Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.

Az igazságot megölni nem kell félnetek jó lesz ... (újabb MN-es fillentés, keresztlényi értékrendesen)

Az igazságot megölni nem kell félnetek jó lesz ... (újabb MN-es fillentés, keresztlényi értékrendesen)

Ha felednétek: szombaton, 13-én világbéke-meditáció nálam. doki.bubo@gmail.com
Nagyon cink ez a titkosszolgálati ügynökhálózat. E szemán elment volna Stirlicnek is, de ő azért klasszisokkal jobb volt a saját vonalán. Szóval, tegnap csak sikerült megjelennie egy újabb hányadéknak tőle, ahogy az várható volt. Fontos lehetett, ha már ma be kell libegjek az ügyészségre. Ne tudjátok meg most mi van nálunk. Magunk is kínunkban "röhögünk már" ezen. Kis batyum összekészítve, toll, ceruza (a körömcsipeszem eltűnt, ki tudja hová), beretva, zokni, gatya, papucs, angol-orosz-német irodalom, Ji King...), mert az ügyvédem jelezte, készüljek bármire ezek után, hogy ezt az újságírónak nevezett valamit rám állították. Szerintem nem kell pánikolni, ezek már csak amolyan udvariassági körök az ökröknek. Tudják ők, hogy nincs itt semmiféle "ügy" és nem is volt, árnyékra fektette az ügyészséget az AVH a feljelentésével. Persze ettől már marhára kellemetlen, akkor is, ha ténylegesen ki akartak nyírni múlt évben.  De mikor nem?



Tegnap volt Áron. Ügyvédje szabin van, egyedül ment. Ki lett egészítve a vád pár nyomozati anyaggal, ha már átnézték a számítástechnikai eszközöket. Kiderült, van egy felvétel 2019 január elejéről, mikor élménylövészeten vettünk részt, mert Ákos akkor végezte el a lővészetvezetőségi tanfolyást és mi voltunk páran a próbacsapat, hogy gyakoroljon. Nem "Pi-körös" rendezvény volt, hivatalos lőtéren, 10 ezer per fős részvételi díjjal, biztonsági rendszabályokból kiképezve...ahogy azt kell. Laci csinált pár fotót és pár snittet is, ha már ott van. A fotókból tettem ki én is, nehogy azt sejdítse valaki, titkolózás van, de a videóra azt mondtam, ne menjen ki, nehogy félreértse valaki, ha már Orbán az iskolákban is lőteret akar kormányrendeleti szinten. Majd mindenki magának intézi a dolgát, vagy belép a honvédelemhez kiképződni, ahogy azt többször ajánlottam volt.

Na, ez a lényegi elem, amivel gazdagodott a vád és augusztos 29-re ígérte az ügyész az iratbetekintést...aztán persze bíróságra kellene adnia immár az ügyet, mert ők a nyomozással végeztek. Legalábbis ez tűnik ki a tegnapi napból. Ma meg még hátra van az előre. Sehol se fegyver, se szándék, se akarat, se semmi..., megértem, ha az ügyészek aggódnak és e szemán elment kutakodni, hogy a népet butítsa.

Szóval, én elküldtem vagy 180 címre - közte a MN-ére is- a feljelentést a cikkéve kapcsolatosan, mellékelve a bírósági határozatot, de az oldalon a galériában is ott van. Ő azt írja, nem küldtem. Fenn volt az oldalon, de nem lássa, hogy nalássa.

Aztán leírja, hogy nemblogolok már pár napja. Ez igaz, mert naplózok és folyamatosan. Aztán próbálkozik valamit összekaparni pár agysejtnyi szinten, amit még képesek bevenni az "olvasói" is. Majd értelmezitek tük es!


Szerintem szánalmas. A kutya hugyozás egyenesebb, mint amit itt levezet, de tény, a közzel tudatja, hogy még mindig élünk. Verát nagyon zavarja az a disznóság, ahogy ezek kezelik a tényeket, de hát ő már ilyen. Kicsit engem is zavar, hogy a hazudozók jelenleg az "igazság-szolg- álltatás" velejárói, de hát mit lehet tenni, ha ez "alkotmányos és demokratikus".

Szóval, csak nyugalom, minden halad a maga útján. A szolgálatok jól terelik a híg trágyalevet, de hát aki már megtapasztalta a furcsaságokat, annak ez nem újdonság. Anomáliák.

Egyébként a "cikk" nem rossz, informatív. Megtudtam belőle, hogy Nyúl-on voltunk, nem Kulcson, pl. Szóval Moszkvában, nem TelAvivban és nem fosztogatnak, hanem osztogatnak. Blogolok, vagy nemblogolok, az itt a kérdés!  Szerintetek mindenki meghülyült vagy csak a fénytörés okozza ezt a benyomást? A cikk utal rá, hogy folyamatosan jelzem a hatóságoknak, mióta "kivagyok", hogy ki vagyok, de hát ez is barokkos túlzás, mert már akkor is folyamatosan jeleztem feléjük, mielőtt nem voltam ki. Nálam ez amolyan "modus vivendi és operandi" in one. Habituális kérdés a pszihiáterem szerint, mely gyógyszeres kezelést nem igényel, kóros szintet nem éri el. Háááát, ő csak tudhassa.

Nem mintha a világban nem lennének fontosabb és keményebb dolgok, mint a lócitrom piszkálgatása a forró aszfalton, mert mi van, ha leáll délutánra a Golf áramlat? Megfagyunk mind orosz gáz nélkül, mi Siemens-turbinátlanul bitangol valami Északi Áramlatos csövekben? Mit szólnak a faluban?

Olvassátok és értelmezzétek jól e szemán elmentett írástalanságát. Az ismerősöm szerint olyan ügynök lehet, hogy csuda, de ő ismer több beavatottat, kajmánt, sakált, lakáj-publicistát...és azt mondja, a médiások megkapják akár személyre szabottan is, melyek a kívánatos témák, melyek nem azok és miről hogyan kell vélekedni, milyen "véleményt" formáltani. Ez egy külön iparága a tudat-nyomorításnak. Nem értek hozzá, de tapasztalatom sincs sok. Tegnap olvastam egy friss kutatást, mely szerint a magyarok nagyon nem bíznak a politikusokban és talán csak az újságírókban bíznak kevésbé náluk. Mi ez, ha nem magas labda?

Lassan indulok az ügyészségre. Kocsival megyek. Máté vitt kulcsot, mikor felment dolgozni, ha nem térnék haza, el tudja hozni a járművet. Bár mondom nekik, hogy teljesen értelmetlen most már gáncsolskodniuk, mikor mondenról csak kideül sorjában, hogy "igazam volt, van és lesz", de hát soros útjai..., tudjátok. Ezektől bármi kitelik. Most még, de szerintem kicsit már meg lettek paskolva és ez is csak a kezdet. Kemény üdők jönnek, ahogy Kövér mondta Szentkirályon: "Szent István király egyik intelme a fiához, Imre herceghez és minden jövendőbeli magyar nemzedékhez szól. A „ha kitartotok, megmentitek lelketeket!” intelem ezer éve megtartja, élteti és oltalmazza a magyarokat a Kárpát-medencében – tette hozzá a házelnök..."  Szerintem nem csak sejt, de már tud és hat is valamit.

Ha kommentáltok távollétemben, amíg nemblogolok, csakis szépen és nehogy valami "antiszemitásat" tegyetek, bár én nehezen értelmezem ezt a kifejezést a nemzetbiztonsági végszükség formális kódjait is értelmezve...és nem bántsátok meg szóban sem a zügynököt, mert igen érzékenyek szoktak Lenin a becsületünkre.


Titkosszolgálatok áldozatának mondja magát Posta Imre

Szemán László János

Napok óta nem blogol az emberölésre való felbujtással és súlyos államellenes bűncselekménnyel megalapozottan gyanúsított Posta Imre, aki utolsó bejegyzésében állítja: nem ítéltek őt senkit halálra, hanem a megnevezett személyek saját magukat ítélték halálra. Kedden folytatódik Posta Imre és társai kihallgatása a nyomozó ügyészségen.

Egy válasznak szánt bejegyzését kivéve hallgat a blogján az emberölésre való felbujtással és súlyos államellenes bűncselekménnyel megalapozottan gyanúsított Posta Imre. Augusztus 3-án írtuk meg, hogy szeptember 30-ig továbbra is vidéki otthonában tartózkodhat, ám bokáján nyomkövetőt kell viselnie, és a nyomozási bíró eltiltotta az internet, különösen saját blogoldala használatától. Az antiszemitizmusáról ismert, vírustagadónak tartott egykori rendőrségi pszichológus azonban rendre ír, publikál a blogjában a világ dolgairól. Ez pedig a hatóságoknak is feltűnt.

Ismert, az egykori katonai, majd büntetés-végrehajtási, illetve rendőrségi pszichológust, Posta Imrét és három társát 

megalapozottan gyanúsítják azzal, hogy halállistát készítettek, amelyen egy sor vezető politikus, köztük a miniszterelnök, valamint közéleti szereplők voltak.Így az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatására irányuló bűntett és emberölés előkészületének bűntette miatt a Budapesti Regionális Nyomozó Ügyészségen folyik ellenük büntetőeljárás.

 

Blogol a fél kormány megölésére buzdító Posta Imre

Posta Imre megsérti a bűnügyi felügyelet speciális szabályát, amikor internetet használ.

Zavaros és pengeéles

Posta cikkünk megjelenésének másnap a tőle megszokott, hosszú, időnként zavaros, máskor pengeéles fejtegetéssel reagált a blogján, ám azóta hallgat. Az írásban feltett kérdéseinkre se válaszolt.

Posta azt állítja, hogy őt mindössze a Facebook- és a YouTube-használatától tiltotta el a kényszerintézkedéséről döntő nyomozási bíró, azzal az indokkal, hogy ott követte el a gyanúsításban leírt bűncselekményeket. Mivel a gyanúsított nem küldte meg az erről szóló határozat pontos szövegrészletét, mai ismereteink szerint továbbra is az internettől való teljes eltiltás az életszerű és hírértékű.

Posta egyébként azt is állítja, a Facebookról már két éve letörölte magát, a YouTube-on pedig továbbra is ott van a gyanúsítást megalapozó egyik videófelvétel, nevezetesen a Nyúlon tartott előadásuk, ahol ők nem arról beszéltek, hogy kimondták a halálos ítéletet X. és Y. felett, hanem arról, hogy X. és Y. kimondta a halálos ítéletet saját maga felett.

A blogot pedig azért használja, mert ez az egyetlen lehetősége, hogy például államellenes cselekedetekre felhívja a figyelmet.

Összeesküvés-elméletek

Két olyan állítást is megfogalmaz Posta Imre, amit nehéz komolyan venni. „Mivel jövő hét keddre vagyok beinvitálva folytatólagos kihallgatásra az ügyészségre (E., Á. és L. is be van kéretve), feltűnő ez a provokatív cikk. Ezért mondom, megrendelésre készült.” – írja augusztus 4-i bejegyzésében. Mivel az erre vonatkozó kérdésünkre se válaszolt, nem tudhatjuk, mi várható a kihallgatáson. Elképzelhető, hogy az igazságügyi szakértői vizsgálatok egyike-másika elkészült, és azokkal szembesítik majd a gyanúsítottakat.

Posta másik állítása még meredekebb. Nemcsak az ellenük jelenleg folyó büntetőeljárást, hanem az évek során a körülötte történt gyanús dolgokat, illetve –szerinte – hirtelen haláleseteket is titkosszolgálati akcióknak tudja be.

„Feltűnt a hatóságoknak, hogy naplózok? Nem, nem tűnt fel. Az történt, hogy kénytelen-kelletlen elküldtem pár korábbi írásomat, feljelentésemet, alkotmányos rend erőszakos megdöntésének általam észlelt jelenségeire való felhívásaimat pár hatósági címre, titkosszolgálatoknak, utalva a forrásra, hol kutakodhatnak, ha nyomozni akarnak a valódi bűnösök után. Elküldtem nekik a 4 hónapos hosszabbításra tett panaszom is, nem csak a bírónak […].”

Posta Imre meggyanúsítása óta rendszeres levelezője lett a magyar hatóságoknak, és ezt szó szerint kell érteni, hiszen e-mailjeit gyakorlatilag az ország összes rendőri, bírósági ügyészi vezetőjének, titkosszolgálati vezetőjének megküldi. A levelekben pedig – saját állítása szerint – összeesküvésekre hívja fel a figyelmet a „polgárháború megelőzése” céljából.

https://magyarnemzet.hu/belfold/2022/08/titkosszolgalatok-posta-imre-alkotmanyos-rend-osszeskuves-elmelet

78 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • H
    A Posta Imre és társai ellen folyamatban lévő politikai koncepciós (sztalinista-rákosista) eljárás és sajtóhadjárat önmagát minősíti.
    És - ha lehet mondani és fokozni? - az egész rendszerváltásnak mondott gyalázat további szégyene.
    Megértük azt, hogy 33 évvel a demokratikus(nak)-liberális(nak) (mondott/hazudott?) politikai rendszerváltás után Magyarországon újra vannak politikai foglyok!!!
    Én szégyellem magam az egész magyar(nak mondott/hazudott) politikai elit helyett.
    Piha!
    - 2022. 08. 09. 12:49
    • S
      Hess, egyetértek. Az összes politikusnak börtönben lenne a helye, amit tettek ezzel az országgal azért ne hogy börtön, hanem fő- és jószágvesztés járna. Dehát a zsidó vlághatalom kivédi saját bábfiguráit.
      - 2022. 08. 09. 13:24
    • Gerry
      Ne szégyenkezz!

      Helyettük magadat Te ne szégyelld!
      Önkezeddel tested fel ne négyeld!
      Árnyékban várnak rád sötét lelkek.
      Lefognak. Kínoznak. Eltemetnek...

      Helyettük szégyellni önmagadat?
      Jobb, ha kitörlöd velük vala...
      (hátsó feled - ezt a kultúra miatt.)
      Gyáva mondatok 's a hazug szavak
      szétfolyó, barna porrá oszlanak.


      Ajánlás:
      Ez legyen mától hősi éneked! (- a második strófa második sora kulturális értéke miatt!)
      - 2022. 08. 09. 13:40
      • H
        Tudod, én ifjan és bohón, (tele gatyával, otthon sírdogáló feleséggel, hogy: "...le fognak tartóztatni, börtönbe zárnak, hogy nevelem fel a fiunkat?...") ott voltam 88-89-ben az ellenzéki kerekasztal tárgyalásokon egy mára jobblétre biztosan nem szenderült párt képviseletében a Parlamentben (is).<br />Iszonyat gyorsan golyóztak ki bennünket (az ún. """ellenzéki pártok""" vidám közreműködésével!!), aztán a 90-es választásokon is. <br />Azóta nem pártpolitizáltam.<br />De akkor és ott, tele illúzióval, biztosan nem ezt akartuk, amivé mára a politika - pártoldaltól teljesen függetlenül - lett.<br />Ezért van szégyenérzetem.<br />Mert azzal, hogy otthagytam a politikát, megundorodva a mérhetetlen aljasságoktól és gátlástalan hazugságoktól, továbbá a hitvány megalkuvásoktól, amik már akkor és ott nyilvánvalóvá lettek, én is hagytam, hogy ez legyen, ami mára van.
        - 2022. 08. 09. 15:44
      • Posta Imre
        Gerry, ezt ugye te versted!
        - 2022. 08. 09. 18:02
        • Gerry
          ...én követtem el... szánom bánom bünömet!
          - 2022. 08. 09. 19:38
          • S
            Velős és a "helyénvaló" hősi ének. :)
            - 2022. 08. 09. 20:42
          • Posta Imre
            Jól tetted. A pingvin tolla különöst velősen verselős.
            - 2022. 08. 09. 20:48
  • J
    Nagyon rád szállt ez az ember. Olyan ez a eset, mint Bartusé a hitgyülés vezérrel szemben. Mindketten kivélasztottak egy " ádás" ellenséget maguknak.
    Egy héten belül 2 írást megereszteni csak azért, hogy ártson!!! Durva...
    - 2022. 08. 09. 13:44
  • J
    Javítottam volna az ádás-t ádázra, de nem hagyta a rendszer,
    - 2022. 08. 09. 13:50
    • Gerry
      Imre ismerõse is mondta már, hogy rossz a rendszer. Hihihi
      - 2022. 08. 09. 14:04
  • Posta Imre
    Na, megjövék vala, ahogy meg vagyon írva. Nem volt semmi extra, lényegében az Áronos iratot ismertették, mosolygott az ügyész, laza volt és viccesen kérdezte, mintegy véletlen, hogy most olvasta oppárdon, hogy blogolok....és akkor mi is van. Nem tett megjegyzést. Úgy tűnik, meglesz a vádemelés, vagy szakítás, vagy lökés kategóriában. Ügyvéd megjegyezte a jegyzőkönyvnek, hogy amik itt elhangzottak még csak nem is bűncselekmények. Most vacsora, Vera dajkálása és a zélet megyen tovább.
    - 2022. 08. 09. 15:24
    • H
      Nem tudom elmondani mennyire örülök ennek a hírnek kedves Imre!!! Jogászként az egész -  vérbeli, normális (ami azt jelenti, hogy pár tucatnyi szakember a több ezer között!!!) - VALÓDI jogi szakma nevében kérem, hogy ha tud: bocsásson meg!<br />Jó vacsorát Önöknek és jó dajkálódást kölcsönösen!!<br />Azt hiszem nemsokára el kell jönnie a "jogásznóta" realizálódásának is ("...egyszer vertek jogászt agyon, azt is jogász verte agyon..."....)
      - 2022. 08. 09. 15:37
    • A
      Tamadni kell Bubo Doki ! Ez a Szeman keresetlen beavatkozasa is arra vall , hogy bakot lottek.
      - 2022. 08. 09. 16:29
      • Posta Imre
        Provokátor. Ezé tartják.
        - 2022. 08. 09. 18:03
        • A
          Be Kell perelni a piszkot , mert csak lincshangulatot  akar teremteni a kerdezetlen velemenyevel . Miszerint lehet blogozni vagy nem .
          - 2022. 08. 09. 19:08
          • Posta Imre
            Sosem pereltem senkit "magánügyben", hogy rágalmaz, vagy ilyesmi. Annak idején hívott egy cigány ügynök, buzdítva, hogy pereljem be Vágó Pistát, mert az ATV-ben val hol, lenácizott, mert olvasta, vagy legalábbis azt hitte, olvasta és értette az "antiszemitának lenni hazafias kötelesség" című esszét, mely megjelent a kurucon is. Nincs bennem bosszúvágy. Nem kicsiben oldódik ez meg, ha megoldódhat és nem hiszek a "bíróságban", s ugyan a pénz jól jönne, mert ha nem eresztenek dolgozni, így felkopik a zálunk, de ezzel a "sakállal", agy másik féregbandával még csak egy légtérben lenni is hányingerrel tölt el.
            - 2022. 08. 09. 20:55
            • A
              Ez igaz, a pereskedes hosszu es lehangolo folyamat , nem baj, jo az isten majd meg veri , persze nem tudhatom melyik isten felugyeletehez tartozik .<br />De a munkahoz valo jogodat , nem tagadhatjak meg a vegtelensegig , mert a szukseg az nagyobb ur mint valami askalodas az allitolagos torveny neveben .<br />Erre biztos ,hogy van valamifele emberjogi paragrafus .
              - 2022. 08. 09. 22:39
              • S
                Mondtad régebben hogy szeretsz vidám lenni inkább mint beborulni a szomorúságba Alföldi betyár, most egy gyenge poénnal hozzászólok amit írtál. Hogy melyik isten veri meg ezeket? Veri hepi. Jó gyenge, úgy látszik vén-ülök.
                - 2022. 08. 09. 22:56
                • A
                  Meg az is elkepzelheto , hogy isten-telen arva lelek .
                  - 2022. 08. 10. 00:50
                • S
                  Az is, de az is hogy is-ten-télen lárva lelenc.
                  - 2022. 08. 10. 01:30
              • Posta Imre
                Nem bízol a gond-viselésben? Nem "játszom" azt a "Játékot", amit ők szeretnének. Azt a "játékot" sem, amit én szeretnék. Kívülálló vagyok.
                - 2022. 08. 10. 07:10
        • S
          Minden provokátor helyébe tesznek egy újat. Amikor a Kádár rendszerben rámállítottak jó pár spiclit, néhány hasonlóan gondolkodó ismerősöm azt mondta, miért nem ütöm agyon őket. Én meg azt mondtam, hogy ezeket legalább már ismerem, és mindig azt mondják gondolom amit hallanak tőlem. Semmi újat. Az új spicliken meg mindig agyalhatnék hogy most melyik is az. Persze több spicli volt sokkal mint nem spicli. Ez ma is így van.
          - 2022. 08. 09. 20:46
          • S
            Apám szájából szinte csak ezt a szót hallottam, ha valakiről szó esett a családi beszélgetések során: spicli …jól belém ivódott, biztos sok volt belőle…igen, sok volt belőle.
            - 2022. 08. 09. 21:22
            • S
              Sok, de kifinomultabb technikával, de ugyanolyan seggbután maradt is a létszámuk.
              - 2022. 08. 09. 21:39
        • S
          No meg a rendszer se változott, no meg a zsidó világuralom módszerei is maradtak.
          - 2022. 08. 09. 20:47
  • Posta Imre
    Ez is be régen volt. Árpi kapcsolata a szolgálatokkal, vitán felüli. Nem vagyok oda érte éppen ezért...sem, de csak tudja miről blogolt.


