Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Internet Explorer 6-nál újabb verziója.

Posta Imre: A koronavírus-összeesküvés, BRICS, Tyekosz, Navalnij és a "nacionalizmus"

59 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
  • Hazafinak
    Ide tartozóan, hisz nálunk sincs másként!!!
    A CDC újabb adattára amely nyomon követi az oltások okozta sérüléseket és haláleseteket.
    Az adatok 2021. január 29-ig tartanak , 11 249 regisztrált nemkívánatos esemény , köztük 501 haláleset a Pfizer és Moderna kísérleti COVID mRNS-felvételeinek injekciója után.
    https://healthimpactnews.com/2021/cdc...ncreasing/
    - 2021. 02. 12. 17:43
  • Hazafinak
    healthimpactnews.com/wp-content/uploads/sites/2/2021/01/Windows-666-mRNA.jpg
    A Moderna, az egyik COVID mRNS oltóanyag gyártója, amelyre jelenleg sürgősségi engedélyt adtak ki, valójában közzétette honlapján, hogy igaz: az mRNS vakcinát, egy „operációs rendszert” fecskendez be a szervezetbe.

    És mint minden ilyen rendszernek van egy hátsó kapuja a rendszergazda irányába!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    - 2021. 02. 12. 17:57
  • Posta Imre
    Vuhanban nyomozott a WHO, aminek végül Kína lett a nyertese

    Az Egészségügyi Világszervezet tizennégy fős kutatócsoportja szerint rendkívül valószínűtlen, hogy egy laboratóriumból szabadult volna el a koronavírus. Peking pedig ezzel az egy kijelentéssel győzelmet kiáltott, mintha mostantól tény lenne, hogy Kínán kívül kell keresni a fertőzés eredetét.

    Megválaszolatlanul maradt a legtöbb kérdés a koronavírus eredetéről az Egészségügyi Világszervezet (WHO) kutatócsoportjának vuhani látogatását követően, de a kínai rezsim félmondatokba kapaszkodva a korábbi teóriáit felerősítve hárítja a felelősséget.

    A WHO tizennégy tudósból álló csapata hosszú és nyögvenyelős egyeztetéseket követően több mint egy évvel a fertőzés azonosítását követően landolhatott az eredeti gócpontnak tekintett Vuhanban, majd az ország előírásait betartva két hét szigorú karantén után kezdhettek el vizsgálódni.

    A szakemberek mostanra elhagyták a helyszínt, de komolyabb eredményekről nem tudtak beszámolni. Várható is volt, hogy néhány nap alatt nem fognak rájönni a vírus kialakulásának hátterére, hiszen Kína politikailag nagyon kényesnek érezte a témát, ezért sokáig halogatta a szemle időpontját, így mára nagyon nehézzé vált bármit is bebizonyítani.

    A WHO egyetlen érdemi megállapítása az volt: rendkívül valószínűtlen, hogy laboratóriumból szabadult el a koronavírus. Peking pedig ezzel az egy kijelentéssel a maga javára fordította a diplomáciai játszmát.
    Denevérek, laboratórium vagy valami egészen más?

    Miközben már több fajta vakcina is rendelkezésre áll ellene, azt még mindig nem tudni biztosan, honnan ered a koronavírus.
    https://24.hu/kulfold/2021/02/12/koro...-kina-usa/
    - 2021. 02. 12. 18:10
  • S
    ugye kellett megakasztani a rendcsinálást? Túl sok dolog derült volna ki ugye? Kik a legnagyobb abuzálók az USA-ban meg az EU-ban is ugye? Mert még Májk Penész - bocs,Pence - is szereti a kislányokat, nem hogy bide meg a saját köre, meg a kínának eladott katonai titkok és a többi mocskosság, most meg is mutatkozott hogy demokrata meg republikánus az ugyan az a zsidó szabadkőműves banda, Izraelt meg viszont elfelejtik kihagyni a számításból, körvonalazódik a szakadás amiről írtam, Izrael hol talál menedéket? Moszkvában, mialatt a világ még nagyobb rothadásnak indul éveket fogunk visszalépni társadalmi szinten már ha van hova... modernebb társadalommal és egyben még annyira selejt humanoidokkal az irányíthatóság kedvéért, még több háborúval és erőszakkal s a többivel, mit is mondott Henry Kis Zinger? - Kissinger - Izraelnek 2022-re meg kell szűnnie? Bidéék majd aláássák azokat a pontokat amiket Trump tető alá hozott, hogy még nagyobb háborúkat szítsanak a térségben a kamu terrorizmusra hivatkozva? Miközben Izrael létének fenyegetettsége már valós tény? S hogy ki fenyegeti? A zsidó liberális transzgenderférfinőnőférfi USA?! Eltolódtak a vonalak? A saját testvír lesz az ellenség mert a sajátját is kihagyja a számításból?
    Putyinon múlik “minden”.
    A Curva életbe?!
    - 2021. 02. 13. 03:41
  • S
    Odafigyejjetekmáemberek
    - 2021. 02. 13. 03:42
  • Laplage73
    Csak párgondolat, Lölő elvált, Rogan dettó, Most a Varga Judit miniszter asszony is, vagy félelemből válnak a házastársak, vagy mert így akarják megvédeni őket "?
    Ha félnek akkor mekkora szarban vagyunk itt mindannyian, főleg ők?
    Ha meg csak azért mert egy hirtelen jött bukás miatt a vagyonukat így próbálnák menteni?!
    Vagy már ennyire rohad a rendszer belül?!
    Gondolok itt ereszcsatorna, molnár richárd, lehet sorolni!
    Mindenki paranoid ott?
    Senki nem bízik senkiben?
    Azért egy válás megviseli az embert, hogyan tud 100%-ban a munkára figyelni, mint egy igazságügyi miniszter, akinek 3 gyereke van?
    Vagy a pénz hatalma ami különös erővel bír bizonyos fajra, nem emberi!?!
    - 2021. 02. 13. 09:54
    • Vero6
      Azért én kiváncsi leszek Judit asszony kivel fogja összeszántani a birtokokat?
      - 2021. 02. 13. 13:36
    • R
      A Lölő a Bochkornét dugaszolja, a rogánné világ életében elviselhetetlen volt aki full terrorban tartotta a Toncsit zárt ajtók mögött, majd a sarki katicza és más celebnék hatására még bolondabb lett és mán nem volt elég neki a Tóni; az meg örült, hogy szabadul.
      - 2021. 02. 14. 11:10
  • G
    Pandémia, minden zsarnokság alapja, halálfélelem

    Az emberi életben nincs nagyobb, zsigeribb, mindent felül múló, mint a halálfélelem.

    Nagy Sándor jól dokumentált élete, talán az egyik kimagasló példája, hogyan használja ki a zsarnokság a halált, és a halálfélelmet.
    Sándor 16 éves korától 32 vagy 33 koráig vezette haramia katonáit a világ akkor ismert minden tájára, halált, pusztítást, rettegést okozva mindenhol. A hozzá közel állókat is legyilkolta időnként, hogy a félelem általános legyen, kívül belül.
    Amikor megtudta a híreszteléseket, hogy Indiában vannak bölcsek, akik ismerik az "örök élet" titkait, seregével megtámadta az országot. Ott meg is találta az örök élet forrását, a hozzá vezető út végső szakaszát már egyedül tette meg. Veszélyt látott abban, ha kísérői is esetleg hozzá juthatnak a halhatatlansághoz, akkor a félelem rajtuk nem működik.
    A csodatevő forrásnál egy öreg bölcset talált, aki részletesen elmagyarázta Sándornak, mit is jelent az örök élet.
    "Képzeld el Sándor, hogy minden örökké tart. Generációk jönnek mennek, soha semmi új neked, és te soha nem látod semminek a végét. Egy idő után érdeklődésed is lanyhul minden iránt, még öngyilkos se lehetsz, soha"

    Sándor sokáig hallgatta az öreg bölcset, majd úgy döntött, hogy lemond az örök életről. Rájött a végső bölcsességre, az élet legyen inkább tartalmas, értékes, mint végtelen.
    Talán ez a döntése tette naggyá!, nem a zsarnokság.
    Talán minket is ez tenne szabaddá a félelemtől.........

    Kacsint
    - 2021. 02. 13. 11:37
    • mentsvar
      hát, értesüléseim szerint a Lélek halhatatlan, ami örökéletet jelent. Köbö.<br />másrészt, az a baj, hogy az ilyen információkat nem lehet intellektuálisan, csak érzéssel megszerezni.<br />Egy régi ismerős egyszer azt mondta: 50 évesen mindenki megbölcsül. Ha elérjük a vénkort, akkor felfogjuk a tartalmas élet értékét, fiatalon ritkán.
      - 2021. 02. 13. 13:47
      • A
        Igen, a lélek halhatatlan, de nem az ember. A kérdés inkább az, hogy mi marad a programból amit a személyiség képvisel. Elveszik mint egy el nem mentett adat, vagy beleég az éterbe, és örök marad. Én az elsőre tippelek. Azt a bölcsülést majd ősszel meglátom, ha.
        - 2021. 02. 13. 14:37
        • A
          anzsi a macska hala
          Apaideges, a személyiséget az újraszületések során veszed fel, ugyanúgy mint a testedet. Ami minden születéskor más és más. Te nem az egód vagy hanem a lelked, ami mindig tökéletes.
          - 2021. 02. 13. 14:48
          • A
            Akkor nem értetted amit írtam, nem a kezdet a kérdés, hanem a vég, és akkor mi marad. Értem amit írtál, és az is rendben van.
            - 2021. 02. 13. 15:01
            • mentsvar
              több szinten van személyiségünk. Mert egyszer vagy egy apa. Egyszer (kiirhatom a neved?) vagy Kovács Tamás. De, talán van olyan egórész, ami egy korszakra is megmarad. Mondjuk a "magyar forradalmár" Aztán, ezer évek múlva, elvész, mint a nem mentett... nem, szerintem nem vész el. Abból formálódik a következő személyiség. Energiákkal találkozik, tömlőcbe vetik, tüzes trónra ültetik, 13 társával kivégzik, aztán ő teszi el láb alól a miniszterelnököt, ezért felakasztják...és végül, ezek összességéből valamikor sokára lesz egy "proli, akit nem érdekel a politika" -így képzelem innen nézve.
              - 2021. 02. 13. 19:26
              • A
                Ne sértegess, se kovács, se tamás. A többszörös személyiségzavarod meg hát.
                - 2021. 02. 13. 19:36
              • A
                anzsi a macska hala
                mentsvár, tényleg lehet több személyiségünk is, de ha sokszor hangoztatjuk, felfigyelnek ránk a cihológusok. Az utoljára írt gondolatodhoz itt az egyik kedvenc idézetem Petőfitől: "Halhatatlan a lélek, hiszem,De más világba nem megy át,Csak itt lenn a földön marad,A földön él és vándorol.Többek közt én, emlékezem,Rómában Cassius valék,Helvéciában Tell Vilmos,Párizsban Desmoulins Kamill...Itt is leszek tán valami." https://www.magyarirok.hu/petofi-sand...an-a-lelek
                - 2021. 02. 13. 23:35
                • mentsvar
                  Azta! Petőfit hitelesnek érzem, főleg, hogy nem a mi korunkban okoskodik, így nem mondhatjuk, hogy ugyanabban a megtévesztésben van. Állítólag, Geothe is azt találta mndani, hogy az, aki nem emlékszik az eltelt utolsó 3000 évére, azt a gondolkodót nem kell komolyan venni. Ha vki meg tudja találni, pontosan hogy szól amit mondott, jó lenne.

                  Azért gyalog módszerrel is könnyű eljutni, hogy egy életen belül is lehet több személyiségünk. Vagy al-személyiség. amikor még liberálisok voltatok, másképp láttátok a világot. Vagy, amikor úgy éltünk, hogy a Nap forog a Föld körül, teljesen más világképpel éltünk. Ja? Vagy akkor mi pontosan a személyiség? A legal-al személyiség egy vélemény, amit képviselünk. Ha már világképre, életcélokra, érzelmi reakcióinkra gondolunk, amiket nem tudunk tudatos elhatározással megváltoztatni -ilyetén módon állandónak, valódinak, valaminek tekintjük - akkor a zsigeri mély meggyőződéseink is egy személyiséget jelentenek.

                  És most világossá válik, miért olyan fontos, hogy nekünk legyen igazunk. Mivel a véleményünk az a mi mikroszemélyiségünk, az életösztönünk kiterjed rá. Mindenáron megvédjük, indulatosan, ha más le akarná gyilkolni a véleményünket, "minket".
                  - 2021. 02. 14. 11:08
              • mentsvar
                Jack London:„Nem akkor kezdődtem, amikor megfogantam. Folyamatosan növök, fejlődöm megszámlálhatatlan miriádnyi ezredéven keresztül… az összes előző énemnek megvan a hangja, visszhangja és súgása bennem… óh megszámlálhatatlanszor fogok még újraszületni, és mégis, ezek az ostoba tökfilkók azt gondolják rólam, hogy azzal, hogy felakasztanak, megszüntethetnek engem.”

                Goethe: „Biztosan tudom, hogy amint most itt vagyok, már több ezerszer voltam, és remélem, hogy még néhány ezerszer vissza is térek majd

                Huxley: „Csak fölöttébb gyorsan ítélkező gondolkodók vetik el a lélekvándorlást, annak abszurditására hivatkozva. A lélekvándorlás – az evolúció elméletéhez hasonlóan – a valóságos világban gyökerezik
                - 2021. 02. 14. 11:05
      • A
        anzsi a macska hala
        Mentsvár, a lélek sem halhatatlan mert anyagi része is van, és a teremtéssel együtt megsemmisül. (Brama élete) Viszont a tárolt információ megmarad, és egy következő teremtésben újra megjelenik.
        - 2021. 02. 13. 14:43
        • A
          Ezt azért a kvantumfizika is tudja, hogy nincs anyag még a léleknek sem, nemhogy a testnek. Minden hullámokból tevődik össze, és olyan amilyennek te akarod, ha akarod.
          - 2021. 02. 13. 15:07
          • A
            anzsi a macska hala
            A kvantum fizika valóban eljutott odáig hogy az anyag hullámokból áll, de a hullámoknak kell hogy legyen forrása is. Na ezt már a hivatalos tudomány már nem tudja. Vagy tudja, de nem tartja fontosnak hogy mi is tudjuk. A neutront időforrások keltik fraktális rendszerben belülről kifelé. A neutron felszínén az időforrások már nem tudják működtetni magukat, ezért egy időtükör keletkezik ami okozza a "megfoghatóságát". Ettől anyag az anyag, és a lélek "hardvere" is ilyen anyagból van.
            - 2021. 02. 13. 17:22
            • A
              Jó, akkor gondolkozzunk, hátha kirejlik. A sok tudós (idegen szavak) csak félrevezetés, jól hangzanak és azt hiheti az ember, hogy azt már ő egyszerűsége nem is foghatja fel. A neutron anyag. A hullám pedig mozgás. A fekete is világos ha nincs mellette fehér. Az időről meg ne beszéljünk ha nem tudjuk mérni se. Ja az óra, az szögpercet mutat nem időt. Ha pedig minden illúzió, akkor az anyag is az.
              - 2021. 02. 13. 18:32
              • mentsvar
                azonban, attól, hogy illúzió, akkor már nincs? A hülyegyerek, aki egész nap pötyögteti a virtuális játékát, ami csak egy illúzió.

                Ezt az időtükör dolgot én sem tartom egészen szerencsésnek. Az, hogy mi az idő, szerintem sem tisztáztuk még. 

                A forrásnak vajon van-e anyagi természete, ami kilövelli a neutronokat? Mert gyanús, hogy a források volnánk mi. Az ember egy öntudatlan neutronágyú.
                - 2021. 02. 13. 19:19
                • A
                  Vagy a felnőtt aki mégse, de a gyerek éhen hal mert a hülye szülő pötyögtet. Biztos a gyerek az oka annak is ha a szülő hülye. Állítsátok már le magatokat, és nézzetek magatokba, hogy mit kaptak tőletek a mai gyerekek. Pont azt amit tőlünk láttak és tanultak, amit mi a mi szüleinktől. <br />Mennyi kell? Ha van annyi akkor adok. Ti csak az anyagban tudtok gondolkozni, ezért soha nem is fogjátok megérteni, hogy miért nincs szükség az anyagra.<br />Az idő a térbe ágyazva arra vár, hogy elmerülj benne.<br />Agapé
                  - 2021. 02. 13. 19:44
                  • A
                    <br /> ez a sortörés, enter.
                    - 2021. 02. 13. 19:47
                • A
                  anzsi a macska hala
                  Mentsvár, a forrásnak nincs anyagi természete, mert a teremtés folyamán az anyag csak később keletkezett. Sokan úgy képzelik el a teremtést, hogy az Atya egyszerre megteremt mindent, és az önálló életre kel. Ez nem így van, a teremtés folyamatos a kezdetektől egészen a végéig. Most is teremt minket pillanatról pillanatra.
                  - 2021. 02. 13. 20:33
              • A
                anzsi a macska hala
                Apaideges, az idő egy transzcendens dolog, és minden ebből áll a teremtésben. Maga a teremtő hozza létre a gömbszerű kiáradásával. A keresztény misztikában ő a Fiú. Az órával az idő sűrűséget tudjuk mérni.
                - 2021. 02. 13. 20:23
                • A
                  Nagyon jó! Ezt a szót már nagyon vártam, hogy transzcendens. Gyakorlatilag nem sok fogalmad lehet róla, hogy ez mit jelent, de most szerencsére itt vagyok ragyogok segítségedre. Az egy állapot és. Maharishi Mahesh Yogi tanítványa tanított egy és pár apróságra. Nem az ő-ők hanem a saját élményemet szeretném megosztani veled. Előtte viszont megkérdezném, hogy mi is az a gömbszerű, talán kocka? A keresztény zsidó vatikáni misztikára gondolsz esetleg, vagy más? Mitől sűrű az idő? Talán az el nem végzett teendők miatt van, hogy nem érsz rá? Szóval mi is az a transzcendens állapot? Egyszerű, az amikor nem zavarod a természet öngyógyító munkáját okoskodással. Na ezért nem tudtok meggyógyulni, ja, hogy nem is vagytok betegek csak félrevezettek. Amikor a halállal megbarátkozol az élet is szeretni fog.
                  - 2021. 02. 13. 20:53
                  • mentsvar
                    Így van. Az el nem végzett feladatok. Ebből áll az anyag.

                    A kiáradó tér, és a sűrű idő költői együttérzékelések, de sztem a megértést nem támogatja. 

                    Az idő miben árad? Térben? A tér és idő két külön dolog-sztem.

                    Mondják, hogy finom-energia. Akkor kell lennie finom-anyagnak is. Még a periódusos rendszer létrejötte előtt.
                    - 2021. 02. 13. 21:36
                    • A
                      Mivel minden hullám, ami nem anyag, így legfeljebb az elvárás vagy igény az ami formát adott a bárminek is, de ez is még mindig csak illúzió. A való, hazugság nélkül, biztos és igaz. Mindenkinek van igaza.
                      - 2021. 02. 13. 22:07
                    • A
                      anzsi a macska hala
                      Mentsvár, az idő az időforrásból származó fény sebességű kiáradás, ami a semmiben haladó egyidejű gömbfelületeket képez. A tér is időből van, de az a teremtés során létrejövő sokkal bonyolultabb hullámrendszer.
                      Finom anyag valóban létezik, a neutrínót már fel is fedezték. Viszont ha a neutrínó létezik kell lennie protínónak és elektrínónak is.
                      - 2021. 02. 13. 23:20
                  • A
                    anzsi a macska hala
                    Apaideges, a transzcendens csak annyit jelent, hogy anyagon túli. Materialista szemszögből elég megfoghatatlan dolog. Nem is értik sokan. Az illúzió az hogy a megfogható anyag is transzcendens időforrásokból áll. A keresztény vallások is őrzik ezt az ősi tudást, de már csak kevesen értik mit is jelent. Az idő annál sűrűbb, minél több időforrás van a közelben. pl. a Föld felszínén sokkal sűrűbb, mint az orbitális pályán keringő űrállomáson. Az utolsó mondatodról annyit hogy szerintem neked sem az életről, sem a halálról nincsen kép a fejedben, ezért vagy képtelen értelmesen beszélni  róla.
                    - 2021. 02. 13. 23:00
                    • A
                      Nagyon cukor vagy, de butaság más véleményét sajátnak tekinteni. Ha nincs saját gondolatod akkor felesleges a beszélgetés, olyan mint galambbal sakkozni.
                      - 2021. 02. 14. 00:07
                      • A
                        anzsi a macska hala
                        Semmi baj, tényleg azt hittem hogy egy komoly ember vagy, akivel lehet érdekes témákról beszélgetni. A saját taktikádat ha lehet ne vetítsd másokra.
                        - 2021. 02. 14. 10:52
                        • D
                          DAPRAINOSZOP
                          >ÖRÖM KÖNNYEK 69 – ÉVES LETTEM ÉS MEGÉRTEM, EZ ÚTON KÖSZÖNÖM AZOKNAK……………A JÓKÍVÁNSÁGAIT AKIK TETTÉK ÉS MAJD FOGJÁK! Van, ami kor, nem hull, ha nem folyik a könny, pedig nem akarom! Sírom a bánatom, visszatartani sehogy sem tudom, mert tudom hitem! Ami nem a hiszem, ha nem érzem, látom és fogom! Benne szorong a fájdalom! Édes álom nem lehet a közöny – mert mer az ész és érés áram a hullámokon! …REMÉLJ….</a>
                          - 2021. 02. 14. 17:19
                          • mentsvar
                            ősten éltessen. Még alig lehettél 57, mikor először fejöttél ide.
                            - 2021. 02. 14. 19:56
                          • A
                            Ha csak annyit élek amit te, már több amit most akarok. Jó neked, vagyis minden jót neked öreg.
                            - 2021. 02. 15. 03:05
            • mentsvar
              Nem tudom, engem a magam gyermekkorában is már baromira idegesítettek a kvarckristály játékok és az, hogy a tegnap esti filmről kellett beszélgetni a 12 éves társaimmal.
              - 2021. 02. 13. 21:42
              • A
                Megértelek. Igaz én szerettem a játékokat, de 12 évesen még fekete fehér, no meg nem is emlékszem mióta lett hétfőn is adás.
                - 2021. 02. 13. 22:03
  • Szittya
    A magyar lerakat a Selyemút nyugati vége. Az árut kalmárok köll értékesitsék. Ezek a zsidók. Nekik épül a négymilliós főváros. A magyar szerepe az hogy őrizze a lerakatot. Ilyen éjjeli-nappali Budapest, indul a bakterház, őrző-védő bodri kutya. A magyar lesz a bodri kutya. Ennyi a magyar szerepe az új kínai világrendben. Amit a zsidók ellopnak azt majd a magyarokon fogják számon kérni a kínaiak. Igazából szopás.
    - 2021. 02. 13. 15:35
    • S
      Imre folyton emlegeti kínát, hogy majd jön éssss kínai selyemút ésssss és, Kínába a mai napig dollár milliárdokat öntenek Bideék, innentől milyen kínai hatalomvétel van? Ja, hogy az is liberális? A rubell meg aranyfedezetű? A Yüan meg dollár? Aztán a rubell mögött lassan sékel lesz? Nem is Yüan?! Szakadás is van? A kurva èletbe.
      - 2021. 02. 13. 16:04
      • Szittya
        Zsidó bankárék átköltöztek Kinába, az Egyesült Államokból. Most Kinában keverik.
        - 2021. 02. 13. 19:30
        • S
          Ezt mondom én is, kár Imrének kínát erőltetni, hogy majd azok megmutatják... az oroszok az aranyfedezetű rubellel, az már igen, kína kényszerből bratyizgat az oroszokkal, hogy még se a demokrata zsidó haverjaitól függjön csak.
          - 2021. 02. 13. 20:20
  • J
    A járvány miatt mozgósítják az amerikai hadsereget:
    http://m.atv.hu/kulfold/20210213-koro...hadsereget
    - 2021. 02. 13. 17:14
    • S
      Fosnak a liberális elmebeteg pedofil zsidók?
      - 2021. 02. 13. 17:21
  • Bazalt
    Bazalt
    Oroszország és Kína stratégiai érdekei egybeesnek, és egyikük sem törekszik arra, hogy akaratát a másikra kényszerítse. Ragaszkodnak az ENSZ és a Biztonsági Tanács fenntartásához, és a BRICS-csoport (Brazil, Russia, India, China and South Africa) keretében is új pénzügyi rendszer kialakítására törekednek, új nemzetközi pénzügyi intézmények kialakításával.

    Magyarországról szólva elhangzott, hogy „nincs más lehetőségünk, mint alkalmazkodni”. Az amerikaiak követelte 2 százalékos védelmi hozzájárulás kb. 200 milliárd Ft-tal növelné a katonai kiadást. Nem volna jó, ha ezt az összeget amerikai hordozó eszközök beszerzésére kellene fordítani. Simai Mihály felhívta a figyelmet arra az érdekközösségre, amely Magyarország és Oroszország között tapasztalható az Ukrajnában élő orosz és magyar kisebbség jogainak érvényre juttatása tekintetében.
    - 2021. 02. 13. 18:42
  • J
    Felmerült ma a kormány részéről, hogy Indiából is veszünk vakcinákat. India a világ legnagyobb vakcina gyártási kapacitásával rendelkezik.
    Tesztelik is azokat a helybeli lakosságon, akik olykor nem is tudják, hogy gyógyszerkíséretben vesznek részt néhány száz rúpiáért ( 7-8 fontnak megfelelő összegért .Előfordul olyan eset is, hogy tesztek eredményét nem lehet pontosan kiértékelni, mert a beoltott, esetleg analfabéta alanyoktól nem értesülnek a vakcina mellékhatásaról, vagy meg sem találják őket többet az életben. Nagy a bizalomhiány náluk is a vakcinákkal szemben. Gyártják a Szputnyik-V-t is milliószám, teszttel. Ezt a témát feszegeti ez az írás.
    https://www.bmj.com/content/372/bmj.n196

    Az a legnagyobb gond itthon is a vakcinákkal, talán a bizalmatlanség oka is, hogy az egészségügyi hatóságok ködösítenek. Nem tárják fel az oltásra váró tömegek előtt, hogy az alkalmazásra kerülő vakcinák még kísérleti statuszban, annak hanyadik szakaszában vannak és hol gyártották azokat bérmunkában. Igy joggal merülhet fel bárkiben a szegényebb országok lakosai küzül, hogy ők csak kísérleti egerek egy bigfarmás játszmában. A félelemben tartással siettetik a tesztelés mielőbbi lebonyolítását. Egymással versengenek a gyógyszergyártók a kovis vírus elleni hatóanyag feltalásárt, olyan vírséért, amelynek 40 ezer mutációja létezik.Komor
    - 2021. 02. 13. 22:20
  • V
    Hackerek törtek be Magyarország piacvezető domain-cégéhez

    "A több mint 120 ezer domainnévvel rendelkező Dotroll Kft. saját weboldalán azt olvashatjuk, hogy „Magyarország piacvezető domainregisztrátor cége”, amely .hu (ISZT), .eu (EURid) és .com, .net, .org (ICANN) akkreditációja is van, így ezen végződések esetén közvetlen hozzáféréssel rendelkezik a regisztrációs adatbázisokhoz. A saját weboldalukon olyan cégeket tüntetnek fel „őket választó” partnerként, mint a Honda, a Prezi, a Deloitte, az MTA Sztaki vagy a Gránit Bank.
    Így tehát nem kis jelentőséggel bír, hogy a Dotrollhoz és a szintén a Dotroll tulajdonában lévő Microwave Kft.-hez is ismeretlen kiberbűnözők törtek be a napokban. Erről egy e-mailben tájékoztatták leendő és volt ügyfeleiket egyaránt. A kiküldött egy-egy e-mailben az alábbiakat olvashattuk:
    A jelek szerint behatolás történt szervereink belső hálózatába. A behatolás során a támadónak lehetősége volt hozzáférni a szervereinken tárolt adatokhoz. Egyértelmű nyomokat nem találtunk arra vonatkozóan, hogy adatot tulajdonítottak volna el, azonban ezt sajnos kizárni sem tudjuk.
    Az e-mailben kicsit lejjebb azt is hozzátették, hogy „a támadó elméletileg hozzáférhetett számlázási adatokhoz, számlákhoz, tárhelybelépési adatokhoz, logokhoz, domainkontaktadatokhoz” is.
    Emellett részletesen felsorolták, hogy utólag milyen fokozott biztonsági intézkedéseket hoztak, hogy további károkozás és adatlopás ne történhessen."

    Nekem ez úgy hangzik, mint egy nyilt figyelmeztetés.
    Heló fiuk, minden adatotok megvan nálunk, ugyhogy nyix ugribugri. De nem mi voltunk, hanem a nyuszika. Ugyebár nem volt semmi titkos és illegalitásra okot adó adat amúgy sem, mert ti mind feddhetetlenek vagytok. Vagy mégsem?

    https://index.hu/techtud/2021/02/13/h...e-kft-hez/
    - 2021. 02. 14. 06:30
  • V
    Ide teszem, ha már most említetted a gyerekrablásokat (ismét), meg a Turán 9-et, Horthy étkezővonatát.
    Otthonából vitték el Zsuzsa hároméves kisfiát a rendőrök https://index.hu/belfold/2021/02/14/o...-rendorok/
    Befalazva találtak rá, felújítják Horthy Miklós étkezővagonját https://index.hu/kultur/gasztro/2021/...ovagonjat/
    - 2021. 02. 15. 03:44
    • Gerry
      vala_ki - Ne keverd össze a szezont a fazonnal!
      A gyerekrablás az volt amikor az anyja elvitte a gyerekét magyarországra és nem ment vele vissza.
      - 2021. 02. 15. 10:35
      • V
        <p>Nem tudom, nem voltam ott, de az is felér egy gyerekrablással a rendőrség részéről, hogy úgy visz el egy 3 éves gyereket az otthonából, hogy az anyja még ott sincs. Ha igaz amit itt írnak, mert már sok írásról kiderült, hogy nem fedi a valóságot.</p>
        <p>A szinkronicitás miatt tettem ide, a hír valóságtartalmát nem ismerem, bárhogy történt, egy gyerek életét teszik tönkre minden egyes mozdulattal, anya, apa, rendőrség és mindenféle erre, magát feljogosítottnak érző hivatal és hivatalnok. </p>
        - 2021. 02. 15. 11:24
  • V
    Magyarország Kormánya – Covid19-tájékoztatást oszt meg.
    7 órája ·
    A portyázókat és fürkészőket mindig mozgatni kell. Ők ki vannak küldve a nagyvilágba, és ahol, úgy tűnik, hogy néhány ezer vagy százezernyi vakcina leesik egy teherautóról, ott kell állni egy magyar portyázónak, aki elkapja. (Orbán Viktor)
    https://www.facebook.com/kormanyzat/p...6925150320
    - 2021. 02. 15. 03:53
  • V
    Magyarország Kormánya – Covid19-tájékoztatást oszt meg.
    7 órája ·
    A portyázókat és fürkészőket mindig mozgatni kell. Ők ki vannak küldve a nagyvilágba, és ahol, úgy tűnik, hogy néhány ezer vagy százezernyi vakcina leesik egy teherautóról, ott kell állni egy magyar portyázónak, aki elkapja. (Orbán Viktor)
    https://www.facebook.com/kormanyzat/p...6925150320

    Most már dicsekszenek vele, hogy milyen jól tudják, hogy hol kell portyázni, és melyik teherautóról szoktak leesni dolgok
    Aztán hátrafele nyilazva futnak haza? Vagy mi lészen?
    - 2021. 02. 15. 03:56
  • J
    Kiderült most hirtelen, hogy azok sem ússzák meg az oltakozást, akik már átestek a betegségen és kialakult náluk az őket védő antitest.
    Muszály minden embert beoltani.Jaj ne!

    https://ria.ru/20210215/vaktsina-1597...lumnScreen

    Ezek szerint csak azok vannak védve, akik előtt ott van Anti teste, miközben mögötte vírusokat köpköd rájuk 1,5 méteren belül valaki..Nevet
    - 2021. 02. 15. 13:11
  • N
    Ha tudtok angolul, nagyon ajanlom ezt a videot. Normalis orvosok figyelmeztetnek arrol, mi is van ebben a kis szuroban. Nem vak -ci na hanem az elllenkezoje. Szerintem azert jonnek kulombozo verziok Del Afrikabol, Brazilbol, stb., mert ezekben az orszagokban mar kitenyesztettek az AIDS virust, s mint tudjuk, milliokat pusztitottak vele. Nos, errol van itt szo. Adjatok tovabb es ha valaki le tudja forditani, az meg jobb. (Ja, remelem, a BITchute portalt tudjatok fogni M.o-on is.) Ha nem, jelezzetek, valahova fol rakom.
    https://www.bitchute.com/video/DRpImo975y0T/
    Koszi Kacsint
    - 2021. 02. 16. 04:15
  • J
    Navalnijt átszállították a Vlagyimir város alatt lévő javító intézetbe.
    https://lenta.ru/news/2021/02/27/nav/
    Csak mihez tartás végett, mégis csak jó, hogy tudja, ki alá tartozik .Nevet
    - 2021. 02. 27. 15:33
  • Posta Imre
    Ajaj, mosdatják a szerencsent! https://demokrata.hu/vilag/kicsoda-v...ij-351941/ Putyin rendszerét csak Putyin veszélyeztetheti. Olyan cukik ezek a kamujátszmák, feszb-s moszados turpincsságok. https://demokrata.hu/vilag/kicsoda-va...ij-351941/
    - 2021. 02. 27. 21:21
  • S
    Fényre csalni a szemetet, aztán agyonverdesni. Navalnij dolga a lomtalanítás.
    - 2021. 02. 28. 21:44
Csak regisztrált tagok értékelhetnek.

Bejelentkezés vagy Regisztráció az értékeléshez.
Felülmúlhatatlan! (0)0 %
Nagyon jó (0)0 %
Jó (0)0 %
Átlagos (0)0 %
Gyenge (0)0 %