Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.

Posta Imre letartóztatása

Posta Imre letartóztatása
Azt hiszem a tagok egy "naprakész" része tudja mi történt Szeptember 27-én.
 De talán nem fog ártani, ha mások is elgondolkoznak azon, mi történik valójában!

    A regisztrálás nélkül itt olvasó emberek csak az itt felrakott Hírekben vagy Cikkekben leirtakat látják, így valójában sokukhoz még nem minden információ érkezett meg Ezt szeretném  mostantól folyamatosan pótolni.
    Este 10-kor kaptam a rövid, személyesen nekem címzett levelet ami feljogosított arra, hogy a weboldalon megjelenhessen az alábbi információ.:

 

"2021.09.27-n fél 10 körül Imrét a TEK munkatársai megállították, az autóból kiszedték, leteperték, bilincsbe verték. A Készenléti Rendőrség kíséretében haza hozták és házkutatást tartottak, 17 óra körül távoztak. A vád: emberölés előkészületének bűntette. Kihallgatás céljából max. 72 órára rendőrségi fogdán tartják, a többit majd megtudjuk..." 

Kiegészítés (2021 szeptember 30.-án):

Kedves Csoport!

Sokatoktól kaptam jelzést, hogy ha segítségre van szükségünk szóljak.Újra és újra átgondoltam ezt, és úgy döntöttem, hogy elfogadjuk az anyagi támogatást. Sajnos egyre nagyobb a valószínüsége, hogy ügyvédet kell keresnünk. Ennek a költségeit szeretnénk majd a támogatásokból fedezni. Az alábbi számlaszámra utalhatjátok a felajánlásokat:
Köszönöm!!!!
Vera


Sajnos miután néhányan adományt küdtek a számlaszámomra,
a Bank vezetõsége azonnali hatállyal megszüntette azt.
Elfelejtettem áldozatot felajánlani az Isteneknek.

 


 ÚJ   Hírek - fordított időrendben   ÚJ 

Úgy látom a megnövekedett érdeklõdés miatt ide érdemes betenni az új Verától (- Imre feleségétõl) kapott információkat, hogy azoknak
akik folyamatosan szeretnék figyelemmel kísérni, hol tart Dávid és Góliát harca ne kelljen végigböngészniük az egyre több hozzászólást.

Imrével és helyzetével kapcsolatos információkat
(Imre privát üzeneteit, esetlegesen hivatalos Iratok másolatait)
a továbbiakban a "Levelek a börtönbõl" cikkben olvashatjátok!

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Ma (pénteken, november 19.-én 8-kor kaptam:

"Kedves Csoport!

Ma több témában tudok hírekkel szolgálni. Van egy hivatalos és egy magán része az információknak.
Imre jól van a helyzethez képest. Igyekezett nem megnehezíteni a saját és őrzői dolgát,
ezért gyorsan alkalmazkodott és beletanult a fogvatartotti létbe.
Volt némi akadozás a levelei továbbításában, de úgy tűnik ez is csak átmeneti volt.
A skype-os beszélgetések működnek és végre telefonon is tud jelentkezni.
Jót tesz mindkettőnknek, hogy ugyan rövid ideig és virtuálisan, de legalább látjuk, halljuk egymást.

Sajnos nem működik, hogy továbbítom a sajátom mellett az általatok írt rövid üzeneteket.
A legutóbbi levelem egy az egyben visszapostázták e miatt. Ez van...

Azt ígérte, írni fog Nektek is. Ezt engedik neki.

Vera

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


Ma (szombaton, október 30.-án 9-kor kaptam:

Kedves Csoport!

Tegnap este a húgom írt, hogy a 24.hu szerint meghosszabították az előzetes letartóztatást.
Rákerestem a cikkre, így már én is értesültem az eseményről!
Úgy látom közületek is van, aki már elõttem rátalált erre az információra.

E-hét szerdáján (21.10.27.) délután skype-n beszéltünk
fél órát és csütörtökön megérkezett a vasárnap (10.24.) írt levele is.
A virtuális beszélgetés során említette, hogy aznap kapta meg az "ügyben" eddig keletkezett iratokat.
Úgy emlékszem ezeket folyamatosan 15 napos határidővel kellene, hogy megküldjék...

Újdonság volt neki, hogy a második kirendelt védője is visszaadta a kapott feladatát még 2021.10.21.-én.
 
Erről sem kapott tájékoztatást, mint ahogy arról sem, ki az új kirendelt védője,
pedig a 2017. évi XC. Büntetőeljárás jogi törvény 42. paragrafusa szerint
48 órán belül értesíteni kellene őt a változásról, illetve az új védőnek késedelem
nélkül fel kell vennie a kapcsolatot a fogvatartottal. Nos, valahogy ez sem működik.

Beszéltünk arról, hogy az ügyészség 90 nap hosszabbítást kért,
de nem tudott a bírósági ülés idejéről sem.
Mivel a hír tegnapi, így azt kell hinnünk, hogy tegnap volt az esemény.

Áronról semmit sem tudok, de gyanítom neki is ez jutott.
A 24.hu cikkében 5 embert emlegettek, akiket kihallgattak.
Imrét és Áront biztosan kihallgatták. O. Laci megjelent a kihallgatáson,
de a védője nem, így ő csendben maradt, és egészen tegnapig senki sem szólt hozzá újra.
F. A. Emőt csütörtökön (10.28.) kora reggel vitte el a rendőrség, azóta semmit sem tudunk róla.
Szó van még egy elözetesben lévő emberről, akiről semmit sem tudok sem én, sem mások...

Egyébként Imre a körülményekhez mérten jól van.
Mindenkit szerettel üdvözöl, és kéri ne aggódjunk érte!

Vera

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Ma (pénteken, október 22.-én 1/2 11-kor kaptam:


"Kedves Csoport!

A heti történésekhez hozzátartozik még,
hogy szerdán délután 30 percet beszélhettünk skype-n,
így hallottuk és láttuk is egymást. Egyben van továbbra is.

Megpróbáltam kapcsolatba lépni az új kijelölt védővel,
de arról tájékoztatott, hogy ő is visszaadta az ügyet,
és kérte egy újabb védő kirendelését!
Érdekes helyzet bontakozik ki...

Vera"

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Ma (pénteken, október 19.-én délután ötkor) kaptam:

"Kedves Csoport!

Ma végre megtört a jég!
Kaptam egy újabb levelet, amit Imre a múlt héten írt, és
óriási meglepetésként 14:13-14:41 között telefonon is tudtunk beszélni.
Jól van. A hangja, a mondandója a tőle megszokott, nyitott, érdeklődő, biztos és erős.
A Gyorskocsi utcában van.
Magánzárkában tartják, nem nagyon engedik, hogy másokkal érintkezzen,
figyelik minden mozdulatát, szóval nagyon vigyáznak rá.
Volt egy újabb kihallgatáson a múlt héten.
Most már ő is tudja, hogy új kirendelt védője van, akinek az elérhetőségeit én is megkaptam tőle.
Azt mondja, sokat meditál, angolozik és mozog
( fekvőtámasz, a levegőzés alakalmával a séta helyett kocogás, és hasonlók).

Üzent is: "...üzenem a többieknek, akiket érdekelni látszik a sorsunk,
hogy most meg lehet mutatni, mit tanultak eddig a magyarság hajóvezetői tanfolyamon!"

Nagyon megkönnyebültem!

Vera"

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Ma (pénteken, október 15.-én este nyolckor) kaptam:

"Kedves Csoport!

Nézzétek el a hallgatásom!
Nem vagyok egész, és ebben az állapotban még nehezebb minden.
Sajnos semmi hírem nincs Imréről.
Teljes kapcsolat- és hírzárlat van.
Imre elsõ kirendelt védõje a múlt hét csütörtökön felhívott,
hogy visszaadta az ügyet és kérte egy új védő kijelölését,
de azóta még nem informáltak arról, hogy ki vállalta el a védelmet.
(Az eddig privátban megkérdezett ügyvédek, miután megtudták
milyen ügyről van szó, mind azt mondták, hogy nem tudják
vállalni, mert nincs ilyen témában tapasztalatuk...)
Pillanatnyilag nem tudom pontosan hova került most, hogy letelt a karantén.
(Az a jelenlegi szabály, hogy a bv.intézetbe fogadás napjától mindenki
2 hét karanténba kerül, nehogy COVID fertõzéssel kerüljön körletbe!
Arról sincs tudomásom, hogy ilyenkor kényszerolt/hat/ják-e a rabosítottakat.)
Nem tudom, miért nem telefonálhat haza?
Írtam több helyre is a kérdéseimmel, sehonnan nem kaptam választ.
Szóval várakozok, és ez idegőrlő.

Vera"

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Ma (hétfõn, október 11.-én reggel) kaptam:

Rossz hír:

Ma az OTP Bank Zrt. egyoldalúan felbontotta a bankszámla
és takarékszámla szerződéseinket, arra hivatkozva,
hogy nem rendeltetésnek megfelelően használtam azokat.
A rajtuk lévő pénzt megkaphattam, de a számlákat meg
kellett szüntetnem, a bankkártyákat ott kellett hagynom,
és ezentúl az OTP nem áll többet szóba velem/ velünk.
Ne is próbálkozatok ügyvédi költség támogatást utalni,
mert nem tudtok!

Vera

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Ma (hétfõn, október 4.-én reggel) kaptam:

Kedves Csapat!

Most kaptam egy ügyvédtől ezt az e-mailt. Közzé teszem.
Kérek mindenkit, vegye komolyan a benne foglaltakat!!!

"Kedves Vera!

Kérlek fontold meg és ha úgy érzed szólj a csoport tagjainak,
hogy ne tegyenek semmilyen lépést a hatóságok felé.
Pl. Előzetes tanuvallomás stb.
Értem, hogy sokan segíteni akarnak,
de minden akció vissza üthet az eljárásban.
Az ügyvéd nélkül senki semmit ne csináljon!"

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

A mai napon (Október 2.-a, 18:37) érkezett:

"Ma délután a neten talált összefoglalóra alapozva összepakoltam néhány ruhát,
tisztálkodó szert és Bauer Nóri segítségével bejutottam
a Fővárosi BV. I. Objektumához ( Gyűjtő), mert ide hozták a fiúkat.
Valóban itt vannak. Áronnak is volt látogatója!

Imre nagyon meglepődött. Jól van, ép és egészséges.
Nem nyugtalankodik, a humora sem veszett el.
15 percet kaptunk üvegfalon keresztül, ami ugyan
nagyon rövid volt, de annál megnyugtatóbb.

Mindenkit üdvözöl, üzeni, hogy tartsunk ki, mert ő is ezt teszi!!!

Vera"


Gerry 2021.09.28 138,088 243 hozzászólás

243 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • J
    Na igen ez nem szep dolog ilyent mondani !
    (Tiltakozni kell és el kell menni a fejüket levágni,…meg kell halljanak, nincs más!”.)
    De az elmult 30 ev JOGASZKODASA mivel bizonyitotta , hogy a bunosok jogi uton bortonbe kerulnek ??? SEMMIVEL !!

    Megis mi a harmadik ut ???
    Talan imatkozni???
    Csak kerdes ?

    Mert tudom , hogy a SZAR-FASZUAK csak kivancsiak es olvassak az itt irtakat!

    Tobb mint 10 eve gyurcsany miert nincs bortonbe ??? Ez nem jogos kerdes ?? Es ezt a 2/3 miert nem kerdezi dobrogitol ??
    Szoval , hol az igazsag , hol az ugyeszseg hol latni itt jog allamot ?
    - 2021. 10. 29. 20:39
  • Gerry
    !!! Új Hír Verától, Imrérõl. !!!
    - 2021. 10. 30. 10:08
  • L
    Videóért első körben 4 hónap börtön tárgyalás és mindenféle jogi védelem nélkül. Szépmunka elvtársak! Erre nincs mit mondani sajnos, nem lehet. Abban viszont biztos vagyok, hogy mély nyomot hagy a világ szövetén és előbb utóbb odafent azt mondják, hogy tudjátok mit ez az egész fostenger nem éri meg a bajlódást, RESET van megint.
    - 2021. 10. 30. 12:01
  • G
    Néhány nappal a Mindenszentek és a halottak napja előtt

    "Hol vannak a katonák? Hová tűnt a sok virág?"

    De akik kényelmesen otthon ülnek és billentyűket nyomogatnak, ne szajkózzanak olyan gyűlölködő hülyeségeket, ami Imre helyzetét még nyomorúságosabbá teszi.
    "Egyébként Imre a körülményekhez mérten jól van"?
    De azon viszont érdemes volna hosszan elmélkedni: "Mondjátok, miért van így" Mondjátok .......
    - 2021. 10. 30. 16:47
  • szabir
    Kitartas Imreek! mi vagyunk amugy egy balfaszok semmit se csinalunk
    - 2021. 10. 30. 21:42
  • V
    Tegnap éjjel kaptam a hírt, hogy Emőt haza engedték. Kapott a bokájára egy nyomkövetőt, nem hagyhatja el Siklóst és nem beszélhet a Pí-körösökkel! Gondolom, lassan O.Lacira is sort kerítenek.
    - 2021. 10. 31. 10:53
  • Gerry
    "Határozatlan idõre"?
    - 2021. 10. 31. 10:56
  • S
    ...nyomkövető, 4 hónap, nem beszélhet Pí-körössel...az ember esze megáll, tényleg, ez hogy lehet már...? Van egyátalán valami megoldás mostmár erre a fosra, ami körbevesz mindenkit? Van ennek valamikor vége? Meddig lehet családokat megalázni még? Van kiút? Ezek az intézkedések az Emberekkel...már lassan kibírhatatlan.
    - 2021. 10. 31. 12:33
  • J
    SZOLAS SZABADSAG !
    De nem mindenkinek !
    Emő nem beszélhet a Pí-körösökkel!
    Es halgani szabad ? Mert ha valaki hivja a telfonon Emő nemtudja , hogy ki PI...hivja .
    De az bisztos , hogy a GESTAPO TUDJA !
    Maradt 2 utolso lehetosege szegeny Emőnek .
    1,,Megtanul a SIKET nemak nyelven mutogatni .
    2,,Ha kerdezik NEM szoba adja a valaszt , hanem irasba !

    Kedves GESTAPOK idopontott EN nemtudok ,de az bisztos , hogy semmmmmise tart orokke !
    - 2021. 10. 31. 13:13
  • J
    Kedves Emő !
    Ha mar beszelni TILOS akkor csak ird meg az IGAZSAGOT mert az szabad talan gondolom EN .
    Mert amit eddig a TEVEBE mutogattak az csak igazi teve szar volt ! Csak azt nemtudom , hogy 1 pupu vagy 2 pupu volt .
    Ranezesre a SZAR egyforma !
    Eddig azt allitjak , hogy az igazsagot demokratikus orszagba szabad , sot csak azt kell mondani !

    Olvastam , hogy neked TILOS errol beszelni !
    De melyik jogszabajba talalhato ez a torvenynek nevezett szar?
    Milyen paragrafusba es hol lehet ezt kovetni ??

    Mindegy !!
    A lenyeg , hogy ne zaklassanak a PI...szektasok ezert kerleg IRD MEG !!
    AZT MEG TATAN SZABAD !
    A TI nevetek es a fototok NEM TITOK !
    Szoval az se legyen titok ,hogy TI KIKEL es MIROL beszelgettetek !
    Nevuket es fotojukat EN szinten szeretnem latni !

    Mar csak azert is mert nekik mindig igazuk van ! Es aki az igazat mondja annak nem kell semmitol felni UGYE !
    Tisztel GESTAPO ! Ezzel ti is eggggyetertek ?
    Demokraciaba bemokracia van !
    Diktatorikus helyen DIKTATURA !
    De az a TURA nem Maratoni tura .
    Remellem erzitek a GLOBALIS felmelegedest !
    Mert rendessen jonnek a MELEGEK ! Az egesz vilagon !

    Tudom ,hogy koztetek is van BOVEN !
    Az atom reaktor veszte is kezdodott !!
    Nagyon fel melegedett !
    - 2021. 10. 31. 18:45
  • I
    Posta Imre és társai peréhez, támpontok
    Sziasztok Spari tette be a csevegőbe!
    Alól a link!
    Másolom!
    "Ajánlás:
    Az utóbbi időben Posta Imre es társainak védelmében közölt cikkeket ajánlom a PI-Körösök es az aggódó családtagok figyelmébe. Csak olyan védőügyvédet fogadjanak el, aki ezen cikkek üzenetet megérti es követni is tudja. Ellenkező esetben a védőügyvéd alkalmatlan a feladatra.
    Dr. Ing. Sebestyén István

    PÁRHUZAMOS PEREK

    Romek Károly


    Posta Imre és csoportjának készülő pere a vízöntő korának jellegzetes pere lesz, ha megvalósul, De lehet ebből még történelmi jelentőségű per is, de ez már az alperes-jelölteken múlik.


    A ,,vízöntő kor” jelentése szerint a Gnózis (Isten), vagy a mindenható háttérhatalom kiönti az emberiségre az igazság vizét. Vagyis félrehúzza az igazságot eltakaró legutolsó függönyt.
    A dialektika embere ezt félre érti, és úgy gondolja, hogy az igazság bemutatása hasonló lehet azzal, amikor a tanár az iskolában tanítás alatt és címén előad. A háttérhatalom másképpen tanított mindig.
    A tanár felmondja az anyagot és a tanulónak utána kell mondani. Ez utánzás, melyben az előadott anyagot maradéktalanul vissza kell a diáknak mondani. A hátérhatalom (stílusosan itt Ízisznek nevezve) tanítás úgy zajlik, hogy Ízisz tanárnő kihívja a tanulót a táblához, majd lekever neki egy pofont. A tanuló meg kérdezi, hogy: ezt miért kapta? A válasz: mert nem kérdezted meg mit fogok ma tanítani.


    Legközelebb újra kihívja a tanulót a tanárnő, de a tanuló előre kérdezi, mi lesz a mai tananyag? Ízisz válaszol: a mai tananyag, hogy mennyi kétszer kettő. Mennyi kétszer kettő – kérdezi a diák. A tanárnő válaszol neki: kétszer kettő az öt. Igen tanárnő, kétszer kettő az öt. Erre a tanuló megkapja a második pofonját, mire az kérdezi, hogy azt miért kapta? Azért, mert ellenőrzés nélkül elhitted azt, amit a kérdésedre válaszoltam.


    Az összeesküvés-elméletek állítása nagy részt ,,Ízisz tanárnőtől” származnak. Aki megkapta már az első pofonját, az hajt ezekre a témákra, de amit válaszul kapnak, azt nem ellenőrzik. A válaszokban pedig található minden: földtörténet, evolúció, kvantum-energia, relativitási elmélet, élettelen bolygók, vagy újabban covid-19 és variánsai és az ellenük kitalált oltások. Az összeesküvés-elméletek jó része szándékos félrevezetés, de ugyanakkor sok tudományosnak mondott félrevezető állítás cáfolata is. Ettől látszanak hitelesnek az összeesküvés-elméletek.


    Sokan halálos ellenségüket látják a háttérhatalomba és az őket kiszolgáló kormányokba. Pedig pl. az egész komédia a járvánnyal Ízisz trükkje: mondom ezt is, mondom azt is, ellenőrizd le, melyik az igaz. És Ízisznek igaza van. A közölt tananyag gyorsan felejthető, de aki maga járt utána a tudásnak, annak valódi tulajdona lesz a megszerzett tudás, és senki sem veheti el tőle, még a halál sem. A tudásunk karnációkon át gyűlt össze azzá, ami a jelenben megtapasztalható. Erről ír Madách Imre Az ember tragédiájában:
    ,,Portested is széthulland így, igaz,
    De száz alakban újolag felélsz,
    És nem kell újra semmit kezdened:
    Ha vétkezél, fiadban bűnhödöl,
    Köszvényedet őbenne folytatod,
    Amit tapasztalsz, érzesz és tanulsz,
    Évmilliókra lesz tulajdonod.”
    De Madách a korához képest szépen leírja a háttérhatalom természetét is ugyanott:


    ,,Vagy tán azt hiszed,
    Hogy, mert elrejtve munkál s zajtalan,
    Nem is erős? - Ne hidd, homályban ül,
    Mi egy világot rendít és teremt,
    Mert látásától megszédülne a fej.
    Csak ember műve csillog és zörög,
    Melynek határa egy arasznyi lét.”


    Így zörög az Illuminátus vagy a zsidók látszólagos világhatalma. El ajánlatos menni a csillogó és zörgő dolgok mellett, és nem tananyagként hallgatni a róluk szóló értesüléseket. Még sem lehet Posta Imrééket lesöpörni az asztalról azzal hogy felültek bizonyos téveszméknek. Az állam volt az, mely az alaptörvénybe tette a nép jogát a hatalomhoz és alkotmányos rendelkezésben kötelezett mindenkit arra, hogy ne engedjen a kizárólagos hatalom birtoklását célzó törekvéseknek. Ha tehát valaki azt tapasztalja, hogy az állam (Kormány, Országgyűlés) még a leglényegesebb kérdésekben sem engedi dönteni a népet, akkor az alkotmányos rend védelmében minden állam ellen irányuló cselekmény törvényes az alkotmány szerint!


    A jog sok esetben csak a mellébeszélés álcája. A jog szövevényessége és a jog esetenkénti sajátos értelmezései azt eredményezi, hogy a jogból azt hozza ki az állam, amit éppen az érdeke megkíván. Mivel az állam tartja kezében az igazságszolgáltatást, ő is mondja ki az áment az őt érintő kérdésekben. Ha az jogot boncolgató érvelése sem jön össze neki, akkor előveszi a nagy ütőkártyát, és közli: ,,a következő levelét olvasatlanul a levéltárba teszem”.
    A jog esetenként a látszólagos logika labirintusa, amelyből kivették a tiszta logikát, és csak az állam által elfogadható értelmezések és érvelések maradtak érvényben. Az általam leírt jogi értelmezés az általános értelmezési szótár alapján történt, a jogban is érvényes elemekkel, hogy értse, aki olvassa, miről akarok írni.


    Egy példát is tudok mutatni mindezekről az alaptörvényből, annak U) cikke alapján:
    U) cikk
    (1) Az 1990-ben lezajlott első szabad választások révén a nemzet akaratából létrehozott, a jog uralmán alapuló állami berendezkedés és a megelőző kommunista diktatúra összeegyeztethetetlenek. A Magyar Szocialista Munkáspárt és jogelődei, valamint a kommunista ideológia jegyében kiszolgálásukra létrehozott egyéb politikai szervezetek bűnöző szervezetek voltak, amelyek vezetői el nem évülő felelősséggel tartoznak
    a) az elnyomó rendszer fenntartásáért, irányításáért, az elkövetett jogsértésekért és a nemzet elárulásáért;


    b) a második világháborút követő esztendők többpártrendszerre épülő demokratikus kísérletének szovjet katonai segítséggel történő felszámolásáért;
    c) a kizárólagos hatalomgyakorlásra és törvénytelenségre épülő jogrend kiépítéséért;


    Biztosan el van írva ez: ,,b) a második világháborút követő esztendők többpártrendszerre épülő demokratikus kísérletének szovjet katonai segítséggel történő felszámolásáért;” Emberek vagyunk, ilyen előfordulhat. Viszont hány ilyen baki lehet a jogban, ami esetleg a bíróságot nem érdekli? De az U) cikk c) pontja már nem baki: ,,a kizárólagos hatalomgyakorlásra és törvénytelenségre épülő jogrend kiépítéséért;”. Az pontos leírása volt a kommunista jognak, vagy is tényleg így működött a rákosi-kádári törvényhozás. Ez pedig azt bizonyítja, hogy Orbán Viktor kormánya és az egész Országgyűlés pontosan tudja, mi is az a hatalom kizárólagos gyakorlása, hiszen hibátlanul leírta azt a U) cikk eme bekezdésében. Az ember pedig fogja a fejét, mi akar ez lenni, hiszen azóta semmi sem változott?


    Orbán Viktor, mint az országgyűlés két harmadát alkotó Fidesz-képviselők pártelnöke kézi vezérlésben irányítja az országgyűlést, mintha csak a Fidesz pártszékházában volna. De nem ott van. A pártszékházban a képviselő, mint a párt tagja engedelmeskedhet a párt elnökének, a parlamentben azonban a nép a ,,párt”. Ott a Fidesz elnöke nem utasíthatja a képviselőit, a képviselő pedig nem kerülheti meg a választóit azzal, hogy kizárólag pártelnöke utasításait fogadja el. Hát nem tanulságos, hogy éppen a hatalom írja le a korábban is alkalmazott gyakorlatot idézve, hogyan is néz ki a hatalom kizárólagos gyakorlása? Akinek van szeme, az látja, hogy képlet pontosan ráillik a jelenlegi rendszerre is.
    Posta Imre és társa szeptemberi letartóztatásával olyan helyzet teremtődött Magyarországon, melyet eddig egyetlen politikai tényező sem tudott felmérni igazán. Hírek arról szóltak, hogy Posta Imre és társai halálos ítéletek végrehajtását tervezte. A közbűntény ezzel ki is van zárva, hiszen a Magyarok Felelős Nemzeti Kormánya Bíróságának nevező csoportot politikai szempontok vezérelték. A csoportot alkotmányos rend elleni támadással vádolták meg, tekintve, hogy olyan személyek ellen irányult, akiket a vád az alkotmányos rend valamilyen képviselőinek tekintett.


    Amennyiben Posta Imre és társai azzal védekeznek, hogy amit terveztek, azt az alkotmányos rend védelmében tették, akkor olyan jogi helyzet áll elő, ami talán a jogtörténetében nem fordult még elő. Legalábbis nem sűrűn és nem nálunk.
    Vegyük ezt a kettős vádvonalat A és B vonalnak, melyben az állam általi vád az A-, Posta Imréék által az állam ellen emelt vád a B-vonal.
    1. Posta Imre és társai bizonyos személyek halálos ítéletét helyezték kilátásba, de a TEK a csoport két tagját letartóztatta.


    2. A letartóztatott személyek az alkotmányos rend védelmében léptek volna fel, amit az alaptörvény C) (2) pontja mindenki számára kötelezővé tett, kivéve az erőszak esetét. Azonban az alkotmányos rend védelmében erőszakot csak az állam alkalmazhat, Posta Imréék ezzel megsértették a szóban cikk (3) pontját, de mivel az alkotmányos rend védelmében alkalmazott erőszak akkor sem büntetendő, ha azt magánszemély alkalmazza, ezt a részt el lehet felejteni.


    ,,C) cikk
    (1) A magyar állam működése a hatalom megosztásának elvén alapszik.
    (2) Senkinek a tevékenysége nem irányulhat a hatalom erőszakos megszerzésére vagy gyakorlására, illetve kizárólagos birtoklására. Az ilyen törekvésekkel szemben törvényes úton mindenki jogosult és köteles fellépni.
    (3) Az Alaptörvény és a jogszabályok érvényre juttatása érdekében kényszer alkalmazására az állam jogosult.”
    3. A vád onnan áll fenn, amikor azt kimondják, még akkor is, ha jogi személy a vádat éppen nem képviseli. Ha Posta Imre és társai azzal védekeznek, hogy a hatalmat bitorló állam ellen kívántak fellépni, akkor ez a védekezés automatikusan vád is az állammal szemben.
    4. Az A-vonalon Posta Imre és társai az alperesek és az állam a felperes.
    A B-vonalon Posta Imre és társai a felperesek ás az állam az alperes.
    5. Amíg a vádakat nem bizonyítják, vagy cáfolják, addig azokat úgy kell tekinteni, mint lehetőségeket, melyek tényekké vagy valótlanságokká nyilvánulhatnak.


    Amíg államot ért vádat nincsen megcáfolva, az államot lehetséges elkövetőnek kell nyilvánítani. Ilyen minőségben az állam - és mint alperes is – nem tarthatja fogva vádlóját és felperesét, jogait nem korlátozhatja!
    6. Ha az állam Posta Imre és társaira kimondott vádat vissza vonja, azzal Posta Imre csoportjának vádját erősíti a B- vonalon. Ha Posta Imre és társai a vádjukat visszavonják, az az állam vádját erősíti önmaguk ellen.
    7. Ebben a vádpárhuzamban csak független magyar bíróság ítélhetne, de a független bíróság nem lehet az, akit kizárólagos hatalomgyakorlással vádolt állam nevez ki.


    8. Ez a tarthatatlan állapot nem tarthat a végtelenségig. Az erősebb (az állam) bármikor vádjának feladására kényszerítheti felperesét, Posta Imrét és társait.
    Posta Imrének és csoportja ezt úgy tudja kikerülni, ha kijelenti, hogy az állammal szembeni vádját kész ejteni, ha az állam biztosítja a nép (választásra jogosult polgárok összessége) alkotmányban jogát a hatalomban való gyakorlati részvételre.


    Az alkotmányos rend a mi esetünkben az a rend, melyet az alkotmány államformaként határoz meg az alkotmány B) cikkében, és azt is ki mondja, hogy a néphatalom megléte feltétele az alkotmányos államforma meglétének is. Ha a nép nem rendelkezik hatalommal, akkor az alkotmányban meghatározott államforma, államrend sem létezik!
    B) cikk
    (1) Magyarország független, demokratikus jogállam.
    (2) Magyarország államformája köztársaság.
    (3) A közhatalom forrása a nép.
    (4) A nép a hatalmát választott képviselői útján, kivételesen közvetlenül gyakorolja.


    A hatalomgyakorlás módját is ez a törvény határozza meg. Attól tehát, hogy bizonyos személyek az országot vezető pozícióban vannak, még nem következik, kormányzási gyakorlatuk megfelel az alkotmányban előírtaknak, ha a közhatalom forrásaként megnevezett nép semmilyen módon szólhat bele az őt érintő kérdésekben. Ennek egyértelmű megnyilvánulása az alkotmány 8. cikke, mely egyben írásos bizonyítéka is annak, hogy az állam a népet (itt a nép a továbbiakban a szavazásra jogosultak összességét jelenti):


    8. cikk
    (1) Legalább kétszázezer választópolgár kezdeményezésére az Országgyűlés országos népszavazást rendel el. A köztársasági elnök, a Kormány vagy százezer választópolgár kezdeményezésére az Országgyűlés országos népszavazást rendelhet el. Az érvényes és eredményes népszavazáson hozott döntés az Országgyűlésre kötelező.
    (2) Országos népszavazás tárgya az Országgyűlés feladat- és hatáskörébe tartozó kérdés lehet.
    (3) Nem lehet országos népszavazást tartani
    a) az Alaptörvény módosítására irányuló kérdésről;
    b) a központi költségvetésről, a központi költségvetés végrehajtásáról, központi adónemről, illetékről, járulékról, vámról, valamint a helyi adók központi feltételeiről szóló törvény tartalmáról;
    c) az országgyűlési képviselők, a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek, valamint az európai parlamenti képviselők választásáról szóló törvények tartalmáról;
    d) nemzetközi szerződésből eredő kötelezettségről;
    e) az Országgyűlés hatáskörébe tartozó személyi és szervezetalakítási kérdésről;
    f) az Országgyűlés feloszlásáról;
    g) képviselő-testület feloszlatásáról;
    h) hadiállapot kinyilvánításáról, rendkívüli állapot és szükségállapot kihirdetéséről, valamint megelőző védelmi helyzet kihirdetéséről és meghosszabbításáról;
    i) katonai műveletekben való részvétellel kapcsolatos kérdésről;
    j) közkegyelem gyakorlásáról.
    (4) Az országos népszavazás érvényes, ha az összes választópolgár több mint fele érvényesen szavazott, és eredményes, ha az érvényesen szavazó választópolgárok több mint fele a megfogalmazott kérdésre azonos választ adott.


    Nyilvánvaló, hogy a nép nem adhatott felhatalmazást az Országgyűlésnek a néphatalom, azaz saját hatalmának korlátozására a 8) cikk alkotmányba való helyezésével, még ha a nép rendelkezett is volna korábban ezzel a hatalommal. Tehát már ez a lépés is szembe ment az alaptörvény B9 cikkével. (Hol volt ekkor Sólyom László, az akkori AB elnöke?) Mivel a népszavazás is döntéshozásnak minősül, lényegében a nép döntéshozási lehetőségét zárta ki az Országgyűlés a 8) cikk alkotmányba való tételével. Ezzel is bizonyítható módon megváltoztatta az ország államformáját és demokratikus jogrendjét. Az egész 8. cikk tökéletes ellentmondásban van a B) cikk államformát és jogrendet meghatározó rendelkezésével, és megállapítható a jelenlegi állam hatalombitorló működése.
    Az alkotmány C) cikke kimondja, hogy a B) cikkel ellentétes hatalomgyakorlás tilos. Kérdéses viszont a hatalom megosztásának mikéntje, mert egy hatalom lényegében oszthatatlan. Akié a hatalom az nem tud rajta osztozkodni senkivel, legfeljebb a hatalmat elveszítheti. A C) cikk az alkotmányos rend védelmében kötelez mindenkit fellépni, ha bárki az alkotmányos rendet veszélyeztetné. Ha az állam úgy gyakorolja a hatalmat.


    Lehet kérdezni, hogy az állam egyáltalán perelhető-e. Perelhető és volt rá példa is, csak éppen ez tyúkpereknél fordult elő. Az államot eddig a hatalom kizárólagos gyakorlása miatt senki sem perelte, vagy legalábbis nem tudok róla. Éppen azért ,,egzotikus” ez az eset, mert az államot először vádolják – pontosabban vádolhatnák – bíróság előtt a hatalom kizárólagos gyakorlásával, egyszerűbben fogalmazva: hatalombitorlással. Ebből származik az a cifra jogi helyzet, amit a vádak A- és B-vonalával próbáltam leírni.

    Az alaptörvény R) cikke alapozza meg egyebek mellett az állam perelhetőségét:
    R) cikk
    (1) Az Alaptörvény Magyarország jogrendszerének alapja.
    (2) Az Alaptörvény és a jogszabályok mindenkire kötelezőek.
    (3) Az Alaptörvény rendelkezéseit azok céljával, a benne foglalt Nemzeti hitvallással és történeti alkotmányunk vívmányaival összhangban kell értelmezni.
    (4) Magyarország alkotmányos önazonosságának és keresztény kultúrájának védelme az állam minden szervének kötelessége.
    Az állam mely szervei tettek a fenti rendelkezésnek eleget? Az állam minden évben elküldte pénzben megnyilvánuló elismeréseit az ő bíróságainak, mint jutalmat, korábban nyíltan, később kevesebb nyilvánosságot biztosítva ennek a megvesztegetésnek is nevezhető jutalmazásoknak.


    A zsidókat is szóba kell hoznom. Jellemző a világot az átlagnál jobban kivesézni akarók körére, hogy előbb-utóbb látókörükbe kerül valamiféle háttérhatalom, amit én házi szóhasználatban HH-nak is szoktam rövidíteni. Az összeesküvés-elméletek ezt a HH-t sok esetben a zsidókkal szokta azonosítani. Ha a neveket vesszük alapul, ez feltevés majdnem igaz. Az én felfogásomba azonban nem egészen így van. Én három zsidóról szoktam beszélni, ha szóba kerülnek még is. Bizonyos források a zsidók eredetét az emberiség korénak kezdetére teszik, és szerintük zsidó szó jelentése oroszlánt jelent. Ezt el hiszem, mivel eme forrásokat is hitelesnek tartom. Ezeket a zsidókat itt csak oroszlánosoknak nevezném az egyszerűség kedvéért. Ők nem azonosak azokkal a cionistáknak is nevezhető zsidókkal. Az oroszlános zsidók kora minimum több, mint tízezer év és kezdettől fogva irányították az emberiséget a történelme folyamán – kimondottam értelemszerű céloktól vezetve. Ők találták ki a cion zsidóit is, akik falként rejtették el az igazi zsidókat. A cionista zsidókat a különböző népek társadalmi rétegeinek nacionalizmussal (pontosabban zsidó fasizmussal), egy néppé való összeragasztása volt.


    Mert mi a nacionalizmus és a fasizmus? A nacionalizmus azonosulást jelent egy nép kultúrájával, mely valóságos része az egyetemes emberi kultúrának. A fasizmus a nacionalizmusnak olyan formája, amikor egy adott nemzeti öntudat alárendeli magának a többi népi kultúrákat. Éppen ettől nevezhető a zsidó nacionalizmus fasizmusnak, mivel a zsidók felfogása szerint ők Isten kiválasztott népe, és a többi nép őket hivatott szolgálni. Nem sokat tévedtek, hiszen az előbb írtam, őket az oroszlánosok találták ki, mégpedig a történelemből eredő és elkerülhetetlen piszkos munka elvégzésére. A piszkos munkák kora azonban a hitem szerint lassan lejár. A cionista zsidóknak vissza kell térniük azon népek közé, akik közül annak idején az oroszlánosok kiemelték őket. Velük nem érdemes foglalkozni, hatalommal valójában soha nem is rendelkeztek, ugyanakkor nehézséget okozhatnak azoknak, akik már előre a medve bőrére isznak.
    Az állam és Posta Imre csoportja között a per nem tarthat a végtelenségig. Ezért lenne jó, ha Posta Imre és csoportja kinyilvánítja, hogy vissza vonja az állammal szemben emelt vádat, ha az állam is kész az ellenük emelt vádat visszavonni. Mindkét vád az alkotmányos rend megsértésével vádolja a másikat, és ez a jogi helyzet előbb-utóbb az erősebb állam győzelmével fog megváltozni. Ezért látszik előnyösebbnek Posta Imréék csoportjának, ha kilátásba helyezik, hogy vádjukat azonnal tárgytalannak tekintik, amint az állam bevonja gyakorlatilag is a népet a hatalomba.


    Csakhogy ez az alkotmány módosítása nélkül nem lehetséges, mivel jelenleg semmilyen törvény nem szabályozza a néphatalom megvalósításának mikéntjét. Hogyan tartalmazná, amikor a törvényhozók soha sem gondolták komolyan, hogy a nép kormányozni is fog. Íme, egy újabb bizonyíték arra, hogy az állam nem az alkotmánynak megfelelően működik. Tehát új törvényeket kell hozni, és a néphatalmat kizáró rendelkezéseket – itt nem részletezetten – ki kell az alkotmányból venni. Ennek ezek törvények egyik példája a már tárgyalt 8) cikk.


    Olyan törvényre van szükség, ami kifejezetten a képviselő és választója közötti kapcsolatot szabályozza. Ezt a törvényt nyilván jogász alkothatja meg, ám a jogászokkal sok a baj, amint az írtam is. Mégis a jogász hatásköre e törvény megalkotása, de a vázként szolgáló elveket a választónak kell kimondania, melyet a törvény testesítene meg.


    Ezek az elvek:
    1. ,,A nép a hatalmát választott képviselői útján, kivételesen közvetlenül gyakorolja.” (alkotmány B) (4).
    2. A nép hatalma a képviselő és a választásra jogosult polgár gyakorlatban megvalósuló kapcsolatára épül
    3. A választó és a képviselőjének kapcsolata munkaviszony-jellegű, és a munkatörvénykönyvének ebben a kapcsolatban megvalósítható elemei érvényesek.
    (1) A választópolgár a munkaadó, a képviselő a munkavállaló, az országház a munkahely, törvényhozás a munka.
    Ez a törvény a választási törvényt nem érinti, mivel az nem befolyásolja a képviselő és szavazója közötti kapcsolat jogait és kötelezettségeit, a törvények ugyanazt írják elő számára is.
    Ez nem egy mindent elsöprő forradalom lenne, ”lassan járj, tovább érsz”- alapon határozná meg a változást, ami egyre időszerűbbé válik. Ma egy törvényhozással meg lehet oldani azt, amit később már csak forradalommal lehetne.
    A képviselő és választójának kapcsolatát az alkotmány módosításával lehet törvénybe iktatni, mely módosítást az alkotmány S) cikke tesz lehetővé:
    S) cikk
    (1) Alaptörvény elfogadására vagy az Alaptörvény módosítására irányuló javaslatot a köztársasági elnök, a Kormány, országgyűlési bizottság vagy országgyűlési képviselő terjeszthet elő."



    https://dringsti.wixsite.com/emmako/post/3-posta-imre-%C3%A9s-t%C3%A1rsai-per%C3%A9hez-t%C3%A1mpontok?postId=6d5f32d8-edd7-4101-bfb6-3236387de034
    - 2021. 10. 31. 21:46
  • N
    Hogy tegyük már tisztába!
    Farkas Csaba János, akinek vannak videói nálatok is, már több embernek szólt és elküldte.


    Kedves porcika, ugy latszik hogy akit emlitesz nincs igazan tisztaban a UCC-vel. Igenis MINDEN de MINDEN kontrakt ugy! Ez az orszag egy CEG, be van jegyezve a tozsden.
    Valodi ELO EMBER -( aki nem halott, NAGYBETUS NEV csupan), nem tartozik erre a HAJORA!
    Imre is erre utalt az uzeneteben, gondolkozzatok el es tanulmanyozzatok ezt. En mar tobb eve foglalkozom ezzel. Most nyertem egy pert, ket ugyvedi irodat is el tudtam kaszalni vele!
    Ezert nem vallalja egyetlen ugyved sem az Imre ugyet. Itt csak Imre sajat maga tudja vedeni magat, ha egyaltalan lesz targyalas! Mert attol felnek a LEGJOBBAN! Ott ki fogja oket teriteni, az biztos!
    Annyit kell csak kerdeznie a birotal: Itt allok, "kit lat, elo ferfi vagyok vagy nem"? Ha ezt a biro megerositi es meg harom kerdesre valaszol amivel bizonyitja hogy Imre nem egy halott stroman, az ugyet ki kell dobni.

    Persze trukkosek es nem fognak valaszolni, de ha haromszor fel teszi a kerdest es nem valaszolnak, helyettuk tud valszolni, mert ez a torveny! Az elo ember nem egyenlo a nagybetus nevevel, ami egy halott stroman!
    Ezek a birosagok nem tudnak elo emberek ugyeivel foglalkozni, mert ezek mind a public teruleten vannak (A HAJON), privatba nem lephetnek be! MINDEN fajta ugy igy vezetheto, es foleg a bunteto ugy!!
    - 2021. 11. 01. 06:19
  • Gerry
    Nyanyus - "Most nyertem egy pert, ket ugyvedi irodat is el tudtam kaszalni vele!"

    (Csak kíváncsíság): Hogy lehet egy perrel két ügyvédi irodát is elkaszálni? - Nem értek hozzá, de jól hangzik így fontosnak találom

    Elhiszem, ha mondod ezért szeretném ha elküldenéd azokat az iratokat ami bizonyítja az igazadat? - Természetesen a per anyagára gondolok miven abban megvan a megokolás is.

    Elöre is köszönöm.
    - 2021. 11. 01. 09:30
  • I
    "Ajánlás:
    Az utóbbi időben Posta Imre es társainak védelmében közölt cikkeket ajánlom a PI-Körösök es az aggódó családtagok figyelmébe. Csak olyan védőügyvédet fogadjanak el, aki ezen cikkek üzenetet megérti es követni is tudja. Ellenkező esetben a védőügyvéd alkalmatlan a feladatra.
    Dr. Ing. Sebestyén István"
    https://dringsti.wixsite.com/emmako/blog
    https://dringsti.wixsite.com/emmako/p...%A1mpontok

    https://dringsti.wixsite.com/emmako/p...%A1mpontok..

    https://dringsti.wixsite.com/emmako/p...6d%C3%A9se
    Magyarok Istene! Oltalmazz meg bennünket élősködő parazitáinktól!
    - 2021. 11. 01. 16:39
  • J
    Hat ez igazan jolenne !
    Magyarok Istene! Oltalmazz meg bennünket élősködő parazitáinktól!
    Kerdes ?? Es miert nem teszi ??
    De az is jo lenne , ha mind azok Istennel joba vannak mar ra kerdeznenek , hogy hol a picsaba bujkal ?
    De mar tobb 100 eve !
    Talan valahol jobb szavazatott kapott ???
    Es ezert azoknak segitt ??
    - 2021. 11. 01. 17:02
  • J
    nyanyus !
    Itt allok, "kit lat, elo ferfi vagyok vagy nem"?
    Es ha azt modja , hogy not lat mert BUZI ?

    Ha esetleg a targyalas ZARTKORU azt hazudnak amit akarnak !
    Imre kerdezhet amit akar ! Vagy NEM !
    Valahogy a birosagok olyan formaba vannak fel epitve , hogy ott a BIRO es az UGYVED kerdez ! A vadlotnak KUSSS !
    Foleg politikai ugyekbe !
    Melyik DIKTATORIKUS allamba lehetseges , hogy a vadlott gyerjen ??
    En meg ilyent nem hallottam !
    - 2021. 11. 01. 17:24
  • A
    Hello mindenki! Ti magatoktól vagytok hülyék, vagy fizetnek érte? Mit okoskodtok, mikor Imre is megmondta nyugi? Voltatok már fogdán, vagy akár böribe? Nem hiszem. Elmondom nektek, ő most van a legszarabb helyen, más is akit befognak. Ítélet hirdetés után, vagy haza, vagy böribe. Imre egy kiképzett ember, a haja szála sem fog görbülni, sőt inkább börtönlázadás lesz a vége. Higgyetek nekem testvéreim. Szurkoljatok, hogy ha bent marad a hülyékkel, akkor lehetőleg fogházas letöltés legyen. (3 napja nekem 1 gigás a letöltésem.) Akkor a családjának is könnyebb lesz. A többit meg bízzátok rá. Ti foglalkozzatok magatokkal inkább, ahogy kérte. Csók
    - 2021. 11. 01. 20:16
  • G
    Hell - ó Mindenki

    1997-ben, a nagyon vallásos Kleberg megyében, Texas államban, a helyi önkormányzat , egyhangúan megtiltotta a "Hell-O" köszöntést. Helyette hivatalosan a "Heaven O" köszöntést engedélyezte.
    (Hell= Pokol, Heaven= Mennyország)
    Magunktól vagyunk ilyen hülyék, vagy fizetnek érte?

    A Magyarok Felelős Kormányának első jelentős eredménye: Imre egy cellába került meghatározatlan időre.

    Jó magyar szokás szerint a szimpatizánsok, nagyon részletesen tájékoztatva, passzívan de lelkesen szurkolnak, hogy Imre minél hamarabb kikerüljön a zárkából.

    Azért ennek se füle se farka.
    Foglalkozzunk magunkkal?
    Csók
    - 2021. 11. 02. 19:50
  • ssman
    Nos,gutaival ertek egyet!
    - 2021. 11. 02. 22:27
  • A
    Gutai, az, hogy "america" pont, majdnem Európa és ami nem, az meg szkíta, mind egy.(Kleberg is beszédes, és ha nem zavar akkor most figyelj hülye gyerek, a HELLO egy félreértésből fakad, mégpedig pont az ostoba americaba züllött seggfejek nem értették, hogy HALLOM, HALLOM) Az, hogy pont arra nem figyeltek amit Imre mond, 1-es leülhet. Imre él és Magyar földön van, ez azért megnyugtató. Úgy tűnik nem tűnt fel neked, hogy az egész szájbabaszott bolygó cellába van zárva. Vittél fizetést a családjának, amit ő most nem tud megkeresni? Tuti eszetekbe sem jutott. Ja, és te ssman pont olyan agyhalott vagy mint ez a másik. Nyugi van remény, olvassatok, tanuljatok és minden rendben lesz.
    - 2021. 11. 02. 22:49