    Posta Imre politikai gyilkosság ellen próbálja biztosítani magát - Stratégiákról és a politikai gyilkosságok világstruktúrájáról
    2009.03.13. 12:55 Molnár F. Árpád

    Molnár F. Árpád tényfeltáró cikke

    Posta Imre, a Köztársasági Őrezred igazmondásért kirúgott szakpszichológusa a Budapest TV-ben hangsúlyozottan beszélt arról, hogy a Moszad ne ölje meg, mert semmiképpen jól nem jöhetnek ki belőle.

    A tapasztalat és a tudás azt konstatálja, hogy valaki minél inkább kiemeltebb státuszba került (ennek nem a hivatalos kinevezés a kizárólagos formája), annál kevésbé hasznos egy-egy felmerülhető politikai gyilkosságot egyetlen titkosszolgálatra terhelni, ha az akár a legnagyobb ellenérdekelt vagy annak látszik. Ugyanis a média előtt ismert vagy a politikai alvilágban mozgó, de a nyilvánosság előtt teljesen rejtett, ismeretlen személy likvidálásához közvetlenül szükséges a Föld legnagyobb területileg lokalizált államainak a minimum hallgatólagos jóváhagyása, amilyen pl. az USA, Izrael vagy pl. Oroszország. Saját Echelonnal a Föld összes országa rendelkezik, a digitális adatfolyamfigyelés és -tárolás napról napra, rohamosan egyre olcsóbb (ennél sokkal rosszabb a helyzet, de nem magyaroknak való, csak a környezetünkbe került értelmeseknek), és nincs állam a Földön, amely ne lenne bejáratos sok más államok legbelsőbb titkosszolgálati köreibe, hogy a Háttérhatalmi kommunikációkról már ne is beszéljünk (hanem pl. Isten Kegyelméből használjuk azt, mint félistenek a majmok bolygóján). Tehát Globalizált Földről van szó, ahol mindenki tud mindenről, nem elkülönített pincebörtönökről [köszönjük, kedves utalás], végképp nem nemzetállamokról, mert olyanok nem léteznek a bolygón. Hatásunkra ezt egyre többen fogják kimondani, majd az egész eddigi virtuális disznóólat elmossa a szökőár. Azért is lettünk, hogy ez így legyen.

    Csak példának: az Alekszandr Litvinyenko meggyilkolásához bevetett sugárzó anyag - így pl. a világ titkosszolgálatai által szexuális szokásaiig ismert bérgyilkos - úgy világított a világűrből nézve is, mint sötét éjszakában a speciális hullámhosszra kalibrált reflektor. Nem voltak jelentősebb kémműholdak, amelyek ne észlelték volna, amelyek figyelmét és a világ figyelmét elkerülhette volna, Litvinyenkot pedig egyszerre jó pár állam titkosszolgálata figyelte. Néhány közvetlenül, sok pedig az összes telefonbeszélgetéseit stb. Minthogy virtuális világban mozgott, és nem mert igazat mondani, ezért halálos ágyán is csak akkor beszélt arról, hogy Tony Blair és titkosszolgálatai eladták az oroszoknak (mert a titkosszolgálatok már csak ilyen hálás fajták, jottányit sem magasabbrendűek, mint a sokkos gyilkos kuruc.info és a magyarok halomra gyilkolásán jókat derítő, a 100 évre visszamenőleges áldozatokon taposó Harctér (KLIKK!)), amikor már nagyon megharagudott saját gyilkosaira. Ugyanakkor Litvinyenko is tudta, hogy a meggyilkolásában George W. Bush nélkül egy Miki egérnek csúfolt zseb-Tony Blair sosem adhatott volna engedélyt.

    Azaz - így szoktuk mondani - mindenki benne volt!

    A titkosszolgálatokban a gyilkosság napi téma. Az egész bolygón, mindenütt. Ha az ember egy titkosszolgálat nyakába akar varrni valamit, előfordul, hogy annak ellenérdekeltje követi el a politikai gyilkosságot, hogy gyanúba keverje az ellenségét, így pl. a Moszadot. A gyakorlat ilyenkor az, hogy az "áldozati" titkosszolgálat, amelyiket gyanúba akarnak keverni, gyakorlatilag nem tesz semmit, hanem végignézi az ellene irányuló akciót, az emberi élet pedig egyébként is annyi értéket képvisel számukra, mint a kuruc.info és a Harctér, meg hasonló Echelon-söpredéke, elektromágneses és genetikai hulladéka számára (Indoklásként ugyanaz a KLIKK!). Ilyenkor sok minden történik A Sátán házának egy adott frakcióján, alszerverén belül, de gyakori, hogy a terrorakciót illetően realizált a passzivitás.

    A titkosszolgálatok törvénye, hogy ha valamit megszerezhetsz, akkor azt rosszindulattal szerezd meg, akkor is, ha neked az kárt okoz. Ezen most azt értem, hogy pl. gyakran egy-egy konfigurációban "áldozattá" vált titkosszolgálat látszólagos vagy valódi napi veszteségét már eleve a következő válaszakcióival reagálja, de zömében az imént meghatározott törvények szerint, azaz úgy, hogy mindenképpen rosszul jöjjön ki belőle, a tettek további minőségét tekintve pedig alapmotívum legyen a rosszindulat. Ennek mesterségesen szabályozott motivációs háttere, kiindulási pontja, valódi oka a Háttérhatalom, míg aki pl. keresztyén, aki tudja a mindeneket Teremtő és Irányító Isten Létezését, a Bibliából azt is nyomon követheti, hogy gyakran maga a Teremtő Isten az, Aki közvetlenül beavatkozik, indít el háborúkat, befolyásolja jóra és rosszra a Föld vezetőit, lakosságát stb., felülírva ezzel a Háttérhatalom és a világot determinált pályára kényszerített Echelon-Rendszerek elektromágneses, GPS technológián grádicsokkal túlmutatott eszközökkel vezényelt világprogramját.

    A politikai gyilkosságok intézményrendszeréhez visszakanyarodva, miért nem szabad még túlzottan csak egyetlen titkosszolgálatra terhelni mindent:

    A világot nem a Moszad, hanem a Háttérhatalom irányítja, és az sem nemzethez, sem országhoz nem köthető. A Moszadot vagy bármely más titkosszolgálatokat lehet Központi vezérlésből, a Háttérhatalom által közvetlen ellenséggé tenni, de a végső döntést nem az alprojectek, hanem a Központ hozza meg. Az, amelyik - Isten után - legfőképpen elhatározta a Világtörténelem lefolyását, a kontinensek és a világ népeinek besorolását, a katasztrófákat és a háborúkat a Földön.

    Kevesen szokták észrevenni - éppen az Echelon-Rendszerek transzállapotba vető globális hatása miatt -, hogy ha nem állna a világ fölött egy minden államot, népet és nemzetet egy kézben tartó Hatalom, akkor a láthatatlan hátterű politikai gyilkosságok világszerte, a Föld összes országában legelőször is a politikailag kellemetlen elemeket és a tényfeltárókat sújtanák halomra, annyira, hogy nem maradna egyetlen emberjogvédő sem a Földön. Az elkövetőket sosem kapnák el, hiszen elég egy a bőrön keresztül felszívódó méreg, egy szívbénulást, vagy agyvérzést okozó, az érfalat szétrázó frekvenciára kalibrált rádiónyaláb stb., stb., stb. Sem elkövető, sem nyom. Ilyen eszközöket bármely titkosszolgálat kényelmesen sétáltathat államról államra, kontinensről kontinensre. Ma már éppen csak otthon nem lehet előállítani, de arról mindenki tud, aki utána akar nézni, hogyan lehet hagyományos fotontechnológiai eszközök barkácsolásával belülről megfőzni vagy megvakítani a szomszédot. Aki tehetségesebb, egyebet is tehet házastársával: házilag barkácsolt rádióadóval előidézhet folyamatos fejfájást, zavartságot, rosszullétet, hányingert, hányást stb. Egy állam pedig már pusztán a - hogy a legegyszerűbb eszközi megoldásokból említsek - a mobiljeladókba beépített GPS alapú ember-helyzetmeghatározó technológiákkal bárkit tárcsázható mobiltelefonként hívhat fel, és okozhatja a legvadabb állapotváltozásokat és gyilkosságokat. Mégsincs káosz, csak a Szögi Lajosok hullanak egy-egy Hitler alatt is tömegek ellen alkalmazott szórt rádiósugárzás következtében, ahol mesterséges a baleset és mesterséges a cigányok dührohama (az utóbbit Tesla már 80 éve kidolgozta!), itt egy előre bejelentett utasszállító repülőgépbaleset, ott egy távirányított arab terrorizmus a World Trade Center-be, amire az egész világ előre készül, de a titokminiszterek - pedig ez lenne a természetes - nem adják ki egy-egy bérgyilkosnak naponként, hogy fogja az eszközt és menjen, intézze el ma ezt, holnap azt, amíg Shimon Peresznek, Szilvásy Györgynek, Gyurcsány Ferencnek és Kóka Jánosnak ellenfele sem marad, ugyanígy a külföldi eredetű, más államokba átsétáló ilyen bérgyilkosok is és felbujtóik is egytől egyig(!) kordában vannak tartva, pedig senki nem buktatná le őket, jobbára nem is lehetne, hiszen mind az eszközök, mind az elkövetők láthatatlanok. Azért nincs a tényfeltárók ellen korlátlan gyilkolás, mert van egy mindezen titkosszolgálatok és a primitív, mesterségesen, 100 éves tudományos eredményekre is halva holt hullára lebutított, kurucinfósan és Harctéresen megvadított, csordaállati, bennszülötti aljanép fölött álló, mindent precízen szabályozó, korlátlan erejű Hatalom:

    A keresztyének közül vannak, akik már mondják:

    AZ ISTEN.

    És a majmok elkészült jövője (KLIKK!), ahol a legjobbakat sok helyen isteneknek, az utolsókat pedig egyre többen CIA-biliknek nevezik...

    HÍRHÁTTÉR MULTIMÉDIA
    A világot irányító Echelon-Rendszerek kizárólagos magyarországi leleplezője
    http://hirhatter.com
    Tel.: 30/919-6386 ; 76/320-450

    https://allambunozes.blog.hu/2009/03/...gyilkossag
    - 2022. 08. 09. 16:55
  • I
    Sziasztok!
    Mit találtam?!
    Juhász Péter
    38,6 E feliratkozó
    Mire jó az Európai Ügyészség? Kell-e külön korrupcióellenes ügyészség? Meg lehet-e kerülni Polt Pétert, és ha igen, milyen módon? Felelősségre vonható-e maga a főügyész az elszabotált ügyekért? Megannyi kérdés!

    A beszélgetés résztvevői:
    dr. Ésik Sándor ügyvéd, a Diétás Magyar Múzsa főszerkesztője
    dr. Hadházy Ákos, országgyűlési képviselő
    Horváth András, korábbi NAV tisztviselő
    Juhász Péter vlogger, korrupcióellenes aktivista
    dr. Ligeti Miklós, a TI Magyarország jogi igazgatója
    Moderátor: Szerető Szabolcs

    A beszélgetés 2021. szeptember 21-én zajlott.
    https://www.youtube.com/watch?v=fnF1B...nF1BOlLiXM
    - 2022. 08. 09. 19:02
  • Posta Imre
    Rejtélyes halálesetek – Imre hercegtől Zrínyi Miklósig

    Nagy reményű trónörökös

    Első királyunk, István joggal hihette azt sokáig, hogy Imre hercegnél különb örököst nem is találhat. Fia kiváló nevelésben részesült Szent Gellért által, a hatalomgyakorlást közelről szemlélhette apja mellett, aki számára írta meg az Intelmek című alkotását is.

    Imrét mint a tisztaság példaképét tartjuk számon, az esküvőt valószínűleg nem kötötték meg, ám a mai feltételezések szerint mint trónörökösnek egy bizánci hercegnő lehetett a menyasszonya. Apjától megkapta a bihari dukátust, tehát az ország egyharmadát, és ő vezette a királyi testőrséget is. Amikor 1030-ban Konrád császár betört az országba, akkor vitézségével is kitűnt a Győr környéki magyar diadalban, majd a Német-római Birodalommal kötött béketárgyaláson is ő képviselte hazánkat, ahol a Magyar Királysághoz csatolták a Lajta és a Fischa folyók közti vidéket.

    Az ígéretes trónörökös azonban 1031. szeptember 2-án életét vesztette. A haláleset körülményei a mai napig rejtélyesek. A magyar krónikák helyszínként a bihari Igfon-erdőséget jelölték meg, egyes feltételezések szerint a Bakonyban történt. Mindenesetre – a jóval az eset után írt – hazai krónikák nem tudnak semmiféle vadkanról, a fenevad által okozott halálról a német Hildesheimi Évkönyv számolt be.

    Az elmúlt ezer esztendőben számos elmélet látott napvilágot Imre halálával kapcsolatosan. Egyesek szerint az Árpádok közül származó Vazulhoz köthető a gyilkosság, mások a vadkan jelentésű és élve eltemetett Tonuzoba híveinek bosszúját látják az esetben. De külső erők is állhattak a gyilkosság mögött, kevéssel vagyunk a németekkel kötött béke után, és az is lehet, hogy Konrád császár parancsára történt mindez. Utóbbi elméletet erősíti az a feltételezés, miszerint a bajor Gizella fiaként Imrének komoly esélye volt Konrád után elnyerni a császári trónt. És az is lehet, hogy mérgezés történt, a Varsói Kódex ugyanis azt jegyezte fel: „Imre herceg csak nyolc napig betegeskedett, halálának napja szeptember 2.”

    Imre herceget mint a tisztaság jelképét tartjuk számon.

    Ezer év után még mindig válaszra vár néhány kérdés, azonban minden bizonnyal ő volt az első, akit a királyi családból a Szent István által építtetett székesfehérvári Boldogasszony-bazilikában helyeztek örök nyugalomra.

    https://szabadfold.hu/orszag-vilag/re...ig-292620/
    - 2022. 08. 09. 19:31
    • S
      Imre herceg szerintem miután felkerült vagy a kolóniaistenéhez vagy a nem kolóniaistenekhez tartozó Szövedékhez, örült annak hogy nem kellett ezt az országot vezetnie olyan intelmek szerint, amit az apja, egykoron Vajk mondott ki immáron kolóniaisten seggnyalása közepette Istvánként az idegenekkel való bánásmódról.
      Most meg örülünk hogy Imre, aki nem tudni herceg-e, azt írta, amit írt, hogy az ügyész ügyetlenné válik.
      - 2022. 08. 09. 20:59
      • Posta Imre
        Jobb korán halni, ez már tény. Írtam tegnap is. Nehéz ezt bevenni a gyomornak, de a bölcs szív tudja ezt. Nagyon sokat Imréznek mostanában.
        - 2022. 08. 09. 21:56
        • A
          Nincs igazad Bubo Doki , a halal egy misztikus pillanat amit ki kell erdemelni , csak ugy mint a szuletest . En ugy vagyok vele , hogy allok elebe , de nem sietetem . A betyarvilagban ezt ugy gondoljak , hogy a halal is es a szuletes is nem mas mint egy kihivas , es semmikepen nem buntetes . Mar pedig ezekre a kihivasokra betyar becsulettel kell szembenezni . Persze ez a legnehezebb , de hat eppen ez a lenyeg . A lelkek csak akkor kaphatnak eltavozasi engedelyt mikor mar eleget tettek a nekik osztalyreszul  kijutott megprobaltatasoknak .<br />Ez nem valamifele bolcs okfejtes , hanem ez a dolgok rendje .
          - 2022. 08. 09. 23:17
          • Posta Imre
            De, az van, csak még nem érted. Nem is kell. Más a dolgod, nyilván azért vagyol itt. Nincs ezzel baj. Igyekszel a "lelket tartani", de hát ez csak illúzió. Egyszer már innen ellibbentem 6 éves koromban. Asszonnyal a napokban beszéltük épp. Mondtam neki, más voltam előtte, mint édesanyám halála, a baleset után lettem. Itt vagyok, de ki itt van, nem az aki itt volt. Én ezt érzem legbelül. Pl. tudok teljesen kívülállónak maradni és eközben teljesen belül is lenni. Mosolygok és "eljátszom", hogy itt vagyok, de nem vagyok itt teljesen "sosem", csak szusszanásnyira és akkor sem "itt". Nehéz ezt szóba ölteni, vagyis fölös és leges. Nem úgy működik a "világ, amilyennek látszik" és pont. Most akadt szemem elé a Vándorló palota japán animáció megint. Gyerekeim rongyosra nézték annak idején. Javaslom "kikapcsolódásnak"..., hátha! Hogy mikor és hogyan megyek el innen, azt én döntöttem el.
            - 2022. 08. 10. 07:21
            • A
              Ez igaz Bubo Doki , a dontes a tied , es egy kivulallo nem tudja igazabol belekepzelni magat a masok borebe . Tanacsokat is mar nagyon sokat kaptal es azt en sem tudok adni , mert az nagyon nagy felelosseg .<br />De azert megosztok veled nehany megfigyelest , nem tapasztalatot mert a tapasztalat csak feluletes leckere tanit .<br />En csak magambol indulhatok ki, es mindig szerettem figyelni onmagamra , mikor onfeledten nevetek , mikor szomorusag er , mikor elszegyellem magamat .<br />Amikor eszrevettem magamat ezekben a pillanatokban a gondolat mindig megaljt parancsolt , es igy lehetosegem volt megfigyelni onmagamat a jelenben. Ez nem valamifele tudatos terv volt a reszemrol , de nalam ez igy mukodik . Ez onismerethez vezet , es amikor leltarba vettem a multbol eredo orokolt tendenciakat , kezdett a kep kialakulni .Nem voltam vele megelegedve de meg kellet erteni , hogy ez van ezt kell szeretni .<br />Apai agrol kunfajta lelek , es ezekrol azt kell tudni , hogy nagyon makacs fajta , es a masodhegedus szerepe nem nekik valo . Szeretnek a magas lovon ulni es onalloan gondolkozni . Sokszor megutottem a bokamat ezen tulajdonsagok miatt, de tobszor elonyom szarmazott belole . En vilageletemben a magam ura voltam , csak nagyon rovid ideig voltam masok alkalmazasaban , mert en onallo fuggetlen akartam lenni . Nem gazdag nem hires, vagy nepszeru , csakis onallo .<br />De ezzel nem akarlak untatni , inkabb a megfigyelesre hivom fel a figyelmedet .<br />Ez nem mas mint egy erdekes rejtveny , ami brutalisan egyszeru , de megis nagyon nehez . Itt a receptje .<br />Valasz egy olyan pillanatot amikor nem vagy ehes , nem ettel sokat , nem vagy faradt, kenyelmes helyzetben vagy es nem fogsz elzsibbadni . A haz egy olyan sarkaban ahova nem jut el a kulvilag zaja . Hunyd le a szemed es figyelj oda .<br />Ne koncetralj semmire , hiszen semmi celod nincsen , csak figyelsz a gondolatok zuhatagara , annelkul , hogy te ezeket a gondolatokat befolyasolnad barmilyen iranyban . Csak hagyod a folyamatot magatol tegyen a gondolat amit akar . Ez nem valamifele trukk vagy eszjatek csak artatlan cel nelkuli tanuja leszel a gondolat tolakodo termeszetenek . Ez mindenkinel igy mukodik , es ezzel a vilagon semmi baj nincs . Hiszen gepiesen mukodik mert ehez szokott . Eleinte szinte lehetetlen ezt figyelemmel kiserni , de ket harom het mulva a gondolatok lelassulnak es kevesebbet fecseg es tisztabban mukodik . Ez minden egyes leleknek napi rutinja kellene , hogy legyen . Mi olyan okosak tudunk lenni , hogy hogy mukodnek a motorok , vagy a szamito gepek , es nem figyelunk oda , hogy mi , hogy mukodunk .
              - 2022. 08. 10. 09:58
              • S
                Imre az én tudásom szerint már a lélektudatával fölötte áll a DNS-létezésének, nem kell ehhez már meditálnia sem.
                - 2022. 08. 10. 11:28
                • A
                  Ez nem eppen a meditaciorol szol , nem tudasrol , es nem ismeretekrol . A meditacionak celja van egy dologra fokuszalva, concentralva valamilyen celja van .<br />Amig a megfigyelesnek semilyen celja nincsen , csak artatlanul figyel. Celja nincsen , mert a figyelo nem tudhatja ez hova vezet. nem biralja , nem jellemzi , nem keresi az ertelmet csak figyel .
                  - 2022. 08. 10. 11:46
                  • S
                    Akkor ez kikapcsolt tudatú sodródás a nem tudni mivel.
                    - 2022. 08. 10. 12:22
              • Posta Imre
                8 évig "meditáltam" hivatalosan, relaxációs-autogen tréner is "vagyok". Akkor álltam el, mikor olyan élmények "értek", amik nem illettek családi helyzetemhez, kicsik voltak a gyerekek, sőt Marci még meg sem volt. 17 éves most. Olyasmiket tapsztaltam, mire az akkori mesterem is csak pislogott én meg erőst elméláztam rajt, hogy ha ez így megyen, egyszer nem fogok "visszatérni", vagy már nem az leszek, akit az asszony még társának elfogad. Ott és akkor letettem ezt a vonulatot. Maradt a bicajozás, maximális "kilengéssel" evilágból, aktív éber hipnózisban. Most a börtön erőst kihozta belőlem a régit. Sorra nyíltak a kapuk és megint csak az tartott vissza, hogy Vera vár. Pár napja kérdezte este nyugiba az ágyban, hogy miket éltem át benn meditációban. Mondom, nem tudom szóba foglalni, egyszerre annyira felemelő és "félelmetes", üres és tele, hatalmas energianyalábok és üresség, extázis és nihil. Aztán sorra vettem mindent, ami eddig "volt" és olyasmikre is emlékezem, amire nem szokás..., de köszönöm a tippet. Álmaim is remekül működnek, szinkronban. Úgy tűnik, itt is össze vagyunk kapcsolódva már pár "médiummal", akivel egymásra rezonálunk, párhuzamban. Verának egyelőre nem megy ez az "elengedés", de gyakorlunk. Én nem érzem igényét a gyakori elmélázásnak, mert folyamatosan kontaktban vagyok. Nem érdemes ezt ragozni. Aki megtapasztalta, az is inkább hallgasson róla.
                - 2022. 08. 10. 21:34
                • S
                  Amikor bent voltál én gondoltam hogy használod a tudásodat, amihez képzeletük sincs a volt "vendéglátóidnak".
                  - 2022. 08. 10. 22:43
                  • B
                    Ezért vagyok lopakodó,néma üzemben,mert olyan a szám,mint a kacsa segge.Uhh,ha egy ici-pici nyaláb betévedne,csak úgy egy induri-pindurit.
                    - 2022. 08. 11. 06:23
          • S
            Kihívás?
            Inkább helytállás, de ezzel nem cáfolok, csak másként állok ugyanahhoz hozzá.
            A kihívásban kíváncsiság és valami leküzdésének a vágya van, a helytállásban pedig egy beleállás, hogy nem hátrál meg az ember, sohasem hátrál meg semmi áron, ez szüli azt hogy nem ad fel semmit, nem a jövő vágya, hanem a jelen helytállása, nagy a különbség mégha ugyanaz is.
            A kihívás az élethez tartozik, a helytállás a halálhoz.
            A születés kihívás, az élet helytállás, mert folyamatos haldoklás.
            A helytállás mindig az adott feladat megoldása, és ez a halál is.
            A születés feladat, meg kell oldani, vagy ismétlés ha bukás.
            Az élet feladat mert meg kell oldani, jutalma a halál, ami feladat amit meg kell oldani, jutalma annak a születése ami idő nélküli.
            És ez is mind a dolgok rendje.
            - 2022. 08. 10. 02:23
          • P
            "Tévedni emberi dolog." <br /><br />Ebben a világban nincs becsület! <br /><br /><br />Ami lehet még is azt az Emberek teszik bele, mert csak is a valódi Emberekben él a Lelkükből kifolyólag az a fajta értékrend, miszerint becsületesen kell hozzáállni az élethez és a benne lévőkhöz. Viszont azt azért be kell látni hiába teszik, mert nagyon-nagyon ritka, hogy egy szintén becsületes és  valóban Emberrel kerülhet kontaktusba. Amíg azt a nagyon fontos tényt nem teszik az itt élők magukévá, hogy ezen a bolygón csak a népesség icipici %-a a valóban Lélekkel bíró Ember, addig ilyen botorságokban hisznek, hogy lehetséges becsülettel élni! <br />Persze azt nem mondom, hogy a Lelkes Emberek képesek ezen erény nélkül létezni, de nem szabad rávetíteni erre a szarkupacra, amit itt életnek tituláltatnak velünk! <br /><br /><br />A becsület a Lélek nemességre vall, azzal pedig ezen a világon kevesen rendelkeznek! Ez a hely és csoport- amit Imre vonzott maga köré, egy eszenciája a Lélek Nemeseinek. E miatt lehet itt érdemi és értelmi dolgokról diskurálni. <br /><br /><br />Az jelentheti ebben a fostenger világban a valódi felébredést, amikor az egyén ráébred, hogy ez egy ál-világ, egy rémálom-világ, mely egy hatalmas hazugságóceánon hömpölyög. Itt a valóban jó, Lélekkel bíró Embereknek nincs helye! Ez nem lehet a megfelelő életközege, mert itt csak megfulladni, elsorvadni lehet, Élni szinte képtelenség! <br /><br /><br />Az, hogy elhitették az ide születőkkel, hogy az élet szenvedés kell, hogy legyen a legnagyobb csapda volt! <br /><br /><br />Lehetséges, hogy az a szó, hogy élet, már tükrözi, hogy ebben a világban ÉL-azaz Él-Eljon az úr, aki JHVH elődje volt -a Sumer leírásokban-, mielőtt a zsidók őt jelölték ki az istenüknek. Ez esetben az ÉL jelentése magasságost jelöl, ami utal a fönök, ÉL-Eljonra és a  fennhatósága alá tartozó börtönbolygón való raboskodásra az ide toloncolt Emberi Lelkek számára. <br /><br /><br />Tehát az ÉL-ET nem a jó világban való Létezést jelöli, hanem egy magánbirodalomban való sínylődést! Talán a zsidók azért utálják annyira a Magyarokat, mert a mi nyelvünk őrzi a helyes meghatározásokat leginkább a börtönbolygó létezésére, illetve ide születik a legtöbb Valódi Emberi Lélek, és attól tartanak, hogy a nyelv helyes megfogalmazásait felismerve hamarabb rájöhetnek az idezártak a rab mivoltukra! Talán azért van mostanában annyi "nyelvelemzés", hogy azzal vigyék félre a valódi, előrevivő tartalmát a magyar nyelvnek. Én nagyon nem vagyok nyelvész- amúgy is a legtöbbjük zsidó!-, csak véletlenül érzek rá időnként, így talán a magyarázatom sem állja meg mindenben a helyét, de talán érdemes utána nézni és elgondolkozni ezen a vonalon is!<br /><br />Tehát a Lelkeknek ebben a világban egyetlen feladatuk van, mégpedig a szenvedésükkel hozzájárulni a börtönbolygó energiaellátásához! Slussz-passz! <br /><br /><br />Vegyétek már észre, hogy bármilyen nehézséget legyűrtök, mindig egy újabb és újabb jön a helyébe, ennek sosincs vége! Nem visszás ez kissé? Mivel érdemelhetne ki egy jó, segítő, szerető, támogató embere ennyi szemétséget?????<br /><br />Itt nincs becsület, a betyárok mi lettünk, de nem azért, mert rosszak lennénk, csak mert mást nem hagytak nekünk! Ezért a betyár becsületet, csak is a sorstársak között lehetséges, abból pedig igen kevés akad!
            - 2022. 08. 10. 09:24
            • S
              Szinte minden így van ahogyan írod Porcica, a becsület viszont a lelkiismeret része, nem azért létezik bennünk kevesekben mert itt ez lenne a normális, hanem azért mert nekünk ez természetes, nem kérdés.
              - 2022. 08. 10. 11:34
              • P
                Kedves SzVab! <br /><br /><br />Igazad van, de Lelki Ismerete csak is azoknak lehet, akiknek van Lelke. Azok viszont már érzik, ha nincsenek is tudatában, hogy mi a becsületes és mi a becstelen!<br />(Ürítsd ki kérlek a levélfiókod, mert nem fogadja a leveleket!)
                - 2022. 08. 10. 12:14
                • S
                  Kedves Porcica, igazad van, sajnos egyre több a biorobot lélek nélkül, már régóta elkezdték a lecseréléseket. Köszönöm a tanácsodat, azt gondoltam hogy automatikusan törli a fiók a legkorábbi leveleket, jó hogy mondtad, köszönöm, ürítem máris.
                  - 2022. 08. 10. 12:24
        • S
          Erről már mindketten lekéstünk baxsza meg. És komolyan mondom, bevillanásaim vannak régebbi ugyanilyen feladatokról, a végéről, szinte mindegyiknek a vége feléről, és egyikben sem voltam ilyen kibaxott hosszú életű. Viszont abszolúte nem a műfajom a szuiciditás. Így aztán rábaxtam. Ezért meg fog haragudni rám joggal Vera Asszony és a Családod, ezért ezúton elnézést kérek Mindannyiójuktól, de Te is Imre már túllőtted a szimulációs időt, katonaként értem nem családfőként. Én biztosan. Hamarabb szokott megoldódni jól-rosszul egy ilyen pokol sorsa. Mi meg itt várunk a végtelen pillanatra. Örök ifjan?
          - 2022. 08. 09. 23:07
          • Posta Imre
            Édesapám 57 éves korában vetett önkezével véget itteni vergődésének, de már régebben "halott volt", csak még a testét hurcolta itt. Neki sem lett volna szabad addig húznia. Én most töltök 53-at és túlhordtam a kabátot. Szerintem csak az asszony szerelme tart még itt, mert egymással van dolgunk. A többi csak amolyan szabadon választható "tiszteletkör". Egyre pontosabban látom ezt is.
            - 2022. 08. 10. 07:25
            • E
              Fel kell pörgetnünk a tudatunkat, gyorsítanunk kell szellemi szinten, hogy a kiszámítható idővonalat meghaladjuk, hogy a jelenlegi énünket a testünket a jövőbeli énünk magához vonzza, vagyis ahogy mondani szoktam a jövő JELenét teremtsük. A fókuszt a jövőbeni énünkön és a legnagyobb LYÓ megVALÓsulásán tartva, bármi más is látszÉK a mostban. Azért, hogy a testünk NE tudjon elvonszolni bennünket abba a jövőbe ami kiszámítható lenne a múltban történtek alapján. Álmomban ott álltam egy nagy csapat előtt a mi csapatunk előtt sokan voltunk, akik "programoztak" és figyeltem hogy hiába dolgozunk - a másik csapat profin programozza a jelen jövőjének idővonalát, és időhurkokat akarnak generálni - ahhoz hogy meghaladjuk azt az idővonalat gyorsítanunk kell.A másik idővonalon át is kell formázni a MINTázatOTTés se nem az áldozat se nem a győztes SZERepéből DE a TEREMtő középpontunkbólMi közülünk meg sokan akik a jövőből visszajöttünk, elfelejtették miért is jöttek vissza és hagyták, hogy a tudatukat befogja az időhurok és nem teremtik szellemi szinten a jövőidőszál JELenétszóval FIGYELJETEK már ARRA mi van a tudatotOKban és milyen VALÓságot engedtek meg MAGatOKnakARRA ráhangolódva, meglovagolni a JŐvőidőszálát -a táltos paripátokkal azon szállni- , gondolati hullámlovasként szörfözni a frekvenciánnem KI CSI a TÉTés tudjátok mi a legnagyobb gÁZ, hogy mindazok, akik a túlélésre összpontosítanak az időhurkokat erősítik, ahelyett hogy...
              Na megyek mert én most indulok a zügyészségre
              - 2022. 08. 10. 09:04
            • H
              Mindenkinek az életében eljöhet egy olyan nagyon sötét pillanat, amikor csakis az öngyilkosság tűnik a megoldásnak.<br />Ennél azonban nehezebb elvetni ezt a gondolatot és tovább cipelni a terheket.<br />Ennek azonban némileg ellentmondva, ha jön az atom, én nem fogok sehova elbújni, felöltözöm szépen öltönybe, fehér ingbe és nyakkendőbe, megborotválkozom előtte, még tán hajat is nyíratok és kiállok a nyílt utcára, hogy saját szememmel lássam a "villanást".<br />Egyrészt:<br />- mi értelme lenne ezt túlélni?<br />Másrészt:<br />- ilyet az ember az életében úgyis csak egyszer lát. :)))))))))))))))))))))))))
              - 2022. 08. 10. 09:57
              • S
                Hess, erről, az utolsó mondatodról jutott eszembe, hogy néha ha azt mondják hosszabb nem találkozás után hogy de jó hogy látnak, meg szoktam kérdezni, hogy ideiglegesen megvakultak-e amíg nem találkoztunk. :) Mert ugyebár a látáskárosult ha újból lát, akkor mondja hogy de jó hogy lát.
                - 2022. 08. 10. 11:42
            • S
              Imre, ezért kértem elnézést Vera Asszonyodtól és a Családodtól - mármint hogy túlélted itt önmagad idejét és csak értük vagy itt, Őérte -, mert ezt látom, amit most írtál, hogy még miért vagy itt. Tökéletesen megértelek.
              - 2022. 08. 10. 11:38
              • Posta Imre
                Ő is sokszor mondja, menne már innen el. Nagy teher már neki ez lelkileg, amit velem, mellettem átél, mert lát, nem alszik. Nem egyszerű ez. Ma hívott a lányom, kérdezte mi volt tegnap az ügyészségen. A kisebbik fiammal együtt festettük a kaput, szereltük a bicajt. Persze mindez csak egy pillanatkép, illúzió. Miért pont ők ne tanulhatnának az "én hibáimból"...ha már maradniuk kell, hátha jobban végzik majd a dolgukat, mint nekem eddig sikerült. Nem polemizálok rajta, mert pont most úgy érződik, igen betaláltam a centrál f@szfészekbe és nem győzik a kárelhárítókért fohászkodást. Nagy dolgok mozognak ott, ahol a madár sem jár, de a gondolat igen.
                - 2022. 08. 10. 21:41
        • H
          Találós kérdés:<br />Mi az?<br />- behívni az országba idegen csapatokat?<br />- rákényszeríteni az országra idegen rendszert?<br />- az állam fő védelmi rendszereit telenyomni idegenekkel?<br />- elterjeszteni az idegenek nyelvét?<br />- kiirtani az ellenzőket?<br />Megoldás:<br />Nem, nem Kádár.<br />A helyes megoldás:<br />I. István király.<br />Nekem biztos, hogy nem "szent".<br />Csak egy - valóban e minőségében: első - vegytiszta hazaáruló és nemzetvesztő.
          - 2022. 08. 10. 10:01
          • S
            Hess, tudsz olyan uralkodót, amelyik nem a maga javát akarta, a nemzetségének, a dinasztiájának a dicsőségét - az elmaradhatatlan és kötelező Illuminati parancs istendicsőítés mellett - miközben országokról és nemzetekről papoltak? Egy szimuláción belül mindig a nyerészkedés az alaplogaritmus, ez garantálja a szenvedtetést. Az összes háború erre épül. Milyen nemzet? Milyen ország? Milyen nép? Mik ezek a vérszemen szedett hazugságok? Az emberek hülyítésére találta ki az Illuminati. Mindig egymás ellen hangolja az embereket, hogy minél könnyebben lehessen irányítani őket. Nincsenek pártok, minden országban minden párt a zsidó sémi világhatalom szolgája, elhitetik az emberekkel hogy bármiben is dönthetnek a sorsuk felett. Még fegyveres felkeléssel sem, mert pénz nincs rá, ha meg vvan akkor zsidó pénzen zsidó érdek, ha meg nem azon, ahhoz kevés a fegyver is és a pénz is, kérészéletű hatalomátvétel. Egyszerűen az egész szimulációt kell elpusztítani és ezis lesz, ha minden jól megy.
            - 2022. 08. 10. 11:49
            • H
              Igen, így van,  a nemzet-fogalom is a francia "forradalom"-mal kezdett teret nyerni.<br />Amikor XVI. Lajos lefejezése után ugye megsemmisült maga az adós.<br />Úgyhogy a helyébe olyat kellett állítani, ami időtállóbb.<br />Így lett kitalálva a nemzet - valójában tehát az uralkodó által felvett adósságot egy egész terület/ország lakosságára terítették el (és szedték be az adórendszeren keresztül mindenkitől). <br />Hirtelen minden országlakos - adós is lett.<br />Ez volt az oka a mi 48-as (szabadkőműves - részünkről balek) forradalmunknak is.<br />A Habsburg-ház megajánlotta, hogy mehetünk, feltéve, hogy a Habsburg-ház által felvett Rotschild-hitelek ránk eső részét átvállaljuk - amire Kossuthék nem voltak hajlandóak.<br />Na, ekkor lettünk feketeseggűek a Rotschildoknál.<br />És ezért verették le az egyébként nagyon is kedvükre való forradalmunkat.
              - 2022. 08. 10. 12:10
              • S
                Tökéletesen egyetértek. Kiegészítem, a Fuggerek, Thurn und Taxisok, Szerencsés Jakabok, az Árpád-kori kincstartók egy része és sorolhatnám már lenyúlták a magyar értékeket, 2500 éve világuralmon van a zsidóság mint diaszpórális parazita egyetlen organizmus, hát mi miről ábrándozunk hogy volt valaha mi országunk?
                - 2022. 08. 10. 12:28
                • H
                  Sajnos így van. A Törvénytárban benne vannak az archaikus törvényeink is, és köztük I. László lovagkirályunk számos törvénye, amelyekkel az izmaelitákat/zsidókat ki-, és eltiltja az országból és a pénzügyektől - sajnos a törvény-ismétlések is azt igazolják, hogy nem nagyon volt érdemi hatásuk, ezek a vérszopók valahogy mindig visszakeveredtek (nyilván a helyi kiskirályok vígan alkalmazták őket továbbra is, mert hasznot hajtottak nekik - és nem a központi hatalomnak).<br />Krúdynak van egy rövid kis könyve, talán Mária királyné a címe, amely pont a mohácsi csata előtti helyzetről szól, és hát abban van Szerencsés Imre (Fortunátus Imre - eredeti neve:<em>Snéor ben Efraim</em>, <em>Sálmán ben Efraim</em>, <em>Salamon ben Efraim</em> vagy <em>Slomó ben Efrájim</em> <a title="Latin nyelv" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/Latin_nyelv">latinosan</a> <em>Fortunatus</em> (? – <a title="1526" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/1526">1526</a> körül) alkincstartó <a title="II. Lajos magyar király" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/II._Lajos_magyar_kir%C3%A1ly">II. Lajos</a> uralkodása idején. <a title="Hispania" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/Hispania">Hispaniából</a> <a title="1492" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/1492">1492</a>-ben elűzött, majd Magyarországon letelepedett <a title="Szefárdok" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/Szef%C3%A1rdok">szefárd</a> <a title="Zsidók" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/Zsid%C3%B3k">zsidó</a> család leszármazottja.), akinek a machinációi vezettek oda, hogy a Fuggerek pont 1526 előtt megvontak minden támogatást a Magyar Királyságtól.<br />A középkor végén a törvényes zsidókamat heti 2% volt. Amennyiben az adós nem fizette meg határidőre adósságát, azután kétszeresével, majd újabb határidő elmulasztása esetén annak kétszeresével - és így tovább - tartozott. Ha II. Lajos <a title="1525" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/1525">1525</a>. <a title="Január 1." href="https://hu.wikipedia.org/wiki/Janu%C3%A1r_1.">január 1</a>-én száz aranyat kapott kölcsön Szerencsés Imrétől, <a title="1526" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/1526">1526</a>. <a title="Január 1." href="https://hu.wikipedia.org/wiki/Janu%C3%A1r_1.">január 1</a>-én ezernégyszáz aranyat kellett visszafizetnie. Az alkincstárnok <a title="1526" href="https://hu.wikipedia.org/wiki/1526">1526</a> nyarán már nem adott kölcsönt a királyának, pont rosszkor, mert a szultán hadjárata miatt se pénz, se hadsereg nem volt, ezért Lajos ezüst étkészletét zálogosította el.<br />Tényleg fel lehet tenni a jogos kérdést: hajtott-e valaha bármilyen hasznot és hozott-e bármikor bármilyen jót is ez zsidó bagázs ennek az országnak?????????????????
                  - 2022. 08. 10. 13:55
                  • S
                    Költői kérdésedre mégis választ adok: Soha!
                    - 2022. 08. 10. 21:05
  • T
    Asszonygya hogy a hatóságoknak féltünt hogy rendszeresen bloggol...hogy kerülnek ide a hatóságok?Gerry nekem fél napomba került mire regisztráltam😁Mér engedted ide be a hatóságot?legalább átvilágitottad volna őket hogy nem e nemzetbiztonsági kockázat az itt létük.vagy fityma vizit.😂
    - 2022. 08. 10. 08:50
    • S
      Hadd ragadjam meg az alkalmat az írásodhoz hogy nyelvészkedjek. A hat óság: zsidók, bankok, karhatalom, bíróságok, egészségügy, szenvedtetés. Ez a hatóság mint hat óság, amivel a zsidó Háttérhatalom nyomorítja még jobban az emberiséget a szimuláció nyomorító szenvedtető rendszerén felül.
      - 2022. 08. 10. 11:52
      • Posta Imre
        Mindenhatóság?
        - 2022. 08. 12. 07:46
        • S
          ÖkörkÖrökkévaló-s-ág-nak híjják a JuHeWőHsök más-ként.
          - 2022. 08. 12. 07:56
  • Posta Imre
    Most híttak a véres kereszttől, holnap vérandás lesz SzszMikilóson és invitáltak egy 20-as számról, mennék-e! Mondtam, nem, külön ügyészi engedély kell, hogy elhagyhassam a házat mert háziasított őrözetben valék. Sosem hívtak így még. Kellene a vérem? Eh, az ismerősöm titkosszolgálatokat emleget megint. Ha kell a vérem, gyertek, vegyétek! Brrrr...micsa parajna!

    Egyébként SZAZSUAY most hívott, mert úgy tűnik, tönkre vágták a számológépét, nem tud belépni az oldalra sem...se meg sehová már. Azt mondja, úgy látja, ezek rettegnek és nem kicsit. Tán kezdenek megérteni valamit, amit meg sem érthetnének, de megakadályozni semmiképpen nem tudják. A szolgálatoknak üzenem, ne kekeckedjenek már, mert most jön a "harmadik T" időszaka.
    - 2022. 08. 10. 08:59
    • S
      SZAZSUAYt szeretettel üdvözlöm ha beszélsz vele. A szolgaállatok látszólag értelmes embereket alkalmaznak, de csak idomított gondolkodású kutyák, lehet látni a kimustrált szolgálati vezetőkön, akiket most "szakértőként" futtat a zsidrák média. Egyébként úgysem fogják föl hogy vannak más erők is mint amit ők a materialista agyukkal felfognak, hát erőlködjenek. Persze a zsidó háttérhatalom a DAARPA és egyéb helyeken kutatja a nem materiális történések, lehetőségek világát, de sohasem fogják felfogni a kolónialélekstruktúrájuk korlátolt értelmi képességei miatt még azt sem ami az orruk előtt van. Én alkalmazok olyan fizikai egyszerű törvényszerűségeket amik nem fizikaiak. És a bides tetves zsidó agy már ezen képtelen továbblépni, hogy hoogyan lehet valami fizikai ha nem materiális. A titkosszolgaállatok pedig csak faxfejekből állnak, idomított kutyák és megbízhatatlan árulók, mert érdekeket szolgálnak, mindig az adott háttérhatalmi páholy kiskutyái. Faxfej hazugságtenger ez az egész földi szimuláció, már a nihilizációra megérett, csak már most jó lenne megtenni, nem 2030-ig várni. Talán teli van az egész zsidó világgal a faxom. Lehet hogy SZAZSUAYtól nem várnak új információkat, akinek működik a gépe pedig új infókat szállít nekik. Na én már megírtam nekik amit eddig is tudtak tőlem, de biztosan azt figyelik a kis patkányok hogy mit csinálok. SZAZSUAYt is csak bosszantják, mindig rákattannak a nem kolónialelkekre.
      - 2022. 08. 10. 12:07
    • S
      Egész életemben megfigyeltek, ezért nekem ezek olyanok mint a kosz, rámtapadnak. Azt hiszik azt hitték hogy megtudnak valamit az írásaimból hogy azok új infók számukra, hogy amiket bármikor mondtam, az számukra új infó. Fel sem fogják miről beszéltem egész életemben, most se.
      - 2022. 08. 10. 12:54
      • Posta Imre
        Beszéltünk, azt mondja, ahogy leírtam ide, hogy a gépét elkaszálták, utána helyre állt egy kattintásra. Ilyen a PI erőtér. <img src="https://postaimre.euroweb4you.com/../../images/smiley/csiiiz.gif" alt="Mosoly" /> Emő mondja az ügyészet után, mikor megcsörgettem, hogy eltűnt a telefonjából a nem fogadott hívásom és már nem először. Nem tudom mit esznek rajtunk, teljesen hátköznapi emberek vagyunk. Az igaz, hogy mára igen ritka fajta, de ugyan mit akarnak ezzel? Emő genetikáját is akarták rögtön a kovidos intézkedések kapcsán, meg az enyémet is.  A fene essen beléjük, mi Lehel annyira fontos rajtunk?
        - 2022. 08. 10. 21:45
        • S
          Imre, Te használod az ERŐt. :)) Bár félig gondoltam poénnak csak, tudod a félig telt pohár esete Tóth Marival. Szerintem a faxfejek úgyis körpasszt csinálnak, mert minden titkosszolgaállati ügynöksegg tudja amit a többi, így minden titok de semmi sem és valamivel igázolniuk kell hogy dógoznak, hát baxtatnak minket. A Krezinger alias Csermanik aljas Kádár korszagban is volt hogy ugyanaz a rendőr háromszor igázoltatott ugyanazon a napon, mert teljesítményre dógoztak a barmai. Most meg biztosan valamit csinálniuk is kell elvileg, aztán így szórókáznak. Talán egyszar írok egy élc - elfelejtettem a szótt a rothadt mindenit -, szóval egy gunyoros írást arról hogy mi zajlik le valószínűleg egy körpassz során, amikor körbemegy a hír, hogy Korea fenyegetőzni fog. Mi izgalom fogja el őket amikor már tudják. És mindent tudnak, mert ők hozzák a döntéseket, amiket kiderítenek saját maguk. Nagyon szomorú, de nem birom ki röhögés nélkül.
          - 2022. 08. 10. 22:17
  • G
    Divina Commedia

    Danténak ezt a verses összefoglalóját Istenről és a Világról rosszul fordították magyarra. Komédia az nem színjáték, hanem vígjáték, bohózat.

    Amint a templomokban, zsinagógákban, mecsetekben, nem tűrik el a nevetgélést, úgy a bíróságokról is rögtön kivezetnek ha röhögcsélsz.
    A hazug hatalom minden megjelenésében úgy fél a nevetéstől, mint ördög a szenteltvíztől.

    A mai világunk, kicsiben nagyban, elérkezett arra a pontra, színvonalra, amikor már tényleg nagyon korlátoltnak kell lenni, hogy ezen a tengernyi baromságon egy félig normális ember mást is tudjon csinálni, mint nevetni harsányan.
    Már az is baromság és nevetséges ha a mai körülmények között, valaki komolyan boncolgatja az eseményeket, okokat és értelmet feltételezve, vagy a saját szerepét keresve.
    Mindenki jobban jár, ha többet nevet ........
    - 2022. 08. 10. 10:27
    • S
      Amikor valaki félkegyelmű azt ajánlotta nekem hogy menjek be megnézni egy zsibbadtgógát, hogy milyen szép, akkor azt mondtam hogy én katona vagyok, és odais katonaként megyek be, ha valaha bemegyek ilyen helyre. És akkor a zsidók fax könyvei szerint az az Apókaellipszis időszakában jön el, mert akkorra ráéreztek hogy el lesz pusztítva a zsidó világuralom ha sikerül, de ez kevés hogy erre rájöttek, az egész szimuláció nihilizációja következik. A zsidók fenn akarják tartani a szimulációt, addig se kell aqurva istenük kollektív tudatának beolvadt részeként lenniük, úgy érezhetik hogy önálló lelkek, pedig csak másodpéldányok a kolóniaistenük primitív sokszorosításai némi eltérésekkel, hogy azt higgyék ők is különböznek egymástól. És a nihilizáció nem attól függ hogy én akkor élek-e vagy sem, fogalmuk sincs bizonyos erőkről, A NEM KOLÓNIALELKEKNÉL NINCSENEK KIVÁLASZTOTTAK, csak katonák és nem katonák akik teszik a dolgukat és nihilizálnak mindent és mindenkit aki szenvedést hoz létre. Tök mindegy ehhez hogy én vagy más nem kolónialélek él-e vagy végre kijut ebből a pokolból. Ez csak a zsidóknak jó világ, meg a többi paratitának. A szimuláció parazita algoritmusú.
      - 2022. 08. 10. 12:19
  • Posta Imre
    Na, megvolt a kapufestés, Marcinak bicajszerelés. Kis gépezés, honlapszerkesztés tán még ma belefér.

    Egyébként a cikk címe is torzó. Sokkal inkább a titkosszolgálatok az "áldozataim" néha már tényleg majdnem megsajnáltam szegény sokfejű sárkányokat, vagy inkább kimérákat, de hát a Leviatán már csak ilyen. Most is igen titkosan szolgálnak, csak kiket? Emőt hívtam, ma ügyészkedett délután és Emő nem kispályás, ő simán kéri az ügyészség joghatóságtalanságáról a zigazolást is. Előre mosolyogtam magamban, mi lesz ebből? Emő ragaszkodik hozzá és nem mondom, hogy nem teszi, amit tesz jól, vagy rosszul. Az biztos, hogy annak, amit tesz nem sok , semmi köze van az erőszakos megdöngetéséhez akármily alkotmányoknak, nem is beszélve róla, ha igaz, ha nem a köztársaság meg nem levén felszámolódva, így az alkotmány is ...na de hagyjuk, mert nagyon is egyszerű. Lehet az ügyészek most keresik a ki-fogást a MATT-on is, bár levelezésben állnak a hatóságokkal, mindenben együttműködnek...csak hát a hatóság nem. Béna kacsát játszanak, majd egyszercsak hupp, alamuszi alkotmányos hatóság nagyot ugrat és mindenfélét összehazudozik. Csak a szokásos.

    Egyébként, ha jól értelmezem, a kezdetektől fogva én, mi védjük az alkotmányosság szellemét és bötűjét is, nem a "hatóságok", akik viszont a hatalmi struktúra cionista oligarcha -rendszerének jövedelmét biztosítják. Az ismerősöm ezt állítja, de ő hülye.
    - 2022. 08. 10. 20:04
    • S
      A hatóságok a háttérhatalom és bábfigurái emberiség és egy-egy ország lakosai elleni bűnelkövetéseinek biztosítékai, a karhatalmi erők pedig erőszakos végrehajtói és testőrei. De lehet hogy én is hülye vagyok.
      - 2022. 08. 10. 21:17
  • Posta Imre
    Egyébként a cikk maga is NLP-s, nem véletlen íródott. Mátrixos és a tagadás, igenlés! Kövesd a fehér nyulat!
    - 2022. 08. 11. 08:11
  • Posta Imre
    Neszemán nekiált naplózni a naplót! Micsoda elkötelezettség, micsoda éles észjárás! De ki fizeti azért, hogy egyenes élőben reklámot csináljon.

    A gyanú alkotmányos rend erőszakos megváltoztatására irányuló bűntett és emberölés előkészülete
    Posta Imre vádemelésre számít az ügyükben
    Szemán László János
    2022.08.10. 20:22

    Posta Imre vádemelésre számít az ügyükben
    Folytatólagos kihallgatáson esett át kedden Posta Imre, akit társaival megalapozottan gyanúsítanak az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatására irányuló bűntett és emberölés előkészülete bűntett elkövetésével. Egyik gyanúsított-társát hétfőn, a többieket szintén kedden hallgatták ki. Az egykori katonai, majd rendőrségi pszichológus naplót vezet és vádemelésre számít az ügyükben.

    Augusztus 29-én iratismertetés várható Posta Imre és három társa ügyében. A volt katonai, büntetés-végrehajtási, illetve rendőrségi pszichológus és társai megalapozottan gyanúsítottak alkotmányos rend erőszakos megváltoztatására irányuló bűntett és emberölés előkészülete bűntett elkövetésével. Posta nyomkövető viselése mellett bűnügyi felügyelet alatt – a régi büntetőeljárásról szóló törvény szerint: házi őrizetben – van vidéki házában.

    Továbbra is azt mondja: nincs eltiltva a teljes internettől, csak a Facebook és a YouTube használatától. A keddi bejegyzésében pedig azt fejtegeti, hogy a blogján nem is blogol, hanem naplót vezet.

    Ajánló
    Titkosszolgálatok áldozatának mondja magát Posta Imre

    Kedden folytatódik Posta Imre és társai kihallgatása a nyomozó ügyészségen.

    Mivel e-mailben történt megkeresésünkre csak egy rövid személyeskedő válasszal reagált, a legutóbbi, keddi bejegyzéséből idézünk az ügy menetére vonatkozó részleteket.

    „Tegnap (hétfőn) volt (az egyik gyanúsított-társ) Á. Ki lett egészítve a vád pár nyomozati anyaggal, ha már átnézték a számítástechnikai eszközöket.”

    Kiderült, van egy felvétel 2019. január elejéről, amikor élménylövészeten vettünk részt, mert Á. akkor végezte el a lövészetvezetőségi tanfolyást és mi voltunk páran a próbacsapat, hogy gyakoroljon.

    „Nem »Pi-körös« rendezvény volt, hivatalos lőtéren, 10 ezer per fős részvételi díjjal, biztonsági rendszabályokból kiképezve…, ahogy azt kell. L. csinált pár fotót és pár snittet is, ha már ott van. A fotókból tettem ki én is, nehogy azt sejdítse valaki, titkolózás van, de a videóra azt mondtam, ne menjen ki, nehogy félreértse valaki […]. Majd mindenki magának intézi a dolgát vagy belép a honvédelemhez kiképződni, ahogy azt többször ajánlottam volt. Na, ez a lényegi elem, amivel gazdagodott a vád és augusztus 29-re ígérte az ügyész az iratbetekintést… aztán persze bíróságra kellene adnia immár az ügyet, mert ők a nyomozással végeztek” – írja Posta a folytatólagos kihallgatásról. Őt keddre idézték be, és úgy készült, hogy esetleg bent is tartják, ám erre nem került sor.
    „[…] Nem volt semmi extra, lényegében az Á. iratot ismertették, az ügyész […] laza volt és viccesen kérdezte, mintegy véletlen, hogy most olvasta oppárdon, hogy blogolok… és akkor mi is van. Nem tett megjegyzést.”

    Úgy tűnik, meglesz a vádemelés […]. Ügyvéd megjegyezte a jegyzőkönyvnek, hogy amik itt elhangzottak, még csak nem is bűncselekmények”

    – írta saját kihallgatásáról az egykori pszichológus, aki szeptember 30-ig áll bűnügyi felügyelet alatt.

    A gyanúsítás szerint Postáék részben nyílt, részben konspirált tagságú szervezetet működtettek, amit a közösségi médiában népszerűsítettek. A gyanúsítottak – az antiszemita nézeteik hangoztatása mellett – az alkotmányos rend erőszakos megváltoztatására konkrét intézkedéseket tettek, amikor tagságukat a gyűlésükön és az interneten közéleti szereplők megölésére szólították fel.
    https://magyarnemzet.hu/belfold/2022/...z-ugyukben
    - 2022. 08. 12. 08:28
    • S
      Habár én sohasem voltam semmilyen konspirációs faxság tagja, meg tudom állapítani, hogy a magyar államszervezet, valamint a zsidó állam az államban és egyéb maffiák, félig nyílt és félig konspirativ szervezetként működnek a titkosszolgaállatjaik és egyéb spicli szervezeteik révén.
      Ez a konspiráció szó visszacseng a zsidó Rákosi időszakából, akkor emlegettek ilyen szép magyar szavakat.
      Érdekes szóhasználata van az állammaffia lapjának, a csak nevében Magyar Nemzetnek az alkotmányos rend kifejezéssel.
      Ezzel csak két probléma van.
      Nincs alkotmánya a Magyarországnak nevezett államnak. Alaptörvénye van ami nem alkotmány, ráadásul az 1949. évi kommunista alkotmányra épül többszörösen.
      A rend szóval megint csak problémák vannak. Olyan országban, ahol a nemzetközi háttérhatalom által kirobbantott vírusfertőzések, oltásbiznisz, tudati befolyásolás, emberek vírus általi tudatos megölése, emberellenes bűntettek támogatása történik, nos az az önmagát függetlennek és törvényesnek tartó államhatalom semmilyen rendet nem tart fönn, pláne olyan rendet nem amely az ország lakosságának a többségét-felét támogatná. Fontos továbbá megjegyezni hogy a történelem során minden emberirtó hatalom, lásd a kambodzsai Pol Pot rendszert, törvényesnek és legitimnek tartotta magát. Ergo, ha egy államvezetés, államhatalom akár bábfigurákkal, akár valódi hatalommal kijelenti magáról hogy törvényes és legitim, az sohasem jelent semmit. Minden bizonyíthatóan gyilkos a bíróság előtt ártatlannak vallja magát, így a mindenkori államhatalom is ártatlannak vallja magát, ami természetesen semmit sem ér, súlya nincs. A népnyomorítás is emberellenes bűncselekmény, és lehetséges hogy a jelenlegi államvezetések és a háttérhatalom piramisának alacsonyabb szintjein lévőknek nincs fogalmuk bizonyos felsőbb valóságos és nem vallási nem ezotérikus nem elképzelt erőkről összefoglalóan, attól függetlenül hogy mit ismernek ezekből, azok még léteznek.
      Minden személyt felelősségre lehet vonni a szenvedtetők közül, mivel az életének minden egyes kvantumidejű szinten lévő történése is rögzítésre kerül, hiába hal meg a tste, ha kell a fantom-DNS-e alapján rekonstruálható, visszaállítható, az egész élete a DNS-tudatába visszatölthető és mintha meg sem halt volna felelősségre vonható, hogy csak egyet említsek az itt nem ismert vagy részben ismert technológiák közül. Ne örüljön senki ha hamvasztással próbálja eltüntetni a DNS genomját hogy elkerülje a felelősségre vonást. A fantom-DNS-e nem anyagi információ struktúra, energiaközléssel bármikor holografikusan előhívható, megvannak erre a megfelelő eszközök. Volt régen egy ilyen film: Játszd újra Sam!
      Azok, akik felelősek a szenvedtetésekben, legyenek azok bármelyik korból, bármelyik államból a történelem során, nem fogják megúszni a valódi felelősségrevonást. Ezek fizikai törvényekre alapuló állítások.
      Katona vagyok, számomra ezek a felelősségrevonások az itt csak részben ismert technológiával is felesleges energiapazarlások, hiszen bizonyítható hogy az emberiség történetében a mindenkori államvezetések, azok háttérurai és ezek szolgái szenvedtetőkként funkcionáltak mindenkoron az emberi történelemnek nevezett időszakban, ezért a felelősségrevonás folyamatának nincs semmi értelme, csak a tetteiknek megfelelő szintű végleges nihilizáció végrehajtásának.
      Információ szintjén ez már megtörtént, az anyagi világ időhöz kötött, ezért sokkal később vetül át minden az anyagi valóságba.
      - 2022. 08. 12. 10:33
  • Posta Imre
    Szittyahajdú ezt üzente Nektek!

    "Látjátok, én szóltam.
    A mag népe nem hallgat senkire, mert beképzelt picsa. Vagy pi-kör. Az Apokalipszisnek 3 lovasa van. A Halál az nem egy lovas, az egy esemémy.Meg is érkeztek 2018 októberében. 2019 tavaszára kiirtották az összes parazita istenséget, köztük az úgynvezett yahvét is.Aztán áttértek az emberiség kiirtására. Az emberiségnek volt olyan kápviselője aki odament ezkhez és felvázolta hogy talán nem mindenkit kellene kiirtani. Na innentől érdekes.A három lovas kivégző osztag ránk bizta. Na akkor van itt két csoport. a paraziták és a természet épitő ereje pártiak. Nosza harcoljatok meg és aki nyer azé lessz a Föld.Akármilyen büszkeanyámpicsájának képzelitek magatokat, nem vagytok. A Föld több mint 30 intelligens faja összefogott ebben a harcban. Ne kérdezzetek, beképzelt barmoknak nem válaszolok.

    Na Imrus

    Figyeljél,

    Figyeljél, nagyon elegem van a beképzelt büszkeanyámpicsájaiból. Menjél és szopjad a saját faszod amig teljesen nagyon erős leszel.No de most huszadikán itt lesz a vezérünk, a galaktikus vezérünk. Kapjátok össze magatokat, hagyjad abba egy napra a saját faszod szopását és legyetek ott legalább egy küldöttel. Na Isten megáldjon, én ide többet nem jövök."

    Emberek, 20-án nagyvezérünk, nagybejelentésre készül! Mi lesz?

    Megmondm, ha érdekel.

    Vera és én újra megerősítjük a kapcsolatunkat (ha úgy tetszik:mennyegzünk) és egyben Marci 17. születésnapjáról is emlékezünk.

    Ha a galaktikus kakitány itt lesz a közelben, ő is eljöhet, bár szűk körre szaBTK a megjelentek számlát, de tényleg csak a szimbólum miatt és persze annál nagyobb jelentőséggel. Asszony jelölte a dátumot ki.Ha az apokaliszisek hozzák a lovaikat, nem bánom, nagy a kert, majd nem nyírom a füvet, tudjanak legelni es. Na ez lesz.

    Ha királyt kell választani, már a Duna majdnem jó hozzá, mert elég száraz a jég rajta, sok idiótát elbír.
    - 2022. 08. 12. 11:24
    • S
      Imre!
      20.-án túl a "Zöld diktatúra" kommunista hatalmi ábrándjai "ufokkal" vagy anélkül, de haláltáncot járnak...

      A lejtőn megállni, a feladat, vagy bele a szakadékba?
      Csúszós ügy, de már változott az ügymenet.
      Ami megtörtént az elengedhetetlen volt, ami meg fog történni, abban nem fognak gyönyörködni a kis szemfülesek. Méghogy pesszimista vagyok?! Még csak nem is utópisztikus-misztikus!
      Remélem nem újat küldök a Nap alatt, csak jó-harsonájú ébresztőt!
      Kisfilm, de veretes:
      Utópia - Ébresztőfilm magyar felirattal
      https://www.youtube.com/watch?v=wLZID...LZIDwN19SM
      ...és a végén még a hülye is belátásra jut.

      Salute!
      - 2022. 08. 22. 10:56
      • Posta Imre
        Elmaradt a galaktikus kakitányság?<br /><br />Ha zöld, akkor az éretlen, nem a muzulmán smargd. A háború sem zöld, a hajózás pláne, a repkedés sem...és nagyjából úgy tűnik cumika van a világnak.
        - 2022. 08. 22. 13:34
        • S
          Asthar sincs, Cuculizmus is megbukott, - először, másodszor, (kalapács, kalapács)- és jön a SENKI TÖBBET
          - 2022. 08. 22. 14:29
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %