Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.

A harmadik világbéke

A harmadik világbéke
Ki, miben hisz, abban üdvözül..., vagy nem! Aki hisz, magára vessen..keresztet! Áldás, áldás, áldás! A Dnyeper mentén él családjával magyar kortársunk és ma írta, élelmiszer-táplálék-beszerzésen volt, mikor katonai járőr igazoltatta. Kérdték, bálna-e katonának? De ő nem bálna, s örülhet, nem fogták szaván és nem kényszerítették. Az első világbékének sincs vége és az is a második volt, vagy ki tudja...! Három a magyarok igazsága, de hol vannak már a magyarok? Most olvasom, hogy a "honi" polgárok tetemes része hülye. Írja az újság. Persze nem pontosan így fejetlenkedik ki magukat, de a lényeg ez. Ukrán-barát. Most, mikor már a deutériummal dúsított vizeletes csapból is az ömlik, hogy a langylélek, magorok és romhányok felosztották maguk közt a maradék Ukrajnát és ezzel visszatérnek lényegében az 1919-es határokhoz. Nem esik le a tanatosz, vagy már Tartarosz van Farbatosz?


Nem tudnak ezek semmiről semmit, de bátran járulnak az urnákhoz. Na szóval, az a helyzet, hogy a békafenntartók az EU haderővel (jé, van ilyen?) bevonulnának sebtiben a még nem oroszosított területekre és akkor mi is van? Először is, Molotov - Ribbentrop paktum van, mert ugye volt már ilyesmire precedens nem is annyira régen. Másodszor, az van elvtársak, hogy Magyarország semmiképpen nem marad ki semmilyen háborúból, sőt kifejezetten terrorista célpont lesz (valószínű a terroristákat most fogják átkeresztelni cionista névre, de nem akarok nagyon előre szaladni a prognosztikában, had legyen meglepetés a titkosszolgálatoknak is, ha már nem fizetnek azért, mert helyettük oldok meg feladványokat, tisztán emberbaráti alapon). Most az van, hogy Viktor azonnali támogatást kér az EU-tól, ahogy a lengyelek is, csakhogy nemrég még látványos beintések voltak Brüsszelnek, most meg az EU haderő és a költségvetés fennforgása kapcsán be kellene vonni az operációba a NATO haderőt, EU-s álcaruházatban. Tudom követni? Ti biztosan? Aztán kiderül, hogy az a NATO-EU haderő valójában Izraelben verbuválódott. Ilyen is van, Lapidék megoldják, ahogy 2006-os Gyurcsány -Orbán parádét is lerendezték. Azt mondja a hivatalos ám kishazánkban nem szakértőkkel alátámasztott és propagált értelmes média, hogy ez így nagyon gáz. A NATO nem avatkozhat be, nem védheti meg az EU-s csapatokat Ukrajnában, ami úgy van, hogy nincs. Hű de PI-szkos a fantáziám, mi lehet még ebből és aztán, ha a csapda fedele is lecsapódott, hogy lesz Románia is szétkapva a csehek és a szlovákok megdádázva és Szerbia miképpen kerül vezetői státuszba megint, mint Jugoszlávia. Részletekkel nem untatnék senkit, maradjanak ezek is az én "doxazmáim".

Tegnap meghallgattam Assad beszédét, amiben a cionizmust emlegette és a keresztényekért aggódott. Sakk és sokk! Mély filozófiája van a dolgoknak és lesz itt még megrázkódtatás és pelenkaosztás rendesen. Vissza kellene nézni a régi videóimat, ha már Szevasztopolból is lőtték a Kalibert. Kalibertate! Kár lenne alulbecsülni amiket mondok, elvtársak, szolgálatok, még akkor is, ha engem "szopattok" és a hozzám közelállóknak gondoltakat. Megmondtam mi lesz, hogyan lesz. Jóra ne számítson senki.Mivel Orbánnal le van zsírozva az "árulás", így a dogok logikája szerint az árulóknak az árulást követően ...khm...hát, na majd lesz valahogy, én csak a spirituális pszihopolitikai oldalát domboríthattam ennek a kérdéskörnek ki.  Nagyon törnie kell magát most minden potentátnak, hogy jó pontokat szerezzen, már ha tudja egyáltalán, mit is jelent az. A megváltás 100 pont és a legtöbben a mínuszokat szaporítják, de én nekik szurkolok. Még! Legyen nyilvánvaló, ami nem kétséges! A szellemtudományok támogatják a demarkációs vonalak egyértelműsítését. Eddig és még tovább! Mondja az ismerősöm, mert én éppen parkettázgatok idehaza és próbálom haszontalanná tenni magam, bár be van adva a kérvény, had mehessek hegeszteni a szomszéd faluba, mert most lenne munka, de hát még nem jött meg az engedély rá. A lábbilincsem kötelez, de legalább megtanulok héberül, mert ez izraeli gyártmányként kémkedik a zagyamban és programozza át. Lehet ezért vannak fura kényszerképzelődéseim?  Egyébként az eheti Komszomolszkaja Pravda már mélyebb rétegeit tárja fel a politikai konfliktusoknak, genetikának...belső vívódásoknak, harcoknak, a The economist pedig egyértelműen a kínai-orosz tengelyt firtatja. Tudnak valamit. Mire itt "nálunk" felébred a zöm, már elmúlik a nappal is és sötétben találják magukat.

30 körüli CIA (USA, NASA...) biolaborról beszélnek Ukrán területen, de Eurázsiában sokkal több van. A belorusz tv összeállításában egyértelműsítik a genetikai fegyverek gyártását, melyet bizonyos népcsoportok kiirtására terveztek. A nácikat valamiért összeboronálták a cionistákkal és holokausztot kezdtek emlegetni. Putyint Hitlerhez, Kabajevát (felesége) Éva Braunhoz hasonlítják...és megy az ajvék. Szerintetek kimaradhat ebből a "magyar"? Ezt kérdezi az ismerősöm, mert engem ez a téma egyébként sem érdekel. Az "ukrán" menekültek mely része hová tartozik és mit hordoz magában? Nemzetbiztonsági kérdések ugye nem adnak okot aggodalomra? Az ukrán vezetés már az oroszokra mért atomcsapásról ábrándozik...., na jó, teljes az elmebaj és örülök, hogy mindez nem az én fejemben játszódik le, csak azért is írom ki magamból, hogy ne zavarjon a gondolat, melyet az ismerősöm véleménye kapcsán akart talajt fogni bennem, de én ezt nem hagyhatom. Sokkal jobb lenne napi 10-12 órákat dolgozni - ahogy múlt évben - és akkor nincs időm meghallgatni sem mások agyalását, zagyva elméleteit birodalmakról, specifikus emberirtásról, angolszász -cionista szörnyetegekről...szóval a világról, amely valójában csak a fantáziában van, mert ha körülnézek, minden a legnagyobb rendben. Mint mondottam, nem akarok és nem fogok harcolni ezért a "rendszerért" és ha kérdeznétek, teljesen tudatosan nem megyek szavazni! Ja, nem is mehetek, rajtam a bokafix, pedig eszembe jutott, mi lenne, ha az MZX-re húznák 2 millió strigulát, hogy biztosan "győzzön" a csalásban! Tegnap hallottam, mondja a "mókus", hogy ha az egyik győz, akkor már szeptembertől végünk van, mert leoltanak bennünket kényszerből, ha meg a másik, akkor talán van még pár hónappal többünk. Na szóval, mik vannak! A paradox pszichológiai azt mondatja, nem szabad már elkerülni a bajt, ha benne vagyunk, hanem ahogy a jó judos is csinálja, az ellenfél lendületét kell kihasználni és hagyni, minél nagyobb sebességgel szétkenődjön a palánkon. Nos, legyen akkor a gyorsabb rossz, mint a lassabb. Legyünk túl rajta és adjon okot rá a rendszer, hogy minél nagyobb szintű beavatkozás váljék szükségessé. Aki azt hisz, hogy ezt még szavazgatással meg lehet akadályozni, az hülye. A magyarok zöme ( valószínűleg ez általános jelenség, tehát senki ne szívja mellre)  deklaráltan debil. A kovid mellékhatása a kognitív diszfunkciók felerősödése és most jön csak a következő hullám. Az átlag egyre romlik. Jó lesz ez, nekem tetszik, ahogy alakul. Szóltam időben, nem? Jó, lehet értünk sem jön az űrhajó, de hát hová is lehetne menni a világok ego-bikáról? Naugye!

Remélem minden rendeződik és a kínai selyemút és az eurázsiai unió átveszi a kakitányságot ezen a dilibolygón, ahogy az is-merősöm mondja és akkor megint ingyen lesz a sör és akik életben maradtak, újra szabadon szavazhatnak az egyetlen pártra. Hát ez egy ilyen világ. Jézus nem hiába áldozta fel egyetlen Istenét az emberekért. Megérte. Vagy nem? Azért ne kámpicsorodjon el senki, azt mondja az ismerősöm, minden rendben lesz. Meghalnak ugyan sokan, de ez kit zavar? Engem nem. Vagy mégis? Kicsit elbizonytalanodtam.

Erről eszembe jutott egy versem, vagy valami ilyesmi.Semmi új a nap alatt, ami most van, mindig is volt, csak nem látszott ennyire eszeveszettnek, pedig még anál is hibbantabb a mátrix, de így van rendben. Ilyen a rend. Ez van! Ezt mondja az ismerősöm.



Hontalan

Jöttél, honnan csak menni lehet?
Nincs maradás, mert senki veled?
Vonulsz, mint a dúló vihar?
Nyomodban,
Nyomtalan jelened jár.
Rád így a pusztulás vár.

Mennél, már nincs maradásod?
Inkább saját sírodat ásod?
Tarsolyodban múltad helye,
Nyakadon?
Torkodra szikkadt a pillanat,
Vetélt szíved megszakad.

Hol zúgó erdők közt a napfény les?
Hol minden törzs és nemzetség öles?
Surransz, mint a kósza vágy?
Névtelen,
Jeltelen homályos árnyék,
Idegen ártó szándék.

Befogad a sötétség, mert ismer?
Taszítod a fényt, mert ismered?
Mindenki veled, aki ellened?
Gyümölcstelen,
Terméketlen szellemtanítvány,
Meddő a lélek, ha hitvány.

Körmeiddel kapaszkodsz a ködbe?
Hanyagul mosolyogsz, fejbe lőve?
Borzongsz, ha jön az angyal?
Érthetetlen,
Érző, puha, vérző aggyal
Bekennek majd sáragyaggal.

Magyar Emberek!

postaimre 2008

53 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • J
    A Nyugat már kitalálta, hiogyan lehetne a natót Oroszország ellen hadba küldeni. " orosz vegyifegyver támadás esetén" le lehetne támadni az oroszokat.Jaj ne!https://abcnews.go.com/Politics/us-na...d=83648189

    Egy ilyen támadást bárki megold anélkül, hogy valaha az életbe kiderülne, ki tette. Majd a " mádia" szétkürtöli a bűnös nevét. Szíriában nem egyszer Assadra fogták a támadást.

    Az orosz atomfenyegetés is úgy hangzott el , Hogy" ha Oroszország létét fenyegeti a külső támadás, akkor védik meg magukkal atomfegyverrel.
    Ez a kijelentés is meg lett hamisítva, egyszerő atomfegyver fenyegetéssé lett változtatva.
    - 2022. 03. 24. 20:56
  • T
    Jazmin
    Vérükben/?/ van a hamis zászlós támadás, az összesnek, és már évszázadok óta.
    "Csalással viselj háborút" ugye, hogy ugye, nem is volna meglepő nagyon, hiszen, már a sajtóban szinte mindent előkészítettek, csak egy kis hiba van még a gépezetben, nem tudják, mit fog szólni az emberiség még gondolkodni képes fele.
    Nagy a gyanúm, hogy ezerrel folyik a különböző web oldalak elemzése, ugyanis ott nagyon megoszlanak a vélemények és a józanság látszik felül kerekedni.
    Nem szeretném, ha így lenne, de hamarosan "úgy érzem" valami biológiai okkal fognak usa/kodni/,mert nem sikerült "haza cipelni" az összes szart amivel kísérletezgettek. Dombasz-nál, már egyszer elengedték a szellemet 2015 ben lett is látszata, de hamar elcsitult/?/ a dolog, pedig akkor kellett volna, a nyakuk közé cserdíteni. Leszarták az információt, pedig itt olvashatták, volt róla szó, még a rá következő napon, amikor az esemény bekövetkezett.
    - 2022. 03. 24. 22:00
  • J
    Ukrajna olyan eszközöket kap, amelyek kimutatják az orosz vegyi és biológiai felyverrrel elkövetett támadást:
    https://ria.ru/20220324/nato-17799612...61253.html
    Nos, igy kell aljas módon felkészíteni a világot egy III, világbékára, amelynek vétkeseként az oroszokat lehet kikiáltani.

    Még arra sem ügyelvem hogy az oroszok nem is olyan rég megsemmisítették ( állítólag ) az összes vegyifegyverüket. Még a szír háború idején valamikor.
    - 2022. 03. 24. 22:04
  • A
    Már Ő is nyíltan kimondja, hogy ez a háború (nem csak az Ukrán-orosz "háború") a háttérhatalom ellen irányul!

    "Vezér-Szörényi László: RUBELGÁZ
    Mától az orosz gázért rubelben kell fizetni. Aranyrubelben.
    Szaúd-Arábia beleegyezett, hogy ezután hanyagolja a dollárt, részben jüanban, részben rubelben (azaz aranyban) számol el az olajért. Irán már régóta ezt teszi.
    A termelés Európában nyersanyagok hiánya miatt le fog állni, az autógyártás már most erősen akadozik.
    Amerika már régóta nem termel semmit, fegyveriparán kívül mindent sikeresen kiszervezett külföldre. Eddig a devizája "exportjából" élt. A dollár volt az olaj és az arany elszámoló egysége, valamint a bankközi elszámolások alapja. De csak VOLT.
    Mától nincs szükség rá, ahogy euróra sem lesz.
    A szankciók sokkal jobban ártanak az Egyesült Államoknak és európai vazallusainak (seggnyalóiknak), mint az oroszoknak. Sőt, mi több: pont a nyugathoz köthető bankrendszer lekapcsolásával sikerült meggyengíteni a legjobban saját devizájukat.
    Ha esetleg valakinek illúziói lennének, a világ legeladósodottabb országa az USA, a második pedig Anglia. Az USA kormánya 22 ezer milliárd dollár adósságon csücsül.
    Hosszú távon mindenképpen bukni fog a jelenleg vezető 2 világdeviza, de mint már sokszor leírtam, az agóniájuk még sokáig eltarthat.
    A háború valójában nem csak Oroszország és Ukrajna között dúl.
    Ez a háború a háttérhatalom ellen indult. Végig fog söpörni az egész világon, el fogja pusztítani a sátáni háttérhatalmat (Cabal) és annak kiszolgálóit. Oroszország, Kína, India, Irán, Pakisztán, Kazahsztán, Venezuela és újonnan Szaúd-Arábia összefogott, hogy elpusztítsa a gonosz bázisországait.
    A harc pedig minden szinten folyik: a médiában, a gazdaságban, a harcmezőn és a legfőképp a lelkekben.
    A kérdés számodra kedves Olvasóm csupán annyi: melyik oldalra akarsz állni? A csaló háttérhatalom és pribékjei, vagy az igazság oldalára? Most döntsél, amíg nem késő!"
    - 2022. 03. 24. 22:25
  • Posta Imre
    Asum, ez az az alvezér-szőrtelen, aki engem leelmebe-tegezett és Ágiékat külföldre akarta deportáltatni?
    - 2022. 03. 25. 08:02
  • A
    Szerintem is kétkulacsos a pali, ha nem több. Felvette az iszlámot, pénzügyi vonalon is futott a németeknél, a digitális valuta szószólója is. Volt a kormány tanácsadója, majd Kínát éltette, láttam az Orvosok a Tisztánlátásért csoportnál is felszólalni, most meg úgy tűnik, hogy rájött a valóságra?
    Ha rólatok meg így nyilatkozott, akkor nincs barátság vele!
    - 2022. 03. 25. 09:21
  • S
    Nem tudom, hogy igaz-e vagy a fele se igaz annak, amit ide beillesztek
    Csak örülök, ha a válasz az lesz, hogy nem igaz .

    "Putyin, Zelenszkij, Trump, Biden és sok más politikusról (kelet-európaiak is) készült képen látható, amint furcsa, szakállas figurákkal vannak együtt. Kik ők, akiket minden politikus a legnagyobb tisztelettel fogad szerte a világon?

    Nos, ők a Chabad-Lubavitch Mozgalom. Egy rendkívül nagy hatalmú zsidó szervezet!

    Michael Berg, aki saját maga is zsidó és tagja volt a mozgalomnak azt írja róluk, hogy ez a kultusz az, ami a zsidó világuralom őrült víziójával áll az Új Világrend mögött. Ők azok, akik a korábbi posztban már említett messiást várják, ami át fogja rendezni a Föld nemzeteit.

    Berg szerint a Chabad egy rasszista szervezet – a zsidó felsőbbrendűség kultusza, amelynek fő célja a teljes zsidó felsőbbrendűség a "gójok" vagy nem zsidók felett és rabszolgasorba vonása. Központi kötelességük az „áttörés” parancsának teljesítése, azaz a világ biztosítása a cionista világuralom révén.

    Michael Berg a henrymakow.com oldalon írt a mozgalomról, amiből végül kilépett. A magyar fordítást itt találod.henrymakow.com
    Kicsoda Donald Trump, akit manapság együtt emlegetnek Putyinnal, mint a világ megmentőit?

    A Chabad-Lubavitch kapcsolat
    (1.rész)

    "Az egyetlen (jelölt), aki valóban támogatja Izraelt, én vagyok. A többiek csak beszélgetnek, de nem cselekszenek. Ők politikusok. Születésem óta hű vagyok Izraelhez. Apám, Fred Trump, már előttem hű volt Izraelhez."

    Ezt Trump maga mondta. Ő Izrael nagy barátja, akiről annyit tudunk, hogy a családja német eredetű. Részben vagy egészben zsidó eredetű is, hiszen például ott van Katherina Kober, Trump „német” dédanyja, akinek a neve a zsidó „Jakob” vagy „Jakov” szóból származik.

    Sajnos utódja, Donald nem árulja el, miért volt apja, Fred Trump hű Izraelhez. De nem is kell. Apja kapcsolatai az akkori new york-i zsidó körökkel elég bizonyítékként szolgálnak.

    Kicsoda Donald Trump, akit manapság együtt emlegetnek Putyinnal, mint a világ megmentőit?
    (2. rész)

    Az öreg Fred, aki 1905-ben New Yorkban született, az 1940-es és 60-as évek közt csatlakozott és üzletelt a korrupt new york-i zsidó Abraham "Bunny" Lindenbaum köreivel. Lindenbaum politikai ötletgazda, befolyásos politikai háttérember volt. Fred Trump és Lindenbaum egyaránt bennfentesek voltak a "Tammany Hall" -ban, egy politikai páholyban, amelyet "Szent Tammany fiai" vagy "Kolumbiai Rend" néven is ismertek. A páholy abban az időben aktívan részt vett a gengszterizmusban, a bűnözésben, a korrupcióban és a maffia szponzorálásában. Lindenbaum maga ortodox és fanatikus cionista zsidó volt. A Brooklyni Közösségi Tanács és a Brooklyni Zsidó Központ elnöke volt.

    Ő és fia, Sandy mindketten a titkos Lubavitch-mozgalom főpapjai voltak.

    Kicsoda Donald Trump, akit manapság együtt emlegetnek Putyinnal, mint a világ megmentőit?
    (3. rész)

    Tehát ezek a zsidó körök voltak a Trump papa barátai. Lindenbaum részt vett Ferdinand Wagner new york-i polgármester égisze alatt működő várostervezési bizottságban, amelynek adminisztrációja szorosan kapcsolódott a "Tammany Hallhoz". Ennek eredményeként ismertek azok a korrupciós botrányok, amelyekben a Lakás- és Városfejlesztési Minisztérium emberei közös ügyeiket intézték a Lindenbaum körüli maffia-szerű zsidó klánnal. Lindenbaum és Fred Trump a hivatalos "kapcsolattartóikat" és hatalmas állami forrásokat használták fel arra, hogy olcsó ingatlanokat és építési területeket szerezzenek az adófizetők kárára.

    Kicsoda Donald Trump, akit manapság együtt emlegetnek Putyinnal, mint a világ megmentőit?
    (4. rész)

    Lindenbaum és édesapja az állam történelmének legsúlyosabb vállalati társadalmi csalását követték el, az állam és a szövetségi kasszából nagy mennyiségben sikkasztottak pénzt. Fred C. Trump, Lindenbaum kebelbarátja is profitált ebből, amivel megalapozhatta vagyonát és továbbadhatta fiának, Donaldnak. Az a meggyőződés, hogy Donald Trump tipikusan amerikai és saját erejéből milliomossá lett vállalkozó, a rajongói részéről nagy hiba és illúzió. Mint sok más gazdag és hatalmas ember a korlátlan lehetőségek országában, ők is egyszerűen és végtelenül korruptak, akik bűnözők voltak és ezzel eljutottak oda, ahol ma Donald Trump van - köszönhetően apja és annak zsidó társai botrányos "megalapozó munkásságának".

    Kicsoda Donald Trump, akit manapság együtt emlegetnek Putyinnal, mint a világ megmentőit?
    (5. rész)

    Az olyan titkos páholyokban való tagság, mint a Skulls and Bones (Koponyák és Csontok), nem igazolható egyértelműen Donald Trumpnál, még akkor sem, ha vannak olyan képek, amelyeken ő és az apja egyaránt keresztezik a kezüket úgy, ahogyan azt a Skulls and Bones tagjai teszik. Ez tehát inkább a Lubavitch mozgalomhoz köti őket. A Bush család pl. köztudottan ennek a titkos páholynak a tagja. Bizonyítható azonban, hogy Donald édesapja, Fred C. Trump 1999-ben hunyt el a new york-i "Long Island Jewish Medical Center" zsidó kórházban. Csakúgy, mint a felesége, Mary Anne Macleod mama egy évvel később. Mégis ki hal meg egy new york-i zsidó kórházban, ha ők maguk nem zsidók lennének?

    Kicsoda Donald Trump, akit manapság együtt emlegetnek Putyinnal, mint a világ megmentőit?
    (6. rész)

    Nos, egy kis kutatással utána lehet járni, hogy a Trump klán hogyan lett gazdag és hatalmas. Ahogyan annak is, hogy a fiú - Donald - nem csak ebből a vagyonból profitált. A vagyonnal és hatalommal járó befolyásos politikai és társadalmi - sokszor titkos - társaságok és páholyok mindig a saját embereiket teszik meg vezetővé. Donald Trumpot, ahogy Putyint is ezek a hatalmas befolyással bíró erők tették elnökké azért, hogy megtegyék, amit a háttérhatalom megkíván. Az USA-ban senki sem válhat olyan elnökjelöltté, aki nem tagja a hatalmi elitnek, az ország néhány erős klánjának, és aki nem játszik együtt ezekkel a klánokkal.

    Trump is és Putyin is a Chabad-Lubavitch mozgalom emberei. Ez a mozgalom volt az, ami vagyonhoz és a hatalomra segítette őket, hogy terveiket világszinten megvalósíthassák.

    A Lubavitch és a Trump család közötti kapcsolatról szóló írásokat rendszerint cenzúrázzák a neten.
    Maradjunk még a Chabad-Lubavitch mozgalomnál és Trump után térjünk vissza Putyinra. Itt egy másik kiváló írás arról, hogy Trump és Putyin milyen szerepet fog betölteni az "End Times" szcenárióban, amit a fenti mozgalom tervez megvalósítani.

    “Moshiach ben David”, mint Trump és Putyin, mint “Moshiach ben Yosef” szerepel a próféciában, akik a nagy háborúban összecsapnak és megvalósítják azt.

    Az írás kiemeli ennek a kabbalista haszid mozgalomnak a vezető szerepét, ami Putyinnak köszönhetően Oroszországban teljesen átvette és leváltotta az ott addig vezető szerepet betöltött más zsidó mozgalmakat, szervezeteket.

    Berel Lazar, akit Putyin rabbijának is neveznek, valójában Oroszország főrabbija és Vlagyimir Putyin közeli munkatársa, aki a Chabad-Lubavitch mozgalom nevében kontrollálja Putyint.

    Az írás nem kevesebbet állít, mint azt, hogy újra fel fogják használni az izraeli zsidókat céljaik megvalósítására és újra megtévesztik a világot.
    - 2022. 03. 25. 10:18
  • Posta Imre
    Ezek mind egy szálig ugyanazok. Bár lenne kivétel, de eddig még nem mutatkozott.
    - 2022. 03. 25. 10:23
  • Gerry
    Most küldték - el is olvastam ide is teszem...

    Hello Gerry - Benéztem a face-re. Érdekes dolgokat találtam. Ez az egyik és azt hiszem egyetértek vele, már azzal a részével is, hogy vihar előtti csend van.

    Idézet

    Siroi Isi
    7 ó. ·
    Szíria amnézia 2. rész - A vihar előtti csend
    Nem kell osztania senkinek sem a véleményem, mert nem vagyok bölcs, mindentudó és nem gondolom, hogy a gondolataim minden pontban helyesek. De leírom, mert kikívánkozik belőlem.
    A nyugat még mindig nem érti, hogy mi történik Ukrajnában. Vagyis már rögtön ez a megfogalmazás is rossz, mert érti, csak nem akar róla tudomást venni. Elnéz felfelé, forgatja a szemét és vakarja a lába közét, mert nem tudja mit tegyen. Vagyis tudja, csak ez nagyon veszélyes, és alaposan át kell gondolnia, mert nagy baj lehet belőle.
    Ez a mostani vihar előtti csend.
    Ukrajna 2014-es amerikai megszállása után egy ultranacionalista fasiszta államot kezdett kiépíteni amerikai vezetéssel a nyugat Ukrajnában, hogy pöröly legyen Oroszország számára.
    A nyugat azt hitte, ha lecseréli az ukrán oroszbarát vezetést egy nyugatbarát fasiszta bábkormányra, akkor megnyerte az Oroszország elleni háborút. Ahogy azt hitte, ha felépít egy "Iszlám Államot" Ukrajnában, akkor legyőzi az oroszokat, hasonlóan, mint hajdanán Szíriában, a legitim szíriai vezetést.
    Nem így történt.
    A nyugat felépítette az ukrán ultranacionalista fasiszta szörnyeteget, majd hasonlóan az Iszlám Államhoz, elvesztette felette a kontrollt.
    Az oroszok ezzel a művelettel próbálják most a szörnyet kontroll alá vonni, vagy megsemmisíteni.
    Oroszország nyerésre áll és nyerni is fog, ha a nyugat nem fogja elkövetni azt a hibát, hogy kirobbantja a harmadik világháborút úgy istenigazából.
    Amikor Soros György elkezd aggódni, akkor minden épeszű ember tudja, hogy a dolgok rendben mennek és kezdenek jól alakulni, de azt is tudja mindenki, hogy ilyenkor ébred fel az ördög, mert ráléptek a farkára.
    Az ördög farkára ráléptek és most visít és nyüszög és kétségbeesésében vagdalkozik, rombol, tombol.
    A meglátásom a következő:
    Tekintettel arra, hogy Oroszország nem fogja ezt a harcot feladni és el akarja érni a céljait, Ukrajnának befellegzett. Vagyis annak a vezetésnek, ami most csapdában tartja Ukrajnán. A nyugat ezt nagyon jól tudja, hogy amíg ez a velejéig korrupt fasiszta vezetés van Ukrajna élén, addig ez a harc nen fog befejeződni.
    Ezért két lehetősége van játékelméletileg. Vagy kitalál egy forgatókönyvet, amivel szép lassan elkezdi puhítani az eddig álomvilágban tartott fősodrású média hallgatóit és elkezdi csepegtetni az igazságott a ukrán vezetés valódi arcáról vagy pedig 19-re lapot húz és egy velejéig romlott hamis zászlós akcióval teljesen letámadja Oroszországot.
    Szerintem a NATO csúcs után patthelyzet alakult ki. Amerika látja, hogy ez így nem mehet tovább, így nem nyeri meg Ukrajna a harcot, ezért új terveket szövöget.
    Ha a szokásos ördögi gonoszság fog felülkerekedni benne, akkor készüljünk egy hatalmas szabású hamis zászlós akcióra Oroszország ellen.
    Ha pedig valami csoda történik, akkor beáldozza a fasiszta Ukrán kormányt és átengedi, visszaengedi Oroszországnak Ukrajnát.
    Nem úgy ismerem a nyugatot, az USA-t és Soros Györgyöt, hogy ezt a békát lenyelje.
    Vihar előtti csend van.
    Siroi Isi 2022.03.25.


    még jött valami... ha az is értelmesnek tünõ akkor azt is hozom...

    ... ez hosszú, a francokat olvasom el a kisbetüket, inkább itt, veletek együtt:


    Idézet

    "Siroi Isi

    Kötelező olvasmány

    "Larry C. Johnson: "Az ukrán hadsereget legyőzték. Ami maradt, az csak a felmosórongy"

    1. kérdés – Meg tudná magyarázni, miért gondolja, hogy Oroszország nyeri meg az ukrajnai háborút?
    Larry C. Johnson: – Az ukrajnai orosz hadművelet első 24 órájában az összes ukrán földi radar elfogó képességét megsemmisítették. E radarok nélkül az ukrán légierő elvesztette a levegő-levegő felügyeleti képességét. Az elmúlt három hétben Oroszország de facto repüléstilalmi zónát hozott létre Ukrajna felett . Bár továbbra is sebezhető az Egyesült Államok és a NATO által az ukránoknak szállított, vállról kilőtt Surface to Air rakétákkal szemben, nincs bizonyíték arra, hogy Oroszországnak korlátoznia kellett volna a harcászati légi műveleteket.
    Az is felkeltette a figyelmemet, hogy Oroszország az inváziót követő három napon belül megérkezett Kijevbe. Emlékszem, hogy a náciknak a Barbarossa hadműveletben hét hétbe telt, mire eljutottak Kijevbe, és további 7 hétbe telt, hogy leigázzák a várost. A náciknak megvolt az az előnyük, hogy nem kellett figyelniük semmire, hogy elkerüljék a polgári áldozatokat, és szívesen megsemmisítették a kritikus infrastruktúrát. Mégis sok úgynevezett amerikai katonai szakértő azt állította, hogy Oroszország elakadt. Amikor egy 24 mérföldet (a hírforrástól függően 40 mérföldet) Kijevtől északra helyeztek el több mint egy hétig, egyértelmű volt, hogy Ukrajna nem volt képes jelentős katonai műveleteket indítani. Ha a tüzérségük sértetlen volt, akkor azt az oszlopot könnyű volt kiválasztani a hatalmas pusztításhoz. Ez nem történt meg. Alternatív megoldásként, ha az ukránoknak volt egy működőképes rögzített szárnya vagy forgószárnya, meg kellett volna semmisíteniük azt az oszlopot a levegőből. Ez nem történt meg. Vagy ha rendelkeztek volna működőképes cirkálórakéta-képességgel, a pokolba kellett volna bobázniuk az állítólagos elakadt orosz hadoszlopot. Ez nem történt meg. Az ukránok az újonnan szállított amerikai fegyvereikkel nem is csaptak le jelentősebben a gyalogsági hadoszlopra.
    Az orosz támadás mértéke és hatóköre figyelemre méltó. Három hét alatt olyan területet foglaltak el, amely nagyobb, mint az Egyesült Királyság szárazföldi része. Ezután célzott támadásokat hajtottak végre kulcsfontosságú városok és katonai létesítmények ellen. Egyetlen példát sem láttunk arra, hogy egy ukrán ezred vagy dandár méretű egység megtámadna és legyőzött volna egy ehhez hasonló orosz egységet. Ehelyett az oroszok feldarabolták az ukrán hadsereget, és megszakították kommunikációs vonalaikat. Az oroszok megszilárdítják ellenőrzésüket Mariupol felett, és minden megközelítést biztosítottak a Fekete-tengeren. Ukrajna most el van vágva délen és északon.
    Megjegyezném, hogy az USA-nak nehezebb dolga volt ekkora terület elfoglalásakor Irakban 2003-ban, miközben egy sokkal alacsonyabb rendű, kevésbé alkalmas katonai erő ellen harcolt. Ha valami, akkor ennek az orosz hadműveletnek a pokolba kell ijesztenie az Egyesült Államok katonai és politikai vezetőit.
    Az igazán nagy hír ezen a héten az orosz rakétacsapások kapcsán érkezett a NATO de facto javorivi és zsitomiri bázisaira. A NATO 2018 szeptemberében kiberbiztonsági kiképzést tartott Zsitomirban, és Ukrajnát „NATO-partnerként” minősítette. Zsitomirt hiperszonikus rakétákkal semmisítették meg szombaton. Yavoriv múlt vasárnap hasonló sorsra jutott. Ez volt az elsődleges kiképző és logisztikai központ, amelyet a NATO és az EUCOM használt vadászgépek és fegyverek szállítására Ukrajnának. A bázison a katonai és polgári személyzet nagy része elesett.
    Oroszország nemcsak megsemmisítette a 2015 óta rendszeresen használt NATO bázisokat, de még légiriadó sem volt, és nem hárította el semmi a támadó rakétákat.

    2. kérdés – Miért próbálja a média meggyőzni az ukrán népet arról, hogy győzni tudnak az Oroszország elleni háborúban? Ha igaz, amit mond, akkor minden civil, akit az orosz hadsereg ellen küldenek harcolni, egy olyan háborúban hal meg, amelyet nem tudnak megnyerni. Nem értem, miért akarja a média félrevezetni az embereket ilyen komoly dolgokban. Mi a véleményed az üggyel kapcsolatban?
    Larry C. Johnson: – Ez a tudatlanság és a lustaság kombinációja. A valódi tudósítások helyett a média (nyomtatott és elektronikus) túlnyomó többsége, valamint a Big Tech egy hatalmas propagandakampányt támogat. Emlékszem, amikor George W. Bush Hitler volt. Emlékszem, amikor Donald Trump Hitler volt. És most új Hitlerünk van, Vlagyimir Putyin. Ez egy fáradt, sikertelen forgatókönyv. Aki jogos kérdéseket merészel feltenni ezzel kapcsolatban, azt azonnal Putyin-bábnak vagy oroszo bérencnek titulálják. Ha nem tud vitatkozni a tényekkel, az egyetlen lehetőség a csúfolódás.

    3. kérdés – A múlt héten Douglas MacGregor ezredes a Tucker Carlson Show vendége volt. A háborúról alkotott nézetei feltűnően hasonlítanak az önéhez. Íme, amit az interjúban mondott :
    „A háború valóban véget ért az ukránok számára. Darabokra lettek darálva, ez nem kérdés annak ellenére, amit a mainstream médiából hallunk. Tehát ebben a szakaszban az igazi kérdés számunkra az, hogy Tucker, együtt fogunk-e élni az orosz néppel és a kormányukkal, vagy folytatjuk ezt a fajta rendszerváltást, ukrán háborúnak öltözve? Felhagyunk azzal, hogy Ukrajnát ütőérként használják Moszkva ellen, amit tulajdonképpen meg is tettünk? ( Tucker Carlson–MacGregor interjú )
    Egyetértesz MacGregorral abban, hogy Oroszország ukrajnai háborúba kergetésének valódi célja a „rendszerváltás” volt?
    Másodszor, egyetért-e azzal, hogy Ukrajnát az Egyesült Államok színtereként használják Oroszország elleni proxyháború végrehajtására?
    Larry C. Johnson: – Doug nagyszerű elemző, de nem értek vele egyet – nem hiszem, hogy van valaki a Biden-adminisztrációban, aki elég okos lenne ahhoz, hogy ilyen stratégiai szempontok szerint gondolkodjon és tervezzen. Véleményem szerint az elmúlt 7 év a NATO status quo tehetetlensége volt. Ez alatt azt értem, hogy a NATO és Washington azt hitte, továbbra is kelet felé kúszhat Oroszország határain anélkül, hogy reakciót váltana ki. A NATO és az EUCOM rendszeresen végzett gyakorlatokat – beleértve a „támadó” kiképzést is – és felszereléseket szállított. Hitelesnek tartom azokat az Egyesült Államokban megjelent híreket, amelyek szerint a CIA félkatonai kiképzést nyújtott a Donbászban működő ukrán egységeknek. De nehezen hiszem el, hogy az iraki és afganisztáni kudarcaink után hirtelen Sun Tzu szintű stratégák húzzák meg a húrt Washingtonban.
    Washingtonban kétségbeesés árad. Amellett, hogy megpróbál minden orosz dolgot betiltani, a Biden-kormányzat megpróbálja zaklatni Kínát, Indiát és Szaúd-Arábiát. Nem látom, hogy ezen országok egyike sem illeszkedne a sorba. Úgy gondolom, hogy a Biden legénysége végzetes hibát követett el, amikor megpróbált mindent és minden orosz embert démonizálni. Ha valami, akkor ez egyesíti az orosz népet Putyin mögött, és készek egy hosszú küzdelemre.
    Megdöbbentett az a téves elemzés is, amikor azt hittem, hogy az Oroszországgal szembeni gazdasági szankciók térdre kényszerítenék őket. Ennek az ellenkezője igaz. Oroszország önellátó és nem függ az importtól. Exportja kritikus a Nyugat gazdasági jóléte szempontjából. Ha visszatartják a búzát, a hamuzsírt, a gázt, az olajat, a palládiumot, a kész nikkelt és más kulcsfontosságú ásványi anyagokat a Nyugattól, az európai és az Egyesült Államok gazdasága megsemmisül. A kísérlet arra, hogy Oroszországot szankciókkal kényszerítsék, mára nagyon valószínűvé tette, hogy az amerikai dollár nemzetközi tartalékvalutaként a történelem szemeteskukájában végezze.

    4. kérdés – Putyin 2007-ben, híres müncheni beszéde óta panaszkodik a „globális biztonság felépítésére”. Ukrajnában láthatjuk, hogy ezek a kínzó biztonsági kérdések hogyan fejlődhetnek teljes háborúvá. Mint ismeretes, Putyin decemberben számos követelést támasztott az orosz biztonsággal kapcsolatban, de a Biden-kormány vállat vont, és nem válaszolt. Putyin írásos biztosítékokat akart arra vonatkozóan, hogy a NATO-bővítés nem érinti Ukrajnát (tagságot), és nem telepítenek atomrakétarendszereket Romániába vagy Lengyelországba. Ön szerint ésszerűtlenek Putyin követelései?
    Larry C. Johnson: – Szerintem Putyin követelései meglehetősen ésszerűek. A probléma az, hogy az amerikaiak 99%-ának fogalma sincs arról, hogy a NATO és az USA milyen katonai provokációt hajtott végre az elmúlt 7 évben. A közvéleménynek mindig azt mondták, hogy a hadgyakorlatok „védelmi jellegűek”. Ez egyszerűen nem igaz. Most olyan hírünk van, hogy a DTRA biolaborokat finanszírozott Ukrajnában. Feltételezem, Putyin beleegyezhet abba, hogy engedélyezze az amerikai nukleáris rakétarendszereket Lengyelországban és Romániában, ha Biden beleegyezik, hogy hasonló orosz rendszereket telepítsenek Kubában, Venezuelában és Mexikóban. Ha így nézzük, kezdhetjük megérteni, hogy Putyin követelései nem őrültek és nem ésszerűtlenek.

    5. kérdés – Az orosz média jelentése szerint az orosz „nagy pontosságú, légi indító” rakéták egy nyugat-ukrajnai létesítményt csaptak le, „több mint 100 helyi katonát és külföldi zsoldost öltek meg”. Úgy tűnik, a Különleges Műveletek kiképzőközpontja Ovruch város közelében volt, amely mindössze 25 mérföldre van a lengyel határtól. Mit tud mondani nekünk erről az esetről? Oroszország üzenetet akart küldeni a NATO-nak?
    Larry C. Johnson: – Rövid válasz – IGEN! Az elmúlt héten Nyugat-Ukrajnában lezajlott orosz katonai csapások sokkolták és megrémítették a NATO-tisztviselőket. Az első ütés március 13-án, vasárnap érte az ukrajnai Yavorivban. Oroszország több rakétával is eltalálta a bázist, amelyek közül néhány hiperszonikus. Több mint 200 ember vesztette életét, köztük amerikai és brit katonai és hírszerzési személyzet, és több száz megsebesült. Sokan katasztrofális sebeket, például amputációt szenvedtek, és kórházban vannak. A NATO és a nyugati média azonban kevés érdeklődést mutatott a katasztrófáról szóló tudósítások iránt.
    Yavoriv fontos előretolt bázis volt a NATO számára. Februárig (az orosz ukrajnai invázió előtt) az Egyesült Államok 7. hadseregének kiképző parancsnoksága Javorivból, egészen február közepéig működött. Oroszország nem állt meg itt. Az ASB katonai híradásai szerint Oroszország egy másik helyszínt is elért, Deljatyint, amely Javorivtól 60 mérföldre délkeletre van (szerintem csütörtökön). Tegnap Oroszország eltalálta Zitomirt, egy másik helyszínt, ahol korábban a NATO jelen volt. Putyin nagyon világos üzenetet küldött: az ukrajnai NATO-erőket harcosnak tekintik és kezelik. Időszak.

    6. kérdés – Volodimir Zelenszkij ukrán elnököt a nyugati média „háborús vezetőként” és a mai „Winston Churchillként” emlegették. A média nem tudja elmondani olvasóinak, hogy Zelenszkij számos lépést tett, hogy megerősítse hatalmát, miközben károsította a törékeny ukrajnai demokratikus intézményeket. Zelenszkij például „tizenegy ellenzéki tulajdonú hírszervezetet tiltott be”, és megpróbálta megakadályozni Ukrajna legnagyobb ellenzéki pártjának, Viktor Medvedcsuknak a tisztségért való indulását, hamis „terrorizmusfinanszírozás” vádjával. Ez nem egy olyan vezető magatartása, aki komolyan elkötelezett a demokrácia iránt.
    Mi a véleményed Zelenskyről? Valóban ő az a „hazafias vezető”, akinek a média teszi?
    Larry C. Johnson: – Zelensky komikus és színész. Nem túl jó ebben az én meglátásom szerint. A Nyugat cinikusan arra használja a tényt, hogy ő zsidó, hogy elterelje a nagy létszámú neonácik kontingensét (és az igazi nácikra gondolok, akik még mindig ünneplik az ukrán Waffen SS egység teljesítményét, akik a nácikkal harcoltak a II. világháborúban). A tények világosak – betiltja az ellenzéki politikai pártokat és bezárja az ellenzéki médiát. Azt hiszem, ez a „demokrácia” új meghatározása.

    7. kérdés – Hogyan végződik ez? Van egy kiváló bejegyzés a Moon of Alabama webhelyen "Mi lesz a háború földrajzi véghelyzete Ukrajnában " címmel . A bejegyzés írója, Bernard úgy tűnik, hogy Ukrajnát végül felosztják a Dnyeper folyó mentén, „és délre a part mentén, ahol a többségben orosz nemzetiségű lakosság él”. Ezt is mondja:
    „Ez megszüntetné Ukrajnának a Fekete-tengerhez való hozzáférését, és szárazföldi hidat hozna létre a moldvai szakadár Dnyeszteren túl, amely orosz védelem alatt áll. Ukrajna többi része egy földdel körülhatárolt, többnyire mezőgazdasági állam lesz, lefegyverzett és túl szegény ahhoz, hogy hamarosan új Oroszországot fenyegesse. Politikailag a galíciai fasiszták uralnák, ami aztán komoly problémát jelentene az Európai Unió számára.”
    Mit gondolsz? Vajon Putyin saját területi rendezést kényszerít Ukrajnára az orosz biztonság megerősítése és az ellenségeskedések véget vetése érdekében, vagy más forgatókönyv valószínűbb?
    Larry C. Johnson: – Egyetértek Moonnal. Putyin elsődleges célja, hogy megvédje Oroszországot a külföldi fenyegetésektől, és elváljon a Nyugattól. Oroszországnak megvannak a fizikai erőforrásai ahhoz, hogy független szuverén legyen, és folyamatban van ennek az elképzelésnek a megvalósítása.


    Larry C Johnson a CIA és a Külügyminisztérium Terrorelhárítási Hivatalának veteránja. Az 1998-ban alapított BERG Associates alapítója és ügyvezető partnere. Larry 24 éven át képzésben részesítette az amerikai katonai különleges műveletek közösségét. A jobb- és a baloldal gyalázta, ami azt jelenti, hogy valamit biztosan jól csinál. Elemzése és kommentárja megtalálható a blogján; https://sonar21.com/

    A forrást a facebook nem engedi megjelölni.
    - 2022. 03. 25. 17:32
  • Gerry
    Jött még valami... csak azért teszem fel, hogy edzõdjön az agyatok!!! (Már akinek van olyanja.)

    Szóval, ugyonnan jött ahonnan az elõzõ kettõ és talán ugyanolyan szinten áll... (bár én okosabb vagyok, de titkolom!)Hihihi :

    Hello Gerry? 😃 Hoztam még egyet, szerintem fel kéne tenned ezt is. Megígérem, hogy ma már nem lesz több ilyen kérésem.

    Imre a napokban írta, hogy meghallgatta a szír elnök beszédét és valami olyasmit is mondott, hogy na szép, hogy ezt egy szírnek kell kimondania. Nem szó szerint mondta így, de ez volt a lényege.
    Olyan jó lenne ha a világ vagy legalább azok akik nálunk olvasnak, (bár ők tudják, legalábbis remélem) ezt is látnák.


    Idézet

    Az írás Bashar al-Assad Szíria elnökének egy legutóbbi ötven perces beszédéből részlet. Érdemes elolvasnia bárkinek, mert ezt a vélemény sohasem fogja megismerni a fősodrású médiából. Legyen bármilyen ítélete is az olvasónak a jelenlegi ukrán orosz helyzettel kapcsolatban, ez a részlet mindenképpen tágítani fogja a dolgogra való rálátását.

    "Most már mindannyian láthatjuk, hogy a világunk nem a stabilitás felé halad, hanem ellenkezőleg. Háborúk dúlnak és a destabilizáció irányába halad minden a látható közeli jövőben. A mai események részletei talán nem érdekesek számunkra, de ami inkább érdekel az az, hogy mi az eseményeket össze tudjuk kötni egymással. Tudnunk kell összekötni a mai eseményeket a múlt eseményeivel és történéseivel. Ha sikerül összekötnünk a dolgokat egymással, akkor képesek leszünk rá, hogy olvassunk a jövőben. Ezeket a nemzetközi eseményeket a szíriai állásponttal is össze kell tudnunk kötni, a háború előtti, a háború utáni, de még a régi szíriai politikai álláspontokat is. Ma már ki tudjuk nyilvánítani, hogy a szíriai nézetek helyesek, illetve realisztikusak voltak-e, vagy esetleg távol álltak a valóságtól? Ma, ha beszélnem kell az eseményekről, akkor meg kell állapítanom, hogy lényegében akár a jelenben vagy a múltban, mindig is a Nyugatról volt szó. A Nyugat negatív módon próbál hatni mindenhol a világon. Évszázadok óta, de legalább is kétszáz éve biztosan és kinyilváníthatjuk, hogy a Nyugat áll a világ összes problémája, háborúja, katonai megszállása és gyilkosságai mögött. Mindent megtett a Nyugat, hogy mindenáron elérje az érdekeit. Ha bármilyen témáról szeretnénk ma beszélni, akkor először a közös nevezőről kell beszélnünk, ami nem más, mint a Nyugat. A világ szenvedése mögött a Nyugat áll. A mi történelmünk elmúlt száz évének szenvedése a Nyugati Országoknak köszönhető, melyek nem álltak le egy percig sem az összeesküvések kitervelésétől hazánk, Szíria ellen, kezdve a francia gyarmatosítástól egészena mai napig. Ugyanakkor a Nyugat ma egy történelmi mérföldkő elé ért, ami a létezését, szerepét és képét illeti a világon. Konkrétan az ukrajnai háború utáni helyzetre gondolok, bár a szíriai háborúnak is nagy szerepe volt abban, hogy idáig jussunk. Itt egy olyan nagy történelmi elágazás előtt állunk, mint a Szovjetunió összeomlása volt, bár akkor a Nyugat erősnek tartotta magát. A világon az ezt megelőző nagy változás az a második világháborút követően történt. Mivel az összes probléma és zavargás a Nyugathoz vezethető vissza, néhány fontos pontot szeretnék megemlíteni, melyek részünkre Szíriában talán egyáltalán nem mondható újdonságnak, de a nyugati népek és velük együtt sokmillió átvert ember részére is újnak minősíthető, innen szeretném felsorolni a pontokat, amik valószínűleg még évtizedekig és nem csak a jelenlegi szituációban lesznek érthetők.

    Az első pont, amiről beszélek az a gyarmatosító Nyugat. Itt természetesen nem a nyugati népekről beszélek, hanem azokról az intézményekről, melyek a nyugati országokat irányítják és szabják meg a politikájukat. Tehát én, ha azt mondom, hogy a Nyugat, akkor tudni kell, hogy nem a nyugati népekről beszélek, de nem is a nyugati országokról, hanem olyan lobbikról, amik irányítják a gyarmatosítást. Ez a „gyarmatosító Nyugat” semmit sem változott ezelmúlt évszázadok alatt, az egyetlen változás az volt, hogy az Egyesült Államok vette át Anglia meg Franciaország szerepét az ötvenes években azt elérve, hogy a többi nyugati ország kövesse az amerikai politikát és diktálását. Ami még megváltozott az az, hogy a Nyugat egyre jobban tudja a népek átverését és manipulálását gyakorolni különböző álarcokat viselve. Ezt sikeresen el is érte évtizedekig. A Nyugat ma sokkal többet beszél emberi kifejezésekről és humanitárius tettekről, de eközben egyre több bűntettet is hajt végre világszertea világ népei ellen. Az összes álarc ellenére, amit ők viseltek az elmúlt évtizedek során ők egyszer sem tudták becsapni Szíriát. Ez a nagy problémájuk velünk szíriai néppel. A szíriai háború eseményei rákényszerítették a Nyugatot, hogy levegye álarcait, majd jött az ukrán háború, hogy a Nyugat arcáról egybe tépje le az összes még fenthordott álarcot. A Nyugat immár teljesen meztelen a világ előtt, de elsősorban a saját népei előtt, csak másod sorban a világ többi népe előtt. Az álarcok letépésének az volt az ára, hogy ők lemondjanak az általuk felvett, második világháború vége óta használt, magukat szépítő hazugmédiáról. A Nyugat bebizonyította, hogy a nemzetközi jog egyáltalán nem érdekli, nem is érdekelte sohasem. A Nyugat, Amerikával az élén, volt az, aki számtalanszor beletaposott a nemzetközi jog intézményeibe, elveibe. Ők azok, akika világunkat egy vad erdővé alakították át. Néhányan naivan még talán kérdezni szokták, hogy mi a jogi indoka, háttere Oroszországnak, hogy ilyen módon avatkozzon be Ukrajnában, de itt tudnunk kell, hogy a jog az nem az a dolog, ami le van írva, hanem az, ami gyakorolva van. Ha egy országban, tegyük fel, levan írva egy törvény, de nincsen sem bíróság, sem bíró, sem rendőrség, akkor mit ér ez a törvény? Egy ilyen képzeletbeli ország egyenlő egy erdővel, ahol hiába szeretné tisztelni bárki a törvényt, de nincsen rá semmi módja, mert az ország csak a banditák és törvényen kívüli rablók országává válik. A mi világunk a Szovjetunió összeomlása óta egy erdő, ahol a banditákat a Nyugat jelenti. Nincsen nemzetközi jog és nem is létezik olyan, hogy nemzetközi egyesületek, se semmi más, amiről beszélni szoktak nekünk. Beszélnek nekünk a nemzetközi jogról úgy, hogy be sem tartják, annak nincsen semmi értelme. Ezt az orosz politikusok már több, mint tizenöt éve nyíltan hangoztatják, mert a politika,amit a Nyugat gyakorolni akar, az az erő politikája és az erősebb fél politikája próbálta a bolygót egy nagy erdővé átalakítani.

    A szólás és véleménynyilvánítás szabadsága az egy másik pont, amivel mindig dicsekszik a Nyugat, illetve az a legfőbb pillére a Nyugati civilizációnak, de hát az itt elbukott. Amióta a Kis Bush került hatalomra, úgy körülbelül húsz évvel ezelőtt, azóta az egész világ egy véleményen van. Mindenki ugyan abba az irányban mozog, kormányok, lobbik, cégek, média, majd most újabban a közösségi média is. Mi ez a nagyon demokratikus Nyugat, ahol több millióan élnek, de nincsen senki sem, aki más véleménnyel bírna, mint amit a médiában lehet hallani? Ha egyszer Amerika dühös Szíriára, akkor láthatjuk hirtelen, hogy az összes nyugati ország ugyan azokat a kifejezéseket használva lett hasonlóképpen dühös ránk. Ugyanakkor, ha egyszer a cionizmusról van szó, akkor láthatjuk azt, hogy az egész Nyugat teljes mértékben támogatja és védelmezi. Mindenki egy nyelven beszél Nyugaton és persze láthatjuk most azt is például, hogy hasonlóképpen lett mindenki egyszerre mérges. A nyugati szólás és véleménynyilvánítás szabadság azt jelenti, hogy egyetlen egy véleménnyel rendelkezhetsz, ami azonos a hivatalos nyugati véleménnyel. Ez a valóság.

    A tulajdonjog az az egyik legfontosabb pillére a kapitalista rendszernek. Most hirtelen, hogy megharagudtak Oroszországra elkobozták a nyugaton levő orosz tulajdonokat, legyenek orosz állami, vagy üzletemberek kezében. Ez emlékeztet minket arra, amikor elkobozták Nyugaton a szíriai tulajdonokat, előtte a líbiai, iraki, iráni meg más vagyonokat, pénzeket is. A tulajdonjog nem jelent mást, minthogy a Nyugatnak van tulajdonjoga mások vagyona felett. Ki is mutatták a gyűlöletüket mindazok iránt, akik nem olyanok, mint ők. Ez természetesen nem csak az arabokat és muszlimokat illeti, dehogyis, ez mindenkire vonatkozik. A gyűlölet kampányt, amit ma Oroszország ellen láttunk, az egy olyan dolog, amit még sosem láthattunk a történelem során egyetlen egy másik ország ellen sem. Ez a gyűlölet minden esetre nem egy új dolog, ez több évszázados Oroszországgal és másokkal szemben. Nagyon fontos példája ennek, hogy a Nyugat nagyon boldog volt, amikor Hitler megtámadta Oroszországot, ahol nem kevesebb, mint 26 millió lakos esett el. Nem is volt addig semmi bajuk vele, és meg sem próbálták komolyabban támadni őt, míg el nem kezdett veszíteni a második világháború vége felé, csak azért, hogy nehogy Oroszország legyen az egyedüli nyertese ennek a háborúnak, és csak akkor hajtották végre a Normandiai Partraszállást. A Nyugat bebizonyította, hogy nincsenek sem barátai sem ellenségei, csak az az ellensége, aki szembeszáll az anyagi érdekeivel. Sem a kommunizmus, sem az iszlám, sem a nácizmus, sem Oroszország, sem Kína, ameddig az érdekeik szerint dolgoznak. Ha egyszer az anyagi hasznuk ellen állnak, akkor már ellenségek, avagy az elvi alapjuk egyenlő a nullával.

    Az egyik utolsó hazugság, ami az egyik legrondább valóság és amiről nagyon kevesen tudnak, az annak a hazugsága, hogy a Nyugat a nácizmus ellen van, és az, hogy a cionizmus ellene van a nácizmusnak. Kevesen tudják, hogy a nácik Ukrajnában, avagy a náci szervezetek szorosan együtt működtek Hitlerrel katonai, biztonsági és ideológiai téren is, majd, amikor véget ért a világháború, a náci vezetőket onnan Európa és Latin-Amerika felé szállították. Az ötvenes években a CIA megkérte az amerikai vezetőséget, hogy vonja le ezeket a mozgalmakat a tiltott listáról, mert ezeknek a létezésük szükséges Ukrajnában, ami akkor persze egy része volt a Szovjetuniónak. Ami ezt a kis történelmileckét megtudja erősíteni az nem más, mint maga Zelensky, mert Zelensky cionista zsidó, de támogatója a nacionalista szélsőséges mozgalmaknak, melyek Hitler oldalán harcoltak a második világháború idején, és akiknek egy része még részt is vett a zsidók ellen elkövetett tömegmészárlásokban. Itt a kérdés logikus, hogyan lehet egy zsidó ember a támogatója az ilyen mozgalmaknak? A Nyugat támogatja ezeket a mozgalmakat, mint például a jobb oldali Azov-ot, meg ugyebár a cionista Izraelt is - ami kérődző módjára megállás nélkül ismétli a holokauszt áldozatok iránti sírdogálást - de ugyanakkor egy olyan vezetőt támogat, aki olyan náci mozgalmakat támogat, melyek zsidókkal végeztek. Ez csak azt jelenti, hogy a Nyugat mindenben hazudik, amit mond és a Nyugatot kizárólag az érdekli, hogy irányítsa a világot, lopja az erőforrásokat és a kincstárait pénzzel tömje tele."

    Bashar al-Assad Damaszkusz, 2022.03.17.


    Eredti arab nyelvről fordította Cadmus, magyarosította Siroi Isi
    - 2022. 03. 25. 20:49
  • Posta Imre
    Gerry, úgy vélem doxazmái vannak. Lehet nehéz gyerekkora volt, vagy ilyesmi. Nekem nincs kérdésem. Már a "mikor" sem téma.
    - 2022. 03. 25. 21:07
  • Gerry
    Imre kinek vannak mijei? - Az elöszóra gondolsz? Nincs DOXA órám.... legfeljebb skizofrén lehetek, amiért magammal beszélgetek néha... vagy a Szír elnöknek van Doxa órája?... ne zavarj összevissza, mert agóniába süllyedek.... ja nem, mem, hanem apátiába... és akkor sirni fogok éjjel,
    Szóval légyszíves írj úgy, hogy én is megértsem! Komor
    - 2022. 03. 25. 21:34
  • V
    - 2022. 03. 26. 05:32
  • Posta Imre
    Gerry mester hát pont ez az, mert nem jelet semmit. Engem a piciáterek azért vizsgáltak meg, merthogy normális-é lehetek, ha ilyeneket állítok, mint Szíria megdönthetetlen elnöke, Putyin barátja. Az ügyész szerint zagyva elméleteim vannak. Pedig a válasz nagyon egyszerű. Ezek nem csak tudatlan ostoba tökök, de velük van teleültetve a közigazgatás és miattuk van "háború". Így, ebben a sorrendben. Ezt mondja az ismerősöm, az én véleményem meg köztudottan nem csak nem számlaképes, de még ki sem forralt.
    - 2022. 03. 26. 07:07
  • J
    Az amerikai szinész, aki Ukrajnában forgatott, majd gyalog menekült el onnan, ragaszkodik ahhoz, hogy a rendes évi Uszkár díjátadon Zé is , mint művész felszólaljon. Ha nem engedik, akkor perpatvar lesz.
    https://edition.cnn.com/videos/world/...nr-vpx.cnn
    Amilyen jól alakítja Zé a világháborút elősegítő elnök szerepét, a jövő évi dijkiosztáson megkaphatja az arany szobrocskát is. Esetleg erről a háborúról is holivudi film készülhet, melyben Zé saját magát játszhatja el, elorozva a szerepet Affektáló Ben orra elől.
    - 2022. 03. 27. 12:13
  • J
    Hamarosan beköszönt a világbéke, mert hadba léptek az ukrán cigányok is. 11 Orosz tankoat gyüjtöttek be , mellé más fegyvereket . A rendőrség elkobozta tőlük a zsákmányt. ( video !)
    https://www.novinite.com/articles/214...nian+Yards
    Mert: " Gyüjtsd a vasat és fémet, ezzel is a békét véded! "
    - 2022. 03. 27. 21:37
  • A
    Fulford-tól: "Magas szintű források a keleti és a nyugati titkos társaságokban egyaránt azt állítják, hogy az állshow csak egy része annak a folyamatnak, amely felébreszti a mélyen agymosott Nyugat népét. Ez egyfajta beavatási szertartásként készül a Nyugat számára. Az antropológiában az ilyen szertartásokat „liminális eseményeknek” nevezik, és olyan dolgokra utalnak, mint az esküvők vagy a nagykorúvá válás ceremóniái, amelyek jelentős átalakulást jelentenek az életben. Ebben az esetben a szertartást azért hajtják végre, hogy a szeretet, a haladás és a természettel való harmónia új korszakát elindítsák – állítják a források. Ez hamarosan kiderül – ígérik a források.
    Mielőtt azonban ez megtörténhetne, be kell fejezni egy nagyon is valós nemzetközi katonai, ügynökségi és rendőrségi fellépést egy ősi sátáni kultusz ellen, amely a legtöbb nyugati országban megragadta a hatalmat.
    A kultusz legtöbb vezetőjét, köztük Hillary Rockefellert (Clinton), Jens Psakit (más néven Mark Zuckerberg Rockefeller) és Klaus Rothschildot (Schwab) letartóztatták. Ezek a letartóztatások olyan bejelentések formájában jelennek meg, hogy elkapták a Covid 19-et (annak ellenére, hogy teljesen beoltották őket), és „önelszigetelők”.
    https://www.cbsnews.com/news/covid-19...-positive/
    https://www.dailywire.com/news/breaki...urope-trip
    Természetesen a kazár maffia megpróbál úgy tenni, mintha ez nem történne meg azzal, hogy vezetőik hamis verzióit mutatják be a nyilvánosságnak. Az alábbiakban például a Killary három különböző verzióját mutatjuk be.
    https://kpblog.space/wp-content/uploa...laries.jpg
    A Moszad forrása ezt mondta Psakiról:
    Újra bevitték a programozási hiba kijavításába. Mindkettőnknek az az érzése, hogy az eredeti „nem használható”. Az utolsó pozitív teszt után 5 hónappal ezelőtt, és úgy 10 napra eltűnt. Nézz a szemébe. Üresek. Mint lélek nélkül. Egy avatar AI-konstrukció jele.
    https://kpblog.space/wp-content/uploa...-psaki.jpg
    Ennek a kultusznak a tagjai, más néven szombat-frankista zsidók vagy a kazár maffia, akik évek óta valóban hamis Armageddont próbálnak megvalósítani. Az a műsor, amelyet a képernyőnkre vetítenek, az újrajátszásuk…"
    - 2022. 03. 28. 22:50
  • A
    Ukrán vérengzések: (kész horror!)

    [urlhttps://www.napitema.com/2022/02/putyin-utasitotta-foderacio-allami.html][/url]
    - 2022. 03. 29. 00:12
  • P
    - 2022. 03. 29. 10:22
  • S
    Imre!
    NAPÓLEON MINDENKOR KÓR.
    - 2022. 03. 30. 09:55
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %