (lesz) az irgalom!
    Itt, a Földön: sehol.
    (Én nem fenyegetőztem. Ismerem a mondást: szart ér a harag hatalom nélkül. Mindössze felhívtam - még időben - a figyelmet arra, hogy a magyar történelem mire tanít. Mert a Történelem tényleg az Élet tanítómestere. És okos ember a más kárából, a hülye meg még a sajátjából sem tanul. Lehet választani. Ja és ez a szösszenet sem volt más, mint a gondolat-, és szólásszabadság gyakorlása!!! Ezt a minket itt olvasgató - és ijedező - állami csinovnyikoknak írtam!)
    - 2024. 10. 31. 16:03
  • G
    " Az Angolos Távozás" ?

    Miért is tartanám helyesnek én is így megnevezni , ezt a nagyon jo'l megfogalmazott cikket:

    * angolko'r (rachitis) anyagcsere betegség
    * german measles német kanyaro'
    * mi a franc van veled ? francia szifilisz
    * spanyol nátha
    * kínai covid
    stb.
    Szeretünk betegségeket , nyavalyákat, elnevezni olyanokro'l , akiket nem szeretünk.

    De ma már ismert egy olyan isten csapás, nyavalya, ko'rság, amit még megnevezni is büntethető , sőt ez tesz mindent büntethetővé a politikai bírálatokban is!
    Imre fő bűne is az, hogy megjelőlte a faji hovátartozásukat azoknak a másképp jelentéktelen kőzszolgáknak, akiknek tényleg a tevékenységük büntetést érdemelt, érdemelne ma is.
    Szorgalmasan küldőzgette leveleit oda , ahol pont azok tanyáztak, akik az Imre által feltárt igazságok legjobban veszélyeztettek!
    Ez a hős és tragikus, szélmalmok ellen harcolo' Lovag ismert tőrténete, Cervantes tollábo'l.

    Az is biztos, hogy a Bíro' Úrral találkozunk , de én Imrével szeretnék inkább ........
    - 2024. 10. 31. 20:04
  • Gojpofi
    Kedves Gerry - azt egyértelműen meg lehet állapítani rólad, hogy még mindig dúl benned az optimizmus. Ez jó dolog.
    A bíróságon felvett videókat csak felületesen néztem meg, mert túl soknak tartottam benne a szövegelést, a felesleges kérdéseket, a tétova válaszokat, a csendszüneteket, a hümmögést... az időhúzást. Lerítt az egészről, hogy nem a győzelem, hanem a jelenlét a fontos. Azt fizetik - miközben azok a véletlenül idetévedt nézők, akiket érdekelne mi történik a csoporttal, elalszanak a képernyőjük elött unalmukban. Kézlegyintve tovább lépnek. Gratulálok, hogy te képes voltál önkéntesen ezt a sok órányi papolást végig ülni.
    Azt szeretnem tőled kérdezni - hogy az általad "T.” - gondolom Tisztelt Bíró úr iránymutatása által levezényelt forgatókönyvben esett-e szó a kulcsi videofelvételek címadásának jelentőségéről? Ha igen, akkor csak nem találtam meg – talán mert sok helyen olyan visszhangosak voltak a kezdeti felvételek, hogy idegességemben ki is kapcsoltam a követhetetlen tartalmú előadást.
    Nekem a kezdetektől az jár a fejemben: Ha nem boncolgatta a bíró a videók címadását, vagy csak érintőlegesen, annak mi lehetett az oka?

    Édesapám, Isten nyugosztalja, fiatal korában még latint is tanult, szerette tudni a "régi világ" történeteinek motivációit. De nekem már nem jutott sok az õ tudásából, viszont fiatal korom óta megvan az Idegen szavak és kifejezések szótára, az Ismert szólások és közmondások gyűjteménye, és a német, angol vagy francia irodalom se idegen tőlem.
    Az is világos, hogy az utóbbi 30 év alatt a világ - rácsimpaszkodva az internetre, a közösségi oldalakra, a hírek hihetetlen mennyiségű felgyülemlésére, jóval kevesebb tudást és történelmet halmoz fel a saját fejében. Néha ugyan rákeres a világhálón, vagy körbe kérdezget a saját ismerősei között aztán tovább is lépett. A tudásuk ezért (is) felületesebb és elfelejthető.

    Rátérek a lényegre, a videók eredeti címe a következő: "Orbánt, Gyurcsányt... megölni nem kell félnetek jó lesz..."

    Nem fura? Persze sokan, akik elolvasták és addig el is jutottak, hogy "megölni nem kell félnetek." - megerősítés: "jó lesz" szinte azonnal, némileg felcsigázva elindították a videót, beillesztve saját kis titkos gondolatvilágukba, hogy; "...hú, na végre elintézik ezeket a gennyes politikusokat!". vagy éppen "- Nem szabad, mert Orbánnál nincs jobb, mutass valakit, aki... a Gyurcsány az viszont megérdemli, hogy elintézzék. (Orbán, több évig eljátszott teátrális lázítása után kialakult és „bebetonozott” vélemény Fidesz körökben”. Részben, vagy teljesen sokan meg is nézték.
    (a három videó itt még jelenleg is megnézhető: https://postaimre.euroweb4you.com/infusions/news/news.php?readmore=108)

    Több hónap elteltével aztán becsapott a villám. 2021 szeptemberében Letartóztatták Posta Imrét. Persze azonnal felhördült a magyar sajtó, és véresen habzó szájjal hirdette, hogy ezt meg kell torolni. Nagy hír volt - csámcsogni való és a Magyarokat Irányító tejhatalom, a parancsaikat végrehajtó TEK, a politikusvilág nagy győzelmét hirdethette a szellemileg kritikusan alátáplált népség felé...
    Az eltelt évek alatt azóta se olvastam, hallottam arról, hogy Miért kapta ezt a címet a videófelvétel. Remélem, hogy akik több éve olvassák a Postaimre oldalt azért tudnak annyit, hogy mi volt a címkiválasztás alapja, de akik még nem ismerik, nem néztek utána, esetleg elfelejtették vagy soha nem is hallották, ideteszem a magyar wikipedia.org-on megtalálható rövid információt: https://hu.wikipedia.org/wiki/Reginam_occidere

    Itt folytatom: A teljes mondat, legelterjedtebb magyar fordítása (alatta a latin eredeti) így szól (bemásolom):

    Idézet

    A szöveg kétféle, egymással ellentétes értelme csupán a vesszők alkalmazásával áll elő:

    1 A királynét megölni nem kell, félnetek jó lesz, ha mindenki egyetért, én nem, ellenzem.
    (Reginam occidere bonum est timere, nolite. Et si omnes consenserint, ego non. Contradico.)

    2 A királynét megölni nem kell félnetek, jó lesz, ha mindenki egyetért, én nem ellenzem.
    (Reginam occidere bonum est, timere nolite, et si omnes consenserint, ego non contradico.)


    A címrészlet innen származik - de se a "félnetek" szó elött sem utána nem volt kitéve vessző...

    Azt is tudom, hogy mi,- jónéhányan itt az oldalon - azonnal felfogtuk mit jelent, ahogy Posta Imre is tisztában volt és természetesen a látogatóink között is elmosolyodott néhány olvasó, aki ismerte Gertrúd Királyné történetét...

    Ugyanakkor se a bíróság se az intelligens magyar újságírók között senki nem merte/akarta esetleg nem tudta, hogy miért ez a cím. Nekik – a kedvükért – most leírom:

    A cím az okból lett kiválasztva mert Imre - ahogy eddig se, soha - nem buzdított senkit gyilkosságra, önbíráskodásra, ölésre, csupán egyetlen dolgot tartott mindig szem elött: Felhívni arra a saját népét, annak összes állampolgárát, hogy döntésképesekké kell válniuk - aminek az alapja az, hogy megtanuljanak elemezni- és használják az egyetlen igazi irányító hatalmat; a tudást.
    Nekem senki ne akarja bemesélni, hogy a vizsgálódás ideje alatt a közöttünk élő értelmiségi emberek közül egy se jutott erre a gondolatra. Dehogynem. Csakhogy: Ezt ezt nem szabad feszegetniük!... Jobb, ha nem, mert akkor mi marad számukra hivatkozási pontra és mivel etessék a magyar népet? Gondolkodni? dönteni dolgokról, saját sorsukról? Szabadon élni, félelem nélkül? Akkor mi lesz velük - azokkal az élősködőkkel - akik a "nép szolgája" fogalmát a nép "isteni vezetői"-re torzítva értelmezik?


    Persze ez az egész (már megint) Posta Imre hibája. Elfelejtette, vagy nem akarta figyelembe venni azt az régtől ismert véleményt, hogy egy jól csomagolt hazugságot sokkal könnyebb elfogadtatni az emberekkel, mint rávenni őket a kritikus gondolkodásra.(Ideje volt újra kivizsgálni a szellemi állapotát - vajon beszámítható-e , vagy jöhet a sárga papír)

    - Gerry, ugye ismered a közmondást, hogy a” remény hal meg utoljára”? Tudatnunk kellene talán a magyarokkal, hogy az a hal az õ kedvükért se marad életben. Gondolják már végig ők is, mit tehetnek ez ellen a végjátékban!

    A Pi-kör szétesett. Ez a weboldal szinte az utolsó fehér holló, (ugye nem volt véletlen a színválasztása?)

    Mindenkinek szép és nyugodt álmokat kívánok!
    - 2024. 10. 31. 22:33
    • Gerry
      " Ez a weboldal szinte az utolsó fehér holló, (ugye nem volt véletlen a színválasztása?) " - Á, dehogy Gojika, csak nem volt itthon kék -pasztel színü- álcázó festékem. Hihihi
      - 2024. 10. 31. 22:48
  • F
    Ez csak a szemvényvesztés része,a hazát nem lopják el csak elhitetik hogy elvan lopva,zsidók ennek csak alanyai és rájuk lehet fogni mindent,semmi nem az aminek látszik.
    Angolosan,távozni jobbára annyit tesz szó nélkül hagyni,magyarán hallgatni arany!
    Ma magyar életét ez jellemezze nem a hadakozás,és nem azért mert nem éri meg csak minden közszolga féli és félti a tyúkszarost és a vagyonkáját ami persze nem vagyon.Mert amije van az is jelzálogba és hitelekben mérhető.Taláros érti a lényeget de a gazdái mást várnak el tőle,ezért is megy évek óta az érthetetlenség,és a bizonyítási kényszer ami idáig,vagy is Imre és állam 10-0 idáig az állás.Ami nem is fog változni mert itt nincs bizonyíték.Nem 1956-van,már mint az naptárévszám szerint.Mikor elég volt egy házmester és a hasznos jó magyart akár fel is akasztották.
    - 2024. 11. 01. 03:52
  • F
    Felszínt már kapargatják,de mélyre ásni nem mernek.Mint fidesz vagy hivatalok,rendőrség,és így tovább.......
    - 2024. 11. 01. 05:35
  • Gerry
    HER KÜLDTE EL NEKEM A VIDEO ELSÕ RÉSZÉT, ÉN MEG IDETENNÉM - ELÕSZÖR TALÁN A VIDEÓT NÉZZÉTEK MEG, MERT EZ IS ARRÓL SZÓL AMIRÕ SZÓ SEM LEHETNE EGY ÉRTELMES VILÁGBAN, (BIZTOS LESZ FOLYTATÁSA IS - HACSAK EL NEM TÜNTETIK A YOUTUBE-RÓL, AZÉRT MERT... SZÓVAL AZÉRT!... , AZTÁN ITT VAN EGY KÖNYV IS NEKTEK (PDF FORMÁBAN), AMIVEL BÁRKI KISZÉLESÍTHETI AZ EZZEL KAPCSOLATOS TUDÁSHORIZONTJÁT.



    ITT MEG AZ OLTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK: https://postaimre.net/konyvek/mRNA-va...ty-hu1.pdf

    ... remélem, hogy az itt olvasók mindegyike tisztában van azzal az egyszerü dologgal, hogy minden. mindennel összefügg!.
    Én csak annyit tudok, hogy nem mi vagyunk a rosszfiúk!

    Második és a harmadik rész:
    https://www.youtube.com/watch?v=7nUGz...nUGzQlIfuA
    https://www.youtube.com/watch?v=qFOUE...FOUEYGDa6M
    - 2024. 11. 01. 13:56
  • G
    Semmi nem az , aminek látszik ?

    " Ex nihilo nihil fit " (semmiből semmi lesz )

    Sokszor ismételgetjük ezt, a mai állapotokra Magyarországon.
    De nálunk a "semmi" az agyakban van.
    Tisztelet a kivételnek , egy kis erőfeszítéssel, láthatnák, ami ma már nagyon is látszik!
    Sőt, még egy kis erőfeszítéssel, látnák: hogy ez rosszabb,mint ami látszik.

    Miért nincs semmi változásnak a jele se, hát talán : minden mindennel ősszefügg ?
    - 2024. 11. 02. 12:18
  • Belabacsi
    Gerry, sémi nem az, amisnek láttatják. Másképpen: A lyuk több, mint a rések összessége. Imréék 2021-ben az események előtt Siklóson a vár alatt a Felszabadulás u. 25-öt tatarozták. Mintha mondta volna, hogy akkor 25-ben lesz a Felszabadulás.
    - 2024. 11. 02. 18:04
    • Gerry
      Nahát... Ha tudtam volna, hogy Imre ott volt a Siklósi vár mellet, szóltam volna neki, hogy a Szakállas Bástya mellett, - látjátok ott jobboldalt lent abba a zöld-dzsumbulyban talál útilaput! (Én gyerekkoromból emlékszem arra, hogy a falusi srácokkal, amikor a kispatak mellett játszottam és kakilnom kellett (8-10 évesen még ilyen szépen mondtuk!) akkor a fiúk mondták, hogy azzal ki tudom törölni a s... akkor még az is csak popsi volt.... popsimat. Fura volt, de sikerült! Ha Imre ismerné a vadon élő növényeket (láthatjátok a másik fotón – persze van ennél nagyobb is! -) akkor 2021-ben útilaput köthetett volna a talpára és (esetleg családdal együtt) inkább egy 3-4 éves világ körüli útra indulhatott volna, ahelyett, hogy ezekkel a sótlan irodakukacokkal foglalkozna azóta is. Az időben Volt neki még elég sok határon kívüli ismerőse a tagok között is, ahol álomra hajthatták volna a fejüket. De nem. Biztos eszébe se jutott az útilapu... Nagy kár. Sajnálom érte.
      Veled együtt azt kívánom; legyen igazad Bélabácsi, Bízom abban, hogy március – Imre számára is - tavaszváró lesz. Nagyon itt az ideje.
      Ezt, remélhetőleg már a(z egyelőre számomra – nem tudom az okát miért - szimpatikus) Bíró úr is elismeri - elvégre gondolkodni tud – azért lehet ilyen magas homlokú. Amit meg Imre előzetesben aztán bokaperecben eltöltött ennyi idő alatt felszámolhatja a büntetésben és - hogy megmaradjon a lelki egyensúlya - akkor lezárhatja a kirakat pert végleg, örökre.
      Ezt (- a hangos gondolat részemről nem akar befolyásolás lenni,) azt hiszem õ is felfogta és tudja mi történik az országban. Ha jól/okosan/bátran/logikusan/emberséges módon dönt, egy-két év után az emberek el is felejtik, ezt a dicstelen, - rákényszerített - szerepet és boldogan élhet ameddig meg nem hal, azzal a tudattal, hogy a jó és rossz döntései egy kicsit a jó irányába állították az igazság mérlegét. Ebben a faramuci világban már ez is érdem! De ezt nem is kell mondanom. Manapság már mindenki tudja és érzi a saját bőrén.
      A "jog" - emberek műve, az igazság ugyanakkor nem emberi döntések ólomsúllyal preparált dobókockája.

      A siklósi vár tornya egykori õrhely:
      postaimre.net/kepek/Siklosi-var-szakallas-torony1.jpg

      az útilapu - azaz "Nagy útifű" :
      postaimre.net/kepek/utilapu.jpg
      - 2024. 11. 02. 20:10
  • D
    Nem túl régen, talán augusztusban, a Magyar Nemzet szombati mellékletében, a Lugas-ban két, közel egymást követő mellékletben, jelent meg egy-egy cikk a muhi csatáról és a mohácsi csatáról.
    A cikkek az utóbbi időben - jó értelemben - "elharapózó" újfajta történész-szemlélet jegyében íródtak.
    Abban a szemléletében, hogy az aktuál-politizáló történetírás helyett a hangsúlyt a tényekre, adott esetben a számokra helyezik és ezeket elemzik és csak utána vonnak le következtetéseket.
    Az első - időrendben - értelemszerűen a muhi csata.
    Amelyet 1241. április 11-12-én vívtak/vívtunk meg a hazánkra törő mongolok/tatárokkal.
    A Wikipédia azt írja ezzel kapcsolatban, hogy a mongolok megsemmisítő vereséget mértek IV. Béla királyunk seregére.
    A Lugas-beli cikk pedig ezt cáfolja.
    A mongolok ugyan győztek, de pirruszi-győzelmet arattak.
    És ennek lett később - egy év múlva - az egyenes következménye, hogy kitakarodtak az országból.
    Ugyanis muhinál olyan súlyos veszteségeket szenvedtek a mongolok - egyébként a csata során sokszor a vereség határán -, hogy utána bár megpróbálták felprédálni az országot, de mindenütt ellenállásba ütköztek és mindenütt tovább érzékeny veszteségeket szenvedtek.
    Így 1242-ben jobbnak látták, ha eltakarodnak.
    És amikor 1270-körül újra megpróbáltak az országra támadni, véres fejjel kellett újra eltakarodniuk, úgy, hogy lényegében - a török korig - nem is próbálkoztak újra.
    Hasonló a helyzet a mohácsi csatával és az azt megelőző időkkel is.
    A magyar államvezetés egyáltalán nem volt tutyimutyi és szűklátókörű akkor.
    Már II. Ulászló, akit - méltatlanul - "Dobzselászlónak" ("Jólvanlacinak") csúfoltak, is minden tőle és az országtól telhetőt megtett a végvári rendszer megerősítésére - sokszor nem is eredménytelenül! - és komolyan vette a török elleni harcot.
    Utódja, a fia, II. Lajos szintén nem volt egy felelőtlen uralkodó, sőt!
    Már a házassága - ami abban a korban teljesen szokatlanul egy szerelmi házasság volt - Habsburg Máriával is biztosította az ország számára egy hatalmas birodalom hátországát, amely birodalom egyébként sajnos éppen nem volt annyira hatalmas, hogy a török birodalom erejével elegendő saját ereje legyen megmérkőzni.
    És a mohácsi csatánál sem igaz, hogy a hadvezérek - Tomori Pál és Szapolyai György - rosszul vezették volna a hadsereget (amely ez esetben is egyébként ugyanúgy több-nemzetiségű haderő volt, mint a muhinál harcoló hadseregünk).
    És az sem igaz, hogy nem volt esélyünk a török ellen.
    Szapolyai János - Szapolyai György bátyja - erdélyi vajda pedig a legkevésbé sem volt áruló sőt, minden tőle telhetőt megtett, hogy az erdélyi hadak minél nagyobb számban ott legyenek a királyi seregben, de sajnos - önhibáján kívül!!! - elkésett a csatából.
    Nyilván én itt most nem tudom idézni a teljes cikkeket mindkét súlyos eseményről, de az események megítélésénél az irodalmi - azóta rárakódott - túlzásokat és ferdítéseket javaslom félretenni, mert azok nagyon félrevisznek minket olyan sztereotípiák felé, amely nemcsak valótlanok, de végtelenül ostobák is.
    És ugyanezt javaslom már most megtenni a mai történéseink kapcsán is.
    Persze, mivel benne vagyunk a jelenkor erdejében, ezért valóban nagyon-nagyon nehéz látni a fáktól az Erdőt, de azért meg lehet és meg is kell próbálnunk felülemelkedni az Erdő fái fölé és onnan látni a nagy egészet.
    - 2024. 11. 03. 14:13
    • N
      Latja en egeszen maskepp tudom a dolgokat . Eloszor is a Mongolok nem irnak a Muhi csatarol mert sose volt . Kerdezze mar meg az otthoni torteneszeket , kutatokat,regeszeket hogy hol is van az a csata helye . Ma se tudja senki . Tobb helyen astak de meg egy nyilhegyet se talaltak . Ugyan ez a helyzet a Catalaumi csataval. A francia academia felasta fel Franciaorszagot de ismet egy nyilhegyet sem talatak .<br />Meg hogy szet lett kergetve a Mongol birodalmi hadero ? Mikor Hulegu khan elfoglalta Bagdadot akkor majd 270 ezres haderovel birt . Mikor Hulegu testvere ellen (Berge Khan) vonult a ket Mongol eggyutes hadero 720 ezer volt . Mit gondol milyen volt a Magyar hadero ?<br />Szapolya Jan Horvath volt es a Palos rend fonokenek (Frater Gyorgy szinten Horvath)  ravasz kemhalozatanak koszonhetoen a szultannal megegyezve lett o a kiraly . II Lajost is a horvath testorei oltek meg .<br />Nos azert nem minden lehetett igy . Mert kik is az irastudok(torteneszek) ?<br />Americai tortenesz Jerry Botton azt irta nem reg konyveben a 'Reneszansza Bazaar' hogy az europai tortenelmet vizsgalva ma mar az sem biztos hogy Juliusz Cesar vala letezett .
      - 2024. 11. 07. 15:53
    • N
      Latja en egeszen maskepp tudom a dolgokat . Eloszor is a Mongolok nem irnak a Muhi csatarol mert sose volt . Kerdezze mar meg az otthoni torteneszeket , kutatokat,regeszeket hogy hol is van az a csata helye . Ma se tudja senki . Tobb helyen astak de meg egy nyilhegyet se talaltak . Ugyan ez a helyzet a Catalaumi csataval. A francia academia felasta fel Franciaorszagot de ismet egy nyilhegyet sem talatak .Meg hogy szet lett kergetve a Mongol birodalmi hadero ? Mikor Hulegu khan elfoglalta Bagdadot akkor majd 270 ezres haderovel birt . Mikor Hulegu testvere ellen (Berge Khan) vonult a ket Mongol eggyutes hadero 720 ezer volt . Mit gondol milyen volt a Magyar hadero ?Szapolya Jan Horvath volt es a Palos rend fonokenek (Frater Gyorgy szinten Horvath)  ravasz kemhalozatanak koszonhetoen a szultannal megegyezve lett o a kiraly . II Lajost is a horvath testorei oltek meg .Nos azert nem minden lehetett igy . Mert kik is az irastudok(torteneszek) ?Americai tortenesz Jerry Botton azt irta nem reg konyveben a 'Reneszansza Bazaar' hogy az europai tortenelmet vizsgalva ma mar az sem biztos hogy Juliusz Cesar vala letezett .
      - 2024. 11. 07. 15:55
  • M
    Gerry! "Véletlenül" egymástól függetlenül 10.31-én mindketten megszólítottuk a bíró úr emberi mivoltát. Te itt ebben a cikkben, én pedig emailben. Ezt most vettem észre, mert ma olvastam ezen bejegyzésedet. Gyorsan meg is néztem, mely napon küldtem neki az emailt. Üdvözletem a távoli hazádból, hogyha fizikai síkon nem is, de ezek szerint szellemi síkon össze vagyunk kötve. Áldás!
    - 2024. 11. 03. 16:58
    • Gerry
      Gyõzelem
      - 2024. 11. 03. 17:08
  • G
    Mikor is kezdődőtt a " a magyar lakosság csere " ?

    Amelyik nemzetnek elhazudják a tőrténelmét , az előbb úto'bb megszűnik létezni !

    A muhi csata, 1241 !
    A korabeli hatalmas Mongol Birodalom ebben az időben , Euro'pában , a germán német terjeszkedést tartotta veszélyesnek.
    Batu Kán vezetésével, egy nagy mongol hadsereggel, ezt akarták megállítani.

    Ez az akkori világ, legnagyobb és legfélelmetesebb hadserege, az akkori magyar királyt, IV Bélát kérte meg egy barátságos átvonulásra az országon. Batu azt gondolhatta, hogy mivel a magyaroknak is az ősi ellensége a germánok, rokon népek is. Így az átvonulás nem ütkőzik semmi akadályba, A mongolok nem a magyarokat akarták megtámadni , elfoglalni az országukat !
    Batu tőbb batságos futárt küldőtt ezzel a kéréssel a magyar királyi udvarba, válasz nem érkezett. Sőt a végén megőlték a futárt is.

    Az akkori Magyar Királyi udvar:
    IV. Béla a fiatal magyar király
    Anyja a német Merániai Gertrúd
    Gertrúdot a magyarok megőlték, mivel mindenhová németeket telepített, és gyűlőlte a magyarokat.
    Így senki nem csodálkozhat, ha a félig német Béla, mint hasznos balek, nem engedte át a mongolokat, és feláldozta a magyarokat a németek biztonsága érdekében.

    Később aztán rájőtt. hogy ebben nem volt kőszőnet német rokonaito', de azért a vér nem válik vízzé, és szorgalmasan telepítgette a német lovagokat az akkor épülő Budára.
    Mohács se volt sokkal külőnb! Néhány részletet leszámítva, ugyanez.

    Sajnos ezen nehéz vitatkozni, mert az eredmények, a tények, makacsok!
    - 2024. 11. 04. 16:38
  • D
    Gutai Zub!
    Az egész középkorra az volt a jellemző, hogy voltak uralkodó családok és azoknak voltak birtokaik, amelyeket országnak - de nem nemzetnek!!! - neveztek.
    A mai nemzet-fogalom tökéletesen ismeretlen volt abban a korban.
    És minden uralkodó a területére érkezőket/bekéredzkedőket szívesen fogadta, ha - ha elfogadták őt uralkodójuknak!!
    Nálunk jellemző módon ilyenek voltak a jászok, a besenyők, németek (Erdélyben szászokként) később a kunok és még később a - cigányok (Zsigmond király uralma alatt - ezért mondjuk viccesen a cigányokat "Zsiga"-nak máig is).
    I. (Szent) László királyunk édesanyja lengyel volt.
    Akkor ő nem volt tiszta magyar?? Nem. De mégis a mi királyunk volt. Nem is akármilyen.
    A mongolokban pedig pont annyi rokoni érzés volt, mint később a törökökben irántunk - semmi, nulla, zéró.
    Batu olyan leveleket küldözgetett, amiben IV. Bélát "királyocskának" csúfolta.
    A rajtunk való "átjárás" pedig irgalmatlan adókkal és váltságokkal járt volna, akárcsak a törökök esetében - meg persze azzal, hogy az átvonuló mongol (később: török) hadak pont úgy viselkedtek volna, ahogy sok száz évvel később a szovjet hadsereg.
    Úgyhogy az európai középkori "országok" valójában egy korai "Európai Unió"-t formáltak, ahol mindenki oda ment, ahova akart, ott telepedett le, ahol akart és ez által minden nép össze-vissza keveredett mindegyikkel - így mi is.
    Mert az összes uralkodót összekötötte a vallásban a katolicizmus, a nyelvben pedig - a latin!! (nálunk, ha jól emlékszem 1838-ig a latin volt az ÁLLAMNYELV).
    Úgyhogy miről beszélsz barátom???
    - 2024. 11. 05. 09:05
  • G
    Laci Barátom,

    Te aztán kitettél magadért! Gratulálok !

    A nagy és sikeres Euro'pai Unio'nak, komoly tőrténelmi, és évszázadokra visszamenő jogos alapot teremtettél.
    Milyen szerencsés Magyarország, hogy ebbe a disztingvált tőrténelmi gyülekezetbe , ebbe az ész nélküli, őssze - vissza keveredésbe, nagy nehezen sikerült bele kerülni. Mindenki mehet ahová akar , mint a a vicces cigányok.

    Megérdemelnéd, hogy a germán szépség, Ursula von der Leyen , az egész válogatott bandájával együtt, legalább speciális ajándékokkal hálálja meg Neked , az EU általad szorgalmazott, ma már kényszerített, migráns áradatok tőrténelmi jogosságára!

    Hasznos a beszéded barátom ........
    - 2024. 11. 05. 13:13
  • D
    Gutai Zub!
    Félreértetted, amit írtam.
    Egy szóval sem azt írtam, hogy AZ a középkor jó volt vagy rossz volt.
    AZ a középkor OLYAN volt, amilyennek leírtam.
    Ezt ugyan nem írtam, de leírom most: a mongol birodalom pedig egy rablógyilkos tolvaj fosztogató bűnbanda volt, pont úgy, ahogy háromszáz évvel később a "rumi" törökök. (A "rumi" = 'római' - ugyanis a törökök is a Római Birodalomból eredeztették magukat és legkevésbé sem Attilától akkoriban. Attila nem volt "sikkes" akkortájt...).
    Egyébként az első világháborúig - is - úgy lehetett Európában utazgatni, hogy jóformán útlevél sem kellett, sokkal jobban mozoghattak a népek, mint manapság.
    Ady felpattant az Orient Express-re és elugrott Párizsba egy-egy hétvégére - "Párizs az én Bakonyom - odaverem takonyom!" felkiáltással - pardon ez utóbbit már talán Karinthy vagy Babits írta, nem tudom melyik és nem is érdekel...:))))
    Ja, és tudod, hogy az I. vh. előtt hogy hívták a kurvákat Moszkvában?? Vengerkának.
    Magyarra fordítva: 'magyarka'. Mert a magyar/országi fiatal nők odamentek strichelni a jó pénzekért. Sőt még Bukarest is magyar kurvákkal volt tele ugyanebben az időben - csöppet sem nagyobb dicsőségünkre!! Megjegyzem a manapság dubajozó magyar nők csak folytatják ezt a szép (???) hagyományt...
    Úgyhogy nem kellett itt bennünket keverni - kevertük mi magunkat feszt és doszt már Levédiában és Etelközben is (mármint Etel "közében" is...) és csak folytattuk itt a Kárpátok kies "ölén" is.
    Megjegyzem mi már a Führernél is besorolhatatlanok voltunk a "faji" katyvaszunk miatt, egyébként a Führer szemszögéből teljes jogosan.
    - 2024. 11. 05. 15:29
    • Gerry
      Laci - baszott nagy ez a tükör amit itt kitettél elénk. sajnos csöppnyi történelemtudásom birtokában sem jóváhagyni, sem pedig tagadni nem fogom. Arról az idõkröl semmilyen emlékeim nincsenek ... talán igaz lehet, hogy az "emberi halál pillanata után az elsõ elvégzendõ munka a teljes "reset", aztán a töpörödési állandóval X sperma méretüvé illetve a madadék anyagból Y alaku 'szüz-sejtté' alakitják a belõlem kinyert Trutyit és itt ott szétszórják az akkor a földönl létezõ pubertás kurúakba ...be... A többit aztán rábízzák a Sztochasztikus Istenek nevü Kft-re. Ugyanakkor mindent amit elõzõ életeimben összeszedtem a magam okulására,  beletettek egy müanyazacskóba és elküldték az égieknek... - Ezt valaki egyszer elmondta nekem, nagy fehér, hosszú szalálla volt és bölcs kinézete... Emlékszem, rá is csodálkoztam mert valahogy ismerõsnek szünt õ pedig, látva értetlenségemet, ezt mondta: "-Mit gondosz kispofám az Istenek ott fent mibõl készítik az égi mannát??? Vért és nyershúst a pokolba szállítják!" - ezzel kacsintott egyet és eltünt.

      Erre mostjössz te és ilyen komor dolgokkal szembesítesz. Te nem véletlenül lentrõl jöttél, hogy megkínozd zseng és ártatlan lelkemet? (Csak így magunk között szeretném megkérdezni: Nincs neked véletlenül két kis szarvad és kénszagod? (elég ha privátban elárulod , - eszküszöm - nemköplek be!!! - ) Hihihi  Most megyek tanulni történelmet... csak még nem tudom, hogy melyik könyvet vegyem meg.
      - 2024. 11. 05. 16:09
      • D
        Reméltem, hogy valakinél végre kiérződik az a végtelen keserűség és elkeseredettség, ami bennem van és amit próbáltam - nem kevés - iróniával fentebb előadni. Csalatkoztam ebben a reményemben (is). Próbáltam - szerény szellemi eszközeimmel - folytatni Lőwy Árpád - szerintem egyik legnagyobb - költőnk gondolatait. Belátom: nem sikerült és egészen biztosan miattam nem sikerült, szóval a hiba bennem van. Egy dologban azonban biztos vagyok: a történelmet csakis a lehető legföldhözragadtabban szabad csak megközelíteni. Konkrétabban: a legbiztosabb tájékozódási pont a bányászbéke ülepe alóli nézet. Én ilyen "fődhö'ragadt" vagyok. És arra a kis időre, ami - talán - még hátra van nekem már nem is változom meg, mert nem is akarok megváltozni. És sajnos - attól tartok - a Führernek és a Generalisszimusznak is - egyszerre volt igaza. Minden más tévedés volt. Úgyhogy nincs nekem szarvam, ma már nem ágaskodik rajtam semmi, azok az idők örökre elmúltak. Minden jót Neked!
        - 2024. 11. 05. 17:00
        • Gerry
          ....ha az írásomra most megsértõdtél, akkor elmegyek hozzád, megvárlak egy sötét utcasarkon én megverlek!  Ha ezért feljelentesz - de talán azt nem teszed meg mert magyaroknál  (mármint A magyar emberek között) az nem szokás. - Lásdd, Imre feljelentõjét! Persze az lehet, hogy magyar, de akkor nem ember. (privát vélemény! - hanem egy agyatlan irodakukac ezért nem haragszom rá, mert neki/k/ is adott az Isten, engedélyt a túléléshez, azt is teszi...)

          demiutánahumorbanénsemismerektréfát .... elküldöm neked a most hallott (amúgy szép) lélekmelengetõ éneket, ami egyszerrre fel is old büneid alól, másrészt lelked megkönnyebbül és végül sírhatsz is sanyaú magyar lelkünkért (helyettem is)!

          Tehát:
          Ne feledd, vannak olyanok akik naponta elimádkoznak vele.... és miután meghallgattam - tényleg minõségi könnyfakasztó , csak annyi prroblémám volt az elöadással, hogy egy szót sem értettem az énekbõl ezért rákerestem Google a barátom segítségével (ne hidd, nem a barátom, csak próbálják elhitetni velem!) ... és itt a szöveg is - bebizonyosodtam arról, hogy süket vagyok a kúlt urához... remélem, hogy ez a magyarázatom, megint és komolyan helyrebillent... mer' ha nem akkor óvakodj a sötét utcasarkoktól! Ámen (ezt szokták volt mondani egy ilyen Lélek-rezsó hatásakor.)


          Magyarok Csillagdala - (Magyari lelkek Himnusza)

          Minden S Ég Atyja, Anyja,
          Te teremtettél Mindent,
          ami a Fényben Él.
          Légy Vezetőnk, légy Erőnk,
          Legyen velem az Örök Fény.

          Égi Áldás garmadával,
          fényes orcámra hulljon.
          Énekeljen a sok madár,
          csak Áldás viruljon.

          Áldott a Lélek s a Világ,
          Teremjen szépséget az Igaz Ág.
          Nemzetségünk kerüljön helyére,
          Írjon Ódát Isten Egére.

          Béke és Áldás a csodaváró Népnek,
          igaz megváltás az emberiségnek.
          Nyílik a Kapu, szól a harsona,
          Ez itt már a Magyarok Hona.

          Egy problémám a másik mellé (történelmi ismereteim helyrepofozása ... ami miattad derült ki önmagamról) az, hogy most a lelkem nem érzi a "Himnusz" erejét s mivel a dallam és az ének tetszik, azon agyalok, hogy talán a lelkem sorvadozik el lassan... (Igaz, hogy a versszöveg viszont egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet - de úgy hiszem nem is nekem szánták!)
          - 2024. 11. 05. 19:19
          • D
            Nincs semmi baj, pláne veled nincs Gerry. És szerintem egész jó kis vers ez, mégha én kevéssé vagyok vallásos is.
            - 2024. 11. 06. 09:29
            • Gerry
              A vers utolsó sora; ostoba!.... nem jött be.  Egy kicsit át lehetett volna írni ... mert 'igy nem igaz!
              Talán így: "Ez itt még a Magyarok Hona". esetleg "Ez itt már/most nem a Magyarok Hona". ... "Ez a hely nem lesz más otthona", "Hazánkat nem adjuk soha", .... folytassam?
              - 2024. 11. 06. 12:48
  • D
    2024.11.06 - reggel 09:25 - kor: úgy néz ki, hogy Donald Trump lesz az USA 47. elnöke. Talán egy halvány gyertyafény a több kilométer hosszú alagút végéről.
    Ha csak úgy fogja képviselni az USA érdekeit, hogy ezt egyfajta izolacionizmusként teszi, már az is bőven elég jó lesz a Világnak.
    - 2024. 11. 06. 09:26
    • Gerry
      ...ha nem lesz az õt is megverem!!!!!
      (Azt tudjátok, hogy Kamala Harrist , minden lóversenypályáról és ügetõrõl sok éve kitiltották? Nem? Azért, mert amikor nevetett az összes versenyló megállt és azt kereste, melyik kanca hívja...)
      - 2024. 11. 06. 12:52
  • G
    " egy halvány gyertyafény az alagútban " ??

    Amerikában győzőtt "cion don" az elnőkségért , Magyarországon jo' lo'ra tett a kis kőpcős "cion viktor" a megmaradásért !

    "Veni , Vidi , Vici "

    Ez aztán bőven elég jo' lesz a Világnak , mondod Te , Laci Barátom!

    Nem vagyok túlságosan pesszimista , de én, és sokan "mások" , semmi halvány jelét nem látjuk a gyertyafénynek.
    Mind a két "győzedelmes " VIKTOR , cselekedetei semmi jo'val nem kecsegtettek idáig , és miért változtak volna meg ezek a díszpéldányok , most a nagy győzelem után ?

    A Világnak akkor lenne esetleg egy halvány gyertyafény reménye , ha ezek (és akiket képviselnek) végleg eltűnnének a hosszú sőtét alagútban végleg.
    - 2024. 11. 06. 13:03
    • Gerry
      Nem mondom, hogy nincs igazad - de remélem, most te látod nagyon borúsan a jövőt - és lehet, hogy a jóslatod valóra is válik...
      Ugyanakkor amit az elmúlt két évben Trampli sok mindent eljátszott a világ felé, és hisznek neki az emberek. Ha elnök lesz akkor rengeteg megígért dolgot el is kell végeznie - mert az utóbbi években a világ népei sok mindent átéltek, és ha nem tudja vagy mégsem akarja véghez vinni az ígéreteit akkor - a világ olyan lesz, amit jósolsz, de azt õ se ússza meg. Orbánt, első 4 év FIDESZ kormányzása után kigolyózta a felette álló hatalmi erő... de kapott még egy esélyt. Néhány évig ez nem is nézett ki rosszul, de aztán eldeformálódott - Orbán azóta is nyögi a tartozását... A BIDEN világ és a "megmutatjuk mi történik veletek, ha..." gyakorlati alkalmazása után el tudom képzelni, hogy megkapja az esélyt - aztán rövid idő múlva a függönyök mögött megtárgyalják vele a "hogyan tovább" működést. Azt hiszem azok is rájöttek, hogy velük is elszaladt a ló... és úgy gondolom, nekik se tetszene egy világégés, atomháború és következményeiként esetleg a túlélőként is csak a föld alatti életben élhetnek még néhány évet - évtizedet... A Covid beindításával a totális hatalomátvétel megmutatta, mire képes. Azt - akkor is mondtuk, hogy a kisebb országok, képtelenek egyedül kilábalni ebből a jövő nélküli világból. Egyetlen ország lakóinak lehetséges esetleg "felébredni" és cselekedni. Közben azért kiderült, hogy bár ébredeznek, de még ma sincs meg a kohézió a többszáz millió amerikai polgárban . ahol kéznél vannak a fegyverek is - így, ha igaz (és sajnos az!), hogy "Színház az egész világ" - akkor valakinek el kell indítani a változást. Ahogy ''56-ban se a tömeg indult meg spontán, hanem elindították és a magyarok, a tömeg végre megkapta a lökést, hogy harcoljon a szabadságáért... Leverték, egy kicsit még "ideiglenesen" ott maradtak a szovjetek kis hazánkban, de az emberek mégis úgy érezték, hogy van jövőjük... Tartott is "elméletileg" majdnem 50 évig... aztán - miután (az egész világon) majmot csináltak az emberiségből a Pénzt megkaparintott nagyhatalom, úgy gondolták itt az idő a következő támadásra... Azt, hogy most mi lesz nem tudom... de talán a húzd meg - ereszd meg manőverrel, megint kikerülnek a fényszórók megvilágításából. Nem szabad elfelejteniük, hogy valójában nem irányítók, hanem manipulátorok és az nem túl biztonságos amikor robbanási helyzet alakul ki... Most mintha azt élnénk meg. Persze tévedhetek is. De mintha az alagút végén én is látnék valami kis fényt.

      De lehet, hogy csak ilyen jön (felújjított!):
      postaimre.net/kepek/sintrabi.jpg
      - 2024. 11. 06. 13:07
  • G
    Gerry,

    Én is remélem!
    De így , ennyi évvel és tapasztalattal a hátamon, mindig a legrosszabbra gondolok ........
    Régi katonatiszti oktatás eredménye .......Kacsint
    - 2024. 11. 06. 13:26
  • D
    Az amerikai - és tulajdonképpen bárhol máshol is a világban - választásokkal kapcsolatban a választási lehetőség a szar és a kurva szar között van.
    Mindenhol.
    Kivétel nélkül.
    Olyan választás, hogy a JÓ és a ROSSZ között?
    Nos, olyan már régesrégen nincs.
    Trumppal kapcsolatban tehát a szar és az iszonyat-mocsok-kibaszott szar között volt (utóbbiak értelemszerűen a démonokraták és sátánfej Kamala voltak) a választás.
    És - nincs mese - ebben a kontextusban már a szarnak is örülnünk kell, mint télvíz idején a kis veréb a friss lószarnak (csak macska ne legyen a közelben!).
    És ez a kis friss, gőzölgő lószar az a halovány gyertyafény az alagút távoli mélyén, amely most megvillant vala (hogy némi képzavarral éljek).
    Remélem kellőképpen illúzió-romboló voltam, vagy csak békasegge alóli fődhö'ragadt realista.
    - 2024. 11. 06. 15:32
  • G
    Melyik szart válasszuk ?

    Télvíz idején, egy félig halálra fagyott kis veréb leesik az út kellős kőzepére.
    Arra jőn egy lovas kocsi, a lovacska a félig megfagyott verébre nagyot szarik!
    A kis veréb , a nagy rakás meleg szar hatására , belekezd vidáman egy nagy őrőmkődésbe..
    Aztán váratlanul jőtt egy nagy kamion , és laposra gázolta a nagy rakás szart , benne az őrőmkődő kis verebet.
    Mi a tanulság ebben a mesében:

    Aki szarban van, mindegy választotta vagy nem, ne őrőmkődjőn ...........
    - 2024. 11. 06. 18:16
    • D
      A vicc és poénja pontosan a következő: 1. nem mindig az tesz veled rosszat, aki leszar. 2. Ha szarban vagy, ne ugrálj. 3. (miután az eredeti viccben jön a macska és kikapja a kis verebet a szarból és persze meg is eszi, így) És nem mindig az tesz veled jót, aki kihúz a szarból. Kamionos variációt nem hallottam még, talán azért, mert abban semmi poén sincs, ráadásul stílustalan, mert amikor még volt lócitrom az utcákon - én még ilyen korban voltam gyerek egy vidéki nagyvárosban - akkor messze nem voltak még kamionok.
      - 2024. 11. 07. 08:32
  • Gerry
    NOS AKKOR - ÚGY LÁTOM - MÁRIS LÁTHATJUK AZ "ANGOLOS TÁVOZÁS" EGY ÚJABB DÍSZPINTYÉT TÁVOZNI AKIT ÚGY HÍVNAK, HOGY jamie harrison (kisbetüvel!)

    Idézet

    A Demokrata Nemzeti Bizottság elnöke bejelentette, hogy Kamala Harris megsemmisítő választási vereségét követően nem kívánja újra a párt vezetését.

    Jaime Harrison jövőre várhatóan nem pályázik az újbóli jelölésre – mondták források a Reutersnek.
    A bennfentesek szerint Harrison, akit bírálatok érte, mert erős támogatást nyújtott Joe Biden 2024-es versenyen való megtartásához, jelezte, hogy elhagyja a posztot a demokraták számára kiábrándító keddi eredmények előtt.
    Szerdán várhatóan az összes munkatársat tömörítő értekezletet tart, hogy megvitassák az eredményeket és azt, hogy miért maradtak el a nyilvános elvárásoktól.
    Megvitatja a vezetői szavazás lehetséges ütemezését is, amely várhatóan április előtt lesz.

    https://www.dailymail.co.uk/news/arti...p;ito=1490


    postaimre.net/kepek/trump nyert.jpg
    Ezek szerint TRUMP visszatért.

    Persze még jöhetnek meglepetések, de pillanatnyilag AMERIKA nagyobb része örül.

    ...és (nem tudom mondtam -e már) most is hiszem, hogy A JÖVÕ NINCS MEGÍRVA ... CSAK A TERVEK.

    Most eljött az idõ angolosan távozni... (de bízom abban, hogy nem mindenkinek fog sikerülni!)

    Amióta OPNI Pista /egykori haverom/ elõször kiejtette a száján, hogy Optimista ... én is bízok a szerencsémben...


    Idézet

    Még egy mai hítforrás (Hogy ma jobban aludjatok!) :
    Kamala Harris felhívta Trumpot, és feladta a versenyt.

    Kamala Harris 2024. november 6-án, néhány órával azután, hogy Trump győzelmét megerősítették, átadta a választást Donald Trumpnak. Vesztesége ellenére sürgette Trumpot, hogy biztosítsa a hatalom békés átadását, és legyen "minden amerikai" elnöke. Harris korábban az egységért kampányolt, de alulmaradt olyan kulcsfontosságú államokban, mint Michigan, Wisconsin és Pennsylvania, amelyek kulcsfontosságúak voltak a kampányában.

    Trump 292 elektori szavazatot szerzett Harris 224-hez képest.
    Több mint 71 millió szavazatot kapott, míg Harris körülbelül 66,4 milliót kapott, ami kevesebb, mint Biden 2020-as összesített szavazata.
    Ez a választás jelentette Trump visszatérését a Fehér Házba, miután legyőzte a jogi kihívásokat.

    https://www.disclose.tv/id/xwmzf8zbq6/
    - 2024. 11. 06. 18:42
    • D
      2020-ban (vagy 2021-ben, már nem emlékszem pontosan) a Demokratában Gazdag István tollából jelent meg egy(vagy két) elemzés arról, hogy az akkori (elmúlt) elnöki időszakában Trump az ígéreteiből mennyit is valósított meg? Nos, kb. semmit. Persze ismerjük az amerikai mondást, hogy a választási ígéretek minimuma a választások után rögtön maximummá lép elő, de ez még ehhez képest is nagyon gyenge volt. Gazdag tételesen felsorolja Trump hangzatos ígéreteit - és utána tényszerűen leírja - kénytelen leírni végig ugyanazt, azaz -, hogy gyakorlatilag az ígéretekből az égvilágon semmi nem valósult meg. Úgyhogy ne legyenek illúzióink, hogy mi fog történni. Talán - talán??? - most valamivel több megvalósul - helyesen: valami (egyáltalán) megvalósul - majd azokból, amit Trump most (is) ígér, de - de ne legyenek kétségeink: a nagy részük most is csak "mese-mese-meskete..." marad. Most semmi más nem történt, mint az, hogy a Deep State (Trump elnevezése, ő már csak tudja, hogy miről beszél, elvégre ő is része ennek) józanabb és türelmesebb valamint praktikusabb része úgy döntött, hogy a gyors (háborús, konfrontatív) megoldáshoz képest - hosszabb távon - többet hoz a konyhára a békés hódítás/gyarmatosítás, úgyhogy picsán rúgták a démonokratákat és előhozták a republikussokat (sic!) helyettük. Természetesen Trump a mostaninál tízszer durvábban ki fog állni Izrael mellett, természetesen utálni fogja Kínát (persze csak addig, míg Kína piacra nem dobja a nála lévő felfoghatatlan összeget képviselő USA-államkötvényeit, mert akkor rögvájszt kussol majd), természetesen gúzsbaköti az EU-t, esetleg az oroszokkal kiegyezik, de csakis masszív szibériai bányászati koncessziók fejében, meg hogy az ukrajnai újjáépítés zászlóshajója az USA lehessen, és - és talán idelök majd annyi segélyt Orbánnak, hogy Orbán még meg tudja nyerni a 2026-os magyar "elnök-választást" (miniszterelnök-választást, mert hát mára nálunk is gyakorlatilag erről van szó, nem másról). És Trump természetesen foggal-körömmel harcolni fog a dollár világ-pénz jellegének és szerepének minden és bármi áron való fennmaradásáért.<br />Ja, és az USA államadóssága természetesen ütemesen tovább fog nőni, elvégre Trump is adócsökkentést ígér - és ezt viszont biztos be fogja tartani "A gazdagok gazdagodjanak feszt és doszt!!"-alapon. Ami kurvára nem kedvez majd az amerikai költségvetésnek. Javaslom, hogy ezt a kommentemet mentsétek el - mert hajszálpontosan ez fog történni a jövőben. Dixi et salvavi animam meam!!!
      - 2024. 11. 07. 09:04
      • Gerry
        Egyetértek veled de mégse. Trump elsö négy évében azért senkit nem támadott meg Amerika, Az, hogy mennyi jó cselekedetet hajtott végre és mit nem ... Majdhogynem érdektelen volt az amerikai népnek.... Aztán megjelen Biden, a Covid, Kamala Harris, rengeteg "menekült" és négy év alatt az amerikai álom olyan - öngyilkos - metamorphosist hajtott végre amire még eddig nem volt példa. Trump - sok mindent ígér és akövetkezõ négy éve másféle elbírálás alá fog esni. Az emberek (71 millió) rá szavazó felemelté a seggüket és hisznek neki. Akik nem hisznek a szavazásban és nem is mentek szavazni, azok közül is jónéhány (millió) elõlegezheti a bizalmát, de nem vakon. Kamalánál hiteltelen ez a szavazási mennyiség... de így is lemaradt vesztett. Hamar el fogják felejteni, jelentéktelen személy volt és maradt.
        Most, az amerikai nép (talán a világ népei is) elvárják! Trumptól, hogy bizonyítsa be az ígéreteit.  Az, hogy most bíznak benne nem ugyanaz mint amikor 4 évig vállvonogatva figyeltek a szokásos politikára. Most ingoványos a helyzete, az emberek még nem jöttek helyre ... és semmi nem változott. Az ígérete, most csak a remény! A megvalósítása viszont a jõvõ és ha azt élhetõvé "varázsolja" azaz megvalósit belõle annyit, ami bizonyít és valoságos reményt adhat, akkor lesz igazán olyan elnök amit e-pillanatban csak megelõlegeznek neki. Trump ezt tudja...

        Én nem azért adok neki bizalmat, mert hiszek benne, hanem azért, hogy "értékelje" a megelõlegezett bizalmat és bizonyítsa be a következõ években, hogy ki is érdemelte... Nem vagyok ezzel egyedül.  Abban egyetérthetünk, hogy - ennyi éven, évtizeden kereszül, állandóan csalódva, bizalmatlanok vagyunk mindenkivel szemben. De ez akkor is hiba, ha a józan eszünk mondatja ki velünk...

        Úgy emlékszem - írtam is már néhányszor - nem adom fel és nem rokkanok bele, mert akkor is történhetnek csodák amikor már megtanultad, hogy olyanok nincsenek, de azt meg nem akarod elfogadni... azért nem mert olyan visszapofázó, visszabeszélõ, nyughatatlan és okoskodó emberke vagy akit - el lehet pusztítani, de megtörni nem. (AKKOR SEM- ha most azt gondolod, hogy mindenkit meg lehet törni! Szia!)
        - 2024. 11. 07. 13:58

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése