Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.
Üdvözöllek

Köszönöm, hogy megkerestél, nézz körül nálam! Posta Imre

pi-klub_logo.png (275 KB)

Klikkelj rá: Youtube oldalam
...további videók...és itt is...és még néhány (lenne, de ezeket már törölték) ...




Összes cikk kilistázása                news.svg (3 KB)                 Összes cikk
  ^                                     ^                                    ^   
l_________KIVÁLASZTÁS__________l
s_reggel.gif (7 KB)                                                     s_olvastad.gif (1 KB)
HÍREK               ÉDES OTTHON!              CIKKEK

Cikkek

Birodalom lenni - vagy nem lenni (Lenin i)

Axióma: ha nem építesz birodalmat - majd építenek belőled (is) birodalmat.



Ca. 1025 éve egy ügyes és gátlástalan hatalomtechnikus, bizonyos István (eredetileg Vajk) rájött, hogy nincs mese, csak az "Európai Unió" útja, úgyhogy elárulta a legközelebbi (vér)rokonait (is) és magához ragadta a hatalmat és vele az egyeduralmat.
Egyúttal mindenkit kíméletlenül lemészárolt, aki csak sandán mert nézni a mocskos szándékaira és tetteire.
De.
De nem épített birodalmat.

Csak egyeduralmat.

És amikor kimúlt az árnyékvilágból, akkor az, amin egyeduralkodott, azonnal darabjaira hullott.
A Sors kegyetlen fintora (vagy igazságtétele?), hogy az egyetlen fiából nem lehetett király.
"Ebül szerzett jószág (mindig) ebül vész el."...
És nem sokon múlott, hogy véglegesen is ne tűnjék el Magyar Ország (direkt így írva, azaz: sic!) a Német-római Birodalomban.
Ahhoz, hogy újra legyen Magyar Birodalom - amely volt Attila Nagykirály előtt/alatt és közvetlenül utána Árpád Nagyfejedelem alatt is - kellettek az István (korai "kádárjános") által megvakíttatott és legyilkoltatott Vazul gyermekei - egyébként István oldalági rokonai - András, Béla, Salamon, Géza és végül I. (valóban szent) László király(ok).

Ők birodalmat építettek - M A G Y A R  BIRODALMAT!!!

Olyat, amely később túlélt egy tatárjárást, mégha az az Alföld kivételével, messze nem volt annyira pusztító, mint amilyennek a már akkor is örökké nyavalygók leírták - ha annyira pusztító lett volna, akkor ma ugyanis nem magyarul beszélnénk.
Mert többségbe kellett volna jutniuk a betelepítetteknek - ugyanis a többség mindig "hasonít" - másképpen: a többség mindig - mindig!!! - beolvaszt!
És nem mi olvadtunk be, hanem a betelepültek olvadtak be miközénk.
Nem jártunk úgy, mint a bolgár-törökök - akik beolvadtak az általuk meghódított szláv tömegbe nyelvüket és kultúrájukat maradéktalanul és tökéletesen elvesztve.
Szóval maradt elég MAGYAR NŐ, akik továbbadták a magyar nyelvet.
Mert a nyelv az mindig - mindig!!! - ANYANYELV.

ANYA NYELV.
Nem "apanyelv".
Soha.
Csakis ANYANYELV!!!

Mert a férfi NEM FOGLALKOZIK a gyerekkel.
Nem az a dolga.
Megy vadászni, állatot terelni, földet túrni, erdőt irtani, harcolni - nincs ideje a gyerekre.
Arra a nőnek van ideje.

Így történhetett az, hogy a hun/szarmata származék lengyelek (és horvátok) már EGY NEMZEDÉK UTÁN elszlávosodtak.
Mert az általuk nemzett gyerekeiket a (szláv) ANYA TANÍTOTTA MEG A SZLÁV (lengyel, horvát) nyelvre, és csakis arra a nyelvre, és az már jó eset volt, ha a gyerekek (még, úgy-ahogy) tudtak/értettek pár szót az apjuk nyelvéből is - egy ideig.
Aztán már nem.

De a vér nem veszett el: mert két nép volt, akikkel népléleki szinten is, máig is, ha halványulva is, de megmaradt velünk, hunokkal (nyugodtan mondhatjuk: hunok. A hunok - magyarok és a magyarok - hunok!!!) a közös eredet-tudat, a rokonság, egyfajta testvériség (ezért (is) van a kibékíthetetlen ellentét az egyébként vegytisztán tökéletesen azonos nyelvet beszélő szerbek, horvátok és bosnyákok között - mert SZÁRMAZÁSILAG - nem sok közös van bennük, de ez most más történet).

Szóval visszatérve a birodalmisághoz.

A magyarság addig volt biztonságban, amíg az egyébként Árpádházi-származású Mátyás király MAGYAR BIRODALMA fennállt.
És Mátyás tudta a dolgát és igyekezett terjeszkedni.
Mert a BIRODALOM ATTÓL BIRODALOM, HOGY MINDIG TERJESZKEDIK, DE LEGALÁBBIS FOLYAMATOSAN BENNE VAN A TERJESZKEDÉS (MINIMUM) SZÁNDÉKA!!!
Nem fogok történelemórát tartani, mert a Mátyás király utáni történéseket máig ismerjük.
Ebből csak az 1867 - kiegyezés - utáni időket említeném meg, ahol elvileg volt egy magyar "birodalom-kezdemény", egy magyar "birodalom-csíra" - elvileg.

Gyakorlatilag sajnos nem.

És még ezt a 'kezdeményt', 'csírát' is sikerült eltipornunk saját magunknak azzal, hogy a "kígyói nemzetség" (Batthyány Lajos feleségének örökérvényű minősítése a Habsburgokra) oldalán belementünk a "Nagy Háború"-nak nevezett mészárlásba, ahol egyébként ráadásul legtöbben a magyar nemzet/nép tagjai közül pusztultak el!!

Horthy-ék még próbáltak egy birodalmacskát kreálni, de inkább ne tették volna.
És megint belementünk egy újabb mészárlásba, ahol az összes hadviselő fél közül - lakosságarányosan - mi szenvedtünk a legtöbbet, még a szovjet veszteségeket is legalább elérően, ha csak nem azt meghaladóan!!!
Azóta még csak búvópatak-szerű törekvés sincs "magyar birodalom"-ra, de bepítettség/alávetettség egy (mindenkori) birodalomba - van minden mennyiségben.
Csak ez van.

A 90-es években a szerbek még tudták a feladatot és megpróbálták az általuk deterrminált és dominált délszláv-birodalmat fenntartani, de nem sikerült nekik.
A lengyelek érzik, bár tudatosan még nem tudják a birodalomépítést, a románok sem tudják, de ösztönösen érzik, hogy erre kell törekedniük, és az oroszok rá is léptek a feladat útjára, szóval ők már "tudják" - az más kérdés, hogy melyiknek mennyi az esélye, illetve mennyire kedves vagy nem kedves (románok esetében) nekünk?

Belőlünk azonban ez a szándék mára gyakorlatilag teljesen kiveszett.

Mi nem akarunk birodalmat építeni - mert nem tudjuk még csak elképzelni sem, hogy milyen az, amikor egy nemzet "birodalmi" nemzet??!!??
Nos, az olyan, hogy ha te elmégy a "végekre" és betérsz egy vendéglőbe/kocsmába és MAGYARUL kérsz egy tál ételt, egy pohár italt, akkor a nem-magyar vendéglős kétrét görnyedve rohan hozzád, hogy lesse, várja a kívánságodat és elsőként téged szolgálnak ki, és ha fizettél és úri borravalót adtál, akkor még a lábad nyomán leülepedő port is megáldják és azért imádkoznak az istenükhöz, hogy az minél előbb tereljen arra hozzájuk vendégnek egy MAGYART megint és újra!!!

Ez most kissé Mikszáth-iasra sikeredett, elismerem, de talán érzékeltette a "birodalmiságot".

Leszállva a Parnasszusról abszolút praktikusan és pragmatikusan birodalmiságra a saját túlélésed érdekében is törekedned kell.

Ezt úgy hívják, hogy "overkill" (a szó angolul 'túlgyilkolás"-ként fordítható, ferdíthető), de az értelme az, hogy mindig többre kell törekedned, mint amid van, vagy amit reálisan elérhetsz - mert a több-ből még mindig engedhetsz, de a meglévőből már csakis veszíthetsz!!!

Ez annyira fontos szempont, hogy nyugodtan hívhatjuk axiómának is.

Mi most olyanok vagyunk, mint az a részeg lány, aki nem vigyáz a "szemérmére" és nem érdekli, hogy mikor, kik (hányan?) gyalázzák meg, csak megtűrjék a kuplerájban, amely úgy-ahogy fedelet ad a feje fölé.
És ez a kupleráj nem más, mint első helyen az EU, második helyen annak biztonsági őre, a NATO, és ezek így együtt egy Birodalom, a Nagy Nyugati Birodalom - amelynek beépített részei, de semmiképpen sem alakítói vagyunk.

És a magyar(nak hazudott) Politika pártállástól teljesen függetlenül azt akarja, hogy legyünk továbbra is "hankitankvúmen"-ek (a Rolling Stones együttes Amerikába bevándorolt és sajnos kurvának állt magyar nőket gyalázó számának refrénje!) és "vengerkák" (ezek pedig az 1900-as évek elején a cári Oroszországban, és ott is főleg Moszkvában kurválkodó magyar nők bece-, és gúnyneve volt, de ilyen - erre kényszerülő - magyar nők szintén az 1900-as évek elején bőven "űzték az ipart" Bukarestben is (!!!) - csöppet sem öregbítve a jó hírünket. Ahogy annak idején a Habsburg-származású, Mexikóban császárrá tett Miksa miatt Mexikóban máig meg vannak győződve arról, hogy a magyarok - cigányok, mivelhogy Miksa nagyon szerette a magyar cigányzenét és vitt belőlük bőven oda, úgyhogy bennünket ott ezekkel a cigányokkal azonosítanak (ezt személyesen tapasztaltam Cancún-ban, és nem győztem magyarázni, hogy ez nem így van (biztos, hogy nem így van???...:)))) Szomorú((( . )

Szóval mi most teljes erővel siklunk a maradéktalan önfeladás halálos lejtőjén lefelé függetlenül attól, hogy melyik politikai bűnbanda ámít és kábít itt mindenkit, miközben eljátsszák a "nagyhalált" egymással szemben, de persze a színfalak mögött vígan bratyiznak és fraternizálnak, elvégre "egy brancs maguk"....
Tisztességes (de hagyjuk az erkölcsöt, főleg, hogy a politikai erkölcsösködés, amit döntően az angolszászok - első helyen az amerikaiak! - művelnek a hipokrízis paroxizmusáig!!! a leggusztustalanabb tevékenységek egyike, amit Ember művelhet), vagy inkább: praktikusan önérdekű politika, nem törekedhet másra, mint a birodalom-építésre.

Úgyhogy igen! igen, törekednünk kell ebben a háborúban, vagy annak farvizén arra, hogy majd - majd! - megszerezzük Kárpátalját (és én még hozzá venném a valamikori Galíciát (Lemberget, leánykori nevén Lvov-ot), és Máramarost is - nem érdekes a nemzetiségi összetétel, a lényeg, hogy hozzánk tartozzanak!!!) - mert minél nagyobb a "birodalom" területe, az bizony ÉLETTÉR is!!! És teljességgel érdektelen, hogy ezt a fogalmat lejáratták a németek (Hitler) - megjegyzem nem ő találta ki, hanem angol/brit politikai gondolkodók vetették fel először - , mert az 'élettér' az elsősorban mindig a domináns nemzet számára élettér!!!
Az egy táguló horizont.

Hogy van tovább.
Hogy nem vagyunk be, és lezárva ebbe a nyomorult kis 93ezer nkm-be.
Hogy tudunk OTT IS létezni, élni, fejlődni, SZAPORODNI!!!
MInt amikor egy bezárt szobából kimégy a szabadba és veszel egy nagy levegőt, amely milyen más ahhoz képest, mint ami a szobában volt, pedig ott is 23% oxigén volt és kint sincs több - és mégsem ugyanaz. De nagyon más!!!

Szóval igazmagyar honfitársak!
Nem háborút akarok és nem is uszítok háborúra.
Arra biztatlak benneteket, mindannyiunkat, hogy a tudatunkban legyen ott MINDIG a gondolat, hogy igen, lehet ez másként, kell is, hogy legyen és ha lehet, akkor mi készen állunk, hogy lépjünk.
Hogy lépjünk egy Új Magyar Birodalom felé!!!


DJLaszlo

=============================

Utószó
...de minek? Kinek? Senkinek.


Él még az akarat?

Él még az akarat, él még a mersz?
Hiába lázadsz, harctérre sose lelsz?
Dühösen reszketsz, szabadnak vágyva,
Rohannál, ha kell - halni kész'- csatába.

De nincs tér a hõsnek, a zászlód sehol.
Nincs himnuszod, harcra hívó dob se szól.
Nem kell a hösi vér, a fénylõ bátorság.
Nem kell már a Haza. Édes lett a rabság.

        Édessé lett a rabság.
        Távozzon tõled ami fáj
        Oldani s kötni sebeid
        Nem akarod sohase már

        Megszokott lett a rabság.
        A Hazát szeresse más!
        s mint haldokló üres éjj
        borul rád a megalkuvás.

Sasnak fia voltál, Isteni jogtól szabad.
Õseid öklétõl a föld ezerfelé szakadt.
rettegett a csorda nép ha jött a "veszett"
Attila erõs népe, mikor új hazát keresett.

Ez a föld a tiéd, elhullt véreid jogán!
Hazád amely táplál,
kihez majdan megtérsz.
Hõsöket nemzett 
s lelked mélyén tudod még,
Szabaddá teheted, ha hiszel,
                            ha remélsz,
                            ha szíved harcra kész!


/gerry/

Gerry 2025.09.02 1046 olvasás 16 hozzászólás 0 értékelés Nyomtatás

16 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • G
    Biro Dalom , Aggo Dalom , Forr a Dalom ?

    A Második Világháború után két ( 2 ) Birodalom maradt . Az Egyesült Államok , és a Szovjetunió .
    A Világ többi országai vagy az egyik vagy a másik hüséges alantas követője , vagy leigázottja szerepében volt .
    A huszadik század végén a Szovjetunió váratlanul szétesett . Ez a Birodalom , amely a fél világot a markában tartotta , saját népének még a minimális jólétet se tudta biztosítani?

    A kommunista Szovjetunió szétesése után , az Egyesült Államok maradt a Világ Ura , Az egyedüli mindenható Világbirodalom !
    Két végtelen oceán választja el a többi országtól , történelme során senki soha nem fenyegette békéjét.
    Ennek ellenére szünet nélkül háborúban áll mindenhol a világban.
    Ezek a háborúk az Egyesült Államoknak semmi hasznot nem hoznak , sőt Világbirodalom , dalom, Az egész Földgolyó leg eladósodott országa lett . Egyre nagyobb belső problémákkak .

    Most meg itt van a sarkában Oroszország , és Kína .

    Mintha a Birodalmak mögött , lenne az igazi globalista Biro Dalom , mélyállam , és amit Birodalmaknak hiszünk és nevezünk :
    Semmi más mint palimadarak lakóhelye .........
    Aggo Dalom
    - 2025. 09. 02. 20:10
  • F
    Az szinte biztos Géza tolta vak vàgànyra fiàt Istvànt. Gizella bajor hercegnő hàzassàga àlltal Gizella renoméja, apja Civakodó Henrik, nagyapja I.Henrik, aki Lech-mezején tőrbe csalja Bulcsú, Lél, Súr vezéreket és megöleti őket. Géza miért tesz ilyet miért lesz síràsó hatalom és sértés miatt ami Taksony és Géza közt volt. Géza maradt alul anno, magyaràn nem tudott hatni az alomra így nem jött össze a hatalom. Vagy a cikk mondani valójànàl maradva nem bírt hatni az oldalra ezért nem jött össze a birodalom. Németeknek, pedig nem jó a magyar egység vagy birodalom, mert tudjàk mire képes magyar egység.( Niksz ugró bugri ), magyar Európàban ezért is kaptak sokkot mikor Àrpàd vezér, hazatért és vérüket vette Atilla kiràly, halàlàért bíztak római-birodalom erejében. Mint kiderült kevés volt a Àrpàd haderejével szemben. Magyaràn, Àrpàd 7-felé hasította a németh-római birodalmat.
    - 2025. 09. 03. 04:03
  • Gojpofi
    Gerry, te még két T-vel írod az ATTila nevet? Hihihi
    - 2025. 09. 03. 11:02
    • D
      Nem Gerry írta, hanem én. Egyébként nincs konszenzus ennek a névnek az írásában, helyesebben az utóbbi időkben már nyelvtanilag helyesnek számít az Atilla névírás is, de az atilla egy férfi-ruhaviseletet is jelöl. Én itt nem nyitnék hitvitát, hogy melyik a magyarosch és melyik nem.
      - 2025. 09. 03. 11:17
    • Gerry
      Gojika - nem volt jó? Hárommal kell? Nevet
      Az a vers régi ám és akkortájt még így írták!
      Nem sokat változott látásom, véleményem,
      csak elfoszlott füstté vágyam 's reményem.
      - 2025. 09. 03. 14:09
  • G
    - 2025. 09. 03. 21:00
  • D
    Aki jövőre a Fideszre szavaz, az erre szavaz és ennek a folytatására:
    Blanca Binte Kristo❤
    NAGY RICHÁRD: "ORBÁN VAGYONA kb. 2000 milliárd forint + svájci és hongkongi, ill. offshore bankszámlák. Milliárdokat loptak el elsősorban az EU-tól kapott közpénzből. Ezek egy része felesége, apja, Tiborcz és strómanjaik, Mészáros, Garancsi, Flier, Szijj L, Paár A, Barkász S, Kékessy D, Vajna, Habony, Vitézy T. nevén van. Saját nevén a XII. Cinege utcában egy háza, amit 2002-ben vásárolt 75 millióért, 183 nm, 1300 nm telken. A házat 2004. I. - 2005. XII. között 90 millióért átépítették 420 nm-re. 2001-ben vásárolt Erdélyben Zetelakán egy kastélyt, többszáz hektár földdel. 2013-ban vásárolt egy házat Felcsúton 18 M-ért, ahol felesége és apja házával a 3 házat egybenyitották, 7000 nm-en, és előttük van Lévainak 6 hektár földje. 1993-ban a Fidesz székház eladásából /697 M/ vásárolta apja bányáit.1997-ben felesége nevére vásárolt 8 hektár szőlőt Tokajban, melyre Orbán 2001-ben 41 M ft állami támogatást adott. Felcsúton felesége nevére házat vásárolt, 2677 nm-en. 2008: a XI. Gellérthegyen 91 nm-es lakást vett Ráhelnek, 40 M-ért. 2011-ben a mellette levő 66 nm-es lakást is megvette fiának, Garancsi nevére Orlay u 3. 2. emelet. 2001.IX. - 2010.IV. között 38 ingatlant vásárolt a felesége nevére. 2011-ben - apja nevére - vásárolta meg a hatvanpusztai József Főherceg majorságát 13 hektár-on, 5 műemlék épülettel és víztoronnyal. A majorságot 2012-ben felújították és átépítették többszáz millióért Lévai vezetésével. Pintér Sándorral közösen vásároltak egy horvátországi szigetet, az Adrián. 2013-ban - apja nevére - vásárolt az alcsútdobozi Rézhegyen örökpanorámás nyaralót. 2016: a barátja (Böjte Csaba) nevére vásárolta meg a gyergyószárhegyi Lázár kastélyt. Tiborcz nevére vásárolta: a keszthelyi jachtkikőtőt, 515 nm, részben állami bankhitelből. A keszthelyi kikötő és a Via Hotel között 2.5 ha területen 175 luxusapartmant építenek. 165 ha földet Mányban, 497 M-ért, és 193 hektár, 261M.ért.2014.XII. megvették a seregélyesi kastélyt. Bicskén. 2015.I.: Pálinkafőzdét vettek. 2015.IX.: A volt Postabank székházat a József Nádor téren. 2015.IX.: még Bodajki Hochburg-Lamberg kastélyt, 29 M-ért. 2015.XII.: a turai Schossberger báró kastélyát, 10 ha parkkal, 98 szoba, pálmaház, 200 M-ért. 2016.II. Városligeti Fasorban a Spitz villát, 40 szobás. 2016.X. Mahart Székház Tropicana épületét, 2 milliárdos állami hitelből. 2016.XI. Komáromi ipari Parkban ingatlant, 1 milliárdért.2016.XII. Visegrádi Kastélyszállót. 2017. Dorottya utcában és a Nagymező utcában Luxushotelt, Pollack Mihály téri mélygarázst.” (...)

    Itt érhető el: https://www.letiltva!/groups/1434724296750637/posts/4541120159444353/
    - 2025. 09. 04. 12:29
  • G
    NA ÉS ??

    Horn Gyula magyar miniszterelnők híres nevezetes mondása a kritikákra , a 90 -es években !

    Aki jövőre nem a Fideszre "Szavaz " , és ennek folytatására ?

    Üzenem a Magyar Szavazóknak :
    Egyszer átvágtak , másodszor még reménykedtem , harmadszor már én vagyok a hűlye a szavazásokban !

    Itt lenne az ideje : VÁLASZTANI !

    A szavazásokkal a maximum Magyar Péter jön be , Orbán Orsos , Olstein helyett .
    Anyja Erőss Mónika , apja Magyar István .
    A Második Világháború után divattá vált a zsidóknak Magyarországon hangzatos magyar neveket felvenni :
    Gulyás , Karácsony , Kovács , Erőss , Magyar , Orbán stb. stb.

    Egy "NA ÉS " országban a folytatás mindig , elhülyült szavazgatással , csöbörből vödörbe .........
    - 2025. 09. 04. 14:21
  • V
    A NER igazi menő arcai a nyugati életüket alapozzák meg magyar közpénzből
    https://444.hu/2025/09/04/a-ner-igazi...kozpenzbol
    Múlt héten derült ki, egyébként véletlenül, egy olvasónk jóvoltából, hogy Rákay Philip arisztokratát játszik Angliában: a Royal Automobile Club (RAC) tagjaként telefonálgatott a klub pázsitos birtokán, operafesztiválról beszélgetett, majd este szmokingban, sofőrös Merci kisbusszal ment ő és a családja szórakozni valahová. Rákay azt megerősítette, hogy klubtag, de nem árult el ennél többet.
    ... miközben a NER és a Fidesz mindent megtesz, hogy politikai okokból gyalulja a nyugati demokráciákat, aközben legnagyobb játékosai szívesen töltik az idejüket ezekben az országokban, igyekeznek beilleszkedni az ottani elitbe, és költik el ott az itt kemény munkával megszerzett, jobbára adófizetői eredetű százmilliókat.

    Forbes: egy év alatt megduplázódott a Mészáros család vagyona
    Forrás: https://kuruc.info/r/2/292125/
    https://kuruc.info/r/2/292125/
    - 2025. 09. 05. 07:23
  • F
    Nem nagyon kell a vàlasztàsokban bízni. Nagyon arra felé tendàl a hàborús mutató hogy jövőre Európai hadszintére lép az orosz. Talàn a lengyelek lesznek elsőnek le oroszoszozva?
    - 2025. 09. 05. 18:51
  • Gerry
    Emlékeztetõ üzenet - 6 évvel ezelõttrõl!

    - 2025. 09. 05. 22:38
    • G
      Erről teljesen lemaradtam annak idején. Köszi, hogy megosztottad. Táltossal nem találkoztál azóta, ki szellemvilágban utazik?
      - 2025. 09. 06. 23:07
  • D
    Nem vagyok "Tiszás" (habár a folyót kedvelem, mert éltem egy ideig a közelében, Szegeden, vagyis: Szögedön :))), de. De aki kicsit is gondolkodik, az pontosan tudja, hogy szó sem lehet jövőre és utána nemhogy adócsökkentésről, de még az egykulcsos (felfoghatatlanul igazságtalan) adó fenntartásáról sem!!!
    Nem az a baj, hogy a "tiszás" Tarr Zoltán utalt erre, hanem az, hogy nem mondta meg nyíltan, amit én itt az előbb leírtam. Ugyanis.
    Ugyanis ezt az országot én, te ő, mi, ti, ők (utóbbiakba a NER-lovagok és lovaginák nem értendők bele) tartják, tartjuk el!!!!
    A befizetett adónkból és járulékainkból.
    Ez van és nem lehet a jövőben sem másként.
    Úgyhogy tisztességes politikai erő csakis azzal kampányolhat, hogy irgalmatlan adózás lesz, ha ők kerülnek hatalomra, de főleg a gazdagokra kihegyezve - és egyébként svéd-elosztással!!!
    - 2025. 09. 06. 14:09
  • F
    Ez így van az orszàgot a vàsàrlók tartjàk fent. Mivel magyar gazdaság nem létezik vagy is nincs eladható termék. Inkàbb olyan pàrt kell aki hazai iparban gondolkodik. Persze nem szavak szintjén mint a Kossuth egész héten harsogta a Bonduel nevű cég 7000-nm raktàrat csinàlt magànak itthon. Akkumulátor gyàrak kapufa lett. Klíma hiszti zsàkutca, napelem szintén, még egy maradt az építőipari most azt próbálják a 3% nindzsa hitelel menteni. Aki fél veszi az meg 25 év banki kapcsolat na az nem semmi lesz.
    - 2025. 09. 06. 15:40
  • D
    Amiről írtam, most erről beszélget itt Somkúti Bálint és Budaházy György a youtube-on:
    https://youtu.be/xHzzGFD0U3c?si=jP6g7AAAboE13pck
    - 2025. 09. 07. 11:35

Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %
Bejelentkezés
Még nem regisztráltál?
Regisztráció
Új jelszó kérése